Topp 8 yogaställen

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Marie G
    Marie G: Har endast besökt kroppskliniken 1 gång på en yoga och gongavslappning. Bra bemötande bra avslappning,

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Brita O
    Brita O: Mycket bra ! Seriös och kompetent kursledare med stort intresse för alla deltagares utveckling.

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Utsedd till Sveriges bästa klubb flera år i rad av Svenska Kickboxningsförbundet. Både elitidrottare och motionärer är välkomna!
    Cassandra S
    Cassandra S: Det är sjukt kul och grymt bra tränare! Sjukt bra träning!

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid!
    Kristine P
    Kristine P: Allt var jätte bra, har gått gravid pilates och gravid yoga.

Yogapalatset

Fredrikslundsvägen 2, Bromma
    Lotta E
    Lotta E: Bra instruktörer och bra yogapass. Lagom avvägning av andlig och fysisk inriktning.

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Johan Enbergsväg 20, Solna
    Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och Kina. Välkommen!
    Christina R
    Christina R: Göran är en jätteduktig akupunktör. Och har ett fantastiskt bemötande. Han ger också goda råd, som jag har tagit till mi...

Studio Yogansa

1 reco
    Pipersgatan 26, Stockholm
    Anna L
    Anna L: Vi är jättenöjda! Vår son längtar efter dansdagarna och verkar väldigt glad efter varje tillfälle.

YogaForum Stockholm

Besöksadress: Tomtebogatan 6 6tr, Stockholm
    YogaForum erbjuder bl.a. KundaliniYoga, medicinsk yoga, yogamassage och klangmassage. Boka en tid på vår hemsida!
    Tatiana E
    Tatiana E: Hej! Jag var på KundaliniYoga/Medicinsk Yoga för första gången. Jag tycker att kursen var bra, väldigt anpassad till ol...