Uppsala Yogamassage

Uppsala Yogamassage

Uppsala Yogamassage är ett företag som vill inspirera till rörelse, avslappning och återhämtning. Vår förhoppning är att du ska få ny energi, mindre smärta och bättre hälsa genom de behandlingar vi erbjuder.

Behandlingar:
-Yogamassage, 75 minuter helkroppsmassage med olja
Yogamassage är en dynamisk, aktiv och avslappnande helkroppsmassage vilken kombinerar det bästa av två världar från Indisk tradition som djup oljemassage och yoga med stretching och andning. En välgörande behandling som stärker kroppens naturliga tillstånd av hälsa och varar länge. Efteråt känns din kropp lätt, vitaliserad och full av energi.

Yogamassage motverkar bland annat rygg och nackproblem, besvär från skuldror, stress och sömnproblem.

- Indisk huvud och ansiktsmassage
- Yogamassage partner workshop

Vi ligger centralt i Uppsala på Väderkvarnsgatan 35 i en lugn och skön miljö.
Uppsala Yogamassage etablerades 2018 av Rebecca Liljefors, Yogamassör.
Varmt välkommen!

Läs vad 48 kunder tycker om Uppsala Yogamassage 2

2021-03-11
    Var där för första gången. Hade bokat helkroppsmassage. Helt fantastiskt! Vänligt och lyhört bemötande. En rejäl genomgång av musklerna och yogastrecherna fördjupade behandlingen. En väldigt behaglig och mycket välgörande upplevelse.
    Hej Charlotta! Det är verkligen roligt att höra om hur du upplevde yogamassage-behandlingen, stort tack för att du delar med dig. Varma hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-03-10
    Prova-på-pass med yogamassage. Jag blev väl bemött och aktiviteterna passar mig. Det gav mersmak och jag kommer att boka fler pass framöver men just nu är kalendern för full.
    Hej Elisabeth! Vad fint att du fick mersmak, du är så välkommen tillbaka. Tack för att du lämnade så fint omdöme, vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-09
    Yogamassage. Fick ett bra bemötande. Visste inte vilka förväntningar jag skulle ha då detta var nytt för mig med yoga och massage tillsammans. Fick en bra upplevelse.
    Hej Petra! Vad fint att du kände dig väl bemött första gången är så viktig och det glädjer mig att du gillade yogamassage. Tack för ditt fina omdöme. Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-08
    Yogamassage
    Det var första gången, men var över förväntan.
    Spännande Elin, det var fint att höra. Tack för ditt omdöme och hoppas vi ses igen. Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-08
    Superbra massage! jag rekommenderar😊
    Namo, tusen tack för omdöme och härligt att du gillade massagen. Varmt välkommen åter. / Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-07
    Mycket skönt! Kommer att boka ny tid!
    Hej Anita, du är så välkommen tillbaka när det passar. Glad att du gillade behandlingen. Tack för att du skrev ett så fint omdöme också. / Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-07
    Jag fick en helkropps yogamassage och blev väldigt vänligt bemött. Jag kände mig i trygga händer. Det var också väldigt skönt och jag höll på att somna vid ett tillfälle. Rekommenderar starkt till alla som gillar massage och att stretcha ut muskler.
    Vilket fint omdöme du skrivit om oss, tusen tack Anna. / Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-06
    Upplevde yogamassagen som otroligt avslappnande, känslan satt i länge! Tack för det varma bemötandet🙏
    Hej Anki! Tack för att du berättar om din upplevelse, det värmer i hjärtat att veta att du hade en skön stund hos oss. Så fint, tack än en gång. / Rebecca Uppsala Yogamassage
    2021-02-05
    Rebecca är en professionell och varmhjärtad behandlare som jag gärna rekommenderar! ⭐️
    Tack för ditt fina omdöme Charlotta, det värmer i hjärtat 💚 Uppsala Yogamassage
    2021-02-05
    Yoga massage, bra bemötande och bästa massagen i uppsala
    Tack Oskar! Verkligen så tacksam för att du delar med dig om vad du tyckte om Yogamassage så att fler kan våga komma, speciellt i dessa tider. Hoppas du får en fin helg och tack än en gång. / Rebecca Uppsala Yogamassage
    Skön och avslappnad upplevelse
    Proffsig och trevlig bemötande
    Tack Anna! Så glad att du gillade behandlingen och tusen tack för att du delar din upplevelse. Verkligen tack. Ha en fin helg. /Rebecca Uppsala Yogamassage
    2020-10-05
    Har besökt Uppsala Yogamassage vid 3 tillfällen för yogamassage. Har bara positivt att säga om upplevelserna. Mycket trevlig och seriös massös som verkligen hjälpt mig med min ischias och kramper.
    Rekommenderas!
    Tack Stefan för ditt omdöme, så fint att du fick bra hjälp och tack än en gång. / Rebecca Uppsala Yogamassage
    2020-10-04
    Trevlig personal. Spännande att testa något nytt, det var en skön massage och stretching
    Visst är det spännande med nya grejer, tack Annica att du delar med dig av dina upplevelser. Vi är så glada för din feedback! Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2020-07-29
    Professionellt och riktigt, riktigt bra!
    2020-07-29
    Förutom den kompetenta behandlingen fick jag ett väldigt bra bemötande.
    Hej Abbas! Tusen tack för feedback! Jag är lycklig över att du kände dig väl omhändertagen. Ha det gott! Mvh Rebecca Uppsala Yogamassage
    2020-07-08
    Köpte Yogamassage. Väl bemött av massören. Gick därifrån med mjukare kropp och en härlig känsla.
    2020-07-03
    Rebecca är inkännande och duktig på det hon gör. Fantastiskt skön massage!
    2020-06-30
    Väldigt trevlig bemötande. Kunnigt genom hela behandlingen.
  • Sofia L
    2020-02-29
    Helt fantastisk Yoga massage! Rebecca var grym, och återkommer såklart :)
    2020-02-29
    Helkroppsmassage. 2 ggr. 3e bokad.
    Rofylld miljö. Inget tramsigt new age-igt lull-lull.
    Rakt o respektfullt men angeläget bemötande.
    Rebecca har en ypperlig balans mellan professionalitet o begåvning i sitt hantverk. Hon kombinerar m fingertoppskänsla kraftfull tyngd, fysisk bearbetning o subtil närvaro.
    Jag har en hel del mycket bra erfarenheter av olika massage o massörer. Även utomlands.
    Rebeccas yogamassage motsvarade mer än väl mina högt ställda krav på en bra o väl genomförd helkroppsmassage.
    2020-02-26
    Provade en yogamassage för första gången. Hos Rebecca kände jag mig välkommen och omhändertagen, förklarade vad som skulle hända och guidade en bra genom behandlingen. Trött men full med ny energi efteråt, hit kommer jag gå igen!
    2020-01-11
    75min yogamassage. Supertrevlig massageterapeut och utmärkt massage. Var första gången så visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Allt var bara positivt. Kommer absolut komma tillbaka.
  • Karin G
    2020-01-11
    Jag köpte trettio min prova-på yoga-massage. Jag hade problem med min nacke och det blev påtagligt bättre efter massagen. Mycket seriös och kunnig massör.
    2020-01-09
    yogamassage, mycket bra bemötandet behaglig massage med inslag av stretch vilket är bra för mig.
    Tack för ditt fina omdöme Lars, det värmer i hjärtat och känns fint att veta att det var bra för dig med Yogamassage. Med vänlig hälsning, Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-12-15
    Jättebra massageupplevelse som jag mådde bra av lång tid efter. Fint bemötande. Kommer absolut komma tillbaka.
    Du är så varmt välkommen tillbaka Isabelle. Varma hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-12-15
    Bra service! Trevlig personal och kanonpriser
    Tack Henrik, det värmer. Hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-12-13
    Yoga massage prova på 30 min, har nu bokat för en längre massage.

Närvarande, uppmärksamt och trevlig bemötande

Ja, jag tyckte att de överträffade mina förväntningar, "glatt överraskad"

Avslappnad efteråt, fick hjälp med att "återupptäcka" mina kroppsliga spänningar och "begränsningar" i en vilsam och harmonisk miljö/bemötande.
    Maria, det värmer att höra. Tack! Varma hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-12-13
    Bästa massagen jag har gått på. Bra på att tänja kroppen och massera musklerna på djupet. Kroppen svarar verkligen på behandlingen.
    Wow Hannes, verkligen tacksam att yogamassage var rätt för dig. Tack! Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-12-13
    Ett varmt välkomnande. Bra information om hur behandlingen skulle gå till. Jag är mycket nöjd med hela mitt besök!
    Hej Jonna! Så glad att höra att du är nöjd. Tack, vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-09-25
    Jag köpte en 75min yogamassage som visade sig vara precis vad min kropp behövde. Ett vänligt bemötande och en fantastisk behandling får mig att vilja återvända inom snar framtid igen.
    2019-09-25
    Jag och min snart 80-årige pappa var på den indiska huvudmassagen. En jätteskön massage där och också ryggen ingår och som massören kunde anpassa efter våra behov. Trevlig miljö och superproffsig massör! Rekommenderas!
    2019-09-25
    Ansikts- och hårbotten-massage, en indisk variant 45 min av Rebecca Liljefors på Väderkvarnsgatan 35. Rebecca har stark närvaro och är mycket välkomnande. Hennes handgrepp är både mjuka/varma och starka i precis rätt fas.Jag har tidigare fått helkroppsmassage 75 min. Samma sak där. En djup avslappning som satt i länge för att sedan övergå i energiöverskott när detoxen var över. Jag är ännu mer nöjd än förväntan!
    2019-09-24
    Yogamassage; trevligt och vänligt bemötande, väldigt duktig massös. Känner av kroppen ordentligt.
    2019-09-24
    Jag fick yogamassage och blev bemött på ett väldigt bra sätt. Jag kände mig harmonisk, glad och fylld av energi efteråt. Vistelsen var över mina förväntningar

Mvh shajwan Karimi
    Shajwan, så glad att jag fick möta dig och att du blev nöjd med Yogamassagen. Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-06-14
    Mycket bra massage och trevligt bemötande, mysiga lokaler!
    Hej Cecilia! Härligt att höra att du blev nöjd med Yogamassagen och trivdes hos oss. Vi är glada att höra din rekommendation, tack! Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-06-11
    Mjuk och skön behandling i varm atmosfär. Har problem med höft/skinkor/framsidan av låren och under massagen kändes det mest i baksida lår, smalbenen och fötter. Problemet sitter kanske längre ner än vad jag trodde? :)
    Kände mig helt avslappnad och rofylld när behandlingen var klar och snarkade till under den avslutande vilan. På vägen därifrån kändes stegen både lättare men framförallt längre. Rekommenderas varmt!
    Hej Jennie! Så glad jag blir att läsa din rekommendation. Långa och lätta steg, vilken fantastisk beskrivning av Yogamassagens verkan på just dig. Fortsätt så! Kram Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-05-17
    Härlig, vilsam och uppmjukande yogamassage av den bästa av professionella som är mån om just ditt välbefinnande! Du går ut som en ny människa. Kan verkligen rekommenderas!
    Hej Anneli! Härligt att du kände dig hjälpt av Yogamassagen och tack för dina fina ord. Varma hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-04-26
    Jag fick en toppenmassage på företaget i Uppsala av Rebecca Liljefors. Det var så lyxigt att få massage på arbetsplatsen! Vi är så nöjda och rekommenderar henne varmt till andra företag:)
    Hej Johanna! Så glad att du är nöjd, vi kommer gärna fler gånger och ger Yogamassage till er! Ha det gott, varma hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-04-13
    Jag fick en helkropps yogamassage och blev väldigt professionellt bemött. Det var första gången jag fick den här typen av massage och jag visste väl inte riktigt vad jag kunde förvänta mig men jag blev väldigt positivt överraskad. Det var en rogivande men samtidigt också stimulerande upplevelse i en lugn miljö. Rekommenderas!
    Hej Penja! Tack för din fina rekommendation, den värmer. Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-04-11
    Jag har varit på Yogamassage hos Rebecca Liljefors
    Rebecca har en varm och lyhörd energi
    Rebecca har hjälpt mig att öppna upp i bindväv som tidigare orsakat låsningar i bla höfter nacke och bäcken
    Jag har fått lättare att andas rätt då även diafradgman fått frigöras från bindväv som suttit fast
    Rekommenderar varmt Uppsala Yogamassage till alla 💖💫
    Hej Nina! Det känns skönt att veta att Yogamassagen kan hjälpa dig att må bättre. Tack för din fina rekommendation och hoppas att vi ses snart igen. Varma hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
  • Maggi L
    2019-04-10
    Yogamassage Mycket bra behandling för hela kroppen Kommer att gå dit flera gånger och rekommenderar denna behandling till vänner
    Hej Maggi! Du är varmt välkommen tillbaka, det känns skönt att veta att du uppskattade Yogamassagen. Tack för dina fina ord. Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    Yogamassage helkropp.

Bemötandet var mycket bra. Lugnt, bra information. Jag kände mig välkomnad och blev trygg inför något nytt jag skulle pröva på.

Jag hade varit på ett öppethustillfälle som var positivt. Det gjorde att jag ville testa en behandling. Jag ville göra det för att må bra.
    Ja atmosfären var mycket bra för mig. Bemötande och utförandet av behandlingen fantastisk!
    Ja det var bra för kropp o själ! Som jag önskade.

Så bra så jag vill gå dit igen själv och jag kan rekommendera andra att gå dit!
    Hej Karin! Glad att du tyckte om Yogamassagen som var en ny upplevelse för dig, det värmer, fint att kunna vara till hjälp. Du är varmt välkommen tillbaka. Vänligen Rebecca Uppsala Yogamassage
    Uppsala Yogamassage 💕Underbart!
    Hej Maj! Härligt, tack kära syster :-) - hoppas jag får se dig snart igen! Uppsala Yogamassage
    2019-04-10
    Provade yogamassage gratis under 30 minuter under eventet Uppsala yogar -helgen.

På alla sätt en mycket positiv upplevelse! Yogamassagen kändes underbart skönt och hon som gav den var på alla sätt som klippt och skuren att ge denna behandling.

Kan varmt rekommendera!
    Hej Maria-Kaisa! Härligt att du hade en positiv upplevelse och tack för ditt fina omdöme. Jag ser fram emot att ta hand dig en lite längre stund nästa gång, då en hel yogamassage är på 75 minuter och det du fick var ett litet smakprov. Varmaste hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-04-10
    Mycket bra stretchmassage som gav energi (och träningsvärk) i flera dagar efter behandling.
    Hej Lillian! Härligt att höra att du blev nöjd med Yogamassage och att du fick mer energi. Det är ju precis som det ska vara med träningsvärken, då har den gjort verkan. Tusen tack för omdömet och tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig igen. Varmaste hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-04-06
    Utmärkt bra bemötande och positiv attityd
    Hej Ingalill! Tack för ditt fina omdöme! Varmaste hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage
  • Elisabet E
    2019-04-04
    Jag har gått till Rebecca på Uppsala Yogamassage ett flertal gånger och varit lika nöjd varje gång. Har testat både 90 minuters helkroppsmassage, huvud och ansiktsmassage. Som yoga lärare kan jag verkligen rekommendera alla, både yoga fanatiker och personer som kanske aldrig har provat yoga, att testa yogamassage. Det är väldigt kraftfullt och jag upplever alltid att jag får mer rörlighet, och såklart avslappning efter en yogamassage.
    Hej Elisabet! Det är fint att höra att du är nöjd och att yogamassagen har hjälpt dig bli mer rörlig och avslappnad. Varma hälsingar till dig från Rebecca Uppsala Yogamassage
    2019-04-04
    Professionell yogamassage och varm atmosfär. Vänligt, personligt bemötande.
    Hej Karin! Så fint att du hade en positiv upplevelse. Första omdömet från dig, det värmer i hjärtat. Varmaste hälsningar Rebecca Uppsala Yogamassage