La Vida Kliniken

La Vida Kliniken

Ring 070-794 89 05 www.lavida.se

Är du ute efter en laserbehandling? Vi på La Vida Kliniken kan definitivt hitta den rätta estetiska behandlingen för dig. Hos oss erbjuder vi metoder som Alexandritlaser, KTP-laser, Dermaroller, Dermastamp och Eporex. Vi fixar allt mellan hårborttagning, tatueringsborttagning, pigmentfläckar, födelsemärken, hudbristningar,...

8 omdömen om La Vida Kliniken

Jadzia L
Skrev om La Vida Kliniken

Mycket professionella bahandlingar. Eva har mycket kosmetologisk och även medicinsk kunskap. Trevlig och vänlig personal. Ordnar extraordinary tid vid behov. Jag har alltid varit super nöjd med La Vida kliniken.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Mete A

Alltid mycket trevlig bemötande

Tatjama K
Skrev om La Vida Kliniken

Jag var på honungsinpackning. Behandling utfördes professionellt och kan rekommendera den. Det ända som drar mitt betyg ner är att det inte var tillräckligt varmt i rummet.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Agnieszska J
Skrev om La Vida Kliniken

Ewa är trevlig, kunnig och proffsig. Rekommenderar!

Ewa P
Skrev om La Vida Kliniken

Hej! Jag går som bekant till La Vida Klinik på Styrmansgatan, hos Ewa som är fantastiskt och underhåller min hy med allt möjligt.Jag har verkligen hittat hem där. Jag gjorde en första omgång med Dermapen för ett år sen. Jag har aldrig varit så nervös inför en hudvårdsbehandling nånsin. Men Ewa övertalade mig om ett ljuvligt resultat även om det gjort ont. Fick bedövningssalva i hela ansiktet, annars hade det nog inte gått :)). På mig gjorde det ganska ont på pannan samt på käkbenen(ställen där det är mkt ben och inte mycket...

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Soleen M
Skrev om La Vida Kliniken

Väldigt positivt bemötande, de ser till att man är så bekväm som möjligt vilket är jätte bra. Jag har fått hjälp med laserbehandling och jag tycker att det levde upp till mina förväntningar även om man inte har gjort många behandlingar så blev resultatet som väntat.

Amelie W
Skrev om La Vida Kliniken

Mycket gott bemötande. Stor skicklighet. Känns tryggt!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Nihat P
Skrev om La Vida Kliniken

Har haft problem med en ytlihblodkärl och några födelsemärke. Mycket trevligt bemötande, korrekt diagnos och laser behandling, mycket prisvärt, rekommenderas. Nihat PALANCIOGLU