duCalme - Bikramyoga

duCalme - Bikramyoga

Ring 08-34 35 06 www.ducalme.se
4.0

Yoga i värme, cirka 40 grader, är en träning utöver den vanliga. Här tränar vi kroppen, både styrka och kondition, med omväxlande avslappning och nedvarvning. Detta i syfte att förebygga och hjälpa till att hantera stress.

4 omdömen om duCalme - Bikramyoga

Mila K
Skrev om duCalme - Bikramyoga

Utan tvekan Sveriges bästa Bikramyogastudio. Med en mysig lokal och duktiga instruktörer lyckas de leverera ett fast koncept på ett unikt sätt.

Matarena S
Skrev om duCalme - Bikramyoga

Verkligen ett upplevelse! Det är så skönt att komma dit med all lugn i lokalen och snyggt design. Prova och gå ditt, du kommer att vara stolt efter ett pass!

Peggy B
Skrev om duCalme - Bikramyoga

Jag förstår inte alls nedanstående inlägg....vi kan inte ha varit på samma ställe! Jag har alltid blivit trevligt bemött, och jag har tränat ganska länge där.. Det är den bästa bikramstudion i Stockholm, enligt mig. Trevlig, avslappnad och lugn stämning. Spirituellt, med oum-mantran under savasana. Proffsig personal och påkostad inredning. Ventilationen i studion är jättebra, luften cirkulerar så man får inga kvävningskänslor som på andra ställen. Dessutom finns det Hammam som ingår i priset, samt te och frukt efter yogapasset. Rekommenderas!

Sanna E
Skrev om duCalme - Bikramyoga

Snobbigt och oproffsigt bemötande, miljön är trevlig men inte personalen i receptionen; och instruktörerna hafsiga.