KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård!

Vi erbjuder dig en härlig vilsam stämning och ett mycket stort utbud av behandlingar samt yogaklasser som utförs av mycket duktiga välutbildade o inkännande terapeuter o instruktörer. Vi vill att du skall känna dig trygg i våra händer.......

Vi är alla välutbildade, erfarna o besitter tillsammans med en stor kunskapsbank. Vårt största intresse o målsättning är att kunna hjälpa dig att få den allra bästa behandlingen som passar just dig, den dag.du kommer till oss... Vi har ett gemensamt holistiskt tänkande o har alla som specialområde att se helheten hos varje människa från insidan till utsidan, ej tvärtom...

Karin Spjuth är huvudansvarig ägarinna o samordnare, och till henne vänder du dig om du önskar friskvård till ditt företag eller har några andra frågor o önskemål.

Vi erbjuder Massage, Stressrealise, LPG endermologie, Ansiktsbehandlingar, IPL Hudförbättring /Hudföryngring, IPL permanent hårborttagning, Medicinsk Fotvård, Coaching, Yogaterapi och mycket mer.

I vårt Terapeutiska TEAM arbetar Karin tillsammans med alla våra terapeuter och yogainstruktörer och allt är under Kroppsklinikens Regi.
Våra terapeuter är: Karin S - Elisabeth - Annika - Stephanie - Eva - Viveca - Gunnar - Anna Maria - Anna

Du bokar enkelt in dig online via vår hemsida www.kroppskliniken.se på den behandling du önskar, alt yogaklass

KROPPSKLINIKENS YOGASTUDIO

Vi håller klasser i en lugn miljö, Vi vet alla hur gott yogan gör, när den utförs på rätt sätt. Vår målsättning är att föra YOGA vidare in i samhället, ej bara i kliniken, utan även i din hemmiljö, ut på företag,
 skolor o in i vården genom Mediyoga, som är en terapeutisk form av självläkning.

Det finns ingen åldersgräns på Yoga. Alla kan Yoga!

Alla klasser hos oss blandas helt med nybörjare och med
vana yogautövare (om det ej står något annat). Yogan gör dig smidig och starkare med tiden. Ju mer regelbundet
 du yogar, desto djupare kommer du komma in i positioner och avslappning. Men yogan är som allt annat....
 Regelbundenheten är målsättningen.

Vår spetskompettens i kliniken är givetvis mediyogan som vi totalt per vecka håller 15st fasta klasser i. Vi har även Yinyoga, Hathayoga - Yoganidra, samt den enda mer atletsiska formen av yoga hos oss - Viryayoga
Yogainstruktörer i kliniken: Karin S - Emma - Karin W - Anna Maria - Viveca - Christina

Varmt Välkommen till Yogans värld! - Framtidens Friskvård!

Läs vad 394 kunder tycker om KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård 2