Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, 118 65 Stockholm — Visa karta

Salong Beautybox ligger på Magnus Ladulåsgatan 25 på Söder och erbjuder förstklassiga skönhetsprodukter, en fräsch och härlig salong med mysiga behandlingsrum och välkomnande personal.
Vi har behandlingar och produkter för allt från topp till tå. Vi som arbetar här är hudterapeut, fransstylist, nagelterapeut, massageterapeut och spraytanartist. Vi är självklart diplomerade inom respektive område, och vi ser även till att hela tiden hålla oss uppdaterade för att du som kund ska få ta del av det senaste på marknaden. Varmt välkomna!

Läs vad 52 kunder tycker om Salong Beautybox

• 2016-02-24

Lena A skrev om Salong Beautybox
    Alltid väldigt nöjd. Proffsiga Läs mer
  • 2016-02-22

Linda L skrev om Salong Beautybox
    Väldigt trevliga och super duktiga på det dom gör! Jag blev riktigt nöjd med min spraytan, höll väldigt bra utan att bli fläckig. Kommer definitivt tillbaka :) Läs mer
  • 2016-02-22

Loppan D skrev om Salong Beautybox
    Toppen service och bra utförda arbeten. Läs mer
  • 2016-02-21

Veronica B skrev om Salong Beautybox
    Jag har fåt hjälp med spraytan, och det blev så bra reslutat! Jag får som alltid ett trevligt bemötande, en bra känsla i magen och ett väldigt profissionellt sätt, som gjorde att jag inte kände mig obekväm under spraytanningen.

Jag trivs verkligen som kund här! Läs mer
  • Carolina J

2016-02-21

Carolina J skrev om Salong Beautybox
    Super trevlig tjej som fixade spraytan på mig. Jag kände mig välkommen och att hon hade avsatt gott om tid, utan att stressa på. Kunnig och informerande. Så trevligt besök !

själva tanningen vart super snygg! Höll ca 6 dagar och nästan det bästa - jag blev inte fläckig. Det liksom bara rann av mig suggestivt. Jag har, efter att besökt andra ställen utan goda resultat, äntligen hittat min salong att besöka när det är dags att bli brun och fräsch! :) rekommenders verkligen! Läs mer
  • 2016-02-20

Catharina C skrev om Salong Beautybox
    En väldigt fräsch salong, supergullig personal som jobbar för 100% kundnöjdhet! Läs mer

Irma V skrev om Salong Beautybox
    Jätte bra service :) var väldigt nöjd finns inget dåligt att säga om er salong hehe .. Läs mer

Michelle S skrev om Salong Beautybox
    Va och gjorde en spraytan. Super trevlig personal och soraytanen vart jätte bra.. Samt att hon jobbar med gröna pigmenter vilket gav en mycket fräschare färg! Rekommenderas starkt Läs mer

Nilay C skrev om Salong Beautybox
    Väldigt trevliga! Nöjd med spraytan samt bemötande. Bra priser som gör att man kommer tillbaka. Läs mer

Emma B skrev om Salong Beautybox
    Trevlig personal och bra spraytan Läs mer

Elin W skrev om Salong Beautybox
    Jätte nöjd, kommer tillbaka igen! Läs mer

Selma S skrev om Salong Beautybox
    Jag tycker att personalen är jätte trevliga samt har jag alltid blivit njöjd , skulle starkt rekommendera den salongen till alla !

/ Salma Sassi Läs mer
  • 2016-01-10

Kristian skrev om Salong Beautybox
    Var på brynplockning hos Nicolina som driver denna charmiga lilla salong tillsammans med sin mamma. Wow en 5-stjärnig upplevelse till budgetpris! Allt från det vänliga välkomnandet, till den sköna britsen där man blir nedbäddad under varmt och gosigt täcke(!) till det proffsiga resultatet! En bra utförd brynplockning lyfter hela ansiktet och gör att du ser piggare ut, det fixade Nicolina galant! Van att plockning och formning stressas igenom på 10 minuter, och blir sällan helt nöjd, på Beautybox avsätter dom hela 30 minuter för denna behandling, som det känns nu kommer jag aldrig gå någon annan stans. Förutom att Nicolina är duktig på sitt yrke är hon dessutom sjukt trevlig down to earth tjej.

Passade även på att klippa mig hos salongens frisör Sophia. Kanonnöjd blev jag, Sophia är både talangfull och noggrann! Ville ändra frisyren något och hon förstod precis och kom med bra tips. Så till vida man inte går till salonger som tar 650+ för en herrklippning stressas normalt alltid klippningen igenom men inte här på Beautybox, 45 min avsätts och det är ett stort plus i min värld, går inte till salonger som klipper på 30min. Galet prisvärt där både tvätt och styling ingår. Läs mer
  • 2015-12-25

Cecilia I skrev om Salong Beautybox
    Bra duktig tjej som är lyhörd. Somnar alltid hos henne och vaknar med fina fransar som håller länge. Ser helt ok ut efter 4 veckor då jag gör påfyllning. Rekommenderar för singelfransar. Läs mer
  • Tobias B

2015-11-27

Tobias B skrev om Salong Beautybox
    Kom för att klippa mig och blev riktigt nöjd. Supertrevlig personal och bra bemötande. Kommer helt klart tillbaka i framtiden. Läs mer
  • Therése S

2015-11-27

Therése S skrev om Salong Beautybox
    Slingat hår och klippt mig! Proffsigt bemötande! Är super nöjd!!! Kommer absolut komma tillbaka! Läs mer
  • 2015-11-27

Daniela Z skrev om Salong Beautybox
    Nicolina är riktigt duktig vet hur man tar hand om sina gästergäster. Hon ser till att man har det bra. Läs mer
  • 2015-11-26

Kimberly W skrev om Salong Beautybox
    En oerhört trevlig tjej, som gick igenom steg för steg vid Spraytan.
    Förklarade hur det skulle kännas osv.
    Jag kommer verkligen besöka Salong BeautyBox igen.
    Mvh :) Läs mer

Therese N skrev om Salong Beautybox
    Tycker att vistelsen på salong beautybox alltid är toppen! Man känner sig mycket välkommen, mysig stämning på salongen och Nicolina är mycket trevlig, Och väldigt duktig på det hon gör. Har alltid gått från salongen glad och supernöjd! :) Läs mer

Birgitta U skrev om Salong Beautybox
    Lugnt, kul och proffsigt. Spännande att testa behandlingar och få tips om produkter. Läs mer

Kajsa W skrev om Salong Beautybox
    Riktigt trevligt och vänligt mottagande! Resultatet av mina fransar och byrn var även riktigt bra. Läs mer

Alexandra N skrev om Salong Beautybox
    Så nöjd och en fin och bra salong! Läs mer

Lena L skrev om Salong Beautybox
    Trevligt bemötande, fräsch och ljus lokal. Pedikyr och manikyr till full belåtenhet. Läs mer
  • Jenny F

2015-11-24

Jenny F skrev om Salong Beautybox
    Riktigt mysig miljö och man känner att det är eget företag/familjestyrt. Arbetarna är äkta och mycket uppriktiga om deras produkter och vad som passar en själv. Väldigt bra erbjudanden och kampanjer som får en att vilja komma tillbaka. Behandlingarna utförs på ett proffesionellt sätt. Läs mer

Håkan skrev om Salong Beautybox
    Var inne för att klippa både hår och skägg.
    Proffsigt bemötande och ett super resultat. Äntligen nöjd med en skäggklippning.
    Kommer tillbaks, garanterat Läs mer

Halle A skrev om Salong Beautybox
    Mycket trevlig salong med trevlig och professionell personal. Alltid nöjd med mina spraytans därifrån. Läs mer

Anki S skrev om Salong Beautybox
    Bra kund bemötande och otroligt kunniga i sitt område som ger exakt va kunden vill ha. Rekommenderar starkt! Läs mer

Lena G skrev om Salong Beautybox
    Man känner sig välkommen och blir väl omhändertagen. En frisör som är mån om sina kunder, som ställer frågor och kollar att man är nöjd som kund. Läs mer
  • Emma E

Emma E skrev om Salong Beautybox
    Den bästa salongen! Jättebra produkter och bra bemötande. Läs mer

Frida T skrev om Salong Beautybox
    Veronica är trevlig och noggrann och jag går gärna till Beautybox för olika behandlingar. Läs mer

Sergia E skrev om Salong Beautybox
    Hur underbar som helst!. Rekommenderar starkt ! Läs mer

Lena H skrev om Salong Beautybox
    Trevligt bemötande och proffsig kunnande 🌹 Läs mer

Josefin L skrev om Salong Beautybox
    Bra bemötande. fina fransar och en trevlig salong.
    Fem av fem stjärnor. Läs mer

Emma I skrev om Salong Beautybox
    Otroligt duktig, utbildad tjej som gör allt extremt noga och fint. Går inte att bli missnöjd som kund. Läs mer
  • Karolin N

Karolin N skrev om Salong Beautybox
    Professionell
    Otroligt duktig och ger egna förslag på naglar
    Välutbildad
    Fin lokal Läs mer

Maria H skrev om Salong Beautybox
    Man får alltid ett vänligt bemötande och hon är kunnig inom sitt yrke. Läs mer

Sophie H skrev om Salong Beautybox
    Bästa salongen i Stockholm! Bäst på allt dem gör och supergo personal! Läs mer
  • Therese E

Therese E skrev om Salong Beautybox
    Så trevlig lokal och anställda
    Superduktiga Läs mer

Malin I skrev om Salong Beautybox
    Har i ett år var fjärde vecka fixat mina naglar
    Alltid bra bemötande, direkt från början.
    Svarar alltid snabbt på mina mailfrågor el dyl
    Har alltid gått hem med en mycket nöjd känsla:-) Läs mer
  • Karolin N

Karolin N skrev om Salong Beautybox
    Professionellt
    Bra emottagande
    Trevlig lokal
    Bra personal Läs mer

Marika S skrev om Salong Beautybox
    Mycket duktig massör och ett proffsigt bemötande. Återkommer gärna till denna duktiga o trevliga terapeut . Läs mer

Emelie H skrev om Salong Beautybox
    Superbra!! Duktig och noggran. Trevlig Läs mer

Yvonne K skrev om Salong Beautybox
    Mycket trevligt och proffesionellt Läs mer
  • Ann-Sofie S

Ann-Sofie S skrev om Salong Beautybox
    Hos Nicolina, har jag fått mina naglar vackra och ögonfransarna förlängda och solbränd av spraytan. Välkomnande och familjärt bemötande, alltid lika noggrann och proffsig. Kan varmt rekommendera Nicolina till alla. Läs mer
  • Ann-Sofie S

Ann-Sofie S skrev om Salong Beautybox
    Har tatuerat ögonbryn och fått ansiktsbehandling ett flertal tillfällen. Alltid lika välkomnande och familjärt, avkopplande och skönt. Rekommenderar Veronica varmt till alla som vill gå och få behandling. Läs mer

Selin K skrev om Salong Beautybox
    Har varit och spraytanat mig några gånger, både själv och med en vän. Kände verkligen att jag fick full fokus som kund och en väldigt personlig och bekväm kontakt. Nicolina är super trevlig och kan verkligen sin grej! Rekommenderar henne starkt till dig som både ska spraya dig för första gången och om du har testat det förr! Läs mer

Anne E skrev om Salong Beautybox
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Niklas K skrev om Salong Beautybox
    Otroligt bra varmt och trevligt bemötande! Väldigt nöjd med resultatet, rekommenderas varmt! Läs mer

Karolina J skrev om Salong Beautybox
    Superbra! Blev jättenöjd <3 Bra service och kundbemötande. Tog tid på sig för att få ett bra resultat. Läs mer

Mia H skrev om Salong Beautybox
    Bemötandet var jättebra. Har gjort permanent makeup och ögonbrynsfärg samt semipermanent mascara. Allt gjordes över förväntan och jag är mycket nöjd med mina behandlingar hos Salong Beautybox och Veronica Sävmarker. Läs mer

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm:

Anders S Anders S tycker: