Get Glow

Birger Jarlsgatan 107, 113 56 Stockholm — Visa karta

På Birger Jarlsgatan 107 hittar du detta mysiga krypin. Get Glow finner du i samma lokal som Salong Be Your Best. Här blir du väl omhändertagen. När du kommer till salongen är det Din tid som gäller. Här får du tid att slappna av och bli riktigt ompysslad. Lyxiga ansiktsbehandlingar, resultatinriktad hudvård, kemiska peels och massage är bara en del av vad som erbjuds.

Här designas behandlingarna efter dig personligen, din hudtyp och vad du vill uppnå med behandlingen. Här får du tips och råd om hudvårdsprodukter som är anpassade för din specifika hudstatus och främjar en god hudhälsa. Get Glow drivs av Annelie Jonsson, utbildad vid Yrkeshögskolan för Hudvård & Spa. Annelie är Cidesco diplomerad hudterapeut samt certifierad massageterapeut av branschrådet Svensk Massage. Ta gärna en titt in på Get Glows instagram @getglow.se för inspiration.

Varmt välkomna!

Läs vad 17 kunder tycker om Get Glow

• 2019-12-06

Ludmila S skrev om Get Glow
    Hej, jag var nyss på ansiktsbehandlingen på Get Glow hos Annelie. Var otroligt fint och trevligt bemött. Själva ansiktsbehandlingen var över all förväntan, härlig och helt underbar. Och Annelie är mycket duktig kosmetolog. Kan sammanfatta så här. Vill du må bara prima och se yngre ut, då är det bara att lyfta luren och ringa. Mvh Ludmila Läs mer
  • 2019-11-16

Patrik B skrev om Get Glow
    En fantastisk upplevelse att få prova en riktigt fukt-boostande ansiktsbehandling hos Get Glow och Annelie. Spännande att testa en heltäckande ansiktsmask! Helt klart en behandling jag provar igen. 👌 Läs mer
  • 2019-11-07

malin a skrev om Get Glow
    Var hos Annelie och gjorde ansiktsbehandling och B-peel. Har aldrig känt mig så väl omhändertagen! Kommer tillbaks inom kort.
    Tack för fantastisk service, och numera även fantastisk hy! Läs mer
  • 2019-11-07

Charlie M skrev om Get Glow
    Annelie är jättejättettrevlig underbar och proffsig! Kalas Läs mer
  • 2019-10-26

Kajsa B skrev om Get Glow
    Annelie hjälpte mig få ordning på min problemhy. Väldigt proffesionell & kunnig! Läs mer
  • 2019-10-24

Marianne A skrev om Get Glow
    Jag har gjort flera behandlingar hos Annelie och har alltid varit väldigt nöjd! Läs mer
  • Natalia d

2019-10-23

Natalia d skrev om Get Glow
    Gjorde en c-glow behandling vilket var en utmaning då jag inte fick tvätta ansiktet på fem dagar utan bara använda rekomenderade produkter. Jag överlevde och resultatet är WOW! Helt fantastiskt, förminskade porer, jämnare hudstruktur, mindre pigmenteringar och massa glow! Det roliga är att folk har kommenterat min hud och lyster! Jag kommer definitivt köra en kur på 4x och Annelie är professionell, peppande och full av positiv energi! Boka en tid, ni kommer inte ångra er 🤩 Läs mer
    2019-10-24 Get Glow svarar Natalia d
    Så roligt att du är nöjd med behandlingen och att det blev sån skillnad ! Jättekul att du bestämt dig för kuren!
    Vi ses snart!
  • 2019-10-23

nidia c skrev om Get Glow
    Jag köpte några produkter och gjorde porrengöring. Dom gjorde allt väldigt bra och blev riktigt nöjd. Läs mer
  • 2019-10-22

Carina S skrev om Get Glow
    Plasma Pen
    Supernöjd med bemötandet, företaget levde upp till mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
  • 2019-10-12

Fanny P skrev om Get Glow
    Superbra och professionellt bemötande. Så nöjd med mitt resultat (Lashlift), kan verkligen rekommendera Anneli! Läs mer
  • 2019-10-09

Kristie J skrev om Get Glow
    Trevlig tjej, hon vet vad hon gör och super fint bemötande. Rekommenderar verkligen. Läs mer
  • 2019-09-17

Gunilla J skrev om Get Glow
    Färgning av bryn och fransar samt rengöring på djupet, fantastisk upplevelse med ånga, olika helande krämer och insmorningar, med peeling, ansiktsmask (somnade!) och undergörande massage. Vädoftande produkter. Detta gjordes i går e m och i kväll har jag fortfarande inte lust att tvätta bort skämma bort-känslan. Läs mer
  • Sanna U

2019-09-13

Sanna U skrev om Get Glow
    Är så nöjd med min ansiktsbehandling, bryn- och fransfärg. Gick därifrån med ett lugn som höll i sig länge efteråt. Lyxiga produkter och ett härligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-13

Ida M skrev om Get Glow
    Annelie är mycket professionell och kunnig i sitt yrke. Hon tar sig tid att välja ut produkter och skräddarsy en behandling utifrån just ens eget behov. Fantastisk service! Kommer absolut besöka henne igen! Läs mer
  • 2019-09-06

Karin Ingrid Maria D skrev om Get Glow
    Gjorde en Get Glow ansiktsbehandling hos Annelie, en lyxig, skön och avkopplande behandling med resultat som varade länge!
    Har även gjort bryn- och fransfärgning med perfekt och naturligt resultat. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-04

Emelie K skrev om Get Glow
    Vill verkligen rekommendera
    Get Glow! Jag bokade en ansiktsbehandling och blev supernöjd! Fantastiskt resultat och fint bemötande av Annelie som verkligen vet vad hon pysslar med. Kommer absolut att gå dit fler gånger! Läs mer
  • Klara V

2019-09-04

Klara V skrev om Get Glow
    Har gjort 2 plasma pen behandlingar och är super nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera Annelie🤗 Läs mer

Birger Jarlsgatan 107, 113 56 Stockholm