Alltid lika proffsiga och trevliga! Så nöjd varje gång jag går ut där ifrån.
The Local
10 omdömen om The Local
Sedan starten hos Reco 2026
Fint ställe och bra klippning
Alltid lika trevligt och välkomnande🥰
Proffsigt bemötande. Är jättenöjd med resultatet.
Professionellt bemötande i en inbjudande och stilfull miljö. Jag känner mig alltid omhändertagen och går därifrån mer än nöjd. Caroline har en imponerande kompetens och en säker känsla för stil, vilket gör att jag alltid känner mig trygg i hennes händer.
Duktiga, trevliga, kundanpassade bra bemötade moderna lokaler gott kaffe.
Världens bästa frisör 🤩✨ Helt otroligt kunnig och professionell. Skulle aldrig gå någon annanstans! Superfin salong, allt är mysigt och genomtänkt. Gå hit, du kommer inte ångra dig!
Mycket bra! Blev nöjd med klippning och fick kaffe vill ett alltid känna extra lyxigt!
Tack Sofia för ditt fina omdöme 💕
Kompetent personal, trevlig stämning, helt klart bäst på ekerö !
Tack så hjärtligt Örn och Birgitta, ni är fantastiska 💕
Otroligt professionella, trevliga och kunniga inom området. Jag skulle aldrig välja någon annan salong nu efter jag varit här.
Tack så hjärtligt Denice för ditt fina omdöme och stort TACK för att du väljer oss 💕