Yogapalatset

Yogapalatset

Ring 08-585 001 80 www.yogapalatset.se

Yogapalatset är en familjär yogastudio väl belägen på Fredrikslundsvägen 2 i Bromma. Välkommen!

39 omdömen om Yogapalatset

Catherine K
Skrev om Yogapalatset

Jag gick på gravidyoga på Yogapalatset och var väldig nöjd! Bra lärare, trevlig stämning och problemfri kommunikation.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Lotta E
Skrev om Yogapalatset

Bra instruktörer och bra yogapass. Lagom avvägning av andlig och fysisk inriktning.

Mija J
Skrev om Yogapalatset

Bra men dyrt! .........................................................................................................................................................................

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Eva S
Skrev om Yogapalatset

Lokalen är vacker, stödjer yogan genom att vara stämningsfull med levande ljus och vackra blommor. Jag går på ett pass i veckan sedan 1,5 år och är mycket nöjd med lärarna och sättet att bedriva yoga. Alltid vänligt bemötande.

Anna S
Skrev om Yogapalatset

Trevligt och mysigt yogaställe. Nära hemma vilket är viktigt för mig

Eva-marie H
Skrev om Yogapalatset

jag är mycket nöjd med Yogapalatset. Har fått lära mig mycket. Ett fantastiskt bemötande och givande lektioner.

Helene R
Skrev om Yogapalatset

Härlig miljö, bra yogalärare och möjlighet till träning i gymet gav oss stor valuta för pengarna. Vi är mycket nöjda!

Mia D
Skrev om Yogapalatset

Mycket vänlig personal. Mycket flexibla lösningar, allt går att fixa. Man kan ta igen och prova på olika former, vilket känns väldigt generöst! Vackra rum med härlig stämning (trots lite tråkigt område), och bra lärare (har provat YinYoga och MediYoga). Stora lokaler, men känns ändå personligt. T ex vattenkaraffer med riktiga glas vid entrén. Det känns som personal och ägare gillar vad de gör och verkligen är måna om sina kunder!

Anna B
Skrev om Yogapalatset

Mysiga lokaler, trevliga och duktiga lärare, bra utbud av kurser. Och såå trevligt att ha en lokal yogastudio. Jag som dessutom hyrt lokal är dem är väldigt nöjd då de är enkla att samarbeta med.

Pia B
Skrev om Yogapalatset

Vänligt bemötande av kunnig personal, mysig lokal. Gick på Yin Yoga för Surya, bästa ledaren någonsin! Över förväntan.

Hedvig W
Skrev om Yogapalatset

Väldigt varm stämning och bra gravidyoga.

Anna J
Skrev om Yogapalatset

Supertrevligt, synd bara med Rise and shine yogan jag hoppas den kommer tillbaka

Helena S
Skrev om Yogapalatset

Mycket trevligt och väldigt bra naprapat

Catharina E
Skrev om Yogapalatset

Jag har gått på virya yoga på torsdagarna och tyckte det var helt fantastiskt! Sedan tycker jag att kontakten med övriga personer på Yogapalatset har varit väldigt positiv. Jag har oftast fått svar snabbt via mail och ett trevligt bemötande. Har dock aldrig träffat någon förutom Surya personligen eftersom jag enbart varit där kvällstid på torsdagarna.

Li N
Skrev om Yogapalatset

Personligt och förtroendefullt bemötande, de kan frångå regler om det finns goda skäl, vilket är en stor tillgång.

Marija M
Skrev om Yogapalatset

Duktiga och engagerade instruktörer, som förklarar syftet med de olika övningarna. Varierat utbud. En oas av stillhet i en rörlig omvärld.

Marita S
Skrev om Yogapalatset

Man blev väl mottagen och det var kunniga lärare. Jag slutade eftersom jag insåg att yoga inte riktigt var min grej, inte på grund av att det var dåligt på något sätt.

Maja M
Skrev om Yogapalatset

Har enbart varit där en gång på prova på dag men upplevde yogapalatset dom en proffsig å väldigt trevligt ställe 😄

Kerstin B
Skrev om Yogapalatset

Bra lärare och bra pass. Ibland trångt i lokalen.

Karin R
Skrev om Yogapalatset

Toppen ställe trevlig och kompetent personal

Maggan A
Skrev om Yogapalatset

Har varit nöjd med dom klasser jag gått på, virya, mer flödande yoga, skulle önska ytterligare utbud av den typen av klass

Anne M
Skrev om Yogapalatset

Har gått flera år på Kundaliniyoga och varit mycket nöjd på alla sätt. Kursinnehåll, lärare och miljö framförallt.

Agneta J
Skrev om Yogapalatset

Trivsamt och proffsigt. Precis som det ska vara så man känner sig angelägen om att gå på träning.

Susanne N
Skrev om Yogapalatset

Mysig lokal. Personligt mottagande och härlig yoga för alla!

Helen S
Skrev om Yogapalatset

Jag har bara varit på ett öppet hus på Yogapalatset. Det var fantastiskt fint på alla sätt. Provade olika varianter av yoga. Pedagogiska ledare, fin interiör, bra lokaler. Nära tunnelbanan. Går gärna tillbaka om de kan matcha mina behov och tider. / Helen

Pia H
Skrev om Yogapalatset

Jag deltog vid en prova-på-dag då jag provade olika yogaformer. Jag blev väl mottagen men har inte gått någon hel kurs här eftersom lokalen är för långt från hem/jobb.

Charlotte E
Skrev om Yogapalatset

Bra yogakurs. Seriös, kunnig och inkluderande yogalärare.

Antonio T
Skrev om Yogapalatset

Väldigt trevligt gäng, finns mycket värme och kärlek hos er.

Kerstin K
Skrev om Yogapalatset

Alltid bra och korrekt bemötande! Härlig atmosfär! kan varmt rekommendera Yogapalatset!

Lena-marie G
Skrev om Yogapalatset

Ett utomordentligt varmt och fint bemötande.

Kerstin E
Skrev om Yogapalatset

Trevligt, varmt och valkomnande.

Madeleine K
Skrev om Yogapalatset

Underbart fint yogaställe med bra och seriösa lärare.

Eva J
Skrev om Yogapalatset

Lugn, ro, bra lokal o personal. Inte ok att bli fotograferad under yogapasset

Andreas L
Skrev om Yogapalatset

Bra bemötande, bra vägledning, ingen press eller stress

Yvonne K
Skrev om Yogapalatset

Lite långa pass o för många deltagare samtidigt. Skulle vara bra m klippkort som fanns förut, så man kan välja när man vill gå o inte känna att man måste för att man betalt för hela terminen

Svar från Yogapalatset

Hej Yvonne! Vi har både klippkort samt terminskort och är alltid beredd att hitta en lösning som passar dig, det är bara att kontakta oss! Hoppas vi ses igen på Yogapalatset.

Mia W
Skrev om Yogapalatset

Fantastiskt bemötande. Har gått på kundaliniyoga. Kan varmt rekommendera. Efter varje kundalinipass har jag känt mig snudd på pånytt född. Proffsigt med en otrolig värme.

Carina P
Skrev om Yogapalatset

Hej hade en otroligt bra yogalärare Lina som kunde lära ut kundaliniyoga att den blev så bra för kropp och själ. Alla pass var varierande. Mvh Carin Peterson

Charlotte C
Skrev om Yogapalatset

Duktiga yogalärare och härlig miljö.

Helena N
Skrev om Yogapalatset

Vänligt bemötande, fina lokaler vid yoga klass och workshop. Kan varmt rekommendera.