Alla kategorier Hudvård Stockholms län Täby Cliniquette

Cliniquette

Eskadervägen 4, 183 54 Täby — Visa karta

Unna dig en stunds lyx och avslappning hos oss på Cliniquette!

Här i vår moderna och inbjudande klinik erbjuder vi effektiva behandlingar från topp till tå. Förbättra dina ansiktsdrag med en injektionsbehandling med Botox och Fillers, få ett slätt och föryngrat ansikte med en specialanpassad medicinsk hudvårdsbehandling, ta bort oönskad hårväxt med IPL-behandling eller få fräscha fötter som kommer ta dig långt i livet med en medicinsk fotvårdsbehandling, bara för att nämna ett fåtal av Cliniquettes behandlingar. Här möts du av legitimerade läkare och certifierade terapeuter som alla är specialutbildade i de olika behandlingar vi erbjuder.

Är du osäker på vilken behandling som passar dig bäst? Boka en konsultation, vi hjälper dig gärna lägga en behandlingsplan utefter dina önskemål och behov.

Välkommen till Cliniquette!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Cliniquette

• Kristina S
    Kristina S skrev om Cliniquette
    Trevlig kunnig personal. Vänligt bemötande och lätt att få tid .
  • Knut A
    Knut A skrev om Cliniquette
    Jag var på Cliniquette for medicinsk fotvård. Personalen var mycket trevlige och jag fick en god och professionell behandling. Det var en lugn och avkopplande atmosfär. Jag kommer att gå till Cliniquette med jamna mellanrum.
  • Eva H
    Eva H skrev om Cliniquette
    Trevlig personal som var lätt att kommunicera med. Fötterna fick en skön behandling där förhårdnader runt foten slipades bort. Liktornar slipades ner men de kom snart igen då de inte tagits bort på djupet. Jag har nu klippt bort lite av dem och kommer få göra det snart igen.,
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Cliniquette
    Har bara varit på fotvård en gång och blev mycket väl omhändertagen.

Jag vill inte vara med i ert register eller få fler förfrågningar, tack på förhand.
    Ulla Fahlin
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Cliniquette
    Alla är snälla och trevliga. Man får ingen dålig upplevelse.
  • Anja L
    Anja L skrev om Cliniquette
    Trevlig, hjäpsam och duktig personal har gett mig sköna fötter och även en skön ansiktsbehandling.
  • Eva W
    Eva W skrev om Cliniquette
    Mitt ärende där var medicinsk fotvård. Fick professionell hjälp. Tog sig god tid med mig. Jag var förstås helnöjd
    2017-09-12 Cliniquette svarar Eva W
    Tack Eva för din rekommendation!
  • Denise G
    Denise G skrev om Cliniquette
    Cliniquette, jag kände mig väldigt omhändertagen av proffsig personal, fräscha lokaler och stort utbud av behandlingar. Ligger bra i pris och jag ville genast boka en ny tid när jag var där förra månaden. 5 stjärnor av 5.
    2017-09-12 Cliniquette svarar Denise G
    Tack för din RECOmmendation Denise. Du är välkommen.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Cliniquette
    Professionellt, trevligt, prododukter ger förväntat resultat
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Cliniquette
    Jag fick medicinsk fotvård och fick bra bemötande och väldigt fina fötter.
  • Carin L
    Carin L skrev om Cliniquette
    Dr Carmen är väldigt kompetent och kan verkligen rekommenderas för botoxbehandlingar då hon verkligen förstår effekterna och man inte riskerar hängande ögonbryn eller liknande. Mycket duktig på fillers också och arbetar med Restylane som jag tycker håller bäst. Bra priser gör dessutom att jag kommer att gå till henne igen.
    2017-05-16 Cliniquette svarar Carin L
    Tack Carin för din reco-mendation! Mvh Cliniquette
  • Agnes T
    Agnes T skrev om Cliniquette
    Väldigt trevligt bemötande och väldigt kompetent personal. Känns väldigt tryggt att det finns en riktig läkare som även utför behandlingar och ansvarar för kliniken. Jag är väldigt nöjd med mina behandlingar och jag lämnar högsta möjliga rekommendationer.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Cliniquette
    Trevligt, vänligt och professionellt bemötande.
    Har besvärliga tånaglar och har fått mycket bra hjälp
  • Johan S
    Johan S skrev om Cliniquette
    Jovisst, jag har blivit väldigt fint bemött. Behandlad med stor omsorg och kompetens av Benithe först i Vaxholm, där jag bor, och sedan i Näsby Park och Cliniquette, dit följde jag med Benithe När det börja bli alltför mörkt tidigt på dagen att köra bi fick jag tacka för mig och försöka hitta en annan god fotvård på nämre bekvämare håll i Vaxholm. Det har jag nu kunnat göra. Än så länge uppskattar jag nu i synnerhet detta nära bekväma promenadavstånd. Men jag saknar Benithes stora omsorg.
    2017-05-04 Cliniquette svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack för ditt fina omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka hit.
  • Rose M
    Rose M skrev om Cliniquette
    Väldigt bra o tryggt bemötande jag känner mig jättenöjd med min behandling samt uppföljning
  • Annette A
    Annette A skrev om Cliniquette
    Medicinsk fotvård o pedikyr samt lackning vid 3-4 tillfällen- Mycket nöjd. Lyhörda, proffsiga och trevliga medarbetare. Lätt att boka online. Snabb telefonservice v.b,
    2017-05-02 Cliniquette svarar Annette A
    Hej Annette, stort tack för ditt fina betyg. Kul att du känner att vårt system är enkelt att använda och att vi är snabba och ge service.
  • Jessica U
    Jessica U skrev om Cliniquette
    Trevligt bemötande men dåligt resultat.
  • Christer E
    Christer E skrev om Cliniquette
    Trevligt bemötande. Bra omhändertagande. Bara positiv
    känsla.
    2017-05-02 Cliniquette svarar Christer E
    Hej Christer, tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter.
  • Annette B
    Annette B skrev om Cliniquette
    Tycker Cliniquette är en professionell och fin klinik. Känner mig alltid välkommen där. Personalen är väldigt rara och jobbar proffesionellt.
    Kan varmt rekommendera Cliniquette🌟❤️🌟
  • Martin D
    Martin D skrev om Cliniquette
    Härlig fotbehandling, i mycket avkopplande och välkomnande atmosfär.
    2017-04-28 Cliniquette svarar Martin D
    Tack Martin för din fina reco-mendation
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Cliniquette
    fotvård. Stolens nackstöd ej bekvämt . Lyhört mellan rummen. Lugn bakgrundsmusik önskas. Trevligt bemötande. jäktigt på slutet. massagen blev slarvig. Man kände bevakning av läkaren som öppnade dörren och påminde terapeuten om tiden: Fel för kunden. Väntrummet är för öppet mot centrum.
    Avskildhet kan skapas ex med en stor grön växt.
    2017-05-02 Cliniquette svarar Birgitta L
    Hej Birgitta, tack för dina synpunkter. Det är troligen så enkelt att behandlingsstolen inte var inställd just för dig, vi fixar det vid nästa besök. Vi har precis installerat ett nytt ljudsystem i hela kliniken och alla behandlingsrum för att göra det ännu bekvämare för alla, det kan ha varit så att det arbetades precis med det, nu fungerar bra. Vi hoppas att det blir bättre till ditt nästa besök, och att du får en bra och avslappnande upplevelse. Välkommen åter.
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Cliniquette
    Vänligt bemötande.
    Medicinsk fotvård
    Mycket positivt
    2017-04-28 Cliniquette svarar Mats Ö
    Tack Mats, välkommen åter när det passar dig.
  • Ann T
    Ann T skrev om Cliniquette
    Trevligt vänligt bemötande. fick fotvård och det var väldigt behagligt.
    2017-04-28 Cliniquette svarar Ann T
    Hej Ann, kul att höra att du mår bra när du är hos oss. Du är alltid varmt välkommen.
  • Sofie O
    Sofie O skrev om Cliniquette
    Trevliga och fräscha lokaler och väldigt trevligt och professionellt bemötande och behandlingar
    2017-04-28 Cliniquette svarar Sofie O
    Stort tack för ditt betyg, det uppskattas.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Cliniquette
    Bra bemötande från steg ett, trevlig personal och lokal. Tanken är att ta bort hår på rygg och axlar. Vi gick igenom och dokumenterade områdena. De varnade för att jag har mycket rött i hårstråna vilket kan göra det svårt för ljuset att tas upp och ner i hårsäcken. Vi får se hur det går =) Så här långt allt väl.
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Cliniquette
    Vänligt bemötande och proffsig behandling. Bra pris på tisdagar.
    2017-04-28 Cliniquette svarar Ulla D
    Hej Ulla, tack för din fina rekommendation.
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Cliniquette
    Mycket proffsig service. Läkaren är noggrann och informerade om behandlingen.
    2017-04-28 Cliniquette svarar Catarina S
    Tack Catarina för ditt fina betyg på oss. Vi är här för att dela med oss av vår kompetens och det är kul att höra när kunderna uppskattar det.
  • Karl-olov F
    Karl-olov F skrev om Cliniquette
    Bemötandet har varit bra tycker jag
    2017-05-02 Cliniquette svarar Karl-olov F
    Hej Karl-Olov, tack för ditt betyg. Välkommen åter.
  • Jan B
    Jan B skrev om Cliniquette
    Vänligt bemötande från början. Lilli är trevlig, kunnig och kommenterar vad jag bör göra själv mellan besöken. Fotvård av bra kvalitet och lite artiklar för fotvård är vad jag fått hjälp med. Lite dyrt för pensionärer.
    2017-05-02 Cliniquette svarar Jan B
    Hej Jan, stort tack för ditt fina betyg på oss. Du är alltid välkommen till oss.
  • Eva S
    Eva S skrev om Cliniquette
    Enormt bra och trevligt att besöka er
    2017-04-28 Cliniquette svarar Eva S
    Stort tack Eva för dina värmande ord. Du är alltid varmt välkommen till oss.
  • Leif N
    Leif N skrev om Cliniquette
    Helt nöjd pch mycket väl bemött!
    2017-04-26 Cliniquette svarar Leif N
    Hej Leif, vi tackar ödmjukast för dina värmande ord.
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Cliniquette
    Strålande! Vänlig och proffsig personal. Kommer gärna tillbaka.
  • Eva M
    Eva M skrev om Cliniquette
    Mkt trevligt bemötande från hudterapeuten, mindre bra från fotvårdaren
  • Vashti S
    Vashti S skrev om Cliniquette
    Jag är redan sagt vad jag tycker, hon vad nöjd och cliniquettte gjorde ett bra jobb, jag vill inte ha mer mail skickat till mig tack.
    2017-04-26 Cliniquette svarar Vashti S
    Tack för att du tar dig tid att rekommendera oss, vi uppskattar det. Vi ber även om ursäkt om systemet skickar fler mail än nödvändigt till dig.
  • Hans T
    Hans T skrev om Cliniquette
    Tämligen nöjd men personalen frågande om jag har några barn. Jag gillande inte den frågan.
    2017-04-26 Cliniquette svarar Hans T
    Hej Hans, stort tack för ditt betyg på oss. Vi ber så klart om ursäkt om vi ställer frågor till dig som du inte uppskattar. Vi uppskattar dig som kund och ser fram emot kommande besök.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Cliniquette
    Personligt, trevligt och proffsigt omhändertagande. Man känner sig direkt hemma. Riktat urval av behandlingar (bl a IPL och medicinsk fotvård).
    2017-04-26 Cliniquette svarar Madeleine L
    Stort tack för din rekommendation Madeleine. Roligt att höra att du känner dig välkommen och uppskattad.
  • Jan F
    Jan F skrev om Cliniquette
    Jag har ganska besvärliga fötter pga gamla skador. Vänlig och trevlig personal som så vitt jag förstår gör ett jättebra jobb. Dessutom är miljön lugn och trevlig.
    2017-04-26 Cliniquette svarar Jan F
    Hej Jan, tack för betyget du ger oss. Uppskattar att du känner att du blir väl omhändertagen hos oss.
  • Göran W
    Göran W skrev om Cliniquette
    Bra bemötande, bra behandling trevlig personal.
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Cliniquette
    Det funkar bra. Håller tiderna och gör fina fötter.
    2017-04-28 Cliniquette svarar Margareta W
    Hej Margareta, vi uppskattar att du känner att du blir väl omhändertagen hos oss.
  • Tabita U
    Tabita U skrev om Cliniquette
    Behandlingen gick väldigt snabbt, det gjordes ingen hudanalys el.l innan behandlingen. Har ej sett någon förbättring eller skillnad på min hy.
    2017-04-26 Cliniquette svarar Tabita U
    Hej Tabita
    Vi är tacksamma för din bedömning och tar all kritik till oss för att kunna förbättra verksamheten och våra tjänster. Våra bedömningar utförs alltid av erfaren personal i form av legitimerad läkare eller auktoriserade terapeuter. Under konsultationen förklarar vi tillståndet, bedömning och behandlingen som vi rekommenderar. I vissa fall kan man behöva behandla flera gånger för att uppnå önskat resultat, detta framkommer också vid konsultationen. Varje behandling är speciellt anpassad till varje person och problem. Du är välkommen på din återbesökstid där vi kan jämföra före och efterbilder och lägga upp vidare behandling så du blir nöjd med ditt resultat.
  • Kirsti J
    Kirsti J skrev om Cliniquette
    Jag är mycket nöjd kund.De är profecionella och sköter mig på bästa tänkbara sätt. Jag har alltid varit mån om att sköta mitt yttre och nu fyllda 76 år har jag hittat den absolut bästa salongen!!!! Det gläder mig!!!! Med vänlig hälsning. Kirsti Johnsson
  • Cedric R
    Cedric R skrev om Cliniquette
    Jättebra bemötande och bra vård
    Stefan T, Cliniquette gillar detta
  • Marc B
    Marc B skrev om Cliniquette
    Jag har fått medicinsk fotvård och är mycket nöjd med behandling och omvårdnad
    2017-04-26 Cliniquette svarar Marc B
    Stort tack för ditt fina betyg och omdöme Marc. Vi ser fram emot nästa besök.
  • Christina F
    Christina F skrev om Cliniquette
    Mycket nöjd. Bra och kunnig personal samt bra behandling och fräscha lokaler. Mkt trevligt bemötande.
    2017-04-26 Cliniquette svarar Christina F
    Stort tack för ditt fina betyg och omdöme Christina. Verkligen kul att höra att du trivs och känner dig välkommen hos oss.
  • Galina H
    Galina H skrev om Cliniquette
    Jätte trevligt, vänligt och diskret bemötande. Resultat av behandlingen utmärkt.
    Rekommenderar alla mina bekanta, som intresserade av liknar behandling
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Cliniquette
    Trevligt, vänligt och behagligt. Enda nackdelen är väl att verksamheten inte ingår i den landstingsgodkända fotvården, dvs att frikort etc inte kan utnyttjas
  • Eva L
    Eva L skrev om Cliniquette
    Mycket bra bemötande. Har köpt fotvård och blev mycket nöjd med resultatet. Trevlig personal.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Cliniquette
    Jag har varit på fotvård två gånger och är mycket nöjd med behandlingen
  • Göran F
    Göran F skrev om Cliniquette
    Har fått behandling medicinsk fotvård flera gånger.
    Jag är mycket nöjd med allt. Trevlig personal icke minst.
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Cliniquette
    Fräscht och kompetent, känner mig välkommen som kund

Eskadervägen 4, 183 54 Täby