Alla kategorier Läkare Plastikkirurgi Stockholms län

Topp 6 plastikkirurger i Stockholms län

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Dzintra F
    Dzintra F: Ett fantastiskt team som jag varmt rekommenderar! Proffsiga, omtänksamma och skickliga. Mina Bio fiberhårstrån har anpas...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Lena Å
    Lena Å: Det var ljuvligt! Frida var proffsig och kunnig. Jag kände mig som en prinsessa.

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Dennis O
    Dennis O: Professionellt bemötande och supertrevlig personal. Fick jättefint resultat av operationen.

Shama Aesthetic Group

Birger Jarlsgatan 104P, Stockholm
    anna s
    anna s: Blev rekommenderad Shama Aesthetic Group. Resultatet efter flera behandlingar är över mina förväntningar. Är mycket nöjd...

Sollentuna Lasercenter

Malmvägen 28, Sollentuna
    Christine H
    Christine H: Bra mottagande. Verkar kompetent och engagerad i sitt jobb.
Sida:   1