Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan In o bli fin

In o bli fin

Sveavägen 140, 113 50 Stokholm — Visa karta

Vi förstår hur viktigt det är att ditt hår både känns fantastiskt och ser perfekt ut. En snygg frisyr står ut i mängden och en en bra färgning ger dig frihet och kan förhöja hela din look!

Vårt team av erfarna specialister skapar och utvecklar din individuella stil genom klipp och färgning på hög nivå.

Förutom att hjälpa dig med allt som rör håret på ditt huvud erbjuder vi även olika typer av massage, vaxning, manikyr och nagelförlängning och andra skönhetsbehandlingar.

Vi kommer göra vårt yttersta för att du ska känna dig avslappnad och vacker när du lämnar salongen!
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om In o bli fin

• Hanna M
    Hanna M skrev om In o bli fin
    Ansiktsbehandling/trådning. Väldigt noggrann och gjorde inte lika ont som det kan göra. Lugnande oh skön aloverakräm/massage efter.
  • Jenny
    Jenny skrev om In o bli fin
    Hårdhänt, tidigt avslut, oengagerad. Bokade ansiktsbehandling och massage i följd. Ansiktsbehandlingen var galet hårdhänt, hade ont efteråt tom, och med oro att få ned peeling mm i ögonen. Värsta jag varit med om. Massagen avslutade hon 25 min tidigare. Jättetråkigt då jag tidigare varit otroligt nöjd med den andra terapeuten de har - vilken fö det stod att jag skulle få komma till. Nu kom jag till Anita - som säkert är bra på annat.
  • Dagmar C
    Dagmar C skrev om In o bli fin
    Sur, försenad. Ingen hygien. Gör inte vaxning här! En som är duktig utför behandling på ett sätt som inte gör så fruktansvärt ont. Min hud blev skadad. Jag sa till vad jag tyckte var fel och då sa utövaren att jag borde gå till en annan salong dit jag brukar gå. Hmmm vem säger så?!
  • Wilma P
    Wilma P skrev om In o bli fin
    Otrevligt bemötande. Fick inte behandlingen som jag betalde för. Rekommenderas inte
  • Hanne A
    Hanne A skrev om In o bli fin
    Ville från början inte tvätta håret, trots att det var fett, och tänkte alltså bara vattenspraya håret innan klippning. Ovan "frisör" som inte kunde klippa ordentligt. Använde inte värmeskydd på håret innan fön. La i en olja som gjorde håret fett direkt, och luktade jätte starkt. Skulle inte rekommendera detta ställe till någon som vill klippa sig eller göra andra behandlingar.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om In o bli fin
    Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.
  • Anna-lena H
    Anna-lena H skrev om In o bli fin
    Tyvärr blev jag skinnflådd av behandlingen. Hade skrubbsår på näsan som tog en vecka att läka. Är såklart missnöjd med ansiktsbehandlingen.
  • Lotten J
    Lotten J skrev om In o bli fin
    Fint bemötande och väldigt skönt
  • Gaia S
    Gaia S skrev om In o bli fin
    Bra ansiktsbehandling! Utföraren var trevlig och kompetent.
  • Camilla O
    Camilla O skrev om In o bli fin
    Davis frisör klippning olaplex.Super nöjd trevlig snäll duktig.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om In o bli fin
    Väldigt bra service o duktig personal.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om In o bli fin
    Ayurveda ansikstbehandling via Let's Deal.
  • Vappu A
    Vappu A skrev om In o bli fin
    Vänligt och kunnigt! Kommer inte på något mer osäga!
  • Anders G
    Anders G skrev om In o bli fin
    Vänligt bemötande. Bra massage. Kommer gärna tillbaka. Köpte via sistaminutentider.se, vilket gjorde behandlingen mycket prisvärd. Ordinarie pris är lite för högt för mig.
  • Nina M
    Nina M skrev om In o bli fin
    Kände mig mest till besvär, varken avkopplande eller speciellt omhändertagande. Undvik
  • Someya B
    Someya B skrev om In o bli fin
    Den sämsta behandling som jag har varit med om i hela mitt liv.
  • Maria C
    Maria C skrev om In o bli fin
    Jättebra, trevlig personal och skön massage
  • Mikael B
    Mikael B skrev om In o bli fin
    Alltid serviceinriktade och trevliga.
  • Dia R
    Dia R skrev om In o bli fin
    Bra bemötande,
    Bra beskrivningar av produkter och behandlingar.
    Bra behandling

Sveavägen 140, 113 50 Stokholm