Citylaser

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en av de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Skin Health).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.

Läs vad 472 kunder tycker om Citylaser 2

• 2022-08-11 Insamlad av företaget
    Bemötandet var perfekt. Resultatet blev dock inte så bra som jag förvöntade. Jag var faktiskt på väg att kontakta Citylaser för att beställa en ny tid så att De skulle kunna komlettera behandlingen eller upprepa behandlingen. Sjäkvklart bad De mig att kontakta Dem 6 veckor efter behandlingen om jag inte var nöjd med resultatet. Jag fick laserbehandling får ett åldersmärke.
    Min förhoponing är att kunna få en komletterande behadling som lovades i samband med behandlingen.
  • 2022-08-10 Insamlad av företaget
    välkomnande, trevligt bemötande, hög kompetens
  • 2022-08-09 Insamlad av företaget
    Jättebra!
  • 2022-08-08 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande i receptionen. Får alltid bra behandling och dom lyssnar verkligen på hur jag vill ha det. Jag tar botox och fillers. Toppen resultat 😍
  • 2022-08-06 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande från det att jag klev in genom dörren som gjorde att jagkönde mig välkommen. När första behandlingen inte tagit bort allt på den ena åldersvårtan gjorde de om behandlingen kostnadsfritt och med lika vänligt och professionellt bemötande. Återkommer gärna till city laser vid behov
  • 2022-08-03 Insamlad av företaget
    Mycket proffessionellt bemött. Alla frågor och funderingar som jag hade blev besvarade på ett informativt och bra sätt.
    Min läppinjektion gick jättebra och resultatet blev exakt så som jag önskade. Jag kände mig väl omhändertagen.
  • 2022-08-03 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och tillmötesgående. Jag fick hjälp med att tar bort en födelsemärke på min näsa så jag är supernöjd med resultatet och vill gärna rekommenderar Citylaser för de som vill ha ett bra resultat. Det var mycket mer än mina förväntningar. Tack för allt!
  • 2022-08-02 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande under hela besöket. Levde upp till mina förväntningar.
  • 2022-08-01 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötande får man och kunniga personal trevliga mm
    Tack för ditt fina omdöme Kristine 🌹 Citylaser
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Alltid ett professionellt och trevligt bemötande, från att man välkomnas i receptionen tills det att man lämnar kliniken.
    Hej Henrik 😊 Tack för din recension. Det gör oss jätteglada att höra att du känner dig välkommen hos oss🌹 Citylaser
  • 2022-07-26 Insamlad av företaget
    väldigt nöjd..värje gång besöker jag..helt utroligt..
    Hej Mita 🤗 Tack snälla för ditt fina omdöme 🌹 Citylaser
  • 2022-07-22 Insamlad av företaget
    Good service, easy to book. 4/5 due to the fact that it is not possible to cancel a booking from the website.
    Hi Eugenia 😊 Thank you so much for your kind words! You can always cancel the booking on the conformation you get on Email when you made the booking. But if its less then 24 hours until your treatment then the cancellation needs to done on the phone with us or on email boka@citylaser.se because of our 24 hour cancellation policy Citylaser
  • 2022-07-20 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och kanon bra priser!
    Tack Julija för ditt omdöme och fina betyg 🌹 Citylaser
  • 2022-07-19 Insamlad av företaget
    Vänligt, hjälpsamt och proffsigt. (Det här med att fråga om företag lever upp till förväntningarna är lite tokigt. Jag kanske hade väldigt låga förväntningar ... Det kanske vore bättre att fråga om förhoppningar. Likaså är det svårt att bedöma kvalitén i början av en behandlingsprocess. Det är ju slutresultatet som gäller.)

Laserbehandling av ytliga blodkärl.
    Tack för ditt omdöme Ingela 🌹 Citylaser
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Jätte trevlig personal och mycket nöjd med behandlingen. Jag tog bort några leverfläck med laser.
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Miriam 🌹 Citylaser
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Laserbehandling över förväntan. Fotvårta borta på 1 behandling.
    Tack för din recension Emil, det glädjer oss att du blivit av med den så snabbt 🤗 Citylaser
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd över mitt resultat utav de olika behandlingarna som jag. Personalen är väldigt duktig och servicen är fantastisk. Jag känner mig både trygg innan och efter varje besök/behandling. Kan varmt rekommendera Citylaser.
    Tack för din fina recension Ulrika. Vi är glada att du valt att komma just till oss 🤗🌹 Citylaser
  • 2022-07-13 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande av personal och läkare! Fick svar på det jag vill göra. Känner mig trygg med svaren. Bokade ögon locks operation😎😎😎
    Tack för dina fina ord Milan. Du är varmt välkommen till oss 🤗🌹 Citylaser
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Underbart bemötande av personal vid varje tillfälle! Dock har jag inte sett de resultat som utlovades efter mina behandlingar.
    Tack för ditt omdöme 🌹 vad tråkigt att du inte fått önskat resultat, ta gärna kontakt med oss så ska vi se hur vi kan hjälpa dig. Vi Hoppas att vi får möjlighet att göra dig nöjd🌹 Citylaser
  • 2022-03-21 Insamlad av företaget
    Allt var vad jag förväntade mig
    Tack för ditt omdöme 🌹 Citylaser
  • 2022-03-20 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande. Kunnig personal.
    Tack för dina vänliga ord 🌹 Citylaser
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött. Tog bort fläckar med laser.
    Tack för ditt omdöme 🌹 Citylaser
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Professionellt och varmt bemötande.
    Tack för fina ord 🌹
    Varmt välkommen åter!
  • 2022-03-16 Insamlad av företaget
    Gick på konsultation och det verkade bra men de skulle ringa upp mig men gjorde aldrig det.
    Hej Dimitra,
    VI ber så hemskt mycket om ursäkt för kommunikationsbristen.
    Vi återkopplar till dig under dagen 💐
  • 2022-03-16 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Trevlig personal. Tar bort tatuering.
    Tack för ditt fina betyg och omdöme 🌹 Citylaser
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande. Man känner sig i trygga händer.
    Tack för dina vänliga ord Johanna! Det värmer 🌹 Citylaser
  • 2022-03-13 Insamlad av företaget
    Så himla härlig personal och riktigt kunniga medarbetare.
    Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss verkligen 🌹 Citylaser
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Vänligt och lugnt. Dock dåligt resultat av laser. Blodkärlen syns lika mycket efter en behandling.
    Hej Lena,
    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du inte fått önskat resultat. Behandling av kärl kräver tyvärr ofta mellan 1-3 behandlingar. Du är varmt välkommen att kontakta oss vid eventuella funderingar 🌹
  • 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Supertrevlig personal och mycket duktiga 😊
    Tack för ditt fina omdöme Linda 🌹 Citylaser
  • 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Rent, trevligt. Läser hjälpte 1 gången.
    Tack för ditt omdömde och fina ord Danielo 💐
    Det glädjer oss att du fått önskat resultatet efter endast en behandling.
    Välkommen tillbaka för någon annan typ av behandling när det passar 🌹
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Lätt att boka, fantastiskt bemötande och skicklig terapeut. Bra resultat dessutom.
    Tusen tack för väl valda ord Malin 🌹
    Vi är glada att du känner dig nöjd genom hela processen!
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Det var ett fantastiskt bemötande där personalen var väldigt informerande om vad jag ville veta!
    Tack för ditt fina omdöme 🌹 Citylaser
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och allt fungerar bra hittills.

Mina förväntningar har inte uppfylls ännu, men enl. utsago från Citylaser skall allt bli bra.

Svårt att sammanfatta sista frågan då jag ej är klar ännu.
    Tack för ditt omdöme 🌹
    Vi hoppas att vi kan möta dina förväntningar 🤗
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Tack för fina ord 🌹 Citylaser
  • 2022-03-07 Insamlad av företaget
    Proffsiga, trevliga och resultatinriktade. Så nöjd att jag hittade hit.
    Tack för ditt omdöme 🌹
    Vi är också nöjda att ha funnit dig som kund 🤗
  • 2022-03-06 Insamlad av företaget
    Nöjd, efter flera besök på VC är jag glad att jag gick hit. Snabbt gick det, och bra resultat.
    Tack för ditt omdöme 🌹
    Vi är glada att du valt att komma just till oss 🤗
  • 2022-03-04 Insamlad av företaget
    Mina besök hos Sanna är alltid väldigt bra. Blir otroligt nöjd varje gång :)
    Tack för ditt omdöme Åsa!
    Vi ska se till att Sanna får till sig dina fina ord 🌹
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Seriöst och bra! Trevlig personal men tyvärr är jag inte nöjd med mina resultat, vilket inte är deras fel.
    Tack för ditt omdöme Lina 🌹
    Vad tråkigt att höra att ditt resultat inte blev enligt önskvärt resultat.
    Du är varmt välkommen att höra av dig om det finns något vi kan göra för att förbättra situationen 💐
  • 2022-03-02 Spontant omdöme
    Den helt klart bästa skönhetskliniken i Göteborg! (Jag har provat några!) Redan när man stiger in här för första gången så känner man sig varmt välkommen. Välutbildade och mycket kunniga hudterapeuter. Mycket nöjd och fåfäng ;-) kille/man!
    Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Joakim🌹. Det glädjer oss verkligen att läsa!
    Vi önskar dig varmt välkommen för din nästa behandling 🤗
  • 2021-12-10 Spontant omdöme
    Helt helt HELT magiskt som vanligt! Både bemötande och resultat! Tack Anna🥰
    Hej Shaymaa.
    Tack så hemskt mycket för din fina recension.
    Vi skall se till så att Anna får läsa detta och du är varmt välkommen tillbaka. 🤗🌹
  • 2021-11-15 Spontant omdöme
    Var där för några år sen b.la för att göra fillers i överläpp och har inte kunnat släppa hur dåligt bemött jag blev. Otroligt oproffesionellt och otrevligt bemötande av en äldre kvinna. Jag blev inte nöjd med resultatet då fillern hamnat för långt upp på överläppen vilket skapade en utbuktning ovanför överläppen på ena sidan. Jag bokade tid för återbesök och frågade hur vi kunde åtgärda problemet. Kvinnan var uppenbart upprörd över att jag var missnöjd och som svar fick jag "jag tycker faktiskt det ser ganska ok ut". Och på frågan om hon kunde göra om det svarade hon "det här är dyra preparat, det går inte". Jag frågade om jag kunde få ett andra utlåtande av nån av hennes kollegor, men dom "var på semester" tydligen. Bad henne ta bort fillern och det gick hon iaf med på. Så några tusenlappar fattigare fick jag lämna kliniken.
    Hej Elin Maria.
    Usch va tråkigt att höra.
    Vi beklagar verkligen att du blev missnöjd med bemötandet. 🌹🌹
  • 2021-11-08 Spontant omdöme
    Riktigt bra klinik. Alla som jobbar där är otroligt professionella, duktiga, omtänksamma, underbara personer.
    Hej Per-Eric.
    Tack för din fina recension.
    Va härligt att höra att du är nöjd med oss.

Du är varmt välkommen tillbaka. 🤗🤗
  • 2021-09-13 Spontant omdöme
    Jättebra och proffsigt bemötande och bra resultat!
    Kan verkligen rekommendera Zarita.
    Hej David, Tack för din fina recension.
    Va härligt att du är nöjd med resultat och med personalen.😊
    Varmt välkommen att besöka oss igen. 🌹🤗
  • 2021-09-07 Spontant omdöme
    Vilket fantastiskt mottagande jag fick. Och kirurgen var den bästa man kan önska sig. Inte ens bedövningssprutan kändes nästan nånting. Ögonlocken fixades idag och jag är mer än nöjd. Och så goda smörgåsar, frukt mm efteråt
    Hej Marketta!
    Tack för ditt fina omdömme.
    Va härligt att du r nöjd med hela förloppet. vi ser fram emot att få se dig igen. 🤗🌹
  • 2021-06-07 Spontant omdöme
    Jättenöjd med bemötande och behandling - rekommenderas varmt!
    Hej Liv!
    Tack för fina ord. 🤗
    Va kul att du är nöjd med oss och behandlingen.

Varmt välkommen tillbaka. 🌹
  • 2021-05-25 Spontant omdöme
    Bästa kliniken jag varit på! Så proffsig och trevlig personal som tar väl hand om en. Kan varmt rekommendera
    Hej Kiara!
    Tack för din fina recension.
    Härligt att höra att du tycker om oss.

Du är varmt välkommen att hänga med oss igen. 🌹🌹
  • 2021-05-13 Spontant omdöme
    Va rätt så osäker/nervös innan jag kom i kontakt med Citylaser men efter väldigt bra bemötande och trevlig personal så försvann dessa känslor. Är jättenöjd med hela processen. Från frågor, bokning till behandling. Den avslappnande atmosfären i lokalen va verkligen "the cherry on top". :)
    Hej Johannes!
    Tack så mycket för ditt fina omdömme. 🌹
    Det är väldigt roligt att höra att du kände dig trygg i våra händer, det är väldigt vicktigt för oss.

Du är varmt välkommen tillbara. 🤗
  • 2021-04-14 Spontant omdöme
    Mycket trevligt och bra bemötande 😃 Så nöjd med behandlingen!! Rekommenderas 👌
    Hej Anna,
    Tack för ditt härliga omdöme🌹.
    Det värmer!
  • 2021-04-12 Spontant omdöme
    Jättebra bemötande och bra resultat!
    Hej Nina!
    Tack för dina fina ord.
    Va härligt att du är nöjd med oss och resultatet.

Varmt välkommen tillbaka 🤗🌹
  • 2021-04-10 Spontant omdöme
    Avlägsnade två födelsemärken. Gick verkligen supersmidigt. Fick hjälp av Olivia som va superproffsig och supertrevlig!
    Helhetsmässigt jättenöjd och kan definitivt rekommendera citylaser.
    Hej Sabastian.
    Tack så mycket för din fina recension. Vi skall se till så att Olivia får läsa dina or.

Du är varmt välkommen tillbaka. 🌹🌹