Egen tid

Götgatan 11, 118 46 Stockholm — Visa karta

Egen tid - störst i Sverige på Gravidyoga!

Vi på Egen tid erbjuder dig en kravlös och individanpassad gravidyoga, gravidpilates eller mamma & babyyoga. Även mycket populära Profylaxkurser för dig och din partner.

Med omtanke, erfarenhet och kompetens finns vi för dig som som vill ta hand om din kropp, din själ och ditt barn. Vi är flexibla och finns på flera håll i Stockholm, du hittar oss vid Slussen, Hötorget, Östermalm, Odenplan och på Söder.

Varmt välkommen!

Läs vad 242 kunder tycker om Egen tid

• 2019-10-10

Sophie S skrev om Egen tid
    Det skulle vara bra att har möjlighet att byta klass eller att boka 10 gånger i 12 veckor eller så eftersom om man är gravid händer det att man mår inte så bra någonstans... Läs mer
    2019-10-10 Representant för Egen Tid svarar Sophie S
    Hej Sophie.
    Tack för din feedback.
    När du bokar kan du köpa en "ta igen" funktion som ger dig möjlighet att ta igen två pass inom din kursperiod. Och jag förstår att det vore ännu bättre om man kunde förlänga sin kurs eller att gå fler gånger än man köpt. Vill håller på att titta på lösningar som gör att vi skall kunna vara ännu mer flexibla.

Ta hand om dig och lycka till!

Camilla
  • 2019-10-09

Camilla V skrev om Egen tid
    Gått på förlossningsförberedande yoga. Trevligt bemötande och bra tränare. Företaget var ocks Läs mer
    2019-10-10 Representant för Egen Tid svarar Camilla V
    Tack för din feedback Camilla.

Ta hand om dig och lycka till!

Camilla
    Egen tid
  • 2019-09-28

Malin K skrev om Egen tid
    Profylaxkursen var otroligt bra, massor av användbar information, tekniker, övningar osv som vi hade nytta av under förlossningen. Läs mer
  • 2019-09-27

Alexis L skrev om Egen tid
    Härlig yogainstruktör!
    Lokalen var dock som ett konferensrum med stolar mot väggarna, whiteboardtavla och massa broschyrer och information, inte så zen direkt. Eftersom läget var centralt på Götgatan och vi alltid hade alla fönster öppna och man hörde alla uteserveringar var det svårt komma ner i varv. Var ofta väldigt mycket folk i lokalen och man nuddade varandra, kände varandras fotsvett. Lite för nära min komfortzone för att det skulle bli en härlig upplevelse. Men Yogainstruktören var super! Läs mer
    2019-09-27 Representant för Egen Tid svarar Alexis L
    Hej Alexis,
    Tack för din rekommendation.
    Kursen som du gått har varit otroligt populär och under en period var ni några mammor för mycket i lokalen. Vi ber om ursäkt för det.

Lokalen som kursen hålls i används även till våra mysiga Profylax kurser och har därför inredning även för den typen av verksamhet. I somras var det varmt och därmed måste fönstren vara öppna, svårt varsomhelst i stan utan att vädra vid träningen.

Om du vill byta/välja någon av våra andra lokaler till exempel vid Skanstull eller Medborgarplatsen så går det bra. De två lokalerna är rena yogastudios med exakt den känsla som du verkar tycka om. Hör gärna av dig.

Britta D skrev om Egen tid
    Gravidpilates. Väldigt bra! Jag ville ha en lugn stund och träning anpassad efter min kropp. Väldigt bra! Läs mer
    2019-09-27 Representant för Egen Tid svarar Britta D
    Tack Britta!

Trevlig helg,

Isabella I skrev om Egen tid
    Gravidyoga. Blivit bemött med ett varmt välkomnande och omhändertagande. Läs mer
    2019-09-27 Representant för Egen Tid svarar Isabella I
    Tack för din rekommendation Isabella!

Sigrid R skrev om Egen tid
    Hatha Yoga:

Vår yoga lärare är trevlig och hennes kunskap gör det möjligt att alla ( nybörjare och avancerade) trivs. Dessutom är hon väldigt benägen att vi ha allt för att kunna njuta av en stund av lugn träning med fokus på oss själva och vår innersta. Läs mer
    2019-09-26 Representant för Egen Tid svarar Sigrid R
    Tack för din rekommendation Sigrid!

• 2019-09-25

Marcela O skrev om Egen tid
    Fruktansvärt oflexibla gällande byte utav dagar trots att man betalat extra för att kunna göra just det.
    Lärarna var dock superbra och härliga. Läs mer
    2019-09-26 Lisa H svarar Marcela O
    Hej Marcela.
    Tack för din feedback. När man bokar en ta igen funktion står det tydligt i välkomst mailet att man måste ta igen sina två pass inom sin kursperiod - Inte efter avslutad kurs som du önskade. Det blir svårt för oss att låta deltagarna fortsätta sina kurser efter avslut då vi måste öppna upp platserna för nya mammor. Däremot vet vi att det är en stor gåva att ha möjlighet att byta ut/ta igen/ändra datum/dagar inom kursen eftersom så mycket kan hända under graviditeten och vissa dagar behöver man bara vila och kan då höra av sig till oss och få hjälp att ändra dag.
    Hoppas att du förstår.

Ta hand om dig och magen!
  • 2019-08-14

Samira A skrev om Egen tid
    Profylax kurs.
    Bra bemötande och informativ kurs. Läs mer
  • 2019-08-12

Linda J skrev om Egen tid
    Så nöjd med gravidyogan! Mycket avslappnande och välgörande för en gravidkropp! Läs mer
  • 2019-04-26

Hildegard R skrev om Egen tid
    Gravid/förlossnings yoga. Fantastisk instruktör och jättefin träning. Rekommenderar till alla blivande mödrar. Jag tog kursen med mitt första barn och hade en fantastisk förlossning, helt utan smärtlindring, tack vare de verktyg som lärdes ut på kursen. Läs mer
  • 2019-04-23

Petrea S skrev om Egen tid
    Blev rekommenderad av en kompis. Bra bemötande. Jätteskönt för gravidkroppe n och rekommenderar. Läs mer
  • 2019-04-17

Helena A skrev om Egen tid
    Gravidyoga och det är toppen! Yogainstruktören Joanna är fantastisk! Läs mer
  • 2019-04-15

Sara C skrev om Egen tid
    Jättebra kontakt via mail innan o är väldigt nöjd med läraren. Det enda minus som finns är att det blir väldigt trångt i rummet. Läs mer
  • 2019-04-14

Hanne L skrev om Egen tid
    Jag går på gravidyoga, jättebra instruktör, lite dyrt med värt. Läs mer
  • 2019-04-14

Desak P skrev om Egen tid
    Har varit på Gravid och Förlossningsyoga i St Paulsgatan. Det var skönt att lära mig släppna av och olika ställning under förlossning samt råd kring smärtlindring. En absolut bra upplevelse och mjuk träning till den sista trimestern. Läs mer
  • 2019-04-13

Ingrid L skrev om Egen tid
    Gravidyoga en gång i veckan. Trevligt bemötande och duktiga instruktörer. En stund av lugn mitt i den trötta vardagen. Läs mer
  • 2019-04-13

Karin L skrev om Egen tid
    Enkelt att boka, proffsigt bemötande hela vägen, både vid bokning och vid yoga-tillfällena. Läs mer
  • 2019-04-10

Anna W skrev om Egen tid
    Jag har gått på gravidyoga hos Egen tid och var så nöjd att jag bokade samma kurs nu när jag väntar mitt andra barn. Rekommenderar varmt Egen tid och gravidyoga hos de! Mycket bra bemötande, en fantastiskt instruktör och underbara 75 minuter där du får fokusera på din graviditet och bebisen i magen! Läs mer
  • 2019-04-06

Camilla R skrev om Egen tid
    Mycket bra yogakurs som jag tror jag kommer ha nytta av framöver ! Läs mer
  • 2019-04-04

Kerstin S skrev om Egen tid
    Mycket bra! Träning på lagom nivå som blir särskilt bra om man kör hemma sedan en gång i veckan utöver detta pass. Även bra för andning och avslappning! Läs mer
  • 2019-01-25

Darmy S skrev om Egen tid
    Jag har köpt en tjänst: Förlossnings/gravidyoga. Har varit bättre än förväntat. Jag har varit väldigt rädd inför förlossningen men redan efter 3 tillfällen av kursen har rädslan försvunnit och blivit till en längtan. Ett plus i kanten är att kursen utgår ifrån boken "Att föda utan rädsla" som jag själv läst och gett mig en större förståelse. Läs mer
    2019-04-15 Representant för Egen Tid svarar Darmy S
    Hej Darmy och tusen tack för din rekommendation. Det gör mig så glad att höra att du har blivit av med din rädsla. Lycka till.
    Med värme, Cecilia
  • 2019-01-24

Sandra A skrev om Egen tid
    Jag har precis börjat på gravidyoga hos Egentid och är jätteglad för det. Supervänligt bemötande och mysiga lokaler gör att man känner sig trygg och verkligen får en plats att, tillsammans med flera andra i samma gravida sits, vila och fokusera på just endast graviditeten en stund.
    Jag trodde dock att det skulle vara lite mer träningsinriktat istället för att fokusera så mycket på vila, men jag antar att det är precis det kroppen behöver just nu också. Så allt som allt är jag jättenöjd! Läs mer
    2019-01-25 Representant för Egen Tid svarar Sandra A
    Hej Sandra och tack för din rekomendation. Det gör oss glada att höra att du är nöjd. Jag önskar dig en fin helg. Med värme,

Karolina K skrev om Egen tid
    Trevligt bemötande men jag förväntade mig mer träning och fler övningar, och mindre vila. Läs mer
    2019-01-23 Representant för Egen Tid svarar Karolina K
    Hej och tack för din återkoppling. Bara hör av dig till mig via mail om du vill hitta en lösning som passar dig. Jag hoppas att du får en fin dag. Med värme,

Sara V skrev om Egen tid
    Gravid och förlossningsförberedande yoga
    8 veckor.
    Super bra!
    Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-01-22 Representant för Egen Tid svarar Sara V
    Tack snälla Sara för din rekomedation. Med värme,

Snehal R skrev om Egen tid
    Tycker studion saknade vissa faciliter, det fanns ingen omklädningsrum och fanns bara 2 toa som e lite för lite när det finns 15 gravida tjejer som e med på kursen.
    Lärare går inte runt och rättar till eller ger passningar Läs mer
    2019-01-22 Representant för Egen Tid svarar Snehal R
    Hej Snehal och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här. Som jag skrev till dig per mail, så finns det tre toaletter i denna studio. Men det är synd att det saknas omklädningsrum, det håller jag verkligen med om. Om du vill att läraren ska ge dig passningar, så är det säkert lätt ordnat. Du kan tala med Beatrice innan klassen. Hör bara av dig igen till mig om jag kan vara till någon hjälp. Vänligen,
  • 2018-12-17

Tuva B skrev om Egen tid
    Gravidyoga. Bra lokal (Magnus ladulåsg), dock inget omkl rum, bra att veta innan. Bra upplägg på klassen men kanske lite väl lugnt för de som inte kommit så långt i graviditeteten. Går det att anpassas? annars bra stämning och väldigt avslappnande. Bra fixat då jag fick gå extraggr då jag missat några. Kostade dock extra men förståeligt. Läs mer
    2018-12-17 Lisa H svarar Tuva B
    Hej Tuva och tusen tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Bra att du påpekar att det inte finns omklädningsrum på Magnusladelåsg. Tidigare har det gått bra att gå in i behandlingsrummet eller på toaletten att byta om. Men det kan vara bra att skriva i välkomst mailet att det saknas ett omklädningsrum. Tack för den påminnelsen. Det går alltid fint att tala med våra instruktörer och framföra önskemål. Jag önskar dig en God Jul.
  • 2018-12-16

Marie G skrev om Egen tid
    Jag har gått på gravidyoga hos Egentid på Götgatan i 8 veckor och är väldigt nöjd. Jag tycker att bokning och betalning skedde enkelt.
    Väldigt bra kurs och väldigt bra och engagerad instruktör.
    Jag kan varmt rekommendera gravidyoga hos Egentid. Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Marie G
    Hej Marie och tusen tack för för din rekomendation. Det gör mig väldigt glad att du är nöjd. Jag önskar dig en härlig Jul.
  • 2018-12-13

Rebecca E skrev om Egen tid
    Gravidyoga a la 6 gånger vid slussen
    Mycket trevligt bemötande
    Jag förväntade mig bättre redskap. Det var jobbigt att hålla på med filtar. Hade varit trevligt om det fanns yogablock och bolster för att hålla upp kroppen. Det var alldeles för mycket folk i lokalen. Jag fick inte plats att sträcka ut armar och ben utan var hela tiden tvungen att ta hänsyn till grannen.

Hade önskat fler andningsövningar och tips inför förlossningen. Läs mer
    2019-01-03 Representant för Egen Tid svarar Rebecca E
    Hejsan Rebecca och tack för ditt omdöme. Håller helt med dig om det vore bättre med fler redskap och detta är något vi ska se om det går inför våren att ordna. Vår Gravidyoga är anpassad till den som är gravid (oavsett hur du väljer att föda) och vår Gravid & Förlossningsyoga har ett fokus på just förlossningen. På Gravid & Förlossninsgyogan ger vi massa tips och andningstekniker inför förlossningen. Du är varmt välkommen till någon av de kurserna, som finns i lokalen med massa yogapropps. Jag önskar dig en fin fortsättning på det nya året.
  • 2018-12-13

Emilia R skrev om Egen tid
    Var superbra. Lite synd att man inte kunde ha med barnvagnen men dom gjorde allt för att hjälpa till med detta så allt funkade bra! Hade inte mini börjar krypa snart hade jag bokat in fler tillfällen! Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Emilia R
    Hej Emilia! Vi letar just nu med ljus och lykta efter en lokal där det går att på ett enkelt sätta med sig barnvagnen. Tack för din förståelse. Jag hoppas du och din lilla får en härlig jul.
  • 2018-12-11

Emma S skrev om Egen tid
    Det var en jättebra förberedande kurs att gå inför förlossning. Skönt med avslappning och väldigt mycket bra tips och givande berättelser kring förlossningar. Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Emma S
    Hej Emma! Vad kul att du gillade kursen. Jag önskar dig lycka till och en härlig Jul.
  • 2018-10-06

Isabelle H skrev om Egen tid
    Gravidpilates. Bara haft positiva upplevelser i kontakt med företaget, upplever dem som väldigt flexibla.
    Uppskattar att träna med gummiband och de senaste gångerna har även övningarna blivit lite tuffate vilket jag tycker väldigt mycket om. Också stort plus till att instruktören berättar mycket om vad som händer med kroppen och bäckenet under graviditeten. Sammantaget en mkt bra upplevelse. Läs mer
    2018-10-08 Representant för Egen Tid svarar Isabelle H
    Tack för din rekommendation Isabelle!
  • 2018-09-14

Charlotte G skrev om Egen tid
    Har gått på fantastisk gravid- och förlossningsyoga på tisdagar 17.45. Bra lokal, enkel admin, superbra instruktör. Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Charlotte G
    Hej Charlotte! Vad glad jag blir av att höra att du uppskattar kurs, lokal och allt runt omkring. Jag hoppas att du får en härlig jul. Med värme, Cecilia
  • 2018-09-14

Erica  B skrev om Egen tid
    Köpte gravid yoga.
    Yoga läraren är väldig kunnig och engagerad.
    Bra att man kan köpa till ”ta igen” möjligheten. Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Erica  B
    Hej Erica och tack för ditt svar. Vad bra att du gillar vår "ta igen". Det kan ju vara svårt att binda upp sig på en hel kurs, så vi försöker vara så flexibla som möjligt. Jag önskar dig en fin jul.

Melanie  E skrev om Egen tid
    Vi gjorde en profylax förlossnings kurs på Egen tid och det var verkligen jättebra. Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Melanie  E
    Hej Melanie! Va kul att ni är nöjda. Hoppas att allt har gått bra. Ta väl hand om er och God Jul.

Anna E skrev om Egen tid
    Jag har gått både gravidyoga och förlossningsyoga och har varit vansinnigt nöjd med båda upplevelserna. Trevligt bemötande både i form av admin och instruktörer. Det som jag möjligtvis skulle kritisera är gruppstorlek i förhållande till lokal. Kan vara svårt att verkligen slappna av när det känns som att man slår i andra deltagare så fort man rör sig. Annars toppen! Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Anna E
    Hej Anna och tack så väldigt mycket för din rekommendation. Den gör oss väldigt glada och stolta. Vissa kurser är mer populära än andra och har fler deltagare. Självklart ska det inte kännas trångt. Så tack för att du gör oss uppmärksamma på detta. Ta väl hand om dig och god jul.

Helena H skrev om Egen tid
    Egentid har ett personligt och mycket professionellt bemötande, alltid snabba på att svara på frågor och är måna om mig som kund. Läs mer
    2018-12-17 Representant för Egen Tid svarar Helena H
    Hej Helena och tack för att du tog dig tid att lämna ett rekommendation. Jag hoppas att du får en underbar jul.

Hanna A skrev om Egen tid
    Förlossningsförberedande yoga. Mycket bra och avkopplande yogapass, lektionerna har varit en höjdpunkt på veckan. Läs mer
    2018-09-13 Lisa H svarar Hanna A
    Härligt att du är nöjd Hanna! Tack för dina fina ord.
  • Therese Å

2018-09-12

Therese Å skrev om Egen tid
    Jättebra återkoppling på mail. Tillmötesgående med specialönskemål. Serviceminded när jag kom sent till ett pass och kunde boka om mig. Allt det gjorde att jag köpte fler lektioner. Supernöjd! Ser fram emot tre pass babyyoga under hösten! Läs mer
    2018-09-13 Lisa H svarar Therese Å
    Tack för din fina rekommendation Therese!
  • 2018-09-12

Daniela H skrev om Egen tid
    Gravidyoga
    Trevligt, personligt och flexibelt bemötande
    Har ej gått färdigt kursen så jag har svårt att i nuläget ge en sammanfattning Läs mer
  • 2018-09-11

Eva T skrev om Egen tid
    Ett skönt avbrott från en något stressig vardag. Duktig instruktör! Läs mer
  • 2018-09-11

Amanda  R skrev om Egen tid
    Gravidyoga 10-veckorskurs.
    Jag har fått svar på mina mail när jagchaft frågor. Och efter några veckor fick jag ett trevligt mail om en fråga ifall jag ville boka en kurs, vilketbjag redan gjort då.

Jag uppmärksammade ett fel när jag bokat min kurs och det togs emot väldigt bra.

Kursen är superbra. Läs mer
  • 2018-09-10

Daniela L skrev om Egen tid
    Gravidyoga
    Egentid bemötte mig bra och visade sig vara flexibla med min bokning då jag hade lite "special" villkor. Sen blev jag lite besviken på lokalen för Yoga då det kändes som et konferensrum och saknade helt den atmosfär jag hade sett fram emot under oga passet. Läs mer
    2018-09-10 Representant för Egen Tid svarar Daniela L
    Hej Daniela.
    Jag är ledsen att lokalen inte passade dig. Just lokalen vid Slussen kan uppfattas som lite mindre mysig. Istället skulle du valt Tegnérgatan, St:Pauslgatan eller Magnus Ladulåsgatan där våra lokaler är supermysiga! Kanske nästa gång?
    Lisa Egen tid
  • 2018-06-20

Mikaela P skrev om Egen tid
    Fantastisk gravidyoga med en underbar instruktör! Rekommenderar Cecilias gravid- och förlossningsyoga varmt! Läs mer
  • 2018-06-20

Isabel L skrev om Egen tid
    Helt okej gravidyoga. Men med alldeles för mycket deltagare så att vi knappt kunde röra oss. Omysiga lokaler. Läs mer
  • 2018-06-19

Nina S skrev om Egen tid
    Gravidyoga, väldigt fint med Cecilia Odin. Hon är som en mamma och man känner sig omhändertagen. Lite synd att man inte kommer i kontakt med de andra gravida eftersom det är en löpande kurs. Läs mer
  • 2018-06-18

Eva W skrev om Egen tid
    Gravidyoga. Det blev mer opersonligt och mindre dynamiskt av flygande start, då det inte fanns en gemensam inledning o avslutning på kursen. Läs mer
  • Diana G

2018-06-18

Diana G skrev om Egen tid
    Gravid pilates. Mycket kompetent och engagerad instruktör. Avslappnad rofylld stämning under passet. Fräsch lokal. Personligen gillade jag den dämpade varma belysningen.

På minus sidan var det trångt under passet då många klämts in på liten yta och tyvärr hade jag inte råd att fortsätta då kursen kostade rätt mycket om man jämför med typ friskis som jag tränar på annars. Men det var ändå prisvärt! Läs mer
  • 2018-06-18

Linda S skrev om Egen tid
    tyvärr dålig lokal (i ett mötesrum och inte i en riktig yoga studio) och alldeles för fulla klasser, olika tränare nästan varje gång. ingen lyxig avslappnande, inte personligt. Läs mer
  • 2018-06-15

Helena S skrev om Egen tid
    Gravid- och förlossningsyoga. Alla på företaget är trevliga och hjälpsamma, och klasserna hjälper en att hitta lugnet. Kursledaren berättar om förlossningen och de fyra verktygen från trygghetsmetoden. Det som gör att jag inte ger högre betyg är att klassen snarare är avslappning och meditation än yoga. Om det är det man vill ha är den perfekt, men jag hade gärna lagt lite mer av tiden på att sträcka ut och stärka rygg och muskler, kanske 50/50 förlossningsfokus/riktig yoga. Läs mer

Götgatan 11, 118 46 Stockholm