Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.
Lör-Sön: Stängt

Zarita V skrev om Citylaser
    Professionella & kunniga. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • 2019-04-18

Fanny S skrev om Citylaser
    Dåliga på att passa tider och att informera kunden att de är sena. Fick vänta 30min efter min bokade tid utan någon information eller kompensation/ursäkt Läs mer
  • 2019-04-17

Thomas H skrev om Citylaser
    Är så supernöjd! Har nu kört laser för permanent hårborttagning på bröst, mage och underliv. Fantastiskt resultat! Jenny och Jelena är så proffsiga både i bemötande och utförande! Alla borde göra det! ;) Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-04-17 Citylaser svarar Thomas H
    Tack så jättemycket för den fina bedömningen 🤗
    Vi önskar dig en fin påsk

Suzan V skrev om Citylaser
    Genomförde laserbehandling på födelsemärken och ytliga blodkärl. Superfin mottagning och fint resultat . Riktigt bra, trevlig och kompetent personal. Läs mer

Anna skrev om Citylaser
    Hade fått en misslyckad fillerbehandling på annan klinik och var lite rädd för att göra samma misstag igen. Valde citylaser av en ren slump faktiskt. Bokade konsultation hos Sanna och fick förtroende direkt. Hon garanterade att det skulle bli bra och la i lite i taget för att se hur det blev. Fyllde i kinderna samt lite även i främre kinden. Jag är sååå nöjd med resultatet och kommer fortsätta hos Sanna. Oerhört seriös och kunnig. Läs mer
    2019-04-15 Citylaser svarar Anna
    Tusen tack för din fina bedömning, vi uppskattar det verkligen 😊

Mike A skrev om Citylaser
    Grym trevlig personal och fräscha lokaler! Kan varmt rekommendera denna klinik. Läs mer
    2019-04-15 Citylaser svarar Mike A
    Tack för den fina bedömningen 😊
  • 2019-03-25

Sara H skrev om Citylaser
    Underbar, trevlig, och kompetent personal. Lyxig lokal, och väldigt goda resultat. Jag har tagit bort både födelsemärken och tatuering. Kommer inte att gå till någon annan i fortsättningen! Jag känner mig väldig trygg i deras händer! Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Sara H
    Underbart omdöme Sara , tack för det 😃Det är såna här omdömen som verkligen får oss glada 🙌🏼På återseende då 😉
  • 2019-03-23

Mikaela B skrev om Citylaser
    Trevligt bemötande och välinformerade behandlingar med bra påminnelser om säkerhet och risker. Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Mikaela B
    Tack för ditt omdöme Mikaela 👍🏼 Skönt o höra att vi sköter oss med både logistik och säkerheten 😉

My S skrev om Citylaser
    Jag har gjort både laserbehandling och botox hos Citylaser och är jättenöjd. Fantastiska människor, alltid ett proffesionellt och personligt bemötande -allt över förväntningarna. Jag rekommenderar dem varmt tilla alla mina vänner. Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar My S
    Härligt att du är nöjd My 👌🏽vi blir superglada när vi lyckas leverera över förväntningarna 😃Tack också för dina rekommendationer till dina vänner 🙌🏼

Adrian C skrev om Citylaser
    Bokade hårborttagning men hon som hjälpte mig var så duktig och trevlig så jag bokade en ansiktsbehandling med.
    Det här företaget kör riktig bra maskiner och det är absolut det viktigaste när man gör behandlingar. Blev väl omhändertagen av en tjej som heter Olivia :) Läs mer
    2019-04-04 Citylaser svarar Adrian C
    Tack för ditt härliga & fina omdöme Adrian 🙂 🙌🏼

Linda T skrev om Citylaser
    Vänligt och proffsigt tillmötesgående Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Linda T
    Tack för ditt omdöme Linda 👍🏼 Kul o höra 🙂

Klara T skrev om Citylaser
    Alltid varit ett proffsigt och bra bemötande. Har gjort 6 laserbehandlingar av hårborttagning och är jättenöjd. Om något hår funnits kvar efter ett besök har jag fått komma tillbaka kostnadsfritt och snabbt åtgärda det. Fina lokaler, rent och snyggt! Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Klara T
    Kul & höra Klara 👍🏼Tack för ditt omdöme 🙂

Olga T skrev om Citylaser
    Alltid mycket vänligt bemötande på Citylaser.
    -- Jag har varit på Citylaser för IPL-behandling upprepade gånger, och är nöjd med resultatet.
    -- Köpt Obagi make-up remover, Obagi dagkräm och Obagi Rozatrol -- väldigt bra produkter som jag rekommenderades av duktig hudvårdsterapeut Olivia!
    -- Behandlats av Dr. Gea med Botox och filler ('argrynkan') ca fyra ggr hittills. Dr. Geo är otroligt skicklig -- en konstnär. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Olga T
    Superkul & höra att du är nöjd med dina behandlingar och våra produkter 🙂Stort tack för ditt givande omdöme Olga 🙌🏼
  • Christina S

2019-03-22

Christina S skrev om Citylaser
    Citylaser har ett utmärkt kundbemötande Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Christina S
    Det känns väldigt kul för oss att höra att du tycker det Christina, tack 🙂🙌🏼

Christine W skrev om Citylaser
    Proffsigt bemötande av både personal i reception och av läkaren. Resultatet av mitt ingrepp blev precis som jag önskade. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Christine W
    Det är alltid lika kul att höra när våra kunder fått det de önskar 🙂 Är du nöjd, då är vi nöjda Christine 😉

Marie A skrev om Citylaser
    Permanent hårborttagning av haka och överläppen. Väldigt varmt och trevligt bemötande. Jag förväntade att de skulle veskriva hur processen fungerade och vad man behövde tänka på mm. Tyckte de var väldigt duktiga på detta. Dom beskrev i detalj hur hårborttagningen gick till och va jag skulle tänka på innan och efter behandling.
    Bemötandet var varmt vilket gjorde att man inte var nervös och kunde slappna av, väldigt bra och positivt. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Marie A
    Härligt att du känner så Marie 👍🏼Med tanke på att merparten av våra behandlingar faktiskt gör ont så tycker vi det är viktigt att våra kunder känner sig just trygga 🙂 Tack för ditt omdöme 🙌🏼
  • 2019-03-21

Julia O skrev om Citylaser
    Fint och personlig känsla mitt i Göteborgs city. Trevligt bemötande och förtroende ingivande doktor. Mycket nöjd med mitt resultat och uppföljningen av det. Läs mer
    2019-03-22 Citylaser svarar Julia O
    Härligt att höra Julia 🙂Tack för ditt omdöme 🙌🏼
  • 2019-03-19

Cecilia K skrev om Citylaser
    Jag har gjort laserbehandlingar.
    Trevligt bemött och proffsig personal! Läs mer
    2019-03-19 Citylaser svarar Cecilia K
    Hej Cecilia
    Tack för de fina omdömet 🙏🏼
  • 2019-03-19

Charlotte C skrev om Citylaser
    Mycket väl omhändertagen av fantastisk personal. Jag känner mig trygg under mina laserbehandlingar. Läs mer
    2019-03-19 Citylaser svarar Charlotte C
    Hej Charlotte
    Härligt att höra😊 stort tack för ditt omdöme
  • 2019-03-18

CAROLINE B skrev om Citylaser
    Tusen tack bästa Dr. Gia för min övre ögonlocksoperation som jag fick göra så snabbt. Är så tacksam för att du kunde ta emot mig så snabbt trots flytt.
    Är så tacksam och nöjd över resultatet, betyg 5/5.❤️

Citylaser drog dock 20.000kr i stället för 18500:- som det skulle kosta. Såklart fick jag tillbaka mina 1500:- efter några dagar men ni litade dock inte på mig när jag sa att Dr. Gia hade sagt 18500:- för konsultation och operation. Ni sa även att ni skulle höra av Er efter att ni hade pratat med Dr Gia men jag fick varken något samtal eller mejl ifrån Er. Dåligt! Jag själv fick kontakta Gia och berätta för honom. Betyg 2/5 för det! Läs mer
    2019-03-19 Citylaser svarar CAROLINE B
    Hej
    Tack för ditt omdöme. Vi ber om ursäkt för att du fick vänta några dagar på dina pengar.
  • 2019-03-10

Pinar A skrev om Citylaser
    Mycket trevliga! Man känner sig trygg hos dom. Läs mer
    2019-03-11 Citylaser svarar Pinar A
    Tack för ditt omdöme Pinar, Skönt o höra att du känner dig trygg hos oss 🙂

Sara A skrev om Citylaser
    Supernöjd med min upplevelse, riktigt trevlig personal! Läs mer
    2019-03-11 Citylaser svarar Sara A
    Tack för ditt härliga och ärliga omdöme Sara 😀Det betyder mycket för oss 🙌🏼

Lillemor L skrev om Citylaser
    Jag tog bort en leverfläck. Eva var väldigt professionell både i utförande och att hon svarade på alla mina frågor. Jag kommer absolut besöka citylaser igen om det behövs. Läs mer
    2019-03-08 Citylaser svarar Lillemor L
    Tack för dit fina omdöme Lillemor 🙂. Hoppas vi ses igen 😉

Denize Y skrev om Citylaser
    Jättenöjd med behandling och bemötande Läs mer
    2019-03-08 Citylaser svarar Denize Y
    Härligt Denize, Tack för ditt omdöme 🙂
  • 2019-03-07

Priscilla O skrev om Citylaser
    Tatueringsborttagning
    Företaget känns väldigt seriöst ,super trevligt bemötande och jätte fina lokaler Läs mer
    2019-03-08 Citylaser svarar Priscilla O
    Väldigt kul & höra Priscilla 😀 Tack för ditt fina omdöme 🙌🏼
  • 2019-03-07

Peter L skrev om Citylaser
    Jättetrevlig personal och väldigt duktiga. Läs mer
    2019-03-07 Citylaser svarar Peter L
    Stort tack för ditt omdöme 🙌🏼🙌🏼

Robert T skrev om Citylaser
    Borttagning av märken med laser. Bra bemötande, trevlig personal, snabb service. Läs mer
    2019-03-07 Citylaser svarar Robert T
    stort tack för ditt omdöme Robert 🙌🏼🙂
  • Linda A

2019-03-06

Linda A skrev om Citylaser
    Jag har varit flera gånger på Citylaser. Jag har injicerat botox, fillers och använt laser till leverfläckar.
    Alltid bra bemötande, bra resultat och trivsam atmosfär.
    Min dotter har också tagit bort ärr med laser, och de är nu helt borta.
    Så jag ger Citylaser högsta betyg! Läs mer
    2019-03-07 Citylaser svarar Linda A
    Stort tack Linda för ditt fina omdöme 😀det betyder mycket för oss 🙌🏼

Louise W skrev om Citylaser
    Integritet, trygghet och omsorg för att allt skall bli bra. Rekommenderas å det varmaste Läs mer
    2019-03-06 Citylaser svarar Louise W
    Tusen tack Louise, de känns väldigt kul att höra

Andrea N skrev om Citylaser
    Borttagning av fibrom i ansikte. Proffsigt och tryggt bemötande av Olivia. Mina förväntningar var höga och uppfylldes. Kommer att återkomma. Läs mer
    2019-03-06 Citylaser svarar Andrea N
    Alltid kul & höra när förväntningarna infrias Andrea 👍🏼 tack för ditt fina omdöme 😀 på återseende 😉
  • Nathalie S

2019-03-06

Nathalie S skrev om Citylaser
    Jag är mer än nöjd efter att varit hos dr: Gia och gjort op.

Skulle rekommendera honom, både för op och filler/botox. Läs mer
    2019-03-06 Citylaser svarar Nathalie S
    Härligt o höra Nathalie, tack för ditt fina omdöme 🙌🏼🙂

Frida Hemborg skrev om Citylaser
    Som sagt, har bara postivt att säga om Citylaser. Bästa stället enligt mig! Läs mer
    2019-03-05 Citylaser svarar Frida Hemborg
    Superkul o höra Frida 😀Tack för ditt positiva omdöme 🙌🏼

Ekaterini A skrev om Citylaser
    Upplevelse på citylaser är underbart för att det fins trevligt personal behandlingar som jag gör är de jätteduktiga och gör allt bästa!
    Jag vill säga en Tusen Tack!!!!!!! Läs mer
    2019-03-05 Citylaser svarar Ekaterini A
    Åhhh.. tusen tack för ditt fina omdöme Ekaterini 🙌🏼😀

Jannica H skrev om Citylaser
    Jag fick inte min behandling trots att jag bokat tid då de va sena i tid och drog in min tid... fick reda på det efter väntat 30 min i väntrummet Läs mer
    2019-03-05 Citylaser svarar Jannica H
    Vi ber om ursäkt för att vi blev sena till din behandling och att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar om att ta bort din tatuering till juli. Det är inte så processen går till vid en tatueringsborttagning så det hade varit oseriöst av oss att lova dig de. Vi noterade att du ville hem och fundera istället för att ta en behandling.
    Vänliga hälsningar
    Jenny
  • 2019-03-03

Lennart Engström skrev om Citylaser
    Jättenöjd!

Genomförde borttagning av penila papler hos Jenny Steverin vid Citylaser. Jag kan säga nu när det gått en period efter avslutad behandling att resultatet är mycket lyckat! Då jag hade ganska många prickar så krävdes ett återbesök för att ta bort resterande prickar. Detta återbesök var gratis :)

Jag har bara gott att säga om bemötande, behandling och resultat. Då detta kändes som en ganska "pinsam" grej att genomföra så var det lite nervöst att komma till behandlingstillfället. Men alla var så otroligt trevliga och proffsiga så att nervositeten släppte ganska omgående. Lite värk efteråt när bedövningen slutat verka men det gick ganska snabbt över.

Tack Jenny och tack Citylaser för en väldigt lyckad behandling och trevligt bemötande. Värt varenda krona!

Hälsningar Lennart Läs mer
    2019-03-04 Citylaser svarar Lennart Engström
    Superkul & höra Lennart att du är jättenöjd med behandlingen av penila papler 🙂Va fint av dig att dela med dig av din känsla och upplevelse kring en behandling som kan kännas lite "pinsam" precis som du skriver 👍🏼

Vi ska se till Så jenny får ta del av ditt omdöme ☝🏼
  • 2019-03-02

Jenny L skrev om Citylaser
    Genomförde en laserbehandling för att ta bort ärr. Mycket proffsig personal och trevligt bemötande! Man kände sig omhändertagen och blev väl informerad om allt. Läs mer
    2019-03-04 Citylaser svarar Jenny L
    Stort tack för ditt fina omdöme Jenny 😀Det betyder mycket för oss 🙌🏼
  • 2019-03-01

Leo K skrev om Citylaser
    Snabbt och effektivt.Trevlig personal. Läs mer
    2019-03-01 Citylaser svarar Leo K
    Låter bra Leo 👍🏼 Tack för ditt omdöme 🙌🏼
  • 2019-03-01

Sandra A skrev om Citylaser
    Härligt tillmötesgående personal och proffsiga behandlingar! Läs mer
    2019-03-01 Citylaser svarar Sandra A
    Tack för ditt fina omdöme Sandra 🙂🙌🏼
  • 2019-02-27

Kerstin W skrev om Citylaser
    Lever upp till förväntningarna på bra resultat och gott bemötande. Läs mer
    2019-03-01 Citylaser svarar Kerstin W
    Kul att vi lyckas infria förväntningarna Kerstin 👍🏼 Tack för ditt omdöme 🙌🏼
  • 2019-02-24

Marie S skrev om Citylaser
    Jag tog bort ett märke , en solskada i ansiktet och blev både vänligt och proffsigt bemött Läs mer
    2019-02-26 Citylaser svarar Marie S
    Tack för ditt omdöme Marie 🙂🙌🏼
  • Freï V

2019-02-22

Freï V skrev om Citylaser
    Jag gjorde en undre ögonlocksoperation för att ta bort påsar under ögonen. Resultatet är visserligen bättre än det var innan men det är fortfarande påsar och trött utseende kvar. Jag hade nog hoppats på ett mer perfekt resultat. Personalen är väldigt vänlig. Läs mer
    2019-02-26 Citylaser svarar Freï V
    Hej Freï. Tack för ditt omdöme.

Det låter som att det inte har klickat helt mellan förväntningarna och resultatet och det är givetvis tråkigt att höra 😕Du kan väl maila oss på boka(a)citylaser.se så får vi ta det vidare. Vårt mål är alltid att du som kund är nöjd 👍🏼
    2019-03-23 Freï V svarar Citylaser
    Tack för ert svar, ja det är tråkigt eftersom jag fortfarande får kommentarer om att jag "ser trött ut". Det är ju en rätt dyr investering.
    Jag kontaktar er på adressen ni uppgav, så hoppas jag att det går att rätta till.
    Tack
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sofie S

2019-02-22

Sofie S skrev om Citylaser
    Professionell klinik med trevlig personal. Alltid nöjd med mina behandlingar och känner mig väldigt väl bemött. Läs mer
    2019-02-25 Citylaser svarar Sofie S
    Så roligt att höra Sofia 🤗vi uppskattar det verkligen

Maud Jennifer Helen G skrev om Citylaser
    Jag tog bort ett utstående födelsemärke med laser. Fick bedövning kände ingenting. Trevligt bemötande! Gick väldigt snabbt och smidigt. Lite dyrt är väl nackdelen men det har läkt fint märket. Läs mer
    2019-02-22 Citylaser svarar Maud Jennifer Helen G
    tack för ditt omdöme Maud, det betyder mycket för oss 🙂Skönt o höra att det läkt fint 👍🏼

Mattias E skrev om Citylaser
    -Jag besökte kliniken för att laserbehandla en tatuering.

-Jag blev mycket väl emottagen.

-Jag hade förväntat mig att tatueringen skulle försvinna snabbare. Felet var inte företagets, utan färgen i tatueringen.

- Trevlig personal och fina lokaler. Läs mer
    2019-02-22 Citylaser svarar Mattias E
    Tack för ditt utförliga och fina omdöme Mattias 🙂 Tatueringar är lite luriga på det sättet ☝🏼

Kristina O skrev om Citylaser
    Är nöjd med resultatet.
    Trevligt och respektfullt bemötande. Läs mer
    2019-02-22 Citylaser svarar Kristina O
    Tack för ditt omdöme Kristina 🙌🏼Härligt att du är nöjd 👍🏼
  • 2019-02-21

Johan N skrev om Citylaser
    Professionellt bemötande, kompetent personal. Läs mer
    2019-02-21 Citylaser svarar Johan N
    Tack för ditt omdöme Johan 🙌🏼
  • 2019-02-21

Sofie F skrev om Citylaser
    Trevlig och kompetent personal samt vacker miljö. Läs mer
    2019-02-21 Citylaser svarar Sofie F
    Tack för ditt omdöme Sofie 🙌🏼🙂
  • 2019-02-20

Maria L skrev om Citylaser
    Väldigt professionellt bemötande och mycket nöjd med behandlingen. Läs mer
    2019-02-20 Citylaser svarar Maria L
    Superkul & höra Maria, tack för ditt fina omdöme 🙂🙌🏼
  • 2019-02-20

Ljiljana S skrev om Citylaser
    Trevlig bemötande och trevlig personal Läs mer
    2019-02-20 Citylaser svarar Ljiljana S
    Tack för ditt omdöme Ljiljana 🙌🏼Det betyder mycket för oss 🙂