Alla kategorier Make up Stockholms län Solna Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Storgatan 70A, 171 52 Solna — Visa karta

Välkommen till Beauty Art Studio & Permanent Makeup Academy!

Vi erbjuder permanent makeup för bl.a. ögonbryn, läppar, skalp och ögonfransar. Även laserbehandlingar för att ta bort tatueringar, fillers samt nagel- och ögonfransförlängning är tjänster vi erbjuder.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 39 kunder tycker om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

• Åsa R
    Åsa R skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    trevlig och professionell, allt till belåtande Läs mer
  • Yasmine S
    Yasmine S skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Det var ganska ok bemötande under behandlingen fast de är oerhört dåligt med sina erbjudande och faktura, de hade erbjudande som jag köpte från de men de skickade två faktura till mig erbjudande och orgenala priset på produkten, det tåg 3 månader det var cäkl nära att jag hamnar i kronofogden tills mitt problem löst sig jag fick kontakt 100 gånger i olika företag angående deras fel Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Ögonfransförlängning. Så otroligt fina! Läs mer
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Efter en vecka var min läpptatuering helt borta. Dåligt bemötande och svarar inte i telefon när man ringer. Det mest oseriösa stället jag varit på Läs mer
  • Armi K
    Armi K skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Trevligt bemötande men framförallt bra utfört arbete. Läs mer
  • Jaana A
    Jaana A skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Bemötandet var otrevligt från början till slut. De ville inte alls lyssna på mina önskemål. Tatueringen är inte bra. Jag tror att hon som gjorde den var/är under utbildning och det måste man få info om. Man ska aldrig vara otrevlig mot sina kunder, ägarinnan var hemsk. Hon som gjorde ögonbrynstatueringen var snäll men vi kunde inte kommunicera eftersom hon inte kunde så bra svenska. Kan inte rekommendera stället till någon!😭 Läs mer
  • Gittan Å
    Gittan Å skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Nonchalant personal som inte lyssnade ej heller fick jag komma in när jag bokat tid sen gjorde hon 3d på vanlig tatuering som blev större fast jag så att jag inte ville ha varken större eller mindre av det jag hade mycket klumpigt gjort är väldigt missnöjd Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Har gjort ögonbryn med 3D teknik ? Är nöjd med resultatet, men svårt att få tid till påfyllning.
    Har dessutom gjort övre ögonlinje, varvid den ena blev för lång, omöjligt att få tid för korrigering, tyvärr!
    Är därför inte helt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Raija L
    Raija L skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Nu har jag permanent makeup på ögonbrynen och eyelinern. Mycket praktiskt! Jättenöjd med resultatet! Saknar mina besök och pratstund på Beauty Art Studio. Läs mer
  • Diana V
    Diana V skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Fint bemötande på receptionen 5/6-2017. Bokade en konsultation ang 3D bryntatuering. Läs mer
  • Sabina E
    Sabina E skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Kändes oseriöst under bokningen, och stället har fått tidigare dåliga recensioner. Jag gick aldrig dit. Läs mer
  • Armi K
    Armi K skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Irina är otroligt duktig - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Det blev supersnyggt och får komplimanger över att det ser naturligt ut. Läs mer
    2017-05-29 Irina G svarar Christina E
    Väldigt trevligt att träffa tacksamma människor som verkligen uppskattar mitt jobb ! Jag alltid försöker göra den bästa jag kan ! Gillar inte när kunder försenar .....men det gick bra idag iaf )))))
  • helena s
    helena s skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Bra bemötande, kunnig personal. Läs mer
  • Helena U
    Helena U skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    För att vara lärare borde resultatet vara perfekt ; fick vända mig till plastikkirurg för att korrigera felaktig tatuering. Läs mer
    2017-05-29 Irina G svarar Helena U
    Jag tror att du är en verkligen falsk person , du måste skriva ditt namn och efternamn så vet jag vem är du !!!! Har inte havt kund som skulle opereras eller någon annan efter mina behandlingar ! Jag ska undersöka vem är du och går vidare med min egen beslut !
    Lycka till med kirurgen 😋
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Jag är mycket nöjd med min permanenta make-up läppar. Jag är alltid försiktig med vem jag väljer att gå till, och jag är glad att jag valde Irina. Hon är mycket noggran och professionell. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Bra bemötande. Proffsigt utförd behandling. Dialog hela tiden. Mån om rätt resultat. Läs mer
  • Maud N
    Maud N skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Vid första besöket var det svårt att hitta till kliniken. Jag kände mig inte helt välkommen, lite som ett måste. Mina ögonbryn blev bra gjorda, omsorgsfullt tatuerade. Vid mitt andra besök fick jag eyeliner gjorda och Irina var betydligt trevligare. Kanske hon var blyg första gången. Läs mer
  • Amira F
    Amira F skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    She is great, and she really knows what she is doing. Läs mer
  • Nataly V
    Nataly V skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Gjorde 3D ögonbryn hos beauty art studio och är så otroligt nöjd! Trodde aldrig att det skulle bli så bra och se så naturligt ut. Irina är grym på det hon gör. Läs mer
  • Alecia L
    Alecia L skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Jag gjorde mina ögonbryn på salongen och rekommenderar verkligen denna salong! Irina är en klippa!
    Så proffsig, effektiv och jag blev varmt omhändertagen. Vill man förvänta sig ett perfekt resultat skall man absolut besöka henne!

Alecia Läs mer
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Kunnig personal men borde verkligen jobba på sitt kundbemötande. Läs mer
  • Marlene D
    Marlene D skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Irina Gafvelin är ett proffs! Så nöjd med mina ögonbryn. Bra och trevlig salong. Läs mer
    2017-05-10 Irina G svarar Marlene D
    Tack , Marlene för dina fina kommentarier ! ❤❤❤
    Alla vet att jag driver en till salong i Spanien ! Men kommer att jobba i Sverige då och då för mina kära kunder som gillar mitt jobb!!!
  • Carla F
    Carla F skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Jag har aldrig blivit så illa bemött som kund. Jag köpte en tjänst på Lets Deal och när jag väl var på plats funkade inte min kod. Irina antog att det var mitt fel och inte Lets Deal. Hon var riktigt otrevlig och oförstående. Kände att hon var otroligt passivt aggressiv och hon bad mig lämna salongen. Därefter får jag en faktura för "utebliven" besök på 1500 kr. Irina var oproffsig från början till slut och hon fick mig att känna mig extremt obekväm. Alltså, ett uselt bemötande. Läs mer
    2017-05-10 Irina G svarar Carla F
    Jag är så ledsen att detta hände med dig precis hos mig , men tyvärr måste man läsa hur hanterar man sina bokningar när man får sååå bra pris på mina behandlingar ! Helt enkelt för att känna sig extrem bekvämt ( mina kunder sömmar ibland , även jag gör eyeliner :):
    1. Vid en bokning ange sin kod ( spara tid och utan stress gå med leende och få sin behandling)
    2. Komma i tid !!!! Jag har annan kund direkt efter din besök!!!!
    3. Kommer inte alls i din tid - så kommer faktura direkt ( läs våra regler via boknindssystemet))
    4. Svära inte/ blir inte aggressiv själv eller hota mig att jag kommer att gå i konkurs :))) - ----- på min salong : kan bli helt enkelt sagt upp som min kund.
    O s vidare....

Vad ska jag säga mer...Lycka till !!! )))
  • Marita C
    Marita C skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Proffisionellt utfört! Irina är superduktig och jag rekommenderar henne mycket varmt. Jag har gjort mina ögonbryn hos henne två gånger. Läs mer
  • Gia-angelina N
    Gia-angelina N skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Bra bemötande och trevlig personal! Läs mer
    2017-05-09 Irina G svarar Gia-angelina N
    Tack, Gia-angelina !!!<3 jag kommer på slutet av maj , så om flera vänner vill passa på och komma! ))) det finns tider att boka via bokningskalender !
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Bemötande=bra. Permanent 3D ögonbryn=Verkligen bra.
    Bra bemötande, bra information. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Jätteduktig på det hon gör, men dåligt/nonchalant kundbemötande. Läs mer
  • Farak A
    Farak A skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Jag är jättenöjd..
    Trevliga och kunniga personal,jag rekommenderar denna klinik. Läs mer
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Blev inte nöjd med mina 3-d ögonbryn trots ett betaladnde återbesök. Ojämnt, kladdigt och mer färg på ena ögonbrynet än andra. Enda som var bra, därav min 2.a, var formen på dem. Läs mer
    2017-05-04 Irina G svarar Ulrika D
    Ulrika! Det finns en behandling som heter : återbesök inom 2 månader ! Betala 500 kr som alla gör !
    Om det fanns gammat tatuering så berättar jag till alla för att en till återbesök rekommenderas!
    ha det så bra och lycka till !!!
  • Gina A
    Gina A skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Jag blev väl omhändetagen av en duktikt makeup artist. Läs mer
    2017-05-02 Irina G svarar Gina A
    Tack, Gina !!! Du och dina vänner är varnt välkommen till oss ❤❤❤ !!!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Stressad personal, kändes inte seriös.
    Resultatet blev inte vad jag bett om bryntatuering). Rekommenderas ej. Läs mer
    2017-05-01 Irina G svarar Jenny R
    Vet inte vem är du JennyR men du kanske skulle komma i tid för att inte stressa ut personalen och efter 1 månad komma på återbesök dom dom alla andra :))) lycka till på en snnan ställe:))
  • Rasha A
    Rasha A skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Hej Irina är supertrevlig och duktig. Vi fick precis som vi ville och är supernöjda alla 3 som var dit. Läs mer
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Mycket skicklig utförare men ojämn i humöret om man inte tar henne med en nypa salt och är lättkränkt kan man bli lite chockad. Men jag gillar henne. Läs mer
  • Doris A
    Doris A skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Köpte övre ögonlinje!
    Var i kontakt med föreståndare Irina på tel. 2 ggr. innan jag skulle beställa tid och fick svar på mina frågor!
    När jag kommer dit (gåendes med rullator pga. ryggproblem) på utsatt får jag ett väldigt otrevligt bemötande där Irina tittar på mig och säger "Jag tänker inte gör någon övre ögonlinje på dig"! Jag irågasätter varför? "Irina säger jag vet ju inte om du är sjuk eller vad du äter för medeciner, har du fyllt i hälsodeklaration? Jag säger nej när skulle jag ha gjort det? "Får till svar jag gör ingen övre ögonlinje på dig, jag tjänar inga pengar på det!!!!!!! Sen går hon till min man och pratar med honom (precis som om jag vore förståndshandikappad)!!!!!! Jag säger att jag ska ha tillbaka mina 799 kr.! Får till svar "Jag ska skriva till Letsdeal så du får tillbaka pengarna"!!! Så OSERIÖST behandlad har jag ALDRIG blivit behandlad i mitt 65-åriga liv någon gång!!!!!! Fick tbx. pengarna från Letsdeal tack!
    JAG REKOMMENDERAR INGEN ATT VÄNDA SIG TILL OSERIÖSA Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy, Solna!!!!!
    Mvh Doris Läs mer
    2017-04-27 Irina G svarar Doris A
    Kära kund ! Jag är ledsen över detta som hände , men tyvärr kan inte utföra en behandling om jag är osäker att detta kan bli bra resultat ! Jag gör och vågar utföra eyelinjer övre och nedre på kunder över 60 år . I telefon har du inte berättat att du sitter i rollstulen och har rörelse problem . Jag har medicinsk utbildning och uppfattar att det kan bli problematiskt att göra en fin arbete och kunden kan bli aldrig nöjd. Du fick dina 799 kr.....vad är det för fel??? Gå till en annan "väldig seriös" salong med falska bilder på sin arbete och radera dom ögonlinjer med laser för 1 000 kr per gång. Lycka till !
    2017-04-27 Doris A svarar Irina G
    Hej!

Jag har aldrig sagt att jag sitter i rullstol! Du kanske inte kan skilja på vad en rullstol är och en rullator fast du "kanske" har medecinsk utbildning! Men har du medecinsk utbildning borde du kunna skilja på en rullstol och en rullator!

Jag går med rullator eftersom jag har balansproblem efter att en rygg-operation på 80-talet har gått fel och det blev en "RIFT" på ryggmärgskanalen med vissa bestående förlamningar på vänster sida!

Jag förstår inte vad det har med övre-ögonlinjen att göra?

Du behandlade mig som om jag var förståndshandikappad och pratade inte med mig mer än att du sa att du "INTE VILL" göra övre ögonlinje på mig!

Däremot gick du ut ur butiken och pratade med min man vilket jag tycker är OFÖRSKÄMT det var ju inte HAN som skulle göra övre ögonlinjen utan JAG!

Ja jag har fått tillbaka mina 799 kr. på grun av att jag kontaktade Letsdel och berättade hu OFÖRSKÄMD och OSERIÖS du är........!!

Som jag blev behandlad av DIG är under all KRITIK!

Jag tycker syn om din kund som låg för behandling av ögonbryn och fick höra dig vara så OTREVLIG, även dina 2 elever som stod helt handfallna och fick höra hur DU behandlade mig!

Jag hade berättat för flera av mina vänner att jag köpt denna deal och såg fram emot det!
    Det är många som har frågat mig varför jag INTE har gjort det, då har jag berättat hur OTREVLIG och OSERIÖS DU var!

DU skriver = Gå till en annan "väldig seriös" salong med falska bilder på sin arbete och radera dom ögonlinjer med laser för 1 000 kr per gång. Lycka till !

DU sa till mig jag tjänar ingenting på dessa Letsdel kunder, det visste DU innan så varför lägga ut en annons på Letdel?
    DU kanske trodde att du skulle få fler kunder men med ditt BEMÖTANDE så HOPPAS JAG att det blir tvärt om!

Från en mycket besviken men tacksam kund för att DU VÄGRADE göra övre-ögonlinje så OTREVLIG och OSERIÖS som DU var!

Jag kommer absolut INTE att rekommendera ditt företag "Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy" till någon!
    2017-04-28 Irina G svarar Doris A
    Ja, jag är så ledsen , men tyvärr jag har bestämt mig på platsen att inte utföra behandlingen , och det har jag 100 % rätt för !
    Min kund och mina elever försår mig med , jag har inga problem med andra - inte orolig för min kundkräts heller, fyllbokat tillrekligt .
    Men lycka till på en annan ställe - jag blev mycket ledsen om dom andra tackar nej oxå. Mvh Irina Gafvelin
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Amanda C
    Amanda C skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Supernöjd med mina ögonbryn dom ser jättenaturliga ut! Läs mer
  • Svetlana R
    Svetlana R skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Mycket bra bemötande, Jag fick hjälp att välja metoden som skulle mer passa mig, resultatet var fantastiskt! både formen och färgerna passade mitt ansikte :) Läs mer
  • Tina K
    Tina K skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Mycket bra och professionell utbildning!
    Trevligt bemötande och asbra, utvecklande och peppande feedback.
    Rekommenderar varmt ❤ Läs mer
  • Zivkovic N
    Zivkovic N skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy
    Väldigt professionella utbildningar, bemötande och behandlingar. Varmt rekommenderar !!! Läs mer

David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM