Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.

Läs vad 112 kunder tycker om Citylaser

• Liridona M
    Liridona M skrev om Citylaser
    Är sååå nöjd!! Gjorde en nedre ögonlocksplastik hos Dr. Gia Pham. Förväntade mig absolut inte att det skulle bli så himla perfekt. Är så tacksam för ett väldigt trevligt bemötande och att jag fick nöjet att träffa Dr. Gia Pham! Har bara positivt att säga om citylaser och Gia.

Tack för att ni gjorde en dag som jag fasade för till något jag bara minns gott om❣🙏 Läs mer
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Citylaser
    Så himla nöjd. Gjort fettsugning på mage, lår , venusberg samt liten bukplastik på citylaser utfört av dr. Gia Pham. Rekommenderas varmt . Fantastiskt resultat och bra bemötande, alltid snabb och vänlig återkoppling via mail vid tankar och funderingar. Väldigt nöjd ! Läs mer
    Angelica B, Citylaser gillar detta
  • Anna J
    Anna J skrev om Citylaser
    Fantastisk bra! Känner mig så trygg och välkommen här. Jenny som jag varit hos är enormt trevlig och proffesionell. Behandlingen har fungerat felfritt och jag är väldigt nöjd med resultatet Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Citylaser
    Jag vill starkt rekommendera City Laser och Petter Orgum som är mycket skicklig jag är jättenöjd och resultatet det kunde inte bli bättre. Läs mer
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Citylaser
    Kan verkligen rekommendera Citylaser!
    Riktigt bra bemötande och proffsig personal! Jag blev behandlad av Jelena.
    Tog bort ytliga blodkärl i ansiktet. Kanonresultat! Tack! Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Citylaser
    Så bra bemötande. Var där idag o tog bort två märken i ansiktet med laser. Kan verkligen rekommendera citylaser.👍 Läs mer
  • Josefine P
    Josefine P skrev om Citylaser
    Kan verkligen rekommendera dr Gia! Opererade brösten hos honom fast på Bella kliniken och är väldigt nöjd! Och nu på city laser fyllde jag i läpparna där jag också blev väldigt nöjd då det ser så naturligt ut. Alltid bra bemötande :-) Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om Citylaser
    Gjorde en bröstförstoring (450 cc strukturerade, över muskeln) och läppförstoring. Jag är oerhört nöjd med resultaten och bemötandet vid mina besök på kliniken har varit exceptionellt! Opererades av kirurg Gia Pham med assisterande op-sjuksköterskor Mia och Siw. Kliniken är professionell, lyhörd och engagerade i att ge ett bra resultat med rätt förväntningar. Bra rekommendationer och bra information inför och efter behandling. Rekommenderar varmt Citylaser och Gia! Läs mer
  • Lotte I
    Lotte I skrev om Citylaser
    Dr Gia Pham på Citylaser gjorde ett fantastiskt arbete med min bröstförstoring. Jag är oerhört imponerad över resultatet och tacksam för hans skicklighet.

//Lotte Läs mer
  • Marina B
    Marina B skrev om Citylaser
    Dr Gia fettsög min haka med ett strålande resultat! Han gav mej inga falska förhoppningar men ändå blev resultatet bättre än vad jag kunde tro och är fortfarande efter 1 år! Jag är tacksam för den trygga känsla jag hade under behandlingen och även efteråt när jag haft frågor. Jag kommer komma tillbaka!
    Detta förändrade mitt liv! Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Citylaser
    Mycket bra bemötande. Vänlighet. Omtanke kombinerat med proffersionalitet är en oemotståndlig kombination Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Citylaser
    Väldigt trygg och välkomnande miljö. Tog bort fibrom i nacken. Snabbt, helt smärtfritt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Citylaser
    Träffade Eva för att ta bort några fibrom i ansiktet. Jag var ganska nervös, men hon gjorde mig lugn och var väldigt proffesionell i sitt bemötande. Nöjd! Läs mer
  • Minna I
    Minna I skrev om Citylaser
    Jag och min syster😉😉 har fått behandlingar av en fantastisk man som jobbar på city lazer,alltid trevligt bemötande och bra resultat👍mysig lokal och gott kaffe har ni oxå.vi ses snart igen city lazer.TACK Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Citylaser
    Alltid nöjd med mina besök och det fina proffesionella bemötandet. Gia är toppen. Citylaser är en lyx, en lyx jag ständigt kommer tillbaka till. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Citylaser
    Fantastisk service och bemötande! Fantastiska resultat...... Läs mer
  • Farsha R
    Farsha R skrev om Citylaser
    Jag betalade 15000 kr.några månader sedan för restylan och botax behandling. Fick inget resulat av båda där emot fick jag några fula klumpar i mitt ansikte. Pratade med Eva som gjorde behandlingen och fick botox men inget resultat alls den andra gången heller. Hon sprutade något medel för att tabort de fula klumparna fick jag blåmärke som var svullen och finns kvar after ca, 3 månader. Jag blev deppigt och kunde inte gå ditt igen och vågade inte heller. Undrar hur kan man lura folk på det här sättet. Fortfarande undrar jag vad sprutade hon i mitt ansikte utan resultat som kostade 15000.
    Var försiktig !! Läs mer
  • Malin G
    Malin G skrev om Citylaser
    Mycket trevlig personal och fin miljö! Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Citylaser
    Hej!
    Min upplevelse är att jag kände mig trygg och fick den behandlingen jag ville ha. Läs mer
    2018-03-02 Citylaser svarar Lisa B
    Hej Lisa.

Jag vet att vi redan har rätt ut de missförstånd som blev innan kring läkning. men jag skriver ändå lite mer info nedan för att andra ska förstå hur huden fungerar.

När huden läker blir det alltid först rött för att gå över till rosa och till slut bli hudfärg. Det vi gör när vi tar bort ett märke är att även ta bort den huden som ligger på det märket. Det tar många månader för kroppen att bygga tillbaka alla lager av hud. Alla läker dessutom olika och ibland kan det ta ännu längre tid.

Vänliga hälsningar Jenny
  • Anastasia
    Anastasia skrev om Citylaser
    Väldigt trevligt bemötande, kunnig personal, snabb behandling och bra resultat. Rekommenderas starkt Läs mer
  • ANNA R
    ANNA R skrev om Citylaser
    Har besökt citylaser flera ggr för flera olika behandlingar. Har varje gång fått ett otroligt bra bemötande och vart väldigt nöjd med resultat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Citylaser
    Får alltid lika trevligt bemötande och god service. Återvänder gärna. Läs mer
  • Hampus H
    Hampus H skrev om Citylaser
    Blev väl bemött och tyckte att de skötte det på ett professionellt sätt. Är väldigt nöjd med resultatet och kan därför rekommendera Citylaser. Under mitt besök saknades dock reception, vilket gjorde mig lite förvirrad, men jag satte mig i väntrummet och slutligen blev jag inkallad. Inga större problem alltså. Läs mer
  • Irene
    Irene skrev om Citylaser
    Väldigt gott bemötande, mysiga och fräscha lokaler. Kommer absolut att återkomma! Läs mer
  • Jacqueline M
    Jacqueline M skrev om Citylaser
    Jag kommer definitivt rekommendera City Laser. Den bästa personalen, produkter och service du hittar i Göteborg. Läs mer
  • Pierre
    Pierre skrev om Citylaser
    Mycket trevligt bemötande. Snabb behandling med bra resultat. Rekommendera starkt Läs mer
  • Ani
    Ani skrev om Citylaser
    Då det var min första gång med IPL behandling så kände jag att personen som behandlade mig kunde ha erbjudit mig bedövning och informerat mig om vad behandlingen gick ut på. Inte visste jag att det kunde göra ont och inte visste jag att det var möjligt att få bedövning heller. Några dagar senare har jag fortfarande ont i kinden och det är enbart för att mitt födelsedagsmärke brändes bort under behandlingen utav misstag antar jag för att personen som behandlade mig inte gjorde sitt jobb. Ni borde verkligen tänka på att informera era kunder om behandlingar ni utför på de, så att de känner att de är i trygga händer. Det enda positiva just nu är att jag ser resultat efter behandlingen men informationen om behandlingen och den kommunikativa förmågan var urusel. Hoppas att ni bättrar er och tar er tiden att förklara för era kunder vad de kan förvänta sig när de gör behandlingar hos er. Läs mer
    2017-10-27 Citylaser svarar Ani
    Men oj så tråkigt att höra det ska vi verkligen ta till oss av och tänka på i fortsättningen. Det vanligaste är att vi har en konsultation där vi går igenom både vad behandlingen innebär, resultatet och hur behandlingen känns. Att lägga bedövning är extremt ovanligt vid den här typen av behandling och vi brukar faktiskt inte rekommendera det. Du får gärna kontakta oss så vi får prata vidare, vi vill givetvis att alla våra kunder blir nöjda.

Med vänliga hälsningar
    Jenny Steverin
    Klinikchef
  • Malin D
    Malin D skrev om Citylaser
    Väldigt nöjd! Trevlig professionell personal och bra resultat på behandlingen! Rekommenderar! Läs mer
  • Frida S
    Frida S skrev om Citylaser
    Super nöjd verkligen efter min bröstförstoring hos citylaser. Kan varmt rekommendera dem, härlig kunnig personal. Läs mer
  • Giovanni A
    Giovanni A skrev om Citylaser
    Tog bort en leverfläck på ansiktet och är jättenöjd. Läs mer
  • Jasmine H
    Jasmine H skrev om Citylaser
    Väldigt nöjd! Varit två gånger och har bokat en tredje. Trevlig professionell personal och bra resultat på behandlingen! Rekommenderar! Läs mer
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Citylaser
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Och resultatet blev som utlovat, kan inte va nöjdare! Läs mer
  • Sally M
    Sally M skrev om Citylaser
    Väldigt trevligt bemötande, professionell personal som tar sin tid att förklara behandling/ingrepp, kändes avslappnat och inte ett dugg stressat eller jobbigt, rekommenderar till alla!:) Läs mer
  • Petra E
    Petra E skrev om Citylaser
    Supernöjd med resultatet men tyvärr fick jag vänta ca 30 min efter min tid på attkomma in. Sen kändes behandlingen stressad. Men kommer ändå gå tillbaka och hoppas på bättre upplevelse nästa gång. Läs mer
    2017-03-20 Citylaser svarar Petra E
    Hej Petra,

Kul o höra att du är nöjd med resultatet och tack för fortsatt visat förtroende trots att du fick vänta länge innan din behandling. Normalt sett så ska du inte behöva vänta alls men om du var hos oss i mitten/slutet på februari så kan det ha varit för att vi saknade delar av vår personal på grund av sjukdom.

Välkommen åter..
  • Dalia
    Dalia skrev om Citylaser
    Har nu varit på Citlyaser några gånger. Jag är sjukt nöjd med personalen (Eva och Jenny) samt behandlingarna.
    Mysigt väntrum och kliniken i helhet är väldigt fräsch. Läs mer
  • Jenny Ö
    Jenny Ö skrev om Citylaser
    Fantastisk professionellt bemötande!
    Eva tog väl hand om mig och jag kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Citylaser
    Jag har varit på City laser fyra gånger nu och kommer att gå tillbaka fler gånger. Personalen (Jenny och Eva) är helt fantastiska på att lugna nervositete och att ta hand om en. Läs mer
  • Therese
    Therese skrev om Citylaser
    Jag gick till Citylaser för cirka 2,5 veckor sedan för en konsultation angående att ta bort några leverfläckar samt ett ytligt blodkärl i ansiktet. Pratade med Jenny och allt kändes så himla bra och hon erbjöd sig till och med att ta bort det på en gång trots att jag bara var där för en konsultation egentligen. Jag var inte beredd på det så jag blev väldigt nervös men Jenny var så oerhört professionell och trevlig vilket gjorde mig hur lugn som helst. Har ingenting att klaga på. Jag är verkligen jättenöjd! Läs mer
  • Patricia B
    Patricia B skrev om Citylaser
    Första gången jag gjorde en laserbehandling, tog bort en liten plupp i ansiktet, supernöjd, Jenny var super noggrann och allt gick jättebra. Kommer absolut tillbaka till er. Läs mer
  • Emelia O
    Emelia O skrev om Citylaser
    Mycket nöjd. Var nervös inför att ta bort mitt födelsemärke men blev lugn när jag kom dit och fick ett sånt bra och professionellt bemötande. Otroligt bra kundservice! Läs mer
  • jan s
    jan s skrev om Citylaser
    Jag kände en viss nervositet inför besöket och borttagandet av födelsemärken. Ett lugn infann sig sedan hos mig eftersom jag blev väl bemött och informerad av personalen, förstod då att de var mycket kompetenta inom området. Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Citylaser
    Mycket trevligt bemötande och proffesionell personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Citylaser
    Förutom priset så är allt annat kanon. Bra service, fina lokaler och trevligt bemötande. Läs mer
  • D
    D skrev om Citylaser
    Hej!
    Jag har nu varit på 7 laser tillfällen hos City laser och jag måste säga att personalen, speciellt Eva, ät väldigt trevliga. Platsen är mysig och jag har märkt förbättringar på ansiktet då hårstråna börjar bli tunnare. Underbar laser klinik! Läs mer
  • Signe
    Signe skrev om Citylaser
    De hjälpte mig att ta bort en prick i ansiktet. Ett jättebra ställe med kunnig och trevlig personal, jag går gärna dit fler gånger! Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Citylaser
    Mycket kompetent och trevlig personal, med en förmåga att göra kunden totalt avslappnad och trygg. Läs mer
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Citylaser
    Fina resultat och kunnig personal. Fin och mysig mottagning. Tack! Läs mer
  • Ellen F
    Ellen F skrev om Citylaser
    Duktig personal och mysig lokal! Läs mer
  • Erika N
    Erika N skrev om Citylaser
    Supernöjd! Hade två tydliga blodkärl synliga under ögonen som nu är helt borta. Snabbt enkelt och professionellt! Tack ska ni ha! Läs mer
  • Julia T
    Julia T skrev om Citylaser
    Jätte nöjd!! Tog bort ett sprucket blodkärl i ansiktet och det är helt borta nu. Super nöjd med Jenny! Läs mer

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg