Alla kategorier Massage Stockholms län Täby Täby Beauty Center
Rekommenderat företag 2016 - Täby Beauty Center

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, 183 69 Täby — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Vi vill att du ska känna dig som ditt bästa jag när du går från vår salong! Med hjälp av modern teknik, välutbildad personal och en personlig känsla erbjuder vi både klassisk och mer avancerad hudvård på Täby Beauty Center.

Hos oss arbetar auktoriserade hudterapeuter, sjuksköterskor och undersköterskor med olika specialiteter. Vi erbjuder allt från enkla ansiktsbehandlingar, via olika mer avancerade tekniker för t.ex. permanent hårborttagning, till kliniska injektioner med t.ex. fillers.

Salongen är belägen i ett lugnt område vid Viggbyholms station. Vi försöker alltid möta dig där du är och se till just dina behov.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Täby Beauty Center

• Cecilia G
    Cecilia G skrev om Täby Beauty Center
    Man blir alltid väl mottagen och varmt omhändertagen. Det är en lugn och skön miljö att vara i. Jag har alltid gått därifrån med en bra känsla i kroppen.
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Täby Beauty Center
    Det var ljuvligt! Frida var proffsig och kunnig. Jag kände mig som en prinsessa.
  • Pascale S
    Pascale S skrev om Täby Beauty Center
    Avkopplande miljö och skön massage. Rummen är små och trånga och massage maskinen brummade hela tiden. Personalen är kunniga och trevliga
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt salong med bra service och toppenresultat!
  • Ulrica A
    Ulrica A skrev om Täby Beauty Center
    Supertrevlig personal och jättebra Spraytan :D
  • Karin L
    Karin L skrev om Täby Beauty Center
    Jättebra service, trevlig och proffsig personal.
  • Anna W
    Anna W skrev om Täby Beauty Center
    Superproffsigt mottagande, trevlig personal och enkelt att boka
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Täby Beauty Center
    Trevligt, rent och snyggt! Bra bemötande, jättenöjd med min behandling.
  • Lena A
    Lena A skrev om Täby Beauty Center
    Mycket proffsiga, trevliga och personliga terapeuter
  • Mira N
    Mira N skrev om Täby Beauty Center
    Toppenställe! Trevligt bemötande, kunnig personal.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Täby Beauty Center
    Fantastisk upplevelse! Flexibel och trevlig personal.
    Täby Beauty Center gillar detta
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Täby Beauty Center
    Här på Täby Beauty Center blir du väl omhändertagen plus att de har en imponerande meny av behandlingar. Mycket fräscht och jag gillar att det är tända ljus på toaletten.
  • Anette L
    Anette L skrev om Täby Beauty Center
    Alltid trevliga o professionella
  • Jasmin H
    Jasmin H skrev om Täby Beauty Center
    Super trevliga och duktiga. Mysig fräsch lokal. Det känna personligt att gå dit för man träffar samma person och lär känna den bättre.
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Täby Beauty Center
    Mycket bra behandlingar och personalen är underbar!
  • Monica J
    Monica J skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt fin personal o bemötande. Lugn o trivsam lokal.
  • Linda L
    Linda L skrev om Täby Beauty Center
    Har gått hos Sara ett tag nu och tar bort en tatuering och är supernöjd både med resultatet samt vänligheten och kunskapen både hos Sara och Frida som jobbar där. Kan verkligen rekommendera salongen!!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Täby Beauty Center
    Jag kan varmt rekommendera Täby Beautycenter både för utsidan och insidan. Professionella behandlingar och mycket fint bemötande.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt duktig. Frida hade väldigt bra kunskap
  • Lena B
    Lena B skrev om Täby Beauty Center
    Jag kan varmt rekommendera Täby Beauty Center där jag varit kund i många år. Jag blir alltid väl mottagen och får bra råd för min hy. Att få en härlig ansiktsbehandling med massage av Frida är en lyx i vardagen.
    Lena
  • Eva R
    Eva R skrev om Täby Beauty Center
    Trevlig personal, bra service. För mig, personalens flexibilitet med att anpassa tiderna efter mina omöjliga behov är extremt viktigt! Tack!!!!!
  • Inger M
    Inger M skrev om Täby Beauty Center
    TBC är proffsiga och trevliga. De gör ett jättebra jobb. Prisvärt.
  • Maggis S
    Maggis S skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt bemötande och genuint trevliga! Fräscht och rent! Mycket positiva rekommendationer!
  • Ann W
    Ann W skrev om Täby Beauty Center
    Vill man känna skicklighet och omsorg??
    Rekommenderar jag verkligen Täby beauty center
    Ann
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Täby Beauty Center
    Frida du är Bäst! Ödmjuk & suveränt bemötande & behandling!
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Täby Beauty Center
    Jag kan varmt rekommendera Täby beauty center där jag varit kund under många år.
    Där får jag hjälp med allt från ansiktsbehandlingar, IPL, LPG och megason.
    Jag är fullständigt nöjd med alla behandlingar jag provat på.
    Frida och resten av personalen är mycket trevliga och kompetenta med en sund helhetssyn.
    Miljön är trivsam och lugn.
    Man känner sig alltid sedd och väldigt vacker när man går därifrån. Anneli Erling
  • Elena M
    Elena M skrev om Täby Beauty Center
    Rekommenderar varmt Täby Beuty Center, har aldrig blivit besviken. Njut av deras expertis! Elena
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Täby Beauty Center
    Utmärkt service, kompetent personal och fina lokaler! /Cecilia Marberg
  • Anette W
    Anette W skrev om Täby Beauty Center
    I en lugn atmosfär med positiv energi blir jag tryggt och professionellt omhändertagen och behandlad. Jag rekommenderar denna oas varmt??
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Täby Beauty Center
    Varmt och härligt bemötande av mycket professionella Frida.
    Kan verkligen rekommendera denna lilla mysiga salong i Täby
  • Pia W
    Pia W skrev om Täby Beauty Center
    Täby toppen Beauty toppen Center toppen!
  • Anna K
    Anna K skrev om Täby Beauty Center
    Här får man proffsigt bemötande och behandlingar. De märks tydligt att salongen lägger stor vikt vid god kvalité och att de ska ligga långt fram i vad som anses vara de främsta, mest seriösa och fungerande behandlingsmetoderna inom området. De utvecklar behandlingsmetoder kontinuerligt.
  • Anne T
    Anne T skrev om Täby Beauty Center
    Rekommenderar varmt Täby Beauty Center! Kunnig och personlig personal, alltid uppdaterade på det senaste och en mysig välkomnande miljö.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Täby Beauty Center
    Jag är alltid otroligt nöjd efter att ha varit på Täby Beauty Center. Möts av trevlig och proffesionell personal i en härligt mysig miljö.
  • Emma
    Emma skrev om Täby Beauty Center
    En liten oas dit man går för blir ompysslad av proffsig och mycket trevlig personal. Har gått på ansiktsbehandling regelbundet i flera år och man går alltid därifrån både fin i hyn och totalt avstressad.
  • Karin N
    Karin N skrev om Täby Beauty Center
    Mycket trevligt bemötande. Jag upplever personalen som proffsig och mycket kunnig. Jag uppskattar den lite avslappnade stilen. Jag har aldrig känt mig tvungen att köpa några produkter.
  • Lena A
    Lena A skrev om Täby Beauty Center
    Professionella och omtänksamma - både och - på en plats nära mig.
    Duktiga och ansvarstagande, viktigt för att bygga en långvarig relation. Jag ser fram emot de regelbundna stunderna hos TBC, där jag blir omhändertagen på ett kompetent sätt samtidigt som jag får koppla av från vardagens stress och krav.
  • Emine L
    Emine L skrev om Täby Beauty Center
    Jag går hos Frida och Pia och är väldigt nöjd med det. de är flexibla och försöker hitta tider som passar och är väldigt service minded. Rekommenderar dem gärna vidare.
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Täby Beauty Center
    Trevligt och personligt bemötande. Dessutom vill jag rekommendera Frida Berglund och LPG massage!
  • helene w
    helene w skrev om Täby Beauty Center
    Trevlig miljö, bra atomosfär och bästa Frida är där:-)
    Lätt att ta sig dit. bra produkter och hög kompetens.
  • Evelina G
    Evelina G skrev om Täby Beauty Center
    Jättemysig salong men bra personal.

Järnvägsallén 7, 183 69 Täby