Rekommenderat företag 2016 - Citylaser

Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.

Läs vad 74 kunder tycker om Citylaser

• Patricia B
    Patricia B skrev om Citylaser
    Första gången jag gjorde en laserbehandling, tog bort en liten plupp i ansiktet, supernöjd, Jenny var super noggrann och allt gick jättebra. Kommer absolut tillbaka till er.
  • Emelia O
    Emelia O skrev om Citylaser
    Mycket nöjd. Var nervös inför att ta bort mitt födelsemärke men blev lugn när jag kom dit och fick ett sånt bra och professionellt bemötande. Otroligt bra kundservice!
  • jan s
    jan s skrev om Citylaser
    Jag kände en viss nervositet inför besöket och borttagandet av födelsemärken. Ett lugn infann sig sedan hos mig eftersom jag blev väl bemött och informerad av personalen, förstod då att de var mycket kompetenta inom området.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Citylaser
    Mycket trevligt bemötande och proffesionell personal. Rekommenderas varmt!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Citylaser
    Förutom priset så är allt annat kanon. Bra service, fina lokaler och trevligt bemötande.
  • D
    D skrev om Citylaser
    Hej!
    Jag har nu varit på 7 laser tillfällen hos City laser och jag måste säga att personalen, speciellt Eva, ät väldigt trevliga. Platsen är mysig och jag har märkt förbättringar på ansiktet då hårstråna börjar bli tunnare. Underbar laser klinik!
  • Signe
    Signe skrev om Citylaser
    De hjälpte mig att ta bort en prick i ansiktet. Ett jättebra ställe med kunnig och trevlig personal, jag går gärna dit fler gånger!
  • Anna M
    Anna M skrev om Citylaser
    Mycket kompetent och trevlig personal, med en förmåga att göra kunden totalt avslappnad och trygg.
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Citylaser
    Fina resultat och kunnig personal. Fin och mysig mottagning. Tack!
  • Ellen F
    Ellen F skrev om Citylaser
    Duktig personal och mysig lokal!
  • Erika N
    Erika N skrev om Citylaser
    Supernöjd! Hade två tydliga blodkärl synliga under ögonen som nu är helt borta. Snabbt enkelt och professionellt! Tack ska ni ha!
  • Julia T
    Julia T skrev om Citylaser
    Jätte nöjd!! Tog bort ett sprucket blodkärl i ansiktet och det är helt borta nu. Super nöjd med Jenny!
  • Marina
    Marina skrev om Citylaser
    Fick ett väldigt trevligt bemötande av Jenny. Är väldigt nöjd med resultatet , rekommenderas!
  • Regina P
    Regina P skrev om Citylaser
    Har varit på laserbehandling flera gånger och är väldigt nöjd med resultatet och bemötandet man fick. Jenny gav mig tips och info om hur behandlingen skulle utföras.
  • Christina J
    Christina J skrev om Citylaser
    Eva är mycket proffsig och kunnig. Dessutom väldigt tillmötesgående som person. Mycket nöjd och kommer tillbaka igen./Christina
  • Stella B
    Stella B skrev om Citylaser
    I am very happy with the hair removal treatment. Jenny is very nice, prepared and professional. At the first appointment (for free) she explained to me everything about the treatment and she answered to all my questions and doubts. I am really happy with the results and I do not need to think about waxing anymore. The clinic in really clean and the waiting room very cosy. I definitely suggest you Citylaser.
  • Noor A
    Noor A skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande, Jenny gav mig tips och info.om hur behandling ska pågå. Jag bokade tid nästa vecka för att börja behanding med tattoo borttagning.
  • Elin S
    Elin S skrev om Citylaser
    Otroligt god service, trevlig personal & är väldigt nöjd med laserbehandlingar Jenny gjort på mig. Man känner att man är i trygga händer!
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Citylaser
    nöjd med precis allt, grym service, proffsigt bemötande och trevliga lokaler!
  • Mi M
    Mi M skrev om Citylaser
    Varmt bemötande, bra service och kunnig personal. Rekommenderar dem starkt.
  • Therese
    Therese skrev om Citylaser
    Professionell klinik. Bra bemötande och fräscha lokaler. Kände sig trygg. Rekomenderar.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande som gjorde mig avslappnad.
    Fick tips att använda bedövningskräm (inför permanent hårborttagning med laserbehandling) som fungerade fint.

Kommer definitivt fortsätta mina behandlingar här.
  • Jessica Ö
    Jessica Ö skrev om Citylaser
    Tog bort födelsemärke i ansiktet med laser. Har önskat att göra detta ingrepp i flera år, men tyckte det kändes jätte läskigt. Väl på plats fick jag ett mycket professionellt bemötande och glömde genast bort hur rädd jag var. Det gick snabbt, gjorde inte ont och jag känner mig väldigt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera detta!
  • Gil T
    Gil T skrev om Citylaser
    Fick ett utmärkt bemötande och en fin behandling. Är riktigt nöjd!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Citylaser
    Mycket bra service. Rent och behagligt. De hjälpte mig att ta bort några ärr med kortisonbehandling. Mitt enda klagomål är att man ibland behöver fråga uppenbara saker om ingreppen som det känns som att man borde få reda på från början, så det kanske ni kan jobba på. Jag skulle i alla fall gå tillbaka när som helst och rekommendera det till alla.
  • Rosa-María I
    Rosa-María I skrev om Citylaser
    Njöd med servicen, tyckte bara att man kunde informera iförväg att det finns andra priser om man inte har personnummer.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Citylaser
    Mysigt väntrum. Trevligt och professionellt bemötande. Jag tog bort åldersförändringar i ansiktet med laser. Mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar dem starkt.
  • Maurice G
    Maurice G skrev om Citylaser
    Maria: Jag blev mycket nöjd med läkaren som opererade mig och även sköterskan som var tillmötesgående och vänlig

även miljön på kliniken var fräsch och fin. Kan verkligen rekommendera citylaser.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Citylaser
    Jätte bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Känner mig i trygga händer!
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Citylaser
    Tog bort ett födelsemärke. Mycket nöjd med såväl service som resultat. Rekommenderas!
  • Heléne G
    Heléne G skrev om Citylaser
    Har tagit bort pigment fläckar och min dotter ett födelsemärke! Lyxig inredning, fräscht och bra bemött
  • Tina P
    Tina P skrev om Citylaser
    Bra service, bra resultat, snabba effektiva och prydliga! Tar bort en ttuering.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Citylaser
    Jag har tagit bort leverfläckar i 2 olika omgångar med laser. Supernöjd med resultatet! Kommer gå dit fler gånger.
  • Anette S
    Anette S skrev om Citylaser
    Laseret bort hår, og var meget tilfreds med dette, så kommer absolut tilbage!
    Personalet var meget professionelle og tog sig tid til at svare på spørgsmål, da dette var min første gang.
  • My E
    My E skrev om Citylaser
    Jag tog bort en leverfläck och kan rekommendera Citylaser till det. Bra bemötande och resultatet blev bra.
    Citylaser, Stefan A gillar detta
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Citylaser
    Professionella i alla avseende och mkt bra resultat när jag tog bort xantelasma
    Citylaser, Stefan A gillar detta
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Citylaser
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra service. Mysigt och välkomnande väntrum. Eva är dessutom rolig så efter senaste besöket gick jag i väg med ett leende på läpparna!
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Citylaser
    Toppen personal med toppen service. Blev super nöjd med mitt resultat så rekomenderar dem starkt!
  • Danielle d
    Danielle d skrev om Citylaser
    Varmt och personligt mottagande! Kommer absolut boka tid hos Citylaser framöver för behandling.
  • Esmee V
    Esmee V skrev om Citylaser
    Trevligt bemötande och kunnig personal som tar tid på sig att svara på dina frågor. Man känner sig välkommen och blir professionellt behandlat.

En liten nackdel var att personalen inte exakt kunde berätta hur mycket priset skulle ligga på. (Jag ville ha fillers under ögonen)

Resultatet blev superfint! Är hur nöjd som helst!
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Citylaser
    På Citylaser anser jag att jag fått ett bra bemötande ifrån en väldigt snäll, trevlig samt kompetent personal. Kliniken känns och upplevs utifrån mig som seriös samt professionell.
  • Petra T
    Petra T skrev om Citylaser
    Trevlig personal. Dr Dia är mycket kunnig och noggrann. Bra läge på kliniken samt priserna!
  • Irene M
    Irene M skrev om Citylaser
    Inför behandling fick jag god och relevant information (både skriftlig och muntlig) och behandlingen gick fort och smidigt. Kände nästan ingenting. Kirurgen var väldigt kompetent och vänlig och personalen likaså. Resultatet än sålänge är jag nöjd med , men det tar ju lite tid innan svullnaden lägger sig så bättre blir det! Rekommenderar stort den a klinik då personalen var kompetenta, lokalen mycket fräch och central belägen och priserna inte alls för häftiga. Sitter redan och funderar på nästa behandling :)

Mvh en mkt nöjd kund
  • Linda K
    Linda K skrev om Citylaser
    Alltid lika professionella och trevligt personligt bemötande varje gång. Slår Stockholm behandlingar och priser med hästlängder varpå jag alltid passar på med ett besök när jag är nere i Göteborg för möten!
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Citylaser
    Otroligt professionella, rekommenderas varmt!
    Jag opererades av Dr Gia, fantastiskt kunnig och noggrann , resultatet av min bröstförminskning blev över förväntan bra!!!
    2016-04-08 Citylaser svarar Anneli E
    Tack för de fina orden. Över förväntan bra låter ju fantastiskt Anneli. kul att du blev så nöjd.
  • Pauline E
    Pauline E skrev om Citylaser
    bra bemötande, väldigt snäll och trevlig personal samt professionella!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Citylaser
    Kanonbra bemötande och kunniga, rekommenderas!
  • Selma
    Selma skrev om Citylaser
    Gjorde öronplastik och är supernöjd. Inga komplikationer eller ärr. Blev mycket bra omhändertagen!
    2016-04-08 Citylaser svarar Selma
    Kul & höra att du är supernöjd Selma.
  • Nicole P
    Nicole P skrev om Citylaser
    Jag är jättejätte nöjd! Tog bort ett väldigt störande födelsemärke i ansiktet. Och fick jättebra bemötande och hon som tog bort födelsemärket gjorde ett jättebra jobb och de har läkt huur fint som helst! Inget ärr! Rekommenderas.
    2016-04-08 Citylaser svarar Nicole P
    Härligt att du är nöjd Nicole och att det läkt bra. Laser brukar göra susen :)
  • Jasmina A
    Jasmina A skrev om Citylaser
    Jag var väldigt nöjd med mitt besök på Citylaser. Jag blev så trevligt bemött och blev så nöjd med resultatet!

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg