Läs vad 416 kunder tycker om Citylaser 2

• 2021-01-20
    Mycket nöjd med behandlingen! Trevligt bemötande och kompetent personal!
  • 2021-01-20
    Snabb och bra service med trevlig och pålitlig personal.
  • 2021-01-19
    Tatueringsborttagning hos Zarita, så nöjd, proffesionell och kunnig!
  • 2021-01-19
    Laserbehandling Personal och behandling super bra. Tyvärr så var det dubbelbokad och jag fick vänta ganska länge på min behandling. Det kunde man ha berättat när jag kom tycker jag.
  • 2021-01-19
    Stilfull lokal, proffsigt bemötande och jag kände mig trygg genom hela behandlingen trots att det gjorde lite ont.

Upplever värme och glädje när jag kommer in på Citylaser. Märks att personalen trivs, det uppskattar man som kund.

Jag gjorde resurfx.

Har tidigare tagit bort födelsemärken.
  • 2021-01-18
    Så trevligt bemötande av all personal! Har varit där 2 ggr för korrigering av en prick som inte vill försvinna - inte behövt betala ngt för de extra gångerna. Och jag får ta med mig hunden in vilket är ett måste då jag kommer långväga ifrån! Sååååå nöjd med allt!
  • 2021-01-18
    Väldigt bra bemötande av personal och en avslappnade aurora i väntrummet. :)
  • 2021-01-17
    Mycket trevliga och hjälpsamma.
  • 2021-01-17
    Laserbehandling av ytliga kärl på benen.
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Problemen kvarstår, så återbesök inbokat.
    Fräsch klinik, kunnig, trevlig och hjälpsam personal.
  • 2021-01-16
    Okej behandling, men dålig information innan ingrepp. Detta resulterade i två besök. Behövde inte betala för besök två men var tvungen att argumentera för detta.
  • 2021-01-16
    Jättetrevlig tjej som tog hand om mig och erbjöd mig att få en test behandling.
  • 2021-01-15
    Jag skulle ta bort ett brustet blodkärl i ansiktet o då behandlade dom mig bara runt omkring kärlet, det blev inte så bra som jag hade trott !! Utan det finns ju fortfarande kvar o jag anser att behandlingen var misslyckad för blodkärlet lyser fortfarande som ett stoppljus tyvärr. Bemötandet av personal var bra, men mina förväntningar är inte uppfyllda !!
    Hej Ernst. Va tråkigt att kärlet inte vill ge med sig. Självklart är du varmt välkommen tillbaka för en kostnadsfri korrigering. resultatet syns alltid 1 månad efter denna behandling och ibland kan man behöva göra fler behandlingar för att kärlet skall försvinna helt. Vi Hoppas att vi får möjlighet att göra dig nöjd. 🌹

• 2021-01-15
    Jag var väldigt nöjd med bemötandet, frånsett en sak som jag tycker personalen missade. Jag skulle inför en mindre fettsugning duscha kvällen- och på morgonen innan ingreppet med Descutan. Det här meddelades inte för än ganska sent på eftermiddagen dagen innan, vilket gjode att jag fick avbryta middagen och rusa iväg till apoteket för att köpa detta medel. Eftersom jag inte skulle sövas och med tanke på att det var ett mindre ingrepp i det stora hela, samt att personalen inte meddelat detta i god tid, trodde jag själv inte att det här skulle behövas. Man kan sedan säga att jag är till 90% nöjd med utfört arbete.
    Hej Anette! Tack för din recension och vi uppskattar att du tar upp de du inte är 100% nöjd med. Vad härligt att du är nöjd med vårt bemötande annars. 🤗 Varmt välkommen åter! 🌹🤗

• 2021-01-15
    Fin personal och så nöjd med resultatet efter borttagandet av fläckar.
    Hej Jennifer! Tack snälla för din fina recension. va härligt att höra att du är nöjd med resultatet. Varmt välkommen tillbaka 🌹🤗

• 2021-01-15
    Mycket trevlig personal och fint mottagande
  • 2021-01-13
    Safe, clean, friendly! Good experience.
  • 2021-01-13
    I had breast reduction at CityLaser.
    All staff was super friendly and professional throughout.
    I had some worries regarding anesthesia, but after very informative chats, I went into the operating room feeling safe and content. I was feeling great right after I woke up and didn't have any drowsiness or nausea at all.
    The procedure went smooth and I was very happy with Dr Gurgias no-drain protocol. The fact that he uses only absorbable stitches is great too, it saves all the trips back and forth.
    Before I went home I was provided with surgeons phone number, in case I have any questions and the assurance from the staff that I am more than welcome to contact them if there's anything they can help me with.
    During my recovery I was contacted by CityLaser staff and Dr Gurgia himself. During the whole time I knew that they are there to help, if I need it.
    I had a very pleasant experience at CityLaser and I am happy with the results.
  • 2020-12-16
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Hej Karin! Tack så mycket för din fina recension. Varmt välkommen åter 🤗

• 2020-12-14
    Eva tog bort födelsemärken. Perfekt resultat! Jag har fått bra svar på konsultationer. Bra lösningar och realistiska förväntningar ❤
    Hej Malin! Tack så hemskt mycket för dina fina ord och va härligt att höra att du fått fina resultat. Varmt välkommen tillbaka!🌹😊

Ögonlocksoperation
    mycket vänligt bemötande från alla,
    Hej Anette! Tack så mycket för dina fina ord. Du är varmt välkommen till oss 🤗🌹

• 2020-12-14
    Tog bort ett födelsemärke med laser, blev supertrevligt bemött och upplevde god info om vad som skedde genom hela proceduren!
    Hej Emmelie! Tack för din fina recension och va härligt att höra att du kände dig trygg i våra händer. Du är varmt välkommen tillbaka till oss 😀🌹

• 2020-12-13
    Gjorde en behandling av ytligt blodkärl på näsan med YAG laser. Trevligt bemötande i avkopplande miljö i väntrum. Vid behandling var information väldigt bristfällig och skapade viss oro eftersom jag inte visste hur länge det skulle ta eller om det skulle göra ont.
    Hej Pernilla! Tack för din feedback. Detta skall vi absolut ta till oss. Vi hoppas att du vill komma tillbaka så att vi får chansen att ge dig ett bättre intryck. 🤗🌹

• 2020-12-13
    Jag är väldigt nöjd me behandling som jag fick.Bemötande av personal var riktigt bra. Det blev mera som jag förväntade. Helt fantastisk.
    Hej Ritva! Tack för din fina recension och va kul att du känner dig nöjd. Varmt välkommen åter 🤗

• 2020-12-12
    Jag har tagit bort födelsemärken samt gjort en IPL-behandling och är mycket nöjd. Väldigt trevlig och kunnig personal, jag känner mig helt trygg i deras händer.
    Hej Britta! Tack för din fina recension. Va roligt att resultatet blivit bra och att du är nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaka! 🤗🤗

• 2020-12-11
    Fick väldigt bra bemötande, personalen var super trevliga och hade väldigt goda kunskaper för att ge tillräckligt med information vilket fick mig att förstå hur behandlingen skulle gå till och vad det kan finnas för konsekvenser. Miljön kunde inte varit bättre då det är alltid rent och fint.
    Hej Ronja! Tack för Dina fina ord. va härligt att du kände dig trygg i våra händer. Varmt välkommen åter 🌹😀

• 2020-12-11
    Så nöjd med Citylaser! Finns faktiskt inte något negativt att säga.. Utmärkt service, noggranna utförare, bra lyhördhet och perfekta resultat 💯❤️
    Hej Yasmin! Tack för din fina recension! Va roligt att höra att du är nöjd och att att du tyckte att vi var trevliga. Varmt välkommen tillbaka 🌹🤗

• 2020-12-11
    Proffessionellt trevligt bemötande. Snabbt effektivt. Fina lokaler lätt att boka tid. Nöjd
    Hej Klas! Tack för fina ord och va härligt att höra att du känner dig nöjd. Varmt välkommen åter! 🤗

• 2020-11-02
    väldigt fint, trevlig personal och hög kvalite av produkter och behandlingar.
    Hej
    En otroligt duktigt och trevligt plastikkirurg som finförklarade allt innan operationen. Jag har blivit bra bemött å jag är väldigt nöjd å rekommender Dr.Layth Gurgla starkt!.
    Hej Siavash! Tack för din fina recension! Vad roligt att höra att du känner dig nöjd och vi skall absolut se till så att layth får ta del av dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! 🤗

• 2020-10-27
    Inte alls nöjd med bemötandet och resultatet
    Hej Mirela! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd. Du får gärna höra av dig till oss och berätta mer om vilken behandling du gjort så skall vi självklart se vad vi kan göra. Vi vill absolut att du skall känna dig nöjd. Varmt välkommen tillbaka!

Personligt och tillitsväckande bemötande
    Hej Jasmine! Tack för fina ord. Roligt att höra att du känner dig nöjd! Varmt välkommen tillbaka. 😊

• 2020-10-24
    Gjorde laserbehandling av ärr och blivit jättebra bemött alla gånger! Tycker Citylaser levde upp till alla förväntningar jag hade och kan varmt rekommendera dom.
    Hej Tova! Tack för de fina betyget. 😍 Härligt att höra att du känner dig bra bemött av oss. Du är alltid välkommen till oss 🤗

• 2020-10-22
    Jag hade gjort ett misstag på ”boka direkt”. Var inte bokad när jag kom, vilket jag trodde. Dom behandlade mig i alla fall. Hade bokat microneedling. Väldigt nöjd. Otroligt tillmötesgående och vänlig personal!
    Hej Annika! Tack för ditt fina betyg! Vad roligt att du känner dig nöjd med oss. Ja sådant är lätt hänt och brukar oftast lösa sig 😍 Varmt välkommen åter 🤗 Varmt välkommen

Perfekt. Inbjudande, glada trevliga personer som jobbar. Lyssnar o förklarar:
    Hej Jeni! Tack för din fina recension. Va roligt att att du tycker om oss. Varmt välkommen att hänga med oss!😊

• 2020-10-22
    Tillmötesgående personal som värnar om att man som kund alltid ska känna sig nöjd med sitt besök.
    Hej Anna! Tack för fina ord. Va härligt att höra att du känner dig nöjd med oss. Du är varmt välkommen tillbaka 🤗

• 2020-10-22
    Duktig personal, man kände sig trygg.
    Genomgick en op.
    Var orolig inför op men allt gick jättebra, personalen var kunnig lugn.
    Hej Selda! Tack så mycket för din fina recension. Va härligt att du kände dig trygg hos oss detta är väldigt viktigt för oss. Varmt välkommen tillbaka🤗

• 2020-10-22
    Bra bemötade, fräsh lokal samt riktigt duktig personal!
    Hej Alexandra! Tack för din fina recension! Vad härligt att höra att du är nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaka🤗

• 2020-10-21
    Gjorde en fullbukplastik.
    Fantastiskt bemötande ifrån kirurgen och övrig personal. Kände mig verkligen trygg och väl omhändertagen. Resultatet är över förväntan.
    Hej Catharina Vi blir så glada över att höra att du känner dig nöjd med oss och med resultatet. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. 🤗

• 2020-10-20
    Jag fick en konaultation och är mycket nöjd.
    Så härligt att höra Petra vi blir väldigt glada för din recension. Du är varmt välkommen Vänliga hälsningar Citylaser teamet

• 2020-10-20
    Jag kom till City Laser för bla ett kranskärl på benen som fått mig att känna mig osäker. Ganska orolig för att det skulle göra väldigt ont och kanske inte skulle gå att få fint resultat. Blev så varmt och proffsigt välkomnad när jag kom in, så fräscht och snyggt hade de också. Fick direkt känslan av tillit och att allt skulle gå bra.
    De överträffade mina förväntningar både med resultatet hittills och hur väl omhändertagen jag kände mig. Rekommenderar till alla i min närhet, kommer aldrig gå till någon annan hädanefter och längtar till nästa besök!
    Vilken väldig fin recension vi blir jätteglada🤗 Du är varmt välkommen tillbaka Vänliga hälsningar Hela Citylaser teamet

• 2020-10-19
    Personalen bemötte mig väldigt proffesionellt och jag blev väldigt väl omhändertagen.
    Tusen tack för din fina recension vi blir så glada. Varmt välkommen Vänliga hälsningar Hela Citylaser teamet

• 2020-10-19
    Har varit på två behandlingar hos Jelena där jag gjort hårborttagning med laser. Varit superbra bemött och Jelena förklarade hela processen väldigt bra så kände mig väldigt trygg!
    Tusen tack för den fina recensionen. Du är varmt välkommen tillbaka när du vill Vänliga hälsningar Hela Citylaser teamet 🤗

• 2020-10-19
    Jag har efter en stor viktminskning (-25 kg) haft slapp hud runt magen som inte har gått tillbaka och det har påverkat mig i mitt dagliga liv. En god vän berättade om en helt ny teknik som drar ihop huden utan några större ingrepp så jag bokade tid för konsultation. 2 veckor senare genomförde jag en så kallad Renuvion behandling och nu efter 1 månad så har min hud dragit ihop sig så pass mycket att jag skulle kunna visa mig och vara stolt över hur jag ser ut på vilken badstrand som helst! Tack Citylaser för att ni hjälpte mig och får mig att må så bra!❤️🙏🏽
    Tusen tack för din fina recension Carlos det uppskattar vi verkligen. Du är varmt välkommen tillbaka Vänliga hälsningar Hela Citylaser teamet

• 2020-10-18
    Laserbehandlingen genomfördes väldigt valhänt, som om det var första gången. Jag kände mig inte trygg.
    Annars fina, centrala lokaler. Vänlig reception, lätt och smidigt att boka tid.
    Hej Tråkigt att höra. De är inte något vi vill att någon av våra kunder upplever. Vi hoppas att vi får chansen att göra dig nöjd framöver.

• 2020-10-17
    Bra bemötande och ser verkligen till kundens behov och önskemål.
    Tusen tack för den fina recensionen du är varmt välkommen tillbaka 🤗 Vänliga hälsningar Hela Citylaser teamet

• 2020-10-17
    Proffsiga, noggranna och varmt omhändertagande. Rekommenderas om du värdesätter hög kvalitet snarare än lägsta pris.
    Tusen tack Åsa för den fina recensionen det betyder väldigt mycket för oss Vänliga hälsningar Hela Citylaser teamet

• 2020-10-17
    Otroligt bra service och bra personal.
    Hej Markus! Tack så hemskt mycket för den fina recensionen! Det värmer att höra detta. Varmt välkommen åter 😀

• 2020-10-17
    Kunnig personal som gör mig trygg.
    Hej Ulrica! Tack för de fina betyget. Härligt att du känner dig nöjd med oss. Varmt välkommen åter 🤗

• 2020-10-16
    Trevlig bemötande och snabb och bra behandling. Tyvärr levs det inte upp till vad som utlovas riktigt då behandlingen inte fungerar som utlovad.
    Hej Mårten. Tack för det fina betyget. Vad tråkigt att resultatet inte blivit som du önskat. Vi hoppas på att få se dig igen för ett nytt försök med vår nya maskin. Varmt välkommen tillbaka! 🤗

• 2020-10-16
    Botox. Ytterst professionellt bemötande
    Hej Therese! Var härligt att höra att du är nöjd med oss. Varmt välkommen tillbaks 😀

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte