Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ellies Hudvårdssalong

Ellies Hudvårdssalong

Rådmansgatan 84, 113 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Ellies Hudvårdssalong!

Sedan 1999 har vi på Ellies Hudvårdssalong erbjudit våra kunder en personlig hudvårdsbehandling i en avkopplande atmosfär. Vi lägger stor vikt i att det arbete vi utför ska vara professionellt utfört och har därför certifierade och utbildade hudterapeuter samt är medlemmar i Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation. Något vi är väldigt stolta över.

Vi erbjuder hudvårdsbehandlingar, hårborttagning med laser, fettreducering med kyla (CoolShape), brasiliansk vaxning och DermaPen - Micro needling.

Vi har högt ställda kvalitetskrav på alla våra hudvårdsbehandlingar. Här nedan är du varmt välkommen att läsa vad våra kunder tycker om oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-19:00
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Ellies Hudvårdssalong

• Helena Z skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Toppensalong med fin service, omvårdnad och respektfullt bemötande. Läs mer
  • Josefin V skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Har gått och vaxat ben och bikinilinje hos Ellies flera gånger. Nöjd med resultatet och kommer därför tillbaka Läs mer
  • Helene B skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Mycket bra bemötande på en trevlig liten salong. Kunnig personal. Fördel att kunna göra bokningar på webben. Läs mer
  • Rumela E skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag köpte en tjänst för vårtbehandling. Företaget bemötte oss på ett välkomnande sätt. Mina förväntningar var att mina vårtor skulle behandlas helt så att jag inte skulle ha några problem igen, men jag har varit pp mer än 4 behandlingar och det har inte hänt någon skillnad alls. Läs mer
  • Elisabeth Å skrev om Ellies Hudvårdssalong
    En sminkkurs och kvällssminkning vid två tillfällen samt sminkprodukter.
    Väl bemött av kunnig personal. Pedagogisk och lyhörd. Ingen väntetid.
    En skön och behaglig stund med bra resultat Läs mer
  • Hannah R skrev om Ellies Hudvårdssalong
    massagen kändes som att tjejen la fingrarna på mitt ansikte och svepte, kändes knappt! Hon ville hellre va ute med sina kollegor och dricka kaffe. Läs mer
  • Ann S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Fransfärgning vilket inte syntes efter. Plock av ögonbryn som inte heller syntes. Bortkastade pengar. Läs mer
    2018-10-22 Elissaveta D svarar Ann S
    Hej Ann. Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du är varmt välkommen in till oss igen så gör vi en ny färning och plockning av dina ögonbryn kostnadsfritt. Jag hoppas att du kan ge oss en ny chans.
  • Luva G skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Tog emot på ett profetionell sätt Läs mer
  • Hanna E skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag besökte salongen för att ta bort milier.
    Trevligt bemötande. Snabb behandling och jag blev supernöjd med resultatet.
    Jag kan absolut gå tillbaka till denna salong. Rekommenderas Läs mer
  • Martina S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Trevliga, effektiva och med ett superbra resultat! Läs mer
  • Maria S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag ger Ellies hudvårdsalong högsta betyg eftersom varje gång jag går dit är de alltid trevliga och serviceinriktade.
    Sofia är en av de bästa jag någonsin haft både när det gäller vaxningar. Laserbehandling samt ansiktsvård.

💚😁👍 Läs mer
  • Leena L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Hårborttagning via laser. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • Linda L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Bra service. Har bra öppettider med kvällstid o lördagar Läs mer
  • Johanna L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Man känner dig alltid väldigt välkommen och varmt bemött. Trots att det jag oftast utför (brasilian wax) borde vara ganska obekvämt så känner jag alltid mig extremt bekväm med alla medarbetare jag träffat! Dem får det att känns helt naturligt och avslappnat. Så proffsigt! Läs mer
  • Ulf Andreas W skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Väldigt hög servicenivå och kvalitet på personalen Läs mer
  • Ebba S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag blir alltid positivt bemött! Professionell personal och alltid välkomnande! Läs mer
  • Nathalie S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Tar hand om sina kunder på ett bra sätt, man blir alltid trevligt bemött. Läs mer
  • Mari N skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Dermapen behandling
    Bra bemötande
    Uppfyllde förväntningar både på behandling och hur den förklarades samt utfördes
    Samnantaget en riktigt bra upplevelse :-) Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Blir alltid väl omhändertagen av Sofia, går varje månad till henne har gjort så i över 1 års tid. Läs mer
  • Annamaria K skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Behandlingar: Ansiktsbehandling, färgning av ögonbryn samt vaxning.
    Jättesnäll bemötande.
    Elegant, professionellt inredad salong, mysig miljö (musik, det luktar gott).
    Omtänksam och skonsam behandling, inget ont i samband med vaxning.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Sandra A skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Ellies Hudvårdssalong har fantastisk personal som alltid levererar toppenresultat! Dessutom är salongen väldigt fin och mysig. Jag har gått dit i flera år och är alltid nöjd! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag går regelbundet på pedikyr på Ellies sedan flera år tillbaka och är verkligen så nöjd! Fantastiskt trevliga och så proffesionella! Vi har alltid en trevlig stund, jag och mina fötter! TACK 😀 Läs mer
  • Natalie E
    Natalie E skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Alltid trevligt bemötande av personal, lugn och harmonisk atmosfär, prisvärda behandlingar som utförs med kompetent personsal.
    Rekomenderar starkt till andra! Läs mer
  • Britt E skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Alltid trevlig personal och bra resultat! Färgar bryn och fransar varje gång och alltid nöjd. Läs mer
  • Ala G skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Snabbt, smidigt och bra priser! Läs mer
  • Jane R
    Jane R skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Mycket bra upplevelse varje gång jag besöker salongen. Professionell personal och vänligt bemötande. Mycket nöjd kund Läs mer
  • Sasha T skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag vaxar mig alltid hos Sophie och är alltid nöjd med resultatet. Fräsch salong och trevligt bemötande! Läs mer
  • Maria B skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Vaxning av halva ben och bikini.
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    Jag hade höga förväntningar på kompetens, kvalitet och renlighet och de levde upp till alla punkterna.
    Proffsig personal med bra tillgänglighet och bra bokningssystem online. Läs mer
  • Jacqueline A skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag har gjort olika behandlingar allt från att vaxa ben till att färga ögonbryn / ögonfransar. Jag har alltid varit nöjd med alla behandlingar och all personal jag har varit hos olika hudterapeuter. Ellie som äger salongen är också väldigt tillmötesgående och försöker att hjälpa till att ordna tider även om de inte finns i bokningssystemet. Detta har jag varit tacksam för då jag kanske varit lite sent ute men skulle iväg på någon resa exempelvis. Jag kan varmt rekommendera denna salong.
    Jacqueline Läs mer
  • Natalie E skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Alltid trevligt bemötande, lyhörd och kompetent personal samt behandlingar till ett bra pris. Läs mer
  • Lili L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Bra service, centralt och bra priser Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Jag har köpt vaxningar.
    De bemöter en alltid med ett leende.
    Mycket serviceinriktade och trevliga.
    Jag skulle rekommendera dem till alla jag känner.
    Sofia är bäst! 😁👍
    Jag återvänder alltid en gång i månaden. Minst. Läs mer
  • Mikaela T skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Trevlig salong med proffsig hjälp. Går till Johanna hon är noggran och effektiv. Kan bara ge bästa rekomendationer. Läs mer
  • Bodil G skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Vaxning ett flertal gånger. Inte så bra resultat av behandling, har haft flera terapeuter med lika dåligt resultat. Slarvig rengöring efteråt. En anställd bara lämnade mig, jag fick fråga en annan om betalningen. Testar nu annan salong istället. Läs mer
  • Astrid L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Fotvård.
    Mycket proffsigt bemötande
    Fotvård i topp-klass
    Trevligt bemötande ,trevlig miljö. Läs mer
  • Christine W skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Trevlig personal. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Therese S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Har vaxat mig där under flera år nu. Inte billigast i stan, men grym service och kvalitetsprodukter gör varje besök till en upplevelse väl värd pengarna. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese K
    Therese K skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Festmake-up.

Duktig, trevlig och blev nöjd med resultatet! =) Läs mer
  • Linda L skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Brasiliansk vaxning.
    Regelbunden kund sedan 10 mån. Den bästa tjejen Sara arbetar dock inte längre. Hon var noggrann, varsam. De andra är bra och trevliga, men Sara var topp! Fick bra bemötande vid första besök av ägaren? Och Sara då jag hade dålig erfarenhet från annat ställe.
    Smidigt bokningssysten, enkelt boka o omboka Läs mer
  • Ebba H skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Ellies personal är trevliga, inga onödiga krusiduller, bra att de för anteckningar från tidigare behandlingar. Även om jag möter olika personer varje gång så gör det inget. Läs mer
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Vaxar brasiliansk vaxning (har även testat ben två gånger) och har alltid varit lika nöjd, har gått till Sofia sedan februari 2017 och kommer att fortsätta med det. Läs mer
  • Johanna B skrev om Ellies Hudvårdssalong
    ................................................................ Läs mer
  • Elisabet O skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Supertrevlig personal och bra service. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Freja B skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Alltid ett trevligt och vänligt bemötande från duktig personal. Läs mer
  • Hannah V
    Hannah V skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Väldigt trevlig och professionell personal, detta är det enda stället jag vill gå till när jag gör en brasiliansk vaxning. Vaxning är väl aldrig riktigt smärtfri men metoden de använder gör att det onda går över väldigt fort. De hår som inte försvinner med vaxet plockas sen med pincett, noggrannheten är helt enkelt suverän.
    Produkterna de använder passar perfekt för den med känslig hud. Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Brasiliansk vaxning.

Trevligt bemötande.

Fick den tjänst jag köpte.

Mitt första besök på salongen, har varit det absolut bästa men den terapeuten slutade tyvärr. Besöken efter det har varit mer "smärtsamma". Läs mer
  • Jose S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Hårborttagning. Bra bemötande, trevliga lokaler, trevlig personal. Läs mer
  • Chariel V skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Det känns väldigt tryggt hos ellies hudvårdsalong. Jätte snälla, förståeliga personal som ger 100% eller mer bra kundservice, det faller liksom naturligt för personalen att vara trevliga. Väldigt kunniga i praktisk och emetionellt. Jätte bra samtalspartner. Dom tänker verkligen på kundens välbefinnande och får en att känna sig trygg under behandlingen.

Själva miljön är jätte fräscht och lugnande. Läs mer
  • Ebba S skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Väldigt professionell, trevlig och välkomnande personal! Läs mer
  • Paul J skrev om Ellies Hudvårdssalong
    Vaxning rygg herr och det var mycket bra. Perfekt kundservice och professionell behandling. Läs mer

Rådmansgatan 84, 113 29 Stockholm