KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård!

Vi erbjuder dig en härlig vilsam stämning och ett mycket stort utbud av behandlingar samt yogaklasser som utförs av mycket duktiga välutbildade o inkännande terapeuter o instruktörer. Vi vill att du skall känna dig trygg i våra händer.......

Vi är alla välutbildade, erfarna o besitter tillsammans med en stor kunskapsbank. Vårt största intresse o målsättning är att kunna hjälpa dig att få den allra bästa behandlingen som passar just dig, den dag.du kommer till oss... Vi har ett gemensamt holistiskt tänkande o har alla som specialområde att se helheten hos varje människa från insidan till utsidan, ej tvärtom...

Karin Spjuth är huvudansvarig ägarinna o samordnare, och till henne vänder du dig om du önskar friskvård till ditt företag eller har några andra frågor o önskemål.

Vi erbjuder Massage, Stressrealise, LPG endermologie, Ansiktsbehandlingar, IPL Hudförbättring /Hudföryngring, IPL permanent hårborttagning, Medicinsk Fotvård, Yogaterapi och mycket mer.

I vårt Terapeutiska TEAM arbetar Karin tillsammans med alla våra terapeuter och yogainstruktörer och allt är under Kroppsklinikens Regi.
Våra terapeuter är: Karin S - Elisabeth - Annika - Stephanie -Eva - Anna Maria

Du bokar enkelt in dig online via vår hemsida www.kroppskliniken.se på den behandling du önskar, alt yogaklass

KROPPSKLINIKENS YOGASTUDIO

Vi håller klasser i en lugn miljö, Vi vet alla hur gott yogan gör, när den utförs på rätt sätt. Vår målsättning är att föra YOGA vidare in i samhället, ej bara i kliniken, utan även i din hemmiljö, ut på företag,
 skolor o in i vården genom Mediyoga, som är en terapeutisk form av självläkning.

Det finns ingen åldersgräns på Yoga. Alla kan Yoga!

Alla klasser hos oss blandas helt med nybörjare och med
vana yogautövare (om det ej står något annat). Yogan gör dig smidig och starkare med tiden. Ju mer regelbundet
 du yogar, desto djupare kommer du komma in i positioner och avslappning. Men yogan är som allt annat....
 Regelbundenheten är målsättningen.

Vår spetskompettens i kliniken är givetvis mediyogan som vi totalt per vecka håller 15st fasta klasser i. Vi har även Yinyoga, Yoganidra, samt den enda mer atletsiska formen av yoga hos oss - Viryayoga
Yogainstruktörer i kliniken: Karin S - Emma - Karin W - Anna Maria - Sara

Varmt Välkommen till Yogans värld! - Framtidens Friskvård!

Läs vad 329 kunder tycker om KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård 2

• SOFIA S
    skrev om KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-11-28
    Bokade klassisk massage men fick medicinsk laser och blev masserad med handskar på Annika Bergman. Skulle fått helkroppsmassage men de var bara rygg och axlar som masserades. Massagen var hård och smärtsam varpå jag sa ifrån vid tillfälle, då bad hon mig bara andas in och ut. Jag kunde inte slappna av vid ett enda tillfälle under massagen som bestod av knådning och skakningar snarare än en avslappnande massage..
    Hej Sofia! Tusen tack för ditt utlåtande!. Det är enormt viktigt för oss att få ta del av det som inte är bra. Det är därför RECO är så bra, där vi har möjlighet att kunna besvara frågor med.

Givetvis så skall terapeuten och kunden talas vid innan behandlingen startar om eventuella önskemål. Att Annika arbetar med mjuka ultralätta engångshandskar, har i dagsläget med hygien att göra, då pandemin än ej är över och Annika valt att vilja fortsätta arbeta för både hennes och kundernas trygghet. Jag beklagar verkligen denna felbehandling, då jag förstår att det ej är Annikas avsikt att vara så hårdhänt. Hon har starka nypor, och är väldigt duktig med att lösgöra bindväv och kan tro att hon kände att det fanns så mycket att jobba med, därav detta med ett djupt andetag. Men givetvis blir detta för hårt, då du verkligen bett om avslappnande massage.

Vi är verkligen så ledsna, då vi alltid vill ge våra kunder den bästa behandlingen, vilket du ej fick uppleva. Jag hoppas verkligen att vi kan få åtgärda dig genom genom att ge dig den fina helkroppsbehandling som du önskar?
    Kan du maila till mig direkt, så får vi kontakt och bokar in en fin behandling till dig. karin@kroppskliniken.se
    Varma hälsningar
    2021-08-20
    Utmärkt mottagande, proffsig behandling och goda råd dom lett till fina resultat.👣
    2021-06-28
    Karin är en fantastisk yogalärare. Jag har praktiserat yoga i många år och har fått både nya verktyg och djupare förankring i min praktik genom att yoga tillsammans med Karin. Hennes närvaro, varma röst och genuina energi gör yogaklasserna så magiska. Jag rekommenderar nybörjare såväl som erfaren yogi att oroa Karins klasser.
    Tusen tusen tack för denna fina återkoppling som yogalärare. Det värmer hela mitt hjärta av vad du skriver! Kram Karin <3 Karin Spjuth
  • skrev om Stephanie Griffiths en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-06-14
    Trevlig personal och professionellt bemötande!
    2021-06-14
    Väldigt bra bemötande, tydlig information om allt som gäller, håller tider och man känner sig välkommen. Skulle absolut fortsätta hos de.👍
    2021-06-03
    Har varit på olika behandlingar och alltid har det varit helt fantastiskt!
    Jag rekommenderar starkt LPG!!! Ansikte och kropp !!! Boka Stephanie !!!
    Tack snälla Eva för din fina återkoppling! Det värmer oss <3
    Kram Karin & Stephanie
    2021-06-02
    Karins yogapass är fantastiska.
    Tusen tack - snälla Maria❤️ Kram Karin Karin Spjuth
    2021-06-01
    Jag har gått på massage hos Stephanie och det blev väldigt trevligt bemött och fick underbar behandling.
    Vill absolut boka igen.
    //Behnaz
    2021-06-01
    Jag fick en fantastisk massage. Stort tack!!
  • Nina S
    skrev om Karin Spjuth en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-06-01
    Jag tar LPG massage och är super nöjd. Har även tidigare gått på Karins yoga kurser och var väldigt nöjd. Karins bemötande är alltid lika trevligt, möts med ett kärleksfullt bemötande. Rekommenderar Kroppskliniken med varmt ❤
    Tack snälla för dina ord - värmer i hjärtat hos oss alla. Kram Karin, Annika och Stephanie❤️ Karin Spjuth
    2021-05-29
    Karin har gedigen erfarenhet och kunskap och är inkännande. Hon vet precis vad som är bra för dig.Högsta kvalite!
    Tackar ödmjukast för denna fina åtekoppling! Särskilt när du har en fru som är en grym terapeut… :-)
    Mycket värme! Karin
    2021-05-28
    Medicinsk fotvård.
    Trevligt bemötande. Punktlig.
    Fina fötter.
    Massage.
    2021-05-28
    Känner mig väldigt nöjd med min behandling jag får av henne
    Hej Agneta! Tack för din fina rekommendation till Eva!
    Dock ser vi "en stjärna" vilket betyder missnöjd.
    Men vad jag förstår av din rekommendation så är betyget bra?
    Vi vill gärna veta så vi får möjlighet att kunna förbättra oss - för att kunna ge våra kunder den allra bästa behandlingen. Återkoppla gärna till oss.
    Vänligen Karin Spjuth
    Eva Nilsson
    2021-05-27
    Fotvård av Eva som är mycket duktig, skicklig och trevlig
    2021-05-27
    Underbara yoga ledare🙏💞 Bra material och utrymme, lugnt och skönt 👍
    Tack snälla Seija för din fina återkoppling! Hoppas vi ses snart <3 Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-27
    Väldigt service minded och trevlig
    Tack snälla Joachim för din fina återkoppling! Hälsningar Karin :-) Karin Spjuth
    2021-05-27
    Bäst! Engagerat och trevligt bemött!
    2021-05-26
    Jag gick på yoga i liten grupp och det var rofullt och skönt.
    Tack Christin! Vad fint att höra att du upplevde välbehag vid din vistelse hos oss. Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-20
    Karin är proffsig, trevlig och kunnig. Hon gör alltid det där lilla extra <3
    Tack för din jättefina rekomendation - det värmer!!! Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-19
    Fantastisk helkroppsmassage! Inget mjäk, här togs det i!
    2021-05-18
    Karin är världens bästa yogalärare. Gått på MediYoga i flera år. Andra är bra men hon är bäst!
    Tack snälla Susann!!! Kan ej värma mer..... stor Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-16
    Går på yinyoga och tidigare på mediyoga för Karin Spjut. Hon är en fantastisk, proffsig och inspirerande yoga lärare. Sköna varierande pass, man längtar till nästa!
    Rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla för din fina rekommendation - värmer verkligen!!! Kram Karin Karin Spjuth
  • skrev om Annika Bergman en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-15
    Mycket bra mycket bra mycket bra
    2021-05-14
    Jättenöjd :) jag fick verkligen valuta för pengarna. Jag bokade en tid efts jag misstänkte svamp, fick en noggrann undersökning av naglar tår fot och det konstaterades snabbt att så inte var fallet. Eftersom jag hade bokat 30min så fick jag istället en trim på tånaglarna och väldigt skön fotmassage resterande tid. Mycket trevlig lösning!
    2021-05-14
    Skön bra och avslappnande fotvård. Fötterna mådde prima efter.
    2021-05-14
    Jag har köpt Mediyoga och Ginyoga i flera år och jag har varit mycket nöjd.
    Kan varmt rekommendera Kroppskliniken🙏
    Tack snälla Kristina för din fina rekommendation och att du upplever att både mediyoga och yinyoga passar lika bra 🌹 Karin Spjuth
    2021-05-13
    Medicinsk fotvård. Vi blev väl bemötta på alla sätt och vi var nöjda med den behandling vi fick.
    2021-05-13
    Går på LPG hos både Stephanie, Karin och Annika. Är mer än nöjd, med både resultatet och hela klinikens bemötande som är 100% proffesionellt. Jag har även provat massage som är lika oslagbar den.

Ger mina bästa rekommendationer!!!
    Tack Markko för ditt fina åtlåtande - värmer oss alla🙏🏻 Stephanie Griffiths
  • Motoeventgroup Sweden Ab
    skrev om Annika Bergman en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-13
    trevligt bemötande, kännds som hon var kunnig inom sitt område
    2021-05-13
    Fotvård i samband med nageltrång.
    Eva är lugn, noggrann och trevlig.
    Förståelse i samband med smärta.
    Kan rekommendera henne å det varmaste
    2021-05-13
    En härlig och givande stund för kropp och själ. Trevligt bemötande och proffsigt utförd behandling.
    2021-05-12
    Jag har varit hos Stephanie på massage. Jag blev bemött av S på ett trevligt och proffsigt sätt som gjorde att jag kände mig trygg med behandlingen. Jag tyckte att S masserade väldigt bra. Hon var lyhörd för hur jag ville ha min behandling. Jag tycker att S är en av de bästa massörer jag varit hos.
  • skrev om Karin Wiregård en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-10
    Yogakurser, Mediyoga och ”I am” Karin är en fantastisk yogainstruktör, varm och vänlig som guidar dig på ett bra sätt genom passen.
    2021-05-10
    Som yogalärare ger jag Karin Wiregård högsta betyget. Hon är professionell och förtroendeingivande i sin utövning. Hon skapar bra och inkluderande känsla under sina pass.
    2021-05-10
    Har gått i några år nu på söndagspassens mediyoga.
    Är mycket nöjd, innehåller stor variation.
    Kroppsmassage
    Mycket väl bemött
    Levde upp till mina förväntningar
  • skrev om Elisabeth Flygar  en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-06
    Världens bästa klinik, alltid professionell behandling av superduktiga terapeuter! Rekommenderar alla att besöka denna klinik! Världsklass <3
    Tack snälla Annette! Din rekommendation värmer verkligen! Kram Karin och Elisabeth Elisabeth Flygar
    2021-05-06
    Fotvård + plock och färg av ögonbryn. Båda behandlingarna utmärkta!
    2021-05-06
    Jag upplever Karins yogaprogram som omväxlande och inspirerande, bra variation och proffsigt genomförda.
    Tack snälla Eva för din fina återkoppling. Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-06
    Hej! Jag har varit med yoga-grupp och är väldigt nöjd. Bemötande och allt är utmärkt. Det enda negativa för mig är att det tar ca 30 min. med bil för att komma till Tyresö.
    Hej Tatiana, Tack så mycket för din fina rekommendation. Önskar jag kunde trolla med avståndet :-) Erbjuder numera även online-sända klasser via live-stream. Ingår i alla mina terminsklassdeltagare from 2021 - finns även bokningsbart att endast anmäla sig till yogatermin online med. Kram Karin Karin Spjuth
    2021-05-06
    Bra allt är ok och motsvarar mina förväntningar
  • skrev om Anna Maria Aro en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-05
    Anna är fantastisk!! Hon har så härlig energi! man går därifrån som en ny människa <3
    Tack Emma för din fina rekommendation ✨ Det är så fint att ha dig här! Anna Maria Aro
    2021-05-05
    Trevlig, engagerad och kompetent.
    2021-05-05
    Jag har utövat yoga tillsammans med Karin W. länge.
    Hon har ett lugn som få och utstrålar genuin värme och hennes yogapass är fantastiska.

Att komma till Kroppskliniken är som att komma till ett hem där man blir väl mottagen.

Christina Sunnercrantz
    2021-05-04
    Massage
    Väldigt trevligt bemötande och trevliga lokaler.
    Skön miljö att få behandling i.
  • skrev om Josephine Andersson en del av KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
    2021-05-03
    Det är väldigt bra. Fantastiskt härlig röst och trevliga pass. Samt väldigt trevlig och hjälpsam
    2021-05-03
    Lpg behandling, mycket engagerade och kunniga i det de gör. Jag var mycket nöjd!
    Tack snälla Ingela för din fina rekommendation!
    Kram Elisabeth
    Elisabeth Flygar
    2021-05-03
    Var på medicinsk fotvård. Så proffsigt och bra!
    Rekommenderar Eva på det varmaste!
  • Christina W
    2021-05-03
    Ylinyoga med Josephine Andersson är den bästa medicinen för att landa. Komma ner i varv. Fånga ditt andetag.
    Med stöd av fantastisk musik guidar hon oss i trygghet och lugn
    2021-04-30
    Fantastiskt energi och närvaro, rekommenderar till alla att prova på!
    Bästa yogan jag varit med om.
    Tack Anton för dina fina ord och för din närvaro under klasserna.
    Det är så fint att ha dig med.
    Anna Maria Aro