Egen tid

Egen tid - störst i Sverige på Gravidyoga!

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma & babyyoga. Även mycket populära Profylaxkurser för dig och din partner.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder.

Varmt välkommen!

Läs vad 302 kunder tycker om Egen tid 2

• 2022-07-08 Insamlad av företaget
    Trevliga instruktörer och lugn miljö
    Tusen tack Amanda!
    Med värme,,
  • 2022-07-06 Insamlad av företaget
    Gravidyogan var jättebra! Elin var verkligen en inspirerande instruktör som påminde om att inget var ett måste och fick även de som väntade tvillingar i rummet att känna sig inkluderade. Hon hade ett jättefint mantra som löd: Jag är här för mig själv och mitt/mina barn. Det var svårt att byta instruktör de två sista gångerna. Den instruktören tipsade om ett speciellt märke av kokosvatten vi borde köpa och att vanligt salt är dåligt. Som gravid är man verkligen påverkningsbar. Veckan efter hade jag köpt kokosvatten. Inte det märket hon rekommenderade men tycker det säger något om att man kanske inte ska marknadsföra till gravida som bara vill yoga. 😅 Eller så har ni ett hett tips om ni vill sälja in någon produkt på egentid. 😉
    Hej Sanna. Tack för dina ord! Härligt att du är nöjd. Din instruktör Elin har nu fött och de båda mår bra.
    Tack för information om att det kändes underligt när instruktören pratade om kokosvatten. Vi på Egen tid har inga överenskommelser med leverantörer av produkter och det skall absolut inte kännas som vi vill sälja på er något under passen. Jag har pratat med instruktören om att inte ge förhållningsregler annat än kring yogan. Tack igen. Ta nu hand om dig! Med värme, Lisa
  • 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Jättefint team. Gick på gravidpilates våren 2022 och den kursen gjorde mycket för mig i min graviditet. Fick många tips som jag tagit med mig.
    Tack Desiree. Så härlig att höra att du är nöjd. Ta nu hand om dig och stort LYCKA TILL!

• 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Jag köpte gravidyoga paketet och är väldigt nöjd.

Väldigt trevlig personal och alltid superflexibla när jag behövt avboka/ta igen ett yogapass som jag behövt missa.

Mysig lokal och bra kvalité på yogapassen.

Rekommenderar Egen tid!
    Det är verkligen ens lilla stund för avslappning i gravidvardagen.
    Tusen tack Maria! Så härligt att höra!

• 2022-06-10 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med lokalen och ledaren. Passen var också bra men det kunde dock vara lite mer variation på passen.
    Hej Michaela.
    Tack för dina ord. Jag pratar med FridaLo som du yogat hos och framför önskan om mer variation på passen🌺Med värme, Lisa
  • 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Så fint bemötande och riktigt bra pass både på plats och online!
    Tack Ellinor. Så härligt att höra att du är nöjd!
  • 2022-05-10 Insamlad av företaget
    Jag kan varmt rekommendera gravidyoga på Egen tid! Jag tränar i den mysiga studion vid Slussen. Lärarna är underbara - jag känner mig avslappnade, uppiggade och närmare min kropp efter yogan. Snabb och trevlig bemötande av arrangören Lisa om man har frågor eller missar en klass.
    Hej Verena och tusen tack för fin feedback!
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Väldigt härlig yoga för både kropp och själ, vilket har varit toppen nu under graviditeten! Väldigt hjälpsam och snabb personal om man hade förhinder eller andra frågor - Rekommenderar varmt Egen tid! :)
    Hej Emelie,
    Tusen tack, härligt att höra att du är nöjd. Ta nu hand om dig och stort LYCKA TILL!
  • 2022-04-07 Insamlad av företaget
    Bästa! Fick så många tips från kollegor på jobbet att prova Egen tid under min graviditet och det var värt det :)
    Tack Viktoriia, det glädjer mig!
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme och uppskattning för gravidyogan de tillhandahållit! Trots foglossning har jag fått tillfälle att vara lite aktiv och dessutom tid att slappna av och knyta ann med min kropp och min bebis. Jag har fått så mycket mer energi tack vare min regelbundna yoga och Egen Tid har varit fantastiskt tillmötesgående och vänliga.
    Tusen tack för dessa ord Nicole! Så härligt att höra att du har haft det bra under din tid med oss. Ta nu hand om dig och stort LYCKA TILL!
  • 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Superbra instruktör (Eva) i gravidpilates. Bra bemötande från arrangören. Bonus med möjligheten att dessutom träna på distans online, även fast jag föredrar träning på plats i studion.
    Tack för din återkoppling Karin. Härligt att du är nöjd. Jag hälsar till Eva!
  • 2022-03-20 Insamlad av företaget
    Gravidyoga 8 veckor. Funkar bra att byta tid när jag inte har kunnat!
    Tack Sofie. Ja vår flexibilitet är uppskattad!

Ta nu hand om dig,
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Det som Egen Tid erbjuder har passat mig perfekt. Jag bokade både faktiska pass i studio vid Slussen samt deras prenumeration. Min kropp har alltid behövt yoga och nu som gravid mer än någonsin. Onlinepassen och alla råd som delas har gjort att jag både kan välja ännu mer tid för egen träning än studiopassen och samtidigt känna en trygghet för den närmsta framtiden. Tack för att ni finns. Kram 🙏🏻
    Hej Bessie. Tack för din feedback! Härligt att du trivs med Egen tid <3

• 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Överlag väldigt bra. Var en vikarie som höll i passet och hon verkade lite osäker och kollade mycket i papperna.
    Tack Nicolina. Jo, vikarie Pamela var lite nervös och ville få till det fint. Nästa gång hon "rycker in" så har hon haft lite mer tid på sig att förbereda sig. Kul att du kommer tillbaka på måndag!

• 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Jag tränar både gravid Pilates och gravid Yoga hos Egentid och jag är jättenöjd med båda.
    Egentid har både trevliga och duktiga tränare.
    Det går lätt och snabbt att kommunicera med Lisa, ägaren och hon är väldigt lyhörd och behjälplig, om man har funderingar, frågor osv.
    De har två mysiga studio på södermalm.
    Träna på egentid har hjälpt mig mycket hittills under min graviditet.
    Jag rekommenderar Egentid varmt! :)
    Tack Negar! Det värmde i hjärtat. Lisa på Egen tid Egen tid
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Mysiga studios och lugn gravidanpassad yoga som är bra för stresshantering. Ej fysiskt ansträngande.
    Bra och snabb återkoppling samt bemötande via mail när man tex är sjuk eller fått förhinder, samt har frågor.
    Hej Antonia. Tusen tack för din feedback. Så fint att du trivdes hos oss <3

• 2022-02-02 Insamlad av företaget
    Good pregnancy yoga (Marta is the best teacher - recommended) -- nice combination of training of flexibility, strength, relaxation and breathing. Class is quite small which is nice. Lisa who's the boss is very helpful and responsive!
    Thank you for your feedback Adrina! I will let Marta and Lisa know. Take care!
    With joy, Camilla @Egen tid
  • 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Enkelt att logga in, hög kvalitet på filmerna, proffsiga instruktörer och otroligt skön yoga. Jag önskar att jag hade hittat Egen tid lite tidigare i graviditeten.
    Tack för din rekommendation Lisa! Ta nu hand om dog och stort lycka till!

Camilla @Egen tid
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra utbud av videos online med olika fokus och längd. Dessutom härliga liveklasser en gång i veckan. Alla lärare har varit underbara och förmedlar en varm energi.
    Tack Viveca! Så fint att höra att du tycker om vårt utbud online!

• 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Bra pass, mycket trevligt bemötande och härlig atmosfär!
    Tack för fina ord Sigrid!
    Lisa Henriksson
  • 2021-11-30 Insamlad av företaget
    Snabb och proffsig service! Väl omhändertagen! :)
    Tack Elias. Hoppas att presentkortet kommer till god användning!
    Ta nu hand om er/Lisa på Egen tid
  • 2021-11-25 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt och varmt bemötande. Bra instruktörer och ett genuint intresse och förståelse för gravida kroppar. Jag har gått på både gravidyoga och gravidpilates, bägge bra men platsen mer aktiv träning och yogan lite lugnare. Kan absolut rekommendera!
    Tack Sara! Så fin återkoppling!

• 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Fantastiskt fina pass och tips. Som flerbarnsförälder på resande fot var det skönt att ha tillgång till träningspassen via nätet och när det passade mig.

Tacksam för att jag hittade till Egen tid de sista månaderna av graviditeten.
    Hej Hulda,
    Tusen tack för dina värmande ord!

• 2021-09-23 Insamlad av företaget
    Jätte bra pass. Det bästa av allt var att jag kunde träna när jag själv ville och inte behöva passa någon tid.
    Härligt att höra Emma. Tack för din feedback!

• 2021-08-18 Insamlad av företaget
    Jag yogar i studion vid Slussen och online. Gillar att yoga mycket så tycker om kunna yoga när jag vill, hur ofta jag vill. Online gillar jag mest tipsen från Cecilia Olin, de har hjälpt mig massor under min förlossning.
    Hej Camilla. Härligt att du trivs med oss! Med värme, Lisa Egen tid
  • 2021-06-23 Insamlad av företaget
    Är så glad och tacksam att jag hittade Egentid för deras gravidyoga och förlossningstips har verkligen hjälpt mig. Seriöst och kanonföretag som jag rekommenderar till alla gravida kvinnor där ute. Gravidyoga på ens egna villkor helt enkelt. Tack för att ni finns!
    Tusen tack Sara. Härligt att höra! Med massor av värme, Lisa på Egen tid Egen tid
  • 2021-05-19 Insamlad av företaget
    Egen tids prenumeration har hjälpt mig att förberedda mig på bästa sättet för förlossningen. Tack vore yoga och veckans tips hade jag en underbar lugn förlossning och kände mig trygg och säker hela tiden när jag jobbade igenom verkar hemma.
    Jag ska definitivt prenumerera igen under nästa graviditet!
    Tack Amina för dessa fina ord.🙏Vi är så lyckliga över att vår prenumeration hjälper så många❤️Stort lycka till med det nya livet ✨Lisa Egen tid
  • 2021-05-18 Insamlad av företaget
    Gravidyoga online.
    Mycket bra bemötande och hjälp 👍
    Har gått en kurs här tidigare, och var lika nöjd då som nu.
    Mycket bra utbud av pass och proffsiga lärare. Uppskattade även tipsen som kom via mail.
    Tack Emma, dina ord värmer🌷Med värme, Lisa på Egen tid Egen tid
  • 2021-05-06 Insamlad av företaget
    Jag bor i Avesta så det är svårt för mig att yoga även utan pandemin. Därför blev jag glad när jag hittade Egen tid och prenumerationen av Gravidyoga. Kul att även testa på Gravidpilates som jag aldrig tränat förut. Fin hemsida och jätteduktiga instruktörer.

Mollie
    Tack Mollie, härligt att höra att du är nöjd!

• 2021-04-11 Insamlad av företaget
    Egentid.se har gjort min graviditet så mycket bättre! Mår bättre och får så mycket bra tips varje vecka! Kan rekommendera dem alla dagar i veckan!
    Hade inte så mycket förväntningar, men är bara glatt överraskad över vilken effekt rätt träning och inställning kan ha!
    Tack Emily! Härligt att höra. Dina ord värmer oss alla.

• 2021-02-10 Insamlad av företaget
    Jag går gravidyoga online hos Egentid och tyckte det var väldigt bra! Instruktören var mycket tydlig och jag tyckte det var enkelt att se hur en ska genomföra positionen. Om det var mindre rörelser ställde hon sig närmare kameran för att en lättare skulle se.

Det är något helt annat att få kontakt med deltagare på en digital plattform men Ida lyckades verkligen hålla uppe energin och förmedla lugn genom skärmen ☺️

Tycker också att det är fantastiskt att jag kan ta del av redan inspelade pass när jag vill. Med småbarn så blir det inte en stress att hinna med yogan.

Rekommenderar verkligen! ☺️
    Tack för din feedback Linda!

• 2021-02-09 Insamlad av företaget
    Gravidyoga 12 veckor.
    Jag har blivit bemött med värme och kärlek från dag ett av Egen tid. Trotts pandemin och ett pusslande för alla så har det löst sig bra och jag är väldigt nöjd med min upplevelse. Jag tar alltid del av tipsen som kommer och har fått bra verktyg inför min kommande förlossning! Jag hoppas så innerligt att Egen tid kommer att ta sig igenom denna svåra tid och att vi alla kan njuta av ett fysiskt pass i en av deras studios inom en snar framtid!
    Tack för ditt omdöme Cecilia, det värmer!
    Ta nu hand om dig och lycka till.

• 2021-02-02 Insamlad av företaget
    Värdefullt med onlineträning nu i Coronatider. Bor i Borås och här finns ingen gravidyoga så blev glad när jag hittade Egen tid. Så skönt att yoga en stund varje dag.
  • 2021-01-15 Insamlad av företaget
    Enkelt att använda, pålitligt och mycket proffsigt. Det var lätt att sluta prenumerera när jag fött.
    Felicia
    Tack Felicia! Ta nu hand om dig och lycka till med förlossningen!
    Camilla Egen tid
  • 2021-01-15 Insamlad av företaget
    Jag är så tacksam att Egen tid nu finns online. Gravidyogan som kommer en gång i veckan är så skön och ett perfekt sätt för mig att få kontinuerlig träning genom. Gravidtipsen och förlossningstipsen har också varit otroligt hjälpsamma under min graviditet! Rekommenderas starkt!
    Emma
    Tack, härligt att höra att du är nöjd Emma!

• 2020-06-15 Insamlad av företaget
    Gick på förlossningsförberedande yoga och gravidyoga och var väldigt nöjd med alla pass. Lagom tempo och anpassade övningar med bra olika teman för varje gång. Imponerad över företagets snabba omställning från fysiska träffar till digitala, p.g.a. Corona.
    Otroligt fint bemötande via mail - tillmötesgående och omtanke att vilja sina kunder det bästa, det märktes tydligt! Företaget levde verkligen upp till förväntningarna och jag kan varmt rekommendera Egen tid och jag önskar Camilla och resten där all fortsatt lycka till i ert strålande arbete att skapa en positiv träningsupplevelse för gravida!
    Tusen tack Hanna för dina varma ord. Ta nu hand om dig och lycka till med allt!
  • 2020-04-23 Insamlad av företaget
    Egen tid har varit väldigt tillmötesgående, trevliga och gett mig fin träning och en mycket bra profylaxkurs under min första graviditet 2019/2020.
    Jag gick på gravidpilates 10 ggr, hälften i lokal och hälften online pga Corona och det har varit fantastiskt! Så glad att Egen tid snabbt ställde om till online och att dom varit så tillmötesgående hela tiden, både innan och under kursen.

Jag och min man var också med på en profylaxkurs under våren 2020, också den online pga Corona. Vi tyckte kursen var väldigt värdefull och bra genomförd och den gav oss många bra verktyg inför kommande förlossning.
    Tack för din rekommendation Sara! Ta nu hand om dig och lycka till med allt!

Med värem,
  • 2020-03-24 Insamlad av företaget
    Köpte gravidpilates.
    Har blivit väldigt fint bemött.
    Tyckte kanske att det var lite dyrt, men det är ju väldigt dyrt i Sthlm. Just allt som hör till graviditet känns lite dyrt.
    Moa är en väldigt bra ledare, lokalen var mysig, men lite för liten när vi var fler än 6-7 personer.
  • 2020-03-09 Insamlad av företaget
    Generellt var det en bra kurs!
    Jag trodde dock att det skulle fokusera mycket mer på förberedelsen inför förlossningen men det var mest gravid yoga. Jag skulle önska att yoga lokalen var öppen några minuter innan yogan började. Det var ibland men de flesta gångerna väntade vi utanför dörren på trapporna.
    Hej Elpida,
    Tack för din återkoppling. Jag skall vidarebefordra din info till berörd instruktör, inklusive rutin över öppning av lokalen.
    Ta nu hand om dig.

• 2020-03-06 Insamlad av företaget
    Gick på 8ggr förberedande förlossnings yoga. Det var en superskön och lugn kurs som jag verkligen behövde för att varva ner inför förlossningen. Blandande övningar med meditation och fokus på andning och hitta lugn och ro i sig själv. Vilket var så användbart under själva födandet.
    Tusen tack för dina ord Isi.

Ta hand om dig.

Med värem,

• 2020-03-06 Insamlad av företaget
    Jag gick till gravidpilates. Det var jättebra, jag kan rekommendera
    Tack Karola!

Ta hand om dig.

• 2020-03-06 Insamlad av företaget
    Jag köpte 6 pass gravidyoga hos er och var super nöjd. Jag gick på Magnus Ladulåsgatan hos Lisa, som var en jätte bra instruktör och som förmedlade ett skönt lugn under passen.
    Missade tyvärr sista passet pga sjukdom.

Köpte även en profylaxkurs hos er som var väldigt givande. Bra instruktör även där.
    Tack för din feedback Elin. Härligt att höra att du var nöjd.

Ta nu hand om dig och lycka till med bebisen!

08-55612900
  • 2020-03-06 Insamlad av företaget
    Gravidyoga på Södermalm, på engelska. Underbart mysig atmosfär, möjlighet att gå in innan passet för att finna ro och väldigt fint bemötande av både admin och instruktör.
    Tack för dina varma ord. Härligt att du trivdes.

Ta hand om dig och lycka till!

• 2020-03-06 Insamlad av företaget
    Dålig lokal och för liten för antalet deltagare. Undermåliga hjälpmedel, filtar, kuddar och mattor var av usel kvalitet. Rummet var ibland iskallt, ibland för varmt. Själva kursen hade för lite fokus på graviditet och förlossningsförberedelse, jag jämför med annan gravidyoga jag gått tidigare i annan regi. Ledaren smög in tveksamma teorier ur ett jämställdhetsperspektiv.
    Hej Charlotta.
    Tack för din återkoppling. Jag blir väldigt förvånad över dina ord, ovanlig feedback, mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd. Maila mig gärna på info@egentid.se så kan jag ordna så att du får prova ett pass i en annan lokal och instruktör?

• 2020-03-04 Insamlad av företaget
    Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. Min instruktör Ida var fantastisk i allt från bemötande till innehåll på klasserna. Mycket avkopplande - rekommenderas varmt!
    Tack Annika. Härligt att du är nöjd.

Ta nu hand om dig och lycka till med det nya livet!

• 2020-03-03 Insamlad av företaget
    Extremely friendly people that help you to find the right class for you! Camilla was fabulous in helping me to get registered etc.

I tried delivery yoga and pregnancy yoga at Rutger Fuchsgatan and really liked both! Nice location, friendly teachers and it really helps you to relax after a busy day of work.
    Thank you Nathalie!

Take care and good luck with everything.

• 2020-02-19 Insamlad av företaget
    Jag har gått gravidyoga. Jag har tidigare inte gått på yoga. Blev positivt överraskad och känner mig nöjd med klassen.
    Tycker bemötandet varit väldigt bra.
    Tack Emilia!

Ta hand om dig och lycka till med allt!

• 2020-02-19 Insamlad av företaget
    Bra men lite dåligt att d är
    Obemannat och att det inte finns någon att fråga om man har funderingar
    Hej Nicole,
    Tack för din återkoppling. Hur menar du att det är obemannat? Menar du i studion på kvällen, förutom instruktören?

Maila mig gärna på info@egentid.se så att vi förstår och kan förbättra :)

• 2020-02-10 Insamlad av företaget
    Gravidyoga - mycket nöjd. Skön stund med bra ledare i lugn lokal.
    Tack för dina fina ord Hanna.

Ta hand om dig och lycka till med allt.

• 2020-02-09 Insamlad av företaget
    Fin gravidyoga med god kommunikation & enkel information.
    Tack för din rekommendation Elvira!

Ta hand om dig och lycka till!