In o bli fin

Sveavägen 140, 113 50 Stokholm — Visa karta

3.0 i betyg av av 21 omdömen
Vi förstår hur viktigt det är att ditt hår både känns fantastiskt och ser perfekt ut. En snygg frisyr står ut i mängden och en en bra färgning ger dig frihet och kan förhöja hela din look!

Vårt team av erfarna specialister skapar och utvecklar din individuella stil genom klipp och färgning på hög nivå.

Förutom att hjälpa dig med allt som rör håret på ditt huvud erbjuder vi även olika typer av massage, vaxning, manikyr och nagelförlängning och andra skönhetsbehandlingar.

Vi kommer göra vårt yttersta för att du ska känna dig avslappnad och vacker när du lämnar salongen!
Mån-Tis: 11:00-18:00

Läs vad 21 kunder tycker om In o bli fin

• Karin P

2018-07-14

Karin P skrev om In o bli fin
    Var där idag och fick benen vaxade och fransarna färgade. Jättegullig tjej som gjorde ett toppenjobb! Jag kommer tillbaka! Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 832 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2017-11-13

Veronica skrev om In o bli fin
    Jag fick ögonbrynen noppade här, och hon som gjorde det verkade trevlig och rar men inte särskilt professionell. Hon tog hjälp av hennes vän/släkting som kom in i salongen från kylan därute och släktingen fick hålla upp mitt ögonbryn medans den andra noppade. De pratade på sitt språk. Släktingen hade tunna vantar på sig och hade sin hand på halva mitt ansikte så det kändes olustigt. I slutändan tycker jag resultatet blev okej. Men de behöver jobba på service och helhetsintrycket. Läs mer
  • Hanna

2017-10-03

Hanna skrev om In o bli fin
    Ansiktsbehandling/trådning. Väldigt noggrann och gjorde inte lika ont som det kan göra. Lugnande oh skön aloverakräm/massage efter. Läs mer
    Deevi Sthlm
    4.8 / 5 i betyg — 237 omdömen
    Badge2018
    "Proffsig och personlig! Klipper, färgar och gör mig glad😍"
    Caroline P
  • 2017-09-24

Marie skrev om In o bli fin
    Hårdhänt, tidigt avslut, oengagerad. Bokade ansiktsbehandling och massage i följd. Ansiktsbehandlingen var galet hårdhänt, hade ont efteråt tom, och med oro att få ned peeling mm i ögonen. Värsta jag varit med om. Massagen avslutade hon 25 min tidigare. Jättetråkigt då jag tidigare varit otroligt nöjd med den andra terapeuten de har - vilken fö det stod att jag skulle få komma till. Nu kom jag till Anita - som säkert är bra på annat. Läs mer
  • Dagmar C

2017-06-12

Dagmar C skrev om In o bli fin
    Sur, försenad. Ingen hygien. Gör inte vaxning här! En som är duktig utför behandling på ett sätt som inte gör så fruktansvärt ont. Min hud blev skadad. Jag sa till vad jag tyckte var fel och då sa utövaren att jag borde gå till en annan salong dit jag brukar gå. Hmmm vem säger så?! Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 411 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • Wilma P

2017-04-28

Wilma P skrev om In o bli fin
    Otrevligt bemötande. Fick inte behandlingen som jag betalde för. Rekommenderas inte Läs mer
  • 2017-02-03

Hanne A skrev om In o bli fin
    Ville från början inte tvätta håret, trots att det var fett, och tänkte alltså bara vattenspraya håret innan klippning. Ovan "frisör" som inte kunde klippa ordentligt. Använde inte värmeskydd på håret innan fön. La i en olja som gjorde håret fett direkt, och luktade jätte starkt. Skulle inte rekommendera detta ställe till någon som vill klippa sig eller göra andra behandlingar. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • 2017-01-13

Katarina R skrev om In o bli fin
    Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg. Läs mer
  • 2017-01-12

Anna-lena H skrev om In o bli fin
    Tyvärr blev jag skinnflådd av behandlingen. Hade skrubbsår på näsan som tog en vecka att läka. Är såklart missnöjd med ansiktsbehandlingen. Läs mer
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 192 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"

Lotten J skrev om In o bli fin
    Fint bemötande och väldigt skönt Läs mer

Gaia S skrev om In o bli fin
    Bra ansiktsbehandling! Utföraren var trevlig och kompetent. Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!"

Camilla O skrev om In o bli fin
    Davis frisör klippning olaplex.Super nöjd trevlig snäll duktig. Läs mer
  • 2016-12-30

Camilla E skrev om In o bli fin
    Väldigt bra service o duktig personal. Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2016-12-29

Ewa K skrev om In o bli fin
    Ayurveda ansikstbehandling via Let's Deal. Läs mer
  • Vappu A

2016-12-25

Vappu A skrev om In o bli fin
    Vänligt och kunnigt! Kommer inte på något mer osäga! Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 211 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • 2016-12-13

Anders G skrev om In o bli fin
    Vänligt bemötande. Bra massage. Kommer gärna tillbaka. Köpte via sistaminutentider.se, vilket gjorde behandlingen mycket prisvärd. Ordinarie pris är lite för högt för mig. Läs mer
  • 2016-12-13

Nina M skrev om In o bli fin
    Kände mig mest till besvär, varken avkopplande eller speciellt omhändertagande. Undvik Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"
  • Someya B

2016-12-01

Someya B skrev om In o bli fin
    Den sämsta behandling som jag har varit med om i hela mitt liv. Läs mer
  • 2016-11-27

Maria C skrev om In o bli fin
    Jättebra, trevlig personal och skön massage Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 477 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2016-11-26

Mikael B skrev om In o bli fin
    Alltid serviceinriktade och trevliga. Läs mer
  • 2016-11-24

Dia R skrev om In o bli fin
    Bra bemötande,
    Bra beskrivningar av produkter och behandlingar.
    Bra behandling Läs mer
    Kameleonten
    4.4 / 5 i betyg — 329 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevlig personal, fin miljö och bra resultat ger en mycket bra kundupplevelse!"
    Teresia A

Bästa Frisörerna nära In o bli fin: