Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Farsta Edis i Balans

Edis i Balans

Larsbodavägen 46, 123 41 Farsta — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Edis i Balans

• Inga-lill P skrev om Edis i Balans
    Bra träning man behöver inte vänta få man bokar naskin. Läs mer
  • Eva N skrev om Edis i Balans
    Har köpt årsträningskort.
    Blir alltid väl bemött
    Vetbar jag köpte så förväntningarna är uppfyllda.
    Det som är bra är att man kan gå dit närsomhelst
    Bra bemötande och lättillgängligt Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Edis i Balans
    Superhärlig yinyoga med världens bästa Lotta! Läs mer
  • Eva C skrev om Edis i Balans
    Har både köpt träningspass med maskin som yogapass. Har alltid blivit bra bemött o yrkesmässigt handled. Känn mig väldigt välkommen. Läs mer
  • Anna-karin E skrev om Edis i Balans
    Hej, jag har vid olika tillfällen tränat på Power Plate med olika syften och varit mycket nöjd med bemötandet och den hjälp jag fått. Instruktörerna har varit kunniga och hittat effektiva och adekvata övningar anpassade för mina behov. De har goda kunskaper om olika program och hur man kan öka eller minska utmaningar. Jag har också deltagit i yinyoga som har varit fantastisk. Lotta är en sympatisk och behaglig och tillåtande ledare som kan anpassa övningarna och ge tips på andra sätt att göra dem ifall man inte kan som det är tänkt. Jag har bara goda erfarenheter och kan varmt rekommendera träning på Edis i Balans. Läs mer
  • Birgitta A skrev om Edis i Balans
    Man får allt det stöd man kan behöva. Fantastiskt att ha tillgång till maskinerna dygnet om. Trivsamt med en lite mindre lokal och att man kan komma som man går och står och alltid känna sig välkommen Läs mer
  • Birgitta K skrev om Edis i Balans
    Började för åtta år sedan för att det är en form av träning som passar mig bra. Vibrationsträning är ju också bra mot artros. Tränarna är alltid trevliga och ger många bra tips. Kommer nog att fortsätta många år till Läs mer

Bästa spana i Stockholm:

Birger Jarlsgatan 39, 11145, STOCKHOLM