Citylaser

Citylaser

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en av de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Skin Health).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.

Läs vad 428 kunder tycker om Citylaser 2

• 2021-06-07
    Jättenöjd med bemötande och behandling - rekommenderas varmt!
    Hej Liv! Tack för fina ord. 🤗 Va kul att du är nöjd med oss och behandlingen. Varmt välkommen tillbaka. 🌹 Citylaser
  • 2021-05-25
    Bästa kliniken jag varit på! Så proffsig och trevlig personal som tar väl hand om en. Kan varmt rekommendera
    Hej Kiara! Tack för din fina recension. Härligt att höra att du tycker om oss. Du är varmt välkommen att hänga med oss igen. 🌹🌹 Citylaser
  • 2021-05-13
    Va rätt så osäker/nervös innan jag kom i kontakt med Citylaser men efter väldigt bra bemötande och trevlig personal så försvann dessa känslor. Är jättenöjd med hela processen. Från frågor, bokning till behandling. Den avslappnande atmosfären i lokalen va verkligen "the cherry on top". :)
    Hej Johannes! Tack så mycket för ditt fina omdömme. 🌹 Det är väldigt roligt att höra att du kände dig trygg i våra händer, det är väldigt vicktigt för oss. Du är varmt välkommen tillbara. 🤗 Citylaser
  • 2021-04-14
    Mycket trevligt och bra bemötande 😃 Så nöjd med behandlingen!! Rekommenderas 👌
    Hej Anna, Tack för ditt härliga omdöme🌹. Det värmer! Citylaser
  • 2021-04-12
    Jättebra bemötande och bra resultat!
    Hej Nina! Tack för dina fina ord. Va härligt att du är nöjd med oss och resultatet. Varmt välkommen tillbaka 🤗🌹 Citylaser
  • 2021-04-10
    Avlägsnade två födelsemärken. Gick verkligen supersmidigt. Fick hjälp av Olivia som va superproffsig och supertrevlig!
    Helhetsmässigt jättenöjd och kan definitivt rekommendera citylaser.
    Hej Sabastian. Tack så mycket för din fina recension. Vi skall se till så att Olivia får läsa dina or. Du är varmt välkommen tillbaka. 🌹🌹 Citylaser
  • 2021-03-26
    Jag fick en prick borttagen på näsan. Det är fortfarande ett rött märke efter lasern, men jag förmodar att det kanske kommer att blekna med tiden. Personalen var mycket tillmötesgående och trevlig. Lätt och smidigt att boka tid.
    Hej Clara! Tack för din fina recension! 🌹 Ja de röda kommer att försvinna med tiden de brukar gå på ca 6 månader. Du är varmt välkommen tillbaka 🤗 Citylaser
  • 2021-03-25
    Har varit på Citylaser för både injektionsbehandlingar för min spänningshuvudvärk och migrän samt olika laserbehandlingar, och jag känner mig alltid supernöjd! Jag får alltid ett trevligt och professionellt bemötande av alla i personalen. Kunniga och kan alltid ge mig bra svar på alla mina miljoner frågor. De är lyhörda och ser till att jag blir nöjd med resultatet. Kommer definitivt fortsätta vara en återkommande kund i många år framöver!
    Hej Susanna! Tack så hemskt mycket för din fina recension. Det är så skönt att höra att du känner dig trygg hos oss då detta är väldigt viktigt för oss. Du är alltid välkommen att fråga frågor, hellre för många än för få. Varmt välkommen tillbaka! 🌹🤗 Citylaser
  • 2021-02-19
    Dåligt bemötande idag. Var med som stödperson pga nervositet men blev avvisad att stå i korridoren eller "ta ett varv" under behandlingen. Fick inte vänta i lobbyn. City-laser har sett sina bästa dagar! Kommer inte tillbaka.
    Hej Martina, Tack för din åsikt. Vi önskar att vi kunde släppa in alla i lokalen precis som vanligt men som det ser ut nu så vill vi ta vårt ansvar och göra allt vi kan för att minska smittspridning. Våra tillfälliga regler angående att ta med sällskap vid behandlingstillfället kan verka hårda men vi har dem för att skydda våra kunder samt vår personal. Vi ber om ursäkt att du kände dig avvisad och hoppas att personen som var på behandlingen kunde finna en trygghet av vår personal istället. Citylaser
  • 2021-01-30
    Jag gjorde en öronoperation på ena örat som jag mått dåligt över i många år! Och kan bara säga att resultatet blev 100 gånger bättre är förväntat! Jag är super nöjd!
    Hej Jennifer! Vad härligt att höra att du känner dig så nöjd med resultatet! Det glädjer oss verkligen att vi kunde hjälpa dig med något som tyngt dig så länge 🤗 Citylaser
  • 2021-01-21
    Bröst förminskade mig, fett sugning
    Hej Peter! Tack för att du tar dig tiden och lämnar ett omdöme! 😊 Citylaser
  • 2021-01-21
    Man känner sig verkligen välkommen så fort man stiger in, toppen service! Känslan att de verkligen vill hjälpa till med vad man vill göra. Trevliga, Proffsiga och framför allt erfarna.
    Hej Joseluis! Tack för det fantastiska betyget och den fina recensionen. Vi är så glada att du känner dig nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka 🤗 Citylaser
  • 2021-01-20
    Mycket nöjd med behandlingen! Trevligt bemötande och kompetent personal!
    Hej Mathias! Tack för din fina recension! Härligt att höra att du känner dig nöjd med resultatet. Varmt välkommen åter 🌹 Citylaser
  • 2021-01-20
    Snabb och bra service med trevlig och pålitlig personal.
    Hej Maria! Tack för fina ord. Härligt att höra att du är nöjd med din behandling och personalen. Du är varmt välkommen tillbaka! 🤗 Citylaser
  • 2021-01-19
    Tatueringsborttagning hos Zarita, så nöjd, proffesionell och kunnig!
    Hej Josefin! Tack för din fina recension! Va kul att höra att du är så nöjd. Vi skall se till att Zarita får läsa din recension. Varmt välkommen åter 🌹 Citylaser
  • 2021-01-19
    Laserbehandling Personal och behandling super bra. Tyvärr så var det dubbelbokad och jag fick vänta ganska länge på min behandling. Det kunde man ha berättat när jag kom tycker jag.
    Hej Marie! Tack för ditt fina betyg och din recension! Superbra att du talar om för oss när du känner att något inte är bra. Vi uppskattar din feedback och skall ta till oss detta. Varmt välkommen tillbaka! 🌹🤗 Citylaser
  • 2021-01-19
    Stilfull lokal, proffsigt bemötande och jag kände mig trygg genom hela behandlingen trots att det gjorde lite ont.

Upplever värme och glädje när jag kommer in på Citylaser. Märks att personalen trivs, det uppskattar man som kund.

Jag gjorde resurfx.

Har tidigare tagit bort födelsemärken.
    Hej Emma! Tack för dina fina ord. Va härligt att du känner dig känner dig trygg hos oss och att du trivs bra i våra lokaler! Du är varmt välkommen tillbaka 🤗 Citylaser
  • 2021-01-18
    Så trevligt bemötande av all personal! Har varit där 2 ggr för korrigering av en prick som inte vill försvinna - inte behövt betala ngt för de extra gångerna. Och jag får ta med mig hunden in vilket är ett måste då jag kommer långväga ifrån! Sååååå nöjd med allt!
    Hej Katarina ! Tack för din härliga recension. Det gör oss superglada att du är så nöjd med oss. Du och din underbara vovve är varmt välkomna tillbaka 🐶🌹 Citylaser
  • 2021-01-18
    Väldigt bra bemötande av personal och en avslappnade aurora i väntrummet. :)
    Hej Ebba! Tack för din fina recension. Vi blir så glada att du känner dig nöjd med oss.🤗 Varmt välkommen tillbaka till oss och vårt mysiga väntrum 🌹😍 Citylaser
  • 2021-01-17
    Mycket trevliga och hjälpsamma.
    Hej Pia! Tack för din fina recension. Va härligt att höra att du känner dig nöjd med oss. Varmt välkommen åter!🌹 Citylaser
  • 2021-01-17
    Laserbehandling av ytliga kärl på benen.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Problemen kvarstår, så återbesök inbokat.
    Fräsch klinik, kunnig, trevlig och hjälpsam personal.
    Hej Gunilla! Tack för ditt fina betyg. Va kul att hör att du känner dig nöjd med vårt bemötande och vi hoppas på att dina kärl skall ge med sig efter nästa behandling. Varmt välkommen tillbaka! 🤗 Citylaser
  • 2021-01-16
    Okej behandling, men dålig information innan ingrepp. Detta resulterade i två besök. Behövde inte betala för besök två men var tvungen att argumentera för detta.
    Hej Klara! va tråkigt att höra att informationen varit bristfällig. Vi uppskattar din kritik och tar till oss detta. Vi hoppas på att få ge dig en bättre upplevelse någon annan gång. Varmt välkommen tillbaka! 🤗 Citylaser
  • 2021-01-16
    Jättetrevlig tjej som tog hand om mig och erbjöd mig att få en test behandling.
    Hej Jennie! Tack för fina ord. va härligt att höra att du känner dig väl bemött. Varmt välkommen tillbaka!🤗 Citylaser
  • 2021-01-15
    Jag skulle ta bort ett brustet blodkärl i ansiktet o då behandlade dom mig bara runt omkring kärlet, det blev inte så bra som jag hade trott !! Utan det finns ju fortfarande kvar o jag anser att behandlingen var misslyckad för blodkärlet lyser fortfarande som ett stoppljus tyvärr. Bemötandet av personal var bra, men mina förväntningar är inte uppfyllda !!
    Hej Ernst. Va tråkigt att kärlet inte vill ge med sig. Självklart är du varmt välkommen tillbaka för en kostnadsfri korrigering. resultatet syns alltid 1 månad efter denna behandling och ibland kan man behöva göra fler behandlingar för att kärlet skall försvinna helt. Vi Hoppas att vi får möjlighet att göra dig nöjd. 🌹 Citylaser
  • 2021-01-15
    Jag var väldigt nöjd med bemötandet, frånsett en sak som jag tycker personalen missade. Jag skulle inför en mindre fettsugning duscha kvällen- och på morgonen innan ingreppet med Descutan. Det här meddelades inte för än ganska sent på eftermiddagen dagen innan, vilket gjode att jag fick avbryta middagen och rusa iväg till apoteket för att köpa detta medel. Eftersom jag inte skulle sövas och med tanke på att det var ett mindre ingrepp i det stora hela, samt att personalen inte meddelat detta i god tid, trodde jag själv inte att det här skulle behövas. Man kan sedan säga att jag är till 90% nöjd med utfört arbete.
    Hej Anette! Tack för din recension och vi uppskattar att du tar upp de du inte är 100% nöjd med. Vad härligt att du är nöjd med vårt bemötande annars. 🤗 Varmt välkommen åter! 🌹🤗 Citylaser
  • 2021-01-15
    Fin personal och så nöjd med resultatet efter borttagandet av fläckar.
    Hej Jennifer! Tack snälla för din fina recension. va härligt att höra att du är nöjd med resultatet. Varmt välkommen tillbaka 🌹🤗 Citylaser
  • 2021-01-15
    Mycket trevlig personal och fint mottagande
    Hej Cristoffer! Tack för din fina recension. Va härligt att höra att du känner dig nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaka 🤗🌹 Citylaser
  • 2021-01-13
    Safe, clean, friendly! Good experience.
    Hi Sidney! Thank you for the nice review. we warmly welcome you back 🤗 Citylaser
  • 2021-01-13
    I had breast reduction at CityLaser.
    All staff was super friendly and professional throughout.
    I had some worries regarding anesthesia, but after very informative chats, I went into the operating room feeling safe and content. I was feeling great right after I woke up and didn't have any drowsiness or nausea at all.
    The procedure went smooth and I was very happy with Dr Gurgias no-drain protocol. The fact that he uses only absorbable stitches is great too, it saves all the trips back and forth.
    Before I went home I was provided with surgeons phone number, in case I have any questions and the assurance from the staff that I am more than welcome to contact them if there's anything they can help me with.
    During my recovery I was contacted by CityLaser staff and Dr Gurgia himself. During the whole time I knew that they are there to help, if I need it.
    I had a very pleasant experience at CityLaser and I am happy with the results.
    Hi Jolanta! 🤗 Thank you so much for the very kind words! We are very happy to hear that you felt safe with us and the surgeon ant that you are happy with the result and we look forward to seeing you in the future. 🌹😀 Citylaser
  • 2020-12-16
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Hej Karin! Tack så mycket för din fina recension. Varmt välkommen åter 🤗 Citylaser
  • 2020-12-14
    Eva tog bort födelsemärken. Perfekt resultat! Jag har fått bra svar på konsultationer. Bra lösningar och realistiska förväntningar ❤
    Hej Malin! Tack så hemskt mycket för dina fina ord och va härligt att höra att du fått fina resultat. Varmt välkommen tillbaka!🌹😊 Citylaser
    Ögonlocksoperation
    mycket vänligt bemötande från alla,
    Hej Anette! Tack så mycket för dina fina ord. Du är varmt välkommen till oss 🤗🌹 Citylaser
  • 2020-12-14
    Tog bort ett födelsemärke med laser, blev supertrevligt bemött och upplevde god info om vad som skedde genom hela proceduren!
    Hej Emmelie! Tack för din fina recension och va härligt att höra att du kände dig trygg i våra händer. Du är varmt välkommen tillbaka till oss 😀🌹 Citylaser
  • 2020-12-13
    Gjorde en behandling av ytligt blodkärl på näsan med YAG laser. Trevligt bemötande i avkopplande miljö i väntrum. Vid behandling var information väldigt bristfällig och skapade viss oro eftersom jag inte visste hur länge det skulle ta eller om det skulle göra ont.
    Hej Pernilla! Tack för din feedback. Detta skall vi absolut ta till oss. Vi hoppas att du vill komma tillbaka så att vi får chansen att ge dig ett bättre intryck. 🤗🌹 Citylaser
  • 2020-12-13
    Jag är väldigt nöjd me behandling som jag fick.Bemötande av personal var riktigt bra. Det blev mera som jag förväntade. Helt fantastisk.
    Hej Ritva! Tack för din fina recension och va kul att du känner dig nöjd. Varmt välkommen åter 🤗 Citylaser
  • 2020-12-12
    Jag har tagit bort födelsemärken samt gjort en IPL-behandling och är mycket nöjd. Väldigt trevlig och kunnig personal, jag känner mig helt trygg i deras händer.
    Hej Britta! Tack för din fina recension. Va roligt att resultatet blivit bra och att du är nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaka! 🤗🤗 Citylaser
  • 2020-12-11
    Fick väldigt bra bemötande, personalen var super trevliga och hade väldigt goda kunskaper för att ge tillräckligt med information vilket fick mig att förstå hur behandlingen skulle gå till och vad det kan finnas för konsekvenser. Miljön kunde inte varit bättre då det är alltid rent och fint.
    Hej Ronja! Tack för Dina fina ord. va härligt att du kände dig trygg i våra händer. Varmt välkommen åter 🌹😀 Citylaser
  • 2020-12-11
    Så nöjd med Citylaser! Finns faktiskt inte något negativt att säga.. Utmärkt service, noggranna utförare, bra lyhördhet och perfekta resultat 💯❤️
    Hej Yasmin! Tack för din fina recension! Va roligt att höra att du är nöjd och att att du tyckte att vi var trevliga. Varmt välkommen tillbaka 🌹🤗 Citylaser
  • 2020-12-11
    Proffessionellt trevligt bemötande. Snabbt effektivt. Fina lokaler lätt att boka tid. Nöjd
    Hej Klas! Tack för fina ord och va härligt att höra att du känner dig nöjd. Varmt välkommen åter! 🤗 Citylaser
  • 2020-11-02
    väldigt fint, trevlig personal och hög kvalite av produkter och behandlingar.
    Hej
    En otroligt duktigt och trevligt plastikkirurg som finförklarade allt innan operationen. Jag har blivit bra bemött å jag är väldigt nöjd å rekommender Dr.Layth Gurgla starkt!.
    Hej Siavash! Tack för din fina recension! Vad roligt att höra att du känner dig nöjd och vi skall absolut se till så att layth får ta del av dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! 🤗 Citylaser
  • 2020-10-27
    Inte alls nöjd med bemötandet och resultatet
    Hej Mirela! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du får gärna höra av dig till oss och berätta mer om vilken behandling du gjort så skall vi självklart se vad vi kan göra. Vi vill absolut att du skall känna dig nöjd. Varmt välkommen tillbaka! Citylaser
    Personligt och tillitsväckande bemötande
    Hej Jasmine! Tack för fina ord. Roligt att höra att du känner dig nöjd! Varmt välkommen tillbaka. 😊 Citylaser
  • 2020-10-24
    Gjorde laserbehandling av ärr och blivit jättebra bemött alla gånger! Tycker Citylaser levde upp till alla förväntningar jag hade och kan varmt rekommendera dom.
    Hej Tova! Tack för de fina betyget. 😍 Härligt att höra att du känner dig bra bemött av oss. Du är alltid välkommen till oss 🤗 Citylaser
  • 2020-10-22
    Jag hade gjort ett misstag på ”boka direkt”. Var inte bokad när jag kom, vilket jag trodde. Dom behandlade mig i alla fall. Hade bokat microneedling. Väldigt nöjd. Otroligt tillmötesgående och vänlig personal!
    Hej Annika! Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du känner dig nöjd med oss. Ja sådant är lätt hänt och brukar oftast lösa sig 😍 Varmt välkommen åter 🤗 Varmt välkommen Citylaser
    Perfekt. Inbjudande, glada trevliga personer som jobbar. Lyssnar o förklarar:
    Hej Jeni! Tack för din fina recension. Va roligt att att du tycker om oss. Varmt välkommen att hänga med oss!😊 Citylaser
  • 2020-10-22
    Tillmötesgående personal som värnar om att man som kund alltid ska känna sig nöjd med sitt besök.
    Hej Anna! Tack för fina ord. Va härligt att höra att du känner dig nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka 🤗 Citylaser
  • 2020-10-22
    Duktig personal, man kände sig trygg.
    Genomgick en op.
    Var orolig inför op men allt gick jättebra, personalen var kunnig lugn.
    Hej Selda! Tack så mycket för din fina recension. Va härligt att du kände dig trygg hos oss detta är väldigt viktigt för oss. Varmt välkommen tillbaka🤗 Citylaser
  • 2020-10-22
    Bra bemötade, fräsh lokal samt riktigt duktig personal!
    Hej Alexandra! Tack för din fina recension! Vad härligt att höra att du är nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaka🤗 Citylaser
  • 2020-10-21
    Gjorde en fullbukplastik.
    Fantastiskt bemötande ifrån kirurgen och övrig personal. Kände mig verkligen trygg och väl omhändertagen. Resultatet är över förväntan.
    Hej Catharina Vi blir så glada över att höra att du känner dig nöjd med oss och med resultatet. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. 🤗 Citylaser