Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Kungsholmen Studio Levels

Studio Levels

Kungsholmsgatan 17, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Studio Levels!

Med inspiration från LA och NY ger vi dig Studio Levels. Vi är Sveriges första koncept studio och vår tanke är att kunna kombinera träning och skönhet. Vi anser att skönhet och träning går hand i hand. Hos oss kan du alltid räkna med högsta kvalitet när det gäller träning, behandling eller någon av våra klasser. Vi som jobbar på Studio Levels har lång erfarenhet inom respektive område och har även den utbildning som krävs, därför ser vi alltid till att ha koll på de senaste trenderna inom skönhet och träning.

Är du intresserad av att besöka oss är du varmt välkommen att höra av dig.
Öppet just nu
4.5/5

Läs vad 50 kunder tycker om Studio Levels

• 2019-01-20

Jessica B skrev om Träning en del av Studio Levels
    Ett måndagskort. Engagerade och kunniga tränare. Avspänd och skön atmosfär, bra med utrustning i omklädningsrum, handdukar, schampo, etc. Läs mer
  • 2019-01-19

Camilla T skrev om Träning en del av Studio Levels
    Älskar Moveoo-träningen! Lokalen är väldigt liten men det går bra plan tom vara en fördel ibland. Stort minus för att det inte finns ett duschrum för killarna. Läs mer
  • 2019-01-18

Ulrica F skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klippte håret hos Nina Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-01-17

Karin H skrev om Träning en del av Studio Levels
    Alltid mycket välkomnande bemötande i studion, mysig och personlig atmosfär.
    Bra klasser och instruktörer, bra om det bokas på vikarier för att minimera att klasser uteblir.
    Superfint med handdukar och produkter som är fritt att använda.
    Uppskattar mycket det generösa bokningssystemet och att det är lagom mycket "tryck" på bokningarna. Man kan tex. få en reservplats och boka av tätt inpå.
    Kul med helg workshops! Läs mer
  • 2019-01-17

Anna B skrev om Träning en del av Studio Levels
    Klippkort via företaget. Jättebra mottagande av Laila, fräscha lokaler. Tyvärr så har jag inte hittat pass/instruktörer som passar mig. Kör gärna Core, Pilates, Yoga men har inte trivts med varken Luna och Marigts pilates passar inte mig. Vill ha en mer atletisk yoga och nu är det mest Yin och Hatha. Läs mer

Berit D skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Jag har blivit klippt, tonad och friserad av Nina Nordlund i över 10 år, det sammanfattar min upplevelse till högsta möjliga betyg. 👌🏼 Läs mer

Pia N skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Alltid välbemött och skickligt klippt. Har inte köpt några produkter. Läs mer

Charlotte H skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Så himla proffsiga och bra!
    Aldrig blivit missnöjd när jag gått ifrån Nina :) Läs mer

Karl Magnus W skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Frisör. Kunnig och kompetent. Har stor estetisk förmåga och ett trevligt sätt. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Henriette D skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Ble klippet for litt over ett år siden og var veldig fornøyd både med frisyren, betötande och servicen. Rekommenderar varmt Studio Levels Läs mer
  • 2019-01-14

Anna K skrev om Träning en del av Studio Levels
    Jag har klippkort och det tycker jag är toppen att den möjligheten finns för då kan jag kombinera den här gruppträningen med annan form av träning utan att vara uppknuten till ett månadsabonnemang.
    Det är alltid trevligt att komma hit och stämningen är vänlig och familjär. Gruppträningen har ett varierat utbud och det är enkelt att boka in sig på en träning via webbsidan. Utbudet är bara gruppträning vilket innebär att vill man ha annan träning som t ex löpband eller liknande så får man ta den på annat ställe. Sammanfattningsvis är jag nöjd med den gruppträning som ges även om jag också behöver och vill ha andra former av träning. Sköna duschar och vänlig stämning. Läs mer
  • 2019-01-13

Christina C skrev om Träning en del av Studio Levels
    Tränar aldrig,men har varit här och utövat Yoga. Kändes skönt Läs mer
  • 2019-01-13

Ourania P skrev om Träning en del av Studio Levels
    Jag köpte terminkort. Studio levels är ett mysigt ställe med duktiga tränare! Läs mer

Ella B skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Jag började med att komma till er för att bleka slingor, och det var min mamma som rekommenderade er eftersom hon går hos er. Jag blev väldigt bra bemött, och resultatet har alltid blivit så som jag velat och jag skulle inte kunna tänka mig att byta frisör. Känner verkligen att jag är i trygga händer hos er, och ni gör inte bara mina önskemål för att jag ska bli så snygg sim möjligt i håret, utan tar även hänsyn till min kvalité för att inte skada på håret. Är jättenöjd!!! Läs mer

Niclas R skrev om Träning en del av Studio Levels
    Jag deltog på ett julyoga pass med Hellcat, som leverade ett härligt roligt och fysiskt krävande pass. Läs mer

Sofie J skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klippning och ibland gör jag slingor. Susann fixade mitt hår och smink när jag gifte mig. Supersnyggt.
    Har klippt mig hos Susann Ardefors i flera år. Jag är alltid nöjd. Läs mer
  • Engla S

2019-01-11

Engla S skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klipper och slingar mig hos bästa Nina. Blir alltid supernöjd! Nina är jätteduktig. Läs mer

Karolin B skrev om Träning en del av Studio Levels
    Väldigt trevligt bemötande. Lugn och avslappnad atmosfär. Givande träning! Läs mer

Ann-chatrine J skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klippning och folieslingor.
    Alltid lika trevligt och bra Läs mer

Cecilia F skrev om Träning en del av Studio Levels
    Köpt klippkort och är mkt nöjd med träningen. Rent och fint i omklädningen men litet. Läs mer

Brittmarie L skrev om Träning en del av Studio Levels
    Köpte förra våren ett 10-klippkort och körde deras stationsträning. Bra träning, trevlig ledare, ganska liten lokal men ok utifrån antal deltagare.
    Har av personliga orsaker ej skaffat nytt kort, ej pga missnöje med Studio Level Läs mer

Kerstin A skrev om Träning en del av Studio Levels
    Jag har månadskort. Har lång erfarenhet av olika träningsformer och kom i kontakt med Margit och Pilates under den tid hon var instruktör ho Polisen och jag var anställd där. Studion har uppfyllt mina förväntningar mycket väl och jag kommer att fortsätta träna där. Läs mer

Anna C skrev om Träning en del av Studio Levels
    Fräsch studio med mycket bra och varierande utbud. Läs mer

Ami L skrev om Träning en del av Studio Levels
    Barre
    Mycket trevlig personal och utmärkta instruktörer! Läs mer

Carola G skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Hairtalk och färg och klipp. Chatrin var som vanligt superproffsig i sitt arbete och bemötande. Läs mer

Päivi K skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Min frisör på Studio Levels ger mig den tiden jag behöver för att få mitt hår färgat och klippt. Det är skön och avslappnad atmosfär , jag känner mig lugn och glad.
    Håret blir superfin och jag känner mig nöjd och prioriterad. Läs mer

Maria L skrev om Träning en del av Studio Levels
    Mycket professionell instruktör.
    Trevlig miljö
    Bra service Läs mer

Karin W skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klippning och toning. Vänliga och duktiga, men dyrt. Hade önskat pensionärsrabatt. Läs mer

Annie F skrev om Träning en del av Studio Levels
    Välkomnande varm öppen stämning. Har tränat yoga där ett flertal gånger. Läs mer

Michael C skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Herrklippning hos Madeleine och det blev riktigt bra!
    Är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne.
    Kommer tillbaka snart.
    /Michael Läs mer

Hacer V skrev om Frisör en del av Studio Levels
    De är professionella, trevliga och tillmötesgående! Bättre hittar man inte. Jag har varit där många gånger för bl.a. klippning, färgning och slingor och har alltid gått därifrån nöjd. Läs mer
  • Lena L

2019-01-09

Lena L skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Susann Ardefors får högsta betyg av mig! :-) Läs mer
  • 2019-01-08

Niclas S skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Väldigt nöjd med min upplevelse och resultatet. Frisören lyssnade till mina önskemål och gav även sin professionella åsikt. Fantastisk lokal dessutom! 👌🏻 Läs mer

Bernt K skrev om Träning en del av Studio Levels
    10-klipp Yogaträning
    Bra bemötande och info.
    Bra och kunnig ledare. Läs mer

Ann-charlotte F skrev om Träning en del av Studio Levels
    Har under en period tränat via mitt företag (lunchpass med några av mina kollegor)
    Mysiga lokaler, superengagerad personal. Bra träning och utbud! Läs mer

Madeleine W skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Superfräch lokal grymma lyhörda frisörer med ett riktigt servicetänk! Läs mer

Lotta L skrev om Träning en del av Studio Levels
    Jag har gått på pilatesklasserna för Margit och jag tycker att de är fantastiska. Det är också trivsam lokal och härligt med hårvårdsprodukterna i duschrummet. Det enda som kanske skulle behövas är ett omklädningsrum för killar, om ni tror att de är en målgrupp att utöka med. Min man kan tänka sig att köpa klippkort framöver. Läs mer

Kerstin M skrev om Träning en del av Studio Levels
    Går på Yoga en gång per vecka. Mycket nöjd med allt, från bokningssystem till själva träningen. Utmärkt ledare! Läs mer
  • 2019-01-06

Malin A skrev om Studio Levels
    Har vi flertal gånger försökt sluta få deras utskick efter att jag slutat gå till den salongen då anledningen till att jag gick dit slutade. Känner bara irritation för deras företag. Läs mer
  • 2019-01-05

Louise L skrev om Träning en del av Studio Levels
    Mysigt och familjärt
    Kunniga instruktörer
    Gillar att det finns flexibilitet och olika pass av olika sorter samt att det inte är trångt och galet mycket folk Läs mer
  • 2019-01-04

Ann-marie F skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Bra bemötande. Professionellt. Läs mer
  • 2019-01-04

Ellen V skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Nina är alltid lika proffsig. Snabbt och snyggt varje gång. Läs mer
  • Noushin M

2019-01-03

Noushin M skrev om Träning en del av Studio Levels
    Provat På olika pass och tränings former och varje gång bemötts av engagerad och vänlig personal . Ledarna är proffsiga eldsjälar med stor kunskap och erfarenhet Lokalen är väldigt fräsch och redskapen är noga valda . En härlig och frisk upplevelse för kroppen och själen helt enkelt . Läs mer
  • 2019-01-03

Susanne E skrev om Träning en del av Studio Levels
    Bet per gång=helt super. Yoga med Luna.
    Bemötande= Fantastiskt.
    Hade inga förväntningar men dom lever upp dom som jag fått under tiden där med 100%.
    Väldigt trevlig bemött varje gång man kommer, känns som en familj. Passen är så bra, alla kan va m. Och innan man går får man alltid en tid o prata m Luna, super bra. Läs mer
  • 2019-01-03

Tove B skrev om Träning en del av Studio Levels
    Man får ett personligt bemötande av all personal och otroligt intensiva men också varierande klasser. Väldigt kul träning! Läs mer

Monika S skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klipp och färg, bryn.
    Gott bemötande, lugn och stillhet. Läs mer

Evelina W skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Nina är alltid professionell och pålitlig. Här vågar man testa nya frisyrer eftersom man vet att resultatet blir bra. Läs mer

Anna H skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Klippning, råd om att eventuellt färga och styling.
    Mycket trevligt bemötande av kunnig, inlyssnande och förtroendefull frisör. Läs mer
  • 2018-12-30

Elisabeth B skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Trevligt bemötande, professionella frisörer. Läs mer
  • 2018-12-28

Karin A skrev om Frisör en del av Studio Levels
    Inte relevant för mig att svara då jag gick hos Nina, som gjorde naglar. Läs mer

Kungsholmsgatan 17, 112 27 Stockholm