Mandy Medical

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, smärtfri laserbehandling eller Koppla av när du får nya fransar. Vi sätter alltid dina behov i fokus och prioriterar dina önskemål. Låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar och skäm bort dig hos oss.
Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar!

Vår klinik är godkänd och registrerad hos IVO och patientförsäkring finns för att säkra din trygghet och säkerhet.
Det är viktigt för oss att du är nöjd och tillfredsställd när du lämnar vår klinik.
Välkommen in till oss på Mandy Medical!
Mån: 11:00-17:00
Tis-Tor: 10:00-18:00
Fre: 11:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 181 kunder tycker om Mandy Medical

• 2019-09-28

Sandra B skrev om Mandy Medical
    Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fantastiska resultat. Jag har testat både laser, fillers & kemisk peeling. Läs mer
  • 2019-09-16

Zahra F skrev om Mandy Medical
    Jag är 100% nöjd med behandlingen och vill gärna gå dit igen. Läs mer
  • Frida E

2019-09-04

Frida E skrev om Mandy Medical
    Irsa är extremt kompetent inom sitt område och jag kan varmt rekommendera henne till framtida kunder. Läs mer
  • 2019-09-03

Agneta S skrev om Mandy Medical
    Jag har fått Halousinyrefillers och Botoxinjektioner allt till maximal belåtenhet. Kunnig, seriös personal som jag har fullt förtroende för. Alltid trevligt bemötande. Jag kommer aldrig att gå någonannanstans.,
    Uppskattar oxå ert engagemang för Barncancerfonden.
    /Agneta Läs mer
  • Anders K

2019-09-03

Anders K skrev om Mandy Medical
    Spraytan
    Mandana gjorde en fantastisk helkropps-spraytan för mitt 50-årskalas med temat Burning Man. Hon var proffsig, noggrann och resultatet blev otroligt bra! Läs mer
  • 2019-09-02

Charlotte F skrev om Mandy Medical
    Trevlig tjej, positiv upplevelse. Färgen på fötterna blev tyvärr väldigt fläckig, rinnmärker och hälarna och fotsulorna var helt svarta. Som tur var gjorde det ingenting för sprayduschen var till en utklädningsfest, men jag skulle inte vilja ha det resultatet till en fin fest eller ett bröllop. Läs mer
  • 2019-09-02

Michelle D skrev om Mandy Medical
    Botox i pannan: Förtroendeingivande, kunnig, påläst, omhändertagande. Läs mer
  • Lili Ö

2019-09-01

Lili Ö skrev om Mandy Medical
    Mandana var tydlig, proffsig och informativ vilket gjorde att jag känt mig trygg i alla steg genom båda mina behandlingar. Jag är dessutom enormt nöjd med resultaten nu efter ett par veckor. Mitt ansikte har verkligen fått ett lyft genom att ta bort ”sur-rynkorna” från mungiporna samt att fylla i läpplinjerna och fylla ut det som hade kapsejsat av ålder och lämnat kvar en smal, ojämn och lite sur mun, vilken verkligen inte passar min positiva livssyn. Jag kan varmt rekommendera Mandana och säger grattis till hennes nästa kund! Med vänlig hälsning Lili Öst Läs mer
  • 2019-08-31

Nawjin R skrev om Mandy Medical
    Jag gjorde en microneedling 3 stegs-behandling hos Mandana. Jag är mycket nöjd med besöket eftersom jag kände mig trygg i Mandana händer. Hon är kunnig inom området och gav bra information som var av relevans för mig och framtida behandlingar. Läs mer
  • 2019-08-30

Lotta H skrev om Mandy Medical
    Mandana är skicklig, trevlig och mycket kunnig. Hon har öga för det hon jobbar med och tar sig tid med en!
    Supernöjd med min behandling av fillers i marionettlinjerna! Kommer bli fler besök hit
    Lotta Läs mer
  • Margret A

2019-08-30

Margret A skrev om Mandy Medical
    Jag har fått botox i pannan hos Mandana. Det är första gången som jag gör något liknande vilket innebär att var nervös. Mandanas trygga, proffsiga bemötande gjorde att jag kände mig lugn. Hon har glimten i ögat och jag gick därifrån både lugn och glad. Hon överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-30

Sofie D skrev om Mandy Medical
    Jag har varit hos Mandy och gjort teartrough och läppfillers. Jag är i vanliga fall super rädd för nålar men hos henne kände jag mig verkligen trygg och slutresultatet överträffade förväntningarna. Jag kommer definitivt gå dit fler gånger! Läs mer
  • 2019-08-21

Kristina T skrev om Mandy Medical
    Lashlift fransfärgning keratin
    Trevligt bemötande. Väl utfört. Läs mer
  • 2019-08-20

Shahba S skrev om Mandy Medical
    Mandana tar så väl hand om en och är duktig på det hon gör. Läs mer
  • Åsa H

2019-08-15

Åsa H skrev om Mandy Medical
    Jag har tidigare gjort fransar och nu fyllde jag läpparna. Har alltid blivit supernöjd med resultatet och bemötandet av de trevliga härliga experter som jobbar där. Litet och familjärt men så proffsigt trots läge och storlek. Kommer alltid fortsätta gå hit. Läs mer
  • 2019-08-12

Derya Y skrev om Mandy Medical
    Proffsigt bemötande, skicklig behandlare och väldigt mysig/fräsch lokal. Bra priser. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-11

Deirdre D skrev om Mandy Medical
    Trevlig miljö och väldigt service-minded Läs mer
  • 2019-08-11

Tuula F skrev om Mandy Medical
    Super proffsig och duktig - bästa resultanten utan att bli för konstrat . Läs mer
  • Johan B

2019-08-11

Johan B skrev om Mandy Medical
    Har varit på fantastiska akupunktur behandlingar som fått min smärta i kroppen och nål fobi att försvinna

Även kost och näringsråd som fått mig piggare och friskare

Jag kommer fortsätta och jag rekommenderar varm! Läs mer
  • 2019-08-09

Laura A skrev om Mandy Medical
    För några veckor sen gjorde jag en botox behandling hos Mandy Medical i Häggvik, Stockholm.
    Jag frågade runt bland vänner och bekanta vilken klinik som var bäst. Flera rekommenderade mig Mandy Medical i Häggvik. Här hittar man mycket erfaren och utbildad personal. Jag har känt mig väl bemött och trygg under hela behandlingen. Jag kan rekommendera Mandy Medical. De är mycket proffsiga och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-08-09

Helaleh A skrev om Mandy Medical
    Laser behandling, hel kropp
    Mandana är på bäst på det hon gör och har bästa bemötande..
    Tack för allt.. Läs mer
  • Ima S

2019-08-09

Ima S skrev om Mandy Medical
    Trevligt bemötande, hög profesionell standard, kunnig personal. Mycket nöjd med behandlingen. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Maria S skrev om Mandy Medical
    Spraytan! Mkt nöjd! Trevligt bemötande! Rekommenderar denna salong! Kul att stödja verksamheter där man bor! Läs mer

Caroline L skrev om Mandy Medical
    Spraytan som blev perfekt och väldigt trevligt bemötande! Läs mer

Madeleine J skrev om Mandy Medical
    Jag fyllde på mina volymfransar jag blev jätte nöjd, Sofie är super duktig på sitt jobb och väldigt trevlig så man kände sig trygg i hennes händer :) Läs mer
  • Henrik E

2019-08-08

Henrik E skrev om Mandy Medical
    Mandy är professionell och personlig och lokalen är trevlig! Läs mer
  • 2019-06-16

Maria G skrev om Mandy Medical
    Nya, fina fransar. Trevligt bemött, rent och snyggt. Läs mer
  • 2019-05-22

Sougol K skrev om Mandy Medical
    Gjorde en spraytan som blev helt ok på kroppen men det blev inte bra på händerna speciellt knogarna, och på hälarna. Alldeles för mörk färg som vägrade släppa hur mycket jag än skrubbat och tvättat. Utöver det väldigt trevligt bemötande av personalen! Läs mer
  • 2019-05-21

Ewa S skrev om Mandy Medical
    Tillmötesgående personal och bra rådgivning Läs mer
  • 2019-05-19

Emilia F skrev om Mandy Medical
    Jag har bokat in en tid för fransförlängning den 10/6. Detta är första gången jag bokar något från Mandy Medical. Min kompis går dit ofts och är otroligt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria M skrev om Mandy Medical
    Det är professionell bemöttnig professionell behandling jättetrevlig att vara där Läs mer
  • 2019-05-17

Anna H skrev om Mandy Medical
    Trevligt och proffsigt bemötande, är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-16

Leila P skrev om Mandy Medical
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼🌹🌹🌹🌹🌷🌹🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Läs mer
  • 2019-03-28

Veronica L skrev om Mandy Medical
    Var på lashliftbehandling.
    Mycket bra bemötande, lugnt och avslappnat.
    Första gången jag gjorde en lashlift och blev mer än nöjd. Läs mer
  • Sophi E

2019-03-27

Sophi E skrev om Mandy Medical
    Utmärkt! Varit där två gånger Och jag kommer definitivt fortsätta! Läs mer
  • 2019-03-27

Joanna R skrev om Mandy Medical
    Profesionell och duktig på det som hon gör. Rekommenderar Läs mer
  • 2019-03-27

Eija N skrev om Mandy Medical
    Massage. Väldigt fint bemött och professionellt arbete.
    Har bokat en ny tid. Läs mer

Christine W skrev om Mandy Medical
    Jag gjorde fillers hos Mandy Medical. Proffsigt , personligt,varmt bemötande - helt oslagbart. Känns verkligen bra och jag litar helt på det arbete som utförs, produkterna och rekommendationerna. Gemytlig stämning i salongen, lugnt och behagligt gör att det känns bra i själen. Läs mer

Josefin G skrev om Mandy Medical
    Kanon betmötande, noggrann, lugn, harmonisk härlig miljö. Jag är supernöjd med lash lift och Sofie var jätteduktig och proffsig. Läs mer

Frida E skrev om Mandy Medical
    Irsa tar sig verkligen tid att förstå roten till problemet och sedan lägga upp en individuell akupunkturbehandling med koppling till kost. För min del så blev det en direkteffekt i form av minskade migränanfall och övriga spänningar/låsningar i kroppen.

Rekommenderar Irsa till 110% för dig som vill lösa dina problem på ett naturligt sätt. Läs mer

Carin M skrev om Mandy Medical
    Professionell, trevlig och mycket bra erbjudande. Gå hit! Läs mer
  • Anna G

2019-02-27

Anna G skrev om Mandy Medical
    Mandana tog emot mig med ett stort leende. Jag är så nöjd med min behandling. Tipp topp Läs mer
  • 2019-02-25

Carina H skrev om Mandy Medical
    Ett.helt fantastiskt bemötande !
    Mandy medical vet vad dom syslar med!
    Kan inte tänka mig att gå ngn annanstans! Så jag kan varmt rekommendera Mandy medical! Läs mer
  • 2019-02-23

Jane S skrev om Mandy Medical
    Trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderar Mandy Medical för prp-behandling. Resultat efter första behandlingen. Läs mer
  • 2019-02-20

Viviann C skrev om Mandy Medical
    Jag går till Irsa och gör akupunktur och blivit bemött med proffsigt och trevligt bemötande varje gång. Själva tjänsten har överträffat alla mina förväntningar och Irsa är fantastiskt kunnig på det hon gör. Läs mer
  • 2019-02-20

Peri S skrev om Mandy Medical
    Fixat mina fransar hos Sofie. Supertrevlig och noggrann, jag är jättenöjd.
    Fransarna blev jättefina och håller bra, kommer tillbaka 100% :) Läs mer

Sara B skrev om Mandy Medical
    Så nöjd med min fransförlängning! Läs mer

Aisa F skrev om Mandy Medical
    Jag håller fortfarande på med laser hos fina Mandy och känner mig supernöjd än så länge 💕 Läs mer

Malin T skrev om Mandy Medical
    Kunnig personal med underbart mottagande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-17

Madeleine S skrev om Mandy Medical
    Alltid nöjd med mina besök hos Sofie, fina hållbara fransar som ser naturliga ut! Läs mer

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna