Götgatan 11, 118 46 Stockholm — Visa karta

Egen tid - störst i Sverige på Gravidyoga!

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma & babyyoga. Även mycket populära Profylaxkurser för dig och din partner.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder.

Varmt välkommen!

Läs vad 211 kunder tycker om Egen tid

• Isabelle H skrev om Egen tid
    Gravidpilates. Bara haft positiva upplevelser i kontakt med företaget, upplever dem som väldigt flexibla.
    Uppskattar att träna med gummiband och de senaste gångerna har även övningarna blivit lite tuffate vilket jag tycker väldigt mycket om. Också stort plus till att instruktören berättar mycket om vad som händer med kroppen och bäckenet under graviditeten. Sammantaget en mkt bra upplevelse. Läs mer
    2018-10-08 Representant för Egen Tid svarar Isabelle H
    Tack för din rekommendation Isabelle!
  • Charlotte G skrev om Egen tid
    Har gått på fantastisk gravid- och förlossningsyoga på tisdagar 17.45. Bra lokal, enkel admin, superbra instruktör. Läs mer
  • Erica  B skrev om Egen tid
    Köpte gravid yoga.
    Yoga läraren är väldig kunnig och engagerad.
    Bra att man kan köpa till ”ta igen” möjligheten. Läs mer
  • Melanie  E skrev om Egen tid
    Vi gjorde en profylax förlossnings kurs på Egen tid och det var verkligen jättebra. Läs mer
  • Anna E skrev om Egen tid
    Jag har gått både gravidyoga och förlossningsyoga och har varit vansinnigt nöjd med båda upplevelserna. Trevligt bemötande både i form av admin och instruktörer. Det som jag möjligtvis skulle kritisera är gruppstorlek i förhållande till lokal. Kan vara svårt att verkligen slappna av när det känns som att man slår i andra deltagare så fort man rör sig. Annars toppen! Läs mer
  • Helena H skrev om Egen tid
    Egentid har ett personligt och mycket professionellt bemötande, alltid snabba på att svara på frågor och är måna om mig som kund. Läs mer
  • Hanna A skrev om Egen tid
    Förlossningsförberedande yoga. Mycket bra och avkopplande yogapass, lektionerna har varit en höjdpunkt på veckan. Läs mer
    2018-09-13 Lisa H svarar Hanna A
    Härligt att du är nöjd Hanna! Tack för dina fina ord.
  • Therese Å
    Therese Å skrev om Egen tid
    Jättebra återkoppling på mail. Tillmötesgående med specialönskemål. Serviceminded när jag kom sent till ett pass och kunde boka om mig. Allt det gjorde att jag köpte fler lektioner. Supernöjd! Ser fram emot tre pass babyyoga under hösten! Läs mer
    2018-09-13 Lisa H svarar Therese Å
    Tack för din fina rekommendation Therese!
  • Daniela H skrev om Egen tid
    Gravidyoga
    Trevligt, personligt och flexibelt bemötande
    Har ej gått färdigt kursen så jag har svårt att i nuläget ge en sammanfattning Läs mer
  • Eva T skrev om Egen tid
    Ett skönt avbrott från en något stressig vardag. Duktig instruktör! Läs mer
  • Amanda  R skrev om Egen tid
    Gravidyoga 10-veckorskurs.
    Jag har fått svar på mina mail när jagchaft frågor. Och efter några veckor fick jag ett trevligt mail om en fråga ifall jag ville boka en kurs, vilketbjag redan gjort då.

Jag uppmärksammade ett fel när jag bokat min kurs och det togs emot väldigt bra.

Kursen är superbra. Läs mer
  • Daniela L skrev om Egen tid
    Gravidyoga
    Egentid bemötte mig bra och visade sig vara flexibla med min bokning då jag hade lite "special" villkor. Sen blev jag lite besviken på lokalen för Yoga då det kändes som et konferensrum och saknade helt den atmosfär jag hade sett fram emot under oga passet. Läs mer
    2018-09-10 Representant för Egen Tid svarar Daniela L
    Hej Daniela.
    Jag är ledsen att lokalen inte passade dig. Just lokalen vid Slussen kan uppfattas som lite mindre mysig. Istället skulle du valt Tegnérgatan, St:Pauslgatan eller Magnus Ladulåsgatan där våra lokaler är supermysiga! Kanske nästa gång?
    Lisa Egen tid
  • Mikaela P skrev om Egen tid
    Fantastisk gravidyoga med en underbar instruktör! Rekommenderar Cecilias gravid- och förlossningsyoga varmt! Läs mer
  • Isabel L skrev om Egen tid
    Helt okej gravidyoga. Men med alldeles för mycket deltagare så att vi knappt kunde röra oss. Omysiga lokaler. Läs mer
  • Nina S skrev om Egen tid
    Gravidyoga, väldigt fint med Cecilia Odin. Hon är som en mamma och man känner sig omhändertagen. Lite synd att man inte kommer i kontakt med de andra gravida eftersom det är en löpande kurs. Läs mer
    Lisa H, Representant för Egen Tid gillar detta
  • Eva W skrev om Egen tid
    Gravidyoga. Det blev mer opersonligt och mindre dynamiskt av flygande start, då det inte fanns en gemensam inledning o avslutning på kursen. Läs mer
  • Diana G
    Diana G skrev om Egen tid
    Gravid pilates. Mycket kompetent och engagerad instruktör. Avslappnad rofylld stämning under passet. Fräsch lokal. Personligen gillade jag den dämpade varma belysningen.

På minus sidan var det trångt under passet då många klämts in på liten yta och tyvärr hade jag inte råd att fortsätta då kursen kostade rätt mycket om man jämför med typ friskis som jag tränar på annars. Men det var ändå prisvärt! Läs mer
  • Linda S skrev om Egen tid
    tyvärr dålig lokal (i ett mötesrum och inte i en riktig yoga studio) och alldeles för fulla klasser, olika tränare nästan varje gång. ingen lyxig avslappnande, inte personligt. Läs mer
  • Helena S skrev om Egen tid
    Gravid- och förlossningsyoga. Alla på företaget är trevliga och hjälpsamma, och klasserna hjälper en att hitta lugnet. Kursledaren berättar om förlossningen och de fyra verktygen från trygghetsmetoden. Det som gör att jag inte ger högre betyg är att klassen snarare är avslappning och meditation än yoga. Om det är det man vill ha är den perfekt, men jag hade gärna lagt lite mer av tiden på att sträcka ut och stärka rygg och muskler, kanske 50/50 förlossningsfokus/riktig yoga. Läs mer
  • Caroline A skrev om Egen tid
    Gravidyoga.
    Hade en bra instruktör och gick på yogan torsdagar klockan 17.30 på södermalm.
    De var flexibla i sitt bemötande då jag var tvungen att byta ett datum fast att jag inte hade betalat extra för den möjligheten. Läs mer
  • johanna b skrev om Egen tid
    Toppen! Cecilia är hur bra yogalärare som helst och jättetrygg i förlossningsförberedande lektioner! Läs mer
  • Jenny S skrev om Egen tid
    - Kurs i gravidyoga
    - Kompetent och tillmötesgående
    - Enligt förväntan dock ett informationsmail med portkod till lokal mm som kom lite sent (men det ordnade sig ändå) och lokalbyte halvvägs genom kursen pga renovering
    - Någon liten glitch som drar ned betyget men på det hela taget mycket nöjd med kursen och bemötandet Läs mer
  • Beatrice B skrev om Egen tid
    Bra mammayoga, rekommenderar. Personligen så skulle jag vilja ha mer avslappningsyoga och connecta mer med barnet än tänka på förlossningen, men det är nog en smaksak. Trevliga och lyhörda! Läs mer
    2018-06-13 Representant för Egen Tid svarar Beatrice B
    Tack för din rekommendation och feedback Beatrice. Ta hand om dig!
  • Emelie S skrev om Egen tid
    Jag gick på både gravidyoga och gravidpilates med Egen tid. Mycket trevliga instruktörer och hade man någon synpunkt på något/ behövde hjälp med något, var de väldigt tillmötesgående och snabba på att svara på mail. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-06-13 Representant för Egen Tid svarar Emelie S
    TACK för din värme Emelie!
  • Tone N skrev om Egen tid
    Jag köpte gravidyoga. Kursen ställdes in och jag blev placerad på gravid-och förlossningsyoga. Det var som en profylaxkurs mer än förberedande av kroppen inför förlossningen som jag hade väntat mig. De var hjälpsamma att byta till en annan yoga, hann gå en gång. Instruktören var inte speciellt kunnig om gravida och övningar som lämpar sig just för det. Även den kursen ställdes in så jag bytte till gravidpilates. Den kursen rekommenderas varmt! En mycket kunnig instruktör som hjälper till att hitta övningar som gör det roligare och lättare att knipa och som förebygger ryggproblrm och annat. Jag tror inte att min upplevelse var typisk utan att det var dålig timing att börja innan sommaren. Dock blev det inte den kontinuitet som jag hoppats på men det gick bra till sist och det gick bra att kommunicera med dem och få hjälp. Läs mer
    2018-06-07 Representant för Egen Tid svarar Tone N
    Tack för din rekommendation Tone. Jag är ledsen att du hamnade mitt i de byten som blev nu inför sommaruppehållet. Härligt att höra att du gillade Gravidpilates och att du är nöjd med vår kommunikation. Vi hoppas få se dig och din guldklimp på Mamma & Babyyoga i höst.
  • Sofie S skrev om Egen tid
    Gick kurs i gravidyoga. Vikarier flera gånger och en gång saknades nycklar för att komma in i lokalen. Jag fick varken den känsla av lugn eller de stärkande övningar som utlovades, det kändes mest rörigt. Läs mer
    2018-06-07 Representant för Egen Tid svarar Sofie S
    Hej Sofie. Tack för att du skriver. Jag är mycket ledsen att höra att din upplevelse inte blev som du tänkt. Just den kurs du gick drabbades av några ändringar under en kort tid. Vill du maila mig på lisa@egentid.se så skall vi titta på hur vi kan kompensera dig på något sätt? Tack, Lisa
  • Angelica T skrev om Egen tid
    Bra pass och bra ledare på gravidpilates! Läs mer
    2018-06-07 Representant för Egen Tid svarar Angelica T
    Tack för din rekommendation Angelica! Lisa
  • Caroline Ö skrev om Egen tid
    Jag gick på gravidyoga och tyckte att det var jättebra! Bra övningar i anpassat tempo och olika pass varje gång så bra variation. Kan därför varmt rekommendera yogan! Tyckte dock att det var synd att man inte kunde ta igen pass som man missade, utan att man behövde betala extra för detta. Gick även på vattengympa under graviditeten och där var det inga problem att ta igen missade pass. Men i övrigt var allt toppen! Läs mer
  • Madelene B skrev om Egen tid
    Fantastiskt bra kurs i profylax. Och föda utan rädsla tekniken gör att vi känner oss trygga inför förlossningen nu i april.
    Cecilia var toppen, mysig, lättsam och kunnig.

Vi är super super nöjda.
    Mvh Madelene Och Daniel Läs mer
    2018-02-12 Representant för Egen Tid svarar Madelene B
    Tack för dina värmande ord Johanna. Härligt att ni är nöjda.

Lycka till med allt!

• Isabella F skrev om Egen tid
    Jag har gått på gravidyoga på Götgatsbacken.
    Helt ok bemötande från egen tid. Har knappt haft kontakt så det är svårt att utveckla det.
    Yogaläraren är bra. Dock är valet av lokal lite underlig. Här hyr Egen tid in sig i möteslokaler vilket gör att det inte finns något omklädningsrum eller dusch. Hade även uppskattar lite mer kuddar och liknande att bulla upp med som det var på gravidyoga jag gick på min förra graviditet. Det är oftast inte bekvämt att ligga rakt upp och ner på en yoganatta som gravid. Läs mer
    2018-02-12 Representant för Egen Tid svarar Isabella F
    Tack för din feedback Isabella.
    Just Götgatan är en lokal med mindre kuddar och "mys". Vi har valt den lokalen för att läget är fantastiskt och passar många gravida bra på väg hem från jobbet. Om du vill kan du byta till yoga i en annan lokal? Hör isåfall av dig till mig på info@egentid.se

• Jessica C skrev om Egen tid
    Jag går på gravidyoga och bemötandet har varit jättebra på alla plan. Jag kontaktade även Egentid gällande en procylaxkurs och fick ett snabbt hjälpande svar på min fråga. Läs mer
    2018-02-12 Representant för Egen Tid svarar Jessica C
    Tack för din rekommendation Jessica!

Ta hand om dig och Lycka till!

• Elif C skrev om Egen tid
    Jättebra jag hoppas det kommer till användning! Läs mer
    2018-02-07 Lisa H svarar Elif C
    Tack Elif!

Lycka till.

• Lisa B skrev om Egen tid
    Jag gick på förlossningsyoga. Bemötandet var personligt från start. Väldigt glad att jag gick på den här yogan eftersom den verkligen hjälpte mig under förlossningen. Jag kunde verkligen slappna av med hjälp av de tekniker jag hade lärt mig. Kommer gå den här yogan nästa graviditet också. Läs mer
    2018-02-07 Representant för Egen Tid svarar Lisa B
    Tack för din rekommendation och dina varma ord!

• Felicia J skrev om Egen tid
    Gravidyogan var perfekt inför förlossningen, känns skönt med fokus på hantera smärta och andning. Tråkigt att det är svårt att ta igen de man missar dock. Samtidigt förståligt.. Läs mer
    2018-02-07 Representant för Egen Tid svarar Felicia J
    Tack för din feedback Felicia!
    Nu i vinter har det varit enormt många som varit sjuka och vi jobbar på för att hjälpa er alla att byta ut pass och ta igen de gånger som ni missar. Jag är ledsen om vi inte lyckades hitta en bra lösning när/om du varit borta vid något tillfälle. Maila mig på info@egentid.se så skall jag se om jag kan hjälpa dig :)

• Jessica M skrev om Egen tid
    Läraren är väldigt bra och lokalen trevlig.

Tyvärr fungerar yoga med bebis på mattan inte så bra. Trodde att man skulle involvera barnet i yogan. Att bara ha honom liggande på golvet bredvid då jag yogar funkar inte då han blir uttråkad. Har varit på 3 av 4 pass och knappt deltagit i några av passen. Så det har tyvärr inte blivit så mycket träning utan mest bärande:) Läs mer
    2018-02-07 Representant för Egen Tid svarar Jessica M
    Hej Jessica.
    Det var tråkigt att höra att din förväntning på Mamma & babyyoga inte har uppfyllts hittills. Vi får mycket god feedback kring dessa pass i allmänhet och många nöjda mammor så jag är tacksam för din feedback och vidarebefordrar detta till vår instruktör så att hon kan göra några ändringar i upplägget på de fortsatta passen.

Hoppas att du och din bebis skall trivas på resten av kursen.

• Anna G skrev om Egen tid
    Mycket positiv upplevelse redan från start. Jag ville använda mitt friskvårdsbidrag till att gå på en gravid- och förlossningskurs vilket inte var några problem att fixa till. Bemötandet av Cecilia som håller i kursen har varit fantastiskt. Hon utstrålar mycket värme och lugn för oss som snart ska föda och varje pass stärker ens självförtroende inför kommande födsel. Jag skulle varmt rekommendera andra till att komma i kontakt med Egen tid. Läs mer
    2018-02-05 Lisa H svarar Anna G
    Tack för din rekommendation Anna!

• Sara K skrev om Egen tid
    Aningen rörig instruktör, det tar för mycket tid innan klassen kommer igång.

Det fattas material till alla deltagare, vare sig man själv äger lokalen eller hyr in sig på en yogastudio så är Egentid ansvariga att alla deltagare får rätt utrustning... inte okej att skicka runt och dela på saker när man betalat 2000 kr för några kurstillfällen. Ett mkt enkelt sätt hade ju kunnat vara att inventera material och därefter öppna kursen för det antalet deltagare....

Jobbar själv som instruktör och tycker detta drar ner helhetsintrycket rejält. Läs mer
    2018-02-05 Lisa H svarar Sara K
    Hej Sara.
    Tack för ditt svar. Jag är ledsen att du upplevde att det var rörigt på ditt pass på torsdagar. Kursen är väldigt populär och vi hade räknat fel på antal deltagare. Precis som du säger så fanns det inte tillräckligt med bolster till alla närvarande. Det är nu justerat och vi har beställt utrustning så att alla självklart kan få det som behövs under passet. Hoppas att du kommer att fortsätta trivas under resten av din kurs!

• Anna S skrev om Egen tid
    Har gått på gravid- och förlossningsyoga på Egen Tid. Helt underbart avslappnande och det var verkligen den stunden i veckan jag hade tid att fokusera på min graviditet. Underbara lokaler, både den vid Mariatorget och den nära Medborgarplatsen. Bra instruktörer. Jag gick kl 19, perfekt tid för mig med två barn hemma, hörde de skulle ta bort den för att det är för sen tid. Det tycker jag vore synd. Jätteskönt att komma hem helt avslappnad. Läs mer
    2018-02-05 Representant för Egen Tid svarar Anna S
    Tack för din härliga rekommendation Anna! Ta hand om dig och och magen lycka till med allt!

• Darinka M skrev om Egen tid
    Givande kurs med varierande innehåll, kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2017-11-29 Representant för Egen Tid svarar Darinka M
    Tack för din feedback Darinka. Ta hand om dig!
  • Pernilla F skrev om Egen tid
    Tycker det var lite rörigt med anmälan och info om var det var. Inte så bra utrustning för gravidyoga, kuddarna var små och gav inte så mycket stöd. Instruktören pratade för mycket och gav för många alternativ till varje rörelse så det var svårt att slappna av och bara följa med, utan man behövde ta egna beslut hela tiden om vad man skulle göra. Hon var generellt lite för babblig och inte så lugn och harmonisk som jag önskat. Läs mer
    2017-11-26 Representant för Egen Tid svarar Pernilla F
    Hej Pernilla. Tack för din återkoppling. Mycket tråkigt att höra att du inte är nöjd. Jag hittar inte ditt namn i vårt system. Vill du maila mig på lisa@egentid.se? Jag vill gärna höra vilket pass du gått på samt se om vi kan kompensera dig på något sätt. Med värme, Lisa
  • Christina G skrev om Egen tid
    Jag är mycket nöjd med kursen gravid och förlossningsyoga. Läs mer
    2017-11-26 Lisa H svarar Christina G
    Tack Christina! Ta hand om dig och lycka!
  • Amanda M skrev om Egen tid
    Köpt tjänst. Bra upplevelse. Bra och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Amanda M
    Tack för din feedback Amanda.

• Caroline K skrev om Egen tid
    Mycket nöjd med företaget och nått upp till mina förväntningar 😄 Läs mer
    Representant för Egen Tid, Lisa H gillar detta
  • Amanda S skrev om Egen tid
    Jag gick på Gravidyoga på Tegnergatan, tisdagskvällar kl.18. Mysig lokal och bra yogakurs, med både fokus på styrka och andning.

Tips på förbättring är att ha tända ljus och ha lugn musik spelandes i bakgrunden för att lättare komma till ro.
    Jag tycker även att man ska ha chans till att ta igen missade pass mer än 1 gång. Under en graviditet kan kroppens ork variera väldigt mycket och det är synd att man då inte kan ta igen fler missade pass i och med att kursen ändå är löpande.

Vänligen Amanda Läs mer
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Amanda S
    Tack för din feedback.
    Vi ser över och förbättrar!

Ta hand om dig!
  • Moon M skrev om Egen tid
    Går kursen Gravidyoga hos Egen Tid.
    Har tidigare även gått Gravidpilates.

Smidig bokning via hemsidan.
    Snabb hjälp via e-post.
    Lite dyrt.
    Tråkigt att de inte har lokaler norr om stan.

Lite oklar vad som händer när man missar ett pass. Information saknas vid bokning.
    Super trevlig personal/kursledaren. Läs mer
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Moon M
    Tack för feedback Moon.
    Vi skall bli tydligare med info om "ta igen" pass. Det skall bli enklare med start i januari.

Ta hand om dig!
  • Karin W skrev om Egen tid
    Allt har varit bra, trevligt bemötande och härlig yoga-instruktör. Hade kanske önskat lite mer fysiskt krävande yoga och inte så mycket fokus på meditation, närvaro och fokus. Det tänker jag att man får på den särskilda förlossningsyogan men annars bra betyg. Läs mer
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Karin W
    Tack för din feedback Karin.
    Kanske vill du prova Gravidpilates eller Förlossningsyogan en gång?

• Joanna B skrev om Egen tid
    Ok bemötande. Något opersonligt. Trångt i lokalen. Inte så mycket yoga utan känns mer som gymnastik. Läs mer
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Joanna B
    Hej Joanna,
    Tråkigt att hör att du inte är nöjd med vår gravidyoga. Hör av dig om du vill prova en annan yogaform - kanske Gravidpilates?
  • Josefine F skrev om Egen tid
    Väldigt nöjd med gravidpilatesen med Mary Lou som är en fantastiskt duktig instruktör. Jag har haft en del besvär med foglossning och fick väldigt bra stöd med vilka övningar jag skulle ta det försiktigt med och tips efter passen. Foglossningen blev för mig bättre under graviditetens gång och jag tror att det är mycket tack vare att jag gått på pilates. Provade även en annan gravidpilates före den här och måste säga att Egen tids variant var bättre. Läs mer
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Josefine F
    Tack för fin feedback Josefine!
  • Sandra H skrev om Egen tid
    Fanstastiska instruktörer och väldigt givande kurs. Kommer nog att få mkt nytta av allt jag lärt mig framöver. Läs mer
  • Sara B skrev om Egen tid
    Skön och avslappnande gravidyoga Läs mer

Götgatan 11, 118 46 Stockholm