Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 288 kunder tycker om Citylaser

• 2019-10-07

EMMA J skrev om Citylaser
    Var nydligen på citylaser i Göteborg. Riktigt trevlig personal och är väldigt väldigt nöjd med min behandling. Resultatet börjar synas mer och mer. Kommer garanterat gå tillbaks till dom samt rekommendera vänner om dom. Läs mer
    2019-10-08 Citylaser svarar EMMA J
    Tack för din recension Emma 🤗
    Vi uppskattar verkligen att du rekommenderar oss till vänner det är såå mycket värt för oss.
    Varmt välkommen tillbaka till oss!
    EMMA J, Citylaser gillar detta
  • 2019-09-18

Sara Å skrev om Citylaser
    Gjorde en intimkirurgi. Bra bemötande och kände mig trygg hos dom. Att bli opererad i vaket tillstånd var inga som helst problem. Kändes mycket tryggare än att sövas. Resultatet blev jätte bra och är helnöjd. Läs mer
    2019-09-18 Citylaser svarar Sara Å
    Tack Sara för din fina recension, detta är väldigt bra att läsa för de som vill göra en operation, att det går jättebra med lokalbedövning 👌 Stort tack 🤗
  • 2019-09-18

Chamilla C skrev om Citylaser
    Jag tog bort vårtor med laser. Allt gick bra och jag blev välbemött. Läs mer
    2019-09-18 Citylaser svarar Chamilla C
    Tack för ditt omdöme Chamilla 😊
  • 2019-09-16

Sofie T skrev om Citylaser
    Jag håller på med borttagning av tatuering
    Jag håller fortfarande på att ta bort min tatuering så har inte fått något resultat men bemötningen av personal och behandling är jätte bra. Läs mer
    2019-09-18 Citylaser svarar Sofie T
    Tack så mycket Sofie för ditt omdöme 😊
  • 2019-09-15

Gabriella H skrev om Citylaser
    Andra gången jag var hos Sanna för injektion som utfördes i pannan och på utsidan av ögonen. Dessvärre blev inte resultat som jag önskade. Då det blev en svullnad på ögonlocken. Önskningen var att se piggare och det blev motsatsen. Sanna återkoppla med att det kan vara svullet i några veckor. 😢
    Med vänlig hälsning,
    GH Läs mer
    2019-09-18 Citylaser svarar Gabriella H
    Så tråkigt att du fick en sådan reaktion, man vet aldrig i förväg hur alla reagerar, men som tur är så är biverkningar övergående. Vi hoppas att det släpper snart 🤗
  • 2019-09-14

Arezo A skrev om Citylaser
    Jag blev behandlad för permanent hårborttagning med laser och blev jätte nöjd med resultatet och det har hållit vad som lovas. Rekommenderar starkt citylaser och Jelena som är min hudterapeut! Jätte duktig, noggrann och professionell. Informativ och jordnära. Blev bemött med av proffsiga och duktiga människor.
    Jag gillade att min hudterapeut var noggrann och utförde behandlingen anpassat för mig då jag vid ett tillfälle hade blivit solbränd och hon var snabb att se det vilket gjorde att vi fick diskutera om hur det skulle bli bäst för mig med laserbehandlingen.

Mina förväntningar var att håret skulle försvinna permanent. Alltså att de grova hårstråna skulle bli tunnare och tunnare och till slut inte kunna bilda nya hårstrån pga läser. Nu har jag gått 7-8 behandlingar och de grova hårstråna är borta förutom några enstaka. Läs mer
    2019-09-17 Citylaser svarar Arezo A
    Tusen tusen tack Arezo för dina fina ord 🤗 nu tar vi det sista också👍/Jelena
  • Therese L

2019-09-13

Therese L skrev om Citylaser
    Co2 fraktionerad laser.
    Jag har varit kund hos Citylaser i säkert 10 år. Duktiga, kompetenta och professionella anställda som tar hand om dig på bästa sätt. Läs mer
    2019-09-13 Citylaser svarar Therese L
    Tack Therese!
    Vi är så glada att du valt oss under alla år och hoppas såklart på att det blir 10 år till😍
    Härligt att höra att du gjort Co2-laser👌Det är en av våra absoluta favoriter!
  • 2019-09-13

Linda S skrev om Citylaser
    Trevligt bemötande och proffsig behandling Läs mer
    2019-09-13 Citylaser svarar Linda S
    Roligt att höra att du är nöjd med både bemötande och behandling Lisa😊
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme till oss🤗
  • 2019-09-13

Beatrice B skrev om Citylaser
    Mycket trevligt och professionellt bemötande på personal och härlig atmosfär.
    Bred och hög kunskapsnivå där man alltid får ärligt utlåtande och rekommendationer. Säljer inte på kunden något i onödan.
    Gått hos citylaser under lång tid och är mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-13 Citylaser svarar Beatrice B
    Tack för ditt omdöme Beatrice🤗 Ärlighet varar alltid längst tycker vi!
    Vi är så glada att du fortsatt att gå till oss och önskar dig varmt välkommen tillbaka igen😘
  • 2019-09-11

Agneta E skrev om Citylaser
    Jag har tagit bort hudflikar och tagit bort hår på benen. Personalen har varit jättefina i bemötandet. Professionella, diskreta och trevliga. Har fått all information jag behöver för att känna mig trygg. Förväntningar är utifrån personalen beskrivning av behandlingarna. Det som de har sagt har stämt med resultatet så företaget har levt upp till det som de lovat. Skulle absolut rekommendera Citylaser till vänner och bekanta. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-09-13 Citylaser svarar Agneta E
    Vad fint att du tog dig tid att skriva ett sånt härligt och utförligt omdöme Agneta😙
    Vad roligt att höra att du fortsätter att rekommendera vidare. Det är guld värt för oss!
  • 2019-09-11

Lisa S skrev om Citylaser
    Trevliga och profesionella. Kan absolut tänka mig att återbeöka dem i framtiden. Läs mer
    2019-09-13 Citylaser svarar Lisa S
    Tack för ditt omdöme Lisa 😊
    Du är varmt välkommen tillbaka till oss!
  • Aliki K

2019-09-11

Aliki K skrev om Citylaser
    Bästa service och personal! Tusen tack till Jelena! ❤️ Läs mer
    2019-09-11 Citylaser svarar Aliki K
    Stort tack Aliki för ditt fina omdöme ❤️Vi ska förmedla ditt tack till Jelena 😉
  • 2019-09-01

EMMA D skrev om Citylaser
    Skulle ta bort en 1mm leverfläck på hakan hos Jenny och kom tillbaka en andra gång för att fråga varför det stod ut lite. Hon kom med förslaget att vi kunde göra ett nytt hål så det skulle försvinna (antar jag) och gjorde då ett nytt djupt och stort hål.
    Dock så har detta läkt ännu värre och kan inte kalla det en "korrigering". Är nu ett 5mm ljust runt utstående r.
    Har försökt fråga varför det "korrigerades" på detta sätt, -tänker att ni borde veta, men har inte fått något svar. Skulle vara tacksam för svar. Läs mer
    2019-09-03 Citylaser svarar EMMA D
    Hej Emma

Eftersom vi hade mail kontakt förra veckan så vet jag inte vad du menar med att vi inte har svarat men jag svarar mer än gärna dig igen.
    Som jag skrev i mailet är mer än välkommen in så ska vi se vad vi kan göra föra att hjälpa dig. Vi har flera behandlingar för att förbättra ärr.
    När vi tar bort ett märke och det kommer tillbaka behöver vi ta lite djupare för att få bort allt och det finns alltid en risk för ärr vilket vi är noga med att berätta.
    Såg att det var 3 år sedan vi korrigerade ditt märke så om du upplever att det är ett ärr så kommer det inte bli så mycket bättre utan att vi gör någon behandling på det, hoppas vi kan få hjälpa dig.
    Vänliga hälsningar
    Jenny
  • 2019-08-29

HAWRI FARYDUN K skrev om Citylaser
    Blev väl bemött. Mycket professionella och det kändes tryggt. Tack för ett fantastiskt besök hos er!!!!! Kommer definitivt tillbaka för andra behandlingar i framtiden . Läs mer
    2019-08-30 Citylaser svarar HAWRI FARYDUN K
    "Fantastiskt besök" känns ju som ett superfint omdöme Hawri 🙌🏼 Tack för det 😃 välkommen åter 😉
  • 2019-08-27

Jani S skrev om Citylaser
    Väldigt nöjd med bemötandet och behandlingarna på Citylaser.
    Dom är verkligen superbra! Läs mer
    2019-08-30 Citylaser svarar Jani S
    Tack Jani, du är superbra som tar dig tid att ge oss ett fint omdöme 😃
  • 2019-08-25

Susanna N skrev om Citylaser
    Kom till Citylaser för att äntligen påbörja en laserhårborttagning på min mage. Fick förklarat för mig väldigt bra om hur det skulle gå till och vilka som jag kan förvänta mig. Mitt besök var väldigt kort men kände mig väl omhändertagen.
    Som förväntat behöver jag mer än en behandling men ser ändå resultat efter första besöket.
    Väntar nu ivrigt att få komma tillbaka och göra min andra behandling. Läs mer
    2019-08-30 Citylaser svarar Susanna N
    Kul att vi får vara med på din resa mot en hårfri mage 😃 Tack för ditt härliga omdöme 👍🏼Ses snart.
  • 2019-08-25

Aron S skrev om Citylaser
    Proffsig och serviceinriktad personal som utför sitt jobb till stor belåtenhet för mig som kund. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-03 Citylaser svarar Aron S
    Härligt att höra Aron, tusen tack!! :D
  • David K

2019-08-23

David K skrev om Citylaser
    Trevlig klinik. Gjorde ett mindre ingrepp. Snabbt och smidigt. Personalen känns kunnig. Läs mer
    2019-09-02 Citylaser svarar David K
    Tack David för ditt fina omdöme 😊
  • 2019-08-22

Erik K skrev om Citylaser
    Bra bemötande, fina lokaler och proffsigt intryck. Läs mer
    2019-08-22 Citylaser svarar Erik K
    Tack Erik för ditt fina omdöme 😊👍
  • 2019-08-21

Solveig B skrev om Citylaser
    Excellent and very professional staff! Läs mer
    2019-08-21 Citylaser svarar Solveig B
    We are very glad to hear that 😃Thank you Solveig for your review 👍🏼
  • 2019-08-19

Elin G skrev om Citylaser
    Alltid lika trevliga, bästa stället! Läs mer
    2019-08-21 Citylaser svarar Elin G
    Superkul o höra Elin 😀 Tack för ditt fina omdöme 🙌🏼
  • 2019-08-17

Lina W skrev om Citylaser
    Proffsigt och fint bemötande och jag känner mig helt trygg med den behandling jag genomgår. Läs mer
    2019-08-19 Citylaser svarar Lina W
    Tack Lina för din fina bedömning 😊
  • Christina J

2019-08-15

Christina J skrev om Citylaser
    Blev väl bemött och kan tänka mig att komma tillbaka som kund.
    Behandlade kärl i ansiktet med laser. Läs mer
    2019-08-16 Citylaser svarar Christina J
    Tack Christina för din fina bedömning
  • 2019-08-15

Linda S skrev om Citylaser
    Botox blev inte bra vid besök men det va inga problem att komma tillbaka kostnadsfritt. Resultatet efter besök två blev jättebra och jag supernöjd. Läs mer
    2019-08-16 Citylaser svarar Linda S
    Tack Linda för den fina bedömningen
  • 2019-07-01

Anna L skrev om Citylaser
    Tog bort ett födelsemärke. Bra bemötande både när jag ringde och var där. Blev jättefint! Läs mer
    2019-08-15 Citylaser svarar Anna L
    Tack för ditt omdöme Anna 😃 Härligt att det blev bra med ditt märke 👍🏼
  • 2019-06-29

Patricia H skrev om Citylaser
    Jag kände mig i väldigt trygga händer och blev väldigt nöjd med min operation, kan varmt rekommendera dom. Läs mer
    2019-08-15 Citylaser svarar Patricia H
    Vad fint att höra Patricia 🙌🏼 Tack för ditt fina omdöme 🙂
  • 2019-06-29

Jelena V skrev om Citylaser
    Fått hjälp med min hy av bästa Jelena.
    Har inte uppnåt önskat resultat än pga väldigt skadad hy. Det går precis som utlovat och självklart tar det tid. Märker resultat tack vare deras bra hudvård från zooskin. Har börjat förbereda huden med dessa produkter och i höst gör jag behandlingar för att uppnå önskat resultat. Tack för jättebra service, känns väldigt proffsigt och tryggt hos er! Läs mer
    2019-06-29 Citylaser svarar Jelena V
    Tack Jelena
    De är så värdefullt med omdömen så stort tack för att du tog dig tiden. Ha en riktig bra sommar
  • 2019-06-26

Ingrid Å skrev om Citylaser
    Mycket bra bemötande och service. Jag är en ganska orolig och sjåpig person och tycker vissa behandlingar kan vara obehagliga men personalen fick mig att känna mig helt lugn och trygg! Kommer definitivt att konsultera CityLaser för alla mina andra ”problem” Underbart att ha hittat en klinik som både är trevlig och professionell :)
    Mvh Ingrid Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Ingrid Å
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva Ingrid, vi uppskattar det verkligen. 😊 Ha en fantastisk sommar
  • 2019-06-25

Sascha R skrev om Citylaser
    Trevlig personal och hjälpsam personal som ser till att man blir nöjd Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Sascha R
    Tack så mycket, vi uppskattar ditt omdöme🙏🏼
    Ha en fantastisk sommar

Gunilla M skrev om Citylaser
    Bra bemötande, trevlig personal. Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Gunilla M
    Tack Gunilla, 😊 Ha en fin sommar

David I skrev om Citylaser
    Borttagning av tatuering.
    Hänger med i utvecklingen och har alltid de senaste maskinerna.
    Väldigt bra bemötande.
    Bra resultat.
    Trevlig atmosfär i väntrummet.
    Väldigt nöjd med Citylaser.

Med vänlig hälsning, David Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar David I
    Tusen tack David vi uppskattar det👍 Trevlig sommar

Tareq A skrev om Citylaser
    Underbar personal, toppen bra service! Läs mer
    2019-06-27 Citylaser svarar Tareq A
    Tack så jättemycket Tareq, ha en fantastisk sommar😊
  • 2019-06-20

Karoline H skrev om Citylaser
    Kände mig helt trygg med Sanna och hon var väldigt lugn och förklarade allt genom ingreppet. Topp! Läs mer
    2019-06-20 Citylaser svarar Karoline H
    Tusen tack Karoline ☀️

Vi uppskattar verkligen att du skriver och vi blir super glada

Ha en go sommar

Emelie Victoria T skrev om Citylaser
    Först och främst vill jag ge ett stort tack till Jelena för hennes genuint supertrevliga bemötande. Hon informerade mig mycket väl i förväg och fick mig att trivas och känna mig bekväm, jag var lite nervös innan men hon fick mig att känna mig lugn. Sedan vill jag tacka och ge beröm åt Petter som opererade mig. Han kom och pratade med mig innan och förklarade och informerade allt klart och tydligt, och han fick mig att känna mig som att jag var i säkra händer och jag kände mig genast trygg. Till sist ett stort tack till Jenny också som tog hand om mig innan jag for hem och kollade så att allt stod rätt till. Alla var superprofessionella, jättetrevliga och snälla såklart. Det kändes genuint också, inte sådär fejktrevliga. Förövrigt så var lobbyn jättefin och fräsch. Rummet som jag fick stanna i var också städat, fräscht och fint. Jag har inget att klaga på och jag är supernöjd! Jag är glad att jag valde er klinik och ni 3 tog verkligen superbra hand om mig! Kan verkligen inte tacka er nog. Läs mer
    2019-06-20 Citylaser svarar Emelie Victoria T
    Stort tack 🤗 Emelie
    Du har lagt ner mycket tid på att skriva en såå fin bedömning de uppskattar vi verkligen.

Hoppas du får en fin sommar

Stor karm från oss alla

ANNA MARTA M skrev om Citylaser
    Bemötandet var jättebra.kände mig trygg och välinformerad.väldigt trevlig personal som var väldigt respektfulla,trevliga och noggranna . Jätte fin lokal. Fräscht överallt .var jätte nöjd med resultatet och rekommenderar kliniken Läs mer
    2019-06-19 Citylaser svarar ANNA MARTA M
    Tusen tack Anna för de fina orden.

Önskar dig en fin sommar

Therese B skrev om Citylaser
    Tog bort en liten kärlknyta i ansiktet. Gick fort och blev jättebra resultat Läs mer
    2019-06-19 Citylaser svarar Therese B
    Tack Therese 🙏🏼
  • Annikki L

2019-06-18

Annikki L skrev om Citylaser
    Femilift. Proffsigt och vänligt. Vill bli väl informerad, vänligt bemött och känna mig trygg i behandlingen. Fick det jag hoppades och förväntade mig. Förutom bra resultat av behandlingen fick jag känna mig ompysslad och peronligt bemött. Läs mer
    2019-06-18 Citylaser svarar Annikki L
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva, vi uppskattar det verkligen.

• 2019-06-18

Eva A skrev om Citylaser
    Supertrevlig och professionell personal som kan sina saker. Jag litar på Citylaser Läs mer
    2019-06-18 Citylaser svarar Eva A
    tack för de fina orden, vi uppskattar det verkligen

ha en fin sommar
  • Linda K

2019-06-17

Linda K skrev om Citylaser
    Köpt tjänst permanent hårborttagning. Personalen är trevlig, de får mig att känna mig lugn och bekväm med att vara där. Jag har uppnått önskat resultat efter ett antal sessioner. De tar ansvar för sitt arbete, t.ex. genom att låta mig som kund komma på gratis återbesök om de skulle ha missat att få bort håret på en del av ytan. Väldigt nöjd! :) Läs mer
    2019-06-18 Citylaser svarar Linda K
    Så glada vi blir, tusen tusen tack för att du tar dig tid att skriva

trevlig sommar

Jaqueline B skrev om Citylaser
    Superbra service o klinik! Går alltid tillbaka. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Jaqueline B
    Stort tack Jaqueline, du är alltid välkommen. Vi uppskattar ditt omdöme🙏🏼

Carina G skrev om Citylaser
    Mycket fräscht .
    Otroligt trevlig personal.
    Gjort veninjektion i benen, det blev bra.
    Har även köpt mycket av mina Zo Skin produkter. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Carina G
    Verkligen super gulligt av dig, vi uppskattar ditt omdöme

Tritos H skrev om Citylaser
    Väldigt bra bemötande av Jelena!
    Proffesionellt och effektiv behandling. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Tritos H
    Tusen tack för de fina omdömet🙏🏼
    Ha en trevlig sommar

Marie L skrev om Citylaser
    Mycket professionellt och väldigt trevligt bemötande. De är mycket kunniga i det de gör och lyssnar på kundens önskemål så att man tillsammans uppnår önskat resultat. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Marie L
    Tack Marie vi uppskattar det verkligen

Angelica P skrev om Citylaser
    Var hos citylaser för ca 1 år sedan och tog bort födelsemärke, men såg att all pigment inte försvunnit när ärret bleknat.
    Bokade ny tid och var kostnadsfritt den här gången. Väldigt nöjd med bemötande och behandling!!
    Alltid professionella, trevliga, svarar på mail/frågor och fräscha fina lokaler. Har bara gott att säga. Rekommenderar. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Angelica P
    Tusen tack, underbart att höra

Lukas T skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser. Bra resultat, enkla att ha att göra med, respektfulla och dömmer inte baserat på kön och önskemål. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Lukas T
    Härligt att höra om dina resultat Lukas och tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-06-13

THÉRÈSE F skrev om Citylaser
    Skrev ett omdöme här 2016 när det var allra första gången jag besökte Citylaser och ville bara komma tillbaka här efter jag blivit lite utav en stamkund.

Kommer aldrig utföra några laserbehandlingar/skönhetsrelaterade behandlingar någon annanstans. Blir så himla bra och professionellt bemött och är på så bra humör och känner mig så himla nöjd efteråt. Skulle jag ha några frågor eller problem så har det aldrig varit några problem att få dom besvarade eller lösta.

Har bara blivit behandlad av Jenny än så länge men övrig personal har varit så himla trevlig när jag mött dom i receptionen! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar THÉRÈSE F
    Men så underbart 🤗tusen tack så glada vi blir
    Ha en fantastisk sommar
  • 2019-05-16

Christoffer A skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande och kunnig personal! Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Christoffer A
    Tack för ditt omdöme Christoffer, det betyder mycket för oss !
  • 2019-05-16

Josefine A skrev om Citylaser
    Lasrade bort en vårta, alla var jätte trevliga och man kändes sig väl omhändertagen. Dem var ärliga med hur många besök man behövde och man kände att dem inte sa att man behövde fler behandlingar än vad som faktiskt krävdes. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Josefine A
    Skönt o höra att du är nöjd med oss på Citylaser Josefine ! Tack för ditt omdöme
  • 2019-05-15

Angelique F skrev om Citylaser
    Trevlig miljö och personal. Nöjd med min behandling och kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Angelique F
    Härligt o höra Angelique. tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka !
  • Solveig H

2019-05-15

Solveig H skrev om Citylaser
    Jag har prövat ett baskit med Zo healthskin produkter i en månad nu och ser redan en förbättring på min hud. Kan absolut rekommendera detta till mina väninnor!
    Kundservicen är bästa tänkbara!
    Ett litet minus dock är att produkterna är dyra. Läs mer
    2019-06-17 Citylaser svarar Solveig H
    Superkul o höra att du är nöjd Solveig och att du faktiskt ser en förbättring med våra Zo-Skin-produkter. Produkterna är inte billigast men ger verkligen mest och bäst resultat om du frågar oss. Tack för ditt omdöme.

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg