Mandy Medical

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, smärtfri laserbehandling eller Koppla av när du får nya fransar. Vi sätter alltid dina behov i fokus och prioriterar dina önskemål. Låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar och skäm bort dig hos oss.
Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar!

Vår klinik är godkänd och registrerad hos IVO och patientförsäkring finns för att säkra din trygghet och säkerhet.
Det är viktigt för oss att du är nöjd och tillfredsställd när du lämnar vår klinik.
Välkommen in till oss på Mandy Medical!
Mån: 11:00-17:00

Lashlift fransfärgning keratin
    Trevligt bemötande. Väl utfört. Läs mer
  • 2019-08-20

Shahba S skrev om Mandy Medical
    Mandana tar så väl hand om en och är duktig på det hon gör. Läs mer
  • Åsa H

2019-08-15

Åsa H skrev om Mandy Medical
    Jag har tidigare gjort fransar och nu fyllde jag läpparna. Har alltid blivit supernöjd med resultatet och bemötandet av de trevliga härliga experter som jobbar där. Litet och familjärt men så proffsigt trots läge och storlek. Kommer alltid fortsätta gå hit. Läs mer
  • 2019-08-12

Derya Y skrev om Mandy Medical
    Proffsigt bemötande, skicklig behandlare och väldigt mysig/fräsch lokal. Bra priser. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-11

Deirdre D skrev om Mandy Medical
    Trevlig miljö och väldigt service-minded Läs mer
  • 2019-08-11

Tuula F skrev om Mandy Medical
    Super proffsig och duktig - bästa resultanten utan att bli för konstrat . Läs mer
  • Johan B

2019-08-11

Johan B skrev om Mandy Medical
    Har varit på fantastiska akupunktur behandlingar som fått min smärta i kroppen och nål fobi att försvinna

Även kost och näringsråd som fått mig piggare och friskare

Jag kommer fortsätta och jag rekommenderar varm! Läs mer
  • 2019-08-09

Laura A skrev om Mandy Medical
    För några veckor sen gjorde jag en botox behandling hos Mandy Medical i Häggvik, Stockholm.
    Jag frågade runt bland vänner och bekanta vilken klinik som var bäst. Flera rekommenderade mig Mandy Medical i Häggvik. Här hittar man mycket erfaren och utbildad personal. Jag har känt mig väl bemött och trygg under hela behandlingen. Jag kan rekommendera Mandy Medical. De är mycket proffsiga och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-08-09

Helaleh A skrev om Mandy Medical
    Laser behandling, hel kropp
    Mandana är på bäst på det hon gör och har bästa bemötande..
    Tack för allt.. Läs mer
  • Ima S

2019-08-09

Ima S skrev om Mandy Medical
    Trevligt bemötande, hög profesionell standard, kunnig personal. Mycket nöjd med behandlingen. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Maria S skrev om Mandy Medical
    Spraytan! Mkt nöjd! Trevligt bemötande! Rekommenderar denna salong! Kul att stödja verksamheter där man bor! Läs mer

Caroline L skrev om Mandy Medical
    Spraytan som blev perfekt och väldigt trevligt bemötande! Läs mer

Madeleine J skrev om Mandy Medical
    Jag fyllde på mina volymfransar jag blev jätte nöjd, Sofie är super duktig på sitt jobb och väldigt trevlig så man kände sig trygg i hennes händer :) Läs mer
  • Henrik E

2019-08-08

Henrik E skrev om Mandy Medical
    Mandy är professionell och personlig och lokalen är trevlig! Läs mer
  • 2019-06-16

Maria G skrev om Mandy Medical
    Nya, fina fransar. Trevligt bemött, rent och snyggt. Läs mer
  • 2019-05-22

Sougol K skrev om Mandy Medical
    Gjorde en spraytan som blev helt ok på kroppen men det blev inte bra på händerna speciellt knogarna, och på hälarna. Alldeles för mörk färg som vägrade släppa hur mycket jag än skrubbat och tvättat. Utöver det väldigt trevligt bemötande av personalen! Läs mer
  • 2019-05-21

Ewa S skrev om Mandy Medical
    Tillmötesgående personal och bra rådgivning Läs mer
  • 2019-05-19

Emilia F skrev om Mandy Medical
    Jag har bokat in en tid för fransförlängning den 10/6. Detta är första gången jag bokar något från Mandy Medical. Min kompis går dit ofts och är otroligt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria M skrev om Mandy Medical
    Det är professionell bemöttnig professionell behandling jättetrevlig att vara där Läs mer
  • 2019-05-17

Anna H skrev om Mandy Medical
    Trevligt och proffsigt bemötande, är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-16

Leila P skrev om Mandy Medical
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼🌹🌹🌹🌹🌷🌹🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Läs mer
  • 2019-03-28

Veronica L skrev om Mandy Medical
    Var på lashliftbehandling.
    Mycket bra bemötande, lugnt och avslappnat.
    Första gången jag gjorde en lashlift och blev mer än nöjd. Läs mer
  • Sophi E

2019-03-27

Sophi E skrev om Mandy Medical
    Utmärkt! Varit där två gånger Och jag kommer definitivt fortsätta! Läs mer
  • 2019-03-27

Joanna R skrev om Mandy Medical
    Profesionell och duktig på det som hon gör. Rekommenderar Läs mer
  • 2019-03-27

Eija N skrev om Mandy Medical
    Massage. Väldigt fint bemött och professionellt arbete.
    Har bokat en ny tid. Läs mer

Christine W skrev om Mandy Medical
    Jag gjorde fillers hos Mandy Medical. Proffsigt , personligt,varmt bemötande - helt oslagbart. Känns verkligen bra och jag litar helt på det arbete som utförs, produkterna och rekommendationerna. Gemytlig stämning i salongen, lugnt och behagligt gör att det känns bra i själen. Läs mer

Josefin G skrev om Mandy Medical
    Kanon betmötande, noggrann, lugn, harmonisk härlig miljö. Jag är supernöjd med lash lift och Sofie var jätteduktig och proffsig. Läs mer

Frida E skrev om Mandy Medical
    Irsa tar sig verkligen tid att förstå roten till problemet och sedan lägga upp en individuell akupunkturbehandling med koppling till kost. För min del så blev det en direkteffekt i form av minskade migränanfall och övriga spänningar/låsningar i kroppen.

Rekommenderar Irsa till 110% för dig som vill lösa dina problem på ett naturligt sätt. Läs mer

Carin M skrev om Mandy Medical
    Professionell, trevlig och mycket bra erbjudande. Gå hit! Läs mer
  • Anna G

2019-02-27

Anna G skrev om Mandy Medical
    Mandana tog emot mig med ett stort leende. Jag är så nöjd med min behandling. Tipp topp Läs mer
  • 2019-02-25

Carina H skrev om Mandy Medical
    Ett.helt fantastiskt bemötande !
    Mandy medical vet vad dom syslar med!
    Kan inte tänka mig att gå ngn annanstans! Så jag kan varmt rekommendera Mandy medical! Läs mer
  • 2019-02-23

Jane S skrev om Mandy Medical
    Trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderar Mandy Medical för prp-behandling. Resultat efter första behandlingen. Läs mer
  • 2019-02-20

Viviann C skrev om Mandy Medical
    Jag går till Irsa och gör akupunktur och blivit bemött med proffsigt och trevligt bemötande varje gång. Själva tjänsten har överträffat alla mina förväntningar och Irsa är fantastiskt kunnig på det hon gör. Läs mer
  • 2019-02-20

Peri S skrev om Mandy Medical
    Fixat mina fransar hos Sofie. Supertrevlig och noggrann, jag är jättenöjd.
    Fransarna blev jättefina och håller bra, kommer tillbaka 100% :) Läs mer

Sara B skrev om Mandy Medical
    Så nöjd med min fransförlängning! Läs mer

Aisa F skrev om Mandy Medical
    Jag håller fortfarande på med laser hos fina Mandy och känner mig supernöjd än så länge 💕 Läs mer

Malin T skrev om Mandy Medical
    Kunnig personal med underbart mottagande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-17

Madeleine S skrev om Mandy Medical
    Alltid nöjd med mina besök hos Sofie, fina hållbara fransar som ser naturliga ut! Läs mer
  • 2019-02-14

Albina M skrev om Mandy Medical
    Jag har börjat göra laser behandlingar för hårborttagning hos Mandana och är mer än nöjd. Hon får en att känna sig trygg och utför behandlingen snabbt, smärtfritt och smidigt. Jag ser fram emot resterande behandlingar! Super bemötande Läs mer
  • 2019-02-14

Abbe L skrev om Mandy Medical
    ........................................................................ Läs mer

Jasmin S skrev om Mandy Medical
    Jätte trevlig personal och bra servis! Läs mer

Helena T skrev om Mandy Medical
    Laser behandling. Jag blev super bra bemött och behandlad. Dock vet jag inte om resultatet blev som jag ville men det kan vara för tidigt att utvärdera. Förväntningarna kanske var för höga? Läs mer

Barbro S skrev om Mandy Medical
    De tjänster och produkter som Mandana erbjuder känns trygga. Det finns ett helhetstänk på salongen ,vilket gör att du kan få det mesta fixat på ett professionellt sätt.
    Alltid ett trevligt bemötande ! Läs mer

Mitra S skrev om Mandy Medical
    Det är värkligen bra och jag är nöjd och tacksam 🙏🏼🙏🏼 Läs mer

Bernadette W skrev om Mandy Medical
    Alla som jobbar där är otroligt fina varma och trevliga. Man känner sig välomhändertagen 😊 Läs mer
  • 2019-02-12

Ewy B skrev om Mandy Medical
    Trevliga människor som arbetar , väl omhändertagen blir man🤗 Läs mer
  • 2018-10-16

Evelina S skrev om Mandy Medical
    Jag har både köpt behandling med fillers, botox, samt hårborttagning. Alla gånger jag besökt mandy medical har jag bemötts av professionalitet och mycket kunskap vilket gör att jag alltid känner mig väldigt trygg och att jag vet att jag får den behandling som är bäst för just mig. Supertrevlig och go! Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Rita

2018-10-13

Rita skrev om Mandy Medical
    Jag har varit på ett annat ställe för laser hårborttagning en gång innan jag blev rekommenderad om Mandy Medical. Varken jag eller andra som var på det där första stället gick ut nöjda.
    Vilken annorlunda känsla jag hade efter första behandlingen hos Mandana än känslan på förra stället! På förra stället kände jag mig inte nöjd av flera faktorer samtidigt.
    Hos Mandana hade jag inget annat än en positiv känsla om vistelsen i sin helhet :). Nöjd med servicen/bemötandet, behandlingen i sig, metodiken, hygienen... Till och med vilken skön, intelligent, äkta människa Mandana är. Just hos henne kände jag mig trygg och avslappnad.
    Hon är professionell, noggrann och lägger vikt vid att informera kunden om behandlingen och vetenskapen bakom den, ärligt och neutralt. Hon vill att man är eftertänksam och förstår proceduren.
    Tänk er att vara så nöjd att man med all glädje sträcker ut sitt bankkort och betalar och ser fram emot nästa gång hehe :P. Man vågar rekommendera salongen till familj och vänner OCH jag vågar testa andra typer av behandlingar som erbjuds hos dem.
    Jag skrev till Mandana ett par veckor till en månad efter behandlingen och tackade för jag tyckte att de verkligen förtjänade bra feedback. Jag kommer absolut att gå in på RECO, tänkte jag som annars inte brukar recensera.
    Jag kunde känna och märka av skillnaden på kroppen och ju längre tid som gick efter behandlingen, ju tydligare det blev att Mandy Medicals behandling var effektiv på mig! Mandanas val av lasermaskin samt hennes användningsmetodik verkar passa många personers kroppar (man hör, läser och märker av) som verkar trivas bättre hos henne än hos andra. Jag tillhör dessa tydligen :D. Läs mer
  • 2018-10-10

Filipa P skrev om Mandy Medical
    I was very happy with the first results and look forward to continuing my laser hair removal treatment! :) Läs mer
  • 2018-10-08

Azita N skrev om Mandy Medical
    Mandy är duktig på att lyssna på kunden. Man känner sig omhändertagen och trygg. Läs mer

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna