Fotvård på Norrmalm

8 rekommenderade fotvårdsalonger i Norrmalm, Stockholm

• Oavsett om du har problem med dina fötter eller vill undvika dem i framtiden är du välkommen till mig på Gugges Medicinsk Fotvård!
    Magnus R
    Magnus R: Professionell fotvårdare. Kan varmt rekommendera!
  • Entouch

Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Margareta W
    Margareta W: Känner mig väl omhändertagen med proffessionalitet hos Entouch. Är mycket nöjd med min fillerbehandling!
  • Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anna M
    Anna M: Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt.
  • Face Up Hudvård

Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.
  • Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Lillemor C
    Lillemor C: Trevlig personal med lång erfarenhet av hudvård, har blivit rekommenderad hit av min tidigare hudterapeut som slutat pga...
  • Välkommen till Fotcompaniet i Stockholm!
    Elsie J
    Elsie J: En Oas för trötta Fötter Dessutom Bonus för stressade Sinnen , Ja Hela Kroppen får ett Lyft ,Rekommenderas
  • AGE Balance Skincare

Maria G
    Maria G: Personlig och trevlig miljö med omhändertagande massage- och hudterapeuter. Rekommenderas varmt! Extra stort tack til...
  • Jeana M
    Jeana M: Hej Jag har varit och gjort mina naglar flera gånger och har alltid varit jätte nöjd :) Jag rekomenderar salongen va...
Visa sida:
Stadsdelar i Norrmalm