Yogayama AB

Jungfrugatan 8, 114 44 Stockholm — Visa karta

2.7 i betyg av av 3 omdömen

Välkommen till en mötesplats för yoga, pranayama, mindfulness, mat som gör gott av Renée Voltaire, en butik för alla sinnen och behandlingar som shiatsu, ayurveda, klassisk massage, ansiktsbehandlingar och fotvård på ett holistiskt vis.

Läs vad 3 kunder tycker om Yogayama AB

• Anna Christina Tienne J

2020-08-21

Anna Christina Tienne J skrev om Yogayama AB
    Jag övervägde att köpa ett erbjudande av dem när min prova-på vecka gick ut, men lutade mot att avstå då jag var höggravid. Tjejen i kassan sa då att det absolut inte var några problem att i efterhand förlänga om tiden för klippen skulle gå ut vilket övertygade mig att spendera nästan 4000 kronor.

Sedan gick allt snabbt. Min bebis visade sig inte växa i magen och jag fick åka in och ut på kontroller. Till slut fick jag en igångsättning och födde fram en mycket liten kille som vägde så lite som 2,2 kilo. Då han var så liten så höll vi oss hemma extra länge utan bakterier från främlingar så att han skulle växa till sig. Jag hade hela tiden detta yogakortet i bakhuvudet, men visste ju att det inte var några problem att få det förlängt när vi var redo att träffa folk igen.

När vi äntligen började våga oss ut bland folk så ringde jag till yogastudion vid ett antal tillfällen, men de påstod att de inte kunde se något medlemskap i systemet. Jag blev såklart jätteledsen, men tänkte att självklart går detta att ordna eftersom de ju sagt så tidigare.

Fortsatte höra av mig via telefon utan att någon återkom till mig eller hade något vettigt svar. Mailade in och fick reda på att all data raderas ur deras system direkt tiden går ut för ett klippkort (vilket låter jättekonstigt), vilket ingen hade informerat mig om - tvärtom så insisterade de att det absolut inte skulle vara några problem att förlänga medlemskapet.

Till slut hade jag lagt så mycket energi på detta och blivit så ledsen att jag verkligen inte hade lust att gå dit längre. Fick ett svar om att jag kunde få några klipp av dem, men inte alla de klippen jag betalat så mycket pengar för.

Då jag inte har ork att ta detta vidare så får jag väl skylla mig själv för att jag litade på deras ord, men vill dela med mig av detta då det var en fruktansvärd upplevelse att ta kontakt så många gånger och sedan få ett oerhört nonchalant bemötande och inte få det man blivit lovad. Mår verkligen dåligt av min upplevelse på Yogayama. Läs mer
  • Lena C

2008-01-27

Lena C skrev om Yogayama AB
    Yogayama är en liten oas mitt i city som ger möjlighet till andhämtning och lugn. Har ännu inte provat deras Yoga klasser, men restaurangen en trappa upp som drivs av Renee Voltaire kan jag varmt rekommendera om man tycker om ekologisk, vällagad och nyttig mat. Deras energi drinkar ger en perfekt fortsättning på dagen om man är där till lunch. Läs mer
  • Amanda E

2008-01-08

Amanda E skrev om Yogayama AB
    Trots att det är ett ställe att yoga (finns en massa olika varianter där) på har jag aldrig testat på detta. Brukar istället gå hit för deras goda och nyttiga luncher (gjorda av kändiskocken Renée Voltaire). Gott och nyttigt är ledorden och min favorit är quinoa med räkor och alger, låter lite udda men rekomenderas varmt! Läs mer
    Hanna S, Emma K gillar detta

Bästa Övriga företagen nära Yogayama AB:

Testföretag AB (1.9km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer