Alla kategorier Botox Västra Götaland Göteborg Citylaser

Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 244 kunder tycker om Citylaser

• 2019-06-17

Lukas T skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser. Bra resultat, enkla att ha att göra med, respektfulla och dömmer inte baserat på kön och önskemål. Läs mer
  • 2019-06-13

THÉRÈSE F skrev om Citylaser
    Skrev ett omdöme här 2016 när det var allra första gången jag besökte Citylaser och ville bara komma tillbaka här efter jag blivit lite utav en stamkund.

Kommer aldrig utföra några laserbehandlingar/skönhetsrelaterade behandlingar någon annanstans. Blir så himla bra och professionellt bemött och är på så bra humör och känner mig så himla nöjd efteråt. Skulle jag ha några frågor eller problem så har det aldrig varit några problem att få dom besvarade eller lösta.

Har bara blivit behandlad av Jenny än så länge men övrig personal har varit så himla trevlig när jag mött dom i receptionen! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-05-16

Christoffer A skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande och kunnig personal! Läs mer
    2019-05-17 Citylaser svarar Christoffer A
    Tack för ditt omdöme Christoffer, det betyder mycket för oss ??
  • 2019-05-16

Josefine A skrev om Citylaser
    Lasrade bort en vårta, alla var jätte trevliga och man kändes sig väl omhändertagen. Dem var ärliga med hur många besök man behövde och man kände att dem inte sa att man behövde fler behandlingar än vad som faktiskt krävdes. Läs mer
    2019-05-17 Citylaser svarar Josefine A
    Skönt o höra att du är nöjd med oss på Citylaser Josefine ?Tack för ditt omdöme
  • 2019-05-15

Angelique F skrev om Citylaser
    Trevlig miljö och personal. Nöjd med min behandling och kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    2019-05-17 Citylaser svarar Angelique F
    Härligt o höra Angelique. tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka ?
  • Solveig H

2019-05-15

Solveig H skrev om Citylaser
    Jag har prövat ett baskit med Zo healthskin produkter i en månad nu och ser redan en förbättring på min hud. Kan absolut rekommendera detta till mina väninnor!
    Kundservicen är bästa tänkbara!
    Ett litet minus dock är att produkterna är dyra. Läs mer
    2019-05-17 Citylaser svarar Solveig H
    Superkul o höra att du är nöjd Solveig och att du faktiskt ser en förbättring med våra Zo-Skin-produkter ? Produkterna är inte billigast men ger verkligen mest och bäst resultat om du frågar oss ??Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-05-15

Ida E skrev om Citylaser
    Väldigt bra bemötande och sevice! Läs mer
    2019-05-17 Citylaser svarar Ida E
    Tack Ida för ditt fina omdöme ??

Sara H skrev om Citylaser
    Trevlig personal och fin lokal. Jag skulle ta bort leverfläckar, de sa ingenting om att man behövde göra laserbehandlingen flera gånger. Mina leverfläckar kom tillbaka flera gånger, pga att de inte gått tillräckligt djupt, så nu har jag fula ärr, lite urav leverfläckarna kvar och nu vill de inte göra mer laser på dem. Det är först efter 5 besök dit som de säger att det vorit bättre att man skärt bort dem. + en gång väntade de inte tillräckligt länge för att bedövningsmedlet skulle kicka in, AJ! Läs mer
    2019-05-21 Citylaser svarar Sara H
    Hej Sara
    Så tråkigt att det har blivit ärr, att du har varit här så många gånger har jag aldrig varit med om att någon behöver och det är inte meningen.
    Vi kan aldrig lova att det inte blir ärr när vi ska ta bort ett märke och inte heller veta hur slutresultatet kommer att bli.
    Vi tycker att vi förklarar de men vi ska vara ännu tydligare med det i framtiden.
    Tack för din feed back

Michaela L skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser i armhåla & intim. Supernöjd med bemötande. Bra information från personalen, mkt trevliga & professionella. Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Michaela L
    Tack Michaela, superkul o höra ? Tack för ditt finfina omdöme ??

Dick S skrev om Citylaser
    Borttagning av fettknöl
    Bra och snabb behandling Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Dick S
    Tack för ditt omdöme Dick ??det betyder mycket för oss ??

Kajsa A skrev om Citylaser
    Blev superbra bemött, gjorde laserbehandlingen och vilken kan göra ont men det gick superbra med trevlig personal! Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Kajsa A
    Tack för ditt fina omdöme Kajsa ??

Maria R skrev om Citylaser
    Hårborttagning med laser
    Trevligt
    Överträffade mina förväntningar Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Maria R
    Tack för ditt omdöme Maria ?? Alltid superkul & höra när vi lyckas överträffa förväntningar ?

Cornelia A skrev om Citylaser
    Toppen! Allt gick bra och var väldigt trevligt. Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Cornelia A
    Tack för ditt omdöme Cornelia ??

Maria P skrev om Citylaser
    Fick ett jättebra bemötande av trevlig personal, kände mig trygg, behandlingen var snabb och professionell. Resultatet blev jättebra. Kan rekommendera! Läs mer
    2019-05-14 Citylaser svarar Maria P
    Kul & höra att du är nöjd med både oss på Citylaser och din behandling Maria ? Tack för ditt fina omdöme och din rekommendation ??
  • 2019-05-10

Susanne L skrev om Citylaser
    Ta bort ytliga blodkärl. Trevlig personal , proffsig o förklarade så bra. Känner mig väl omhändertagen . Läs mer
    2019-05-13 Citylaser svarar Susanne L
    Tack för ditt omdöme Susanne ?? härligt & höra att du känner dig omhändertagen hos oss på Citylaser ?
  • 2019-05-10

Elin H skrev om Citylaser
    Var endast där på en bedömning men blev väl bemött av proffsig personal. Jag fick rådet att komma tillbaka i höst för ett bättre resultat vilket visar att man är mån om kunderna och att det blir ett bra slutresultat snarare än pengarna. Jag kommer absolut tillbaka för min behandling till hösten! Läs mer
    2019-05-13 Citylaser svarar Elin H
    Fint & höra Elin och tack för ditt omdöme ?? Då ses vi i höst ?
  • 2019-04-23

Lidia C skrev om Citylaser
    Tog bort min tatuering.
    Professionell personal, jätte bra bemötande.
    Är så jätte nöjd ,tack Jenny Steverin!! Läs mer
    2019-05-09 Citylaser svarar Lidia C
    Jättekul & höra att du är jättenöjd Lidia ? Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-04-21

Maija M skrev om Citylaser
    Borttagning av märke i ansiktet. Personen som skulle operera mig var tveksam till vad det egentligen var för hudproblem. Hon ordnade så att jag fick komma tillbaka lite senare så att en annan medarbetare fick göra en bedömning. Medarbetare nr 2 visste vad det var, och gjorde också ingreppet. Jag tycker att det är mycket bra hanterat och visar att det är en seriös klinik. Resultat blev mycket bra och jag är helt nöjd. Jag hade blivit tipsad om kliniken av en annan nöjd kund. Läs mer
    2019-05-09 Citylaser svarar Maija M
    Härligt att du känner så Majja ?Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-04-18

Ann S skrev om Citylaser
    Eva, denna underbara person som alltid har bemött mig fantastiskt och med en otrolig proffsighet i sitt yrkesutövande. Läs mer
    2019-05-09 Citylaser svarar Ann S
    Superkul med ett så fint omdöme Ann ??Vi ska se till så Eva får ta del av detta ?
  • Ulrika C

2019-04-18

Zarita V skrev om Citylaser
    Professionella & kunniga. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    2019-04-19 Citylaser svarar Zarita V
    Tusen tack Zarita?? Vi är så tacksamma för att få äran att ha så fina kunder. Vi ses snart igen ?
  • 2019-04-18

Fanny S skrev om Citylaser
    Dåliga på att passa tider och att informera kunden att de är sena. Fick vänta 30min efter min bokade tid utan någon information eller kompensation/ursäkt Läs mer
    2019-04-19 Citylaser svarar Fanny S
    Tack för din bedömning Fanny, vi tar till oss av vad du säger och hoppas att du ger oss en ny chans ??
    Vi gör vårat bästa för att ingen ska behöva vänta.
  • 2019-04-17

Thomas H skrev om Citylaser
    Är så supernöjd! Har nu kört laser för permanent hårborttagning på bröst, mage och underliv. Fantastiskt resultat! Jenny och Jelena är så proffsiga både i bemötande och utförande! Alla borde göra det! ;) Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-04-17 Citylaser svarar Thomas H
    Tack så jättemycket för den fina bedömningen ?
    Vi önskar dig en fin påsk

Suzan V skrev om Citylaser
    Genomförde laserbehandling på födelsemärken och ytliga blodkärl. Superfin mottagning och fint resultat . Riktigt bra, trevlig och kompetent personal. Läs mer
    2019-04-19 Citylaser svarar Suzan V
    Tusen tack Suzan ☀️
    Vårt mål är just att alla ska få den känslan så de är gott när vi lyckas.
    Trevlig påsk ?

Anna skrev om Citylaser
    Hade fått en misslyckad fillerbehandling på annan klinik och var lite rädd för att göra samma misstag igen. Valde citylaser av en ren slump faktiskt. Bokade konsultation hos Sanna och fick förtroende direkt. Hon garanterade att det skulle bli bra och la i lite i taget för att se hur det blev. Fyllde i kinderna samt lite även i främre kinden. Jag är sååå nöjd med resultatet och kommer fortsätta hos Sanna. Oerhört seriös och kunnig. Läs mer
    2019-04-15 Citylaser svarar Anna
    Tusen tack för din fina bedömning, vi uppskattar det verkligen ?

Mike A skrev om Citylaser
    Grym trevlig personal och fräscha lokaler! Kan varmt rekommendera denna klinik. Läs mer
    2019-04-15 Citylaser svarar Mike A
    Tack för den fina bedömningen ?
  • 2019-03-25

Sara H skrev om Citylaser
    Underbar, trevlig, och kompetent personal. Lyxig lokal, och väldigt goda resultat. Jag har tagit bort både födelsemärken och tatuering. Kommer inte att gå till någon annan i fortsättningen! Jag känner mig väldig trygg i deras händer! Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Sara H
    Underbart omdöme Sara , tack för det ?Det är såna här omdömen som verkligen får oss glada ??På återseende då ?
  • 2019-03-23

Mikaela B skrev om Citylaser
    Trevligt bemötande och välinformerade behandlingar med bra påminnelser om säkerhet och risker. Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Mikaela B
    Tack för ditt omdöme Mikaela ?? Skönt o höra att vi sköter oss med både logistik och säkerheten ?

My S skrev om Citylaser
    Jag har gjort både laserbehandling och botox hos Citylaser och är jättenöjd. Fantastiska människor, alltid ett proffesionellt och personligt bemötande -allt över förväntningarna. Jag rekommenderar dem varmt tilla alla mina vänner. Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar My S
    Härligt att du är nöjd My ??vi blir superglada när vi lyckas leverera över förväntningarna ?Tack också för dina rekommendationer till dina vänner ??

Adrian C skrev om Citylaser
    Bokade hårborttagning men hon som hjälpte mig var så duktig och trevlig så jag bokade en ansiktsbehandling med.
    Det här företaget kör riktig bra maskiner och det är absolut det viktigaste när man gör behandlingar. Blev väl omhändertagen av en tjej som heter Olivia :) Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Adrian C
    Tack för ditt härliga & fina omdöme Adrian ? ??

Linda T skrev om Citylaser
    Vänligt och proffsigt tillmötesgående Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Linda T
    Tack för ditt omdöme Linda ?? Kul o höra ?

Klara T skrev om Citylaser
    Alltid varit ett proffsigt och bra bemötande. Har gjort 6 laserbehandlingar av hårborttagning och är jättenöjd. Om något hår funnits kvar efter ett besök har jag fått komma tillbaka kostnadsfritt och snabbt åtgärda det. Fina lokaler, rent och snyggt! Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Klara T
    Kul & höra Klara ??Tack för ditt omdöme ?

Olga T skrev om Citylaser
    Alltid mycket vänligt bemötande på Citylaser.
    -- Jag har varit på Citylaser för IPL-behandling upprepade gånger, och är nöjd med resultatet.
    -- Köpt Obagi make-up remover, Obagi dagkräm och Obagi Rozatrol -- väldigt bra produkter som jag rekommenderades av duktig hudvårdsterapeut Olivia!
    -- Behandlats av Dr. Gea med Botox och filler ('argrynkan') ca fyra ggr hittills. Dr. Geo är otroligt skicklig -- en konstnär. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Olga T
    Superkul & höra att du är nöjd med dina behandlingar och våra produkter ?Stort tack för ditt givande omdöme Olga ??
  • Christina S

2019-03-22

Christina S skrev om Citylaser
    Citylaser har ett utmärkt kundbemötande Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Christina S
    Det känns väldigt kul för oss att höra att du tycker det Christina, tack ???

Christine W skrev om Citylaser
    Proffsigt bemötande av både personal i reception och av läkaren. Resultatet av mitt ingrepp blev precis som jag önskade. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Christine W
    Det är alltid lika kul att höra när våra kunder fått det de önskar ? Är du nöjd, då är vi nöjda Christine ?

Marie A skrev om Citylaser
    Permanent hårborttagning av haka och överläppen. Väldigt varmt och trevligt bemötande. Jag förväntade att de skulle veskriva hur processen fungerade och vad man behövde tänka på mm. Tyckte de var väldigt duktiga på detta. Dom beskrev i detalj hur hårborttagningen gick till och va jag skulle tänka på innan och efter behandling.
    Bemötandet var varmt vilket gjorde att man inte var nervös och kunde slappna av, väldigt bra och positivt. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Marie A
    Härligt att du känner så Marie ??Med tanke på att merparten av våra behandlingar faktiskt gör ont så tycker vi det är viktigt att våra kunder känner sig just trygga ? Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-03-21

Julia O skrev om Citylaser
    Fint och personlig känsla mitt i Göteborgs city. Trevligt bemötande och förtroende ingivande doktor. Mycket nöjd med mitt resultat och uppföljningen av det. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Julia O
    Härligt att höra Julia ?Tack för ditt omdöme ??
  • 2019-03-19

Cecilia K skrev om Citylaser
    Jag har gjort laserbehandlingar.
    Trevligt bemött och proffsig personal! Läs mer
    2019-03-19 Citylaser svarar Cecilia K
    Hej Cecilia
    Tack för de fina omdömet ??
  • 2019-03-19

Charlotte C skrev om Citylaser
    Mycket väl omhändertagen av fantastisk personal. Jag känner mig trygg under mina laserbehandlingar. Läs mer
    2019-03-19 Citylaser svarar Charlotte C
    Hej Charlotte
    Härligt att höra? stort tack för ditt omdöme
  • 2019-03-18

CAROLINE B skrev om Citylaser
    Tusen tack bästa Dr. Gia för min övre ögonlocksoperation som jag fick göra så snabbt. Är så tacksam för att du kunde ta emot mig så snabbt trots flytt.
    Är så tacksam och nöjd över resultatet, betyg 5/5.❤️

Citylaser drog dock 20.000kr i stället för 18500:- som det skulle kosta. Såklart fick jag tillbaka mina 1500:- efter några dagar men ni litade dock inte på mig när jag sa att Dr. Gia hade sagt 18500:- för konsultation och operation. Ni sa även att ni skulle höra av Er efter att ni hade pratat med Dr Gia men jag fick varken något samtal eller mejl ifrån Er. Dåligt! Jag själv fick kontakta Gia och berätta för honom. Betyg 2/5 för det! Läs mer
    2019-03-19 Citylaser svarar CAROLINE B
    Hej
    Tack för ditt omdöme. Vi ber om ursäkt för att du fick vänta några dagar på dina pengar.
  • 2019-03-10

Pinar A skrev om Citylaser
    Mycket trevliga! Man känner sig trygg hos dom. Läs mer
    2019-03-11 Citylaser svarar Pinar A
    Tack för ditt omdöme Pinar, Skönt o höra att du känner dig trygg hos oss ?

Sara A skrev om Citylaser
    Supernöjd med min upplevelse, riktigt trevlig personal! Läs mer
    2019-03-11 Citylaser svarar Sara A
    Tack för ditt härliga och ärliga omdöme Sara ?Det betyder mycket för oss ??

Lillemor L skrev om Citylaser
    Jag tog bort en leverfläck. Eva var väldigt professionell både i utförande och att hon svarade på alla mina frågor. Jag kommer absolut besöka citylaser igen om det behövs. Läs mer
    2019-03-08 Citylaser svarar Lillemor L
    Tack för dit fina omdöme Lillemor ?. Hoppas vi ses igen ?

Denize Y skrev om Citylaser
    Jättenöjd med behandling och bemötande Läs mer
    2019-03-08 Citylaser svarar Denize Y
    Härligt Denize, Tack för ditt omdöme ?
  • 2019-03-07

Priscilla O skrev om Citylaser
    Tatueringsborttagning
    Företaget känns väldigt seriöst ,super trevligt bemötande och jätte fina lokaler Läs mer
    2019-03-08 Citylaser svarar Priscilla O
    Väldigt kul & höra Priscilla ? Tack för ditt fina omdöme ??
  • 2019-03-07

Peter L skrev om Citylaser
    Jättetrevlig personal och väldigt duktiga. Läs mer
    2019-03-07 Citylaser svarar Peter L
    Stort tack för ditt omdöme ????

Robert T skrev om Citylaser
    Borttagning av märken med laser. Bra bemötande, trevlig personal, snabb service. Läs mer
    2019-03-07 Citylaser svarar Robert T
    stort tack för ditt omdöme Robert ???
  • Linda A

2019-03-06

Linda A skrev om Citylaser
    Jag har varit flera gånger på Citylaser. Jag har injicerat botox, fillers och använt laser till leverfläckar.
    Alltid bra bemötande, bra resultat och trivsam atmosfär.
    Min dotter har också tagit bort ärr med laser, och de är nu helt borta.
    Så jag ger Citylaser högsta betyg! Läs mer
    2019-03-07 Citylaser svarar Linda A
    Stort tack Linda för ditt fina omdöme ?det betyder mycket för oss ??

Louise W skrev om Citylaser
    Integritet, trygghet och omsorg för att allt skall bli bra. Rekommenderas å det varmaste Läs mer
    2019-03-06 Citylaser svarar Louise W
    Tusen tack Louise, de känns väldigt kul att höra

Andrea N skrev om Citylaser
    Borttagning av fibrom i ansikte. Proffsigt och tryggt bemötande av Olivia. Mina förväntningar var höga och uppfylldes. Kommer att återkomma. Läs mer
    2019-03-06 Citylaser svarar Andrea N
    Alltid kul & höra när förväntningarna infrias Andrea ?? tack för ditt fina omdöme ? på återseende ?

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg