Egen tid

Skolvägen 6, 121 32 Stockholm — Visa karta

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma/babyoga.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder. När du bokar en yogakurs hos oss skickar vi i samarbete med organisationen UNICEF tio förpackningar av högenergimjölk till utsatta länder.

Välkommen till oss - tillsammans förändrar vi världen!

Läs vad 148 kunder tycker om Egen tid

• Lotta S
    Lotta S skrev om Egen tid
    Jag har gått på Egen tid under båda mina graviditeter på både yoga och pilates och har trivts väldigt bra. Efteråt har jag gått på Mamma & baby yoga med bebisen. Cecilia Olin är fantastisk!
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Egen tid
    Har gått på gravidyoga. På det stora hela nöjd, men dåligt att det ej går att byta tillfälle om man får förhinder. Borde verkligen ändras, åtminstone att det går att ändra vid ett tillfälle. Köper man många gånger är ju risken överhängande att nåt tillfälle blir svårt att närvara vid. Då går pengarna dessvärre förlorade, och det är ganska mycket pengar per tillfälle. Borde inte heller påverka undervisningen iom att folk börjar löpande.
    2017-08-11 Representant för Egen Tid svarar Katarina F
    Hej och tack för din synpunkt. Vi tar till oss den och ser över våra rutiner. Vårt mål är att ha fulla klasser. Därav, för planeringen, så har man tidigare varit bunden till sin kurs/de veckor man bokade in sig på. Men, vi ska se om vi kan göra på något annat sätt. Jag önskar dig en fin dag och återigen, tack för att du tog dig tid att skriva detta. Vänligen, Cecilia
  • Sophie A
    Sophie A skrev om Egen tid
    Hej
    Minns tyvärr ej vad det var för tjänst jag konsumerade via Egen Tid. Hoppas ni skänker pengarna ändå :)
  • Maria H
    Maria H skrev om Egen tid
    positivt och trevligt bemötande, snabbt svar vid frågor. mycket kunnig och inspirerande instruktör (Emmi) på gravidyogan vid St Eriksplan. mysig lokal och lagom stor grupp. skulle rekommendera alla till Egen Tid.
  • Nike Linn S
    Nike Linn S skrev om Egen tid
    Tack för givande graviditetsyoga - flexibelt, kunnigt, lugnt väglett av bra instruktör såväl som vikarie. Älskade lokalen vid Mariatorget också.
  • Kristine P
    Kristine P skrev om Egen tid
    Allt var jätte bra, har gått gravid pilates och gravid yoga.
  • Sara T
    Sara T skrev om Egen tid
    Garvidyoga, profylaxkurs och gravid - och förlossningsyoga. Nöjd hela vägen från beställning och bemötande till genomförande av kurserna. Allting har levt upp till förväntningarna
  • Sara G
    Sara G skrev om Egen tid
    Kan verkligen rekommendera! Inget krav på tidigare kunskap och man känner sig verkligen välkommen.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Egen tid
    Tyckte att allt var bra. Lokalen, instruktören mm. Det enda jag tyckte var negativt var att jag inte kunde ta igen en missad gång (det var tydligen en service som funnits tidigare, men som nu inte erbjöds pga citat: "vi erbjuder inte den möjligheten längre, så det blev för mycket administrativt arbete för oss" Detta hade inte framgått, så jag blev lite besviken eftersom jag verkligen uppskattade yogaklassen i sig. Krävdes dessutom ett par mail för att jag skulle få ett kvitto på betalningen. Detta till trots ger jag ett bra betyg, då kursen (Gravidyoga 9 veckor) samt instruktören Arjan, gjorde upplevelsen positiv.
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Egen tid
    Bra, det var ok men trodde det skulle vars mer yoga inriktat
  • Frida E
    Frida E skrev om Egen tid
    Mycket bra yoga och flexibelt då man kunde ta igen på de olika centrerna. Tyckte det var lite dyrt att behöva betala extra för att få ta igen.
  • Karolin P
    Karolin P skrev om Egen tid
    Gått på gravid och förlossningsförberedande yoga och den har varit toppen. Så nöjd!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Egen tid
    Jag deltog i en pilateskurs för gravida. Det var en intensiv kurs med tuffa övningar och därför något som kan rekommenderas för gravida som är vana att träna. Ledaren var väldigt peppande vilket bidrog mycket till en positiv helhetsupplevelse.
  • Hilda H
    Hilda H skrev om Egen tid
    Ni ger en känsla av trygghet och lugn och ro.
  • Helene B
    Helene B skrev om Egen tid
    Yoga hos Egen tid hjälpte mig otroligt mycket under graviditeten då jag började få ont av foglossning. Vår lärare Tara var väldigt bra!
  • Tanya D
    Tanya D skrev om Egen tid
    Jag går där på gravidyoga och trivs jätte bra. Bra och trevlig lärare som är uppmärksam mot alla och försöker möta alla behov. Det enda är att det är väldigt tilltäppt i rummet och finns ingen luft, inte bra tänkt med ventilationen särskillt med tanke på att gravida kvinnor ska vistas där.
    Annars allt är bra.
  • Frida H
    Frida H skrev om Egen tid
    Bästa förberedelsen inför en förlossning. Jag klarade värkarna så bra att de trodde jag hade förvärvar eftersom utrustningen som ska mäta värkarna inte fungerade.
  • Casandra S
    Casandra S skrev om Egen tid
    Jag är mycket nöjd med Egen Tid. Jag har köpt ett paket på gravidyoga först med 6 tillfällen som jag sedan utökade till ytterligare 6 tillfällen eftersom jag var så nöjd. Gravidyogan lever upp till mina förväntningar. Administrationen kring bokning och betalning har också fungerat mycket bra.
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Egen tid
    Trevligt och mysigt. Har gått graqvidyogakurs.
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Egen tid
    Träningen var okej. Väldigt svårt att få kontakt för att använda "ta igen pass". Får inte ta igen pass efter sin tidsperiod även om man betalar extra för den tjänsten.
  • Linda P
    Linda P skrev om Egen tid
    Mycket trevligt bemötande på både mail inför och under yogapassen.
    Kursen har absolut uppfyllt mina förväntningar och varit en viktig del av min graviditet även denna gång.
    Mysiga lokaler, bra instruktörer och givande pass!
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Egen tid
    Jättenöjd, bra lärare och jättebra kurs. Kanske ibland ont om platser i rummet och för få kuddar. Kuddarna är alltid slut för att några tar två eller tre kuddar som stöd.
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om Egen tid
    Superbra service! Kunnig personal! Är helnöjd :)
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Egen tid
    Superbra! Nöjd med allt. Bra kundservice och bra yogainstruktörer. Fräsch och mysig lokal!
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Egen tid
    Bra övningar, bra och engagerad lärare och bra tempo. Lite väl lång avslappning ibland.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Egen tid
    Gick på gravidpilates och gravidyoga. Bra bemötande, bra träning, trevliga lokaler.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Egen tid
    Yogapassen gab mig mycket självförtroende inför väntade förlossningen. Jag uppskattar den kunskapen som Cecilia förmedlade oss kring förlossningen och de 4 verktygen som ska hjälpa att möta smärtan.
  • Anna B
    Anna B skrev om Egen tid
    Bra och rogivande under graviditeten.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Egen tid
    Trevligt bemötande, snabbt svar via mail angående en förfrågan från mig. Fin lokal!
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Egen tid
    Gravidyogan var bra men köpte även till onlinekurs där villkoren var annorlunda efter jag köpt kursen. Har inte ens fått använda den trots att jag betalat.
    2015-12-17 Lisa H svarar Åsa T
    Hej Åsa,
    Tack för din återkoppling. Vi är ledsna att det fanns oklarheter/otydlighet i kommunikationen kring online yogan. Vi har nu ändrat detta. Hör gärna av dig så hittar vi en lösning åt dig. Lisa
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Egen tid
    Tack för en jättefin kurs och bra bemötande!
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Egen tid
    Mycket bra bemötande och bra kurser!
  • Anna-klara G
    Anna-klara G skrev om Egen tid
    Tycker det varit helt fantastiskt att gå på gravid/förlossnings yoga på Egen Tid. Instruktören Cecilia är super bra och får mig alltid att koppla av och till och med somna under avslappningen :).

Kursen har levt upp väl till mina förväntingar!
  • Sara R
    Sara R skrev om Egen tid
    Härlig gravid yoga flow. Gillade att läraren var närvarande och kunnig. Gick alltid därifrån fulladdad med energi!
  • Ida M
    Ida M skrev om Egen tid
    Jag gick på gravid- och förlossningsyoga med Cecilia som instruktör. Jag var väldigt nöjd med kursen som hade bra variation på övningar. Dessutom bra och mysig lokal. Jag kan varmt rekommendera den till andra gravida.
  • Nathalie G
    Nathalie G skrev om Egen tid
    Smidigt hemsida som erbjuder många olika kurser.
  • Lucia F
    Lucia F skrev om Egen tid
    Jag har gjort Gravidpilates med Therese. Det var jättebra, varierade övningar med en svårighetsgrad som gjorde att man kunde genomföra övningarna men att man kände att man hade tränat musklerna. Jättebra träning.
  • Louise R
    Louise R skrev om Egen tid
    Fantastisk lärare! Lugn och peppande. Bra övningar. Bra lokal.
  •  linda B
     linda B skrev om Egen tid
    Jättebra Gravid Pilates, hade gärna gått på fler träningskurser men blir lite dyrt inför föräldrarledigheten.
  • Eliana M
    Eliana M skrev om Egen tid
    Mysig lokal och kunnig personal.
  • Paula S
    Paula S skrev om Egen tid
    Kursen på egen tid har varit fantastiskt bra och jag har verkligen känt hur jag har byggt upp min kropp. Rekommenderas varmt.
  • Djeiran A
    Djeiran A skrev om Egen tid
    själva yogan, instruktören och salen var suveräna. Det som hade höjt mitt betyg till 5 hade varit om omklädningsrummet och anmälningen till kursen hade varit bättre.
  • Tove S
    Tove S skrev om Egen tid
    Mycket givande kurser. såväl gravidpilates- och yoga som profylaxkursen. Internetkursen söm går att lägga till är skön att ta till hemma mellan passen. Dessutom ett riktigt fint och personligt bemötande från kursledarna med snabba svar på frågor via e-mail.
    Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera Egentid.
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Egen tid
    Väldigt bra! Viktigt att man vet vad man ger sig in på och inte förväntar sig någon direkt fysisk träning utan främst mental träning och ren avslappning.
    Min uppfattning är att det var givande för både de som hade mer problematiska graviditeter och som jag själv, väldigt enkla.
    Mitt råd är dock att inte börja "för tidigt". Jag började ca v. 20 och då var jag alldeles för rörlig för gravidyoga så här i efterhand..
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Egen tid
    Mycket bra att gå förlossningsförberedande yoga. Jag fick mycket beröm vid min förlossning och de sa att jag säkert haft användning av yogan.
  • Jovanna R
    Jovanna R skrev om Egen tid
    Mycket varmt bemötande på Förlossnings-yoga kursen jag deltagit i.
    Stort engagemang och intressanta samtal.
  • Heléne S
    Heléne S skrev om Egen tid
    På Egen Tid har jag gått Gravidpilates med en superbra instruktör - kan varmt rekommenderas!
  • Charikleia C
    Charikleia C skrev om Egen tid
    Gravid yoga flow och gravid pilates
  • Sabina L
    Sabina L skrev om Egen tid
    Jag har gått på gravidyoga vid Odenplan. Är supernöjd med bemötandet, och även om jag är precis i början av kursen så verkar det som att det de som gått längre är verkligt nöjda med träningen och det stöd som ges från instruktören och från de andra deltagarna. Om en är gravid och vill börja med en enkel träningsform som också är bra inför förlossningen så skulle jag verkligen rekommendera detta!
  • Linda K
    Linda K skrev om Egen tid
    Jättenöjd med kursen i Gravid & förlossningsyoga med Cecilia Olin. Särskilt bra att kursen tar sin utgångspunkt i boken Att föda utan rädsla och att man fick öva på dessa olika verktyg.
    Cecilia O gillar detta

Skolvägen 6, 121 32 Stockholm