Topp 25 företag inom hälsa

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Björn Å
    Björn Å: Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda

Företagsmassagen

Norr Mälarstrand 18, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Linda N
    Linda N: Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Balance - Solna

Gårdsvägen 10, Solna
    Välkommen till Balance Solna! Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år.
    Nadia G
    Nadia G: Bra öppettider, jag gillar att kunna träna tidigt på morgonen.

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Elisabet O
    Elisabet O: Bästa yogan i stan helt enkelt. 👏

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Elisabeth F
    Elisabeth F: En härlig kvinna med hjärtat på rätt ställe.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    veronica w
    veronica w: Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, Sundbyberg
    Hos oss på Moment Signalfabriken får du en hudvårdssalong, frisörsalong och butik i ett. Vår dröm är att ge dig en oförglömlig stund hos oss. Välkommen!
    Marie E
    Marie E: Bra klippning i trevlig miljö och med bra bemötande av personalen.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.
    Patrick S
    Patrick S: Toppen! Alltid bra träning med grymma PT:s

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Balance - Täby

Eskadervägen 2-4, Täby
    Välkommen till Balance i Täby! Du finner oss i Näsby Park Centrum och vi har generösa öppettider.
    Robert G
    Robert G: Bra gym nära hemmet mitt i centrum..bra öppet tider, enkelt att ta sig dit..

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Emma S
    Emma S: Fantastiskt bra på alla sätt och vis! Maria är väldigt kunnig och duktig på det hon gör så man ser verkligen resultat av...

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    Josefine C
    Josefine C: Mycket trevligt och professionellt bemötande

KlarSynt Östermalm

Linnégatan 21, Stockholm
    Varmt välkomna till Klarsynt Östermalm! Vi hjälper dig hitta rätt glasögon och linser för dig.
    Tiina R
    Tiina R: Trevligt bemötande och kompetent personal. Rekommenderar varmt till alla!

Optikboden

Ringvägen 63, Stockholm
    Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, bågar eller linser. Vi är även specialister på barnglasögon. Välkommen in till din Optiker på Södermalm!
    Josefine S
    Josefine S: Kunniga och trevliga! Rekommenderas!

Hörbart Stockholm AB

Arbetargatan 31, Stockholm
    Vi på Hörbart Stockholm AB erbjuder hörselförbättrande åtgärder genom ny teknik! Här slipper du remisser och långa väntetider. Välkommen!
    Sven-Inge A
    Sven-Inge A: Ersättning av äldre hörapparater. Mycket bra bemötande och goda förslag att överväga. Jag är helt nöjd med utfallet!

Runviks Osteopati

Stationsgatan 46, Uppsala
    Runviks osteopati - Investera i din hälsa!
    Andrea L
    Andrea L: Pontus Runvik har ett inkännande och empatiskt bemötande, behandlingarna jag har fått hos honom har minskat både min smä...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin F
    Karin F: Ansiktslyft utan "kniv". Fått mycket personligt och fint bemötande. Kan verkligen rekomendera andra.

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Sofie K
    Sofie K: Jag är supernöjd med Stockholm Kickboxning. Alltid bra bemötande, trevlig personal och svettiga och hårda pass. Lyxigt a...

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Britta K
    Britta K: Vänligt bemötande Kunnig personal

Gympro

Ostindiefararen 23, Göteborg
    Välkommen till Gympro! Vi erbjuder personlig träning, kostrådgivning, gym och mycket mer inom hälsa. Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning.
    Martin B
    Martin B: ★★★★★ Vill du bli en " Biggest Winner" eller bara en vältränad & fräsch 50-plusare som jag, Max och bor eller vistas p...