Alla kategorier Botox Västra Götaland Göteborg Citylaser

Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 267 kunder tycker om Citylaser

• 2019-08-17

Lina W skrev om Citylaser
    Proffsigt och fint bemötande och jag känner mig helt trygg med den behandling jag genomgår. Läs mer
  • Christina J

2019-08-15

Christina J skrev om Citylaser
    Blev väl bemött och kan tänka mig att komma tillbaka som kund.
    Behandlade kärl i ansiktet med laser. Läs mer
    2019-08-16 Citylaser svarar Christina J
    Tack Christina för din fina bedömning
  • 2019-08-15

Linda S skrev om Citylaser
    Botox blev inte bra vid besök men det va inga problem att komma tillbaka kostnadsfritt. Resultatet efter besök två blev jättebra och jag supernöjd. Läs mer
    2019-08-16 Citylaser svarar Linda S
    Tack Linda för den fina bedömningen
  • 2019-07-01

Anna L skrev om Citylaser
    Tog bort ett födelsemärke. Bra bemötande både när jag ringde och var där. Blev jättefint! Läs mer
    2019-08-15 Citylaser svarar Anna L
    Tack för ditt omdöme Anna 😃 Härligt att det blev bra med ditt märke 👍🏼
  • 2019-06-29

Patricia H skrev om Citylaser
    Jag kände mig i väldigt trygga händer och blev väldigt nöjd med min operation, kan varmt rekommendera dom. Läs mer
    2019-08-15 Citylaser svarar Patricia H
    Vad fint att höra Patricia 🙌🏼 Tack för ditt fina omdöme 🙂
  • 2019-06-29

Jelena V skrev om Citylaser
    Fått hjälp med min hy av bästa Jelena.
    Har inte uppnåt önskat resultat än pga väldigt skadad hy. Det går precis som utlovat och självklart tar det tid. Märker resultat tack vare deras bra hudvård från zooskin. Har börjat förbereda huden med dessa produkter och i höst gör jag behandlingar för att uppnå önskat resultat. Tack för jättebra service, känns väldigt proffsigt och tryggt hos er! Läs mer
    2019-06-29 Citylaser svarar Jelena V
    Tack Jelena
    De är så värdefullt med omdömen så stort tack för att du tog dig tiden. Ha en riktig bra sommar
  • 2019-06-26

Ingrid Å skrev om Citylaser
    Mycket bra bemötande och service. Jag är en ganska orolig och sjåpig person och tycker vissa behandlingar kan vara obehagliga men personalen fick mig att känna mig helt lugn och trygg! Kommer definitivt att konsultera CityLaser för alla mina andra ”problem” Underbart att ha hittat en klinik som både är trevlig och professionell :)
    Mvh Ingrid Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Ingrid Å
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva Ingrid, vi uppskattar det verkligen. 😊 Ha en fantastisk sommar
  • 2019-06-25

Sascha R skrev om Citylaser
    Trevlig personal och hjälpsam personal som ser till att man blir nöjd Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Sascha R
    Tack så mycket, vi uppskattar ditt omdöme🙏🏼
    Ha en fantastisk sommar

Gunilla M skrev om Citylaser
    Bra bemötande, trevlig personal. Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Gunilla M
    Tack Gunilla, 😊 Ha en fin sommar

David I skrev om Citylaser
    Borttagning av tatuering.
    Hänger med i utvecklingen och har alltid de senaste maskinerna.
    Väldigt bra bemötande.
    Bra resultat.
    Trevlig atmosfär i väntrummet.
    Väldigt nöjd med Citylaser.

Med vänlig hälsning, David Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar David I
    Tusen tack David vi uppskattar det👍 Trevlig sommar

Tareq A skrev om Citylaser
    Underbar personal, toppen bra service! Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Tareq A
    Tack så jättemycket Tareq, ha en fantastisk sommar😊
  • 2019-06-20

Karoline H skrev om Citylaser
    Kände mig helt trygg med Sanna och hon var väldigt lugn och förklarade allt genom ingreppet. Topp! Läs mer
    2019-06-20 Citylaser svarar Karoline H
    Tusen tack Karoline ☀️

Vi uppskattar verkligen att du skriver och vi blir super glada

Ha en go sommar

Emelie Victoria T skrev om Citylaser
    Först och främst vill jag ge ett stort tack till Jelena för hennes genuint supertrevliga bemötande. Hon informerade mig mycket väl i förväg och fick mig att trivas och känna mig bekväm, jag var lite nervös innan men hon fick mig att känna mig lugn. Sedan vill jag tacka och ge beröm åt Petter som opererade mig. Han kom och pratade med mig innan och förklarade och informerade allt klart och tydligt, och han fick mig att känna mig som att jag var i säkra händer och jag kände mig genast trygg. Till sist ett stort tack till Jenny också som tog hand om mig innan jag for hem och kollade så att allt stod rätt till. Alla var superprofessionella, jättetrevliga och snälla såklart. Det kändes genuint också, inte sådär fejktrevliga. Förövrigt så var lobbyn jättefin och fräsch. Rummet som jag fick stanna i var också städat, fräscht och fint. Jag har inget att klaga på och jag är supernöjd! Jag är glad att jag valde er klinik och ni 3 tog verkligen superbra hand om mig! Kan verkligen inte tacka er nog. Läs mer
    2019-06-20 Citylaser svarar Emelie Victoria T
    Stort tack 🤗 Emelie
    Du har lagt ner mycket tid på att skriva en såå fin bedömning de uppskattar vi verkligen.

Hoppas du får en fin sommar

Stor karm från oss alla

ANNA MARTA M skrev om Citylaser
    Bemötandet var jättebra.kände mig trygg och välinformerad.väldigt trevlig personal som var väldigt respektfulla,trevliga och noggranna . Jätte fin lokal. Fräscht överallt .var jätte nöjd med resultatet och rekommenderar kliniken Läs mer
    2019-06-19 Citylaser svarar ANNA MARTA M
    Tusen tack Anna för de fina orden.

Önskar dig en fin sommar

Therese B skrev om Citylaser
    Tog bort en liten kärlknyta i ansiktet. Gick fort och blev jättebra resultat Läs mer
    2019-06-19 Citylaser svarar Therese B
    Tack Therese 🙏🏼
  • Annikki L

2019-06-18

Annikki L skrev om Citylaser
    Femilift. Proffsigt och vänligt. Vill bli väl informerad, vänligt bemött och känna mig trygg i behandlingen. Fick det jag hoppades och förväntade mig. Förutom bra resultat av behandlingen fick jag känna mig ompysslad och peronligt bemött. Läs mer
    2019-06-18 Citylaser svarar Annikki L
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva, vi uppskattar det verkligen.

• 2019-06-18

Eva A skrev om Citylaser
    Supertrevlig och professionell personal som kan sina saker. Jag litar på Citylaser Läs mer
    2019-06-18 Citylaser svarar Eva A
    tack för de fina orden, vi uppskattar det verkligen

ha en fin sommar
  • Linda K

2019-06-17

Linda K skrev om Citylaser
    Köpt tjänst permanent hårborttagning. Personalen är trevlig, de får mig att känna mig lugn och bekväm med att vara där. Jag har uppnått önskat resultat efter ett antal sessioner. De tar ansvar för sitt arbete, t.ex. genom att låta mig som kund komma på gratis återbesök om de skulle ha missat att få bort håret på en del av ytan. Väldigt nöjd! :) Läs mer
    2019-06-18 Citylaser svarar Linda K
    Så glada vi blir, tusen tusen tack för att du tar dig tid att skriva

trevlig sommar

Jaqueline B skrev om Citylaser
    Superbra service o klinik! Går alltid tillbaka. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Jaqueline B
    Stort tack Jaqueline, du är alltid välkommen. Vi uppskattar ditt omdöme🙏🏼

Carina G skrev om Citylaser
    Mycket fräscht .
    Otroligt trevlig personal.
    Gjort veninjektion i benen, det blev bra.
    Har även köpt mycket av mina Zo Skin produkter. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Carina G
    Verkligen super gulligt av dig, vi uppskattar ditt omdöme

Tritos H skrev om Citylaser
    Väldigt bra bemötande av Jelena!
    Proffesionellt och effektiv behandling. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Tritos H
    Tusen tack för de fina omdömet🙏🏼
    Ha en trevlig sommar

Marie L skrev om Citylaser
    Mycket professionellt och väldigt trevligt bemötande. De är mycket kunniga i det de gör och lyssnar på kundens önskemål så att man tillsammans uppnår önskat resultat. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Marie L
    Tack Marie vi uppskattar det verkligen

Angelica P skrev om Citylaser
    Var hos citylaser för ca 1 år sedan och tog bort födelsemärke, men såg att all pigment inte försvunnit när ärret bleknat.
    Bokade ny tid och var kostnadsfritt den här gången. Väldigt nöjd med bemötande och behandling!!
    Alltid professionella, trevliga, svarar på mail/frågor och fräscha fina lokaler. Har bara gott att säga. Rekommenderar. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Angelica P
    Tusen tack, underbart att höra

Lukas T skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser. Bra resultat, enkla att ha att göra med, respektfulla och dömmer inte baserat på kön och önskemål. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Lukas T
    Härligt att höra om dina resultat Lukas och tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-06-13

THÉRÈSE F skrev om Citylaser
    Skrev ett omdöme här 2016 när det var allra första gången jag besökte Citylaser och ville bara komma tillbaka här efter jag blivit lite utav en stamkund.

Kommer aldrig utföra några laserbehandlingar/skönhetsrelaterade behandlingar någon annanstans. Blir så himla bra och professionellt bemött och är på så bra humör och känner mig så himla nöjd efteråt. Skulle jag ha några frågor eller problem så har det aldrig varit några problem att få dom besvarade eller lösta.

Har bara blivit behandlad av Jenny än så länge men övrig personal har varit så himla trevlig när jag mött dom i receptionen! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar THÉRÈSE F
    Men så underbart 🤗tusen tack så glada vi blir
    Ha en fantastisk sommar
  • 2019-05-16

Christoffer A skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande och kunnig personal! Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Christoffer A
    Tack för ditt omdöme Christoffer, det betyder mycket för oss !
  • 2019-05-16

Josefine A skrev om Citylaser
    Lasrade bort en vårta, alla var jätte trevliga och man kändes sig väl omhändertagen. Dem var ärliga med hur många besök man behövde och man kände att dem inte sa att man behövde fler behandlingar än vad som faktiskt krävdes. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Josefine A
    Skönt o höra att du är nöjd med oss på Citylaser Josefine ! Tack för ditt omdöme
  • 2019-05-15

Angelique F skrev om Citylaser
    Trevlig miljö och personal. Nöjd med min behandling och kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Angelique F
    Härligt o höra Angelique. tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka !
  • Solveig H

2019-05-15

Solveig H skrev om Citylaser
    Jag har prövat ett baskit med Zo healthskin produkter i en månad nu och ser redan en förbättring på min hud. Kan absolut rekommendera detta till mina väninnor!
    Kundservicen är bästa tänkbara!
    Ett litet minus dock är att produkterna är dyra. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Solveig H
    Superkul o höra att du är nöjd Solveig och att du faktiskt ser en förbättring med våra Zo-Skin-produkter. Produkterna är inte billigast men ger verkligen mest och bäst resultat om du frågar oss. Tack för ditt omdöme.
  • 2019-05-15

Ida E skrev om Citylaser
    Väldigt bra bemötande och sevice! Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Ida E
    Tack Ida för ditt fina omdöme :)

Sara H skrev om Citylaser
    Trevlig personal och fin lokal. Jag skulle ta bort leverfläckar, de sa ingenting om att man behövde göra laserbehandlingen flera gånger. Mina leverfläckar kom tillbaka flera gånger, pga att de inte gått tillräckligt djupt, så nu har jag fula ärr, lite urav leverfläckarna kvar och nu vill de inte göra mer laser på dem. Det är först efter 5 besök dit som de säger att det vorit bättre att man skärt bort dem. + en gång väntade de inte tillräckligt länge för att bedövningsmedlet skulle kicka in, AJ! Läs mer
    2019-05-21 Citylaser svarar Sara H
    Hej Sara
    Så tråkigt att det har blivit ärr, att du har varit här så många gånger har jag aldrig varit med om att någon behöver och det är inte meningen.
    Vi kan aldrig lova att det inte blir ärr när vi ska ta bort ett märke och inte heller veta hur slutresultatet kommer att bli.
    Vi tycker att vi förklarar de men vi ska vara ännu tydligare med det i framtiden.
    Tack för din feed back

Michaela L skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser i armhåla & intim. Supernöjd med bemötande. Bra information från personalen, mkt trevliga & professionella. Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Michaela L
    Tack Michaela, superkul o höra ? Tack för ditt finfina omdöme ??

Dick S skrev om Citylaser
    Borttagning av fettknöl
    Bra och snabb behandling Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Dick S
    Tack för ditt omdöme Dick ??det betyder mycket för oss ??

Kajsa A skrev om Citylaser
    Blev superbra bemött, gjorde laserbehandlingen och vilken kan göra ont men det gick superbra med trevlig personal! Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Kajsa A
    Tack för ditt fina omdöme Kajsa ??

Maria R skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser
    Trevligt
    Överträffade mina förväntningar Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Maria R
    Tack för ditt omdöme Maria ?? Alltid superkul & höra när vi lyckas överträffa förväntningar ?

Cornelia A skrev om Citylaser
    Toppen! Allt gick bra och var väldigt trevligt. Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Cornelia A
    Tack för ditt omdöme Cornelia ??

Maria P skrev om Citylaser
    Fick ett jättebra bemötande av trevlig personal, kände mig trygg, behandlingen var snabb och professionell. Resultatet blev jättebra. Kan rekommendera! Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Maria P
    Kul & höra att du är nöjd med både oss på Citylaser och din behandling Maria ? Tack för ditt fina omdöme och din rekommendation ??
  • 2019-05-10

Susanne L skrev om Citylaser
    Ta bort ytliga blodkärl. Trevlig personal , proffsig o förklarade så bra. Känner mig väl omhändertagen . Läs mer
    2019-05-13 Citylaser svarar Susanne L
    Tack för ditt omdöme Susanne ?? härligt & höra att du känner dig omhändertagen hos oss på Citylaser ?
  • 2019-05-10

Elin H skrev om Citylaser
    Var endast där på en bedömning men blev väl bemött av proffsig personal. Jag fick rådet att komma tillbaka i höst för ett bättre resultat vilket visar att man är mån om kunderna och att det blir ett bra slutresultat snarare än pengarna. Jag kommer absolut tillbaka för min behandling till hösten! Läs mer
    2019-05-13 Citylaser svarar Elin H
    Fint & höra Elin och tack för ditt omdöme ?? Då ses vi i höst ?
  • 2019-04-23

Lidia C skrev om Citylaser
    Tog bort min tatuering.
    Professionell personal, jätte bra bemötande.
    Är så jätte nöjd ,tack Jenny Steverin!! Läs mer
    2019-05-09 Citylaser svarar Lidia C
    Jättekul & höra att du är jättenöjd Lidia ? Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-04-21

Maija M skrev om Citylaser
    Borttagning av märke i ansiktet. Personen som skulle operera mig var tveksam till vad det egentligen var för hudproblem. Hon ordnade så att jag fick komma tillbaka lite senare så att en annan medarbetare fick göra en bedömning. Medarbetare nr 2 visste vad det var, och gjorde också ingreppet. Jag tycker att det är mycket bra hanterat och visar att det är en seriös klinik. Resultat blev mycket bra och jag är helt nöjd. Jag hade blivit tipsad om kliniken av en annan nöjd kund. Läs mer
    2019-05-09 Citylaser svarar Maija M
    Härligt att du känner så Majja ?Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-04-18

Ann S skrev om Citylaser
    Eva, denna underbara person som alltid har bemött mig fantastiskt och med en otrolig proffsighet i sitt yrkesutövande. Läs mer
    2019-05-09 Citylaser svarar Ann S
    Superkul med ett så fint omdöme Ann ??Vi ska se till så Eva får ta del av detta ?
  • Ulrika C

2019-04-18

Zarita V skrev om Citylaser
    Professionella & kunniga. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    2019-04-19 Citylaser svarar Zarita V
    Tusen tack Zarita?? Vi är så tacksamma för att få äran att ha så fina kunder. Vi ses snart igen ?
  • 2019-04-18

Fanny S skrev om Citylaser
    Dåliga på att passa tider och att informera kunden att de är sena. Fick vänta 30min efter min bokade tid utan någon information eller kompensation/ursäkt Läs mer
    2019-04-19 Citylaser svarar Fanny S
    Tack för din bedömning Fanny, vi tar till oss av vad du säger och hoppas att du ger oss en ny chans ??
    Vi gör vårat bästa för att ingen ska behöva vänta.
  • 2019-04-17

Thomas H skrev om Citylaser
    Är så supernöjd! Har nu kört laser för permanent hårborttagning på bröst, mage och underliv. Fantastiskt resultat! Jenny och Jelena är så proffsiga både i bemötande och utförande! Alla borde göra det! ;) Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-04-17 Citylaser svarar Thomas H
    Tack så jättemycket för den fina bedömningen ?
    Vi önskar dig en fin påsk

Suzan V skrev om Citylaser
    Genomförde laserbehandling på födelsemärken och ytliga blodkärl. Superfin mottagning och fint resultat . Riktigt bra, trevlig och kompetent personal. Läs mer
    2019-04-19 Citylaser svarar Suzan V
    Tusen tack Suzan ☀️
    Vårt mål är just att alla ska få den känslan så de är gott när vi lyckas.
    Trevlig påsk ?

Anna skrev om Citylaser
    Hade fått en misslyckad fillerbehandling på annan klinik och var lite rädd för att göra samma misstag igen. Valde citylaser av en ren slump faktiskt. Bokade konsultation hos Sanna och fick förtroende direkt. Hon garanterade att det skulle bli bra och la i lite i taget för att se hur det blev. Fyllde i kinderna samt lite även i främre kinden. Jag är sååå nöjd med resultatet och kommer fortsätta hos Sanna. Oerhört seriös och kunnig. Läs mer
    2019-04-15 Citylaser svarar Anna
    Tusen tack för din fina bedömning, vi uppskattar det verkligen ?

Mike A skrev om Citylaser
    Grym trevlig personal och fräscha lokaler! Kan varmt rekommendera denna klinik. Läs mer
    2019-04-15 Citylaser svarar Mike A
    Tack för den fina bedömningen ?
  • 2019-03-25

Sara H skrev om Citylaser
    Underbar, trevlig, och kompetent personal. Lyxig lokal, och väldigt goda resultat. Jag har tagit bort både födelsemärken och tatuering. Kommer inte att gå till någon annan i fortsättningen! Jag känner mig väldig trygg i deras händer! Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Sara H
    Underbart omdöme Sara , tack för det ?Det är såna här omdömen som verkligen får oss glada ??På återseende då ?

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg