Alla kategorier Hälsa Yoga Stockholms län Stockholm

Yoga i Stockholm

6 rekommenderade yogaställen i Stockholm

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Brita O
    Brita O: Mycket bra ! Seriös och kompetent kursledare med stort intresse för alla deltagares utveckling.

Studio Yogansa

Pipersgatan 26, Stockholm
    Välkommen att lära dig yoga och dans på Yogansa!
    Anna L
    Anna L: Vi är jättenöjda! Vår son längtar efter dansdagarna och verkar väldigt glad efter varje tillfälle.

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Utsedd till Sveriges bästa klubb flera år i rad av Svenska Kickboxningsförbundet. Både elitidrottare och motionärer är välkomna!
    Nyangsarang J
    Nyangsarang J: Välkomnande och familjär miljö. Instruktörer med kompetens och hjärta! Mer utrymme och bättre AC hade inte skadat dock.....

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid!
    Sophie A
    Sophie A: Hej Minns tyvärr ej vad det var för tjänst jag konsumerade via Egen Tid. Hoppas ni skänker pengarna ändå :)

Yogapalatset

Fredrikslundsvägen 2, Bromma
    Lotta E
    Lotta E: Bra instruktörer och bra yogapass. Lagom avvägning av andlig och fysisk inriktning.

YogaForum Stockholm

Besöksadress: Tomtebogatan 6 6tr, Stockholm
    YogaForum erbjuder bl.a. KundaliniYoga, medicinsk yoga, yogamassage och klangmassage. Boka en tid på vår hemsida!
    Anna B
    Anna B: Jättefint bemötande från början och passen har känts stärkande och hoppingivande. Jag tänkte att jag skulle pröva bara e...
Sida:   1
Områden i Stockholm