Götgatan 11, 118 46 Stockholm — Visa karta

Egen tid - störst i Sverige på Gravidyoga!

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma & babyyoga. Även mycket populära Profylaxkurser för dig och din partner.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder.

Varmt välkommen!

Läs vad 266 kunder tycker om Egen tid

• 2020-04-23

Sara S skrev om Egen tid
    Egen tid har varit väldigt tillmötesgående, trevliga och gett mig fin träning och en mycket bra profylaxkurs under min första graviditet 2019/2020.
    Jag gick på gravidpilates 10 ggr, hälften i lokal och hälften online pga Corona och det har varit fantastiskt! Så glad att Egen tid snabbt ställde om till online och att dom varit så tillmötesgående hela tiden, både innan och under kursen.

Jag och min man var också med på en profylaxkurs under våren 2020, också den online pga Corona. Vi tyckte kursen var väldigt värdefull och bra genomförd och den gav oss många bra verktyg inför kommande förlossning. Läs mer
    2020-04-27 Representant för Egen Tid svarar Sara S
    Tack för din rekommendation Sara! Ta nu hand om dig och lycka till med allt!

Med värem,
  • 2020-03-24

Maria N skrev om Egen tid
    Köpte gravidpilates.
    Har blivit väldigt fint bemött.
    Tyckte kanske att det var lite dyrt, men det är ju väldigt dyrt i Sthlm. Just allt som hör till graviditet känns lite dyrt.
    Moa är en väldigt bra ledare, lokalen var mysig, men lite för liten när vi var fler än 6-7 personer. Läs mer
  • 2020-03-09

Elpida skrev om Egen tid
    Generellt var det en bra kurs!
    Jag trodde dock att det skulle fokusera mycket mer på förberedelsen inför förlossningen men det var mest gravid yoga. Jag skulle önska att yoga lokalen var öppen några minuter innan yogan började. Det var ibland men de flesta gångerna väntade vi utanför dörren på trapporna. Läs mer
    2020-03-09 Lisa H svarar Elpida
    Hej Elpida,
    Tack för din återkoppling. Jag skall vidarebefordra din info till berörd instruktör, inklusive rutin över öppning av lokalen.
    Ta nu hand om dig.

Isi M skrev om Egen tid
    Gick på 8ggr förberedande förlossnings yoga. Det var en superskön och lugn kurs som jag verkligen behövde för att varva ner inför förlossningen. Blandande övningar med meditation och fokus på andning och hitta lugn och ro i sig själv. Vilket var så användbart under själva födandet. Läs mer
    2020-03-09 Lisa H svarar Isi M
    Tusen tack för dina ord Isi.

Ta hand om dig.

Med värem,

Karola B skrev om Egen tid
    Jag gick till gravidpilates. Det var jättebra, jag kan rekommendera Läs mer
    2020-03-06 Representant för Egen Tid svarar Karola B
    Tack Karola!

Ta hand om dig.

Elin skrev om Egen tid
    Jag köpte 6 pass gravidyoga hos er och var super nöjd. Jag gick på Magnus Ladulåsgatan hos Lisa, som var en jätte bra instruktör och som förmedlade ett skönt lugn under passen.
    Missade tyvärr sista passet pga sjukdom.

Köpte även en profylaxkurs hos er som var väldigt givande. Bra instruktör även där. Läs mer
    2020-03-06 Representant för Egen Tid svarar Elin
    Tack för din feedback Elin. Härligt att höra att du var nöjd.

Ta nu hand om dig och lycka till med bebisen!

08-55612900

Loyatz Alexander E skrev om Egen tid
    Gravidyoga på Södermalm, på engelska. Underbart mysig atmosfär, möjlighet att gå in innan passet för att finna ro och väldigt fint bemötande av både admin och instruktör. Läs mer
    2020-03-06 Representant för Egen Tid svarar Loyatz Alexander E
    Tack för dina varma ord. Härligt att du trivdes.

Charlotta Ö skrev om Egen tid
    Dålig lokal och för liten för antalet deltagare. Undermåliga hjälpmedel, filtar, kuddar och mattor var av usel kvalitet. Rummet var ibland iskallt, ibland för varmt. Själva kursen hade för lite fokus på graviditet och förlossningsförberedelse, jag jämför med annan gravidyoga jag gått tidigare i annan regi. Ledaren smög in tveksamma teorier ur ett jämställdhetsperspektiv. Läs mer
    2020-03-06 Representant för Egen Tid svarar Charlotta Ö
    Hej Charlotta.
    Tack för din återkoppling. Jag blir väldigt förvånad över dina ord, ovanlig feedback, mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd. Maila mig gärna på info@egentid.se så kan jag ordna så att du får prova ett pass i en annan lokal och instruktör?

• 2020-03-04

Annika B skrev om Egen tid
    Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. Min instruktör Ida var fantastisk i allt från bemötande till innehåll på klasserna. Mycket avkopplande - rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-04 Representant för Egen Tid svarar Annika B
    Tack Annika. Härligt att du är nöjd.

Ta nu hand om dig och lycka till med det nya livet!

• 2020-03-03

Natahlie T skrev om Egen tid
    Extremely friendly people that help you to find the right class for you! Camilla was fabulous in helping me to get registered etc.

I tried delivery yoga and pregnancy yoga at Rutger Fuchsgatan and really liked both! Nice location, friendly teachers and it really helps you to relax after a busy day of work. Läs mer
    2020-03-03 Representant för Egen Tid svarar Natahlie T
    Thank you Nathalie!

Take care and good luck with everything.

• 2020-02-19

Emilia L skrev om Egen tid
    Jag har gått gravidyoga. Jag har tidigare inte gått på yoga. Blev positivt överraskad och känner mig nöjd med klassen.
    Tycker bemötandet varit väldigt bra. Läs mer
    2020-02-19 Representant för Egen Tid svarar Emilia L
    Tack Emilia!

Ta hand om dig och lycka till med allt!

• 2020-02-19

Nicole P skrev om Egen tid
    Bra men lite dåligt att d är
    Obemannat och att det inte finns någon att fråga om man har funderingar Läs mer
    2020-02-19 Lisa H svarar Nicole P
    Hej Nicole,
    Tack för din återkoppling. Hur menar du att det är obemannat? Menar du i studion på kvällen, förutom instruktören?

Maila mig gärna på info@egentid.se så att vi förstår och kan förbättra :)

• 2020-02-10

Hanna B skrev om Egen tid
    Gravidyoga - mycket nöjd. Skön stund med bra ledare i lugn lokal. Läs mer
    2020-02-11 Lisa H svarar Hanna B
    Tack för dina fina ord Hanna.

Ta hand om dig och lycka till med allt.

• 2020-02-09

Elvira R skrev om Egen tid
    Fin gravidyoga med god kommunikation & enkel information. Läs mer
    2020-02-10 Representant för Egen Tid svarar Elvira R
    Tack för din rekommendation Elvira!

• 2019-12-18

Emma A skrev om Egen tid
    Jag gick på gravidyoga med Andrea Nanda när jag var gravid i v. 27-36. Det var helt underbart att få hitta sköna sätt att röra på sig. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-12-18 Representant för Egen Tid svarar Emma A
    Tack Emma! Härligt att höra att du är nöjd. Lycka till med allt och så hoppas vi att få se dig på Mamma & Babyyoga med Andrea Nanda i vår.

• 2019-12-17

Linda H skrev om Egen tid
    Jag fick en liten son den 11 november. Tack vare yogan gick allt bra. Det började när jag gick från yogan onsdagen innan, så även om jag var trött så hade jag andningen fortfarande i mig. STORT TACK! Läs mer
    2019-12-17 Representant för Egen Tid svarar Linda H
    Härligt att höra Linda!!
    Ta nu hand om er och njut av det nya livet.

• 2019-12-16

Anna L skrev om Egen tid
    Jag hade bokat en gravidyoga-kurs på 6 tillfällen. Det var helt ok men jag hade mycket högre förväntningar. Trodde det skulle vara mer om andning, mer kopplat till att man är gravid och mer instruktioner om anspänning vilket känns viktigt under graviditeten. Släppte förväntningarna och tyckte då det var ett skönt enkelt yogapass. Men tanke på detta är det onödigt dyrt för att i slutändan vara ett simpelt yogapass. Läs mer
    2019-12-17 Representant för Egen Tid svarar Anna L
    Hej Anna.
    Tack för din rekommendation. Tråkigt att läsa att du inte tyckte att kursen levde upp till dina förväntningar, Såklart beror det på hur mycket erfarenhet man har av yoga sedan tidigare, och för dig var just den kursen inte tillräcklig. Vi har aldrig för fått denna feedback, men jag skall ta upp det med instruktören så att hon vet, kanske kan hon väva in ännu mer koppling till det gravida <3

Ta nu hand om dig och lycka till med resten av din graviditet!

Med värme.
  • 2019-12-06

Zeinab T skrev om Egen tid
    Är gravid för andra gången och köpte en gravidyoga kurs på 10 tillfällen. Ett yoga ställen jag minst rekommenderar. Har utövat gravidyoga på tre andra etablerade yogaanläggningar tidigare. Ingen/minimal variation av övningarna mellan varje kurstillfälle. När jag föreslog nya positioner påstod instruktören att det är svårt att variera positioner för gravida. Kändes som att man tittade på ett inspelat videoband, eftersom det var exakt samma övningar i exakt samma ordningsföljd varje gång. Dålig ansträngning av instruktören. Dessutom var det alltid överfullt i övningslokalerna så att men hela tiden fick dra ihop sig mellan positionerna för att kunna sträcka på sig..! Läs mer
    2019-12-06 Lisa H svarar Zeinab T
    Hej Zeinab.
    Tack för din feedback. Vi vet att det pass du gått på har varit enormt populärt och att det vid två tillfällen dykt upp fler mammor än vad som var bokat. Såklart blir det då trångt. Jag ber om ursäkt för detta och det skall inte hända framöver.

Vad gäller Lisa som instruktör så har vi fått otroligt mycket fin feedback så jag blir enormt förvånad över detta som du skriver. Jag återkopplar med henne om detta.

Ta nu hand om dig och stort lycka till med resten av din graviditet. Hör av dig om du vill komma på ett ytterligare pass som kompensation för det som inte blev bra för dig.

• 2019-12-05

Camila C skrev om Egen tid
    Superbra lärare och fina lokaler på söder där man verkligen kan slappna av. Lärarna har även bra koll på oss gravida som kanske har problem med bäckenet eller andra krämpor och så kan dom anpassa övningarna efter det. Rekommenderar! Läs mer
    2019-12-06 Representant för Egen Tid svarar Camila C
    Tack Camila!

Ta hand om dig ock lycka till med allt!

• 2019-11-30

Katarina F skrev om Egen tid
    Jag gick på gravidyoga med jättebra och kunniga lärare. Hemtrevliga lokaler. Kan rekommendera! Läs mer
    2019-12-02 Representant för Egen Tid svarar Katarina F
    Tack för din rekommendation Katarina. Ta hand om dig och lycka till!

• 2019-11-28

Anna S skrev om Egen tid
    Bra ledare, seriöst och flexibelt upplägg. Läs mer
    2019-11-29 Representant för Egen Tid svarar Anna S
    Tack för din rekommendation Anna!

Ta hand om dig och lyckat till med allt!

• 2019-10-29

Emma H skrev om Egen tid
    Gravidyoga 9 ggr. Fint och lugnt, rogivande och bra övningar. Skulle gärna fortsätta. Läs mer
    2019-10-29 Representant för Egen Tid svarar Emma H
    Tack för din rekommendation Emma. Vi hoppas att få se dig igen snart.

• 2019-10-21

Ida S skrev om Egen tid
    Gick på ”Förlossningsyoga”, åtta tillfällen. Innan kursstart var det lite strul med byte av tid och lokal, men Egen Tid var mycket tillmötesgående och kompenserade. Jag träffade två olika kursledare i två olika lokaler. Båda var bra, även om jag personligen föredrog den ena lokalen framför den andra. Yogan var ett bra redskap och förberedelse inför förlossning! Läs mer
    2019-10-21 Lisa H svarar Ida S
    Tack för din rekommendation Ida! Ta hand om dig och lycka till!

• 2019-10-19

Avalon C skrev om Egen tid
    Mamma-baby yoga med Cecilia Ohlin. Väldigt mysig stund på veckan som man längtar till! Sköna, lugna rörelser för att komma igång i kroppen efter graviditet och förlossning. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-21 Lisa H svarar Avalon C
    Härligt! Tack Avalon.

Ta hand om dig!

• 2019-10-10

Sophie S skrev om Egen tid
    Det skulle vara bra att har möjlighet att byta klass eller att boka 10 gånger i 12 veckor eller så eftersom om man är gravid händer det att man mår inte så bra någonstans... Läs mer
    2019-10-10 Representant för Egen Tid svarar Sophie S
    Hej Sophie.
    Tack för din feedback.
    När du bokar kan du köpa en "ta igen" funktion som ger dig möjlighet att ta igen två pass inom din kursperiod. Och jag förstår att det vore ännu bättre om man kunde förlänga sin kurs eller att gå fler gånger än man köpt. Vill håller på att titta på lösningar som gör att vi skall kunna vara ännu mer flexibla.

• 2019-10-09

Camilla V skrev om Egen tid
    Gått på förlossningsförberedande yoga. Trevligt bemötande och bra tränare. Företaget var ocks Läs mer
    2019-10-10 Representant för Egen Tid svarar Camilla V
    Tack för din feedback Camilla.

• 2019-09-28

Malin K skrev om Egen tid
    Profylaxkursen var otroligt bra, massor av användbar information, tekniker, övningar osv som vi hade nytta av under förlossningen. Läs mer
    Lisa H gillar detta
  • 2019-09-27

Alexis L skrev om Egen tid
    Härlig yogainstruktör!
    Lokalen var dock som ett konferensrum med stolar mot väggarna, whiteboardtavla och massa broschyrer och information, inte så zen direkt. Eftersom läget var centralt på Götgatan och vi alltid hade alla fönster öppna och man hörde alla uteserveringar var det svårt komma ner i varv. Var ofta väldigt mycket folk i lokalen och man nuddade varandra, kände varandras fotsvett. Lite för nära min komfortzone för att det skulle bli en härlig upplevelse. Men Yogainstruktören var super! Läs mer
    2019-09-27 Representant för Egen Tid svarar Alexis L
    Hej Alexis,
    Tack för din rekommendation.
    Kursen som du gått har varit otroligt populär och under en period var ni några mammor för mycket i lokalen. Vi ber om ursäkt för det.

Lokalen som kursen hålls i används även till våra mysiga Profylax kurser och har därför inredning även för den typen av verksamhet. I somras var det varmt och därmed måste fönstren vara öppna, svårt varsomhelst i stan utan att vädra vid träningen.

Om du vill byta/välja någon av våra andra lokaler till exempel vid Skanstull eller Medborgarplatsen så går det bra. De två lokalerna är rena yogastudios med exakt den känsla som du verkar tycka om. Hör gärna av dig.

Lisa H, Representant för Egen Tid gillar detta

Britta D skrev om Egen tid
    Gravidpilates. Väldigt bra! Jag ville ha en lugn stund och träning anpassad efter min kropp. Väldigt bra! Läs mer
    2019-09-27 Representant för Egen Tid svarar Britta D
    Tack Britta!

Trevlig helg,
    Lisa H, Representant för Egen Tid gillar detta

Isabella I skrev om Egen tid
    Gravidyoga. Blivit bemött med ett varmt välkomnande och omhändertagande. Läs mer
    2019-09-27 Representant för Egen Tid svarar Isabella I
    Tack för din rekommendation Isabella!

Sigrid R skrev om Egen tid
    Hatha Yoga:

Vår yoga lärare är trevlig och hennes kunskap gör det möjligt att alla ( nybörjare och avancerade) trivs. Dessutom är hon väldigt benägen att vi ha allt för att kunna njuta av en stund av lugn träning med fokus på oss själva och vår innersta. Läs mer
    2019-09-26 Representant för Egen Tid svarar Sigrid R
    Tack för din rekommendation Sigrid!

• 2019-09-25

Marcela O skrev om Egen tid
    Fruktansvärt oflexibla gällande byte utav dagar trots att man betalat extra för att kunna göra just det.
    Lärarna var dock superbra och härliga. Läs mer
    2019-09-26 Lisa H svarar Marcela O
    Hej Marcela.
    Tack för din feedback. När man bokar en ta igen funktion står det tydligt i välkomst mailet att man måste ta igen sina två pass inom sin kursperiod - Inte efter avslutad kurs som du önskade. Det blir svårt för oss att låta deltagarna fortsätta sina kurser efter avslut då vi måste öppna upp platserna för nya mammor. Däremot vet vi att det är en stor gåva att ha möjlighet att byta ut/ta igen/ändra datum/dagar inom kursen eftersom så mycket kan hända under graviditeten och vissa dagar behöver man bara vila och kan då höra av sig till oss och få hjälp att ändra dag.
    Hoppas att du förstår.

Ta hand om dig och magen!
  • 2019-08-14

Samira A skrev om Egen tid
    Profylax kurs.
    Bra bemötande och informativ kurs. Läs mer
  • 2019-08-12

Linda J skrev om Egen tid
    Så nöjd med gravidyogan! Mycket avslappnande och välgörande för en gravidkropp! Läs mer
  • 2019-04-26

Hildegard R skrev om Egen tid
    Gravid/förlossnings yoga. Fantastisk instruktör och jättefin träning. Rekommenderar till alla blivande mödrar. Jag tog kursen med mitt första barn och hade en fantastisk förlossning, helt utan smärtlindring, tack vare de verktyg som lärdes ut på kursen. Läs mer
  • 2019-04-23

Petrea S skrev om Egen tid
    Blev rekommenderad av en kompis. Bra bemötande. Jätteskönt för gravidkroppe n och rekommenderar. Läs mer
  • 2019-04-17

Helena A skrev om Egen tid
    Gravidyoga och det är toppen! Yogainstruktören Joanna är fantastisk! Läs mer
  • 2019-04-15

Sara C skrev om Egen tid
    Jättebra kontakt via mail innan o är väldigt nöjd med läraren. Det enda minus som finns är att det blir väldigt trångt i rummet. Läs mer
  • 2019-04-14

Hanne L skrev om Egen tid
    Jag går på gravidyoga, jättebra instruktör, lite dyrt med värt. Läs mer
  • 2019-04-14

Desak P skrev om Egen tid
    Har varit på Gravid och Förlossningsyoga i St Paulsgatan. Det var skönt att lära mig släppna av och olika ställning under förlossning samt råd kring smärtlindring. En absolut bra upplevelse och mjuk träning till den sista trimestern. Läs mer
  • 2019-04-13

Ingrid L skrev om Egen tid
    Gravidyoga en gång i veckan. Trevligt bemötande och duktiga instruktörer. En stund av lugn mitt i den trötta vardagen. Läs mer
  • 2019-04-13

Karin L skrev om Egen tid
    Enkelt att boka, proffsigt bemötande hela vägen, både vid bokning och vid yoga-tillfällena. Läs mer
  • 2019-04-10

Anna W skrev om Egen tid
    Jag har gått på gravidyoga hos Egen tid och var så nöjd att jag bokade samma kurs nu när jag väntar mitt andra barn. Rekommenderar varmt Egen tid och gravidyoga hos de! Mycket bra bemötande, en fantastiskt instruktör och underbara 75 minuter där du får fokusera på din graviditet och bebisen i magen! Läs mer
  • 2019-04-06

Camilla R skrev om Egen tid
    Mycket bra yogakurs som jag tror jag kommer ha nytta av framöver ! Läs mer
  • 2019-04-04

Kerstin S skrev om Egen tid
    Mycket bra! Träning på lagom nivå som blir särskilt bra om man kör hemma sedan en gång i veckan utöver detta pass. Även bra för andning och avslappning! Läs mer
  • 2019-01-25

Darmy S skrev om Egen tid
    Jag har köpt en tjänst: Förlossnings/gravidyoga. Har varit bättre än förväntat. Jag har varit väldigt rädd inför förlossningen men redan efter 3 tillfällen av kursen har rädslan försvunnit och blivit till en längtan. Ett plus i kanten är att kursen utgår ifrån boken "Att föda utan rädsla" som jag själv läst och gett mig en större förståelse. Läs mer
    2019-04-15 Representant för Egen Tid svarar Darmy S
    Hej Darmy och tusen tack för din rekommendation. Det gör mig så glad att höra att du har blivit av med din rädsla. Lycka till.
    Med värme, Cecilia
  • 2019-01-24

Sandra A skrev om Egen tid
    Jag har precis börjat på gravidyoga hos Egentid och är jätteglad för det. Supervänligt bemötande och mysiga lokaler gör att man känner sig trygg och verkligen får en plats att, tillsammans med flera andra i samma gravida sits, vila och fokusera på just endast graviditeten en stund.
    Jag trodde dock att det skulle vara lite mer träningsinriktat istället för att fokusera så mycket på vila, men jag antar att det är precis det kroppen behöver just nu också. Så allt som allt är jag jättenöjd! Läs mer
    2019-01-25 Representant för Egen Tid svarar Sandra A
    Hej Sandra och tack för din rekomendation. Det gör oss glada att höra att du är nöjd. Jag önskar dig en fin helg. Med värme,

Karolina K skrev om Egen tid
    Trevligt bemötande men jag förväntade mig mer träning och fler övningar, och mindre vila. Läs mer
    2019-01-23 Representant för Egen Tid svarar Karolina K
    Hej och tack för din återkoppling. Bara hör av dig till mig via mail om du vill hitta en lösning som passar dig. Jag hoppas att du får en fin dag. Med värme,

Sara V skrev om Egen tid
    Gravid och förlossningsförberedande yoga
    8 veckor.
    Super bra!
    Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-01-22 Representant för Egen Tid svarar Sara V
    Tack snälla Sara för din rekomedation. Med värme,

Snehal R skrev om Egen tid
    Tycker studion saknade vissa faciliter, det fanns ingen omklädningsrum och fanns bara 2 toa som e lite för lite när det finns 15 gravida tjejer som e med på kursen.
    Lärare går inte runt och rättar till eller ger passningar Läs mer
    2019-01-22 Representant för Egen Tid svarar Snehal R
    Hej Snehal och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här. Som jag skrev till dig per mail, så finns det tre toaletter i denna studio. Men det är synd att det saknas omklädningsrum, det håller jag verkligen med om. Om du vill att läraren ska ge dig passningar, så är det säkert lätt ordnat. Du kan tala med Beatrice innan klassen. Hör bara av dig igen till mig om jag kan vara till någon hjälp. Vänligen,

Götgatan 11, 118 46 Stockholm