Uppsala Yogamassage

Väderkvarnsgatan 35, 753 26 Uppsala — Visa karta

Uppsala Yogamassage är ett företag som vill inspirera till rörelse, avslappning och återhämtning. Vår förhoppning är att du ska få ny energi, mindre smärta och bättre hälsa genom de behandlingar vi erbjuder.

Behandlingar:
-Yogamassage, 75 minuter helkroppsmassage med olja
Yogamassage är en dynamisk, aktiv och avslappnande helkroppsmassage vilken kombinerar det bästa av två världar från Indisk tradition som djup oljemassage och yoga med stretching och andning. En välgörande behandling som stärker kroppens naturliga tillstånd av hälsa och varar länge. Efteråt känns din kropp lätt, vitaliserad och full av energi.

Yogamassage motverkar bland annat rygg och nackproblem, besvär från skuldror, stress och sömnproblem.

- Indisk huvud och ansiktsmassage
- Yogamassage partner workshop

Vi ligger centralt i Uppsala på Väderkvarnsgatan 35 i en lugn och skön miljö.
Uppsala Yogamassage etablerades 2018 av Rebecca Liljefors, Yogamassör.
Varmt välkommen!

Läs vad 30 kunder tycker om Uppsala Yogamassage

• Sofia L

2020-02-29

Sofia L skrev om Uppsala Yogamassage
    Helt fantastisk Yoga massage! Rebecca var grym, och återkommer såklart :) Läs mer
  • 2020-02-29

Gertrud L skrev om Uppsala Yogamassage
    Helkroppsmassage. 2 ggr. 3e bokad.
    Rofylld miljö. Inget tramsigt new age-igt lull-lull.
    Rakt o respektfullt men angeläget bemötande.
    Rebecca har en ypperlig balans mellan professionalitet o begåvning i sitt hantverk. Hon kombinerar m fingertoppskänsla kraftfull tyngd, fysisk bearbetning o subtil närvaro.
    Jag har en hel del mycket bra erfarenheter av olika massage o massörer. Även utomlands.
    Rebeccas yogamassage motsvarade mer än väl mina högt ställda krav på en bra o väl genomförd helkroppsmassage. Läs mer
  • 2020-02-26

Anna I skrev om Uppsala Yogamassage
    Provade en yogamassage för första gången. Hos Rebecca kände jag mig välkommen och omhändertagen, förklarade vad som skulle hända och guidade en bra genom behandlingen. Trött men full med ny energi efteråt, hit kommer jag gå igen! Läs mer
  • 2020-01-11

Michaela L skrev om Uppsala Yogamassage
    75min yogamassage. Supertrevlig massageterapeut och utmärkt massage. Var första gången så visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Allt var bara positivt. Kommer absolut komma tillbaka. Läs mer
  • Karin G

2020-01-11

Karin G skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag köpte trettio min prova-på yoga-massage. Jag hade problem med min nacke och det blev påtagligt bättre efter massagen. Mycket seriös och kunnig massör. Läs mer
  • 2020-01-09

Lars P skrev om Uppsala Yogamassage
    yogamassage, mycket bra bemötandet behaglig massage med inslag av stretch vilket är bra för mig. Läs mer
    2020-02-26 Rebecca L svarar Lars P
    Tack för ditt fina omdöme Lars, det värmer i hjärtat och känns fint att veta att det var bra för dig med Yogamassage. Med vänlig hälsning, Rebecca
  • 2019-12-15

Isabelle P skrev om Uppsala Yogamassage
    Jättebra massageupplevelse som jag mådde bra av lång tid efter. Fint bemötande. Kommer absolut komma tillbaka. Läs mer
    2020-01-09 Rebecca L svarar Isabelle P
    Du är så varmt välkommen tillbaka Isabelle.
  • 2019-12-15

Henrik O skrev om Uppsala Yogamassage
    Bra service! Trevlig personal och kanonpriser Läs mer
    2020-01-09 Rebecca L svarar Henrik O
    Tack Henrik, det värmer.
    Hälsningar Rebecca

Maria S skrev om Uppsala Yogamassage
    Yoga massage prova på 30 min, har nu bokat för en längre massage.

Närvarande, uppmärksamt och trevlig bemötande

Ja, jag tyckte att de överträffade mina förväntningar, "glatt överraskad"

Avslappnad efteråt, fick hjälp med att "återupptäcka" mina kroppsliga spänningar och "begränsningar" i en vilsam och harmonisk miljö/bemötande. Läs mer
    2020-01-09 Rebecca L svarar Maria S
    Maria, det värmer att höra.
    Tack!

Hannes Ö skrev om Uppsala Yogamassage
    Bästa massagen jag har gått på. Bra på att tänja kroppen och massera musklerna på djupet. Kroppen svarar verkligen på behandlingen. Läs mer
    2020-01-09 Rebecca L svarar Hannes Ö
    Wow Hannes, verkligen tacksam att yogamassage var rätt för dig.
    Tack!
    Rebecca

Jonna L skrev om Uppsala Yogamassage
    Ett varmt välkomnande. Bra information om hur behandlingen skulle gå till. Jag är mycket nöjd med hela mitt besök! Läs mer
    2020-01-09 Rebecca L svarar Jonna L
    Hej Jonna!
    Så glad att höra att du är nöjd.
    Tack, vänligen Rebecca

Sofia L skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag köpte en 75min yogamassage som visade sig vara precis vad min kropp behövde. Ett vänligt bemötande och en fantastisk behandling får mig att vilja återvända inom snar framtid igen. Läs mer

Helena P skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag och min snart 80-årige pappa var på den indiska huvudmassagen. En jätteskön massage där och också ryggen ingår och som massören kunde anpassa efter våra behov. Trevlig miljö och superproffsig massör! Rekommenderas! Läs mer

Harriet M skrev om Uppsala Yogamassage
    Ansikts- och hårbotten-massage, en indisk variant 45 min av Rebecca Liljefors på Väderkvarnsgatan 35. Rebecca har stark närvaro och är mycket välkomnande. Hennes handgrepp är både mjuka/varma och starka i precis rätt fas.Jag har tidigare fått helkroppsmassage 75 min. Samma sak där. En djup avslappning som satt i länge för att sedan övergå i energiöverskott när detoxen var över. Jag är ännu mer nöjd än förväntan! Läs mer
  • 2019-09-24

Hannes Ö skrev om Uppsala Yogamassage
    Yogamassage; trevligt och vänligt bemötande, väldigt duktig massös. Känner av kroppen ordentligt. Läs mer
  • 2019-09-24

Shajwan K skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag fick yogamassage och blev bemött på ett väldigt bra sätt. Jag kände mig harmonisk, glad och fylld av energi efteråt. Vistelsen var över mina förväntningar

Mvh shajwan Karimi Läs mer
    2019-09-24 Rebecca L svarar Shajwan K
    Shajwan, så glad att jag fick möta dig och att du blev nöjd med Yogamassagen. Vänligen Rebecca
  • 2019-06-14

Cecilia B skrev om Uppsala Yogamassage
    Mycket bra massage och trevligt bemötande, mysiga lokaler! Läs mer
    2019-09-24 Rebecca L svarar Cecilia B
    Hej Cecilia!
    Härligt att höra att du blev nöjd med Yogamassagen och trivdes hos oss. Vi är glada att höra din rekommendation, tack! Vänligen Rebecca
  • 2019-06-11

Jennie S skrev om Uppsala Yogamassage
    Mjuk och skön behandling i varm atmosfär. Har problem med höft/skinkor/framsidan av låren och under massagen kändes det mest i baksida lår, smalbenen och fötter. Problemet sitter kanske längre ner än vad jag trodde? :)
    Kände mig helt avslappnad och rofylld när behandlingen var klar och snarkade till under den avslutande vilan. På vägen därifrån kändes stegen både lättare men framförallt längre. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-24 Rebecca L svarar Jennie S
    Hej Jennie!
    Så glad jag blir att läsa din rekommendation. Långa och lätta steg, vilken fantastisk beskrivning av Yogamassagens verkan på just dig. Fortsätt så! Kram Rebecca
  • 2019-05-17

Anneli S skrev om Uppsala Yogamassage
    Härlig, vilsam och uppmjukande yogamassage av den bästa av professionella som är mån om just ditt välbefinnande! Du går ut som en ny människa. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-06-10 Rebecca L svarar Anneli S
    Hej Anneli!
    Härligt att du kände dig hjälpt av Yogamassagen och tack för dina fina ord.
  • 2019-04-26

Johanna E skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag fick en toppenmassage på företaget i Uppsala av Rebecca Liljefors. Det var så lyxigt att få massage på arbetsplatsen! Vi är så nöjda och rekommenderar henne varmt till andra företag:) Läs mer
    2019-05-03 Rebecca L svarar Johanna E
    Hej Johanna!
    Så glad att du är nöjd, vi kommer gärna fler gånger och ger Yogamassage till er!
    Ha det gott, varma hälsningar Rebecca
  • 2019-04-13

Penja H skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag fick en helkropps yogamassage och blev väldigt professionellt bemött. Det var första gången jag fick den här typen av massage och jag visste väl inte riktigt vad jag kunde förvänta mig men jag blev väldigt positivt överraskad. Det var en rogivande men samtidigt också stimulerande upplevelse i en lugn miljö. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-03 Rebecca L svarar Penja H
    Hej Penja!
    Tack för din fina rekommendation, den värmer.
    Rebecca
  • 2019-04-11

Nina M skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag har varit på Yogamassage hos Rebecca Liljefors
    Rebecca har en varm och lyhörd energi
    Rebecca har hjälpt mig att öppna upp i bindväv som tidigare orsakat låsningar i bla höfter nacke och bäcken
    Jag har fått lättare att andas rätt då även diafradgman fått frigöras från bindväv som suttit fast
    Rekommenderar varmt Uppsala Yogamassage till alla 💖💫 Läs mer
    2019-05-03 Rebecca L svarar Nina M
    Hej Nina!
    Det känns skönt att veta att Yogamassagen kan hjälpa dig att må bättre. Tack för din fina rekommendation och hoppas att vi ses snart igen.
  • Maggi L

2019-04-10

Maggi L skrev om Uppsala Yogamassage
    Yogamassage Mycket bra behandling för hela kroppen Kommer att gå dit flera gånger och rekommenderar denna behandling till vänner Läs mer
    2019-04-11 Rebecca L svarar Maggi L
    Hej Maggi!
    Du är varmt välkommen tillbaka, det känns skönt att veta att du uppskattade Yogamassagen. Tack för dina fina ord.
    Vänligen Rebecca

Karin M skrev om Uppsala Yogamassage
    Yogamassage helkropp.

Bemötandet var mycket bra. Lugnt, bra information. Jag kände mig välkomnad och blev trygg inför något nytt jag skulle pröva på.

Jag hade varit på ett öppethustillfälle som var positivt. Det gjorde att jag ville testa en behandling. Jag ville göra det för att må bra.
    Ja atmosfären var mycket bra för mig. Bemötande och utförandet av behandlingen fantastisk!
    Ja det var bra för kropp o själ! Som jag önskade.

Så bra så jag vill gå dit igen själv och jag kan rekommendera andra att gå dit! Läs mer
    2019-04-10 Rebecca L svarar Karin M
    Hej Karin!
    Glad att du tyckte om Yogamassagen som var en ny upplevelse för dig, det värmer, fint att kunna vara till hjälp.
    Du är varmt välkommen tillbaka.
    Vänligen Rebecca

Maj L skrev om Uppsala Yogamassage
    Uppsala Yogamassage 💕Underbart! Läs mer
    2019-04-10 Rebecca L svarar Maj L
    Hej Maj!
    Härligt, tack kära syster :-) - hoppas jag får se dig snart igen!

Maria-Kaisa J skrev om Uppsala Yogamassage
    Provade yogamassage gratis under 30 minuter under eventet Uppsala yogar -helgen.

På alla sätt en mycket positiv upplevelse! Yogamassagen kändes underbart skönt och hon som gav den var på alla sätt som klippt och skuren att ge denna behandling.

Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-04-10 Rebecca L svarar Maria-Kaisa J
    Hej Maria-Kaisa!
    Härligt att du hade en positiv upplevelse och tack för ditt fina omdöme.
    Jag ser fram emot att ta hand dig en lite längre stund nästa gång, då en hel yogamassage är på 75 minuter och det du fick var ett litet smakprov.

Lillian J skrev om Uppsala Yogamassage
    Mycket bra stretchmassage som gav energi (och träningsvärk) i flera dagar efter behandling. Läs mer
    2019-04-10 Rebecca L svarar Lillian J
    Hej Lillian!
    Härligt att höra att du blev nöjd med Yogamassage och att du fick mer energi. Det är ju precis som det ska vara med träningsvärken, då har den gjort verkan.
    Tusen tack för omdömet och tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig igen.
  • 2019-04-06

Ingalill V skrev om Uppsala Yogamassage
    Utmärkt bra bemötande och positiv attityd Läs mer
    2019-04-07 Rebecca L svarar Ingalill V
    Hej Ingalill!
    Tack för ditt fina omdöme!
  • Elisabet E

2019-04-04

Elisabet E skrev om Uppsala Yogamassage
    Jag har gått till Rebecca på Uppsala Yogamassage ett flertal gånger och varit lika nöjd varje gång. Har testat både 90 minuters helkroppsmassage, huvud och ansiktsmassage. Som yoga lärare kan jag verkligen rekommendera alla, både yoga fanatiker och personer som kanske aldrig har provat yoga, att testa yogamassage. Det är väldigt kraftfullt och jag upplever alltid att jag får mer rörlighet, och såklart avslappning efter en yogamassage. Läs mer
    2019-04-04 Rebecca L svarar Elisabet E
    Hej Elisabet!
    Det är fint att höra att du är nöjd och att yogamassagen har hjälpt dig bli mer rörlig och avslappnad. Varma hälsingar till dig från Rebecca
  • 2019-04-04

Karin B skrev om Uppsala Yogamassage
    Professionell yogamassage och varm atmosfär. Vänligt, personligt bemötande. Läs mer
    2019-04-04 Rebecca L svarar Karin B
    Hej Karin!
    Så fint att du hade en positiv upplevelse. Första omdömet från dig, det värmer i hjärtat. Varmaste hälsningar Rebecca

Väderkvarnsgatan 35, 753 26 Uppsala