Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar, Injektionsbehandlingar, Plastikkirurgi, Intimkirurgi och nischade hudvårdsprodukter (ZO Medical).

Vi har erfarna och välutbildade specialister på samtliga områden och vi tror att det, tillsammans med ett personligt bemötande, är det som gör att vi ofta får bra omdömen av våra kunder. Skriv gärna ett omdöme om oss nedan så vi kan bli ännu bättre.

Läs vad 87 kunder tycker om Citylaser

• Pierre
    Pierre skrev om Citylaser
    Mycket trevligt bemötande. Snabb behandling med bra resultat. Rekommendera starkt
  • Ani
    Ani skrev om Citylaser
    Då det var min första gång med IPL behandling så kände jag att personen som behandlade mig kunde ha erbjudit mig bedövning och informerat mig om vad behandlingen gick ut på. Inte visste jag att det kunde göra ont och inte visste jag att det var möjligt att få bedövning heller. Några dagar senare har jag fortfarande ont i kinden och det är enbart för att mitt födelsedagsmärke brändes bort under behandlingen utav misstag antar jag för att personen som behandlade mig inte gjorde sitt jobb. Ni borde verkligen tänka på att informera era kunder om behandlingar ni utför på de, så att de känner att de är i trygga händer. Det enda positiva just nu är att jag ser resultat efter behandlingen men informationen om behandlingen och den kommunikativa förmågan var urusel. Hoppas att ni bättrar er och tar er tiden att förklara för era kunder vad de kan förvänta sig när de gör behandlingar hos er.
    2017-10-27 Citylaser svarar Ani
    Men oj så tråkigt att höra det ska vi verkligen ta till oss av och tänka på i fortsättningen. Det vanligaste är att vi har en konsultation där vi går igenom både vad behandlingen innebär, resultatet och hur behandlingen känns. Att lägga bedövning är extremt ovanligt vid den här typen av behandling och vi brukar faktiskt inte rekommendera det. Du får gärna kontakta oss så vi får prata vidare, vi vill givetvis att alla våra kunder blir nöjda.

Med vänliga hälsningar
    Jenny Steverin
    Klinikchef
  • Malin D
    Malin D skrev om Citylaser
    Väldigt nöjd! Trevlig professionell personal och bra resultat på behandlingen! Rekommenderar!
  • Frida S
    Frida S skrev om Citylaser
    Super nöjd verkligen efter min bröstförstoring hos citylaser. Kan varmt rekommendera dem, härlig kunnig personal.
  • Giovanni A
    Giovanni A skrev om Citylaser
    Tog bort en leverfläck på ansiktet och är jättenöjd.
  • Jasmine H
    Jasmine H skrev om Citylaser
    Väldigt nöjd! Varit två gånger och har bokat en tredje. Trevlig professionell personal och bra resultat på behandlingen! Rekommenderar!
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Citylaser
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Och resultatet blev som utlovat, kan inte va nöjdare!
  • Sally M
    Sally M skrev om Citylaser
    Väldigt trevligt bemötande, professionell personal som tar sin tid att förklara behandling/ingrepp, kändes avslappnat och inte ett dugg stressat eller jobbigt, rekommenderar till alla!:)
  • Petra E
    Petra E skrev om Citylaser
    Supernöjd med resultatet men tyvärr fick jag vänta ca 30 min efter min tid på attkomma in. Sen kändes behandlingen stressad. Men kommer ändå gå tillbaka och hoppas på bättre upplevelse nästa gång.
    2017-03-20 Citylaser svarar Petra E
    Hej Petra,

Kul o höra att du är nöjd med resultatet och tack för fortsatt visat förtroende trots att du fick vänta länge innan din behandling. Normalt sett så ska du inte behöva vänta alls men om du var hos oss i mitten/slutet på februari så kan det ha varit för att vi saknade delar av vår personal på grund av sjukdom.

Välkommen åter..
  • Dalia
    Dalia skrev om Citylaser
    Har nu varit på Citlyaser några gånger. Jag är sjukt nöjd med personalen (Eva och Jenny) samt behandlingarna.
    Mysigt väntrum och kliniken i helhet är väldigt fräsch.
  • Jenny Ö
    Jenny Ö skrev om Citylaser
    Fantastisk professionellt bemötande!
    Eva tog väl hand om mig och jag kommer definitivt tillbaka.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Citylaser
    Jag har varit på City laser fyra gånger nu och kommer att gå tillbaka fler gånger. Personalen (Jenny och Eva) är helt fantastiska på att lugna nervositete och att ta hand om en.
  • Therese
    Therese skrev om Citylaser
    Jag gick till Citylaser för cirka 2,5 veckor sedan för en konsultation angående att ta bort några leverfläckar samt ett ytligt blodkärl i ansiktet. Pratade med Jenny och allt kändes så himla bra och hon erbjöd sig till och med att ta bort det på en gång trots att jag bara var där för en konsultation egentligen. Jag var inte beredd på det så jag blev väldigt nervös men Jenny var så oerhört professionell och trevlig vilket gjorde mig hur lugn som helst. Har ingenting att klaga på. Jag är verkligen jättenöjd!
  • Patricia B
    Patricia B skrev om Citylaser
    Första gången jag gjorde en laserbehandling, tog bort en liten plupp i ansiktet, supernöjd, Jenny var super noggrann och allt gick jättebra. Kommer absolut tillbaka till er.
  • Emelia O
    Emelia O skrev om Citylaser
    Mycket nöjd. Var nervös inför att ta bort mitt födelsemärke men blev lugn när jag kom dit och fick ett sånt bra och professionellt bemötande. Otroligt bra kundservice!
  • jan s
    jan s skrev om Citylaser
    Jag kände en viss nervositet inför besöket och borttagandet av födelsemärken. Ett lugn infann sig sedan hos mig eftersom jag blev väl bemött och informerad av personalen, förstod då att de var mycket kompetenta inom området.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Citylaser
    Mycket trevligt bemötande och proffesionell personal. Rekommenderas varmt!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Citylaser
    Förutom priset så är allt annat kanon. Bra service, fina lokaler och trevligt bemötande.
  • D
    D skrev om Citylaser
    Hej!
    Jag har nu varit på 7 laser tillfällen hos City laser och jag måste säga att personalen, speciellt Eva, ät väldigt trevliga. Platsen är mysig och jag har märkt förbättringar på ansiktet då hårstråna börjar bli tunnare. Underbar laser klinik!
  • Signe
    Signe skrev om Citylaser
    De hjälpte mig att ta bort en prick i ansiktet. Ett jättebra ställe med kunnig och trevlig personal, jag går gärna dit fler gånger!
  • Anna M
    Anna M skrev om Citylaser
    Mycket kompetent och trevlig personal, med en förmåga att göra kunden totalt avslappnad och trygg.
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Citylaser
    Fina resultat och kunnig personal. Fin och mysig mottagning. Tack!
  • Ellen F
    Ellen F skrev om Citylaser
    Duktig personal och mysig lokal!
  • Erika N
    Erika N skrev om Citylaser
    Supernöjd! Hade två tydliga blodkärl synliga under ögonen som nu är helt borta. Snabbt enkelt och professionellt! Tack ska ni ha!
  • Julia T
    Julia T skrev om Citylaser
    Jätte nöjd!! Tog bort ett sprucket blodkärl i ansiktet och det är helt borta nu. Super nöjd med Jenny!
  • Marina
    Marina skrev om Citylaser
    Fick ett väldigt trevligt bemötande av Jenny. Är väldigt nöjd med resultatet , rekommenderas!
  • Regina P
    Regina P skrev om Citylaser
    Har varit på laserbehandling flera gånger och är väldigt nöjd med resultatet och bemötandet man fick. Jenny gav mig tips och info om hur behandlingen skulle utföras.
  • Christina J
    Christina J skrev om Citylaser
    Eva är mycket proffsig och kunnig. Dessutom väldigt tillmötesgående som person. Mycket nöjd och kommer tillbaka igen./Christina
  • Stella B
    Stella B skrev om Citylaser
    I am very happy with the hair removal treatment. Jenny is very nice, prepared and professional. At the first appointment (for free) she explained to me everything about the treatment and she answered to all my questions and doubts. I am really happy with the results and I do not need to think about waxing anymore. The clinic in really clean and the waiting room very cosy. I definitely suggest you Citylaser.
  • Noor A
    Noor A skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande, Jenny gav mig tips och info.om hur behandling ska pågå. Jag bokade tid nästa vecka för att börja behanding med tattoo borttagning.
  • Elin S
    Elin S skrev om Citylaser
    Otroligt god service, trevlig personal & är väldigt nöjd med laserbehandlingar Jenny gjort på mig. Man känner att man är i trygga händer!
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Citylaser
    nöjd med precis allt, grym service, proffsigt bemötande och trevliga lokaler!
  • Mi M
    Mi M skrev om Citylaser
    Varmt bemötande, bra service och kunnig personal. Rekommenderar dem starkt.
  • Therese
    Therese skrev om Citylaser
    Professionell klinik. Bra bemötande och fräscha lokaler. Kände sig trygg. Rekomenderar.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Citylaser
    Jättebra bemötande som gjorde mig avslappnad.
    Fick tips att använda bedövningskräm (inför permanent hårborttagning med laserbehandling) som fungerade fint.

Kommer definitivt fortsätta mina behandlingar här.
  • Jessica Ö
    Jessica Ö skrev om Citylaser
    Tog bort födelsemärke i ansiktet med laser. Har önskat att göra detta ingrepp i flera år, men tyckte det kändes jätte läskigt. Väl på plats fick jag ett mycket professionellt bemötande och glömde genast bort hur rädd jag var. Det gick snabbt, gjorde inte ont och jag känner mig väldigt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera detta!
  • Gil T
    Gil T skrev om Citylaser
    Fick ett utmärkt bemötande och en fin behandling. Är riktigt nöjd!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Citylaser
    Mycket bra service. Rent och behagligt. De hjälpte mig att ta bort några ärr med kortisonbehandling. Mitt enda klagomål är att man ibland behöver fråga uppenbara saker om ingreppen som det känns som att man borde få reda på från början, så det kanske ni kan jobba på. Jag skulle i alla fall gå tillbaka när som helst och rekommendera det till alla.
  • Rosa-María I
    Rosa-María I skrev om Citylaser
    Njöd med servicen, tyckte bara att man kunde informera iförväg att det finns andra priser om man inte har personnummer.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Citylaser
    Mysigt väntrum. Trevligt och professionellt bemötande. Jag tog bort åldersförändringar i ansiktet med laser. Mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar dem starkt.
  • Maurice G
    Maurice G skrev om Citylaser
    Maria: Jag blev mycket nöjd med läkaren som opererade mig och även sköterskan som var tillmötesgående och vänlig

även miljön på kliniken var fräsch och fin. Kan verkligen rekommendera citylaser.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Citylaser
    Jätte bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Känner mig i trygga händer!
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Citylaser
    Tog bort ett födelsemärke. Mycket nöjd med såväl service som resultat. Rekommenderas!
  • Heléne G
    Heléne G skrev om Citylaser
    Har tagit bort pigment fläckar och min dotter ett födelsemärke! Lyxig inredning, fräscht och bra bemött
  • Tina P
    Tina P skrev om Citylaser
    Bra service, bra resultat, snabba effektiva och prydliga! Tar bort en ttuering.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Citylaser
    Jag har tagit bort leverfläckar i 2 olika omgångar med laser. Supernöjd med resultatet! Kommer gå dit fler gånger.
  • Anette S
    Anette S skrev om Citylaser
    Laseret bort hår, og var meget tilfreds med dette, så kommer absolut tilbage!
    Personalet var meget professionelle og tog sig tid til at svare på spørgsmål, da dette var min første gang.
  • My E
    My E skrev om Citylaser
    Jag tog bort en leverfläck och kan rekommendera Citylaser till det. Bra bemötande och resultatet blev bra.
    Citylaser, Stefan A gillar detta
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Citylaser
    Professionella i alla avseende och mkt bra resultat när jag tog bort xantelasma
    Citylaser, Stefan A gillar detta
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Citylaser
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra service. Mysigt och välkomnande väntrum. Eva är dessutom rolig så efter senaste besöket gick jag i väg med ett leende på läpparna!
    Stefan A, Citylaser gillar detta

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg