Studio Levels

Kungsholmsgatan 17, 112 27 Stockholm — Visa karta

4.6 i betyg av av 108 omdömen
Välkommen till Studio Levels!

Med inspiration från LA och NY ger vi dig Studio Levels. Vi är Sveriges första koncept studio och vår tanke är att kunna kombinera träning och skönhet. Vi anser att skönhet och träning går hand i hand. Hos oss kan du alltid räkna med högsta kvalitet när det gäller träning, behandling eller någon av våra klasser. Vi som jobbar på Studio Levels har lång erfarenhet inom respektive område och har även den utbildning som krävs, därför ser vi alltid till att ha koll på de senaste trenderna inom skönhet och träning.

Är du intresserad av att besöka oss är du varmt välkommen att höra av dig.
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 108 kunder tycker om Studio Levels

• 2019-06-19

Lisa H skrev om Studio Levels
    Nina är bästa frisören i stan! Proffesionellt och kvalitativt bemötande och behandling varje gång. Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 832 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • 2019-03-08

Felicia G skrev om Studio Levels
    Nina är världsklass, blir alltid nöjd! Läs mer

Lina B skrev om Studio Levels
    Väldigt lyhörd och inkännande men samtidigt konsultativ - jag har gått hit i flera år och har alltid fått otroligt bra bemötande och gedigen kunskap. Den första frisör jag har fullt förtroende för och inte sitter som en hök för att kontrollera i spegeln vad som görs. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Fotvårdssalongen Fotavtrycket
    4.8 / 5 i betyg — 90 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Första gången hos Charlotte på Fotavtrycket blev en mycket positiv upplevelse 👍 Hög kompetens & trivsam miljö gav mig nya fötter & kunskap"
    Marianne S

Camilla W skrev om Studio Levels
    Avslappnad och skön miljö, bra service! Läs mer

Hannah C skrev om Studio Levels
    Blir alltid trevligt bemött!
    Alltid nöjd med klipp/sling!
    Bra priser! Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 477 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Linnea is very talented at eyelash extensions and is a very sweet person!"
  • Malin S

2019-03-06

Malin S skrev om Studio Levels
    Kund sedan öppningen av Studio Levels som jag dessutom kan starkt rekommendera.
    En frisör som alltid håller sig uppdaterad med det bästa och senaste.
    Vill alltid att du som kund ska vara helt nöjd med ditt besök.
    Personligt, mysigt och fräscht!
    Förutom frisör även träning och naglar.
    Ett grymt konsept!
    Ren avkoppling att sätta sig i frisörstolen hos Nina 👌 Läs mer
  • 2019-03-05

Tuulikki G skrev om Studio Levels
    Har köpt Olaplex.
    Trevligt bemötande.
    Bra resultat.
    Jag var nöjd efter besöket. Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 202 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S
  • 2019-03-01

Hanna O skrev om Studio Levels
    Trevligt ställe .
    Känsla för hur man vill bli klippt. Alltid nöjd! Läs mer
  • 2019-02-27

Ann-chatrine J skrev om Studio Levels
    Klipp och slingor.
    Alltid trevligt bemött Läs mer
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • Erica S

2019-02-27

Erica S skrev om Studio Levels
    Rar, skicklig och väldigt hjälpsam och ärlig i sina konsultationer. Blir alltid nöjd. Bäst på ögonfransfärgning! Läs mer
  • 2019-02-23

Virginia Laikova skrev om Studio Levels
    Jag är så nöjd med Madeleine.

Jag ger henne ALLTID fria händer efter att bara förklarat en idé. Hon överträffar mina förväntningar varje gång. Läs mer
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 231 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"
  • 2019-02-22

Erika P skrev om Studio Levels
    På hemsidan står det att det ingår en hårbottensmassage innan klippningen vilket var anledningen till att jag valde stället men det gjorde inte alls så det var en besvikelse. Klippningen var helt ok. Läs mer
  • Ella B

2019-02-22

Ella B skrev om Studio Levels
    Oerhört professionella och duktiga! Alltid nöjd. Läs mer

Nefalia D skrev om Studio Levels
    Klippte håret lite och färgade det till en koppar färg.

De var väldigt trevliga och precis lagom pratiga

Allting var ganska toppen, dock önskar jag jag fått fler ideer och inspiration. Läs mer

Lina T skrev om Studio Levels
    Blir alltid supernöjd efter ett frisörbesök hos Madde!! Läs mer

Susanne J skrev om Studio Levels
    Min frisör var duktig på klipp och slingor men lokalen var hemskt skamlig, jag har bytt till liten enskild frisör. Läs mer

Lisa H skrev om Studio Levels
    Super duktiga frisörer med fantastisk service:) Läs mer

Ellinor H skrev om Studio Levels
    Fantastisk personal som kan sina saker! Mycket fräscha och trevliga lokaler. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-17

Daniel H skrev om Studio Levels
    Smidigt att ta sig till och effektivtpå plats. Skön upplevelse. Läs mer
  • 2019-02-16

Åsa N skrev om Studio Levels
    Jag följde med min frisör från en annan salong, så nöjd var jag. Jag blir alltid bemött väldigt bra och hon lyssnar bra på vad jag vill. Läs mer
  • Josefin S

2019-02-16

Josefin S skrev om Studio Levels
    Klippte o slingade utväxt o längder. Som vanligt väldigt nöjd med resultatet! Nina är otroligt noggrann och duktig på att slinga klippa o föna så att håret ser naturligt o friskt ut! Väldigt trevligt bemötande, fina lokaler med lyxig atmosfär, man blir verkligen omhändertagen med t.ex kaffe o massagestol vid hårsköljningen! Bästa frissan i stan! Läs mer
  • 2019-02-16

Lena R skrev om Studio Levels
    Jag klippte håret. Min frisör var vänlig fokuserad och hade stor skicklighet Läs mer
  • Annika J

2019-02-15

Annika J skrev om Studio Levels
    Mitt omdöme är att Nina på Studio Levels är Kungsholmens bästa frisör! Jag har tidigare slingat och klippt mitt hår hos olika frisörer på Kungsholmen men aldrig blivit riktigt nöjd. Numera är det Nina som slingar och klipper mig och jag är JÄTTENÖJD varje gång! Jag får alltid ett trevligt bemötande av samtliga i teamet på Studio Levels och ser fram emot mitt nästa besök hos Nina. Läs mer
  • Venus K

2019-02-15

Venus K skrev om Studio Levels
    Nina och hennes gäng på Studio Levels är fenomenala. Bättre frisörer får man leta länge efter. Ljuvligt bemötande och skön atmosfär. Läs mer
  • 2019-02-14

Anna K skrev om Studio Levels
    Den tjänst jag köpte var tvätt, färgning och klippning av håret. Bemötandet var toppen och det var även mina förväntningar eftersom jag varit hos samma frisör tidigare. Min frisör levde upp till mina förväntningar även denna gång. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och har redan bokat min nästa tid hos samma frisör. Läs mer

Åsa W skrev om Studio Levels
    Mycket duktig och kompetent. Är alltid mycket nöjd med färg och klippning. Läs mer

Jennifer S skrev om Studio Levels
    Har klippt och färgat håret hos härliga Susann Ardefors en längre tid och är alltid nöjd. Läs mer

Anne-maj S skrev om Studio Levels
    Brukar klippa mig. Sist fick jag vänta 15 minuter trots bokad tid och några saker till gör att jag funderar på att byta till annat ställe. Jag önskar att man är mer rädd om sina kunder. Läs mer

Agneta J skrev om Studio Levels
    Klippning, helt suveränt, min (frisör Susann) får alla guldstjärnor som finns. Läs mer

Åsa N skrev om Studio Levels
    Jag har världens bästa frisör!!! Vill aldrig gå någon annanstans! 100% nöjd Läs mer

Louise R skrev om Studio Levels
    Klippte topparna på drop-in. Nöjd med resultatet och skulle rekommendera till bekanta. Läs mer

Madeleine L skrev om Studio Levels
    Deras entreprenörsanda är otroligt inspirerande och det finns ingen annan än Nina som kan mitt hår som hon kan. Otroligt proffesionell och kompetent. Läs mer
  • 2019-02-08

Lena H skrev om Studio Levels
    En toppenbra frisör med blick för vad kunden passar i och dessutom jättetrevlig. Rekommenderas. Läs mer

Helena P skrev om Studio Levels
    Jag går tryggt till min frisör Susann. Hon är trevlig, glad, duktig. Hon har ögon för färg o form. Mitt korta hår får alltid en snygg frisyr och färg. Så nöjd!!!! Läs mer

Mikaela F skrev om Studio Levels
    Jag har gått till min frisör i många många år och kan inte tänka mig att gå någon annanstans.
    Revolt Stockholm har några av Stockholms bästa frisörer. Läs mer

Neslihan S skrev om Studio Levels
    Klippte topparna hos Madeleine och hon förstått exakt att jag ville inte ha mycket kortare utan lite friskare frisyr. Hon var väldigt trevlig och vi hade en trevlig pratstund. Läs mer

Malin E skrev om Studio Levels
    Jag har alltid gått därifrån och varit supernöjd. Bra råd och tips när jag behöver det. Susanne Ardefors är super på alla sätt. Läs mer

Christina G skrev om Studio Levels
    Supernöjd kund! Trevligt och bra resultat! Läs mer
  • 2019-02-04

Camilla G skrev om Studio Levels
    Jag har varit där 2 ggr för klippning och har blivit mycket nöjd båda gångerna.

Har innan besöken förra året tidigare haft samma frisör sedan 2001. Läs mer
  • 2019-02-01

Irene L skrev om Studio Levels
    Jag har klippt mig och slingat håret flera ggr. Har alltid varit nöjd både med resultat och det personliga bemötandet. Fin ljus miljö nära tunnelbanan.
    Perfekt Läs mer
  • 2019-02-01

Viktoria S skrev om Studio Levels
    Min frisör lyssnar på mina önskemål, vågar säga emot och guidar mig till ett bättre val. Hon kan sin sak och det känns tryggt att gå till henne. Läs mer
  • Cathrine N

2019-02-01

Cathrine N skrev om Studio Levels
    Jag färgade och klippte håret, och tjänsten i sig var jag supernöjd med. Tror det är en kombinerad frisör och träningsanläggning? Det var väldigt mycket spring bakom min rygg, dörren öppnades och stängdes frekvent inför och efter ett pass. Det jag uppskattar med att gå till frisören är en stund av egen-tid, lugn och ro. Den känslan fick jag inte på Studio levels. Läs mer
  • 2019-01-31

Birgitta S skrev om Studio Levels
    Susann är en oerhört duktig frisör! Känsla för kundens personliga stil och elegans!
    Gör ett riktigt bra jobb! Läs mer

Maja J skrev om Studio Levels
    Min frisör var Shiva, hon var jättebra! Det bästa var att hon kunde förklara för mig vad hon gjorde med mitt hår och beskrev hur saker och ting gick till. För mig som är lite frisörrädd var det toppen! Kände mig väldigt trygg med henne. Läs mer

Louise T skrev om Studio Levels
    Fantastiska Nina har fått mitt gamla svintohår bra igen ❤️ Läs mer

Anita H skrev om Studio Levels
    Frisör osäker i sin yrkesroll. Enligt min mening både när det gäller kundkontakt och yrkeskunskaper som klippning och initiativ. Jag provade klippning och föning 3-4 gånger hos frisör men när det inte utvecklades i positiv riktning slutade jag som kund. Frisör var vänlig men kundkontakt innebär att förstå och föreslå och genomföra sitt uppdrag med kompetens. Där tycker jag att det brast. Läs mer
  • 2019-01-29

Anna H skrev om Studio Levels
    Min frisör Nina är kunnig, lyhörd och kan omsätta det jag önskar till verklighet. Läs mer
  • 2019-01-28

Cecilia B skrev om Studio Levels
    Klipp och sling. Bra bemötande, service och resultat Läs mer
  • Maria B

2019-01-28

Maria B skrev om Studio Levels
    Vill prova hur dom gör har inte testat skulle vara kul att prova Läs mer
  • Kasia I

2019-01-27

Kasia I skrev om Studio Levels
    Idag klippte och färga Madelenie på studio levels mitt hår! Super nöjd med resultatet.
    Salongen är super mysig och personalen har ett väldigt proffesionellt bemötande. Läs mer

Bästa Nagelsalongerna nära Studio Levels:

LINNÉA S LINNÉA S tycker:
“Louise är mycket proffsig, tre...” Läs mer