Alla kategorier Yoga Stockholms län Stockholm Bromma Åkeslund Yogapalatset

Yogapalatset

Fredrikslundsvägen 2, 168 34 Bromma — Visa karta

Yogapalatset är en familjär yogastudio väl belägen på Fredrikslundsvägen 2 i Bromma. Välkommen!
Västmannagatan 62, 11325, STOCKHOLM
Annika L:
Lugn, välgörande miljö. Alltid vänligt och mycket kunnig personal. Har gått här i många år och hoppas kunna deltaga många år till. Yogan är...

Yogaställen nära Yogapalatset:

Besöksadress: Tomtebogatan 6 6tr, STOCKHOLM
YogaForum erbjuder bl.a. KundaliniYoga, medicinsk yoga, yogamassage och klangmas... Läs mer ›
Ulrike N:
Fantastisk yoga med fina Anna i härlig miljö🙏🏻

Pipersgatan 26, Stockholm
Välkommen att lära dig yoga och dans på Yogansa. Läs mer ›
Anders N:
Jag blev väldigt bra och trevligt bemött. Kursen/tjänsten överträffade mina förväntningar. Lärare och administrativ personal var kanon.

Västmannagatan 62, STOCKHOLM
Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagata... Läs mer ›
Annika L:

Läs vad 39 kunder tycker om Yogapalatset

• Catherine K
    Catherine K skrev om Yogapalatset
    Jag gick på gravidyoga på Yogapalatset och var väldig nöjd! Bra lärare, trevlig stämning och problemfri kommunikation.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Yogapalatset
    Bra instruktörer och bra yogapass. Lagom avvägning av andlig och fysisk inriktning.
  • Mija J
    Mija J skrev om Yogapalatset
    Bra men dyrt! .........................................................................................................................................................................
  • Eva S
    Eva S skrev om Yogapalatset
    Lokalen är vacker, stödjer yogan genom att vara stämningsfull med levande ljus och vackra blommor. Jag går på ett pass i veckan sedan 1,5 år och är mycket nöjd med lärarna och sättet att bedriva yoga. Alltid vänligt bemötande.
  • Anna S
    Anna S skrev om Yogapalatset
    Trevligt och mysigt yogaställe. Nära hemma vilket är viktigt för mig
  • Eva-marie H
    Eva-marie H skrev om Yogapalatset
    jag är mycket nöjd med Yogapalatset. Har fått lära mig mycket.
    Ett fantastiskt bemötande och givande lektioner.
  • Helene R
    Helene R skrev om Yogapalatset
    Härlig miljö, bra yogalärare och möjlighet till träning i gymet gav oss stor valuta för pengarna. Vi är mycket nöjda!
  • Mia D
    Mia D skrev om Yogapalatset
    Mycket vänlig personal. Mycket flexibla lösningar, allt går att fixa. Man kan ta igen och prova på olika former, vilket känns väldigt generöst! Vackra rum med härlig stämning (trots lite tråkigt område), och bra lärare (har provat YinYoga och MediYoga). Stora lokaler, men känns ändå personligt. T ex vattenkaraffer med riktiga glas vid entrén. Det känns som personal och ägare gillar vad de gör och verkligen är måna om sina kunder!
  • Anna B
    Anna B skrev om Yogapalatset
    Mysiga lokaler, trevliga och duktiga lärare, bra utbud av kurser. Och såå trevligt att ha en lokal yogastudio. Jag som dessutom hyrt lokal är dem är väldigt nöjd då de är enkla att samarbeta med.
  • Pia B
    Pia B skrev om Yogapalatset
    Vänligt bemötande av kunnig personal, mysig lokal. Gick på Yin Yoga för Surya, bästa ledaren någonsin! Över förväntan.
  • Hedvig W
    Hedvig W skrev om Yogapalatset
    Väldigt varm stämning och bra gravidyoga.
  • Anna J
    Anna J skrev om Yogapalatset
    Supertrevligt, synd bara med Rise and shine yogan jag hoppas den kommer tillbaka
  • Helena S
    Helena S skrev om Yogapalatset
    Mycket trevligt och väldigt bra naprapat
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Yogapalatset
    Jag har gått på virya yoga på torsdagarna och tyckte det var helt fantastiskt! Sedan tycker jag att kontakten med övriga personer på Yogapalatset har varit väldigt positiv. Jag har oftast fått svar snabbt via mail och ett trevligt bemötande. Har dock aldrig träffat någon förutom Surya personligen eftersom jag enbart varit där kvällstid på torsdagarna.
  • Li N
    Li N skrev om Yogapalatset
    Personligt och förtroendefullt bemötande, de kan frångå regler om det finns goda skäl, vilket är en stor tillgång.
  • Marija M
    Marija M skrev om Yogapalatset
    Duktiga och engagerade instruktörer, som förklarar syftet med de olika övningarna. Varierat utbud. En oas av stillhet i en rörlig omvärld.
  • Marita S
    Marita S skrev om Yogapalatset
    Man blev väl mottagen och det var kunniga lärare. Jag slutade eftersom jag insåg att yoga inte riktigt var min grej, inte på grund av att det var dåligt på något sätt.
  • Maja M
    Maja M skrev om Yogapalatset
    Har enbart varit där en gång på prova på dag men upplevde yogapalatset dom en proffsig å väldigt trevligt ställe 😄
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Yogapalatset
    Bra lärare och bra pass. Ibland trångt i lokalen.
  • Karin R
    Karin R skrev om Yogapalatset
    Toppen ställe trevlig och kompetent personal
  • Maggan A
    Maggan A skrev om Yogapalatset
    Har varit nöjd med dom klasser jag gått på, virya, mer flödande yoga, skulle önska ytterligare utbud av den typen av klass
  • Anne M
    Anne M skrev om Yogapalatset
    Har gått flera år på Kundaliniyoga och varit mycket nöjd på alla sätt. Kursinnehåll, lärare och miljö framförallt.
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Yogapalatset
    Trivsamt och proffsigt. Precis som det ska vara så man känner sig angelägen om att gå på träning.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Yogapalatset
    Mysig lokal. Personligt mottagande och härlig yoga för alla!
  • Helen S
    Helen S skrev om Yogapalatset
    Jag har bara varit på ett öppet hus på Yogapalatset. Det var fantastiskt fint på alla sätt. Provade olika varianter av yoga. Pedagogiska ledare, fin interiör, bra lokaler. Nära tunnelbanan. Går gärna tillbaka om de kan matcha mina behov och tider. / Helen
  • Pia H
    Pia H skrev om Yogapalatset
    Jag deltog vid en prova-på-dag då jag provade olika yogaformer. Jag blev väl mottagen men har inte gått någon hel kurs här eftersom lokalen är för långt från hem/jobb.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Yogapalatset
    Bra yogakurs. Seriös, kunnig och inkluderande yogalärare.
  • Antonio T
    Antonio T skrev om Yogapalatset
    Väldigt trevligt gäng, finns mycket värme och kärlek hos er.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Yogapalatset
    Alltid bra och korrekt bemötande! Härlig atmosfär! kan varmt rekommendera Yogapalatset!
  • Lena-marie G
    Lena-marie G skrev om Yogapalatset
    Ett utomordentligt varmt och fint bemötande.
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Yogapalatset
    Trevligt, varmt och valkomnande.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Yogapalatset
    Underbart fint yogaställe med bra och seriösa lärare.
  • Eva J
    Eva J skrev om Yogapalatset
    Lugn, ro, bra lokal o personal.
    Inte ok att bli fotograferad under yogapasset
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Yogapalatset
    Bra bemötande, bra vägledning, ingen press eller stress
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Yogapalatset
    Lite långa pass o för många deltagare samtidigt. Skulle vara bra m klippkort som fanns förut, så man kan välja när man vill gå o inte känna att man måste för att man betalt för hela terminen
    2015-10-01 Yoga P svarar Yvonne K
    Hej Yvonne! Vi har både klippkort samt terminskort och är alltid beredd att hitta en lösning som passar dig, det är bara att kontakta oss! Hoppas vi ses igen på Yogapalatset.
  • Mia W
    Mia W skrev om Yogapalatset
    Fantastiskt bemötande.
    Har gått på kundaliniyoga.
    Kan varmt rekommendera.
    Efter varje kundalinipass har jag känt mig snudd på pånytt född.
    Proffsigt med en otrolig värme.
  • Carina P
    Carina P skrev om Yogapalatset
    Hej hade en otroligt bra yogalärare Lina som kunde lära ut kundaliniyoga att den blev så bra för kropp och själ. Alla pass var varierande.
    Carin Peterson
  • Charlotte C
    Charlotte C skrev om Yogapalatset
    Duktiga yogalärare och härlig miljö.
  • Helena N
    Helena N skrev om Yogapalatset
    Vänligt bemötande, fina lokaler vid yoga klass och workshop.
    Kan varmt rekommendera.

Fredrikslundsvägen 2, 168 34 Bromma