Alla kategorier Massage Stockholms län Sollentuna Mandy Medical

Mandy Medical

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, låt naglar och händer få nytt liv med en manikyr eller låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar.

Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar.

Välkommen in till oss på Mandy Medical!
Mån: 11:00-17:00
Tis-Tor: 10:00-18:00
Fre: 11:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 123 kunder tycker om Mandy Medical

• Evelina S skrev om Mandy Medical
    Jag har både köpt behandling med fillers, botox, samt hårborttagning. Alla gånger jag besökt mandy medical har jag bemötts av professionalitet och mycket kunskap vilket gör att jag alltid känner mig väldigt trygg och att jag vet att jag får den behandling som är bäst för just mig. Supertrevlig och go! Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Rita
    Rita skrev om Mandy Medical
    Jag har varit på ett annat ställe för laser hårborttagning en gång innan jag blev rekommenderad om Mandy Medical. Varken jag eller andra som var på det där första stället gick ut nöjda.
    Vilken annorlunda känsla jag hade efter första behandlingen hos Mandana än känslan på förra stället! På förra stället kände jag mig inte nöjd av flera faktorer samtidigt.
    Hos Mandana hade jag inget annat än en positiv känsla om vistelsen i sin helhet :). Nöjd med servicen/bemötandet, behandlingen i sig, metodiken, hygienen... Till och med vilken skön, intelligent, äkta människa Mandana är. Just hos henne kände jag mig trygg och avslappnad.
    Hon är professionell, noggrann och lägger vikt vid att informera kunden om behandlingen och vetenskapen bakom den, ärligt och neutralt. Hon vill att man är eftertänksam och förstår proceduren.
    Tänk er att vara så nöjd att man med all glädje sträcker ut sitt bankkort och betalar och ser fram emot nästa gång hehe :P. Man vågar rekommendera salongen till familj och vänner OCH jag vågar testa andra typer av behandlingar som erbjuds hos dem.
    Jag skrev till Mandana ett par veckor till en månad efter behandlingen och tackade för jag tyckte att de verkligen förtjänade bra feedback. Jag kommer absolut att gå in på RECO, tänkte jag som annars inte brukar recensera.
    Jag kunde känna och märka av skillnaden på kroppen och ju längre tid som gick efter behandlingen, ju tydligare det blev att Mandy Medicals behandling var effektiv på mig! Mandanas val av lasermaskin samt hennes användningsmetodik verkar passa många personers kroppar (man hör, läser och märker av) som verkar trivas bättre hos henne än hos andra. Jag tillhör dessa tydligen :D. Läs mer
  • Filipa P skrev om Mandy Medical
    I was very happy with the first results and look forward to continuing my laser hair removal treatment! :) Läs mer
  • Azita N skrev om Mandy Medical
    Mandy är duktig på att lyssna på kunden. Man känner sig omhändertagen och trygg. Läs mer
  • Akar K skrev om Mandy Medical
    Mandana gör sitt jobb riktigt bra. Hon stressar inte en utan ser till att man känner sig nöjd och trygg och hon vet verkligen vad hon pratar om. Hade rekommenderat henne alla dagar! Läs mer
  • Mimmi L skrev om Mandy Medical
    Fransar, bra bemötande, riktigt trevliga. Super nöjd Läs mer
  • Diana B skrev om Mandy Medical
    Hej!
    Jag gjorde laser behandling hos Mandana. Jag var väldig nervös för behandlingen men Mandana är en jättehärlig kvinna och gjorde så att jag inte blev nervös då man blir snabbt bekväm med henne. Läs mer
  • Tara E skrev om Mandy Medical
    Extremt välkomnande, går därifrån nöjdare än någonsin efter en behandling. Läs mer
  • Petra  S
    Petra S skrev om Mandy Medical
    Var på konsultation och den omedelbara tillit och ärlighet jag möttes av gav mig lugn. Kommer gå vidare med ena frågan jag kom för med Mandy Medical. Läs mer
  • Sara K skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort permanent hårborttagning hos Mandana och är supernöjd! Har gjort behandlingen hos andra tidigare och måste säga att Mandana är den mest professionella och noggranna jag mött. Snappa resultat helt smärtfritt, jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Titti A skrev om Mandy Medical
    Det var mer än mina förväntningar och ska försätta att gå ditt för mina behandlingar . Trevlig bemötande . Läs mer
  • Elisabeth O skrev om Mandy Medical
    Trevligt bemötande och man känner sig trygg. Hårborttagning med laser och funderar på en del annat som vi pratat om. Läs mer
  • Adrian K skrev om Mandy Medical
    Mycket kompetent personal som utför sitt jobb klanderfritt. Läs mer
  • Shene R skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort botox och fillers hos Mandy Medical. Jag blev bemött av mycket värme, respekt, förståelse och utmärkt kunskap. Jag blev bemött av en genuin person som berättade och beskrev allt i detalj som skapade en enorm trygghet hos mig. Läs mer
  • Hannah H skrev om Mandy Medical
    Jag går och gör fransfölängning hos Sofie och det är fantastiskt! Välkomnande och trevligt. Sofie är otroligt bra och förgyller verkligen min dag varje gång. Det är alltid över mina förväntningar. Helt enkelt underbart! Läs mer
  • Adelaide B skrev om Mandy Medical
    Jag gör fransarna hos Sofie och är jättenöjd! Hon är jättegullig och går alltid därifrån med jättefina fransar :) Läs mer
  • Natalie O skrev om Mandy Medical
    Har gjort laser hos Mandana och allt har gått perfekt och smidigt. Hon förklarar gärna och frågar om hur man tycker det går. Läs mer
  • Jasmine S skrev om Mandy Medical
    Jag kan varmt rekommendera Mandy Medical till mina vänner. De är jätte duktiga på sitt jobb. De är alltid trevliga med sina kunder. Läs mer
  • Sirva
    Sirva skrev om Mandy Medical
    Tack för mycket bra service och noggrannhet i ditt arbete! Din kompetens får mig att känna att jag är i trygga händer! 💕 Jag rekommenderar MandyMedical varmt! Vi ses snart igen. Läs mer
  • Vedjin skrev om Mandy Medical
    Jag blev tipsad av en vän om Mandy Medical, nu har jag gått hit i mer än 1 år för köp av olika tjänster som erbjuds av kliniken. Jag har rekommenderat vidare till vänner och bekanta.
    Vänlig och professionell personal som tar väl hand om sina kunder. Tillmötesgående med bokning av tid. Läs mer
  • Hakan skrev om Mandy Medical
    Börjar redan se resultat efter två behandlingar av PRP.

Otroligt nöjd med både behandling samt priser. Rekommenderas strakt !!

/ Väldigt nöjd kund Läs mer
  • Zanver skrev om Mandy Medical
    Har sen en lång tid tillbaka gått till Mandymedical för mina behandlingar och kommer fortsätta göra det framöver också REKOMMENDERAR MANDANA STARKT! Mandana är otroligt proffsig, ärlig och kunnig i hennes behandlingsområden. Hon gör inga behandlingar för att det ska gynna henne utan vill även att man är eftertänksam när det gäller större förändringar, ger grundlig information om fördelarna, biverkningar, medel och allt du vill veta som kund. Jag är glad över att jag hitta kliniken och blir alltid glad över att besöka henne ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Isabella skrev om Mandy Medical
    Super professionellt och kunnig på det hon gör! Jätte nöjd! Läs mer
  • Mona D
    Mona D skrev om Mandy Medical
    Mycket trevlig och kunnig personal. Fina och fräscha lokaler. Mycket nöjd med utförd behandling, rekommenderat till vänner och bekanta! Läs mer
  • Sandy C skrev om Mandy Medical
    Otroligt trevligt och väldigt hemma trevlig atmosfär ,rekommenderar gärna! Läs mer
  • Linnea S skrev om Mandy Medical
    Jag gjorde fransförlängning och var väldigt nöjd med allt. Slutade gå dit då jag kände att jag ville ha mina vanliga fransar tillbaka. Läs mer
  • Lottie E skrev om Mandy Medical
    Hårborttagning med laser på intimt ställe. Personalen är mycket trevliga och professionella. Detta gjorde upplevelsen trevlig och enkel. Läs mer
  • Alba B skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort fransförläning hos Sofie och ger alltid bra service och är jättegullig! Blir det några problem med fransarna så löser hon det på något sätt direkt! Läs mer
  • Elham F skrev om Mandy Medical
    Fantastiskt bemötande och väldigt ärlig. Istället för att pumpa mig på pengar på behandlingar jag varit intresserad av har Mandana avrådit mig då hon såg på mitt utgångläge att det inte skulle bli ett bra resultat.
    Jag har istället kört hårborttagning med laser med väldigt fina resultat. Läs mer
  • Emma T skrev om Mandy Medical
    Lugn och harmonisk miljö. Har fått resultat över förväntan (laser). Bra och tydlig information. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Diana T skrev om Mandy Medical
    Hur bra som helst! Sofie var jätteduktig och supertrevlig! :D Läs mer
  • Angelica B skrev om Mandy Medical
    Toppen service, bästa resultat med spraytan!! Tack! Läs mer
  • Lawand K skrev om Mandy Medical
    Skit bra, har gått två gånger nu och det växer knappt något!! Läs mer
  • Emma H skrev om Mandy Medical
    Hur duktiga, trevliga, professionella som helst. Alltid glad när man varit där, snabbt och enkelt att få tider och flexibelt. Läs mer
  • Petra V skrev om Mandy Medical
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Elli Y skrev om Mandy Medical
    Mycket trevliga, gott bemötande, vänliga och anpassar efter kundens önskan och behov. Läs mer
  • Hanna M skrev om Mandy Medical
    Bemötandet och upplevelsen jag haft som kund är väldigt positivt. Jag har fått hjälp med hårborttagning och jag ser redan väldigt bra resultat.
    Bra bemötande från första början och man vill verkligen komm dit igen. Positiv och mysig stämning.
    Jag skulle verkligen rekommendera Mandy Medical. Läs mer
  • Nazanin S skrev om Mandy Medical
    Duktig och professionell! Jättebra resultat! Super nöjd! Rekommenderas! 👍 Läs mer
  • Lawand K skrev om Mandy Medical
    Mandana är grym, slutade växa efter andra gången bara men är på min åttonde nu för säkerhetsskull Läs mer
  • Petra V skrev om Mandy Medical
    Mycket vänlig och proffsigt bemötande! A Läs mer
  • Zanver K skrev om Mandy Medical
    Älskar och bli ompysslad av Mandymedical ägaren Mandana är så proffsig, rak och ärlig. Hon skapar en relation med alla sina kunder på ett väldigt ödmjukt och lyhörd sätt, finns ingen tryggare plats för mig och kunna få mina behandlingar hos. Rekommendera varmt Mandymedical för alla tjejer och killar som kan orädd boka in sig hos alla utbildade behandlare på Mandy. Läs mer
  • Erik T skrev om Mandy Medical
    Jag fick en härligt ryggmassage, då jag blev trevligt omhändertagen och senare varsamt behandlad vilket överträffade mina förväntningar! Det var bra kundkontakt och även bra utfört! Läs mer
  • Madeleine F skrev om Mandy Medical
    Superbra bemötande och mina fransar blir alltid jättefina Läs mer
  • Maryam S skrev om Mandy Medical
    Jag har laser behandling och jag är så nöjd med den, har köp ögonkräm och fick Botax i pannan.
    Mandy är så underbar kvinna och trevlig och kunnig. Man kan lita på henne angående behandlingar. Läs mer
  • Charlotte S skrev om Mandy Medical
    Mandy är professionell och tillmötesgående.
    Inlyssnande med mycket bra kunskap inom sitt yrkesområde. Läs mer
  • Malin N skrev om Mandy Medical
    Proffsigt och lugnt bemötande, precis som man önskar när man har bokat tid för massage. Rent och fint, inget att klaga på. Massören Fia Arvidsson var jätteduktig, synd att hon slutat. Läs mer
  • Veronica M skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort fransarna på Mandy Medical och kan verkligen rekommendera Sofie. Alltid soligt och trevligt bemötande och flexibilitet. Tillsammans letade vi oss fram till det som kändes som rätt fransar för mig då jag ville ha en mer naturlig look.

/Veronica Läs mer
  • Mariam M skrev om Mandy Medical
    Nytt sett singelfransar som blev superfina! Exakt som jag ville ha dem. Läs mer

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna