Yogayama AB

Yogayama AB

Ring 08-20 90 83 www.yogayama.se
2.3

Välkommen till en mötesplats för yoga, pranayama, mindfulness, mat som gör gott av Renée Voltaire, en butik för alla sinnen och behandlingar som shiatsu, ayurveda, klassisk massage, ansiktsbehandlingar och fotvård på ett holistiskt vis.

4 omdömen om Yogayama AB

ULRIKA A
Skrev om Yogayama AB

VARNING! Yogayama har kortat ner sina klasser efter årsskiftet. Finns knappt klasser över 60 minuter som det fanns tidigare.

Anna Christina Tienne J

Jag övervägde att köpa ett erbjudande av dem när min prova-på vecka gick ut, men lutade mot att avstå då jag var höggravid. Tjejen i kassan sa då att det absolut inte var några problem att i efterhand förlänga om tiden för klippen skulle gå ut vilket övertygade mig att spendera nästan 4000 kronor. Sedan gick allt snabbt. Min bebis visade sig inte växa i magen och jag fick åka in och ut på kontroller. Till slut fick jag en igångsättning och födde fram en mycket liten kille som vägde så lite som 2,2 kilo. Då han var så...

Lena C
Skrev om Yogayama AB

Yogayama är en liten oas mitt i city som ger möjlighet till andhämtning och lugn. Har ännu inte provat deras Yoga klasser, men restaurangen en trappa upp som drivs av Renee Voltaire kan jag varmt rekommendera om man tycker om ekologisk, vällagad och nyttig mat. Deras energi drinkar ger en perfekt fortsättning på dagen om man är där till lunch.

Amanda E
Skrev om Yogayama AB

Trots att det är ett ställe att yoga (finns en massa olika varianter där) på har jag aldrig testat på detta. Brukar istället gå hit för deras goda och nyttiga luncher (gjorda av kändiskocken Renée Voltaire). Gott och nyttigt är ledorden och min favorit är quinoa med räkor och alger, låter lite udda men rekomenderas varmt!

Hanna S och Emma K gillar detta