In o bli fin

In o bli fin

Ring 070-036 07 03 www.inoblifin.se
3.1

Vi förstår hur viktigt det är att ditt hår både känns fantastiskt och ser perfekt ut. En snygg frisyr står ut i mängden och en en bra färgning ger dig frihet och kan förhöja hela din look! Vårt team av erfarna specialister skapar och utvecklar din individuella stil genom klipp och färgning på hög nivå. Förutom att hjälpa dig...

22 omdömen om In o bli fin

RAMLO F
Skrev om In o bli fin

Lugn och trevlig bemötande. Bra serviceinriktad. Gjorde ansiktbehandling , utföraren var professionell, trevlig och kompetent. Är mycket nöjd med resultatet och behandlingen :)

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Karin P
Skrev om In o bli fin

Var där idag och fick benen vaxade och fransarna färgade. Jättegullig tjej som gjorde ett toppenjobb! Jag kommer tillbaka!

Veronica R
Skrev om In o bli fin

Jag fick ögonbrynen noppade här, och hon som gjorde det verkade trevlig och rar men inte särskilt professionell. Helt spontant tog hon hjälp av hennes vän/släkting som kom in i salongen från kylan därute och bad henne hålla upp mitt ögonbryn medans den andra noppade. De pratade på sitt språk. Släktingen hade tunna vantar på sig och hade sin hand på halva mitt ansikte så det kändes olustigt. I slutändan tycker jag resultatet blev okej. Men de behöver jobba på service och helhetsintrycket.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

HANNA M
Skrev om In o bli fin

Ansiktsbehandling/trådning. Väldigt noggrann och gjorde inte lika ont som det kan göra. Lugnande oh skön aloverakräm/massage efter.

Marie
Skrev om In o bli fin

Hårdhänt, tidigt avslut, oengagerad. Bokade ansiktsbehandling och massage i följd. Ansiktsbehandlingen var galet hårdhänt, hade ont efteråt tom, och med oro att få ned peeling mm i ögonen. Värsta jag varit med om. Massagen avslutade hon 25 min tidigare. Jättetråkigt då jag tidigare varit otroligt nöjd med den andra terapeuten de har - vilken fö det stod att jag skulle få komma till. Nu kom jag till Anita - som säkert är bra på annat.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen

Dagmar C
Skrev om In o bli fin

Sur, försenad. Ingen hygien. Gör inte vaxning här! En som är duktig utför behandling på ett sätt som inte gör så fruktansvärt ont. Min hud blev skadad. Jag sa till vad jag tyckte var fel och då sa utövaren att jag borde gå till en annan salong dit jag brukar gå. Hmmm vem säger så?!

Wilma P
Skrev om In o bli fin

Otrevligt bemötande. Fick inte behandlingen som jag betalde för. Rekommenderas inte

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Hanne A
Skrev om In o bli fin

Ville från början inte tvätta håret, trots att det var fett, och tänkte alltså bara vattenspraya håret innan klippning. Ovan "frisör" som inte kunde klippa ordentligt. Använde inte värmeskydd på håret innan fön. La i en olja som gjorde håret fett direkt, och luktade jätte starkt. Skulle inte rekommendera detta ställe till någon som vill klippa sig eller göra andra behandlingar.

Katarina R
Skrev om In o bli fin

Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Anna-lena H
Skrev om In o bli fin

Tyvärr blev jag skinnflådd av behandlingen. Hade skrubbsår på näsan som tog en vecka att läka. Är såklart missnöjd med ansiktsbehandlingen.

Lotten J
Skrev om In o bli fin

Fint bemötande och väldigt skönt

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Gaia S
Skrev om In o bli fin

Bra ansiktsbehandling! Utföraren var trevlig och kompetent.

Camilla O
Skrev om In o bli fin

Davis frisör klippning olaplex.Super nöjd trevlig snäll duktig.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Camilla E
Skrev om In o bli fin

Väldigt bra service o duktig personal.

Ewa K
Skrev om In o bli fin

Ayurveda ansikstbehandling via Let's Deal.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Vappu A
Skrev om In o bli fin

Vänligt och kunnigt! Kommer inte på något mer osäga!

Anders G
Skrev om In o bli fin

Vänligt bemötande. Bra massage. Kommer gärna tillbaka. Köpte via sistaminutentider.se, vilket gjorde behandlingen mycket prisvärd. Ordinarie pris är lite för högt för mig.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 595 omdömen 4.6 av 595 omdömen

Natalie W Natalie W
Nina M
Skrev om In o bli fin

Kände mig mest till besvär, varken avkopplande eller speciellt omhändertagande. Undvik

Soumaya S
Skrev om In o bli fin

Den sämsta behandling som jag har varit med om i hela mitt liv.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Maria C
Skrev om In o bli fin

Jättebra, trevlig personal och skön massage

MIKAEL B
Skrev om In o bli fin

Alltid serviceinriktade och trevliga.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen