Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Östermalm Yogayama AB

Yogayama AB

Jungfrugatan 8, 114 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en mötesplats för yoga, pranayama, mindfulness, mat som gör gott av Renée Voltaire, en butik för alla sinnen och behandlingar som shiatsu, ayurveda, klassisk massage, ansiktsbehandlingar och fotvård på ett holistiskt vis.
Odengatan 23, 11424, Stockholm
Jelena L:
Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekommenderas :)!

Spa nära Yogayama AB:

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Odengatan 23, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Jelena L:

Upplandsgatan 33, Stockholm
Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på 2S Hudvård och Sp... Läs mer ›
Helena K:
Riktigt bra salong, Julija är ett proffs!

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

Läs vad 2 kunder tycker om Yogayama AB

• Lena C
    Lena C skrev om Yogayama AB
    Yogayama är en liten oas mitt i city som ger möjlighet till andhämtning och lugn. Har ännu inte provat deras Yoga klasser, men restaurangen en trappa upp som drivs av Renee Voltaire kan jag varmt rekommendera om man tycker om ekologisk, vällagad och nyttig mat. Deras energi drinkar ger en perfekt fortsättning på dagen om man är där till lunch.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Yogayama AB
    Trots att det är ett ställe att yoga (finns en massa olika varianter där) på har jag aldrig testat på detta. Brukar istället gå hit för deras goda och nyttiga luncher (gjorda av kändiskocken Renée Voltaire). Gott och nyttigt är ledorden och min favorit är quinoa med räkor och alger, låter lite udda men rekomenderas varmt!
    Hanna S, Emma K gillar detta

Jungfrugatan 8, 114 44 Stockholm