Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Sundbyberg Underbara Händer Stockholm

Underbara Händer Stockholm

Fredsgatan 17, 172 33 Sundbyberg — Visa karta

Underbara Händer Sthlm, stället som sätter guldkant på tillvaron och dina naglar! Här blir du omhändertagen av Jeanette på bästa sätt, om du så vill ha snygga naglar till vardags, till festen eller bröllopet. Här kan du även lämna dig och låta ansiktet få en avkopplande ekologisk ansiktsbehandling. I salongen finns även makeup artisten Ulrika som gör allt från vardagsmakeup till bröllopsmakeup och håruppsättningar. Underbara Händer Sthlm ligger i ljusa fräscha lokaler i centrala Sundbyberg.
Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM
Elin N:
Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty...

Ögonfransförlängare nära Underbara Händer Stockholm:

Karlsviksgatan 3, Stockholm
Madeleine B:
Det är en väldigt härlig upplevelse där jag blir proffesionellt omhändertagen och ompysslad med nya fina fransar.

Wargentinsgatan 7, STOCKHOLM
Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen! Läs mer ›
Alexandra C:
Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättre. Man möts av profe...

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Elin N:

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar f... Läs mer ›
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Läs vad 28 kunder tycker om Underbara Händer Stockholm

• Annica L
    Annica L skrev om Underbara Händer Stockholm
    Duktig, noggrann och verkligen prisvärt! Har gått regelbundet till Jeanette i två år tror jag. Gör alltid shellac på naturlig nagel. Jag är supernöjd det håller galet bra. Jag är väldigt slarvig med mina händer ;) men det håller lätt tre veckor plus.
  • ida t
    ida t skrev om Underbara Händer Stockholm
    Trevligt och proffsigt bemötande, alltid väl omhändertagen och framförallt gör Jeanette fantastiskt snygga naglar! Jag är alltid toppennöjd när jag går från salongen.
  • lena f
    lena f skrev om Underbara Händer Stockholm
    Hos Underbara Händer får jag snygga naglar och ett personligt bemötande. Det känns som att bli ompysslad av en god vän.
  • Birgit I
    Birgit I skrev om Underbara Händer Stockholm
    Bara positivt. Duktiga o proffsiga.
  • Karin L
    Karin L skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jeanette är mycket bra på det hon gör.
  • natalie s
    natalie s skrev om Underbara Händer Stockholm
    Har varit kund sedan 2010 och följt företagets utveckling sedan dess. Har alltid känt mig välkommen; professionellt bemötande, samtidigt avslappnat och familjärt.

Bra konsultation, alltid noga utfört, blir alltid nöjd med resultatet. Företagets hemsida och Facebooksida har ett stort utbud av bilder på slutresultatet av naglar; akryl, nagelförlängningar, nail art, dekorationer o.dyl. där man kan få inspiration inför nästa besök, vilket är ett stort plus för mig! Det finns även bilder på bl.a. professionellt utförda sminkningar, håruppsättningar, ögonfransförlängning och produkter som finns att köpa i salongen. Försäljningen av relaterade skönhetsprodukter, exempelvis smink och vårdande produkter för naglar, är även det ett plus. Salongen går steget längre, allt utöver det vanliga.

Företaget har snabbt utvecklats med ett växande utbud av behandlingar och skönhetsprodukter. Jag blir alltid positivt överraskad!

Jag har ingenting negativt att säga om företaget. Bra priser, alltid väl utfört arbete, service i toppklass, avslappnad stämning, estetiskt tilltalande på alla sätt och vis och jag har absolut inga planer på att besöka någon annan salong. Här blir jag kvar!
  • ulrika s
    ulrika s skrev om Underbara Händer Stockholm
    Kan inte bli bättre - trevligt, prisvärt och mycket bra tesultat
  • viktoria e
    viktoria e skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jeanette gör alltid fina naglar.. Allt hon utför gör hon med största noggrannhet och man känner sig alltid nöjd. Får ofta komplimanger för mina naglar som är snygga och ser naturliga ut..
  • ann-christin y
    ann-christin y skrev om Underbara Händer Stockholm
    Otroligt duktig, kunnig o noggrann nagelteknolog som verkligen lägger ned sin själ i arbetet för att man ska bli nöjd. Känner mig så fin på händerna efter varje besök. Inkännande o lyhört bemötande vid varje tillfälle. Salongen rekommenderas å det varmaste!!!
  • marianne j
    marianne j skrev om Underbara Händer Stockholm
    En superduktig och noggrann tjej när det gäller acryl och gele naglar.
    Har gått där i snart 1 år och lär fortsätta då bemötandet är toppen.

Kanske något dyr. Men man får verkligen valuta för pengarna ????
  • Helene N
    Helene N skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jeanette på Underbara Händer är väldigt proffsig och som kund blir du väl omhändertagen. Kan faktiskt inte tänka mig att gå till någon annan salong i Stockholm, oavsett om det gäller naglar eller makeup.
  • madelene n
    madelene n skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jag har aldrig gått hem med så snygga naglar från någon annan salong! Jag har gjort acrylnaglar med fransk manikyr, glitter, gellack och dekorationer. Jag har varit nöjd varje gång!
  • simona d
    simona d skrev om Underbara Händer Stockholm
    Service på högsta nivå. Trevlig och glad personal.och jag är alltid nöjd med resultatet.
    Rekommenderas varmt!
  • susan p
    susan p skrev om Underbara Händer Stockholm
    Fantastisk service och bra kvalité. Helt enkelt toppen
  • Helén L
    Helén L skrev om Underbara Händer Stockholm
    Levererar alltid med service mind och kunnighet.
    Konstnärlig tuch och professionalism.
  • Sara L
    Sara L skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jeanette gör superfina naglar, har inte varit hos någon annan där ännu. :-)
  • Rebecka F
    Rebecka F skrev om Underbara Händer Stockholm
    Har gjort naglarna tidigare på andra ställen men aldrig varit lika nöjd som jag är hos Jeanette!! Kan varmt rekomendera henne!! =)
  • Malleh H
    Malleh H skrev om Underbara Händer Stockholm
    hon är verkligen den bästa!
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Underbara Händer Stockholm
    supertrevligt :)
  • Viktoria V
    Viktoria V skrev om Underbara Händer Stockholm
    Hos Jeanette får man alltid den bästa tänkbara service! Är alltid så glad när jag går därifrån med mina fina naglar och/eller någon rolig produkt jag köpt :) Hon har alltid massa nyheter och roliga event på gång, inte alltid man kan närvara men det är ju mitt eget fel ;) En innovativ, varm och personlig salong som bara erbjuder det bästa! Just love it! :)
  • Linda N
    Linda N skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jag har gjort naglar i flera år. Men först när jag kom till den extremt duktiga och trevliga Jeanette på Underbara Händer Stockholm, kan jag vara stolt över mina naglar hela tiden, inte bara när de är nygjorda. Jag får väldigt många komplimanger för mina naglar. Jeanette på Underbara Händer Stockholm är bäst helt enkelt.
  • Maria J
    Maria J skrev om Underbara Händer Stockholm
    Proffesionellt bemötande, mycket noggrann och resultatet blir snyggt och mycket hållbart. Dessutom korta väntetider.
  • Andréa F
    Andréa F skrev om Underbara Händer Stockholm
    Bästa nagelsalongen jag varit på! Jeanette bryr sig om dig som kund och är extremt bra på att känna av vad och hur du vill ha dina naglar.
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jag tycker att det är en väldigt bra och professionell nagel och make-up mottagning. Jag har alltid varit nöjd efter ett besök där och tycker att naglarna blir väldigt snygga och ser naturliga ut.
  • Malin N
    Malin N skrev om Underbara Händer Stockholm
    Fräsch och ljus lokal. Super trevliga Jeanette som är ägare till salongen bemöter en alltid med ett leende och är trevlig. Tar hand om en som kund på ett super bra sätt!!!
    Hon gör mina naglar super fina varje gång.
  • Majsan G
    Majsan G skrev om Underbara Händer Stockholm
    Trevligare kan man inte vara, och hon är sååååååå duktig, Jeanette!!!
  • li e
    li e skrev om Underbara Händer Stockholm
    Jeanette - du är bara BÄST!
  • Anna J
    Anna J skrev om Underbara Händer Stockholm