Nirvana

Åsögatan 166, 116 32 Stockholm — Visa karta

Nirvana är din oas i Stockholm. Läk kropp och själ med österländsk kunskap och teknik.
Hos oss hittar du behandlingar, yoga, kurser, workshops och solljusterapi.

Nirvana drivs av Leif Lindberg tillsammans med Birgitta Ohrling.
Birgitta beskriver sitt första möte med Yoga: “Mitt första möte med yogan var inget “kärlek vid första ögonkastet”. Jag hade svårt att varva ner och vara närvarande i det jag gjorde. Tankarna kretsade hela tiden kring jobb, barn och livspussel.

Om Leif Lindberg - Med en blandning av österländsk och västerländsk kunskap, en djup människoinsikt, en varm medkänsla och en stor portion humor, har Leif hjälpt många människor genom åren. Ibland har han gjort det omöjliga möjligt.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Nirvana

• Pierre d
    Pierre d skrev om Nirvana
    Grym mat, sjukt sköna killar i kafét, jävligt mysig stämning. Leif är en riktig stjärna, speciellt enligt honom själv, det är en sann underållning att snacka med honom.
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Nirvana
    Massage hos Hedvig, vilken stjärna!!
    Efter veckor med axlarna uppe vid öronen, huvudvärk etc så var det en sådan lättnad att äntligen få en massage värd namnet. Känner mig lätt som en fjäder, mjuk i kroppen. Det är ingen "slentrianmassage" här, Hedvig lyssnar och känner in innan hon sätter händerna i dig.
    Vill verkligen rekommendera Nirvana och en massage hos Hedvig. Nu ska jag utforska resten av vad Nirvana har att erbjuda, återkommer ;-)
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Nirvana
    En fantastisk miljö, man är alltid välkommen och får den bästa tänkbara behandling och tips på vägen till friskhet!!
  • Heléne B
    Heléne B skrev om Nirvana
    Skön atmosfär med yoga pass, behandlingar och goda smoothies.
    En plats att vara i nuet.
  • Jessica
    Jessica skrev om Nirvana
    Leif och Birgitta är två klippor!
    På Nirvana får du ett tryggt vägledande att läka både kropp och själ. De ser precis vad just DU behöver!
    På ett proffsigt sätt anpassar Birgitta yogapassen så att alla får det de behöver.
    Kan varmt rekommendera deras underbara solrum, unnar man sig en timme i Nirvanasolen går man därifrån med ett leende på läpparna!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Nirvana
    På Nirvana har de absoluta topp kvalite på både kurser/passen och behandlingar. Vil du bli bättre och ta hand om din kropp har du kommit rätt!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Nirvana
    Representant för Nirvana gillar detta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Nirvana
    Superbra! Behandlingar med långsiktig verkan. Kanske inte så bra för Birgitta och Leif men man blir frisk i kropp och själ av deras behandlingar. Jag kan varmt rekommendera Nirvana.
  • Peter S
    Peter S skrev om Nirvana
    Trevligt, proffsigt och hemtrevligt.
    Representant för Nirvana gillar detta
  • Pia G
    Pia G skrev om Nirvana
    Underbart ställe, fantastiska människor som driver det. De är bra förbilder för andra i denna brasch. de tar sig tid för patienten.

Åsögatan 166, 116 32 Stockholm