Beauty & Spa Centre

Beauty & Spa Centre

Välkommen till Beauty & Spa Centre!

Vi erbjuder internationell hudterapeutisk utbildning av högsta kvalitet. I linje med utbildningen bjuder vi nu in dig att testa någon av alla våra proffsigt genomförda behandlingar. Du kan välja mellan allt ifrån klassisk ansiktsbehandling till avancerade spabehandlingar.

Vi är godkända av både Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation och CIDESCO International med säte i Zurich.

När du väljer oss på Beauty & Spa Centre möts du av noggrannhet och professionalism. Tveka inte att höra av dig till oss eller boka tid hos oss direkt här ovan. Varmt välkommen!

Läs vad 293 kunder tycker om Beauty & Spa Centre 2

2021-04-25
    Blev riktigt besviken när jag besökte Beauty & Spa Centre i förra veckan i deras nya lokaler i MOOD-gallerian. Tidigare när de låg på Lästmakargatan var jag mycket nöjd, men inte vid detta tillfälle.
    För det första har det blivit mycket dyrare. En inte helt tillmötesgående receptionist tog först betalt innan hon tog temperaturen på mig. Vad hade hänt om jag hade haft feber? Hade hon då krånglat tillbaka mina pengar till mitt konto?
    Inne på behandlingsrummet var det tre stycken till som fick sina fötter ompysslade. I en av stolarna satt en av eleverna på skolan och pratade oavbrutet högt över lokalen med den andra eleven som utförde hennes pedikyr. Att som elev inte kunna förstå att det ska vara en lugn, tyst och avkopplande behandling förstod hon tydligen inte. Hon pratade om skolan och även en del privat. Konstant hela tiden. Lärarinnan gick runt och tittade och kommenterade varken fötter eller elevens höga röst. Var på väg att be om ett par öronproppar. Under alla år som jag har gått på Lästmakargatan har jag varit mycket nöjd. Men inte nu längre. Tråkigt att behöva byta ställe pga av flera dåliga upplevelser. Men tyvärr kommer jag inte att komma tillbaka.
    2020-06-30
    Ofta väljer jag trippelbehandling, den ultimata lyxen. Alltid trevligt mottagen, att det tar tid är bara en bonus.
    2020-06-29
    Jag går titt som tätt hos er på Beauty & Spa Center.
    Jag brukar få mina bryn plockade, ta en ryggmassage eller göra en ansiktsbehandling.
    Alla som har givit mig en behandling hhar varit duktiga och trevliga. Hälsningar från Ewa
    2020-06-27
    Ironiskt att få det här mejlet just nu. Jag har flera gånger försökt få kontakt med receptionen (som enligt hemsidan ska vara öppen), men ingen svarar.
    Jag har annars oftast varit väldigt nöjd, både med bryn- och fransfärgning och med hårborttagning.
    2020-06-27
    Varmt och trevligt bemötande. Färgade fransar och bryn. Fick hjälp av en tjej som hade ett par månader kvar av sin utbildning. Kändes att hon brann för sitt uppdrag. Har alltid haft bra upplevelser hos er. Tidigare tagit pedikyr och massage.
    2020-06-25
    Har vid flertalet gånger gått till Beauty & Spa center för Frans och brynfärgning. Alla har varit väldigt duktiga, professionella och haft ett trevligt bemötande.
    2020-06-25
    Jag har alltid blivit professionellt och trevligt bemött på B&SC. Oftast har jag varit på trippelbehandlingar vilket jag verkligen saknar nu under coronatiden!
    2020-06-25
    Mitt senaste besök valde jag både ansiktsbehandling och fotvård. Jag använde flera presentkort.

Jag har besökt salongen många ggr. Önskar mig alltid presentkort av dom.
    De ger alltid bra behandlingar. Trevliga bemötande.
    Rekommenderar alltid denna salong.
    Du blir aldrig besviken!
    2020-06-25
    Köpt diverse tjänster och undantaget någon gång under 10 år alltid blivit trevligt bemött av både personal och elever.
    Hej,
    Jag har under alla år ( minst 20 ) kontinuerligt besökt YHHS och alltid varit mycket nöjd. Det är professionellt bemötande samt mycket trevlig miljö att vistas i. Duktiga elever som får bra handledning.
    2020-06-24
    Jag hade bokat en behandling som visad sig ha blivit fel. Men väl på plats var personalen så tillmötesgående och såg till att jag fick den jag hade önskat/bokat. Det kallar jag service och väldigt kundvänligt. De flesta jag har mött på mina behandlingar har varit duktiga och trevliga. Därför väljer jag att komma tillbaka och har rekommenderat Er till andra.
  • Moa B
    Pedikyr med lack
    Allt fungerade mycket bra.
    Jag är helnöjd.
    * Pedikyr
    * Man blir alltid mycket väl bemött av samtliga på Beauty & Spa Centre
    * Beauty & Spa Centre lever alltid upp till mina förväntningar
    * Avkopplande och nöjd till 100%
    2020-06-23
    Duktiga elever. Härlig miljö. Trevligt i största allmänhet.
    Ansiktsbehandling.
    Trevligt bemött
    Jag kände mig nöjd med behandlingen.
    Kommer tillbaka är ett gott betyg
    2020-06-23
    Mycket proffsigt, rent och prydligt spa. Har varit kund i många år. Rekommenderat till kollegor, vänner och bekanta.

Hoppas att krisen snart är över och på ett öppnande.
    2020-06-23
    Ögonfransförlängning. Alltid trevligt bemött, proffesionellt utfört arbete. Vid ett tillfälle då "reklamation" gjordes på fransförlängnigen åtgärdades det snabbt och utan kostnad.
    2020-06-23
    Proffsigt bemötande och avkopplande miljö.
  • Lajla W
    2020-06-23
    Mycket bra bemött och det var en ung person som behandlade mig för jag har ont i mina läder.
    2020-06-22
    Provat flera behandlingar och blir alltid lika nöjd.
    Proffsigt bemötande och duktiga elever, väl värt det pris man betalar, därav en trogen kund.
    2020-06-22
    Har bokat ansiktsbehandling ett gäng gånger o h är alltid så nöjd med behandlingen. Mky bra service oxå
    2020-06-22
    Mycket nöjd med den behandling jag fick. Trevlig personal. Rekommenderas!
    2020-06-20
    Jag har gjorde Frans o brynfärgning. Blev mycket bra bemött och det brukar jag nästan alltid bli. Det är få gånger det inte skett.
    2020-06-19
    Ansiktsbehandling. Väl mottagen och kunnig, proffsig och trevlig person som tog hand om mig !
  • Pauline W
    2020-06-19
    Duktiga och noggranna elever.
    Rekommenderas starkt!
    2020-06-19
    Alltid trevliga och hjälpsamma bra råd och perfekt läge.
    2020-06-18
    bra bemötande, bra priser. Gör inget att det tar längre tid än på vanlig salong
    2020-06-18
    Duktiga och noggranna elever.
    Pedekyr, frans & bryn färg, vax hela ben & bikini.
    2020-06-17
    Väldigt duktiga och trevliga.
    2020-06-17
    Har testat lite av varje genom åren (12+ år), ansiktsbehandlingar, färgning av ögonbryn och -fransar, pedikyr mm och är väldigt nöjd. Trevlig personal, bra priser och lätt att hitta en ledig tid. Det är ju en skola så man får inte förvänta sig någon lyxmiljö, men det är ändå trevligt.
  • Tove N
    2020-06-17
    Superbra salong på alla sätt, rekommenderas!!!
    2020-06-17
    Jag har gått på Beauty&Spa centre i många år. De håller en hög servicenivå. Ordning o reda med bokningar och bra erbjudanden. De lever upp till mina förväntningar med råge!
    2020-06-17
    Trevligt bemötande och bra behandlingar!
    2020-06-17
    Duktiga och trevliga elever och personal Rent och fräscht och lätt att få en tid. Prisvärt.
  • Maja E
    2020-06-17
    Har gått på behandlingar som är av högsta klass. Blir alltid vänligt och fint bemött av alla där. Mina förväntningar har alltid överträffats och jag går mer än gärna dit.
    2020-06-17
    Gör regelbundnes fotvård och är mycket nöjd. Hoppas de snart kan öppna
    2020-06-16
    Jag går regelbundet för ansiktsbehandlingar samt köper vissa produkter.
    Det är en fantastiskt fin upplevelse att besöka salongen.
    Fanstastiskt fina elever och lärare samt en fin behaglig miljö.
    Högsta betyg ger jag Beauty & Spa Center
    Har besökt andra salonger men Beauty & Spa Center står högst i klass.
    2020-06-16
    Skrubb o massage. Flickorna brukar vara duktiga o vänliga. Varit där flera gånger vet ungefär vad jag kan vänta mig. Flera gånger har dock flickorna varit försenade. Jag gillar inte att behöva sitta o vänta medan alla andra har gått in.
    Bättre tidigare när man hade enkelrum när man fick skrubb. Man ska ju duscha o det kan bli lite krångligt om man är flera i samma behandlingsrum!
  • Tina S
    2020-06-16
    Hög kvalitet på behandlingarna, proffsiga elever, bra produkter.
    Hej!
    Jag har för det mesta tagit klassisk massage, på grund av dålig rygg.
    Jag har alltid fått ett väldigt trevligt bemötande.
    Mina förväntningarna levde företaget verkligen upp till.
    Jag har varit kund hos Beauty & Spa Centre i många, många år.
    Med vänlig hälsning
    Anita Gustafssson
    2020-06-15
    Har varit kund sedan Beauty låg på Tegnérgatan. Nu som pensionär går jag inte lika ofta. Har sällan blivit besviken. Alltid väl omhändertagen. Senast färgade jag ögonbrynen på Beauty avd. och var jätte nöjd.
    2020-06-15
    Ansiktsbehandlingen var behaglig och gav ett bra resultat.
    Jag köpte flera krämer bl.a. B&B crème, Element barrier och Nimue ansiktsmask.

Bemötandet var både vänligt och professionellt.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge.
    2020-06-15
    Jag har nyttjat tjänsterna ansiktsbehandling, Olika typer av massage, manikyr, pedikyr.
    Jag har varit väldigt nöjd med behandlingarna och bemötande Extra bonus är att träffa unga på väg ut i arbetslivet, alla dessa positiva, entusiastiska människor. Jag har genom åren tipsat många av mina kollegor som också passat på att ta en timme komp för att få en stund ”feelgood”
    Jag har varit där mer sällan, sedan pension från arbetet på Kungsträdgårdsgatan pga att jag bor utanför city.
  • vivi-ann b
    2020-06-15
    Är kund sedan lång tid tillbaka. Gör alltid fotvård där. Alltid trevligt bemötande och duktiga elever. Om den beställda terapeuten skulle vara sjuk blir man uppringd och kan avbeställa besöket. Kan varmt rekommendera Beauty & Spa centre.
    2020-06-14
    Man möts av trevliga människor som tar väl hand om en. Har mestadels haft väldigt bra behandlingar hos er.
    Vänligt bemötande.
    Jag har provat under åren massage, ansiktsbehandling och pedikyr.
    2020-06-13
    Alltid vänligt bemötande, trevliga och duktiga flickor, alltid nöjd. Har gått här sedan 10 år
    Noggranna, trevliga terapeuter
    Lugnande lokal o ansiktsbehandlingen verkligen skön. Kände mig så fräsch efteråt.
    2020-06-12
    Jag har gått och gjort behandlingar på yhhs sedan 90-talet när de låg vid stureplan. 99% av de tjejer jag gått hos har varit superbra.. jag har nog lockat dit en del nya kunder då jag är supernöjd. Synd bara att det nu är stängt.
    2020-06-12
    Trevligt och professionellt bemötande.