Alla kategorier Massage Stockholms län Täby Täby Beauty Center

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, 183 69 Täby — Visa karta

Vi vill att du ska känna dig som ditt bästa jag när du går från vår salong! Med hjälp av modern teknik, välutbildad personal och en personlig känsla erbjuder vi både klassisk och mer avancerad hudvård på Täby Beauty Center.

Hos oss arbetar auktoriserade hudterapeuter, sjuksköterskor och undersköterskor med olika specialiteter. Vi erbjuder allt från enkla ansiktsbehandlingar, via olika mer avancerade tekniker för t.ex. permanent hårborttagning, till kliniska injektioner med t.ex. fillers.

Salongen är belägen i ett lugnt område vid Viggbyholms station. Vi försöker alltid möta dig där du är och se till just dina behov.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Täby Beauty Center

• Anna N skrev om Täby Beauty Center
    Jättetrevligt bemötande. Proffsig och kunnig personal Läs mer
  • Olivia B skrev om Täby Beauty Center
    Jag blev bemött med öppna armar av Frida, som toppade mina förväntningar med en skön ansiksbehandling.
    Täby Beauty Center är ett guldkorn i skönhetsbranschen. Läs mer
  • Sofi N skrev om Täby Beauty Center
    Fantastisk ansiktsbehandling!! Hjärtlig och proffsig terapeut! Man känner sig välkomnad och ompysslad :) Rekommenderar Täby Beauty Center mycket varmt! Ser fram emot nästa visit! Läs mer
  • Maria H skrev om Täby Beauty Center
    En salong som jag varmt rekommenderar. Jag har besökt salongen under många år och trivts med både personalen och behandlingarna. Jag har provat hudvård, IPL och LPG och är mycket nöjd. Prisvärt. Varmt, professionellt och trevligt mottagande. Läs mer
  • Annicka L skrev om Täby Beauty Center
    Täby Beauty Center är ett riktigt trevligt och personligt ställe och jag är jättenöjd med de behandlingar som jag fått där. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Carina S skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt och bra, härligt bemötande och man känner sig verkligen omhändertagen, bra behandlingar med bra resultat, supernöjd! Läs mer
  • Marika N skrev om Täby Beauty Center
    En mycket trevlig salong! Proffsiga och kunniga med varmt bemötande. Du känner att du är i goda händer. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Täby Beauty Center
    Bästa hudterapeuten Frida Berglund! Väldig kunnig och använder sig av nya metoder för behandlingar.
    Mycket trevligt bemötande på Täby Beaty Center! Läs mer
  • Nathalie E skrev om Täby Beauty Center
    Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd Läs mer
  • Madeleine E skrev om Täby Beauty Center
    Himla mysig och trevlig salong! Behandlingen kändes toppen från början till slut. Hudterapeuten Frida var dessutom supertrevlig och väldigt kunnig! Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • Annelie E skrev om Täby Beauty Center
    Helt klart 5 strålande stjärnor!
    En liten skönhetsoas i Täby med underbar och kunnig personal.
    När jag känt att jag behövt bli lite ompysslad har jag gått till Frida som alltid gör att man känner sig välkommen och speciell. Dessutom har jag alltid gått därifrån vackrare än när jag kom.
    Rekommenderas starkt! ❤ Läs mer
  • Tesss H skrev om Täby Beauty Center
    Lisa är underbar, supertrevlig, tillmötesgående och extremt duktig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Petra W skrev om Täby Beauty Center
    Jättetrevlig personal som ger ett proffsigt bemötande Läs mer
  • Lena
    Lena skrev om Täby Beauty Center
    På TBC blir jag alltid vänligt bemött, de är väldigt kunniga och proffsiga och jag känner mig trygg deras händer. För ca 15 år sedan led jag av väl utvecklad rosacea, knallröda kinder med små blåsor både på kinder och näsa, det var hemskt.
    Uppsökte en hudläkare som rekommenderade en antibiotika kur på 2 år.
    Läste om IPL och började med IPL behandling istället för antibiotika. Först tre tillfällen på vår/vintern och lika många på hösten. Det blev bättre och bättre. Efter ett tag räckte det med två gånger per år och därefter bara en gång för att hålla tillbaka rosacean. Senaste IPL behandlingen jag gjorde var 2013 och idag är jag helt fri ifrån detta elände tack vare IPL dessutom ingen antibiotika. På sommaren kan jag vara ute och njuta av solen och värmen, men har alltid hög solskyddsfaktor (30 - 50). Jag är så glad för vad IPL har gjort för mig och på Täby Beauty Center utför de detta på bästa sätt. Lena Rosencrantz Läs mer
  • Annika G skrev om Täby Beauty Center
    Personligt och med ett gott resultat. Läs mer
  • Miranda C
    Miranda C skrev om Täby Beauty Center
    I love Täby Beauty Centre. The treatments are fantastic and there is a large range available. The atmosphere is calm and welcoming and the therapists are super nice (especially Frida, the owner!) Can't recommend it more highly. Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Täby Beauty Center
    Man blir alltid väl mottagen och varmt omhändertagen. Det är en lugn och skön miljö att vara i. Jag har alltid gått därifrån med en bra känsla i kroppen. Läs mer
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Täby Beauty Center
    Det var ljuvligt! Frida var proffsig och kunnig. Jag kände mig som en prinsessa. Läs mer
  • Pascale S skrev om Täby Beauty Center
    Avkopplande miljö och skön massage. Rummen är små och trånga och massage maskinen brummade hela tiden. Personalen är kunniga och trevliga Läs mer
  • Sanna C skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt salong med bra service och toppenresultat! Läs mer
  • Ulrica A
    Ulrica A skrev om Täby Beauty Center
    Supertrevlig personal och jättebra Spraytan :D Läs mer
  • Karin L skrev om Täby Beauty Center
    Jättebra service, trevlig och proffsig personal. Läs mer
  • Anna W skrev om Täby Beauty Center
    Superproffsigt mottagande, trevlig personal och enkelt att boka Läs mer
  • Jenny H skrev om Täby Beauty Center
    Trevligt, rent och snyggt! Bra bemötande, jättenöjd med min behandling. Läs mer
  • Lena A skrev om Täby Beauty Center
    Mycket proffsiga, trevliga och personliga terapeuter Läs mer
  • Mira N skrev om Täby Beauty Center
    Toppenställe! Trevligt bemötande, kunnig personal. Läs mer
  • Johanna F skrev om Täby Beauty Center
    Fantastisk upplevelse! Flexibel och trevlig personal. Läs mer
  • Yvonne K skrev om Täby Beauty Center
    Här på Täby Beauty Center blir du väl omhändertagen plus att de har en imponerande meny av behandlingar. Mycket fräscht och jag gillar att det är tända ljus på toaletten. Läs mer
  • Anette L skrev om Täby Beauty Center
    Alltid trevliga o professionella Läs mer
  • Jasmin H skrev om Täby Beauty Center
    Super trevliga och duktiga. Mysig fräsch lokal. Det känna personligt att gå dit för man träffar samma person och lär känna den bättre. Läs mer
  • Jennifer S skrev om Täby Beauty Center
    Mycket bra behandlingar och personalen är underbar! Läs mer
  • Monica J skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt fin personal o bemötande. Lugn o trivsam lokal. Läs mer
  • Linda L skrev om Täby Beauty Center
    Har gått hos Sara ett tag nu och tar bort en tatuering och är supernöjd både med resultatet samt vänligheten och kunskapen både hos Sara och Frida som jobbar där. Kan verkligen rekommendera salongen!! Läs mer
  • Birgitta H skrev om Täby Beauty Center
    Jag kan varmt rekommendera Täby Beautycenter både för utsidan och insidan. Professionella behandlingar och mycket fint bemötande. Läs mer
  • Katarina H skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt duktig. Frida hade väldigt bra kunskap Läs mer
  • Lena B skrev om Täby Beauty Center
    Jag kan varmt rekommendera Täby Beauty Center där jag varit kund i många år. Jag blir alltid väl mottagen och får bra råd för min hy. Att få en härlig ansiktsbehandling med massage av Frida är en lyx i vardagen.
    Lena Läs mer
  • Eva R skrev om Täby Beauty Center
    Trevlig personal, bra service. För mig, personalens flexibilitet med att anpassa tiderna efter mina omöjliga behov är extremt viktigt! Tack!!!!! Läs mer
  • Inger M skrev om Täby Beauty Center
    TBC är proffsiga och trevliga. De gör ett jättebra jobb. Prisvärt. Läs mer
  • Maggis S skrev om Täby Beauty Center
    Fantastiskt bemötande och genuint trevliga! Fräscht och rent! Mycket positiva rekommendationer! Läs mer
  • Ann W skrev om Täby Beauty Center
    Vill man känna skicklighet och omsorg??
    Rekommenderar jag verkligen Täby beauty center
    Ann Läs mer
  • Lotta M skrev om Täby Beauty Center
    Frida du är Bäst! Ödmjuk & suveränt bemötande & behandling! Läs mer
  • Annelie E skrev om Täby Beauty Center
    Jag kan varmt rekommendera Täby beauty center där jag varit kund under många år.
    Där får jag hjälp med allt från ansiktsbehandlingar, IPL, LPG och megason.
    Jag är fullständigt nöjd med alla behandlingar jag provat på.
    Frida och resten av personalen är mycket trevliga och kompetenta med en sund helhetssyn.
    Miljön är trivsam och lugn.
    Man känner sig alltid sedd och väldigt vacker när man går därifrån. Anneli Erling Läs mer
  • Elena M skrev om Täby Beauty Center
    Rekommenderar varmt Täby Beuty Center, har aldrig blivit besviken. Njut av deras expertis! Elena Läs mer
  • Cecilia M skrev om Täby Beauty Center
    Utmärkt service, kompetent personal och fina lokaler! /Cecilia Marberg Läs mer
  • Anette W skrev om Täby Beauty Center
    I en lugn atmosfär med positiv energi blir jag tryggt och professionellt omhändertagen och behandlad. Jag rekommenderar denna oas varmt?? Läs mer
  • Yvonne L skrev om Täby Beauty Center
    Varmt och härligt bemötande av mycket professionella Frida.
    Kan verkligen rekommendera denna lilla mysiga salong i Täby Läs mer
  • Pia W
    Pia W skrev om Täby Beauty Center
    Täby toppen Beauty toppen Center toppen! Läs mer
  • Anna K skrev om Täby Beauty Center
    Här får man proffsigt bemötande och behandlingar. De märks tydligt att salongen lägger stor vikt vid god kvalité och att de ska ligga långt fram i vad som anses vara de främsta, mest seriösa och fungerande behandlingsmetoderna inom området. De utvecklar behandlingsmetoder kontinuerligt. Läs mer
  • Anne T
    Anne T skrev om Täby Beauty Center
    Rekommenderar varmt Täby Beauty Center! Kunnig och personlig personal, alltid uppdaterade på det senaste och en mysig välkomnande miljö. Läs mer
  • Cecilia E skrev om Täby Beauty Center
    Jag är alltid otroligt nöjd efter att ha varit på Täby Beauty Center. Möts av trevlig och proffesionell personal i en härligt mysig miljö. Läs mer

Järnvägsallén 7, 183 69 Täby