Stockholm Kickboxning

Stockholm Kickboxning

Ring 08-33 02 02 www.kickboxning.se
4.5

I hjärtat av Vasastan i Stockholm ligger Stockholm kickboxning som är en en av Sveriges största kampsportklubbar med våra ca 1000 aktiva medlemmar som är jämt fördelat mellan könen i ett spann mellan 6 och 70 år något som avspeglar sig på den goda och ödmjuka stämning som råder i anläggningen. Vi har de senaste åren med stolthet...

179 omdömen om Stockholm Kickboxning

Britt S
Skrev om Stockholm Kickboxning

Lätt att hitta information om klubben. Bra mottagande när jag kom och provtränade. Gick smidigt att köpa kort. Det är dock lite jobbigt att de inte tar kort. Jag har köpt handskar och lindor och det är bra kvalitet. Det är bra att de finns att tillgå på plats. Instruktörsmässigt är det mkt hög kvalitet. Lokalen är fräsch, det enda jag har att anmärka på är att folk verkar liksom äta där inne ibland. Inte så kul att få äggskal under foten liksom. Det är bra antal pass på bra tider. Jag gillar mixen av att det finns både morgon, lunch och kvällspass.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Askar N
Skrev om Stockholm Kickboxning

Riktigt bra ställe för alla som vill motionera eller ta kickboxning på allvar. Jag hade aldrig testat kickboxning i mitt liv men nu efter några månader så tycker jag att Stockholm kickboxning gör ett superbra jobb och de förtjänar lätt bästa betyg!!!

Mathias T
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra instruktörer och roliga pass. Dock något trångt i lokalen kvällstid.

Tobias Rönnberg H
Skrev om Stockholm Kickboxning

Grymt bra klubb. Trevlig atmosfär, bra lokaler, duktiga instruktörer och inte minst ett superbra upplägg med frukostpassen!

Marco S
Skrev om Stockholm Kickboxning

Riktigt bra klubb, bra tränare, bra fighters och en allmänt positiv stämning. Det kan ibland bli lite trångt med.

Stefanos H
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bästa stället bästa stället bästa stället bästa stället

Oona B
Skrev om Stockholm Kickboxning

Först när jag började för ett drygt år sen, fick jag hjälp med allt jag behövde dvs. hur funkar betalningar, medlemskap och vilka pass skulle passa mig bäst. Efteråt har jag bara tränat där som vanligt, har varit inga konstigheter. Fick ett kvitto på mina betalningar då jag behövde dom till jobbet, men det gick väldigt smooth. Inget och klaga på egentligen.

Malin K
Skrev om Stockholm Kickboxning

Ett fantastiskt företag. Alltid trevligt bemötande. Professionella tränare och en otroligt trevlig stämning. Det enda jag önskar som kund är att det skulle vara lite större lokal eftersom det är många på träningspassen. Annars är allt bara toppen!

Tomas K
Skrev om Stockholm Kickboxning

Mycket bra morgonpass med frukost, Trevliga tränare och personal rakt igenom.

Pernilla G
Skrev om Stockholm Kickboxning

+ Många pass/träningstillfällen att träna på - Körde nybörjarpassen i kickboxning och fick sällan feedback. Var rejäl favorisering och i princip bara "snygga tjejer" samt de som var intresserade av tävling som fick feedback. - Tar in väldigt många på träningspassen, så väldigt trångt. Jag var där för att lära mig kickboxning, även om jag i nuläget inte var intresserad av tävling, vill jag ändå ha feedback och kunna förbättras. Som det var där kan jag lika gärna gå på något av de kommersiella gymmen och träna box/boxercise istället.

Matilda S
Skrev om Stockholm Kickboxning

härligt ställe, toppen träning, speciellt förtjust i morgonträning inkl frukost, rekommenderas varmt

Gabriel C
Skrev om Stockholm Kickboxning

Det är en jättebra klubb. Personalen är trevlig och schemat är jättebra

Heidi G
Skrev om Stockholm Kickboxning

Gått från klippkort till halvårskort till månadskort. Roligt och utmanade!!

Marcio A
Skrev om Stockholm Kickboxning

Rolig och trevlig träning med sköna människor. Krävs dock mycket självdisciplin för lära sig tekniken då det är många som tränar och det är oftast endast en tränare per pass.

Ann L
Skrev om Stockholm Kickboxning

Väldigt trevligt och bra bemötande. Vid ett tillfälle för ca 2 år sedan var det dålig info vid påskrift på vad jag trodde var ny medlemsavg för året men det var ett nytt klippkort som jag blev tvungen att betala trots att jag inte kunde träna under en längre tid. Blev dock lite kompenserad av den nya tjejen i kassan när jag tränade igen.Tränarna är kanonbra! Det enda som är dåligt ( riktigt dålig )är ventilationen i damernas omklädningsrum. Är ett träningsställe jag gärna rekommenderar

Ida J
Skrev om Stockholm Kickboxning

Super grymma och trevliga sjuk bra träning och tempo rekomenderar starkt att testa på. Motiverande bra och pedagogisk instruktör som peppar på.

Claudia B
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra klubb med trevliga instruktörer. Stämningen på passen är bra!

Per S
Skrev om Stockholm Kickboxning

Underbart ställe! Bra stämning och grymma instruktörer!

Rickard Z
Skrev om Stockholm Kickboxning

Riktigt bra, kunniga, grymt bemötande av alla och en härlig gemenskap.

Resul R
Skrev om Stockholm Kickboxning

Min upplevelse. Om man vill träna för att gå upp eller ner i vikt (komma i form). Så skulle jag rekommendera detta gym till alla. Men, jag kom hit för att vilja lära mig hur man slåss. Har gått kampsport innan och denna träning när det gäller självförsvar var väldigt kass. Förstår inte varför man måste bokstavligen träna i 6 månader tills man ens får sparras. Dessutom så har ni 10000 kunder men fortfarande bar en lokal vilket jag inte fattar. Kunde knappt sparka utan att jag råkar nudda någon.

Svar från Stockholm Kickboxning

Tack för att du tig dig tid! Stämmer vi är populära och vi haft högt tryck därav har vi ökat passen markant och dubbla instruktörer på dom första passen för att hålla kvalitén hög. Om du tränat tidigare stående fighting ska du köra fortsättning gråa passen och sparringpassen i ringen där är det mer fighting inriktat medan basic passen är som dom heter basic. Där ska man löra sig grunderna, försvar, rörelse och som du skriver komma i form. När man trönar ca 30 basic pass så ska man klara av att avansers till fortsättning...

Johan E
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra tränare och roliga pass. Lite väl trångt i lokalen ibland.

Ida K
Skrev om Stockholm Kickboxning

överfullt och väldigt varierad kvalitet men när det är bra är det väldigt bra.

Kim H
Skrev om Stockholm Kickboxning

En komplett klubb med kvalitè på alla plan. I vårt fall är allt över förväntningarna och känns verkligen som klubben lagt kunden i focus

Linda V
Skrev om Stockholm Kickboxning

Varmt välkomnande. Stor variation av träning med många kunniga instruktörer. Mina förväntningar blev bemötta.

Michael A
Skrev om Stockholm Kickboxning

Allt har hanterat och bemötts med positiv och proffetionell inställning. Bra sammanhållning och stämning.

Joakim S
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra tränare, excellenta träningspass och trevligt klimat!

Michael J
Skrev om Stockholm Kickboxning

Sthlms kickboxnings personal är den ödmjukaste och proffsigaste som finns. Det är en grymt bra känsla på alla passen och medlemmarna hjälper varandra. Det här är din andra familj.

Erik Q
Skrev om Stockholm Kickboxning

Superbra bemötande och klasser!

Bill C
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bemötandet har genom alla mina vistelser varit utmärkt. Jättetrevlig personal som bryr sig om sina kunder. 100% nöjd.

Emma W
Skrev om Stockholm Kickboxning

Alltid väldigt roliga och bra pass.

Lisa J
Skrev om Stockholm Kickboxning

Jättebra! Trevlig och tillmötesgående personal, familjär stämning och easy-going. Bra pepp från instruktörerna!

Olof F
Skrev om Stockholm Kickboxning

Jag köpte 6-månaders medlemskap för att träna hos klubben. Jag kom på en av provträningarna efter nyår och tyckte stämningen i klubben var bra. Jag skulle beskriva människor som avslappnade, opretentiösa har kul när de tränar. Klubben har en lite mer motionärskänsla en elit satsning. Jag tränar regelbundet främst kickboxningspassen tycker det är bra träning. Jag får en del hjäp med teknik och så under passen.

Sebastian A
Skrev om Stockholm Kickboxning

Stockholm Kickboxning är en väldigt bra klubb. Alla träningspass jag har varit på har varit väl planerade. Personalen som jobbar där är otroligt trevliga och är väldigt tillmötesgående, det känns verkligen som att de ser alla sina kunder. Lokalen är väldigt ren och välplanerad. På morgonpassen så ingår frukost. Rekommenderar starkt denna klubb.

Conny B
Skrev om Stockholm Kickboxning

Alltid ett trevligt och personligt bemötande, har köpt klippkort som jag nån gång tappat och det har varit lätt att ordna nytt. Träningen och instruktörerna är fantastiska, imponerande att dom kan hålla klasser med en mix av både nybörjare och dom som kört länge.

Caroline J
Skrev om Stockholm Kickboxning

Väldigt öppna och välkomnande. Mycket motiverande och lärorika.

Susanne I
Skrev om Stockholm Kickboxning

Alltid lika välkomnande personal och instruktörer som både håller högsta kvalitet, men som även tar sig tid före, under och efter passen för att ge tips.

Tommy G
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra lokal, trevlig och duktig personal.

Linne  K
Skrev om Stockholm Kickboxning

Jag heter Linnea btw. Den här klubben har överstigit mina förväntningar. Fantastiska tränare och bra atmosfär. Kul att det nästan är lika många tjejer som killar som tränar. Bästa jag provat på nånsin!

Ali A
Skrev om Stockholm Kickboxning

Troligen det bästa kickboxning klubben i Sverige med duktiga & trevliga instruktörer och rätt många träningspass dagligen. Det enda negativa är ett mindre bra jobb när det gäller administrativt arbete.

Nyangsarang J
Skrev om Stockholm Kickboxning

Välkomnande och familjär miljö. Instruktörer med kompetens och hjärta! Mer utrymme och bättre AC hade inte skadat dock...

Ib G
Skrev om Stockholm Kickboxning

Mycket bra. Pedagogiska och taggande ledare samt bra stämning i gruppen.

Jeppe P
Skrev om Stockholm Kickboxning

Jag känner mig verkligen lurad. Första dagen var allt perfekt, engagerade instruktörer och ett bra schema med många pass. Efter betalning var klar ändrades allt snabbt. Betalning för 6 månaders träning. Instruktören som var bra försvann och schemat ändrades så att passen som jag betande för försvann. Kvar var alltså en kass instruktör och nästan inga pass. Helt och hållet skitdåligt! Försökte få pengarna tillbaka och bokade möte med ägaren, när mötet skulle äga rum fanns det ingen ägare på plats. Väntade en...

Svar från Stockholm Kickboxning

Hej Jeppe! Ja det var tråkig läsning men jag kan inte förstå vilka pass som försvunnit?? Vi utökade med tisdag morgon och tisdag och tirsdag luncher mitt i terminen då passen var nöstan fulla för att sprida på eleverna och öka servicen. Vet att vi plockade bort ett sent sparringpass under terminen då uppslutningen var för dålig på passet och vet att vi hade två killar som såg fram emot sparringen på som sena passen och dom erbjöds att stoppa sina kort och få pengarna tillbaka så klart då sparring passen i ringen försvann...

Kajsa S
Skrev om Stockholm Kickboxning

Duktiga instruktörer som får en att träna hårt, trevlig och hjälpsam personal. Omklädningsrummen och salarna är väldigt fräscha. Alltid en trevlig och välkomnande stämning, rekommenderar starkt!

Lovisa J
Skrev om Stockholm Kickboxning

Vänligt bemötande, härligt inspirerande ledare som pushar mig till max. Kul o intensiv träning.

Amanda W
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra instruktörer men stora grupper. Svårt att hinna jämn partner ibland. Bra stämning

Jia-chwen W
Skrev om Stockholm Kickboxning

God stämning i klubben, duktiga tränare. Har ett bra schema med många pass att välja mellan under veckan. Effektiv och rolig träning. Bra mix mellan tjejer och killar. Omklädningsrummet med flera duschar är fräscht. Rekommenderas!

Attila L
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra ,mycke trevligt folk. Vänlig personal.

Kim O
Skrev om Stockholm Kickboxning

Bra schema, duktiga instruktörer. Enda nackdel är att det kan bli trångt under vissa pass.

Anna B
Skrev om Stockholm Kickboxning

Jag är otroligt nöjd, alltid trevligt bemötande, kompetenta instruktörer och snabb respons. Oerhört fräscht och välorganiserat. Bästa boxklubb jag varit på.

Johannes F
Skrev om Stockholm Kickboxning

Jag fick ett bra bemötande när jag köpte klippkortet. Trevlig personal. Dock så tycker jag det är trångt på passen.