Alla kategorier Hälsa Yoga Stockholms län

Stockholm  (6 st)
Solna  (1 st)
Tyresö  (1 st)

Topp 8 yogaställen i Stockholms län

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Petri M
    Petri M: Jag tyckte att den va bra musigt.

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Brita O
    Brita O: Mycket bra ! Seriös och kompetent kursledare med stort intresse för alla deltagares utveckling.

Studio Yogansa

Pipersgatan 26, Stockholm
    Välkommen att lära dig yoga och dans på Yogansa!
    Anna L
    Anna L: Vi är jättenöjda! Vår son längtar efter dansdagarna och verkar väldigt glad efter varje tillfälle.

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Utsedd till Sveriges bästa klubb flera år i rad av Svenska Kickboxningsförbundet. Både elitidrottare och motionärer är välkomna!
    Ib G
    Ib G: Mycket bra. Pedagogiska och taggande ledare samt bra stämning i gruppen.

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid!
    Sophie A
    Sophie A: Hej Minns tyvärr ej vad det var för tjänst jag konsumerade via Egen Tid. Hoppas ni skänker pengarna ändå :)

Yogapalatset

Fredrikslundsvägen 2, Bromma
    Lotta E
    Lotta E: Bra instruktörer och bra yogapass. Lagom avvägning av andlig och fysisk inriktning.

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Johan Enbergsväg 20, Solna
    Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och Kina. Välkommen!
    Christina R
    Christina R: Göran är en jätteduktig akupunktör. Och har ett fantastiskt bemötande. Han ger också goda råd, som jag har tagit till mi...

YogaForum Stockholm

Besöksadress: Tomtebogatan 6 6tr, Stockholm
    YogaForum erbjuder bl.a. KundaliniYoga, medicinsk yoga, yogamassage och klangmassage. Boka en tid på vår hemsida!
    Anna B
    Anna B: Jättefint bemötande från början och passen har känts stärkande och hoppingivande. Jag tänkte att jag skulle pröva bara e...
Sida:   1