La Vida Kliniken

Styrmansgatan 52, 114 60 Stockholm — Visa karta

Är du ute efter en laserbehandling? Vi på La Vida Kliniken kan definitivt hitta den rätta estetiska behandlingen för dig.

Hos oss erbjuder vi metoder som Alexandritlaser, KTP-laser, Dermaroller, Dermastamp och Eporex. Vi fixar allt mellan hårborttagning, tatueringsborttagning, pigmentfläckar, födelsemärken, hudbristningar, celluliter, acne, fettreducering - och mycket mer därtill. Dessutom erbjuder vi även fotvård och permanent makeup.

År 2018 firar vi 25-årsjubileum! Därför kommer detta år bli speciellt och vi kommer att erbjuda massor av erbjudanden och rabatter. Välkommen förbi för en gratis konsultation!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om La Vida Kliniken

• Jadzia L
    Jadzia L skrev om La Vida Kliniken
    Mycket professionella bahandlingar.
    Eva har mycket kosmetologisk och även medicinsk kunskap. Trevlig och vänlig personal. Ordnar extraordinary tid vid behov. Jag har alltid varit super nöjd med La Vida kliniken. Läs mer
  • Mete A
    Mete A skrev om La Vida Kliniken
    Alltid mycket trevlig bemötande Läs mer
  • Tatjama K
    Tatjama K skrev om La Vida Kliniken
    Jag var på honungsinpackning. Behandling utfördes professionellt och kan rekommendera den. Det ända som drar mitt betyg ner är att det inte var tillräckligt varmt i rummet. Läs mer
  • Agnieszska J
    Agnieszska J skrev om La Vida Kliniken
    Ewa är trevlig, kunnig och proffsig. Rekommenderar! Läs mer
  • Ewa P
    Ewa P skrev om La Vida Kliniken
    Hej! Jag går som bekant till La Vida Klinik på Styrmansgatan, hos Ewa som är fantastiskt och underhåller min hy med allt möjligt.Jag har verkligen hittat hem där. Jag gjorde en första omgång med Dermapen för ett år sen. Jag har aldrig varit så nervös inför en hudvårdsbehandling nånsin. Men Ewa övertalade mig om ett ljuvligt resultat även om det gjort ont. Fick bedövningssalva i hela ansiktet, annars hade det nog inte gått :)). På mig gjorde det ganska ont på pannan samt på käkbenen(ställen där det är mkt ben och inte mycket fett under), på övriga ställen gjorde inte ont. Jag var väldigt röd i hela ansiktet efteråt Det gick över efter 3 dagar.
    Igår gjorde jag en sådan behandling igen Mellan 2-3 behandlingar sa Ewa att man får räkna med. Men först och främst så ska jag på en behandling i januari.
    Kolla upp det ställe !! Annars kan jag varmt rekommendera La Vida Klinik!! Läs mer
  • Soleen M
    Soleen M skrev om La Vida Kliniken
    Väldigt positivt bemötande, de ser till att man är så bekväm som möjligt vilket är jätte bra.

Jag har fått hjälp med laserbehandling och jag tycker att det levde upp till mina förväntningar även om man inte har gjort många behandlingar så blev resultatet som väntat. Läs mer
  • Amelie W
    Amelie W skrev om La Vida Kliniken
    Mycket gott bemötande.
    Stor skicklighet.
    Känns tryggt! Läs mer
  • Nihat P
    Nihat P skrev om La Vida Kliniken
    Har haft problem med en ytlihblodkärl och några födelsemärke. Mycket trevligt bemötande, korrekt diagnos och laser behandling, mycket prisvärt, rekommenderas.
    Nihat PALANCIOGLU Läs mer

Styrmansgatan 52, 114 60 Stockholm