Fotvård på Östermalm

7 rekommenderade fotvårdsalonger i Östermalm, Stockholm

• Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm! Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    oskar g
    oskar g: Mycket bra vård av dåliga naglar, rekommenderas!
  • Härliga Fötter i Stockholm erbjuder professionell, medicinsk fot- och nagelvård med behandling av förhårdnader, svamp, vårtor, liktornar, nageltrång, hälsporre etc. Välkomna att boka tid!
    Eva S
    Eva S: Jag kan varmt rekommendera Härliga Fötter. Trevligt bemötande och kunnig personal.
  • Feet Treat

Rosa A
    Rosa A: Det kändes jättebra. Jättetrevlig och proffsig!
  • Studio Paus

Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.
  • La Vida Kliniken

Välkommen till oss på La Vida Kliniken! 2018 firar vi 25-årsjubileum med massor av extra erbjudanden. Kom in för en kostnadsfri konsultation så hjälper vi dig.
    Jadzia L
    Jadzia L: Mycket professionella bahandlingar. Eva har mycket kosmetologisk och även medicinsk kunskap. Trevlig och vänlig person...
  • A Kropps Harmonie

Jonny B
    Jonny B: Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .
  • Välkommen till Estet skönhetsklinik. Vi finns här för att du ska känna dig trygg i ditt val av skönhetsklinik.
    Anncarin B
    Anncarin B: Fina nya lokaler o professionellt bemötande. Jag kommer definitivt tillbaka.
Visa sida:
Stadsdelar i Östermalm