NCA Clinic

NCA Clinic

ncaclinic.se
  • Badge2023

Välkommen till NCA Clinic, Nordens främsta klinik inom plastikkirurgi och hudvård. Vi är stolta över att erbjuda ett brett utbud av behandlingar, såsom ansiktslyft, brazilian butt lift, ögonlocksplastik, näsplastik, bröstförstoring, botox och fillers, samt avancerade hudvårdsbehandlingar, laserbehandlingar och massage. På NCA...

24 omdömen om NCA Clinic

Jenan K
Skrev om NCA Clinic

Det som vill ha säga att Roonak hon en ängel som jobbar där, hon ta hand om alla situationer samt en trevlig kvinna. Öperationen gick bea så länge personalen där är så snälla och hjälpsammare ….Tack för händelse

Linnea O
Skrev om NCA Clinic

Operera näsan, aldrig varit med om hur omhändertagen man blir av Roonak, den stöttning och peppande, guld värt, det är absolut inte enkelt att genomgå operation och det är verkligen viktigt att man har förtroende och litar på personalen och har bara gått att säga om dom 🙏🏻

Emelie Y
Skrev om NCA Clinic

Super trevligt bemötande speciellt Ronak alltid hjälpsam hela tiden. Om du har frågor besvarar de dig direkt och jag kände mig verkligen trygg!

Dilara M
Skrev om NCA Clinic

Bästa kliniken!! Blev bemött super bra och alla var jättesnälla. Jag är jättenöjd :)

Jin K
Skrev om NCA Clinic

Stort tack till Roonak som är omhändertagande och planerade in min operation. Hon har besvarat alla mina frågor, dygnet runt. Roonak har ansträngt sig och var engagerat under hela op -resan. Stort tack till sjärnan, Dr Saman. En lyhörd och otroligt begåvad kirurg. Dr Saman gav mig det resultat jag önskade. Jag är nöjd med resultatet och rekommenderar kliniken varmt.

Leila K
Skrev om NCA Clinic

Jag är så otroligt glad att jag efter att ha åkt runt och träffat olika läkare i Sverige samt utomlands valde Dr Saman och hans team. Från att jag var på konsultation till efter att min operation är klar har hans sjuksköterska varit i kontakt med mig för att va säker på att jag mår bra. Jag är så nöjd med helheten i sig. Rekommenderar starkt Dr Saman och hans team.

Yasmina L
Skrev om NCA Clinic

Gillar att man kan få tid snabbt, dom löser allting! Du känner dig bekväm och hörd. :)

Lisa A
Skrev om NCA Clinic

Super nöjd med hela upplevelsen! Blev bemött som en prinsessa av läkaren och omhändertagen med stor omtanke av all personal på NCA clinic. Alla var super duktiga och visste exakt vad som skulle göras. Rekommenderar denna klinik till alla!

Sara A
Skrev om NCA Clinic

Deras bemötande är utmärkt och de bryr sig om människorna som kommer till dem.

Dina A
Skrev om NCA Clinic

Trevlig och omhändertagande personal!

David E
Skrev om NCA Clinic

Riktigt nöjd med servicen och kontakt jag haft med Roonak på Nca Clinic. Personalen va tillmötesgående och professionella i sitt yrke. Näsoperation av Dr Saman gick som en dans kände inte av någon som helst smärta eller värk, Allt känns kanon bra, inväntar nu att svullnaden lägger sig så man kan se och känna resultatet, genom att slippa nästäppa en gång gör alltid.

Sedigheh M
Skrev om NCA Clinic

Jag tycker att välja Nca clinic för att operera min näsa var det en väldigt bra val och jag är nöjd med allt. Här ville jag tacka alla för sin välbemötande och allt att man känner sig bra hela vägen efter operationen.🙏

Orgina C
Skrev om NCA Clinic

Personalen var så genuina och professionella i sitt bemötande och arbete. Jag kände mig väldigt nervös i början men de visade verkligen så mycket förståelse och var så omhändertagna och var med mig hela vägen. De var även väldigt snabba och effektiva med att svara på mina frågor som kunde dyka upp senare. Jag kände mig otroligt trygg med dem!

Lara Divan Mehr D

Allt har varit bra! Båda läkaren, receptionisten och andra resurser på kliniken.

Saeda A
Skrev om NCA Clinic

Väldigt kunniga, trevliga mäniskor varmt rekomenderar

Nevin E
Skrev om NCA Clinic

Jag vill först och främst säga WOW vilken service. Allt var väldigt tryggt och smidigt. De var läkare och sköterskor med kunskap och noggrannhet. Jag kände mig väldigt trygg i deras händer och kände att jag blev hörd och sedd i alla aspekter jag ville bli hörd och sedd i. Vill tacka Roonak enormt mycket för allt stöd före under och efter operationen. Trots att det nu gått några dagar har jag kontakt så fort jag har frågor. Vilket känns tryggt.

Sara I
Skrev om NCA Clinic

Jag valde att operera näsan hos NCA Clinic då de verkade vara en seriös klinik. Personalen var jätte trevliga och professionella, jag var ganska nervös då jag tidigare inte genomgått en operation men allt gick bra och har gjort det hittills.

Daniella M
Skrev om NCA Clinic

Opererades av dr saman och är jätte nöjd, rekommenderar honom starkt. Alla är även jätte snälla och hjälpsamma, speciellt roonak. Jätte nöjd med allt!

Payman S
Skrev om NCA Clinic

Hej på er alla 🌹 Ni är fantastiska på allting. Jag tackar er så mkt på den fina servicen. Tackar alla säkerställt till Dr. Saman o alla som va där ni va så så himla snälla 🙏🏽. Mvh//P.S

Ban A
Skrev om NCA Clinic

Nöjd med allt personalens kompetens och erfarenhet samt bemötande

Dia K
Skrev om NCA Clinic

Blev väll bemött och kände mig jätte trygg i deras händer, kunniga arbetare och det ser upp till deras patienter vid alla lägen

Shania L
Skrev om NCA Clinic

Hej, Verkligen jag vet inte hur ska jag börja för att dem hade finaste bemötande till alla. Dem förklarade tydligt om sakerna som vi var oroliga på ... dem lyssnar på oss var vill sen bestämmer dem är bra eller inte. Varm hälsningar Shania

Nathalie N
Skrev om NCA Clinic

Jag genomgick en näsoperation hos NCA Clinic och blev bemött med service av toppklass redan från start. Här arbetar personal med trevligt bemötande och omtanke. Jag vill rikta ett extra stort tack till Roonak som givit mig mycket stöd redan från planering av operation till efter operation. NCA Clinic har hittills varit den bästa klinik jag någonsin besökt. Stort tack!

Däria S
Skrev om NCA Clinic

Jätte trevliga personal, bra bemött och är super nöjd😍❤️