Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ducalme Concepts AB

Ducalme Concepts AB

Birkagatan 35, 113 39 Stockholm — Visa karta

Yoga i värme, cirka 40 grader, är en träning utöver den vanliga. Här tränar vi kroppen, både styrka och kondition, med omväxlande avslappning och nedvarvning. Detta i syfte att förebygga och hjälpa till att hantera stress.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Ducalme Concepts AB

• Mila K
    Mila K skrev om Ducalme Concepts AB
    Utan tvekan Sveriges bästa Bikramyogastudio.
    Med en mysig lokal och duktiga instruktörer lyckas de leverera ett fast koncept på ett unikt sätt.
  • Matarena S
    Matarena S skrev om Ducalme Concepts AB
    Verkligen ett upplevelse! Det är så skönt att komma dit med all lugn i lokalen och snyggt design. Prova och gå ditt, du kommer att vara stolt efter ett pass!
  • Peggy B
    Peggy B skrev om Ducalme Concepts AB
    Jag förstår inte alls nedanstående inlägg....vi kan inte ha varit på samma ställe! Jag har alltid blivit trevligt bemött, och jag har tränat ganska länge där.. Det är den bästa bikramstudion i Stockholm, enligt mig. Trevlig, avslappnad och lugn stämning. Spirituellt, med oum-mantran under savasana. Proffsig personal och påkostad inredning. Ventilationen i studion är jättebra, luften cirkulerar så man får inga kvävningskänslor som på andra ställen. Dessutom finns det Hammam som ingår i priset, samt te och frukt efter yogapasset. Rekommenderas!
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Ducalme Concepts AB
    Snobbigt och oproffsigt bemötande, miljön är trevlig men inte personalen i receptionen; och instruktörerna hafsiga.

Birkagatan 35, 113 39 Stockholm