Topp 8 yogaställen

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Annika L
    Annika L: Jättebra yoga. Lugnt och avslappnande. Yoga nidra är favoriten!

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Askar N
    Askar N: Riktigt bra ställe för alla som vill motionera eller ta kickboxning på allvar. Jag hade aldrig testat kickboxning i mitt...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Studio Yogansa

Pipersgatan 26, Stockholm
    Välkommen att lära dig yoga och dans på Yogansa!
    Anna L
    Anna L: Vi är jättenöjda! Vår son längtar efter dansdagarna och verkar väldigt glad efter varje tillfälle.

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Amanda M
    Amanda M: Köpt tjänst. Bra upplevelse. Bra och snabb återkoppling.

Yogapalatset

Fredrikslundsvägen 2, Bromma
    Lotta E
    Lotta E: Bra instruktörer och bra yogapass. Lagom avvägning av andlig och fysisk inriktning.

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Johan Enbergsväg 20, Solna
    Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och Kina. Välkommen!
    Christina R
    Christina R: Göran är en jätteduktig akupunktör. Och har ett fantastiskt bemötande. Han ger också goda råd, som jag har tagit till mi...

YogaForum Stockholm

Besöksadress: Tomtebogatan 6 6tr, Stockholm
    YogaForum erbjuder bl.a. KundaliniYoga, medicinsk yoga, yogamassage och klangmassage. Boka en tid på vår hemsida!
    Anna B
    Anna B: Jättefint bemötande från början och passen har känts stärkande och hoppingivande. Jag tänkte att jag skulle pröva bara e...