Club Active Åkersberga

Snittbetyg
4.7
Medlemskap Ring 08-540 883 30 Dela

Om företaget

Club Active är en träningsanläggning med en etablerad närvaro sedan 2013. Här fokuserar Club Active på att erbjuda medlemmarna konkreta resultat. För Club Active handlar det inte bara om träning; det handlar om att tillhandahålla rätt verktyg för att förbättra människors välbefinnande. Club Active erbjuder ett komplett paket...

78 omdömen om Club Active Åkersberga

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 78 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Margaretha L
Skrev om Club Active Åkersberga

Trevligt och bra sätt att träna på.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Margaretha! Det är roligt att se hur bra du kommit igång //William

Per-Erik C
Skrev om Club Active Åkersberga

Väldigt trevlig och familjär stämning på Club Active Bra information , och introduktionen på gymmet va superbra

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för dina ord Per-Erik! Introduktionen är mycket viktig för oss så du får en bra start. Vi är glada att höra om hur du upplevde den //William

Maria A
Skrev om Club Active Åkersberga

Mysigt litet familjeägt gym med fina maskiner. Man känner sig välkommen :-)

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Maria! Det är viktigt för oss att man känner sig välkommen. Det glädjer oss att höra om din upplevelse //William

Margareta N
Skrev om Club Active Åkersberga

Jag har kommit igång med träningen under en längre tid, nästan ett år. Detta eftersom jag upplever miljön som stressfri och avslappnad.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Margareta! Det är så roligt att se så bra du kommit igång :)

Camilla S

Mycket bra! Alltid trevlig personal och mycket bra coachning, Mvh Camilla

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Camilla! Det gör oss glada att höra och det är alltid roligt att coacha dig :)

Synnöve A

Litet familjärt gym. Alltid hjälpsamma

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för dina ord Synnöve! Det är roligt att se hur bra vibrationsplattorna är och faktiskt hjälper med träningen för knäna :)

Sue A
Skrev om Club Active Åkersberga

Ett riktigt hemtrevligt gym där jag har trivts bra i alla år :) Personalen jobbar aktivt framåt samt ger alltid tid och bra service. De har skapat och ordnat olika intressanta rum, aktiviteter och föreläsningar för medlemmarna i olika åldersgrupp.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Sue! Vad roligt att du påpekar att vi anordnar aktiviteter och föreläsningar, det är något som ligger oss varmt om hjärtat för att göra informationen om hälsa lättillgänglig.

Fredrik N
Skrev om Club Active Åkersberga

Fantastisk personal och bra gym

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de fina orden Fredrik! Vi är så glada att ha dig hos oss :)

Lena H
Skrev om Club Active Åkersberga

Mycket positivt bemötande. Mina förväntningar har blivit uppfyllda o är helt nöjd med mina träningsupplevelser.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Lena! Vad roligt att höra att din förväntningar har blivit uppfyllda och att du är nöjd. Det gläder oss!

Stefan F
Skrev om Club Active Åkersberga

Ett litet gym med familjär känsla där alla blir sedda. Underbar och hjälpsam personal och trevliga lokaler 💯🤩

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för din ord Stefan! Vad roligt att du upplever att alla blir sedda, det är en viktig del i vår vision om hur det ska vara att vara medlem hos oss.

Lesley D
Skrev om Club Active Åkersberga

Gått här i många år. Ett familjeägt gym som är en familj på flera nivåer- dels från personalen mot medlemmarna och dels mellan medlemmarna. Aldrig ngn som gör sig märkvärdig, aldrig ngn sur min. Engagerad personal som peppar. Maskiner som gör allt enkelt. Superbra öppettider. Rent. Jag känner mig aldrig rädd, även när jag är där och det är mörkt ute. Som grädde på moset möter man alltid mysiga hundar! Saknar bara en bastu!

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de fina orden Lesley! Vad fint att du ta upp dels att det också är en som en familj mellan medlemmarna samt att du känner dig trygg. Vi är glada att ha dig hos oss och en del av gemenskapen :)

Oceana G
Skrev om Club Active Åkersberga

Ett helt underbart gym med mycket familjär känsla. Lyhörd och intresserad personal som engagerar sig hur det går för en med träningen. Power Platen är min favorit som gör underverk för stela muskler. Jag har bara gott att säga om detta ställe, Köp ett kort idag!

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt fina omdöme Oceana! Vi kan bara hålla med dig, vi älskar också Power Platen och verkligen, vilka underverk den gör för stela muskler :)

Annika E
Skrev om Club Active Åkersberga

Tråkigt när man blir sjuk! Sämre än väb

Svar från Club Active Åkersberga

Hej Annika! Ja visst är det tråkigt när man blir sjuk, däremot förstår vi inte resterande av ditt omdöme och undrar om det är så att det inte blev helt färdigskrivet? Återkom gärna med fullständig, vi ser fram emot att ta del av dina tankar! :)

Marianne N
Skrev om Club Active Åkersberga

Trevlig, mysigt, hemtrevligt, exceptionell service.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för dina ord Marianne! Det värmer oss att höra allt du delar med dig av, stort tack och tack för att du är en del av gemenskapen :)

Annika S
Skrev om Club Active Åkersberga

Bra gym där jag tränat i flera år. Fina lokaler, bra öppettider, trevlig och hjälpsam personal.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Annika! Vi är så glada att du är med oss varje år och bidrar till härlig stämning, det närmar sig väl 10år snart :)

Britt-Marie R
Skrev om Club Active Åkersberga

Ett litet familjärt gym som är till för alla olika typer av människor. Det är aldrig så mycket folk att man inte känner att man kan träna, det finns alltid plats . Roligt sätt att träna särskilt om man egentligen inte gillar gym , det går snabbt men är effektivt.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de orden Britt-Marie! Vad härligt att du upplever att det alltid finns plats och att det är roligt fast man inte gillar gym, det är vår ambition. Tack att du delar med dig //William

Lena E

På Club Active blir alla besökare sedda

Svar från Club Active Åkersberga

Åh vad härligt att höra Lena! Det är en viktigt grundbult i vår vision. Tack att du delar med dig //William

Lena M
Skrev om Club Active Åkersberga

Bästa stället alla kan hitta sin modell för träning. Bra öppettider så det inte blir överfullt. För att inte tala om dessa fantastiska som driver detta ställe dom är toppen Eva Ville Peter vänliga glada hjälpsamma💯🌺❤️.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack så jättemycket för din vackra ord Lena! Vi är så glada att ha dig med oss och hur du bidrar till den goda stämningen //William

Tremastaren A
Skrev om Club Active Åkersberga

Trevligt bemötande och fina lokaler samt träningsredskap.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Tremastaren! Det är viktigt för oss att man får ett fint bemötande så det glädjer oss att höra om din upplevelse //William

Susanna L
Skrev om Club Active Åkersberga

Letade efter ett gym som skulle passa mig som inte gillar gym. Club Active är perfekt, hade lagt ner för länge sen på ett vanligt gym (hade aldrig kommit ihåg alla inställningar), nu har jag istället köpt årskort:-)

Svar från Club Active Åkersberga

Tack Susanna för de fina orden! Det är så roligt att du hittat rätt hos oss och med vårt träningskoncept //William

Cecilia B
Skrev om Club Active Åkersberga

Bra trevligt gym med professionellt och trevligt bemötande. Familjär stämning!

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de fina orden Cecilia! Det är viktigt att vi upplevs som professionella så tack för att du delar med dig av din upplevelse //William

Leena L
Skrev om Club Active Åkersberga

Väldigt trevligt personal. Allt har varit mycket bättre än jag förväntade mig..

Svar från Club Active Åkersberga

Åh vad härligt att höra Leena! Tack så mycket för att du delar med dig av det, det värmer //William

Lena W
Skrev om Club Active Åkersberga

Ett personligt gym som är välkomnade. Ett gym för vanliga människor.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för dina ord Lena! Ett personligt gym för vanliga människor, det är precis vad vi vill vara. Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss //William

Tommy W
Skrev om Club Active Åkersberga

Alltid trevliga och hjälpsamma, man känner sig som hemma när man är där.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack så mycket Tommy! Vad fint att du känner så, det är vår ambition. Tack att du delar med dig av det //William

Johanna L
Skrev om Club Active Åkersberga

Personligt gym där alla kan känna sig välkomna

Svar från Club Active Åkersberga

Tack så mycket för de orden Johanna! Ett personligt gym där alla känner sig välkomna är precis vår ambition. Tack att du delar med dig //William

Gunilla E
Skrev om Club Active Åkersberga

En icke gyms atmosfär med varierande träningsmöjligheter

Svar från Club Active Åkersberga

Tack Gunilla! Det är just en icke gyms atmosfär som vi vill ha hos oss så tack att du delar med dig av din upplevelse //William

Britt-marie B
Skrev om Club Active Åkersberga

Club Active är jättebra och bra maskiner. Tyvärr har jag problem med ett knä sen rätt lång tid, men räknar med att snart börja igen. Britten (Britt-Marie) Berggren

Svar från Club Active Åkersberga

Tack Britten för de fina orden! Vi saknar dig hos oss och hoppas knäet är tillräckligt bra snart. Kom förbi så kan vi kolla på hur vi kan anpassa träningen till det som fungerar :) //William

Åsa M
Skrev om Club Active Åkersberga

Bra bemött. Köpte årskort till mig och min dotter . Ska börja igen efter ett uppehåll

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de orden Åsa! Vi tycker det är roligt att ha er hos oss och glada att höra att ni blivit bra bemötta //William

Gunilla N
Skrev om Club Active Åkersberga

Gillar att jag kan träna när som helst. Lokalerna och maskinerna är klanderfria. Milon med möjlighet att följa upp min träning digitalt passar mig. Det är en trivsam miljö att träna i utan stress och trängsel. Familjen sköter sitt gym och tar hand om oss medlemmar på ett utmärkt sätt.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de fina orden Gunilla! Det du skriver glädjer och värmer oss och vi är glada att ha dig hos oss och att du trivs //William

Lars J
Skrev om Club Active Åkersberga

Alla är jättetrevliga där, och träningsformen milo passar mig perfekt

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de fina orden Lars! Vad härligt att du blir väl bemött och att Milon passar dig. Tack att du delar med dig //William

Carina K
Skrev om Club Active Åkersberga

Ett gym där man kan vara sig själv. Mycket trevlig personal.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för omdömet Carina! Det är så viktigt för oss just att man kan vara sig själv. Tack att du delar med dig :) //William

Göran B
Skrev om Club Active Åkersberga

Man känner sig delaktig pga. det personliga bemötandet Atmosfären i lokalen förstärker upplevelsen av att alla strävar mot samma mål Det är lätt att få hjälp vid behov

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för de fina orden Göran! Vad glada vi blir att höra att du uppskattar det personliga bemötandet, det är en viktig grund för oss. Tack att du delar med dig //William

Harriet L
Skrev om Club Active Åkersberga

Enkelt att träna Alltid glada miner

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för omdömet Harriet! Visst är det enkelt med Milon och du bidrar också med de glada minerna. Vi är tacksamma att ha dig och Svenne hos oss. Tack att du delar med dig //William

Lena D
Skrev om Club Active Åkersberga

Fördelar= Familjärt och trevligt gym. Trevlig stämning både med ägare/personal och samtliga personer som man träffar där. Milonmaskinerna är enkla att använda för oss som är lite äldre Nackdelar= Kan upplevas som ett dyrt alternativ jämförelsevis med övriga gym på orten. Dock uppväger fördelarna nämnda ovan det faktumet. Jag har köpt årskort för 2024

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Lena! Tack att du väger positivt och negativt och visar att det positiva väger över. Vi är glada att ha dig och Peter hos oss. Tack att du delar med dig //William

Kristine P
Skrev om Club Active Åkersberga

Bra träning och mottagande, träningsmöjligheterna startar redan med tidiga öppettider till senare mot kvällen. Bra med själv kunna starta gruppträning på storbildsskärm. Saknar dock möjligheten till flera fria styrketräningsmaskiner som ej är kopplad till cirkeln, blir inte längre så fritt.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack för ditt omdöme Kristine! Vi är glada att höra att du fått ett bra mottagande. Visst var det så att på ett sätt gick frihet förlorad när vi bytte ut de vanliga styrkemaskinerna mot ett utökat utbud av Milon-maskiner då tiden man tränar är förbestämt. Tack att du delar med dig av din upplevelse //William

Jeanette P
Skrev om Club Active

Personligt familjärt bemötande med värme och omsorg. Jag fick höra via en kollega bara gott om Club Aktive och dess tränings form med Milo maskinerna och cirkel träningen. Är så glad att jag tog kontakt med Club Aktive och började att träna igen efter några års tränings uppehåll av olika själ. Är så nöjd. Köpte mig ett medlemskap, när jobb och annat i bland själ tid för träning kommer det ett trevligt sms med värmande peppning för forsatt träning som får mig att inte tappa träningslusten som i stället får mig att så snart det är möjligt längta efter att kunna återuppta träningen igen.

Anna H
Skrev om Club Active

Trevligt och familjärt gym med personligt bemötande! Gymmet har motsvarat mina förväntningar. Supernöjd!

Jon L
Skrev om Club Active

På det hela mest positivt. Inte knökfullt Trevliga människor..

Lotta T
Skrev om Club Active

Mysigt och trevligt gym. Kunniga, professionella och trevligt bemötande. Bra maskiner och olika träningsformer . Är jättenöjd !

Per S
Skrev om Club Active

Gymmet för mig som inte gillar gym! Ofta lugnt, lagom stort, bra parkering, trevlig o kunnig personal och så Milon som anpassas individuellt. Club Active passar mig! Pelle 82

Liselott S
Skrev om Club Active

Blir alltid trevligt och respektfullt bemött, med bästa service. Mina förväntningar var att få lättillgänglig och effektiv träning gällande kondition och styrka av hela kroppen. Jag köpte ett träningskort för 4,5år sedan och är så nöjd att jag fortfarande tränar på Club Active!

Leif S
Skrev om Club Active

Ett mycket personligt och trevligt gym. Man blir glad av att komma dit. Det är en härlig atmosfär för träning, med bra maskiner och härlig mix av musik stilar. Väljer man rätt tillfälle på dagen kan man nästan ha hela gymmet för sig själv, nice!

Svante H
Skrev om Club Active

Otroligt bra bemött. Hade inga förväntningar!!!!???? Active överträffade mina. Köpte träning/rehabilitering. Vilket jag fått.

Elin E
Skrev om Club Active

Lugnt och trevligt gym , trevlig och hjälpsam personal.

Tomas G
Skrev om Club Active

På ett mycket bra sätt. De lyssnade in vad jag vill och få ut av min träning. Mina förväntningar var att få en bättre fysik generellt. Club Active följer också upp mina resultat genom tester 2 gånger per år, samt genom rådgivning när behovet finnes. Alltid en trevlig och bra stämning på gymmet.

Rolf P
Skrev om Club Active

Jag började med en sex veckors kick start . Det fungerade mycket bra så jag fortsatte med en 6- månaders kort. Det är precis som deras slogan 'ett gym för dig som inte gillar gym" alla är trevliga, både personal och andra gymmare!

Sven-Ingvar C
Skrev om Club Active

På alla sätt ett mycket bra gym!

Inger P
Skrev om Club Active

Man blir alltid vänligt bemött. Jag har inte så stora förväntningar. Tycker att cirkelträningen passar mig. Gör pauser ibland med träningen. Det uppmärksammas och det är BRA. Det är en glad och positiv atmosfär. man får hjälp, stöd och push. Men får också träna lugnt ifred. Uppiffat och gott om plats. åtminstone när jag är där.

Hildur P
Skrev om Club Active Åkersberga

Bra för alla!! Milon utmärkt för ung, äldre, mindre tränad som vältränad! Trevlig och familjär anda!

Svar från Club Active Åkersberga

Tack så hjärtligt Hildur! Det är precis vad vi vill att alla ska veta och känna, att Milon är för alla. Tack att du delar med dig //William

Birgitta P
Skrev om Club Active Åkersberga

Väldigt fint engagemang av personalen, man blir sedd och får alltid hjälp om man behöver.

Svar från Club Active Åkersberga

Tack Birgitta för de fina orden! Det är viktigt för oss att man känner sig sedd och att det är enkelt att få hjälp när det behövs. Tack att du delar med dig //William

Filtrera omdömen