KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård!

Vi erbjuder dig en härlig vilsam stämning och ett mycket stort utbud av behandlingar samt yogaklasser som utförs av mycket duktiga välutbildade o inkännande terapeuter o instruktörer. Vi vill att du skall känna dig trygg i våra händer.......

Vi är alla välutbildade, erfarna o besitter tillsammans med en stor kunskapsbank. Vårt största intresse o målsättning är att kunna hjälpa dig att få den allra bästa behandlingen som passar just dig, den dag.du kommer till oss... Vi har ett gemensamt holistiskt tänkande o har alla som specialområde att se helheten hos varje människa från insidan till utsidan, ej tvärtom...

Karin Spjuth är huvudansvarig ägarinna o samordnare, och till henne vänder du dig om du önskar friskvård till ditt företag eller har några andra frågor o önskemål.

Vi erbjuder Massage, Stressrealise, LPG endermologie, Ansiktsbehandlingar, IPL Hudförbättring /Hudföryngring, IPL permanent hårborttagning, Medicinsk Fotvård, Yogaterapi och mycket mer.

I vårt Terapeutiska TEAM arbetar Karin tillsammans med alla våra terapeuter och yogainstruktörer och allt är under Kroppsklinikens Regi.
Våra terapeuter är: Karin S - Elisabeth - Annika - Stephanie -Eva - Anna Maria

Du bokar enkelt in dig online via vår hemsida www.kroppskliniken.se på den behandling du önskar, alt yogaklass

KROPPSKLINIKENS YOGASTUDIO

Vi håller klasser i en lugn miljö, Vi vet alla hur gott yogan gör, när den utförs på rätt sätt. Vår målsättning är att föra YOGA vidare in i samhället, ej bara i kliniken, utan även i din hemmiljö, ut på företag,
 skolor o in i vården genom Mediyoga, som är en terapeutisk form av självläkning.

Det finns ingen åldersgräns på Yoga. Alla kan Yoga!

Alla klasser hos oss blandas helt med nybörjare och med
vana yogautövare (om det ej står något annat). Yogan gör dig smidig och starkare med tiden. Ju mer regelbundet
 du yogar, desto djupare kommer du komma in i positioner och avslappning. Men yogan är som allt annat....
 Regelbundenheten är målsättningen.

Vår spetskompettens i kliniken är givetvis mediyogan som vi totalt per vecka håller 15st fasta klasser i. Vi har även Yinyoga, Yoganidra, samt den enda mer atletsiska formen av yoga hos oss - Viryayoga
Yogainstruktörer i kliniken: Karin S - Emma - Karin W - Anna Maria - Sara

Varmt Välkommen till Yogans värld! - Framtidens Friskvård!

Läs vad 297 kunder tycker om KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård 2

• skrev om Karin Wiregård en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-10
    Yogakurser, Mediyoga och ”I am” Karin är en fantastisk yogainstruktör, varm och vänlig som guidar dig på ett bra sätt genom passen.
    2021-05-10
    Som yogalärare ger jag Karin Wiregård högsta betyget. Hon är professionell och förtroendeingivande i sin utövning. Hon skapar bra och inkluderande känsla under sina pass.
    2021-05-10
    Har gått i några år nu på söndagspassens mediyoga.
    Är mycket nöjd, innehåller stor variation.
  • skrev om Annika Bergman en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    Kroppsmassage
    Mycket väl bemött
    Levde upp till mina förväntningar
  • skrev om Elisabeth Flygar  en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-06
    Världens bästa klinik, alltid professionell behandling av superduktiga terapeuter! Rekommenderar alla att besöka denna klinik! Världsklass <3
    2021-05-06
    Fotvård + plock och färg av ögonbryn. Båda behandlingarna utmärkta!
    2021-05-06
    Jag upplever Karins yogaprogram som omväxlande och inspirerande, bra variation och proffsigt genomförda.
    Tack snälla Eva för din fina återkoppling. Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-06
    Hej! Jag har varit med yoga-grupp och är väldigt nöjd. Bemötande och allt är utmärkt. Det enda negativa för mig är att det tar ca 30 min. med bil för att komma till Tyresö.
    Hej Tatiana, Tack så mycket för din fina rekommendation. Önskar jag kunde trolla med avståndet :-) Erbjuder numera även online-sända klasser via live-stream. Ingår i alla mina terminsklassdeltagare from 2021 - finns även bokningsbart att endast anmäla sig till yogatermin online med. Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-06
    Bra allt är ok och motsvarar mina förväntningar
  • skrev om Anna Maria Aro en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-05
    Anna är fantastisk!! Hon har så härlig energi! man går därifrån som en ny människa <3
    Tack Emma för din fina rekommendation ✨ Det är så fint att ha dig här! Anna Maria Aro
    2021-05-05
    Trevlig, engagerad och kompetent.
    2021-05-05
    Jag har utövat yoga tillsammans med Karin W. länge.
    Hon har ett lugn som få och utstrålar genuin värme och hennes yogapass är fantastiska.

Att komma till Kroppskliniken är som att komma till ett hem där man blir väl mottagen.

Christina Sunnercrantz
    2021-05-04
    Massage
    Väldigt trevligt bemötande och trevliga lokaler.
    Skön miljö att få behandling i.
  • skrev om Josephine Andersson en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-03
    Det är väldigt bra. Fantastiskt härlig röst och trevliga pass. Samt väldigt trevlig och hjälpsam
    2021-05-03
    Lpg behandling, mycket engagerade och kunniga i det de gör. Jag var mycket nöjd!
    2021-05-03
    Var på medicinsk fotvård. Så proffsigt och bra!
    Rekommenderar Eva på det varmaste!
  • Christina W
    2021-05-03
    Ylinyoga med Josephine Andersson är den bästa medicinen för att landa. Komma ner i varv. Fånga ditt andetag.
    Med stöd av fantastisk musik guidar hon oss i trygghet och lugn
    2021-04-30
    Fantastiskt energi och närvaro, rekommenderar till alla att prova på!
    Bästa yogan jag varit med om.
    Tack Anton för dina fina ord och för din närvaro under klasserna. Det är så fint att ha dig med. Anna Maria Aro
  • skrev om Emma Fredriksson en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-04-28
    Bra lokal, bästa yogaläraren. Enkel bokning och trevlig personal.
    Tusen tack för denna fina återkoppling till oss! Med värme Emma och Karin S Emma Fredriksson
    2021-04-27
    Har varit på ett prova-på yogapass. Det var otroligt bra, inkluderande och proffsigt. TACK!
    Tack Erik för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det var så fint att ha med dig under prova-på klassen, du är varmt välkommen att landa här tillsammans med oss igen när du vill. Anna Maria Aro
    2020-02-29
    Mycket proffesionellt bemötande.
    2020-02-29
    Jag prövade yinyoga och mediyoga. Det var precis sådana lokaler som jag hoppats på. Lugnt och vackert. Ullmattor och bolster. Lärarna var inspirerande och kunniga. Musik som jag tycker är så viktig ingrediens i yoga var väl utvald. Längtar tillbaka!
    2020-02-28
    Går andra terminen på medi och i am yoga.
    Toppen!
    2020-02-27
    Klangmeditation gav mig en extra dimension av att uppnå avslappning.
    Mycket givande samtal efteråt i en harmonisk miljö också.
    Vänliga människor som ger och lyssnar in.
  • skrev om Stephanie Griffiths en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2020-02-27
    --------------------------------------------------------------------------------------
    2020-02-27
    En varm och empatisk person som är otroligt bra på det hon gör. Både yoga och behandlingar. Rekommenderar henne av hela mitt hjärta.
    2020-02-26
    Min kollega på jobbet tipsade om kliniken och om Annikas massage, bra tider och jätte bra bemötande, mkt njöd 👍
    2020-02-26
    Ofantligt nöjd med både behandling och bemötande! Mycket trevligt, rekommenderas varmt.
    2020-02-26
    Mycket duktig och har mycket kunskap
    Kurs i mediyoga.
    Blev mycket bra bemött av företaget i form av kunnig och engagerad yogaläraren.
    Hade höga förväntningar på kursen då jag gått hos en väldigt proffsig tidigare yogalärare.
    Massage

Bra utförd - trevligt bemötande - bra miljö

Rekommenderas
    2020-02-26
    Jag har gått hos Karin i många och är väldigt nöjd. Hon är otroligt kunnig och man känner sig alltid i trygga händer.
    Kan varmt rekommendera henne.
    2020-02-26
    Det var mycket bra tyvärr kunde jag inte slutföra min kurs p g s min mycket dåliga syn har haft problem med blödningar i gula fläcken. Går på behandling och blir sakta bättre.
    2020-02-25
    Fin lymf och nervbanemassage.
    2020-02-25
    Engagerad yoga-lärare (Sara B.) som håller fantastisk yinyoga i en rofylld miljö i lagom stora grupper. Kan varmt rekommendera såväl för nybörjare som erfarna.
  • Carina E
    skrev om Yogakliniken en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2020-02-25
    Jag kan varmt rekommendera yogakliniken.
    Karin Spjuths behandlingar håller en hög kvalitet, är helt underbara.Jag åker gladeligen från Karlaplan till Trollbäcken
    för att njuta av Karins skickliga och helande händer.
    2020-02-25
    Jag går på medicinsk yoga på Kroppskliniken. Har blivit bemött fantastiskt bra, det är ett väldigt proffsigt ställe där man samtidigt känner sig som hemma på grund av hur personal bemöter en. Jag slappnar av så fort jag kliver in. Jag hade inte särskilt höga förväntningar innan då jag ej visste så mycket om medicinsk yoga men jag kan starkt rekommendera stället.
    2020-02-24
    Fantastisk massör! Har fått hjälp av Annika i drygt 10 år och är jättenöjd. Jag är en aktivt sportande tjej och har hittills hållit undan för värre krämpor, som ju också kan uppstå utifrån stress och obalans i perioder i livet. Har kompletterat mitt sportande med massage av Annika, som är kraftfull och lättar, nästan fysiskt ibland. Annika har även gett mig övningar som kan stärka min hållning.
    2020-02-24
    massage, trevligt bemötande ,stor kunnighet hon vet vad hon gör behandlingen har hjälpt mej mycket
    2020-02-24
    Presentkort på massage(10/tim) och jag är njöt med Annika.

Jag tycker Kroppskliniken i trollbäcken ligger i en bra stället och ger mig mysigt betryckthet.
  • Birgitta E
    2020-02-24
    Jag beställde akut tid för axelmassage och fick snabbt hjälp. Företaget överträffade mina förväntningar. Vänligt bemötande och bra utförande. Kan rekommenderas
    Så roligt att höra att du vart nöjd! Tack snälla för din fina rekommendation till oss. Med värme! Karin o Stephanie Stephanie Griffiths
    2020-02-24
    Annika med sin vita laser är fantastisk!
    2020-02-24
    Yogat hos Karin i 10 år. Karin är en fantastiskt välkomnande, ödmjuk, engagerad och mycket duktig yogalärare. Hon har räddat mig många gånger mot min egen stress och mörka tankar och man går alltid från hennes pass med en skön och harmonisk känsla i kroppen. Har man en gång börjat hos Karin är det svårt att byta yogalärare, något mina 10 år vittnar om.
    Åh tack snälla för din fina rekommendation!!! Denna värmer i hela hjärtat.... Kram Karin Karin Spjuth
    2020-02-21
    Håltagning i örat på dottern. Karin var väldigt proffsig och hade ett fantastiskt tålamod då dottern plötsligt blev väldigt rädd.
    Tack snälla Erika för detta. Värmer att höra! Kram Karin Karin Spjuth
    2020-02-20
    Varm och välkomnande miljö, bra behandlingar och produkter.
    Tack snälla Kalle för din fina rekommendation till kliniken! Hälsningar Karin Karin Spjuth
    2020-02-19
    Köpte tjänst mediyoga och har blivit väldigt bra och ödmjukt bemött på alla passen.
    Jag visste imte riktigt vad mediyoga innebar men fick en oerhört bra känsla redan första passet. Jag är helt såld på denna form av investering på mig själv.
    Tack för din fina rekommendation! Så härligt att du hittat ett kompliment via mediyogan. Kram Karin Karin Spjuth
    2020-02-19
    Bestämde mig för att pröva yoga under hösten -19 och det blev precis så underbart som jag tänkt mig.
    Supertrevlig personal och jätteservice med att kunna boka om pass när jag inte kunde.

Kommer definitivt köra igång med yogan igen under våren.

//Moris Lahdo
    Tack snälla, du är så varmt välkommen igen! Varma hälsningar Karin och Sara Karin Spjuth
    2020-02-19
    Ansiktsbehandling hos Karin Spjuth var en mycket avkopplande och trevlig upplevelse. Kunnig och gott bemötande!
    Tack snälla för din fina rekommendation! Med värme Karin Karin Spjuth
    2020-02-19
    Helt fantastik massage vilket gjorde mig till en helt ny människa , Karin är bäst
    Tack snälla Melker för din fina rekommendation! Med värme Karin Karin Spjuth
    2020-02-19
    Jag har gått på både massage, Derma-Pen och Medi-yoga hos Karin. Jag tycker att Karin är helt suverän för att hon alltid sätter mig som kund i fokus när jag är där och förklarar vad varje behandlingssteg eller yoga-övning är bra för. och sen gillar jag att hon är så glad och positiv. När jag jämför det resultat jag fått med Derma-Pen hos Karin med resultatet på en annan klinik, så är det överlägset mycket bättre resultat hos Karin (på min rynkiga hals).
    Jag vill varmt rekommendera Karin för massage, Derma-pen och Medi-yoga.
    Tack snälla för din utförliga fina rekommendation! Detta värmer enormt. Kram Karin Karin Spjuth