Mandy Medical

Mandy Medical

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, smärtfri laserbehandling eller Koppla av när du får nya fransar. Vi sätter alltid dina behov i fokus och prioriterar dina önskemål. Låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar och skäm bort dig hos oss.
Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar!

Vår klinik är godkänd och registrerad hos IVO och patientförsäkring finns för att säkra din trygghet och säkerhet.
Det är viktigt för oss att du är nöjd och tillfredsställd när du lämnar vår klinik.
Välkommen in till oss på Mandy Medical!

Läs vad 224 kunder tycker om Mandy Medical 2

• 2021-04-16
    Min upplevelse på Mandy Medical var fantastiskt bra. Professionellt bemötande från start och Mandana har ens bästa i åtanke oavsett behandling. Jag kan inte tänka mig gå till någon annan för estetiska behandlingar.
  • 2021-04-08
    Jag kör alltid mina ansiktsbehandlingar hos Therese. Hon är proffsig och bra! Går alltid därifrån supernöjd och de tipsen hon ger och produkterna jag har köpt av Therese har verkligen hjälpt min hud. Mina allra bästa rekommendationer!
    Tack för din feedback och du har valt rätt person att få till, Therese är jätte duktig och kan verkligen sitt jobb 😍 /Mandana Mandy Medical
    2021-04-07
    Färgning av fransar. Trevligt bemötande och trevlig omgivning i salongen. Bra resultat på behandlingen.
    Tack för din feedback och att du va nöjd med fransarna och tyckte vi hade en trevlig klinik. Hoppas vi ses snart igen 😍 /Mandana Mandy Medical
  • 2021-04-06
    Har gjort två lashlifts av Sofie. Hon är riktigt duktig och man känner sig väl omhändertagen när hon jobbar. Tyvär fastnade inte materialet så bra på mig och släppte efter bara någon vecka men tror inte det är jobbet som är dåligt utfört, utan att min kropp stötte bort behandlingen - som det kan bli ibland! Var i övrigt väldigt nöjd med bemötande och svar på frågar osv.
    Tack för din feedback Kimberly, det är som du säger iblan påverkar yttre faktorer hur resultat blir. Hoppas du testar andra behandlingar hos oss😍 /mandana Mandy Medical
    Är super NÖJD och kan varmt rekommendera bästa hälsningar Tina
    Tack Tina för ditt förtroende och att du väljer oss för dina behandlingar ❤️ Mandy Medical
    2021-04-04
    Superbra service, noggrann och pedagogisk 🧖‍♀️ Känner mig så omhändertagen!
    Tack Mona för din feedback, det är alltid lika trevligt och ha dig här hos oss 🙏😍 Mandy Medical
  • 2021-04-04
    Botox i pannan och fillers i hakan med så fint och naturligt resultat och aldrig ett blåmärke. Hälsar supernöjd kund
    Va glad jag blir :) tack för din feedback ❤️ Mandy Medical
    2021-04-04
    Nöjd och lycklig när jag gick därifrån!
    2021-04-02
    Underbart bemötande och fantastisk service.
    Jag rekommenderar varmt mandy medical och framförallt Tess!!!
    Jag lät frysa bort födelsemärken med dermapen. Jag kände mig trygg genom hela processen och är mer än nöjd med resultatet. Tack Tess!!!
  • 2021-04-01
    Thess är fantastiskt duktig och lyhörd! Rekommenderas varmt!
  • 2020-12-12
    Ögonbehandling (Lasch lift fransfärgning och ögonbrynsplockning samt färgning) hos Sofia på Mandy Medical är som alltid -lugn skön proffsig och utmärkt utfört i mysig miljö i ett trevligt Häggviks centrum där den lilla egenföretagaren möter dig som kund med det största engagemanget.
    Kan varmt rekommendera ett besök på Mandy Medical hos samtliga terapeuter oavsett vad du är ute efter-kommer du bli väl bemött och få en professionell behandling i Coronasäker miljö.
  • Maria S
    2020-08-08
    Väldig nöjd med bemötande och service.
  • 2020-05-30
    En proffsigt och seriöst salong!
    Är alltid nöjd efter mina besök hos Mandana och Sofie!
  • 2020-05-30
    Har gjort ett par behandlingar av hårborttagning. Blev jättebra bemött av personalen som var jättemysig och trevlig. Kommer garanterat boka flera tider här!
    2020-05-29
    Jag blev rekommenderad av en kollega att besöka Mandy Medical för laser behandling. Jag har varit där 2 gånger och ser redan resultat. Känner mig trygg och välkommen hos Mandana och åker gärna en timme till häggvik för att det är det värt. Ägaren är duktig, driven, kompetent och man känner sig väl omhändertagen :) det hjälper så klart att Mandy är sjuksköterska och opsjuksköterska! Rekommenderar verkligen mandy Medical! 😊
  • LENA A
    2020-05-23
    Proffsigt, personligt och fantastiskt resultat. Det är min summering efter 3 laser-behandlingar hos Mandy medical
  • 2020-03-27
    Gjorde Lashlift, trevligt bemötande, skön atmosfär, kändes fräsht.
    2020-03-27
    Supertrevligt bemötande, väldigt professionell och resultatet av hårborttagningen var kanon så jag kan verkligen rekommendera att gå till Mandy Medical!
  • 2020-03-26
    Snabba och bra leveranser och lätt
    Att beställa
  • 2020-03-25
    Proffsig, vänlig och välutbildad.
    2020-03-25
    Bästa betyg för Mandy Medical som är proffsigt, trevligt och fantastisk kunnig om vad dom gör.
    10 stjärnor om möjligt!
    2020-03-25
    Proffsig & kunnig! Trevlig & tillmötesgående!
  • 2020-03-25
    Mandana är bäst! Fint bemötande, förståelse! Hon är professionell!! Fräscht och snyggt i salongen! Rekommenderas starkt!
    2020-03-24
    Får den hjälp jag önskar.
    Hoppas vi går fortsätta att träffas alltid trevligt och positivt.
    Vilken tur när vi träffades o mitt Älskade Rinkeby
    En vänskap som består
  • 2020-02-11
    Trevlig miljö, superbra bemötande och resultatet av behandlingen var utmärkt!

Rekommenderar varmt!
    2020-02-01
    Laser vid bikinilinjen. Är mycket nöjd över hur jag blev bemött, proffsiga och trevliga. Fräscha lokaler
  • 2020-02-01
    Botox. Trevligt bemötande . Det är ett företag man kan lita på
    2020-01-30
    Jag testade Lash Lift för första gången. Supertrevlig och kunnig personal, riktigt trevsamt och vänlig miljö. Lash liften blev jättefin och prisvärt.
    2020-01-30
    Min upplevelse hos Mandy Medical var magisk! Otroligt professionella som utan diskussion vet kundens behov. Mandana som behandlat mig med laser har gjort ett fantastiskt jobb. Ser redan stor skillnad.

Varmt rekommenderad!
  • 2020-01-30
    Gjorde fransförlängning och blir verkligen supernöjd varje gång. Att besöka kliniken är en mysig och behaglig upplevelse. Man blir så varmt mottagen och behandlingen utförs proffsigt och snabbt och resultatet är perfekt. Det jag gillar mest är att det på kliniken känns familjärt och tryggt och som kund kan man verkligen slappna av.
    Personalen och miljön är inbjudande och varm och den behagliga personalen mycket proffsiga.
    2020-01-30
    Gjorde en lashlift, trevlig lugn personal. Avslappnat och mysigt.varmt och skönt där jag låg😀
    2020-01-30
    Lash Lift, proffsigt bemött, blev precis som jag tänkt.
    2020-01-29
    Mandy Medical har alltid levt upp till mina förväntningar.
    Jag har blivit bemött med vänlighet, värme, omtänksamhet och stor kunnighet.
    Resultatet har alltid blivit det jag hoppats på.
    Av den anledningen åker jag gärna 10 mil i stället för att söka behandling på närmare håll.
    Heidi K.
  • Elin P
    2020-01-29
    Jag har i några veckor gått till Mandana och gjort micro-needling. Min hy innan behandlingen var väldigt torr, irriterad och hade ständigt ont pga det. Jag har då testat allt för huden krämer mm.
    Efter första behandlingen var det som att huden kunde andas igen och det var flera år sedan jag kände det.
    Sen har jag gått dit 2 gånger till efter det och det blir bara bättre och bättre.
    Jag säger Wow! Super nöjd! Tusen tack Mandana för allt stöd och hjälp med min hy.
    Till den som funderar på att göra detta så tveka inte utan satsa, jag skulle varmt rekommendera Mandana, grym på det hon gör och man får ett lugn då man ser hur mycket hon brinner för sitt yrke.
    Alla tummar upp!

Elin
    2019-12-18
    Bästa upplevelsen att vara hos Irsa ❤️
  • 2019-12-08
    Jättetrevligt bemötande. Alltid ett professionellt
  • 2019-12-08
    Jag träffade Irsa och fick fantastiskt hjälp av henne hon är mycket kunnig och serviceinriktad.
  • 2019-12-06
    En underbar upplevelse och utmärkt resultat. Jag trodde aldrig att laser Skulle funka på mig men det gjorde det. Redan vid första behandlingen så behövde jag inte raka o håret lossnade bara. Helt fantastiskt.!! Rekommenderar starkt!!!
  • 2019-12-06
    Jättetrevligt bemötande, gjorde Lashlift för första gången och blev väldigt nöjd över resultatet.
    Mysig liten salong:)
  • 2019-12-06
    Har gjort lash lift där 1 gång tidigare och var supernöjd. Har nu bokat tid igen men hos en annan tjej då den andra verkar ha slutat. Hoppas bli lika nöjd denna gång. Har dock sökt henne på telefon för att ändra tiden men inte fått nån återkoppling.
    Hej Mikaela, jag ber vår ansvarig fransatylist höra av sig till dig. Mandy Medical
  • 2019-12-06
    Jag går på laserbandlingar hos Mandy Medical! Behandlingen har inte pågått så länge, men hitintills är jag riktigt nöjd! Proffsig personal som gör att man känner sig trygg, trevligt bemötande och mycket kunskap!

Bättre än väntat, och då hade jag ändå ganska höga förväntningar!
    2019-12-06
    Kunnig, proffsig och förtroendeingivande. Resultatet av hennes jobb är super. Fin salong och bra produkter. Nöjd och kommer tillbaka.
  • Sheri S
    2019-11-19
    Mandy är en väldigt trevlig person som med sin professionalitet ger en väldigt trygg känsla hos kunden. Jag har gjort botox hos henne för pannan och är mer än nöjd. Hon är mycket informativ och kunnig och man känner sig verkligen trygg i hennes händer. Jag rekommenderar henne starkt.
  • 2019-09-28
    Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fantastiska resultat. Jag har testat både laser, fillers & kemisk peeling.
    2019-09-16
    Jag är 100% nöjd med behandlingen och vill gärna gå dit igen.
  • Frida E
    2019-09-04
    Irsa är extremt kompetent inom sitt område och jag kan varmt rekommendera henne till framtida kunder.
  • 2019-09-03
    Jag har fått Halousinyrefillers och Botoxinjektioner allt till maximal belåtenhet. Kunnig, seriös personal som jag har fullt förtroende för. Alltid trevligt bemötande. Jag kommer aldrig att gå någonannanstans.,
    Uppskattar oxå ert engagemang för Barncancerfonden.
    /Agneta
  • 2019-09-03
    Spraytan
    Mandana gjorde en fantastisk helkropps-spraytan för mitt 50-årskalas med temat Burning Man. Hon var proffsig, noggrann och resultatet blev otroligt bra!
  • 2019-09-02
    Trevlig tjej, positiv upplevelse. Färgen på fötterna blev tyvärr väldigt fläckig, rinnmärker och hälarna och fotsulorna var helt svarta. Som tur var gjorde det ingenting för sprayduschen var till en utklädningsfest, men jag skulle inte vilja ha det resultatet till en fin fest eller ett bröllop.
  • 2019-09-02
    Botox i pannan: Förtroendeingivande, kunnig, påläst, omhändertagande.