Plastikkirurgi i Stockholm

6 rekommenderade plastikkirurger i Stockholm

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Jasmine T
    Jasmine T: Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage!

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Maja K
    Maja K: Fick hjälp med en ögonlocksplastik. Jättenöjd med resultatet och fick riktigt bra bemötande från kompetent och trevlig p...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Regina H
    Regina H: Vill ge det allra högsta betyg som finns till Nordiska Kliniken och fick jag ge dem 1000 stjärnor i betyg så skulle jag ...

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Acape, din laserklinik på Kungsgatan i Stockholm. Vi har välutbildad personal och den bästa utrustningen på marknaden.
    Sofia S
    Sofia S: Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Shama Aesthetic Group

Birger Jarlsgatan 104P, Stockholm
    shemi h
    shemi h: Jag fick ett ärr på mitt ansikte efter en trafikolycka (ärret var ungefär 3 cm ), mådde jätte dåligt på grund av det och...
Sida:   1
Områden i Stockholm