Egen tid

Egen tid - störst i Sverige på Gravidyoga!

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma & babyyoga. Även mycket populära Profylaxkurser för dig och din partner.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder.

Varmt välkommen!

Läs vad 280 kunder tycker om Egen tid 2

• 2021-10-04
    Fantastiskt fina pass och tips. Som flerbarnsförälder på resande fot var det skönt att ha tillgång till träningspassen via nätet och när det passade mig.

Tacksam för att jag hittade till Egen tid de sista månaderna av graviditeten.
    Hej Hulda,
    Tusen tack för dina värmande ord!

• 2021-09-23
    Jätte bra pass. Det bästa av allt var att jag kunde träna när jag själv ville och inte behöva passa någon tid.
    Härligt att höra Emma. Tack för din feedback!

• 2021-08-18
    Jag yogar i studion vid Slussen och online. Gillar att yoga mycket så tycker om kunna yoga när jag vill, hur ofta jag vill. Online gillar jag mest tipsen från Cecilia Olin, de har hjälpt mig massor under min förlossning.
    Hej Camilla. Härligt att du trivs med oss! Med värme, Lisa Egen tid
  • 2021-06-23
    Är så glad och tacksam att jag hittade Egentid för deras gravidyoga och förlossningstips har verkligen hjälpt mig. Seriöst och kanonföretag som jag rekommenderar till alla gravida kvinnor där ute. Gravidyoga på ens egna villkor helt enkelt. Tack för att ni finns!
    Tusen tack Sara. Härligt att höra! Med massor av värme, Lisa på Egen tid Egen tid
  • 2021-05-19
    Egen tids prenumeration har hjälpt mig att förberedda mig på bästa sättet för förlossningen. Tack vore yoga och veckans tips hade jag en underbar lugn förlossning och kände mig trygg och säker hela tiden när jag jobbade igenom verkar hemma.
    Jag ska definitivt prenumerera igen under nästa graviditet!
    Tack Amina för dessa fina ord.🙏Vi är så lyckliga över att vår prenumeration hjälper så många❤️Stort lycka till med det nya livet ✨Lisa Egen tid
  • 2021-05-18
    Gravidyoga online.
    Mycket bra bemötande och hjälp 👍
    Har gått en kurs här tidigare, och var lika nöjd då som nu.
    Mycket bra utbud av pass och proffsiga lärare. Uppskattade även tipsen som kom via mail.
    Tack Emma, dina ord värmer🌷Med värme, Lisa på Egen tid Egen tid
  • 2021-05-06
    Jag bor i Avesta så det är svårt för mig att yoga även utan pandemin. Därför blev jag glad när jag hittade Egen tid och prenumerationen av Gravidyoga. Kul att även testa på Gravidpilates som jag aldrig tränat förut. Fin hemsida och jätteduktiga instruktörer.

Mollie
    Tack Mollie, härligt att höra att du är nöjd!

• 2021-04-11
    Egentid.se har gjort min graviditet så mycket bättre! Mår bättre och får så mycket bra tips varje vecka! Kan rekommendera dem alla dagar i veckan!
    Hade inte så mycket förväntningar, men är bara glatt överraskad över vilken effekt rätt träning och inställning kan ha!
    Tack Emily! Härligt att höra. Dina ord värmer oss alla.

• 2021-02-10
    Jag går gravidyoga online hos Egentid och tyckte det var väldigt bra! Instruktören var mycket tydlig och jag tyckte det var enkelt att se hur en ska genomföra positionen. Om det var mindre rörelser ställde hon sig närmare kameran för att en lättare skulle se.

Det är något helt annat att få kontakt med deltagare på en digital plattform men Ida lyckades verkligen hålla uppe energin och förmedla lugn genom skärmen ☺️

Tycker också att det är fantastiskt att jag kan ta del av redan inspelade pass när jag vill. Med småbarn så blir det inte en stress att hinna med yogan.

Rekommenderar verkligen! ☺️
    Tack för din feedback Linda!

• 2021-02-09
    Gravidyoga 12 veckor.
    Jag har blivit bemött med värme och kärlek från dag ett av Egen tid. Trotts pandemin och ett pusslande för alla så har det löst sig bra och jag är väldigt nöjd med min upplevelse. Jag tar alltid del av tipsen som kommer och har fått bra verktyg inför min kommande förlossning! Jag hoppas så innerligt att Egen tid kommer att ta sig igenom denna svåra tid och att vi alla kan njuta av ett fysiskt pass i en av deras studios inom en snar framtid!
    Tack för ditt omdöme Cecilia, det värmer!
    Ta nu hand om dig och lycka till.

• 2021-02-02
    Värdefullt med onlineträning nu i Coronatider. Bor i Borås och här finns ingen gravidyoga så blev glad när jag hittade Egen tid. Så skönt att yoga en stund varje dag.
  • 2021-01-15
    Enkelt att använda, pålitligt och mycket proffsigt. Det var lätt att sluta prenumerera när jag fött.
    Felicia
    Tack Felicia! Ta nu hand om dig och lycka till med förlossningen!
    Camilla Egen tid
  • 2021-01-15
    Jag är så tacksam att Egen tid nu finns online. Gravidyogan som kommer en gång i veckan är så skön och ett perfekt sätt för mig att få kontinuerlig träning genom. Gravidtipsen och förlossningstipsen har också varit otroligt hjälpsamma under min graviditet! Rekommenderas starkt!
    Emma
    Tack, härligt att höra att du är nöjd Emma!

• 2020-06-15
    Gick på förlossningsförberedande yoga och gravidyoga och var väldigt nöjd med alla pass. Lagom tempo och anpassade övningar med bra olika teman för varje gång. Imponerad över företagets snabba omställning från fysiska träffar till digitala, p.g.a. Corona.
    Otroligt fint bemötande via mail - tillmötesgående och omtanke att vilja sina kunder det bästa, det märktes tydligt! Företaget levde verkligen upp till förväntningarna och jag kan varmt rekommendera Egen tid och jag önskar Camilla och resten där all fortsatt lycka till i ert strålande arbete att skapa en positiv träningsupplevelse för gravida!
    Tusen tack Hanna för dina varma ord. Ta nu hand om dig och lycka till med allt!
  • 2020-04-23
    Egen tid har varit väldigt tillmötesgående, trevliga och gett mig fin träning och en mycket bra profylaxkurs under min första graviditet 2019/2020.
    Jag gick på gravidpilates 10 ggr, hälften i lokal och hälften online pga Corona och det har varit fantastiskt! Så glad att Egen tid snabbt ställde om till online och att dom varit så tillmötesgående hela tiden, både innan och under kursen.

Jag och min man var också med på en profylaxkurs under våren 2020, också den online pga Corona. Vi tyckte kursen var väldigt värdefull och bra genomförd och den gav oss många bra verktyg inför kommande förlossning.
    Tack för din rekommendation Sara! Ta nu hand om dig och lycka till med allt!

Med värem,
  • 2020-03-24
    Köpte gravidpilates.
    Har blivit väldigt fint bemött.
    Tyckte kanske att det var lite dyrt, men det är ju väldigt dyrt i Sthlm. Just allt som hör till graviditet känns lite dyrt.
    Moa är en väldigt bra ledare, lokalen var mysig, men lite för liten när vi var fler än 6-7 personer.
  • 2020-03-09
    Generellt var det en bra kurs!
    Jag trodde dock att det skulle fokusera mycket mer på förberedelsen inför förlossningen men det var mest gravid yoga. Jag skulle önska att yoga lokalen var öppen några minuter innan yogan började. Det var ibland men de flesta gångerna väntade vi utanför dörren på trapporna.
    Hej Elpida,
    Tack för din återkoppling. Jag skall vidarebefordra din info till berörd instruktör, inklusive rutin över öppning av lokalen.
    Ta nu hand om dig.

• 2020-03-06
    Gick på 8ggr förberedande förlossnings yoga. Det var en superskön och lugn kurs som jag verkligen behövde för att varva ner inför förlossningen. Blandande övningar med meditation och fokus på andning och hitta lugn och ro i sig själv. Vilket var så användbart under själva födandet.
    Tusen tack för dina ord Isi.

Ta hand om dig.

Med värem,

• 2020-03-06
    Jag gick till gravidpilates. Det var jättebra, jag kan rekommendera
    Tack Karola!

Ta hand om dig.

• 2020-03-06
    Jag köpte 6 pass gravidyoga hos er och var super nöjd. Jag gick på Magnus Ladulåsgatan hos Lisa, som var en jätte bra instruktör och som förmedlade ett skönt lugn under passen.
    Missade tyvärr sista passet pga sjukdom.

Köpte även en profylaxkurs hos er som var väldigt givande. Bra instruktör även där.
    Tack för din feedback Elin. Härligt att höra att du var nöjd.

Ta nu hand om dig och lycka till med bebisen!

08-55612900
  • 2020-03-06
    Gravidyoga på Södermalm, på engelska. Underbart mysig atmosfär, möjlighet att gå in innan passet för att finna ro och väldigt fint bemötande av både admin och instruktör.
    Tack för dina varma ord. Härligt att du trivdes.

• 2020-03-06
    Dålig lokal och för liten för antalet deltagare. Undermåliga hjälpmedel, filtar, kuddar och mattor var av usel kvalitet. Rummet var ibland iskallt, ibland för varmt. Själva kursen hade för lite fokus på graviditet och förlossningsförberedelse, jag jämför med annan gravidyoga jag gått tidigare i annan regi. Ledaren smög in tveksamma teorier ur ett jämställdhetsperspektiv.
    Hej Charlotta.
    Tack för din återkoppling. Jag blir väldigt förvånad över dina ord, ovanlig feedback, mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd. Maila mig gärna på info@egentid.se så kan jag ordna så att du får prova ett pass i en annan lokal och instruktör?

• 2020-03-04
    Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. Min instruktör Ida var fantastisk i allt från bemötande till innehåll på klasserna. Mycket avkopplande - rekommenderas varmt!
    Tack Annika. Härligt att du är nöjd.

Ta nu hand om dig och lycka till med det nya livet!

• 2020-03-03
    Extremely friendly people that help you to find the right class for you! Camilla was fabulous in helping me to get registered etc.

I tried delivery yoga and pregnancy yoga at Rutger Fuchsgatan and really liked both! Nice location, friendly teachers and it really helps you to relax after a busy day of work.
    Thank you Nathalie!

Take care and good luck with everything.

• 2020-02-19
    Jag har gått gravidyoga. Jag har tidigare inte gått på yoga. Blev positivt överraskad och känner mig nöjd med klassen.
    Tycker bemötandet varit väldigt bra.
    Tack Emilia!

Ta hand om dig och lycka till med allt!

• 2020-02-19
    Bra men lite dåligt att d är
    Obemannat och att det inte finns någon att fråga om man har funderingar
    Hej Nicole,
    Tack för din återkoppling. Hur menar du att det är obemannat? Menar du i studion på kvällen, förutom instruktören?

Maila mig gärna på info@egentid.se så att vi förstår och kan förbättra :)

• 2020-02-10
    Gravidyoga - mycket nöjd. Skön stund med bra ledare i lugn lokal.
    Tack för dina fina ord Hanna.

Ta hand om dig och lycka till med allt.

• 2020-02-09
    Fin gravidyoga med god kommunikation & enkel information.
    Tack för din rekommendation Elvira!

• 2019-12-18
    Jag gick på gravidyoga med Andrea Nanda när jag var gravid i v. 27-36. Det var helt underbart att få hitta sköna sätt att röra på sig. Rekommenderas verkligen!
    Tack Emma! Härligt att höra att du är nöjd. Lycka till med allt och så hoppas vi att få se dig på Mamma & Babyyoga med Andrea Nanda i vår.

• 2019-12-17
    Jag fick en liten son den 11 november. Tack vare yogan gick allt bra. Det började när jag gick från yogan onsdagen innan, så även om jag var trött så hade jag andningen fortfarande i mig. STORT TACK!
    Härligt att höra Linda!!
    Ta nu hand om er och njut av det nya livet.

• 2019-12-16
    Jag hade bokat en gravidyoga-kurs på 6 tillfällen. Det var helt ok men jag hade mycket högre förväntningar. Trodde det skulle vara mer om andning, mer kopplat till att man är gravid och mer instruktioner om anspänning vilket känns viktigt under graviditeten. Släppte förväntningarna och tyckte då det var ett skönt enkelt yogapass. Men tanke på detta är det onödigt dyrt för att i slutändan vara ett simpelt yogapass.
    Hej Anna.
    Tack för din rekommendation. Tråkigt att läsa att du inte tyckte att kursen levde upp till dina förväntningar, Såklart beror det på hur mycket erfarenhet man har av yoga sedan tidigare, och för dig var just den kursen inte tillräcklig. Vi har aldrig för fått denna feedback, men jag skall ta upp det med instruktören så att hon vet, kanske kan hon väva in ännu mer koppling till det gravida <3

Ta nu hand om dig och lycka till med resten av din graviditet!

Med värme.
  • 2019-12-06
    Är gravid för andra gången och köpte en gravidyoga kurs på 10 tillfällen. Ett yoga ställen jag minst rekommenderar. Har utövat gravidyoga på tre andra etablerade yogaanläggningar tidigare. Ingen/minimal variation av övningarna mellan varje kurstillfälle. När jag föreslog nya positioner påstod instruktören att det är svårt att variera positioner för gravida. Kändes som att man tittade på ett inspelat videoband, eftersom det var exakt samma övningar i exakt samma ordningsföljd varje gång. Dålig ansträngning av instruktören. Dessutom var det alltid överfullt i övningslokalerna så att men hela tiden fick dra ihop sig mellan positionerna för att kunna sträcka på sig..!
    Hej Zeinab.
    Tack för din feedback. Vi vet att det pass du gått på har varit enormt populärt och att det vid två tillfällen dykt upp fler mammor än vad som var bokat. Såklart blir det då trångt. Jag ber om ursäkt för detta och det skall inte hända framöver.

Vad gäller Lisa som instruktör så har vi fått otroligt mycket fin feedback så jag blir enormt förvånad över detta som du skriver. Jag återkopplar med henne om detta.

Ta nu hand om dig och stort lycka till med resten av din graviditet. Hör av dig om du vill komma på ett ytterligare pass som kompensation för det som inte blev bra för dig.

• 2019-12-05
    Superbra lärare och fina lokaler på söder där man verkligen kan slappna av. Lärarna har även bra koll på oss gravida som kanske har problem med bäckenet eller andra krämpor och så kan dom anpassa övningarna efter det. Rekommenderar!
    Tack Camila!

Ta hand om dig ock lycka till med allt!

• 2019-11-30
    Jag gick på gravidyoga med jättebra och kunniga lärare. Hemtrevliga lokaler. Kan rekommendera!
    Tack för din rekommendation Katarina. Ta hand om dig och lycka till!

• 2019-11-28
    Bra ledare, seriöst och flexibelt upplägg.
    Tack för din rekommendation Anna!

Ta hand om dig och lyckat till med allt!

• 2019-10-29
    Gravidyoga 9 ggr. Fint och lugnt, rogivande och bra övningar. Skulle gärna fortsätta.
    Tack för din rekommendation Emma. Vi hoppas att få se dig igen snart.

• 2019-10-21
    Gick på ”Förlossningsyoga”, åtta tillfällen. Innan kursstart var det lite strul med byte av tid och lokal, men Egen Tid var mycket tillmötesgående och kompenserade. Jag träffade två olika kursledare i två olika lokaler. Båda var bra, även om jag personligen föredrog den ena lokalen framför den andra. Yogan var ett bra redskap och förberedelse inför förlossning!
    Tack för din rekommendation Ida! Ta hand om dig och lycka till!

• 2019-10-19
    Mamma-baby yoga med Cecilia Ohlin. Väldigt mysig stund på veckan som man längtar till! Sköna, lugna rörelser för att komma igång i kroppen efter graviditet och förlossning. Rekommenderas!
    Härligt! Tack Avalon.

Ta hand om dig!

• 2019-10-10
    Det skulle vara bra att har möjlighet att byta klass eller att boka 10 gånger i 12 veckor eller så eftersom om man är gravid händer det att man mår inte så bra någonstans...
    Hej Sophie.
    Tack för din feedback.
    När du bokar kan du köpa en "ta igen" funktion som ger dig möjlighet att ta igen två pass inom din kursperiod. Och jag förstår att det vore ännu bättre om man kunde förlänga sin kurs eller att gå fler gånger än man köpt. Vill håller på att titta på lösningar som gör att vi skall kunna vara ännu mer flexibla.

• 2019-10-09
    Gått på förlossningsförberedande yoga. Trevligt bemötande och bra tränare. Företaget var ocks
    Tack för din feedback Camilla.

• 2019-09-28
    Profylaxkursen var otroligt bra, massor av användbar information, tekniker, övningar osv som vi hade nytta av under förlossningen.
  • 2019-09-27
    Härlig yogainstruktör!
    Lokalen var dock som ett konferensrum med stolar mot väggarna, whiteboardtavla och massa broschyrer och information, inte så zen direkt. Eftersom läget var centralt på Götgatan och vi alltid hade alla fönster öppna och man hörde alla uteserveringar var det svårt komma ner i varv. Var ofta väldigt mycket folk i lokalen och man nuddade varandra, kände varandras fotsvett. Lite för nära min komfortzone för att det skulle bli en härlig upplevelse. Men Yogainstruktören var super!
    Hej Alexis,
    Tack för din rekommendation.
    Kursen som du gått har varit otroligt populär och under en period var ni några mammor för mycket i lokalen. Vi ber om ursäkt för det.

Lokalen som kursen hålls i används även till våra mysiga Profylax kurser och har därför inredning även för den typen av verksamhet. I somras var det varmt och därmed måste fönstren vara öppna, svårt varsomhelst i stan utan att vädra vid träningen.

Om du vill byta/välja någon av våra andra lokaler till exempel vid Skanstull eller Medborgarplatsen så går det bra. De två lokalerna är rena yogastudios med exakt den känsla som du verkar tycka om. Hör gärna av dig.

• 2019-09-26
    Gravidpilates. Väldigt bra! Jag ville ha en lugn stund och träning anpassad efter min kropp. Väldigt bra!
    Tack Britta!

Trevlig helg,
  • 2019-09-26
    Gravidyoga. Blivit bemött med ett varmt välkomnande och omhändertagande.
    Tack för din rekommendation Isabella!

Hatha Yoga:

Vår yoga lärare är trevlig och hennes kunskap gör det möjligt att alla ( nybörjare och avancerade) trivs. Dessutom är hon väldigt benägen att vi ha allt för att kunna njuta av en stund av lugn träning med fokus på oss själva och vår innersta.
    Tack för din rekommendation Sigrid!

• 2019-09-25
    Fruktansvärt oflexibla gällande byte utav dagar trots att man betalat extra för att kunna göra just det.
    Lärarna var dock superbra och härliga.
    Hej Marcela.
    Tack för din feedback. När man bokar en ta igen funktion står det tydligt i välkomst mailet att man måste ta igen sina två pass inom sin kursperiod - Inte efter avslutad kurs som du önskade. Det blir svårt för oss att låta deltagarna fortsätta sina kurser efter avslut då vi måste öppna upp platserna för nya mammor. Däremot vet vi att det är en stor gåva att ha möjlighet att byta ut/ta igen/ändra datum/dagar inom kursen eftersom så mycket kan hända under graviditeten och vissa dagar behöver man bara vila och kan då höra av sig till oss och få hjälp att ändra dag.
    Hoppas att du förstår.

Ta hand om dig och magen!
  • 2019-08-14
    Profylax kurs.
    Bra bemötande och informativ kurs.
  • 2019-08-12
    Så nöjd med gravidyogan! Mycket avslappnande och välgörande för en gravidkropp!
  • 2019-04-26
    Gravid/förlossnings yoga. Fantastisk instruktör och jättefin träning. Rekommenderar till alla blivande mödrar. Jag tog kursen med mitt första barn och hade en fantastisk förlossning, helt utan smärtlindring, tack vare de verktyg som lärdes ut på kursen.
  • 2019-04-23
    Blev rekommenderad av en kompis. Bra bemötande. Jätteskönt för gravidkroppe n och rekommenderar.