Estetikum HB

Estetikum HB

Ring 08-99 96 45 www.estetikum.se

Estetikum är Sveriges ledande klinik inom Smartlipo (laserassisterad fettsugning i lokalbedövning) och lipödem, samtidigt som vi också erbjuder en rad medicinska hudvårdsbehandlingar samt behandlingar som kompletterar våra operationer. Vi finns i Djursholm, med kort bilresa från Stockholm City.

8 omdömen om Estetikum HB

Josefin L
Skrev om Estetikum HB

Jag blev bemött med stor förståelse & kompetens, för mitt sjukdomstillstånd. Kompetensen sprider sig från läkare till all övrig personal. Alla är välkomnande, personliga i sitt bemötande, dom minns vem man är och tillgängligheten efter operation va beundransvärd. Blir sällan så väl bemött i vårdsammanhang. Jag gjorde en smartlipo operation på framlåren. Estetikum briljerar på alla sätt och vis, är väldigt förstående, tydliga, trygga & behjälpliga. Aldrig några problem, bara växande möjligheter! Detta har varit väldigt...

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Ida F
Skrev om Estetikum HB

Jag blev mött på ett mycket tillmötesgående och professionellt sätt av Estetikum. Personalen var vänliga, informativa och tog sig tid att lyssna på mina frågor och bekymmer. Jag fick utförlig information om processen och vad jag kunde förvänta mig före, under och efter operationen. Mina förväntningar var att uppnå ett naturligt och förbättrat resultat. Estetikum levde absolut upp till mina förväntningar.

Petra K
Skrev om Estetikum HB

Kompetenta och hjälpsamma! Ännu ett plus för härliga resultat efter 2 behandlingar :)

Tack så hjärtligt fina Petra för det fina omdömet 🌸

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Wilma C
Skrev om Estetikum HB

Så otroligt proffsig klink, är mycket nöjd med hela min upplevelse av kliniken . Välbemötande personal/ klinikchefen Martina otroligt duktig , hjälpsam och trevlig. Gjorde LpG behandling kände mig trygg och otroligt omhändertagen av Martina genom hela behandlingen. Proffs på sitt jobb. Rekommenderar starkt behandling speciellt med fibromyalgi syndrom. Har hjälpt mig så mycket . Estetikum är bäst .

Svar från Estetikum HB

Tack så hjärtligt bästa Wilma, dina ord värmer att läsa. Tack för förtroendet. Kram personalen på Estetikum

Anna-carin S
Skrev om Estetikum HB

Alltid lika mysigt att komma till Estetikum. Man blir så väl omhändertagen och behandlingarna utförs proffsigt. Har opererat min lipödem här hos den alltid så trevliga Dr Melki. Han känns så lugn och har ett sånt förtroende för honom. Jag gör också LPG kontinuerligt här. Har även gjort skin-rejuvenation, vilket verkar vara en magisk liten behandling. Inväntar slutresultatet med spänning.

Svar från Estetikum HB

Tack så hjärtligt för den fina recensionen. Vi är väldigt glada över att ha dig som vår kund och patient. Kram personalen på Estetikum.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Lena A
Skrev om Estetikum HB

Proffsig personal och väldigt trevligt bemötande. De är kunniga och har bra uppföljning efter operationen. Tvekar aldrig att rekommendera Estetikum till andra.

Svar från Estetikum HB

Tack så jättemycket fina Lena, dina ord betyder enormt för oss. Kram personalen på Estetikum.

Nora E
Skrev om Estetikum HB

Bästa bemötande. Kände mig väldigt bekväm både med personal och ännu mer hos Dr viljam. Mina förvändningar var redan på högsta nivån, just därför valde jag just Estetikum. Rekommenderar starkt och självklart väljer dem en gång till.

Svar från Estetikum HB

Tack så hjärtligt bästa Nora för förtroendet. Kram personalen på Estetikum.

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Elin A
Skrev om Estetikum HB

Verkligen professionellt bemötande av All Personal! Har genomgått 7 st stora Lipödemoperationer (en kronisk sjukdom med inflammerat och fibrotiskt fett)! Smartlipo och Skintightening är metoden! Livet känns mycket lättare och är så tacksam!

Svar från Estetikum HB

Tack så hjärtligt fina Elin. Förtroendet betyder enormt för oss. Kram personalen på Estetikum