Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

3.8

Välkommen till Beauty Art Studio & Permanent Makeup Academy! Vi erbjuder permanent makeup för bl.a. ögonbryn, läppar, skalp och ögonfransar. Även laserbehandlingar för att ta bort tatueringar, fillers samt nagel- och ögonfransförlängning är tjänster vi erbjuder.

39 omdömen om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Åsa R
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

trevlig och professionell, allt till belåtande

Make up institute
4.7/5 i betyg av 51 omdömen 4.7 av 51 omdömen
Badge2016

Fantastisk skola. Otroligt engagerade lärare, mycket professionellt upplägg på studierna. Vackra personliga lokaler, gedigen utbildning. Som

Yasmine S
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Det var ganska ok bemötande under behandlingen fast de är oerhört dåligt med sina erbjudande och faktura, de hade erbjudande som jag köpte från de men de skickade två faktura till mig erbjudande och orgenala priset på produkten, det tåg 3 månader det var cäkl nära att jag hamnar i kronofogden tills mitt problem löst sig jag fick kontakt 100 gånger i olika företag angående deras fel

Marie E
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Ögonfransförlängning. Så otroligt fina!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Sophie R
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Efter en vecka var min läpptatuering helt borta. Dåligt bemötande och svarar inte i telefon när man ringer. Det mest oseriösa stället jag varit på

Armi K
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Trevligt bemötande men framförallt bra utfört arbete.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Jaana A
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Bemötandet var otrevligt från början till slut. De ville inte alls lyssna på mina önskemål. Tatueringen är inte bra. Jag tror att hon som gjorde den var/är under utbildning och det måste man få info om. Man ska aldrig vara otrevlig mot sina kunder, ägarinnan var hemsk. Hon som gjorde ögonbrynstatueringen var snäll men vi kunde inte kommunicera eftersom hon inte kunde så bra svenska. Kan inte rekommendera stället till någon!😭

Gittan Å
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Nonchalant personal som inte lyssnade ej heller fick jag komma in när jag bokat tid sen gjorde hon 3d på vanlig tatuering som blev större fast jag så att jag inte ville ha varken större eller mindre av det jag hade mycket klumpigt gjort är väldigt missnöjd

Inger E
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Har gjort ögonbryn med 3D teknik ? Är nöjd med resultatet, men svårt att få tid till påfyllning. Har dessutom gjort övre ögonlinje, varvid den ena blev för lång, omöjligt att få tid för korrigering, tyvärr! Är därför inte helt nöjd med bemötandet.

Raija L
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Nu har jag permanent makeup på ögonbrynen och eyelinern. Mycket praktiskt! Jättenöjd med resultatet! Saknar mina besök och pratstund på Beauty Art Studio.

DIANA W
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Fint bemötande på receptionen 5/6-2017. Bokade en konsultation ang 3D bryntatuering.

Sabina E
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Kändes oseriöst under bokningen, och stället har fått tidigare dåliga recensioner. Jag gick aldrig dit.

Armi K
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Irina är otroligt duktig - rekommenderas varmt!

Christina E
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Det blev supersnyggt och får komplimanger över att det ser naturligt ut.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Väldigt trevligt att träffa tacksamma människor som verkligen uppskattar mitt jobb ! Jag alltid försöker göra den bästa jag kan ! Gillar inte när kunder försenar .....men det gick bra idag iaf )))))

helena s
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Bra bemötande, kunnig personal.

Helena U
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

För att vara lärare borde resultatet vara perfekt ; fick vända mig till plastikkirurg för att korrigera felaktig tatuering.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag tror att du är en verkligen falsk person , du måste skriva ditt namn och efternamn så vet jag vem är du !!!! Har inte havt kund som skulle opereras eller någon annan efter mina behandlingar ! Jag ska undersöka vem är du och går vidare med min egen beslut ! Lycka till med kirurgen ?

Magdalena J
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag är mycket nöjd med min permanenta make-up läppar. Jag är alltid försiktig med vem jag väljer att gå till, och jag är glad att jag valde Irina. Hon är mycket noggran och professionell. Jag kan varmt rekommendera henne.

Anette S
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Bra bemötande. Proffsigt utförd behandling. Dialog hela tiden. Mån om rätt resultat.

Maud N
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Vid första besöket var det svårt att hitta till kliniken. Jag kände mig inte helt välkommen, lite som ett måste. Mina ögonbryn blev bra gjorda, omsorgsfullt tatuerade. Vid mitt andra besök fick jag eyeliner gjorda och Irina var betydligt trevligare. Kanske hon var blyg första gången.

Amira F
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

She is great, and she really knows what she is doing.

Nataly V
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Gjorde 3D ögonbryn hos beauty art studio och är så otroligt nöjd! Trodde aldrig att det skulle bli så bra och se så naturligt ut. Irina är grym på det hon gör.

ALECIA L
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag gjorde mina ögonbryn på salongen och rekommenderar verkligen denna salong! Irina är en klippa! Så proffsig, effektiv och jag blev varmt omhändertagen. Vill man förvänta sig ett perfekt resultat skall man absolut besöka henne! Alecia

Sanna D
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Kunnig personal men borde verkligen jobba på sitt kundbemötande.

Marlene D
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Irina Gafvelin är ett proffs! Så nöjd med mina ögonbryn. Bra och trevlig salong.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Tack , Marlene för dina fina kommentarier ! ❤❤❤ Alla vet att jag driver en till salong i Spanien ! Men kommer att jobba i Sverige då och då för mina kära kunder som gillar mitt jobb!!!

Carla F
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag har aldrig blivit så illa bemött som kund. Jag köpte en tjänst på Lets Deal och när jag väl var på plats funkade inte min kod. Irina antog att det var mitt fel och inte Lets Deal. Hon var riktigt otrevlig och oförstående. Kände att hon var otroligt passivt aggressiv och hon bad mig lämna salongen. Därefter får jag en faktura för "utebliven" besök på 1500 kr. Irina var oproffsig från början till slut och hon fick mig att känna mig extremt obekväm. Alltså, ett uselt bemötande.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag är så ledsen att detta hände med dig precis hos mig , men tyvärr måste man läsa hur hanterar man sina bokningar när man får sååå bra pris på mina behandlingar ! Helt enkelt för att känna sig extrem bekvämt ( mina kunder sömmar ibland , även jag gör eyeliner :): 1. Vid en bokning ange sin kod ( spara tid och utan stress gå med leende och få sin behandling) 2. Komma i tid !!!! Jag har annan kund direkt efter din besök!!!! 3. Kommer inte alls i din tid - så kommer faktura direkt ( läs våra regler via boknindssystemet))...

Marita C
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Proffisionellt utfört! Irina är superduktig och jag rekommenderar henne mycket varmt. Jag har gjort mina ögonbryn hos henne två gånger.

Gia-angelina N
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Bra bemötande och trevlig personal!

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Tack, Gia-angelina !!!<3 jag kommer på slutet av maj , så om flera vänner vill passa på och komma! ))) det finns tider att boka via bokningskalender !

Susanne E
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Bemötande=bra. Permanent 3D ögonbryn=Verkligen bra. Bra bemötande, bra information.

Hanna M
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jätteduktig på det hon gör, men dåligt/nonchalant kundbemötande.

Farak A
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag är jättenöjd.. Trevliga och kunniga personal,jag rekommenderar denna klinik.

Ulrika D
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Blev inte nöjd med mina 3-d ögonbryn trots ett betaladnde återbesök. Ojämnt, kladdigt och mer färg på ena ögonbrynet än andra. Enda som var bra, därav min 2.a, var formen på dem.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Ulrika! Det finns en behandling som heter : återbesök inom 2 månader ! Betala 500 kr som alla gör ! Om det fanns gammat tatuering så berättar jag till alla för att en till återbesök rekommenderas! ha det så bra och lycka till !!!

Gina A
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Jag blev väl omhändetagen av en duktikt makeup artist.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Tack, Gina !!! Du och dina vänner är varnt välkommen till oss ❤❤❤ !!!

Jenny R
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Stressad personal, kändes inte seriös. Resultatet blev inte vad jag bett om bryntatuering). Rekommenderas ej.

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Vet inte vem är du JennyR men du kanske skulle komma i tid för att inte stressa ut personalen och efter 1 månad komma på återbesök dom dom alla andra :))) lycka till på en snnan ställe:))

Rasha A
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Hej Irina är supertrevlig och duktig. Vi fick precis som vi ville och är supernöjda alla 3 som var dit.

Lisa M
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Mycket skicklig utförare men ojämn i humöret om man inte tar henne med en nypa salt och är lättkränkt kan man bli lite chockad. Men jag gillar henne.

Doris A
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Köpte övre ögonlinje! Var i kontakt med föreståndare Irina på tel. 2 ggr. innan jag skulle beställa tid och fick svar på mina frågor! När jag kommer dit (gåendes med rullator pga. ryggproblem) på utsatt får jag ett väldigt otrevligt bemötande där Irina tittar på mig och säger "Jag tänker inte gör någon övre ögonlinje på dig"! Jag irågasätter varför? "Irina säger jag vet ju inte om du är sjuk eller vad du äter för medeciner, har du fyllt i hälsodeklaration? Jag säger nej när skulle jag ha gjort det? "Får till svar jag gör...

Svar från Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Kära kund ! Jag är ledsen över detta som hände , men tyvärr kan inte utföra en behandling om jag är osäker att detta kan bli bra resultat ! Jag gör och vågar utföra eyelinjer övre och nedre på kunder över 60 år . I telefon har du inte berättat att du sitter i rollstulen och har rörelse problem . Jag har medicinsk utbildning och uppfattar att det kan bli problematiskt att göra en fin arbete och kunden kan bli aldrig nöjd. Du fick dina 799 kr.....vad är det för fel??? Gå till en annan "väldig seriös" salong med falska bilder...

Amanda C
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Supernöjd med mina ögonbryn dom ser jättenaturliga ut!

Svetlana R
Skrev om Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Mycket bra bemötande, Jag fick hjälp att välja metoden som skulle mer passa mig, resultatet var fantastiskt! både formen och färgerna passade mitt ansikte :)

Tina K

Mycket bra och professionell utbildning! Trevligt bemötande och asbra, utvecklande och peppande feedback. Rekommenderar varmt ❤

Zivkovic N

Väldigt professionella utbildningar, bemötande och behandlingar. Varmt rekommenderar !!!