Ansiktsbehandling i Vasastan

6 rekommenderade ansiktsbehandlare i Vasastan, Stockholm

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Alexandra J
    Alexandra J: Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :)

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anette E
    Anette E: Jag rekommenderar Elin , alltid nöjd med mina naglar.

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Michelle E
    Michelle E: Jag rekommenderar Klinik Divage, här blir du vänligt bemött och får mycket noggrann och professionell hjälp med besväran...

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Katarina R
    Katarina R: Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

Clinic Divine

Katarinavägen 7, Stockholm
    Simone W
    Simone W: Äntligen hittat professionella vaxare i stockholm. Tummen upp till clinic divine!!!
Sida:   1