Rekommenderat företag 2016 - Studio Paus
Rekommenderat företag 2015 - Studio Paus

Studio Paus

GREVGATAN 47, 114 58 Stockholm — Visa karta

Vi är en personlig skönhetsstudio belägen vid karlaplan / Östermalm. Vår ambition är att du ska känna dig som hemma hos oss!

Vi erbjuder resultatinriktade ansiktsbehandlingar med amerikanska hudvårdsmärket Exuviance samt det svenska ekologiska Maria Åkerberg. Vi fixar dina fransar&bryn, vaxar bort din oönskade hårväxt samt vårdar dina fötter! Vi har även riktat in oss på massage där vi utför svensk klassisk massage samt behandlande massage för dig som kräver lite mer.

Varmt välkomna hem till oss på Studio Paus!
Mån: 10:00-17:30
Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Studio Paus

• Carola A
    Carola A skrev om Studio Paus
    Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.
  • Maria L
    Maria L skrev om Studio Paus
    En vacker miljö och underbar atmosfär där man kan stilla sig och få professionell behandling av de kunniga och omtänksamma terapeuterna.
    Jag är mer än nöjd.
  • Mats B
    Mats B skrev om Studio Paus
    Trevlig miljö och trevligt bemötande. Tofflorna som kunderna erbjuds att ha på sig borde dock finnas i större storlekar.
  • Kicki B
    Kicki B skrev om Studio Paus
    Jag är verkligen nöjd ! Har gjort ansiktsbehandling och ryggmassage, har snart tid igen för ansiktsbehandling. Går hos Moa, som är så bra !
    Trevlig lokal är det också.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Studio Paus
    Jag är jättenöjd med Studio Paus o den behandling jag fick av Moa .Har rekommenderat till flera av mina vänner o jag återvänder till Moa.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Studio Paus
    Ansiktsbehandling - Helt fantastisk! Går vart 3 månad
    Massage - Jättebra!
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Studio Paus
    Befinner mig ofta i Stockholm genom mitt företag & har verkligen hittat rätt ställe att få den behandling jag önskar eftersom detta fantastiska ställe innehåller ett helt smörgåsbord med behandlingar på menyn.
    Mysigt, avkopplande, fint bemötande & proffsigt utförda behandlingar.
    Det har varit & kommer att fortsätta vara många besök där.
    Rekommenderas varmt!
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Studio Paus
    Besökte Studio Paus för första gången idag och blev glatt överraskad när jag klev in, vilken mysig lokal! Fick massage av en tjej som heter Moa och hon var grymt duktig. Har problem med spänningar i nacke och rygg men efter en behandling hos henne känner jag att mycket har lossnat. Kommer absolut att besöka Studio Paus igen då det även fanns många andra spännande behandlingar på menyn att utforska.
    2016-05-04 Studio Paus svarar Jessica J
    Vad roligt Jessica! Du är varmt välkommen att utforska hela vår behandlingsmeny! / Moa
  • Maria  H
    Maria H skrev om Studio Paus
    Trevlig och duktig personal med bra service och bemötande:)
    Salongen är fantastisk och man blir väldigt avslappnad av miljön! :)
  • Anders P
    Anders P skrev om Studio Paus
    Blev nog 10 år yngre efter en skön massage. Hoppas att det blir ytterligare 10 efter nästa behandling? Kan varmt rekommendera Studio Paus.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Studio Paus
    Otroligt fin service och trevlig personal! Jättemysig salong med avslappnande stämning. Kan verkligen rekommendera StudioPaus!
  • Anna R
    Anna R skrev om Studio Paus
    Här känner jag mig alltid välkommen och ompysslad! Efter en kort behandling är jag piggare och gladare än innan och ser alltid fram emot nästa besök. Jag går regelbundet till studiopaus för fransfärgning, men har också testat på manikyr/pedikyr och massage och är lika nöjd med resultatet varje gång oavsett behandling.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Studio Paus
    Jag har alltid fått ett bra bemötande från studio paus och därför har jag fortsatt och kommer fortsätta gå på olika behandlingar hos studion.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Studio Paus
    Trevligt bemötande av personalen. Proffs i det de gör.
  • Ida B
    Ida B skrev om Studio Paus
    Kände mig otroligt ren och klar i hyn efter! För betyg fem skulle jag önska mer personliga råd och kanske lite mer berättande om vad hon gör under behandlingen tex "nu lägger jag på en exfolierande mask" osv
  • Helena S
    Helena S skrev om Studio Paus
    Alltid bra när man vaxar och färgar fransar. :)
  • Robin L
    Robin L skrev om Studio Paus
    Personalen och lokalerna är väldigt trevliga. Proffsigt bemötande, och lätt att känna sig bekväm, hemmastadd och lugn. Jag har gått på massage och ansiktsbehandling ett flertal gånger och det lever alltid upp till förväntningarna!
    Man ska välja Studio Paus om man vill ha lugn och avkoppling, proffsig personal och bra behandlingar.
  • Kicki N
    Kicki N skrev om Studio Paus
    Ansiktsbehandling.
    Trevlig och välkomnande personal. Trevliga och avslappnande lokaler.
    Mycket nöjd!
  • Helena E
    Helena E skrev om Studio Paus
    Vänligt och professionellt bemötande. Alltid god service och väl genomförda behandlingar. Jag har köpt olika typer av behandlingar och alla har motsvarat mina förväntningar. Trevlig och lugn miljö.
  • Becher M
    Becher M skrev om Studio Paus
    Fantastisk personal och man får grym service
  • Erica R
    Erica R skrev om Studio Paus
    Mycket brs ställe. Bra personal o bra priser.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Studio Paus
    Jag går regelbundet på ansiktsbehandling och är mycket nöjd med allt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Studio Paus
    Bra bemötande, fin lokal och bra service.
  • Eva B
    Eva B skrev om Studio Paus
    Lugn behaglig miljö. professionell personal.
  • Eva H
    Eva H skrev om Studio Paus
    ALLTID TREVLIG OCH PROFFSIGT BEMÖTANDE VID BEHANDLINGARNA!
  • Pia J
    Pia J skrev om Studio Paus
    Bra personal, duktig, service minded positiva bra service
  • Theres L
    Theres L skrev om Studio Paus
    Duktig personal och väldigt trevliga! Mysig och avslappnande lokal.
  • Emma S
    Emma S skrev om Studio Paus
    Alltid trevligt bemötande, jag går bara för att få behandlande massage och jag är väldigt nöjd!
  • Elin H
    Elin H skrev om Studio Paus
    Studio Paus kan jag varmt rekomendera till andra, en avslappnad atmosvär, och fint bemötande.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Studio Paus
    Blev rekommenderad Studio Paus av en kompis för flera år sedan och har sedan dess själv gått regelbundet på massagebehandlingar. Alla massörer har sin egen "handstil" och har alla också alltid varit duktiga, lyhörda och kunniga. Jag hade inte blivit trogen kund annars. Lokalerna är superfina, och att gå hit är en skön avkoppling och batteriladdare.
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Studio Paus
    Varmt och proffsigt bemötande!
    Underbar massage!
    Avstressande och harmonisk miljö !
    En ljuvlig oas i stadens puls !!
  • Anette L
    Anette L skrev om Studio Paus
    Bra,trevlig personal,fin miljö. Jag gjorde en ansiktsbehandling samt färgning av ögonbryn.
    Kändes tryggt och proffesionellt.
  • Karin F
    Karin F skrev om Studio Paus
    Alltid jättetrevligt, fantastisk personal med stor kunskap inom hudvård och massage. Mycket fräsch lokal, vackert inredd och med rofylld stämning. Ansiktsbehandlingarna är underbara och verkligen anpassade efter hudtyp och produkterna passar de med känslig hy. Alltid jättetrevligt bemötande och lugn atmosfär. Har även fått gellack som verkligen är prisvärt och av hög kvalitet.
    Jag är en stamkund till denna oas på Östermalm.
  • Stefania D
    Stefania D skrev om Studio Paus
    På Studio Paus är personal mycket trevliga och kompetenta
  • Anna K
    Anna K skrev om Studio Paus
    Alltid fint bemötande, proffsiga behandlingar, goda råd och allt sker med omtänksamhet i en lugn avkopplade miljö. Madelene är en pärla!
  • Pia B
    Pia B skrev om Studio Paus
    Jag har varit och fått massage flera gånger. Och är mycket nöjd
  • Pia L
    Pia L skrev om Studio Paus
    Man blir lugn bara av att komma in på Studio Paus och ett mycket trevligt bemötande. Jag köpte en ansiktsbehandling och några hudvårdsprodukter
    Jag var mycket nöjd när jag gick därifrån och kommer att gå dit igen
  • Lena G
    Lena G skrev om Studio Paus
    jag har alltid blivit väl bemött. jag har fått massage och gjort vid mina ögonbryn samt tagit bort besvärande hårväxt.

GREVGATAN 47, 114 58 Stockholm