Alla kategorier Botox Stockholms län Sollentuna Mandy Medical

Mandy Medical

Studievägen 10, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Här, i vår lugna oas, erbjuder vi dig ett helhetskoncept med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar på ett och samma ställe. Njut av en avkopplande massage, smärtfri laserbehandling eller Koppla av när du får nya fransar. Vi sätter alltid dina behov i fokus och prioriterar dina önskemål. Låt dig föryngras med någon av våra effektiva hudvårdsbehandlingar och skäm bort dig hos oss.
Vi som arbetar på Mandy Medical är utbildade sjuksköterskor, injektionsspecialist fransstylist, makeup artist, akupunktör och hälsorådgivare med många års erfarenhet av vård, estetiska injektionsbehandlingar och andra skönhetsbehandlingar!

Vår klinik är godkänd och registrerad hos IVO och patientförsäkring finns för att säkra din trygghet och säkerhet.
Det är viktigt för oss att du är nöjd och tillfredsställd när du lämnar vår klinik.
Välkommen in till oss på Mandy Medical!
Mån: 11:00-17:00
Tis-Tor: 10:00-18:00
Fre: 11:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 131 kunder tycker om Mandy Medical

• 2019-02-14

Albina M skrev om Mandy Medical
    Jag har börjat göra laser behandlingar för hårborttagning hos Mandana och är mer än nöjd. Hon får en att känna sig trygg och utför behandlingen snabbt, smärtfritt och smidigt. Jag ser fram emot resterande behandlingar! Super bemötande Läs mer
  • 2019-02-14

Abbe L skrev om Mandy Medical
    ........................................................................ Läs mer

Jasmin S skrev om Mandy Medical
    Jätte trevlig personal och bra servis! Läs mer

Helena T skrev om Mandy Medical
    Laser behandling. Jag blev super bra bemött och behandlad. Dock vet jag inte om resultatet blev som jag ville men det kan vara för tidigt att utvärdera. Förväntningarna kanske var för höga? Läs mer

Barbro S skrev om Mandy Medical
    De tjänster och produkter som Mandana erbjuder känns trygga. Det finns ett helhetstänk på salongen ,vilket gör att du kan få det mesta fixat på ett professionellt sätt.
    Alltid ett trevligt bemötande ! Läs mer

Mitra S skrev om Mandy Medical
    Det är värkligen bra och jag är nöjd och tacksam 🙏🏼🙏🏼 Läs mer

Bernadette W skrev om Mandy Medical
    Alla som jobbar där är otroligt fina varma och trevliga. Man känner sig välomhändertagen 😊 Läs mer
  • 2019-02-12

Ewy B skrev om Mandy Medical
    Trevliga människor som arbetar , väl omhändertagen blir man🤗 Läs mer
  • 2018-10-16

Evelina S skrev om Mandy Medical
    Jag har både köpt behandling med fillers, botox, samt hårborttagning. Alla gånger jag besökt mandy medical har jag bemötts av professionalitet och mycket kunskap vilket gör att jag alltid känner mig väldigt trygg och att jag vet att jag får den behandling som är bäst för just mig. Supertrevlig och go! Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Rita

2018-10-13

Rita skrev om Mandy Medical
    Jag har varit på ett annat ställe för laser hårborttagning en gång innan jag blev rekommenderad om Mandy Medical. Varken jag eller andra som var på det där första stället gick ut nöjda.
    Vilken annorlunda känsla jag hade efter första behandlingen hos Mandana än känslan på förra stället! På förra stället kände jag mig inte nöjd av flera faktorer samtidigt.
    Hos Mandana hade jag inget annat än en positiv känsla om vistelsen i sin helhet :). Nöjd med servicen/bemötandet, behandlingen i sig, metodiken, hygienen... Till och med vilken skön, intelligent, äkta människa Mandana är. Just hos henne kände jag mig trygg och avslappnad.
    Hon är professionell, noggrann och lägger vikt vid att informera kunden om behandlingen och vetenskapen bakom den, ärligt och neutralt. Hon vill att man är eftertänksam och förstår proceduren.
    Tänk er att vara så nöjd att man med all glädje sträcker ut sitt bankkort och betalar och ser fram emot nästa gång hehe :P. Man vågar rekommendera salongen till familj och vänner OCH jag vågar testa andra typer av behandlingar som erbjuds hos dem.
    Jag skrev till Mandana ett par veckor till en månad efter behandlingen och tackade för jag tyckte att de verkligen förtjänade bra feedback. Jag kommer absolut att gå in på RECO, tänkte jag som annars inte brukar recensera.
    Jag kunde känna och märka av skillnaden på kroppen och ju längre tid som gick efter behandlingen, ju tydligare det blev att Mandy Medicals behandling var effektiv på mig! Mandanas val av lasermaskin samt hennes användningsmetodik verkar passa många personers kroppar (man hör, läser och märker av) som verkar trivas bättre hos henne än hos andra. Jag tillhör dessa tydligen :D. Läs mer
  • 2018-10-10

Filipa P skrev om Mandy Medical
    I was very happy with the first results and look forward to continuing my laser hair removal treatment! :) Läs mer
  • 2018-10-08

Azita N skrev om Mandy Medical
    Mandy är duktig på att lyssna på kunden. Man känner sig omhändertagen och trygg. Läs mer

Akar K skrev om Mandy Medical
    Mandana gör sitt jobb riktigt bra. Hon stressar inte en utan ser till att man känner sig nöjd och trygg och hon vet verkligen vad hon pratar om. Hade rekommenderat henne alla dagar! Läs mer

Mimmi L skrev om Mandy Medical
    Fransar, bra bemötande, riktigt trevliga. Super nöjd Läs mer

Diana B skrev om Mandy Medical
    Hej!
    Jag gjorde laser behandling hos Mandana. Jag var väldig nervös för behandlingen men Mandana är en jättehärlig kvinna och gjorde så att jag inte blev nervös då man blir snabbt bekväm med henne. Läs mer

Tara E skrev om Mandy Medical
    Extremt välkomnande, går därifrån nöjdare än någonsin efter en behandling. Läs mer
  • Petra  S

2018-10-04

Petra S skrev om Mandy Medical
    Var på konsultation och den omedelbara tillit och ärlighet jag möttes av gav mig lugn. Kommer gå vidare med ena frågan jag kom för med Mandy Medical. Läs mer

Sara K skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort permanent hårborttagning hos Mandana och är supernöjd! Har gjort behandlingen hos andra tidigare och måste säga att Mandana är den mest professionella och noggranna jag mött. Snappa resultat helt smärtfritt, jag rekommenderar henne varmt! Läs mer

Titti A skrev om Mandy Medical
    Det var mer än mina förväntningar och ska försätta att gå ditt för mina behandlingar . Trevlig bemötande . Läs mer

Elisabeth O skrev om Mandy Medical
    Trevligt bemötande och man känner sig trygg. Hårborttagning med laser och funderar på en del annat som vi pratat om. Läs mer

Adrian K skrev om Mandy Medical
    Mycket kompetent personal som utför sitt jobb klanderfritt. Läs mer

Shene R skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort botox och fillers hos Mandy Medical. Jag blev bemött av mycket värme, respekt, förståelse och utmärkt kunskap. Jag blev bemött av en genuin person som berättade och beskrev allt i detalj som skapade en enorm trygghet hos mig. Läs mer

Hannah H skrev om Mandy Medical
    Jag går och gör fransfölängning hos Sofie och det är fantastiskt! Välkomnande och trevligt. Sofie är otroligt bra och förgyller verkligen min dag varje gång. Det är alltid över mina förväntningar. Helt enkelt underbart! Läs mer

Adelaide B skrev om Mandy Medical
    Jag gör fransarna hos Sofie och är jättenöjd! Hon är jättegullig och går alltid därifrån med jättefina fransar :) Läs mer

Natalie O skrev om Mandy Medical
    Har gjort laser hos Mandana och allt har gått perfekt och smidigt. Hon förklarar gärna och frågar om hur man tycker det går. Läs mer
  • 2018-10-03

Jasmine S skrev om Mandy Medical
    Jag kan varmt rekommendera Mandy Medical till mina vänner. De är jätte duktiga på sitt jobb. De är alltid trevliga med sina kunder. Läs mer
  • Sirva

2018-08-30

Sirva skrev om Mandy Medical
    Tack för mycket bra service och noggrannhet i ditt arbete! Din kompetens får mig att känna att jag är i trygga händer! 💕 Jag rekommenderar MandyMedical varmt! Vi ses snart igen. Läs mer
  • 2018-08-24

Vedjin skrev om Mandy Medical
    Jag blev tipsad av en vän om Mandy Medical, nu har jag gått hit i mer än 1 år för köp av olika tjänster som erbjuds av kliniken. Jag har rekommenderat vidare till vänner och bekanta.
    Vänlig och professionell personal som tar väl hand om sina kunder. Tillmötesgående med bokning av tid. Läs mer
  • 2018-08-24

Hakan skrev om Mandy Medical
    Börjar redan se resultat efter två behandlingar av PRP.

Otroligt nöjd med både behandling samt priser. Rekommenderas strakt !!

/ Väldigt nöjd kund Läs mer
  • 2018-08-22

Zanver skrev om Mandy Medical
    Har sen en lång tid tillbaka gått till Mandymedical för mina behandlingar och kommer fortsätta göra det framöver också REKOMMENDERAR MANDANA STARKT! Mandana är otroligt proffsig, ärlig och kunnig i hennes behandlingsområden. Hon gör inga behandlingar för att det ska gynna henne utan vill även att man är eftertänksam när det gäller större förändringar, ger grundlig information om fördelarna, biverkningar, medel och allt du vill veta som kund. Jag är glad över att jag hitta kliniken och blir alltid glad över att besöka henne ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-08-22

Isabella skrev om Mandy Medical
    Super professionellt och kunnig på det hon gör! Jätte nöjd! Läs mer
  • Mona D

2018-05-11

Mona D skrev om Mandy Medical
    Mycket trevlig och kunnig personal. Fina och fräscha lokaler. Mycket nöjd med utförd behandling, rekommenderat till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2018-05-10

Sandy C skrev om Mandy Medical
    Otroligt trevligt och väldigt hemma trevlig atmosfär ,rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2018-04-25

Linnea S skrev om Mandy Medical
    Jag gjorde fransförlängning och var väldigt nöjd med allt. Slutade gå dit då jag kände att jag ville ha mina vanliga fransar tillbaka. Läs mer
  • 2018-04-20

Lottie E skrev om Mandy Medical
    Hårborttagning med laser på intimt ställe. Personalen är mycket trevliga och professionella. Detta gjorde upplevelsen trevlig och enkel. Läs mer
  • 2018-04-20

Alba B skrev om Mandy Medical
    Jag har gjort fransförläning hos Sofie och ger alltid bra service och är jättegullig! Blir det några problem med fransarna så löser hon det på något sätt direkt! Läs mer

Elham F skrev om Mandy Medical
    Fantastiskt bemötande och väldigt ärlig. Istället för att pumpa mig på pengar på behandlingar jag varit intresserad av har Mandana avrådit mig då hon såg på mitt utgångläge att det inte skulle bli ett bra resultat.
    Jag har istället kört hårborttagning med laser med väldigt fina resultat. Läs mer

Emma T skrev om Mandy Medical
    Lugn och harmonisk miljö. Har fått resultat över förväntan (laser). Bra och tydlig information. Rekommenderas varmt! Läs mer

Diana T skrev om Mandy Medical

Angelica B skrev om Mandy Medical
    Toppen service, bästa resultat med spraytan!! Tack! Läs mer
  • 2018-02-23

Lawand K skrev om Mandy Medical
    Skit bra, har gått två gånger nu och det växer knappt något!! Läs mer
  • 2018-02-22

Emma H skrev om Mandy Medical
    Hur duktiga, trevliga, professionella som helst. Alltid glad när man varit där, snabbt och enkelt att få tider och flexibelt. Läs mer
  • 2018-02-21

Petra V skrev om Mandy Medical
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2018-02-21

Elli Y skrev om Mandy Medical
    Mycket trevliga, gott bemötande, vänliga och anpassar efter kundens önskan och behov. Läs mer
  • 2018-02-17

Hanna M skrev om Mandy Medical
    Bemötandet och upplevelsen jag haft som kund är väldigt positivt. Jag har fått hjälp med hårborttagning och jag ser redan väldigt bra resultat.
    Bra bemötande från första början och man vill verkligen komm dit igen. Positiv och mysig stämning.
    Jag skulle verkligen rekommendera Mandy Medical. Läs mer

Nazanin S skrev om Mandy Medical
    Duktig och professionell! Jättebra resultat! Super nöjd! Rekommenderas! 👍 Läs mer

Lawand K skrev om Mandy Medical
    Mandana är grym, slutade växa efter andra gången bara men är på min åttonde nu för säkerhetsskull Läs mer

Petra V skrev om Mandy Medical
    Mycket vänlig och proffsigt bemötande! A Läs mer