Alla kategorier PT Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholm Kickboxning

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, 113 62 Stockholm — Visa karta

I hjärtat av Vasastan i Stockholm ligger Stockholm kickboxning som är en en av Sveriges största kampsportklubbar med våra ca 1000 aktiva medlemmar som är jämt fördelat mellan könen i ett spann mellan 6 och 70 år något som avspeglar sig på den goda och ödmjuka stämning som råder i anläggningen.
Vi har de senaste åren med stolthet kammat hem priset som Sveriges bästa kickboxningsklubb.

Här kan man träna som motionär samt elittränas och utvecklas till att tävla på världsnivå stöttad av våra erfarna coacher om viljan och ambitionen finns. Vi har utsetts till Sveriges bästa klubb flera år i rad av Svenska kickboxningsförbundet och erbjuder utöver kickboxning även thai boxning (sk Muay Thai), klassisk boxning, BJJ, MMA, cirkelträning och Yoga.
Vi har ca 50 instruktörsledda klasser varje vecka (morgon, middag och kväll) och erbjuder sparring på alla nivåer.

Vi har instruktörer som alla är utbildade i olika discipliner och dessutom genomgått vårt interna instruktörsprogram, ett krav vi har för att få coacha på klubben. Utöver vårt intsruktörsteam har vi dessutom vår tävlingsgrupp som förebilder och hjälptränare under klasserna.

Våra olika träningsformer är roliga, fartfyllda och anpassade till alla nivåer (se schema). Vi utlovar hög puls, fysisk ansträngning i rörelse och mycket svett, skratt och energi.

Vår personal är väl insatta i verksamheten och kan hjälpa dig med allt från utrustning och avtal till energitillskott och träningsschema. Anläggningen är speciellt anpassad för kampsport och lokalerna är nyrenoverade och vi har fräscha omklädningsrum med det mesta man kan tänkas behöva efter ett träningspass.
Mån: 06:20-21:00
Sön: 09:00-15:00

Läs vad 155 kunder tycker om Stockholm Kickboxning

• Joakim S
    Joakim S skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra tränare, excellenta träningspass och trevligt klimat!
  • Michael J
    Michael J skrev om Stockholm Kickboxning
    Sthlms kickboxnings personal är den ödmjukaste och proffsigaste som finns. Det är en grymt bra känsla på alla passen och medlemmarna hjälper varandra. Det här är din andra familj.
  • Erik Q
    Erik Q skrev om Stockholm Kickboxning
    Superbra bemötande och klasser!
  • Bill C
    Bill C skrev om Stockholm Kickboxning
    Bemötandet har genom alla mina vistelser varit utmärkt. Jättetrevlig personal som bryr sig om sina kunder. 100% nöjd.
  • Emma W
    Emma W skrev om Stockholm Kickboxning
    Alltid väldigt roliga och bra pass.
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Stockholm Kickboxning
    Jättebra! Trevlig och tillmötesgående personal, familjär stämning och easy-going. Bra pepp från instruktörerna!
  • Olof F
    Olof F skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag köpte 6-månaders medlemskap för att träna hos klubben. Jag kom på en av provträningarna efter nyår och tyckte stämningen i klubben var bra. Jag skulle beskriva människor som avslappnade, opretentiösa har kul när de tränar. Klubben har en lite mer motionärskänsla en elit satsning. Jag tränar regelbundet främst kickboxningspassen tycker det är bra träning. Jag får en del hjäp med teknik och så under passen.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Stockholm Kickboxning
    Stockholm Kickboxning är en väldigt bra klubb. Alla träningspass jag har varit på har varit väl planerade. Personalen som jobbar där är otroligt trevliga och är väldigt tillmötesgående, det känns verkligen som att de ser alla sina kunder. Lokalen är väldigt ren och välplanerad. På morgonpassen så ingår frukost. Rekommenderar starkt denna klubb.
  • Conny B
    Conny B skrev om Stockholm Kickboxning
    Alltid ett trevligt och personligt bemötande, har köpt klippkort som jag nån gång tappat och det har varit lätt att ordna nytt. Träningen och instruktörerna är fantastiska, imponerande att dom kan hålla klasser med en mix av både nybörjare och dom som kört länge.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Stockholm Kickboxning
    Väldigt öppna och välkomnande. Mycket motiverande och lärorika.
  • Susanne I
    Susanne I skrev om Stockholm Kickboxning
    Alltid lika välkomnande personal och instruktörer som både håller högsta kvalitet, men som även tar sig tid före, under och efter passen för att ge tips.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra lokal, trevlig och duktig personal.
  • Linne  K
    Linne  K skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag heter Linnea btw. Den här klubben har överstigit mina förväntningar. Fantastiska tränare och bra atmosfär. Kul att det nästan är lika många tjejer som killar som tränar. Bästa jag provat på nånsin!
  • Ali A
    Ali A skrev om Stockholm Kickboxning
    Troligen det bästa kickboxning klubben i Sverige med duktiga & trevliga instruktörer och rätt många träningspass dagligen.

Det enda negativa är ett mindre bra jobb när det gäller administrativt arbete.
  • Nyangsarang J
    Nyangsarang J skrev om Stockholm Kickboxning
    Välkomnande och familjär miljö. Instruktörer med kompetens och hjärta! Mer utrymme och bättre AC hade inte skadat dock...
  • Ib G
    Ib G skrev om Stockholm Kickboxning
    Mycket bra. Pedagogiska och taggande ledare samt bra stämning i gruppen.
  • Jeppe P
    Jeppe P skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag känner mig verkligen lurad.
    Första dagen var allt perfekt, engagerade instruktörer och ett bra schema med många pass. Efter betalning var klar ändrades allt snabbt. Betalning för 6 månaders träning.
    Instruktören som var bra försvann och schemat ändrades så att passen som jag betande för försvann.
    Kvar var alltså en kass instruktör och nästan inga pass.

Helt och hållet skitdåligt!

Försökte få pengarna tillbaka och bokade möte med ägaren, när mötet skulle äga rum fanns det ingen ägare på plats.
    Väntade en timma men fick veta av personalen att ägaren gått för dagen.
    Fick även veta att jag antagligen inte skulle kunna få tillbaka mina pengar.

Uselt!
    2017-07-20 Sami C svarar Jeppe P
    Hej Jeppe!

Ja det var tråkig läsning men jag kan inte förstå vilka pass som försvunnit?? Vi utökade med tisdag morgon och tisdag och tirsdag luncher mitt i terminen då passen var nöstan fulla för att sprida på eleverna och öka servicen.

Vet att vi plockade bort ett sent sparringpass under terminen då uppslutningen var för dålig på passet och vet att vi hade två killar som såg fram emot sparringen på som sena passen och dom erbjöds att stoppa sina kort och få pengarna tillbaka så klart då sparring passen i ringen försvann tror det var 19.40 passet ett extra pass vi hade på prov.

Sen att vi skulle ha värdelösa pass stämmer förvisso inte då skulle vi inte vara störst i landet men kan förstå att man blir besviken på om ett pass man räknat med att gå på försvinner.

Om du är en av dom två kompisarna så har jag meddelat teseptionen att ni kunde välja mellan Sparras i ringen själva samma tider och ibland dyker upp sökert fler som vill vara med Allternativt ni kör våra andra pass om ni kan komma loss feån era jobb tidigare. Hittas inga pass som FU kar så får bi pengarna tillbaka för återstår tiden så är ni välkomna tillbaka i framtiden och vi släpper ett nytt schema som funkar med ert jobb så klart.

Men som sagt osäker om det är det fallet med sista sparringpasset i ringen som vi inte fick ihop tillräckligt med deltagare till du skriver om för inga andra pass har plockats bort tvärtom så ökade vi antal pass under terminen.

Hursom maila mig på sami@kickboxning.se så löser vi så klart att ni får nya kort eller pengarna tillbaka om det är fallet jag skriver om ovan:) trode det var löst av receptionen.

För jag väntade på en kille som skulle komma en kväll men dök aldrig upp och jag åkte hem så du kanske kom strax efter sent på sista passet men som sagt kan vara fel ärende men jag kan inte komma på något annat.

Så kontakta mig så löser vi det så klart:)

Mvh/Sami Cacan
    Huvudinstruktör
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Stockholm Kickboxning
    Duktiga instruktörer som får en att träna hårt, trevlig och hjälpsam personal. Omklädningsrummen och salarna är väldigt fräscha. Alltid en trevlig och välkomnande stämning, rekommenderar starkt!
  • Lovisa J
    Lovisa J skrev om Stockholm Kickboxning
    Vänligt bemötande, härligt inspirerande ledare som pushar mig till max. Kul o intensiv träning.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra instruktörer men stora grupper. Svårt att hinna jämn partner ibland. Bra stämning
  • Jia-chwen W
    Jia-chwen W skrev om Stockholm Kickboxning
    God stämning i klubben, duktiga tränare. Har ett bra schema med många pass att välja mellan under veckan. Effektiv och rolig träning. Bra mix mellan tjejer och killar. Omklädningsrummet med flera duschar är fräscht. Rekommenderas!
  • Attila L
    Attila L skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra ,mycke trevligt folk. Vänlig personal.
  • Kim O
    Kim O skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra schema, duktiga instruktörer.
    Enda nackdel är att det kan bli trångt under vissa pass.
  • Anna B
    Anna B skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag är otroligt nöjd, alltid trevligt bemötande, kompetenta instruktörer och snabb respons. Oerhört fräscht och välorganiserat. Bästa boxklubb jag varit på.
  • Johannes F
    Johannes F skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag fick ett bra bemötande när jag köpte klippkortet. Trevlig personal.
    Dock så tycker jag det är trångt på passen.
  • Luis L
    Luis L skrev om Stockholm Kickboxning
    Vänlig och kompetent personal som bryr sej om sim medlemmar .
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag är supernöjd med Stockholm Kickboxning. Alltid bra bemötande, trevlig personal och svettiga och hårda pass. Lyxigt att bli bjuden på frukost efter morgonpassen. Har endast haft klippkort, då det har passat mig bäst i nuläget. Jag kommer definitivt fortsätta träna på Stockholm Kickboxing och önskar att jag hade mer tid för fler pass.
  • Michael B
    Michael B skrev om Stockholm Kickboxning
    Ett mycket vänligt bemötande och väldigt professionella ledare som håller i passen, mycket nöjd.
    Bra upplägg på passen.
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Stockholm Kickboxning
    Har sedan starten fått ett varmt och bra bemötande av personalen och även de andra medlemmarna. Det känns som att alla vill skapa en familjär stämning på klubben.
    Jag har köpt ett halvårskort som går ut i september och kommer då att förlänga.
    Förbättringar som kan göras är dock att inga handfat inne hos tjejernas omklädningsrum fungerar.
    De verkar även vara lite för populära för den lilla lokalen, så ibland går det knappt att röra sig under passen när det är för många på plats.
    2017-07-03 Sami C svarar Isabelle S
    Tack för att du tog dig tiden att skriva:)

Blandarna till handfaten är fixade sen två veckor tillbaka. Anledningen att dom inte fungerade var att special batterierna för sensorblanfarna var tömda men fanns intw på hyllan att köpa in tuvär så set beställdes. Men är det löst och vi har köpt in flera i reserver:)

Stämmer bra att vissa träningstider runt 17.20 är väldigt populära och kan bli trångt med vårt system med dropp in utan föranmälan men vi har behållt nästan full schema i sommar för att få mer spridning på passen och runkar utmärkt:) till hösten utökas passen kraftigt för att möta den stora efterfrågan på våra pass.

Men kanonbra med feedback👌😀
  • Rojina T
    Rojina T skrev om Stockholm Kickboxning
    Riktigt skön miljö med trevlig personal och motiverande tränare! Det bästa är att schemat nästan är anpassat efter en själv, eftersom det bara gäller att droppa in när det passar en. Dessutom är alla passen sjukt givande. Man känner verkligen av att man tränat efter varje pass och stämningen i lokalen gör att man vill träna varje dag!
  • Mats L
    Mats L skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra stämning, tuff träning, bra instruktörer. Frukost och handduk på morgonpasset är extra plus!
  • Adam E
    Adam E skrev om Stockholm Kickboxning
    Sveriges bästa(klubb) företag
  • Homan M
    Homan M skrev om Stockholm Kickboxning
    Bästa klubben, med bästa Sami. Man lär sig mycket, kick och bjj.
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Stockholm Kickboxning
    Trevlig och hjälpsam personal. Det är dålig luftkonditionering och liten lokal.
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Stockholm Kickboxning
    Bra ställe för allsidig träning! Dedikerade tränare
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Stockholm Kickboxning
    Tycker jag har fått en bra service och information när jag varit i kontakt med personalen. Bra närvaro med relevant information på facebook - uppskattas mycket!

Duktiga instruktörer, men känner ibland att det skulle vara roligare med lite mer varierat upplägg på träningarna (kör främst kickboxning nybörjare men ibland även Kickboxning fortsättning).

Ett annat förslag är att överväga att införa ett bokningssystem för passen då det kan vara extremt mycket folk på en del pass och det helt enkelt blir för trångt i lokalen.

Men på det stora hela kanon - keep up the great work!
  • Filip H
    Filip H skrev om Stockholm Kickboxning
    Bara bra från början till slut, klubbkänslan och atmosfären är den bästa och viktigaste delen!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Stockholm Kickboxning
    Fantastisk klubb, och grymma pass!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Stockholm Kickboxning
    Härlig stämning men ofta överfulla pass, klubben har växt ur sina lokaler.
  • Elin T
    Elin T skrev om Stockholm Kickboxning
    Jag tycker Sthlm kickboxning är en mycket trevlig klubb!! Ibland kan det vara lite för trångt på lektionerna runt 17, men utöver det är jag mycket nöjd!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Stockholm Kickboxning
    Fantastiska Instruktörer, verkligen engagerarde. Stämningen är familjär.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Stockholm Kickboxning
    Trevliga människor och bra träning men för små lokaler
  • Vincent B
    Vincent B skrev om Stockholm Kickboxning
    Det är för lite barn och ungdomspass
  • Charlie B
    Charlie B skrev om Stockholm Kickboxning
    STOCKHOLM KICKBOXNING är en perfekt träningsklubb med trevligt folk och trevliga tränare som fokuserar sin tid för att få kunderna att fortsätta träna
  • Josefine R
    Josefine R skrev om Stockholm Kickboxning
    Bemötandet från Stockholm Kickboxningen har alltid varit jättebra, från dag ett. Personalen är trevlig. Ibland är det dock alldeles för många personer på passen, så det blir trångt. Priset för att gå och träna där är relativt dyrt jämfört med andra klubbar, men jag har varit nöjd med vad jag får för pengarna.
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Stockholm Kickboxning
    Geniun klubb! Engagerade & proffsiga tränare. Har förmågan att se alla på ett eller annat sätt. Många pass att välja emellan. Variaton på klasser och utlärning samt erfarenhet och åldrar. Kan inte tänka mig att byta klubb överhuvudtaget. Det enda minus är duscharna som behövs rustas upp och få igång en bra ventilation. Hög fuktigthet. Annars prima! 😊
  • Johan T
    Johan T skrev om Stockholm Kickboxning
    Stämningen är toppen. Men särskilt på de lägre nivåerna får man extremt lite hjälp och instruktion - kanske särskilt om man är man.
  • Petter H
    Petter H skrev om Stockholm Kickboxning
    Engagerad och uppmuntrande personal kombinerat med varierad och rolig träning.
  • Mikaela J
    Mikaela J skrev om Stockholm Kickboxning
    Världens bästa kickboxningsklubb!
  • Tresor T
    Tresor T skrev om Stockholm Kickboxning
    Mycket bra det bästa samie är den bästa trännare med en god personlighet

Gästrikegatan 5, 113 62 Stockholm