Alla kategorier Hudvård Stockholms län Täby Cliniquette

Cliniquette

Eskadervägen 4, 183 54 Täby — Visa karta

Unna dig en stunds lyx och avslappning hos oss på Cliniquette!

Här i vår moderna och inbjudande klinik erbjuder vi effektiva behandlingar från topp till tå. Förbättra dina ansiktsdrag med en injektionsbehandling med Botox och Fillers, få ett slätt och föryngrat ansikte med en specialanpassad medicinsk hudvårdsbehandling, ta bort oönskad hårväxt med IPL-behandling eller få fräscha fötter som kommer ta dig långt i livet med en medicinsk fotvårdsbehandling, bara för att nämna ett fåtal av Cliniquettes behandlingar. Här möts du av legitimerade läkare och certifierade terapeuter som alla är specialutbildade i de olika behandlingar vi erbjuder.

Är du osäker på vilken behandling som passar dig bäst? Boka en konsultation, vi hjälper dig gärna lägga en behandlingsplan utefter dina önskemål och behov.

Välkommen till Cliniquette!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 90 kunder tycker om Cliniquette

• Britta K skrev om Cliniquette
    Vänligt bemötande
    Kunnig personal Läs mer
  • Gerd S skrev om Cliniquette
    Mycket bra fotvård och trevlig personal. Läs mer
  • Inger B skrev om Cliniquette
    Mitt första besök hos Cliniquette:
    Bra bemötande från det jag personligen var där och beställde tid
    tills min behandling i medicinsk fotvård var klar. Trevliga personal
    och mina fötter blev mycket fina. Jag köpte en fot kräm som jag använder och smörjer in på kvällen. De levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Karla Liliana R skrev om Cliniquette
    I love it, the place is clean, new and I feel so confortable. They know what are they doing and they can clear all your questions. Läs mer
  • Anna Z skrev om Cliniquette
    Professionella och trevliga, jättenöjd!! Läs mer
  • Yvonne P skrev om Cliniquette
    Professionellt, ödmjukt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Barbro M skrev om Cliniquette
    Jag upplevde att jag blev mycket väl omhändertagen och resultatet, ”skin booster” blev väldigt lyckat. Jag är mycket nöjd och vill gärna rekommendera Climiquette. Läs mer
  • Maria B skrev om Cliniquette
    Bra bemötande i reception.
    Underbar medicinsk fotvård. Läs mer
  • Eva B skrev om Cliniquette
    Bra och noggranna. Helt okej. Vänliga hälsningar Läs mer
  • Marie S skrev om Cliniquette
    Bra bemötande trevlig personal, kände en stor trygghet Läs mer
  • Gun-britt R skrev om Cliniquette
    Jag är mycket nöjd för fotvården jag fick och kommer gärna på fler behandlingar av fötterna framöver. Köpte en kräm att behandla stortånagel som troligen fortfarande har nagelsvamp. Krämen heter nåva. Läs mer
  • Margareta T skrev om Cliniquette
    Fotvård som var hel till velåtenhet. Läs mer
  • Blanka H skrev om Cliniquette
    Jag var nöjd med ansiktsbehandlingen Läs mer
  • Christina B skrev om Cliniquette
    Gjorde nyss en fotbehandling och allt var mycket bra. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Cliniquette
    Väl bemötte och väl infomerad på ett vänligt sätt

Jag fick medicinsk fotvård ,vilket jag brukar ha på Axelssons.
    Min behandling på Cliniquette var utomordentligt väl genomförd med omtänksam ,informativ pedicurist.
    Det innebär att såväl personalen vid entreen som behandlande fotvårdare gjorde ett utmärkt arbete.Bästa betyg är att jag kommer att fortsätta behandling på Cliniquette

Med vänlig hälsning Gunilla Svanberg Läs mer
  • Camilla B skrev om Cliniquette
    Första gången jag var inne i ”butiken” så var det en ung kvinna som inte var så service inriktad, jag bad att få komma tillbaka när läkaren var där. Hon sa att det skulle kosta 500kr för en konsultation. Jag ville bara få reda på om det överguvudtaget gick att åtgärda mina önskemål. Nästa gång var det mycket bra service och information av en annan kvinna som sa att konsultationen var fri. Jag träffade läkaren som gav fin service med belåtet resultat av fillers under ögonen. Dock blev det tid för återbud av ännu mer fillers eftersom dosen inte räckte. Detta var första gången för mig. Läs mer
    2018-01-18 Cliniquette svarar Camilla B
    Tack för din rekommendation! Vi uppskattar allt input så att vi kan förbättra vår service. Mvh/Cliniquette
  • Stavros L skrev om Cliniquette
    Toppen
    Välbemöt och mycket hjälpsamma Läs mer
  • Ingrid S skrev om Cliniquette
    Jag fick en mycket skön och trevlig timma hos er och är mycket nöjd. Kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • Niclas K skrev om Cliniquette
    Professionellt, serviceinriktad och medicinsk kompetent behandling Läs mer
  • Michael N skrev om Cliniquette
    Avslappnat och proffsigt bemötande. Blev väl omhändertagen och fick den behandling jag förväntade mig Läs mer
  • Fanny S skrev om Cliniquette
    Bra upplevelse och supertrevlig och kompetent personal! Läs mer
  • Wenche S skrev om Cliniquette
    Medicinsk fotvård som var mycket bra 👍 Läs mer
  • Anna B skrev om Cliniquette
    Fantastiskt är det enda ordet. Läs mer
  • Caroline T skrev om Cliniquette
    Personalen på Cliniquette är mycket kompetenta, trevliga och bryr sig verkligen om kundens bästa.
    Över förväntan! Läs mer
  • Stina E skrev om Cliniquette
    Trevlig personal och professionellt bemötande. Jag fick hjälp med sklerosering av skickliga Carmen.
    Enda negativa är läget då jag inte bor i Stockholm. Läs mer
  • Kristina S skrev om Cliniquette
    Trevlig kunnig personal. Vänligt bemötande och lätt att få tid . Läs mer
  • Knut A skrev om Cliniquette
    Jag var på Cliniquette for medicinsk fotvård. Personalen var mycket trevlige och jag fick en god och professionell behandling. Det var en lugn och avkopplande atmosfär. Jag kommer att gå till Cliniquette med jamna mellanrum. Läs mer
  • Eva H skrev om Cliniquette
    Trevlig personal som var lätt att kommunicera med. Fötterna fick en skön behandling där förhårdnader runt foten slipades bort. Liktornar slipades ner men de kom snart igen då de inte tagits bort på djupet. Jag har nu klippt bort lite av dem och kommer få göra det snart igen., Läs mer
  • Ulla F skrev om Cliniquette
    Har bara varit på fotvård en gång och blev mycket väl omhändertagen.

Jag vill inte vara med i ert register eller få fler förfrågningar, tack på förhand.
    Ulla Fahlin Läs mer
  • Isabelle A skrev om Cliniquette
    Alla är snälla och trevliga. Man får ingen dålig upplevelse. Läs mer
  • Anja L skrev om Cliniquette
    Trevlig, hjäpsam och duktig personal har gett mig sköna fötter och även en skön ansiktsbehandling. Läs mer
  • Eva W skrev om Cliniquette
    Mitt ärende där var medicinsk fotvård. Fick professionell hjälp. Tog sig god tid med mig. Jag var förstås helnöjd Läs mer
    2017-09-12 Cliniquette svarar Eva W
    Tack Eva för din rekommendation!
    Stefan T gillar detta
  • Denise G skrev om Cliniquette
    Cliniquette, jag kände mig väldigt omhändertagen av proffsig personal, fräscha lokaler och stort utbud av behandlingar. Ligger bra i pris och jag ville genast boka en ny tid när jag var där förra månaden. 5 stjärnor av 5. Läs mer
    2017-09-12 Cliniquette svarar Denise G
    Tack för din RECOmmendation Denise. Du är välkommen.
  • Catharina K skrev om Cliniquette
    Professionellt, trevligt, prododukter ger förväntat resultat Läs mer
  • Gunnar A skrev om Cliniquette
    Jag fick medicinsk fotvård och fick bra bemötande och väldigt fina fötter. Läs mer
  • Carin L skrev om Cliniquette
    Dr Carmen är väldigt kompetent och kan verkligen rekommenderas för botoxbehandlingar då hon verkligen förstår effekterna och man inte riskerar hängande ögonbryn eller liknande. Mycket duktig på fillers också och arbetar med Restylane som jag tycker håller bäst. Bra priser gör dessutom att jag kommer att gå till henne igen. Läs mer
    2017-05-16 Cliniquette svarar Carin L
    Tack Carin för din reco-mendation! Mvh Cliniquette
    Stefan T gillar detta
  • Agnes T
    Agnes T skrev om Cliniquette
    Väldigt trevligt bemötande och väldigt kompetent personal. Känns väldigt tryggt att det finns en riktig läkare som även utför behandlingar och ansvarar för kliniken. Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar och jag lämnar högsta möjliga rekommendationer. Läs mer
  • Marianne L skrev om Cliniquette
    Trevligt, vänligt och professionellt bemötande.
    Har besvärliga tånaglar och har fått mycket bra hjälp Läs mer
  • Johan S skrev om Cliniquette
    Jovisst, jag har blivit väldigt fint bemött. Behandlad med stor omsorg och kompetens av Benithe först i Vaxholm, där jag bor, och sedan i Näsby Park och Cliniquette, dit följde jag med Benithe När det börja bli alltför mörkt tidigt på dagen att köra bi fick jag tacka för mig och försöka hitta en annan god fotvård på nämre bekvämare håll i Vaxholm. Det har jag nu kunnat göra. Än så länge uppskattar jag nu i synnerhet detta nära bekväma promenadavstånd. Men jag saknar Benithes stora omsorg. Läs mer
    2017-05-04 Cliniquette svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack för ditt fina omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka hit.
  • Rose M skrev om Cliniquette
    Väldigt bra o tryggt bemötande jag känner mig jättenöjd med min behandling samt uppföljning Läs mer
  • Annette A
    Annette A skrev om Cliniquette
    Medicinsk fotvård o pedikyr samt lackning vid 3-4 tillfällen- Mycket nöjd. Lyhörda, proffsiga och trevliga medarbetare. Lätt att boka online. Snabb telefonservice v.b, Läs mer
    2017-05-02 Cliniquette svarar Annette A
    Hej Annette, stort tack för ditt fina betyg. Kul att du känner att vårt system är enkelt att använda och att vi är snabba och ge service.
  • Jessica U skrev om Cliniquette
    Trevligt bemötande men dåligt resultat. Läs mer
  • Christer E skrev om Cliniquette
    Trevligt bemötande. Bra omhändertagande. Bara positiv
    känsla. Läs mer
    2017-05-02 Cliniquette svarar Christer E
    Hej Christer, tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter.
  • Annette B skrev om Cliniquette
    Tycker Cliniquette är en professionell och fin klinik. Känner mig alltid välkommen där. Personalen är väldigt rara och jobbar proffesionellt.
    Kan varmt rekommendera Cliniquette🌟❤️🌟 Läs mer
  • Martin D skrev om Cliniquette
    Härlig fotbehandling, i mycket avkopplande och välkomnande atmosfär. Läs mer
    2017-04-28 Cliniquette svarar Martin D
    Tack Martin för din fina reco-mendation
  • Birgitta L skrev om Cliniquette
    fotvård. Stolens nackstöd ej bekvämt . Lyhört mellan rummen. Lugn bakgrundsmusik önskas. Trevligt bemötande. jäktigt på slutet. massagen blev slarvig. Man kände bevakning av läkaren som öppnade dörren och påminde terapeuten om tiden: Fel för kunden. Väntrummet är för öppet mot centrum.
    Avskildhet kan skapas ex med en stor grön växt. Läs mer
    2017-05-02 Cliniquette svarar Birgitta L
    Hej Birgitta, tack för dina synpunkter. Det är troligen så enkelt att behandlingsstolen inte var inställd just för dig, vi fixar det vid nästa besök. Vi har precis installerat ett nytt ljudsystem i hela kliniken och alla behandlingsrum för att göra det ännu bekvämare för alla, det kan ha varit så att det arbetades precis med det, nu fungerar bra. Vi hoppas att det blir bättre till ditt nästa besök, och att du får en bra och avslappnande upplevelse. Välkommen åter.
  • Mats Ö skrev om Cliniquette
    Vänligt bemötande.
    Medicinsk fotvård
    Mycket positivt Läs mer
    2017-04-28 Cliniquette svarar Mats Ö
    Tack Mats, välkommen åter när det passar dig.
  • Ann T skrev om Cliniquette
    Trevligt vänligt bemötande. fick fotvård och det var väldigt behagligt. Läs mer
    2017-04-28 Cliniquette svarar Ann T
    Hej Ann, kul att höra att du mår bra när du är hos oss. Du är alltid varmt välkommen.
  • Sofie O skrev om Cliniquette
    Trevliga och fräscha lokaler och väldigt trevligt och professionellt bemötande och behandlingar Läs mer
    2017-04-28 Cliniquette svarar Sofie O
    Stort tack för ditt betyg, det uppskattas.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Cliniquette
    Bra bemötande från steg ett, trevlig personal och lokal. Tanken är att ta bort hår på rygg och axlar. Vi gick igenom och dokumenterade områdena. De varnade för att jag har mycket rött i hårstråna vilket kan göra det svårt för ljuset att tas upp och ner i hårsäcken. Vi får se hur det går =) Så här långt allt väl. Läs mer

Eskadervägen 4, 183 54 Täby