Get Glow

Götgatan 1, 116 46 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 30 omdömen
På Götgatan 11, precis vid Slussen hittar du detta mysiga krypin. Salongen hittar du två trappor upp i porten precis bredvid Body Shop på Götgatsbacken. Här blir du väl omhändertagen. När du kommer till salongen är det Din tid som gäller. Här får du tid att slappna av och bli riktigt ompysslad. Lyxiga ansiktsbehandlingar, resultatinriktad hudvård, kemiska peels, microneedling och massage är bara en del av vad som erbjuds.

Här designas behandlingarna efter dig personligen, din hudtyp och vad du vill uppnå med behandlingen. Här får du tips och råd om hudvårdsprodukter som är anpassade för din specifika hudstatus och främjar en god hudhälsa. Get Glow drivs av Annelie Jonsson, utbildad vid Yrkeshögskolan för Hudvård & Spa. Annelie är Cidesco diplomerad hudterapeut samt certifierad massageterapeut av branschrådet Svensk Massage. Ta gärna en titt in på Get Glows instagram @getglow.se för inspiration.

Varmt välkomna!

Läs vad 30 kunder tycker om Get Glow

• 2020-08-25

Christina H skrev om Get Glow
    Ögonlocks- och ögonbrynslyft med plasmapen.
    Annelie är jätteduktig, noggrann, profesionell och trevlig. Det tar ca 2 månader innan man ser slutliga resultatet men redan nu, en vecka efter behandlingen, ser man tydliga resultat. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera Annelie och Get Glow! Läs mer
    Createbymattis
    4.9 / 5 i betyg — 114 omdömen
    Badge2020
    "Createbymattis behandlade mina ögonfransar och formade dem snyggt med Yumilashes. Det var en lugn trevlig miljö och jag kände mig väl omhänd"
    anna-karin u
  • 2020-06-28

Ingrid N skrev om Get Glow
    Jag fick ansiktsbehandling, bryn och fransfärgning. Jag är mycket nöjd med mottagandet och förklaring under min behandling om vad jag genomgick och kunde förvänta mig av behandlingen. Jag känner mig mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2020-06-27

Hanna N skrev om Get Glow
    Jätte härlig ansiktsbehandling som gav resultat direkt och superfint glow! Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 236 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"
  • Magnus W

2020-04-26

Magnus W skrev om Get Glow
    Proffsigt bemött, gjorde plasmapen ögonbryn lyft och är jätte imponerad av resultatet, så mycket bättre än jag kunde föreställa mig!
    Köpte även produkter hem från mesoestic som jag är sjukt nöjd med 💕 Läs mer
  • 2020-04-24

Maja H skrev om Get Glow
    Fint bemötande, rådgivning och superbra behandling! Läs mer
    Lilly Nails Västerås
    4.8 / 5 i betyg — 90 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fransar...Alltid lika kul att komma t Wau Trevligt bemött..Alla är glada Allt va toppen !!! Kommer absolut tillbaka till Moa"
  • 2020-04-24

Johanna H skrev om Get Glow
    Mycket proffsigt bemötande och noggrann förklaring hur behandlingen skulle gå till.(plasmapen) Det kändes tryggt och säkert och blev jättefint resultat. Läs mer
  • 2020-02-05

Priya K skrev om Get Glow
    Gjorde en C-peel hos Annelie och är hur nöjd som helst! Allt vart perfekt, från bemötandet till resultatet av behandlingen. Kommer definitiv boka en ny tid hos henne och rekommenderar Annelie starkt för andra som vill ha fina resultat och en trevlig och bekväm bemötande 🌹 Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 219 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har gjort både fransar hos Karolina och botox/fillers hos Angelica och jag är jättenöjd med bemötande samt mina behandlingar. Rimliga pr"
  • 2020-01-26

Anna L skrev om Get Glow
    Jag gjorde en hudanalys samt väldigt skön och välbehövlig ansiktsbehandling, samt köpte nya hudvårdsprodukter.

Så otroligt fint behandlingsrum, proffsigt och trevligt bemötande av hudterapeften. Och bra rådgivning vad gäller produkter och rutiner att ha i vardagen.

Bra spellista att lyssna på också vilket bidrog till helhetsupplevelsen. Hit skall jag definitivt gå igen! Läs mer
  • 2020-01-18

Anna S skrev om Get Glow
    Massage 40 min av Rygg och nacke var en helt underbart avkopplande stund i trygga och säkra händer med total lyhördhet om mitt välbefinnande. Så proffsigt bemötande och skön stämning, bänk med värmedyna, stora frottéhanddukar, väldoftande olja (cypress?) och fräscht och snyggt. Kommer gärna tillbaka hit. Tack! Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2020-01-10

Amy H skrev om Get Glow
    Super trevligt och proffsigt bemötande av Annelie. En bra genomgång av behandlingens alla delar innan och utförde behandlingen mjukt och varsamt. Min plasmapen-behandling gick utmärkt och jag skulle varmt rekommendera att gå hit, speciellt då man kan känna sig trygg i att de är väldigt mån om att resultatet blir så bra som möjligt. Fick även ett gratis inbokat återbesök för att följa upp resultatet. Läs mer
  • 2020-01-10

Rebecca N skrev om Get Glow
    Ansiktsbehandling
    Blev bemött på ett supervänligt och proffsigt sätt både av den första jag mötte och min behandlare
    Supernöjd med resultatet, genomförandet och produkterna. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2019-12-29

Soma Z skrev om Get Glow
    Jag är jätte nöjd med ansiktsbehandling inkl borttagning av milier som utfördes av Annelie. En av milien försvann inte helt och hållet, och Annelie gav mig ett återbesök och fick bort den också. Jag är super nöjd med hennes behandling, bemötande och kundservice där hon satte mina behov i fokus. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-12-12

Qia R skrev om Get Glow
    Väldigt väl bemött i en trevlig salong när jag fick mina ögonbryn noppade och färgade av Anneli på Make... på Birger Jarlsgatan 107 i StockStockholm. Läs mer
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2019-12-06

Ludmila S skrev om Get Glow
    Hej, jag var nyss på ansiktsbehandlingen på Get Glow hos Annelie. Var otroligt fint och trevligt bemött. Själva ansiktsbehandlingen var över all förväntan, härlig och helt underbar. Och Annelie är mycket duktig kosmetolog. Kan sammanfatta så här. Vill du må bara prima och se yngre ut, då är det bara att lyfta luren och ringa. Mvh Ludmila Läs mer
  • 2019-11-16

Patrik B skrev om Get Glow
    En fantastisk upplevelse att få prova en riktigt fukt-boostande ansiktsbehandling hos Get Glow och Annelie. Spännande att testa en heltäckande ansiktsmask! Helt klart en behandling jag provar igen. 👌 Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 213 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2019-11-07

malin a skrev om Get Glow
    Var hos Annelie och gjorde ansiktsbehandling och B-peel. Har aldrig känt mig så väl omhändertagen! Kommer tillbaks inom kort.
    Tack för fantastisk service, och numera även fantastisk hy! Läs mer
  • 2019-11-07

Charlie M skrev om Get Glow
    Annelie är jättejättettrevlig underbar och proffsig! Kalas Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 215 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!"
  • 2019-10-26

Kajsa B skrev om Get Glow
    Annelie hjälpte mig få ordning på min problemhy. Väldigt proffesionell & kunnig! Läs mer
  • 2019-10-24

Marianne A skrev om Get Glow
    Jag har gjort flera behandlingar hos Annelie och har alltid varit väldigt nöjd! Läs mer
  • Natalia d

2019-10-23

Natalia d skrev om Get Glow
    Gjorde en c-glow behandling vilket var en utmaning då jag inte fick tvätta ansiktet på fem dagar utan bara använda rekomenderade produkter. Jag överlevde och resultatet är WOW! Helt fantastiskt, förminskade porer, jämnare hudstruktur, mindre pigmenteringar och massa glow! Det roliga är att folk har kommenterat min hud och lyster! Jag kommer definitivt köra en kur på 4x och Annelie är professionell, peppande och full av positiv energi! Boka en tid, ni kommer inte ångra er 🤩 Läs mer
    2019-10-24 Get Glow svarar Natalia d
    Så roligt att du är nöjd med behandlingen och att det blev sån skillnad ! Jättekul att du bestämt dig för kuren!
    Vi ses snart!
  • 2019-10-23

nidia c skrev om Get Glow
    Jag köpte några produkter och gjorde porrengöring. Dom gjorde allt väldigt bra och blev riktigt nöjd. Läs mer
  • 2019-10-22

Carina S skrev om Get Glow
    Plasma Pen
    Supernöjd med bemötandet, företaget levde upp till mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
  • 2019-10-12

Fanny P skrev om Get Glow
    Superbra och professionellt bemötande. Så nöjd med mitt resultat (Lashlift), kan verkligen rekommendera Anneli! Läs mer
  • 2019-10-09

Kristie J skrev om Get Glow
    Trevlig tjej, hon vet vad hon gör och super fint bemötande. Rekommenderar verkligen. Läs mer
  • 2019-09-17

Gunilla J skrev om Get Glow
    Färgning av bryn och fransar samt rengöring på djupet, fantastisk upplevelse med ånga, olika helande krämer och insmorningar, med peeling, ansiktsmask (somnade!) och undergörande massage. Vädoftande produkter. Detta gjordes i går e m och i kväll har jag fortfarande inte lust att tvätta bort skämma bort-känslan. Läs mer
  • Sanna U

2019-09-13

Sanna U skrev om Get Glow
    Är så nöjd med min ansiktsbehandling, bryn- och fransfärg. Gick därifrån med ett lugn som höll i sig länge efteråt. Lyxiga produkter och ett härligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-13

Ida M skrev om Get Glow
    Annelie är mycket professionell och kunnig i sitt yrke. Hon tar sig tid att välja ut produkter och skräddarsy en behandling utifrån just ens eget behov. Fantastisk service! Kommer absolut besöka henne igen! Läs mer
  • 2019-09-06

Karin Ingrid Maria D skrev om Get Glow
    Gjorde en Get Glow ansiktsbehandling hos Annelie, en lyxig, skön och avkopplande behandling med resultat som varade länge!
    Har även gjort bryn- och fransfärgning med perfekt och naturligt resultat. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-04

Emelie K skrev om Get Glow
    Vill verkligen rekommendera
    Get Glow! Jag bokade en ansiktsbehandling och blev supernöjd! Fantastiskt resultat och fint bemötande av Annelie som verkligen vet vad hon pysslar med. Kommer absolut att gå dit fler gånger! Läs mer
  • Klara V

2019-09-04

Klara V skrev om Get Glow
    Har gjort 2 plasma pen behandlingar och är super nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera Annelie🤗 Läs mer

Bästa Ögonfransförlängarna nära Get Glow:

Maria R Maria R tycker:
“Supernöjd med ansiktsbehandlin...” Läs mer
Pure Ambition (1.6km)
TIFONY (2.1km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte