Edis i Balans

Edis i Balans

7 omdömen om Edis i Balans

Inga-lill P
Skrev om Edis i Balans

Bra träning man behöver inte vänta få man bokar naskin.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Eva N
Skrev om Edis i Balans

Har köpt årsträningskort. Blir alltid väl bemött Vetbar jag köpte så förväntningarna är uppfyllda. Det som är bra är att man kan gå dit närsomhelst Bra bemötande och lättillgängligt

Sofia L
Skrev om Edis i Balans

Superhärlig yinyoga med världens bästa Lotta!

Eva C
Skrev om Edis i Balans

Har både köpt träningspass med maskin som yogapass. Har alltid blivit bra bemött o yrkesmässigt handled. Känn mig väldigt välkommen.

Anna-karin E
Skrev om Edis i Balans

Hej, jag har vid olika tillfällen tränat på Power Plate med olika syften och varit mycket nöjd med bemötandet och den hjälp jag fått. Instruktörerna har varit kunniga och hittat effektiva och adekvata övningar anpassade för mina behov. De har goda kunskaper om olika program och hur man kan öka eller minska utmaningar. Jag har också deltagit i yinyoga som har varit fantastisk. Lotta är en sympatisk och behaglig och tillåtande ledare som kan anpassa övningarna och ge tips på andra sätt att göra dem ifall man inte kan som det...

Birgitta A
Skrev om Edis i Balans

Man får allt det stöd man kan behöva. Fantastiskt att ha tillgång till maskinerna dygnet om. Trivsamt med en lite mindre lokal och att man kan komma som man går och står och alltid känna sig välkommen

Birgitta K
Skrev om Edis i Balans

Började för åtta år sedan för att det är en form av träning som passar mig bra. Vibrationsträning är ju också bra mot artros. Tränarna är alltid trevliga och ger många bra tips. Kommer nog att fortsätta många år till