Rekommenderat företag 2016 - Klinik Divage

Klinik Divage

Torsgatan 43, 113 62 Stockholm — Visa karta

Vi på Klinik Divage är specialister på hårborttagning med diatermi sedan 1984. Våra uutbildade husterapeuter har mångårig erfarenhet och du som kund kan känna dig trygg.

Behandling med diatermi tar gradvis och permanent bort oönskad hårväxt genom värme från svaga strömimpulser. Vi samarbetar med Landstinget och har du ökad och omfattande hårväxt på grund av en sjukdom eller medicin kan du få en remiss för behandling hos oss.

Förutom diatermi erbjuder vi även ansiktsbehandlingar, annan hudvård och vaxning.

Välkommen!

Läs vad 45 kunder tycker om Klinik Divage

• Plamenka B
    Plamenka B skrev om Klinik Divage
    Hade många och stubbiga hårstrån på överläppen och visste inte hur jag kan bli av med det. En vännina rekommenderade Divage. Jag är nästan klar med "behandlingen" och är extremt nöjd med resultatet. Inga ärr, inga spår av hårstråna! Rekommenderar varmt Klinik Divage för alla som har problem med oönskat hårväxt!
  • Tina R
    Tina R skrev om Klinik Divage
    Många lider av oönskad hårväxt och vet inte alltid hur de ska gå till väga. Jag var själv en av dem men blev som tur var rekommenderad att göra diatermibehandling för ansiktshår. Diatermi passar alla hårtyper (laser är ju inte effektivt på ljust hår och dessutom i ansiktet kan laser tom stimulera vilande hårsäckar så att det leder till ökad hårväxt). Min laserbehandlare var så pass ärlig att hon sa det och rekommenderade istället diatermi för ansiktet på Klinik Divage. Bara efter några behandlingar märkte man hur håret blev mycket tunnare och så småningom förvann. Det är sån befrielse att inte behöva plocka/vaxa håret längre och känna sig bekväm i uppsatt hår. Givetvis kan man även diaterma andra områden på kroppen. På klinik Divage är Antonia väldigt nogrann och proffsig i sitt arbete och jag är jätte nöjd! Jag kommer nog bli en stamkund och ta mig an andra kroppsdelar.
  • Kübra A
    Kübra A skrev om Klinik Divage
    Jag hade sedan tonåren lidit av oönskad hårväxt över hela kroppen där de värsta partierna var de synliga partierna i ansikte och hals av den anledningen - att de var som synligast för andra. Jag började läsa på en hel del om olika hårborttagningsmetoder vid 15-16 årsåldern och provade på allt möjligt utan resultat. Jag testade bland annat hårblekningskräm där hårstråna blev orangea (och otroligt synliga under soliga vår-/sommardagar), trådning och vaxning. När jag först började vaxa mig mådde jag bra de dagar jag var utan hår, men det slutade upp med att jag började vaxa mig mer frekvent och hårstråna blev grövre och ännu mer i mängd. Detta ledde till en ond cirkel där jag vaxade ansiktet och halsen varje vecka, vilket resulterade i att min hud aldrig hann läka färdig tills det var dags för nästa omgång. Mitt ansikte och halsparti fick mörka fläckar pga oläkt hy och det blev synligare än någonsin. Jag mådde psykiskt dåligt och detta påverkade i sin tur mitt sociala liv. Jag började isolera mig och var begränsad i mitt klädval. Jag avskydde varma sommardagar för då kunde jag inte ha sjal eller polotröja på mig för att dölja mitt hemska "onormala" komplex. Vid 21-års åldern upptäckte jag IPL-behandling. Även denna behandling gav inte det resultat som jag önskade mig, trots att hårstråna blev tunnare så var det fortfarande en stor mängd fjun. Jag blev tipsad att gå till Antonia på Clinic Divage och det blev min räddning! Jag vill vädja till alla som går igenom liknande process att testa diatermi hos Antonia, ni kommer inte att ångra er. Jag önskar att någon kunde tala om för mitt 15-åriga-jag att gå till Antonia, så jag hoppas att min historia åtminstone kan hjälpa andra unga tjejer i samma sits. Innan Antonia hade jag testat diatermi hos en annan klinik och var till början skeptisk för att den kliniken inte alls hjälpte mig. Men ICKE, Antonia är otroligt professionell och noggrann. Om ni vill bli av med hår så är Clinic Divage att rekommendera, starkt.
  • Mishu C
    Mishu C skrev om Klinik Divage
    Antonia är väldigt professionell och hon vet verkligen vad hon gör! Jag är jättenöjd över resultatet och kan rekommendera Divage och Antonia.
  • Anna M
    Anna M skrev om Klinik Divage
    jättebra o proffsig diatermibehandling. Jag blev fri från hår på hakan o överläppen efter en period. Antonia är professionell o kunnig.
  • Emma R
    Emma R skrev om Klinik Divage
    Jag kan varmt rekommendera diatermin på klinik Divage. Jag är supernöjd. Ben, läpp och haka är behandlade med strålande resultat. /Emma
  • Sanja J
    Sanja J skrev om Klinik Divage
    Mitt första intryck av Antonia som driver Klinik Divage i Vasastan var att hon visste vad hon gjorde. Jag kände att jag kunde lita på henne direkt. Hon berättade direkt fr början hur hela processen ser ut för Diatermi. Jag har gått regelbundet hos Klinik Divage under ca 1 års tid och har fått jättefint resultat av Diatermi behandlingen och kan därför definitivt rekommendera henne .Vill du komma till ett ställe där du tas omhand av en jordnära, rak, ärlig, duktig & cool kvinna, tveka då inte, gå till Klinik Divage.
  • Shabnam A
    Shabnam A skrev om Klinik Divage
    Trevligt och profetionell! Rekommendera starkt 👌
  • L
    L skrev om Klinik Divage
    Fantastiskt och varaktigt resultat, önskar att jag tagit hjälp tidigare (oönskad hårväxt under käklinjen som nu är helt borta, var nyss på återbesök efter tre år - två ynka strån har återuppstått). Så skönt att helt slippa tänka på pincett etc! Kunnig och pålitlig service, alltid trevligt bemötande utan att kännas insmickrande och falskt. Rekommenderas varmt!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Klinik Divage
    Jag är mycket nöjd med resultat av hårborttagning Rekommenderar kliniken!
  • Karin E
    Karin E skrev om Klinik Divage
    Jag har gått hos Antonia sen slutet av 80-talet och jag lovar, det finns inget motsvarande i Stockholm. Antonia är superprofessionell. Har provat allt inom hårborttagning och Diatermi är det enda som fungerar, vilket betyder att jag har inte behövt raka benen sedan 90-talet. Bokar en tid ett par gånger om året för uppfräschning. Fungerar jättebra för ansikte och ögonbryn. Brukar även ta ansiktsbehandlingar någon gång per år som är underbart avslappnande
    Jag kan varmt rekommendera Antonia och hennes klinik Divage.
  • Meltem K
    Meltem K skrev om Klinik Divage
    Jag tycker klinik Divage gör ett utmärkt jobb där man redan efter några behandlingar kan se resultat!
  • Louise H
    Louise H skrev om Klinik Divage
    Antonia har lång erfarenhet av diatermi och hon är proffsig, duktig och genuin. Hon kommer säga precis hur det ligger till och inte försöka försköna något. Förmodligen är hon den bästa inom sitt område i Stockholm. Jag har blivit mycket bra bemött och fått mycket bra hjälp med mina besvär med oönskad hårväxt. Jag har gått hos Antonia regelbundet och är mycket nöjd med mina resultat. Rekommenderar Antonia varmt.
  • Loise N
    Loise N skrev om Klinik Divage
    Norge Louise !! Min berättelse om bemötandet på klinik divage !

För några år sedan började jag få riktigt problem med min hårväxt speciellt i ansiktet! Och letade frenetisk efter någon behandling som kunde ta bort dessa generande hår! Och inte minst minska allt noppande med pincetten! Medans plånboken blev tunnare och håren ökade.. Och efter ofattligt många laser behandlingar som inte gav några resultat!! Är jag oerhört glad att jag aldrig gav upp letandet. Och fann till slut klinik divage , denna härliga lilla salong med personlighet och charm! Antonia är proffesionell och oerhört duktig !! Att jag dom senaste fyra åren åkt mellan Oslo och Stockholm , för att få behandling. Är just för att Antonia vet vad hon gör, och jag har fått fantastiska varaktiga resultat! Priserna är väldigt fina speciellt när du bara efter få behandlingar ser fantastiska resultat !! Så tänk inte efter, boka en tid du kommer inte ångra dig / Louise
  • Samara W
    Samara W skrev om Klinik Divage
    Duktig och prisvärd! Har gått till kliniken i 2 år
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Klinik Divage
    Toppenbra resultat av hårborttagning i ansikte, pålitligt, håller alltid tidsschemat. Kan verkligen ekommenderas.
  • Regina S
    Regina S skrev om Klinik Divage
    Fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande.
    Tog bort oönskat hår i ansiktet.
    Resultatet blev mycket bättre än jag hade förväntat mig så jag rekommenderar varmt kliniken till andra.
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Klinik Divage
    Jag rekommenderar varmt Klinik Divage! Jag har varit stadig kund där i många år och aldrig varit missnöjd. Antonia är mycket trevlig och ytterst noggrann och grundlig i allt hon gör. Hon sätter alltid kundens behov först och ser till att man får mer än sina pengars fulla värde för den tid man investerar hos henne. Jag har vid enstaka gånger gått till andra ställen under hennes (få) sommarsemesterveckor, men alltid blivit övertygad om att ingen gör det bättre än Antonia på Klinik Divage!
  • Sara K
    Sara K skrev om Klinik Divage
    Ja, har varit kund där ca 5 år. Antonia är mycket omtänksam och professionell om sitt jobb och har bra hygien. Jag är mycket nöjd med hennes jobb och har rekommenderat henne till många. Mycket trivsamt klinik. Man får bra information och bra resultat. Rekommenderar till alla som behöver såna behandlingar.
  • Parisa K
    Parisa K skrev om Klinik Divage
    Mycket nöjd med resultatet och ett professionellt omhändertagande
  • Mikkel J
    Mikkel J skrev om Klinik Divage
    Här är en klinik som ger resultat! Det ända sätt att bli av med oönskat hårväxt permanent! Antonia jobbar mycket proffsigt och noggrant! Jag har provat ALLT annat och det funkar inte! Är du man(eller kvinna) och har oönskat hårväxt är Divage lösningen! Tveka inte!!!(och nej jag är inte anställd där, bara en nöjd kund!)
  • Anna T
    Anna T skrev om Klinik Divage
    Jag kan verkligen rekommendera Klinik Divage, den bästa diatermikliniken som jag varit på. Nacke och bikinilinje blev mycket bra.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Klinik Divage
    Mycket bra klinik, kan inte tacka henne nog för sen hjälpen jag fått!
  • sayeh e
    sayeh e skrev om Klinik Divage
    Väldigt professionell, duktig och trevlig person. Grym på d hon gör vilket betyder mkt.
    rekommenderas starkt!!
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Klinik Divage
    Trevligt och personligt bemötande.
  • MAN 3
    MAN 3 skrev om Klinik Divage
    Absolut bästa behandling! Om du letar efter någon som kan ta bort dina hår för evigt så kan du sluta leta! Super noggrann och effektiv! Skynda att boka tid hos Antonia.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Klinik Divage
    Mycket proffsigt! Antonia följer utvecklingen på området på ett sätt som jag inte tror att alla i branschen gör. Hon kan sitt arbete och sina behandlingar. Fantastisk ansiktsbehandling! Rekommenderas varmt.
    Birgitta
  • Lilliann J
    Lilliann J skrev om Klinik Divage
    Jag har varit hos några mer närliggande "kliniker"
    under årens lopp men inte någon mer har givit
    lika lyckat resultat som hos Divage.
  • Lilliann J
    Lilliann J skrev om Klinik Divage
    Jag har av en slump återfunnit den kliniken som jag första gången
    besökte i slutet på 80-talet! och då hjälpte mig Antonia och såg faktiskt till att jag inte behövt söka hjälp för liknande förrän med än 20 år senare!
  • marianne o
    marianne o skrev om Klinik Divage
    Tjänsten de säljer är synnerligen proffsigt utförd. Man får en ärlig beskrivning från allra första början, inget förskönande. Som kund kände jag förtroende direkt. Resultatet av behandlingarna har blivit
    över förväntan; visserligen smärtsamt men bara sekunder i taget, inte så dyrt som jag befarade, och med ett jättebra resultat.
    Som en räddare i nöden som fått mig att må mkt bättre.
  • Mireille H
    Mireille H skrev om Klinik Divage
    Rekommenderas varmt för dig som söker duktig o kunnig personal med lång erfarenhet i diatermi . Väldigt proffsigt .Sök dit! garanterar att du kan slappna av då för du är i trygga "proffsiga" händer. Rimliga priser men inte på bekostnad av kvaliten eller innehållet av behandlingen .
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Klinik Divage
  • Ingegerd N
    Ingegerd N skrev om Klinik Divage
    Förutom ett varmt emottagande så får man alltid en profsig behandling
  • Johan P
    Johan P skrev om Klinik Divage
    Kan inte förstå rekommendationerna nedan riktigt. Kanske hade jag otur, men min erfarenhet var mindre positiv. Upplevde damen som obehaglig och smått lurig.
  • Theo M
    Theo M skrev om Klinik Divage
    Ansiktsmassagen maste man prova - otroligt skont efterat - man kanner sig som en ny manniska!
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Klinik Divage
    Jag har fått behandlingar hos Antonia sen hon har öppnat sin salong. Ingen gör så sköna ansiktsmassage som hon gör. Värt varenda öre.
    Exuviance behandlingen är toppen.
    Hennes Salong verkligen speglar henne.
  • Noa W
    Noa W skrev om Klinik Divage
    Jag går på Klinik Divage sedan några år och kan varmt rekommendera stället. Antonia mycket professionell och jag känner mig väl omhändertagen. Jag unnar mig lyx i vardagen och det får jag hos Antonia. Jag unnar mig en tid för mig själv och det får jag hos Antonia, lokalerna ger lugn och likaså även behandlingar ger resultat som jag är nöjd med.
  • Lê H
    Lê H skrev om Klinik Divage
    Grymt bra ställe, hon kan verkligen sin grej.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Klinik Divage
    Jag kan varmt rekommendera att ni blir kunder hos Antonia på Klinik Divage om ni liksom jag har en oerhört generande hårväxt. Jag hade innan mitt möte med Antonia riktig skäggväxt som jag aldrig tidigare vågat berätta för någon med risk för att de skulle bli äcklade osv. Antonias ärlighet fick mig att sakta börja prata med mina nära och kära om just det problemet och i deras ögon var jag samma person som jag varit tidigare. Min skäggväxt styrde mitt liv! Idag kan leva ett normalt liv och behöver inte spendera flera timmar om dagen med att ta bort hårstråna i ansiktet innan jag ska göra något. Det finns bara ett sätt att bli av med hårstråna och det är genom diatermi. Allt annat är båg! Ring Antonia och boka en tid. Det är den bästa julklappen du kan ge dig själv eller någon annan som lider av generande hårväxt! Tack Antonia för att du finns!
  • Florre
    Florre skrev om Klinik Divage
    Att besöka Klinik Divage är det bästa jag har gjort för mig själv. Antonia som driver kliniken har på ett professionellt, effektivt och noggrant sätt hjälpt mig med mitt generande hårväxt. Jag rekommenderar Klinik Divage starkt till alla som vill ha det bästa resultatet. Antonia har också gjort mina besök till ett rent nöje då vi alltid har intressanta och givande diskussioner. Hon tar hand om mig som kund och ser till mitt bästa genom att ge mig goda råd och tips. Tack för all hjälp!
  • Elena P
    Elena P skrev om Klinik Divage
    För de som söker en möjlighet att bli av med oönskade hår vill jag starkt rekommendera Klinik Divage. Har varit kund där sedan några månader tillbaka efter har provat andra metoder och diatermisalonger. Enligt min erfarenhet är diatermi fortfarande den säkraste metoden för att ta bort generande hårväxt över hela kroppen.
    Antonia, som driver Klinik Divage, är inte bara super professionell, hon är en person som brinner för sina kunder. Här får man mycket stöd och ärliga rekommendationer. Jag kommer att sakna detta noggranna omhändertagande då är mitt oönskade hår snart borta!
  • Alex
    Alex skrev om Klinik Divage
    Jag har varit kund hos Divage i 4 år och kan varmt rekommendera hennes diatermi. Antonia är både kunnig och noggrann och man blir alltid väl omhändertagen. Det hår jag tagit bort var till viss del grått och jag blev glad när jag hörde att det går att ta bort med diatermi, jag hade också hört en del negativt om laser så efter ett provbesök kändes det helrätt att börja gå till klinik Divage. Jag är helt enkelt helnöjd!
  • kerstin K
    kerstin K skrev om Klinik Divage
    Har gått på på många olika salonger i många år och gjort diatermi men kan lugnt säga att här har jag fått det bästa resultatet på kortast tid
  • Cara M
    Cara M skrev om Klinik Divage
    Jag kan varmt rekomendera salong Divage. Har varit kund där sedan 3 år tillbaka och provat flera behandlingar, därbland ansiksbehandling, vaxning samt diatermi. Jag är mycket nöjd och Antonia som driver företaget är mycket proffesionell. Man kan få mycket hjälp och ärliga rekomendationer om vad som är lämpligt och inte. Till skillnad från två andra salonger som jag har besökt upplever jag ett genuint intresse för vad som lämpar sig bäst för kunden, inte företagets plånbok så att säga.
  • Marie B
    Marie B skrev om Klinik Divage
    Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är dags att bli lite extra sommarfin. Alltid jättenöjd med resultatet, och extra positivt är den flexibla tidsbokningen.

Torsgatan 43, 113 62 Stockholm