Skolvägen 6, 121 32 Stockholm — Visa karta

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma/babyoga.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder. När du bokar en yogakurs hos oss skickar vi i samarbete med organisationen UNICEF tio förpackningar av högenergimjölk till utsatta länder.

Välkommen till oss - tillsammans förändrar vi världen!

Läs vad 171 kunder tycker om Egen tid

• Christina G
    Christina G skrev om Egen tid
    Jag är mycket nöjd med kursen gravid och förlossningsyoga.
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Egen tid
    Köpt tjänst. Bra upplevelse. Bra och snabb återkoppling.
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Amanda M
    Tack för din feedback Amanda.

• Caroline K
    Caroline K skrev om Egen tid
    Mycket nöjd med företaget och nått upp till mina förväntningar 😄
    Representant för Egen Tid, Lisa H gillar detta
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Egen tid
    Jag gick på Gravidyoga på Tegnergatan, tisdagskvällar kl.18. Mysig lokal och bra yogakurs, med både fokus på styrka och andning.

Tips på förbättring är att ha tända ljus och ha lugn musik spelandes i bakgrunden för att lättare komma till ro.
    Jag tycker även att man ska ha chans till att ta igen missade pass mer än 1 gång. Under en graviditet kan kroppens ork variera väldigt mycket och det är synd att man då inte kan ta igen fler missade pass i och med att kursen ändå är löpande.

Vänligen Amanda
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Amanda S
    Tack för din feedback.
    Vi ser över och förbättrar!

Ta hand om dig!
  • Moon M
    Moon M skrev om Egen tid
    Går kursen Gravidyoga hos Egen Tid.
    Har tidigare även gått Gravidpilates.

Smidig bokning via hemsidan.
    Snabb hjälp via e-post.
    Lite dyrt.
    Tråkigt att de inte har lokaler norr om stan.

Lite oklar vad som händer när man missar ett pass. Information saknas vid bokning.
    Super trevlig personal/kursledaren.
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Moon M
    Tack för feedback Moon.
    Vi skall bli tydligare med info om "ta igen" pass. Det skall bli enklare med start i januari.

Ta hand om dig!
  • Karin W
    Karin W skrev om Egen tid
    Allt har varit bra, trevligt bemötande och härlig yoga-instruktör. Hade kanske önskat lite mer fysiskt krävande yoga och inte så mycket fokus på meditation, närvaro och fokus. Det tänker jag att man får på den särskilda förlossningsyogan men annars bra betyg.
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Karin W
    Tack för din feedback Karin.
    Kanske vill du prova Gravidpilates eller Förlossningsyogan en gång?

• Joanna B
    Joanna B skrev om Egen tid
    Ok bemötande. Något opersonligt. Trångt i lokalen. Inte så mycket yoga utan känns mer som gymnastik.
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Joanna B
    Hej Joanna,
    Tråkigt att hör att du inte är nöjd med vår gravidyoga. Hör av dig om du vill prova en annan yogaform - kanske Gravidpilates?
  • Josefine F
    Josefine F skrev om Egen tid
    Väldigt nöjd med gravidpilatesen med Mary Lou som är en fantastiskt duktig instruktör. Jag har haft en del besvär med foglossning och fick väldigt bra stöd med vilka övningar jag skulle ta det försiktigt med och tips efter passen. Foglossningen blev för mig bättre under graviditetens gång och jag tror att det är mycket tack vare att jag gått på pilates. Provade även en annan gravidpilates före den här och måste säga att Egen tids variant var bättre.
    2017-11-16 Representant för Egen Tid svarar Josefine F
    Tack för fin feedback Josefine!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Egen tid
    Fanstastiska instruktörer och väldigt givande kurs. Kommer nog att få mkt nytta av allt jag lärt mig framöver.
  • Sara B
    Sara B skrev om Egen tid
    Skön och avslappnande gravidyoga
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Egen tid
    Jag har gått på Egen Tids gravid- och förlossningsyoga. Jag hade förväntat mig mer yogaövningar, något mer fysiskt för min stela gravidkropp, men tycker ändå att det känns värdefullt att få tänka på min kommande förlossning i en trygg och lugn miljö en gång i veckan. Ser alltid fram emot att gå till kurstillfällena. Bemötandet har varit trevligt, professionellt och flexibelt från början till slut!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Egen tid
    jag har gått gravid&förlossningsyoga hos Egen tid och har fått jättebra service och bemötande från första början. Kursen i sig har gett både mig och min partner många värdefulla verktyg inför förlossningen, samt en möjlighet att slappna av och ta det lugnt i gott sällskap. Kerstin som har lett kursen är ödmjuk, lyhörd och omtänksam och har varit en jättebra guide och instruktör.
  • Lina L
    Lina L skrev om Egen tid
    Gravidyoga. Jättenöjd! Supermysigt att gå dit varje måndag.
  • Sally B
    Sally B skrev om Egen tid
    Jag tog gravidyoga med Emmie och tyckte det var underbart! Bra lokal (men lite trångt) och ett väldigt avkopplande pass.
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Egen tid
    Gick på gravidyoga i lokalen vid Skanstull. Innehållsmässigt en bra kurs, det som drar ner betyget avsevärt är att det är en väldigt liten lokal med plats för max 6 yogande skulle jag uppskatta. Vi var ofta uppemot 12 yogande vilket gjorde att man inte kunde utföra rörelserna med risk för att stöta in i varandra och lokalen blev också väldigt varm. Jag skulle rekommendera att sätta ett maxantal på 6 deltagare per gång på denna kurs så blir det nog en bra upplevelse för alla.
  • Lena T
    Lena T skrev om Egen tid
    Jag går hos en fantastisk yogaläraren, Joanna! Hon lever verkligen upp till mina förväntningar! Övrig personal, som jag endast haft e-post kontakt med, har varit trevlig.
  • Therése O
    Therése O skrev om Egen tid
    Köpte yogakurs för gravida. Bra bemötande och flexibelt när jag inte kunde delta på ett tillfälle.
    Dock var lokalen väldigt liten och man kunde inte göra alla rörelser fullt ut och det blev väldigt varmt och var svårt att slappna av.
  • Sara
    Sara skrev om Egen tid
    Jättefint bemötande, flexibel vad gäller upplägg och utförande (gravidyoga). Instruktör med bra kunskaper, bra läge och fina lokaler. Jättenöjd. Mer fokus på meditation och andning än träning vilket har fungerat bra för mig.
    2017-10-31 Representant för Egen Tid svarar Sara
    Tack för din fina rekommendation Sara!

• Janni T
    Janni T skrev om Egen tid
    Bra service och bra kommunikation. Instruktör är bra, kompetent och rolig! Har återkommit och tagit flera kurs! Absolut värd att rekommendera
    2017-10-30 Representant för Egen Tid svarar Janni T
    Tack för varma ord Janni! Jag skall hälsa vår Pilates instruktör Mary-Lou.

Med värme ,
  • Sara L
    Sara L skrev om Egen tid
    Bra bemötande, trevlig och kunnig instruktör, fräscha och mysiga lokaler. Rekommenderas varmt!
    2017-10-27 Lisa H svarar Sara L
    Tack för din rekommendation Sara!
    Ha en fin helg!

• Marie-louise W
    Marie-louise W skrev om Egen tid
    Bra förberedande kurs och mer åt mindfulness hållet än fysisk aktivitet, men avslappning och lite enklare övningar tillsammans med mindfulness var jättebra för mig.
    2017-10-27 Lisa H svarar Marie-louise W
    Tack för din rekommendation Marie-Louise. Lycka till med bebisen!
  • Carita F
    Carita F skrev om Egen tid
    Jag fick bra hjälp att boka in en gravidyogaklass och att använda en rabattkod jag fått vid tidigare deltagande i en gravidyogaklass.
    Den senaste kursen fungerade inte så bra för mig då yogan förvärrade min foglossning.
    2017-10-26 Representant för Egen Tid svarar Carita F
    Hej Carita. Tack för din rekommendation. Jag förstod inte riktigt, blev din foglossning värre av yogan hos oss eller på den som du gått på innan på något annat ställe?
  • Linn F
    Linn F skrev om Egen tid
    Bra bemötande per mail inför kursstart. Bra kurs men lite ostrukturerad, ingen början el slut. Hade varit trevligt att presentera sig i gruppen. Hade gärna haft lite mer aktiva övningar och mindre vila.
    2017-10-25 Lisa H svarar Linn F
    Hej Linn och tack för din rekommendation.
    Det är väldigt individuellt vad man förväntar sig av en kurs. Ibland önskar man vila, ibland mer styrka. Instruktören försöker vara så flexibel som möjligt och försöker anpassa kursen till deltagarnas behov. Hoppas att du till stor del ändå fick den träning/förberedelse du sökte. Lycka till med födandes och den nya tiden med bebisen! Med värme,
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Egen tid
    Jag har gått på Egen tid under båda mina graviditeter på både yoga och pilates och har trivts väldigt bra. Efteråt har jag gått på Mamma & baby yoga med bebisen. Cecilia Olin är fantastisk!
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Egen tid
    Har gått på gravidyoga. På det stora hela nöjd, men dåligt att det ej går att byta tillfälle om man får förhinder. Borde verkligen ändras, åtminstone att det går att ändra vid ett tillfälle. Köper man många gånger är ju risken överhängande att nåt tillfälle blir svårt att närvara vid. Då går pengarna dessvärre förlorade, och det är ganska mycket pengar per tillfälle. Borde inte heller påverka undervisningen iom att folk börjar löpande.
    2017-08-11 Representant för Egen Tid svarar Katarina F
    Hej och tack för din synpunkt. Vi tar till oss den och ser över våra rutiner. Vårt mål är att ha fulla klasser. Därav, för planeringen, så har man tidigare varit bunden till sin kurs/de veckor man bokade in sig på. Men, vi ska se om vi kan göra på något annat sätt. Jag önskar dig en fin dag och återigen, tack för att du tog dig tid att skriva detta. Vänligen, Cecilia
  • Sophie A
    Sophie A skrev om Egen tid
    Hej
    Minns tyvärr ej vad det var för tjänst jag konsumerade via Egen Tid. Hoppas ni skänker pengarna ändå :)
  • Maria H
    Maria H skrev om Egen tid
    positivt och trevligt bemötande, snabbt svar vid frågor. mycket kunnig och inspirerande instruktör (Emmi) på gravidyogan vid St Eriksplan. mysig lokal och lagom stor grupp. skulle rekommendera alla till Egen Tid.
  • Nike Linn S
    Nike Linn S skrev om Egen tid
    Tack för givande graviditetsyoga - flexibelt, kunnigt, lugnt väglett av bra instruktör såväl som vikarie. Älskade lokalen vid Mariatorget också.
  • Kristine P
    Kristine P skrev om Egen tid
    Allt var jätte bra, har gått gravid pilates och gravid yoga.
  • Sara T
    Sara T skrev om Egen tid
    Garvidyoga, profylaxkurs och gravid - och förlossningsyoga. Nöjd hela vägen från beställning och bemötande till genomförande av kurserna. Allting har levt upp till förväntningarna
  • Sara G
    Sara G skrev om Egen tid
    Kan verkligen rekommendera! Inget krav på tidigare kunskap och man känner sig verkligen välkommen.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Egen tid
    Tyckte att allt var bra. Lokalen, instruktören mm. Det enda jag tyckte var negativt var att jag inte kunde ta igen en missad gång (det var tydligen en service som funnits tidigare, men som nu inte erbjöds pga citat: "vi erbjuder inte den möjligheten längre, så det blev för mycket administrativt arbete för oss" Detta hade inte framgått, så jag blev lite besviken eftersom jag verkligen uppskattade yogaklassen i sig. Krävdes dessutom ett par mail för att jag skulle få ett kvitto på betalningen. Detta till trots ger jag ett bra betyg, då kursen (Gravidyoga 9 veckor) samt instruktören Arjan, gjorde upplevelsen positiv.
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Egen tid
    Bra, det var ok men trodde det skulle vars mer yoga inriktat
  • Frida E
    Frida E skrev om Egen tid
    Mycket bra yoga och flexibelt då man kunde ta igen på de olika centrerna. Tyckte det var lite dyrt att behöva betala extra för att få ta igen.
  • Karolin P
    Karolin P skrev om Egen tid
    Gått på gravid och förlossningsförberedande yoga och den har varit toppen. Så nöjd!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Egen tid
    Jag deltog i en pilateskurs för gravida. Det var en intensiv kurs med tuffa övningar och därför något som kan rekommenderas för gravida som är vana att träna. Ledaren var väldigt peppande vilket bidrog mycket till en positiv helhetsupplevelse.
  • Hilda H
    Hilda H skrev om Egen tid
    Ni ger en känsla av trygghet och lugn och ro.
  • Helene B
    Helene B skrev om Egen tid
    Yoga hos Egen tid hjälpte mig otroligt mycket under graviditeten då jag började få ont av foglossning. Vår lärare Tara var väldigt bra!
  • Tanya D
    Tanya D skrev om Egen tid
    Jag går där på gravidyoga och trivs jätte bra. Bra och trevlig lärare som är uppmärksam mot alla och försöker möta alla behov. Det enda är att det är väldigt tilltäppt i rummet och finns ingen luft, inte bra tänkt med ventilationen särskillt med tanke på att gravida kvinnor ska vistas där.
    Annars allt är bra.
  • Frida H
    Frida H skrev om Egen tid
    Bästa förberedelsen inför en förlossning. Jag klarade värkarna så bra att de trodde jag hade förvärvar eftersom utrustningen som ska mäta värkarna inte fungerade.
  • Casandra S
    Casandra S skrev om Egen tid
    Jag är mycket nöjd med Egen Tid. Jag har köpt ett paket på gravidyoga först med 6 tillfällen som jag sedan utökade till ytterligare 6 tillfällen eftersom jag var så nöjd. Gravidyogan lever upp till mina förväntningar. Administrationen kring bokning och betalning har också fungerat mycket bra.
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Egen tid
    Trevligt och mysigt. Har gått graqvidyogakurs.
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Egen tid
    Träningen var okej. Väldigt svårt att få kontakt för att använda "ta igen pass". Får inte ta igen pass efter sin tidsperiod även om man betalar extra för den tjänsten.
  • Linda P
    Linda P skrev om Egen tid
    Mycket trevligt bemötande på både mail inför och under yogapassen.
    Kursen har absolut uppfyllt mina förväntningar och varit en viktig del av min graviditet även denna gång.
    Mysiga lokaler, bra instruktörer och givande pass!
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Egen tid
    Jättenöjd, bra lärare och jättebra kurs. Kanske ibland ont om platser i rummet och för få kuddar. Kuddarna är alltid slut för att några tar två eller tre kuddar som stöd.
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om Egen tid
    Superbra service! Kunnig personal! Är helnöjd :)
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Egen tid
    Superbra! Nöjd med allt. Bra kundservice och bra yogainstruktörer. Fräsch och mysig lokal!
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Egen tid
    Bra övningar, bra och engagerad lärare och bra tempo. Lite väl lång avslappning ibland.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Egen tid
    Gick på gravidpilates och gravidyoga. Bra bemötande, bra träning, trevliga lokaler.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Egen tid
    Yogapassen gab mig mycket självförtroende inför väntade förlossningen. Jag uppskattar den kunskapen som Cecilia förmedlade oss kring förlossningen och de 4 verktygen som ska hjälpa att möta smärtan.

Skolvägen 6, 121 32 Stockholm