Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Bikram Yoga Stockholm AB

Bikram Yoga Stockholm AB

Gotlandsgatan 53B, 116 65 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Bikram Yoga Stockholm AB

• Josefine W
    Josefine W skrev om Bikram Yoga Stockholm AB
    Nu finns möjlighet att testa Bikramyoga i Stockholm på Bikram Yoga City (Hötorget, Olof Palmes Gata 11 A) och Bikram Yoga Södermalm (Skanstull, Gotlandsgatan 53) för HALVA PRISET.

Säg rabattkod JOSEFINE i kassan och få introkortet för 190 kr (ordinarie pris är 380 kr). Köpet måste ske senast den 30 november. Kortet aktiveras vid första yogatillfället och gäller i 14 dagar. Efter den perioden finns fler förmånliga erbjudanden :)
  • Peggy B
    Peggy B skrev om Bikram Yoga Stockholm AB
    Problemet med Bikramyogasöder är den usla ventilationen. Luften cirkulerar inte. Efter en kort stund bildas ett Roskildestinkade, mycket varmare skikt utan syre nere vid golvet. Den liggande serien blir en veritabel plåga, med utmattningskänslor och migrän som påföljd. Jag bestämde mig för att sluta med bikramyoga efter att knappt lyckats ta mig därifrån en gång, men jag bytte yogaställe och gav det en sista chans. Otrolig skillnad! Och då märkte jag också hur oartiga deltagarna på BYS är, smäller i dörrarna, trängs in i studion, struntar i savasana, slamrar och pratar högt och tvättar kläder i duschen. Fruktansvärt trångt i omklädningsrummet. Ingen spirituell känsla i studion, påminner mer om en skolsal. Annars är det ungefär samma lärare som på andra ställen, och det är lite billigare här. Jag är inte rik, men betalar gladeligen lite mer för att få en bättre yogaupplevelse än man får här.
  • Olow S
    Olow S skrev om Bikram Yoga Stockholm AB
    Fantastiskt!
    Bikramyoga är en träningsform som ger hela kroppen en genomkörare i ca 40°C värme.

Vackra lokaler som utstrålar lugn, ro och harmoni.
    Personalen är lugn och proffsig, samma personer i receptionen som sedan leder klasserna.

Prisvärdheten kan diskuteras, prisbilden är likadan på de olika yogastudios som erbjuder just Bikram - oligopol kanske?

Hade det inte varit för priset hade det blivit högsta betyg. Allt annat är på topp.
    Tobias B gillar detta

Gotlandsgatan 53B, 116 65 Stockholm