Alla kategorier Botox Stockholms län Sollentuna Mandy Medical

Mandy Medical

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, smärtfri laserbehandling eller Koppla av när du får nya fransar. Vi sätter alltid dina behov i fokus och prioriterar dina önskemål. Låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar och skäm bort dig hos oss.
Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar!

Vår klinik är godkänd och registrerad hos IVO och patientförsäkring finns för att säkra din trygghet och säkerhet.
Det är viktigt för oss att du är nöjd och tillfredsställd när du lämnar vår klinik.
Välkommen in till oss på Mandy Medical!
Mån: 11:00-17:00
Tis-Tor: 10:00-18:00
Fre: 11:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 154 kunder tycker om Mandy Medical

• 2019-05-22

Sougol K skrev om Mandy Medical
    Gjorde en spraytan som blev helt ok på kroppen men det blev inte bra på händerna speciellt knogarna, och på hälarna. Alldeles för mörk färg som vägrade släppa hur mycket jag än skrubbat och tvättat. Utöver det väldigt trevligt bemötande av personalen! Läs mer
  • 2019-05-21

Ewa S skrev om Mandy Medical
    Tillmötesgående personal och bra rådgivning Läs mer
  • 2019-05-19

Emilia F skrev om Mandy Medical
    Jag har bokat in en tid för fransförlängning den 10/6. Detta är första gången jag bokar något från Mandy Medical. Min kompis går dit ofts och är otroligt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria M skrev om Mandy Medical
    Det är professionell bemöttnig professionell behandling jättetrevlig att vara där Läs mer
  • 2019-05-17

Anna H skrev om Mandy Medical
    Trevligt och proffsigt bemötande, är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-16

Leila P skrev om Mandy Medical
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼🌹🌹🌹🌹🌷🌹🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Läs mer
  • 2019-03-28

Veronica L skrev om Mandy Medical
    Var på lashliftbehandling.
    Mycket bra bemötande, lugnt och avslappnat.
    Första gången jag gjorde en lashlift och blev mer än nöjd. Läs mer
  • Sophi E

2019-03-27

Sophi E skrev om Mandy Medical
    Utmärkt! Varit där två gånger Och jag kommer definitivt fortsätta! Läs mer
  • 2019-03-27

Joanna R skrev om Mandy Medical
    Profesionell och duktig på det som hon gör. Rekommenderar Läs mer
  • 2019-03-27

Eija N skrev om Mandy Medical
    Massage. Väldigt fint bemött och professionellt arbete.
    Har bokat en ny tid. Läs mer

Christine W skrev om Mandy Medical
    Jag gjorde fillers hos Mandy Medical. Proffsigt , personligt,varmt bemötande - helt oslagbart. Känns verkligen bra och jag litar helt på det arbete som utförs, produkterna och rekommendationerna. Gemytlig stämning i salongen, lugnt och behagligt gör att det känns bra i själen. Läs mer

Josefin G skrev om Mandy Medical
    Kanon betmötande, noggrann, lugn, harmonisk härlig miljö. Jag är supernöjd med lash lift och Sofie var jätteduktig och proffsig. Läs mer

Frida E skrev om Mandy Medical
    Irsa tar sig verkligen tid att förstå roten till problemet och sedan lägga upp en individuell akupunkturbehandling med koppling till kost. För min del så blev det en direkteffekt i form av minskade migränanfall och övriga spänningar/låsningar i kroppen.

Rekommenderar Irsa till 110% för dig som vill lösa dina problem på ett naturligt sätt. Läs mer

Carin M skrev om Mandy Medical
    Professionell, trevlig och mycket bra erbjudande. Gå hit! Läs mer
  • Anna G

2019-02-27

Anna G skrev om Mandy Medical
    Mandana tog emot mig med ett stort leende. Jag är så nöjd med min behandling. Tipp topp Läs mer
  • 2019-02-25

Carina H skrev om Mandy Medical
    Ett.helt fantastiskt bemötande !
    Mandy medical vet vad dom syslar med!
    Kan inte tänka mig att gå ngn annanstans! Så jag kan varmt rekommendera Mandy medical! Läs mer
  • 2019-02-23

Jane S skrev om Mandy Medical
    Trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderar Mandy Medical för prp-behandling. Resultat efter första behandlingen. Läs mer
  • 2019-02-20

Viviann C skrev om Mandy Medical
    Jag går till Irsa och gör akupunktur och blivit bemött med proffsigt och trevligt bemötande varje gång. Själva tjänsten har överträffat alla mina förväntningar och Irsa är fantastiskt kunnig på det hon gör. Läs mer
  • 2019-02-20

Peri S skrev om Mandy Medical
    Fixat mina fransar hos Sofie. Supertrevlig och noggrann, jag är jättenöjd.
    Fransarna blev jättefina och håller bra, kommer tillbaka 100% :) Läs mer

Sara B skrev om Mandy Medical
    Så nöjd med min fransförlängning! Läs mer

Aisa F skrev om Mandy Medical
    Jag håller fortfarande på med laser hos fina Mandy och känner mig supernöjd än så länge 💕 Läs mer

Malin T skrev om Mandy Medical
    Kunnig personal med underbart mottagande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-17

Madeleine S skrev om Mandy Medical
    Alltid nöjd med mina besök hos Sofie, fina hållbara fransar som ser naturliga ut! Läs mer
  • 2019-02-14

Albina M skrev om Mandy Medical
    Jag har börjat göra laser behandlingar för hårborttagning hos Mandana och är mer än nöjd. Hon får en att känna sig trygg och utför behandlingen snabbt, smärtfritt och smidigt. Jag ser fram emot resterande behandlingar! Super bemötande Läs mer
  • 2019-02-14

Abbe L skrev om Mandy Medical
    ........................................................................ Läs mer

Jasmin S skrev om Mandy Medical
    Jätte trevlig personal och bra servis! Läs mer

Helena T skrev om Mandy Medical
    Laser behandling. Jag blev super bra bemött och behandlad. Dock vet jag inte om resultatet blev som jag ville men det kan vara för tidigt att utvärdera. Förväntningarna kanske var för höga? Läs mer

Barbro S skrev om Mandy Medical
    De tjänster och produkter som Mandana erbjuder känns trygga. Det finns ett helhetstänk på salongen ,vilket gör att du kan få det mesta fixat på ett professionellt sätt.
    Alltid ett trevligt bemötande ! Läs mer

Mitra S skrev om Mandy Medical
    Det är värkligen bra och jag är nöjd och tacksam 🙏🏼🙏🏼 Läs mer

Bernadette W skrev om Mandy Medical
    Alla som jobbar där är otroligt fina varma och trevliga. Man känner sig välomhändertagen 😊 Läs mer
  • 2019-02-12

Ewy B skrev om Mandy Medical
    Trevliga människor som arbetar , väl omhändertagen blir man🤗 Läs mer
  • 2018-10-16

Evelina S skrev om Mandy Medical
    Jag har både köpt behandling med fillers, botox, samt hårborttagning. Alla gånger jag besökt mandy medical har jag bemötts av professionalitet och mycket kunskap vilket gör att jag alltid känner mig väldigt trygg och att jag vet att jag får den behandling som är bäst för just mig. Supertrevlig och go! Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Rita

2018-10-13

Rita skrev om Mandy Medical
    Jag har varit på ett annat ställe för laser hårborttagning en gång innan jag blev rekommenderad om Mandy Medical. Varken jag eller andra som var på det där första stället gick ut nöjda.
    Vilken annorlunda känsla jag hade efter första behandlingen hos Mandana än känslan på förra stället! På förra stället kände jag mig inte nöjd av flera faktorer samtidigt.
    Hos Mandana hade jag inget annat än en positiv känsla om vistelsen i sin helhet :). Nöjd med servicen/bemötandet, behandlingen i sig, metodiken, hygienen... Till och med vilken skön, intelligent, äkta människa Mandana är. Just hos henne kände jag mig trygg och avslappnad.
    Hon är professionell, noggrann och lägger vikt vid att informera kunden om behandlingen och vetenskapen bakom den, ärligt och neutralt. Hon vill att man är eftertänksam och förstår proceduren.
    Tänk er att vara så nöjd att man med all glädje sträcker ut sitt bankkort och betalar och ser fram emot nästa gång hehe :P. Man vågar rekommendera salongen till familj och vänner OCH jag vågar testa andra typer av behandlingar som erbjuds hos dem.
    Jag skrev till Mandana ett par veckor till en månad efter behandlingen och tackade för jag tyckte att de verkligen förtjänade bra feedback. Jag kommer absolut att gå in på RECO, tänkte jag som annars inte brukar recensera.
    Jag kunde känna och märka av skillnaden på kroppen och ju längre tid som gick efter behandlingen, ju tydligare det blev att Mandy Medicals behandling var effektiv på mig! Mandanas val av lasermaskin samt hennes användningsmetodik verkar passa många personers kroppar (man hör, läser och märker av) som verkar trivas bättre hos henne än hos andra. Jag tillhör dessa tydligen :D. Läs mer
  • 2018-10-10

Filipa P skrev om Mandy Medical
    I was very happy with the first results and look forward to continuing my laser hair removal treatment! :) Läs mer
  • 2018-10-08

Azita N skrev om Mandy Medical
    Mandy är duktig på att lyssna på kunden. Man känner sig omhändertagen och trygg. Läs mer

Akar K skrev om Mandy Medical
    Mandana gör sitt jobb riktigt bra. Hon stressar inte en utan ser till att man känner sig nöjd och trygg och hon vet verkligen vad hon pratar om. Hade rekommenderat henne alla dagar! Läs mer

Mimmi L skrev om Mandy Medical
    Fransar, bra bemötande, riktigt trevliga. Super nöjd Läs mer

Diana B skrev om Mandy Medical
    Hej!
    Jag gjorde laser behandling hos Mandana. Jag var väldig nervös för behandlingen men Mandana är en jättehärlig kvinna och gjorde så att jag inte blev nervös då man blir snabbt bekväm med henne. Läs mer

Tara E skrev om Mandy Medical
    Extremt välkomnande, går därifrån nöjdare än någonsin efter en behandling. Läs mer
  • Petra  S

2018-10-04

Petra S skrev om Mandy Medical
    Var på konsultation och den omedelbara tillit och ärlighet jag möttes av gav mig lugn. Kommer gå vidare med ena frågan jag kom för med Mandy Medical. Läs mer

Sara K skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort permanent hårborttagning hos Mandana och är supernöjd! Har gjort behandlingen hos andra tidigare och måste säga att Mandana är den mest professionella och noggranna jag mött. Snappa resultat helt smärtfritt, jag rekommenderar henne varmt! Läs mer

Titti A skrev om Mandy Medical
    Det var mer än mina förväntningar och ska försätta att gå ditt för mina behandlingar . Trevlig bemötande . Läs mer

Elisabeth O skrev om Mandy Medical
    Trevligt bemötande och man känner sig trygg. Hårborttagning med laser och funderar på en del annat som vi pratat om. Läs mer

Adrian K skrev om Mandy Medical
    Mycket kompetent personal som utför sitt jobb klanderfritt. Läs mer

Shene R skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort botox och fillers hos Mandy Medical. Jag blev bemött av mycket värme, respekt, förståelse och utmärkt kunskap. Jag blev bemött av en genuin person som berättade och beskrev allt i detalj som skapade en enorm trygghet hos mig. Läs mer

Hannah H skrev om Mandy Medical
    Jag går och gör fransfölängning hos Sofie och det är fantastiskt! Välkomnande och trevligt. Sofie är otroligt bra och förgyller verkligen min dag varje gång. Det är alltid över mina förväntningar. Helt enkelt underbart! Läs mer

Adelaide B skrev om Mandy Medical
    Jag gör fransarna hos Sofie och är jättenöjd! Hon är jättegullig och går alltid därifrån med jättefina fransar :) Läs mer

Natalie O skrev om Mandy Medical
    Har gjort laser hos Mandana och allt har gått perfekt och smidigt. Hon förklarar gärna och frågar om hur man tycker det går. Läs mer
  • 2018-10-03

Jasmine S skrev om Mandy Medical
    Jag kan varmt rekommendera Mandy Medical till mina vänner. De är jätte duktiga på sitt jobb. De är alltid trevliga med sina kunder. Läs mer
  • Sirva

2018-08-30

Sirva skrev om Mandy Medical
    Tack för mycket bra service och noggrannhet i ditt arbete! Din kompetens får mig att känna att jag är i trygga händer! 💕 Jag rekommenderar MandyMedical varmt! Vi ses snart igen. Läs mer

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna