Rekommenderat företag 2015 - Irradia Kliniken
Irradia Kliniken

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19, 115 43 Stockholm

4.8 / 5 i betyg — 37 rekommendationer
Irradia-Kliniken ligger i lugna Hjorthagen (T-bana Ropsten, uppgång Hjorthagen). Kliniken har många års erfarenhet av friskvård och laserbehandlingar. Laserbehandlingarna är indelade i estetisk-, medicinsk- och kirurgisk laser. Estetisk laser är t.ex. permanent hårborttagning, blekning av tatueringar, hudföryngring och borttagning av ytliga blodkärl. Kirurgisk laser är t.ex. borttagning av oönskade hudförändringar såsom, fibrom, keratoser och vårtor. Vi behandlar även kondylom och penila papler. Med medicinsk laser behandlar Irradia-kliniken t.ex. muskel- och ledsmärta, bensår, bältros och herpes. Utöver laserbehandlingar erbjuder Irradia-Kliniken ansiktsbehandlingar, Restylane, Botox, pedikyr och manikyr.

Läs vad 37 kunder tycker om Irradia Kliniken

• Taru Y
    Taru Y skrev om Irradia Kliniken
    Mycket fin och kunnig personal som håller sig ajour med det senaste inom området.
  • Ulla R
    Ulla R skrev om Irradia Kliniken
    Trevlig och lugn miljö samt ett mycket trevligt bemötande
  • Elin D
    Elin D skrev om Irradia Kliniken
    Mycket bra behandling och trevligt bemötande.
  • Nina S
    Nina S skrev om Irradia Kliniken
    Jättebra service som verkligen hjälper mig med mina problemområden.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Irradia Kliniken
    Mycket nöjd! Smärtan försvann efter bara ett par behandlingar.
  • Lars M
    Lars M skrev om Irradia Kliniken
    Jag fick kanon service från att jag bokade tiden tills jag var färdig behandlad
  • Inger K
    Inger K skrev om Irradia Kliniken
    Fantastiskt bemötande tack allt är ok ni är bäst
  • Maria R
    Maria R skrev om Irradia Kliniken
    Snabb tidsbokning, bra bemötande, kändes tryggt, mycket bra genomförd behandling! Den enda förbättringsmöjliheten jag vill nämna är att upplysa om kostnad INNAN behandlingen, även om det det i mitt fall inte var någon större överraskning. Tack!
    2015-12-17 Viktoria R svarar Maria R
    Hej Maria
    Tack för återkoppling.
    Det ska vi alltid göra. Ber om ursäkt över att detta missades till din behandling.
    Vänligen
    Viktoria Ramström
    ägare av Irradia Kliniken
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Irradia Kliniken
    Jag blev trevligt bemött och arbetet blev bra utfört.
  • Barbro F
    Barbro F skrev om Irradia Kliniken
    Kändes tryggt med den breda kompetensen som finns på kliniken. Vänligt och personligt bemötande. Perfekt resultat vid borttagandet av ful leverfläck i ansiktet.
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Irradia Kliniken
    Väl omhändertagen som alltid! Har tagit bort hår tidigare här med bra resultat. Har nu testat min första coolshaping behandling och det kommer inte bli min sista. Deras priser ligger långt under övriga med samma maskiner. Ser fram emot nästa gång. // Kalle
  • Roger S
    Roger S skrev om Irradia Kliniken
    En läkare rekommenderade kliniken och jag blev inte besviken. Bemötandet var varmt,seriöst och tryggt.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Irradia Kliniken
    Heter inte Andreas utan Inger Ni är fantastiska
  • Jonna K
    Jonna K skrev om Irradia Kliniken
    Trevligt bemötande. Flexibel bokning/avbokning/ombokning.
  • Anders L
    Anders L skrev om Irradia Kliniken
    Har bara positivt att säga om Irradia-Kliniken. Trevligt bemötande och bra service och priser till stamkunder. Har bara gått till Mia så hon är den enda jag kan uttala mig om men hon är kanon och jätteduktig!
  • Katia V
    Katia V skrev om Irradia Kliniken
    Nära hem, men bra behandling av greenpeeling.
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Irradia Kliniken
    Alltid väl bemött med trevlig personal.
    Bra erbjudande
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Irradia Kliniken
    Bemötandet och behandlingen var en positiv upplevelse, trots smärtan som är förknippad med den. Det var första gången jag gjorde en liknande behandling, så jag har inte något att jämföra med.
  • Louise F
    Louise F skrev om Irradia Kliniken
    Bra och trevligt bemötande men dyrt. En liten laserbehandling på 10 min max gick på 1500.
  • Kent R
    Kent R skrev om Irradia Kliniken
    Trevlig och kompetent personal, som alltid ser till kundens bästa.
    Tack
  • Malin E
    Malin E skrev om Irradia Kliniken
    Som vanligt var bemötandet bra!
  • Oldoz L
    Oldoz L skrev om Irradia Kliniken
    Härlig miljö och kompetent personal som tar sig tid för att ge dig det lilla extra! Rekommenderas verkligen
  • Ingegerd S
    Ingegerd S skrev om Irradia Kliniken
    Jag har tagit bort en vårta 2 ggr skulle få rabatt andra gången men fick tyvärr inte det. Tog även bort födelsemärken.
    Tycker att det var dyrt men annars var allt bra och trevligt bemötande
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Irradia Kliniken
    Mycket proffsigt bemötande av kunnig och kompetent personal.
    Har fått hjälp att ta bort födelsemärken med laser samt fotvård och ansiktsbehandling.
  • Ricki P
    Ricki P skrev om Irradia Kliniken
    För mig som alltid är i farten är det viktigt att ha en bra dialog till min hudterapeut. Som mode- och skönhetsredaktör har jag bred erfarenhet av salongsbehandlingar. Irradiakliniken har professionalism ut i fingerspetsarna. Ett bra utbud och toppmoderna laserbehandlingar erbjuder mig som kund det senaste på marknaden. Lägg där till ett varmt och trevligt bemötande. Söker du prisvärd och personlig hudvård så kan jag verkligen rekommendera Irradiakliniken. /Ricki
  • Marija M
    Marija M skrev om Irradia Kliniken
    Helt suverän salong med jätte bra priser, proffsig och jätte duktig personal. Rekommenderar salongen varmt till alla. Har gått där själv i flera år.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Irradia Kliniken
    Trevlig o duktig personal, skönt med ett litet ställe. Personligt och hemtrevligt - kan varmt rekommenderas!
  • Christina
    Christina skrev om Irradia Kliniken
    Jag kan varmt rekommendera kliniken och Mia Hode. Hon är professionell, omtänksam och kunnig dessutom har de olika slags lasrar som passar för att göra underverk med det som behövs fixas. Jag har lasrat 1. Min nackskada och fått goda resultat t ex tillbaka känsel, blivit mindre stel, smärtlindring mm. 2. Lasrade min vrickade fot och det tog ned svullnaden på en behandling. 3. Tagit bort hår och det har fungerat bra. Numera har jag även köpt en liten handlaser av dem för småsaker hemma t ex småsår, finnar, munsår.
  • Caroline
    Caroline skrev om Irradia Kliniken
    Väldigt professionellt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • kristina k
    kristina k skrev om Irradia Kliniken
    Irradia-Kliniken är det bästa som har hänt mig då jag för 3 år sedan hade så ont i ett knä att jag knappt kunde gå, men efter 5 behandlingar av medicinsk laser var jag helt smärtfri.
    I december månad 2011 fick jag väldigt ont i högra armen, jag kontaktade Irradia och fick komma direkt.
    Efter 6 behandlingar med laser var jag helt bra. Bättre än så kan det inte bli.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Irradia Kliniken
  • Robert
    Robert skrev om Irradia Kliniken
    Vi rekomenderar Irradia kliniken å det varmaste. Vi har blivit mycket väl omhändertagna. Vi hade innan Irradia kliniken besökt sjukvården för att få hjälp med vår dotters fotvårtor,man prövade med frysning och annat utan att lyckas. Vi fick veta att det inte gick att åtgärda. Ringde då runt till olika kliniker för att med laser ta bort dem, men samtliga sade nej till att ta emot barn/tonåringar.
    När vi ringde Irradia kliniken och Mia Hode så fick vi veta att vi var varmt välkommna. Efter detta har vår dotter fått den hjälp hon behöver och vi har även tagit del av annan hjälp som erbjuds på Irradia kliniken och är mycket nöjda !!!!
  • Robin P
    Robin P skrev om Irradia Kliniken
    Har varit hos läkare via landstinget, men dom verkade kunna mindre än vad jag kunde angående mina åkommor, och började istället besöka alla möjliga privata kliniker. En dag klev jag in på Irradia och avbokade därefter alla konsultationer på andra ställen. :)
    Åsa kan vara en av de gulligaste människorna någonsin, faktiskt. Hon är kompetent, försiktig, omtänksam.

Rekommenderar kliniken (och Åsa, om ni har chansen) varmt!
  • Tina G
    Tina G skrev om Irradia Kliniken
    Trevligt och proffsig. du känner dig välkommen och väl omhändertagen.
  • Elin C
    Elin C skrev om Irradia Kliniken
    Mia är toppen!
  • Harry G
    Harry G skrev om Irradia Kliniken
    Mycket professionellt. Serviceinriktat och flexibelt när det gäller tidsbokningar m m.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Irradia Kliniken
    Jag hamnade hos Mia på Irradia-Kliniken efter att tagit del av ett groupon erbjudande om permanent hårborttagning.

Jag har nu besökt Mia på Irradia-Kliniken fyra gånger och jag är mycket nöjd.
    Mia arbetar snabbt, effektivt och är mycket mån om att jag ska vara bekväm under behandlingens gång.

Rekommenderas varmt!
    Sara S gillar detta