Clinic Divine

Omdömen totalt
Snittbetyg
5.0

Om företaget

Professionella hudterapeuter och medlemmar av Sveriges Hudterapeuters Riksförbund (SHR). Vi utför brasiliansk vaxning, vaxning, ansiktsvård, hudvård, laser m m. Vi använder oss av produkter från Dermalogica under behandlingarna.

6 omdömen om Clinic Divine

Visar 6 omdömen med 5.0 i snittbetyg
SOFIA O
Skrev om Clinic Divine

Effektiv & bra vaxning hos Matilda på Odenplan!

Reco tipsar!
Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen
BadgeSixYears

Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E

Mila K
Skrev om Clinic Divine

Utan de här tjejerna hade man definitivt inte sett ut som man gör. ;) Billigt för den service man får.

Simone W
Skrev om Clinic Divine

Äntligen hittat professionella vaxare i stockholm. Tummen upp till clinic divine!!!

Sponsor
Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Kathrine
Skrev om Clinic Divine

Trevlig och proffsig personal i väldigt fina, fräscha och rena lokaler till rätt pris. Det kan inte bli bättre! Jag går dit för brasiliansk vaxning.

Kathrine

Sponsor
Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 120 omdömen 4.4 av 120 omdömen
Badge2021

Tanken av bröstförstoring hade funnits länge. I samband med sjukskrivning för axel så passade jag på. Konsultation dagen efter jag bokade.

Twana N
Skrev om Clinic Divine

Proffsigt bemötande och hantering! Duktiga och snabba.

Filtrera omdömen