Mandy Medical

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, smärtfri laserbehandling eller Koppla av när du får nya fransar. Vi sätter alltid dina behov i fokus och prioriterar dina önskemål. Låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar och skäm bort dig hos oss.
Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar!

Vår klinik är godkänd och registrerad hos IVO och patientförsäkring finns för att säkra din trygghet och säkerhet.
Det är viktigt för oss att du är nöjd och tillfredsställd när du lämnar vår klinik.
Välkommen in till oss på Mandy Medical!

Läs vad 263 kunder tycker om Mandy Medical 2

Alltid ett trevligt bemötande🌟
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Alltid ett fint bemötande!
    Ett företag som inte gör behandlingar bara för vinst!
    Man blir väl omhändertagen !
    Skickliga i sitt utövande!
    Så 5 stjärnor av 5
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Proffsig Mandana och massa olika behandlingar som man kan välja mellan. Nöjd!
  • 2022-11-10 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med resultatet. Känner mig fräsch efter senaste behandlingen. Mandana kan verkligen sitt jobb.
  • 2022-06-24 Insamlad av företaget
    Tack för att du frågar min åsikt. Jag gjorde Botox. Jag har en bra känsla. Tack. Lycka till
    2022-06-12 Insamlad av företaget
    Super proffsigt och trevlig bemötande. Super nöjd med mina behandlingar ser otroliga resultat och kan bara varmt rekommendera kliniken och deras EM power slim 👍👏
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Mandy Medical är bästa kliniken som jag har besökt. Mandana är jätte duktig och väl bemöter sina kunder. Är jätte nöjd båda med besöket och själva resultatet efter behandlingen
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Tar väl hand om sina kunder, kunnig i sitt yrke och otroligt snäll som person
  • 2022-06-10 Insamlad av företaget
    Professionella, ärliga, vänliga. Rekommenderar starkt denna salong.
  • 2022-06-10 Insamlad av företaget
    Jättenöjd och så proffsiga! Kan varmt rekommendera!
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jag har varit flera gånger hos Therese och jag har alltid blivit suveränt bemött och omhändertagen. Therese är en varm o go människa. Resultatet har alltid varit toppen 👍kommer fortsätta att gå dit och tipsa vänner och bekanta.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Professionell, Mandy lever upp till mina förväntningar och jag är alltid nöjd med den behandling jag fått.
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Mandy är professionell och får en att känna sig trygg i vad man än ska göra hos henne. Hon är uppriktig i sina behandlingar vilket uppskattas. Hon är flexibel med tider. Jag är återkommande kund sedan flera år.
  • Sonja L
    skrev om Mandy Medical
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    De är alltid så underbara när man kommer man känner sig så välkommen.
    Jag blir alltid nöjd med det jag har bokat.
    Har gått hos Sofie i ca 8 år och gjort fransar, nu gör jag bryn och det är alltid fint resultat, så jag är supernöjd.
    Alla tjej är så trevliga som sagt, så därför är jag kvar som kund och kommer förbli så.
    Mvh Sonja
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Therese är fantastisk! Lyhörd, trevlig och kunnig.
    Tack för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    I went to Mandy Medical for 3 zones Botox. I asked her for forehead, around the eye and lifting my eyebrows.
    Not only it didn't lift my eyebrows but one of my eyebrows dropped. I came back and she wanted to do something in other eyebrow to drop too! which I didn't allow her.
    Besides, she didn't tell me the botox she is using might cause headaches and I had a very weird headache for two weeks which I didn't know what is the root cause. If she would tell me about it at first, I would choose to not take the Botox.
    I paid around 4000 kr, had headache for two weeks and have to wait until the effects wear off for my eyebrow to be back to normal.
    In total, It was a big disappointment.
    Thank you Hoda for your feedback. We always have a routine check-up / a touch up on botox treatment 2 weeks after the treatment. This because sometimes you do not get complete results on the first treatment, so you book a touch up time to correct the result after 2 weeks. When you came to me I could see one eyebrow had a little more lift than the other and I want to correct the result but you did not want it and I respected that.
    Sometimes you get side effects from botox and I'm sorry you got a headache from botox but it usually goes away after a few weeks.
    I would be happy if you contact me to ask your questions and thoughts.
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Alltid professionell bemötande och service , Super trevlig och älskar hennes behandlingar. Hos Mandy kan man hitta allt som tillhör skönhet. Kör botox och fillers med fin fina resultat. Det ser väldigt naturligt ut 🥰
    Tack bästa Titti för ditt förtroende och det ar alltid lika trevligt att få träffa dig. välkommet åter! Mandy Medical
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Alltid lika mysigt att få behandling och en trevlig pratstund! Produkterna är de bästa jag använt någonsin! Alltid lika bra resultat!
    Tack Jessica för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Kunnig och professionellt Mandana som tar hand om sina kunder på bästa sätt
    Tack bästa Kathrin för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
    Hej!

Har gjort lashlift hos Sofie flera gånger och lashlift och ansiktsbehandling. hos Therese och är supernöjd.
    Kommer att göra flera behandlingar.

Vänliga hälsningar
    Linda Karlsson
    Tack Linda för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Varmt, trevligt och samtidigt professionellt bemötande av Therese. Jag är mycket nöjd!
    Tack Anja för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Allt be mötandet o behandling för mig är perfekt 🤩
    Tack bästa Parvin för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
  • 2022-04-11 Insamlad av företaget
    Sofie är toppen! Fixar alltid mina fransar så fint.
    Tack fina Marie-Louice för ditt förtroende och välkommen åter. Mandy Medical
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd med behandling och behandlare :)
    Tack Korina för att du väljer oss för dina behandlingar! Mandy Medical
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Trevlig och mysig salong. Man känner sig alltid välkommen och blir ordentligt omhändertagen där. Kan varmt rekommendera denna salong.
    Tack bästa Mikaela för rekommendationen och det värmer hjärtat att du är så nöjd med oss. Mandy Medical
    2022-03-28 Insamlad av företaget
    Kändes jättebra! Hon förklarade bra, jag gjorde filler och botox.
    Tack Tina för att du valde oss och kände dig nöjd med dina behandlingar. Mandy Medical
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Kommer göra alla mina skönhetsfix där i fortsättnongen
    Bästa Malin, det är en ära att få ha dig hos oss. Mandy Medical
  • 2021-11-26 Insamlad av företaget
    Fint bemötande vid konsultationen. Mycket lyhörd och hjälpsam inför en behandling jag tänkt göra längre fram :)
    Jag tar gärna hand om dig när du är redo för att gå vidare 😍 Mandy Medical
  • 2021-11-20 Insamlad av företaget
    Vi var där för ta hål i örat. Ett blev satt så snett så vi valde ta ut stiftet när vi kom hem.
    Sånt lämnar tyvärr dåliga minnen hos en liten tjej.
    Kanske inte det som är hennes huvudsakliga inkomstkälla, hon är säkert bra annat men här blev det fel.
    Tips om du läser det här är att köpa en ny märkpenna, öva på att träffa ”pricken” och inte ha så långa naglar så du har svårt fippla med de här små tingen.
    Tack Rickard för din feedback. Jag önskar att du hade hört av dig till oss när du kom hem och insåg att det uppkom svårigheter. Återkom gärna till oss för att göra om piercingen kostnadsfritt. Hoppas dottern mår bra nu. Du kan alltid nå oss på telefon eller boka en tid för återbesök helt kostnadsfri för att undersöka hennes öra.
    Vänliga hälsningar /
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Varmt och välkomnande bemötande. Professionell och bra kunskap om produkter och behandling.
    Tack Monica för att du väljer komma till oss :) Mandy Medical
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Supertrevlig och jätteduktig!
    Gjorde ett trådlyft och är jättenöjd.
    Det glädjer oss att du känner dig nöjd med behandling och Tack Linnea för att du rekommenderar oss:) Mandy Medical
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Jag sökte för hårborttagning och har fått en smärtfri och smidig behandling. Mandana är mycket professionell och trevlig. Jag har fått ett trevligt bemötande även av övrig personal.
    Tack Ciya för att du väljer oss för din behandling. Mandy Medical
  • 2021-09-21 Insamlad av företaget
    Lymftömningen fungerade väl. Troligen behöver man flera besök för att få riktig effekt. Jag blev bra och proffsigt bemött.
    Det stämmer bra Anders, man behöver gå fler gånger för att få önskad effekt. Tack för din fina feedback 🙏 Mandy Medical
  • Adina S
    skrev om Mandy Medical
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Jag har gjort tear through fillers flera gånger (två gånger hos Mandy Medical) och aldrig fått lika otroliga resultat som jag får här. Mandana är den ända jag litar på när det kommer till nålar i ansiktet. Grym service också! - 5/5
    Tack för din fina feedback och ditt förtroende. Det glädjer mig att du är nöjd och glad med din behandling 🙏
  • 2021-09-21 Insamlad av företaget
    very good and friendly and professional
    Tack you so much dear 😍 Mandy Medical
  • 2021-09-21 Insamlad av företaget
    Blir alltid så bra bemött och verkligen försöker tillgodose ens önskningar.
    Blir Såå glad över din fina feedback och att du känner dig nöjd hos oss 🙏 Mandy Medical
  • 2021-09-21 Insamlad av företaget
    Bra bemötande från första stund.
    Känner mig väl omhändertagen vid varje besök.
    Kunniga.
    Du är alltid välkommen fina du :) Mandy Medical
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande och professionell behandling genomgående! Rekommenderas starkt
    Det gör mig glad att du blev nöjd med din behandling, ses snart 😊 Mandy Medical
    2021-04-24 Insamlad av företaget
    Mycket sakkunnig och proffsig personal. Mycket bra service och trygghet givande. Kommer att använda deras tjänster framöver
    Tusen tack för din fina feedback, det glädjer mig att du är nöjd och glad med behandlingen 😍 Mandy Medical
  • 2021-04-16 Insamlad av företaget
    Min upplevelse på Mandy Medical var fantastiskt bra. Professionellt bemötande från start och Mandana har ens bästa i åtanke oavsett behandling. Jag kan inte tänka mig gå till någon annan för estetiska behandlingar.
    Tack Ann-Marie för din fina feedback. Vi ses snart igen❤️ Mandy Medical
  • 2021-04-08 Insamlad av företaget
    Jag kör alltid mina ansiktsbehandlingar hos Therese. Hon är proffsig och bra! Går alltid därifrån supernöjd och de tipsen hon ger och produkterna jag har köpt av Therese har verkligen hjälpt min hud. Mina allra bästa rekommendationer!
    Tack för din feedback och du har valt rätt person att få till, Therese är jätte duktig och kan verkligen sitt jobb 😍
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Färgning av fransar. Trevligt bemötande och trevlig omgivning i salongen. Bra resultat på behandlingen.
    Tack för din feedback och att du va nöjd med fransarna och tyckte vi hade en trevlig klinik. Hoppas vi ses snart igen 😍
  • 2021-04-06 Insamlad av företaget
    Har gjort två lashlifts av Sofie. Hon är riktigt duktig och man känner sig väl omhändertagen när hon jobbar. Tyvär fastnade inte materialet så bra på mig och släppte efter bara någon vecka men tror inte det är jobbet som är dåligt utfört, utan att min kropp stötte bort behandlingen - som det kan bli ibland! Var i övrigt väldigt nöjd med bemötande och svar på frågar osv.
    Tack för din feedback Kimberly, det är som du säger iblan påverkar yttre faktorer hur resultat blir. Hoppas du testar andra behandlingar hos oss😍
    /mandana
    Är super NÖJD och kan varmt rekommendera bästa hälsningar Tina
    Tack Tina för ditt förtroende och att du väljer oss för dina behandlingar ❤️ Mandy Medical
    2021-04-04 Insamlad av företaget
    Superbra service, noggrann och pedagogisk 🧖‍♀️ Känner mig så omhändertagen!
    Tack Mona för din feedback, det är alltid lika trevligt och ha dig här hos oss 🙏😍 Mandy Medical
  • 2021-04-04 Insamlad av företaget
    Botox i pannan och fillers i hakan med så fint och naturligt resultat och aldrig ett blåmärke. Hälsar supernöjd kund
    Va glad jag blir :) tack för din feedback ❤️ Mandy Medical
    2021-04-04 Insamlad av företaget
    Nöjd och lycklig när jag gick därifrån!
    2021-04-02 Insamlad av företaget
    Underbart bemötande och fantastisk service.
    Jag rekommenderar varmt mandy medical och framförallt Tess!!!
    Jag lät frysa bort födelsemärken med dermapen. Jag kände mig trygg genom hela processen och är mer än nöjd med resultatet. Tack Tess!!!
  • 2021-04-01 Insamlad av företaget
    Thess är fantastiskt duktig och lyhörd! Rekommenderas varmt!
  • 2020-12-12 Insamlad av företaget
    Ögonbehandling (Lasch lift fransfärgning och ögonbrynsplockning samt färgning) hos Sofia på Mandy Medical är som alltid -lugn skön proffsig och utmärkt utfört i mysig miljö i ett trevligt Häggviks centrum där den lilla egenföretagaren möter dig som kund med det största engagemanget.
    Kan varmt rekommendera ett besök på Mandy Medical hos samtliga terapeuter oavsett vad du är ute efter-kommer du bli väl bemött och få en professionell behandling i Coronasäker miljö.