Topp 25 företag inom hälsa

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Norbert P
    Norbert P: Trevligt och korrekt bemötande. Kunnig och löste mitt problem snabbare än jag trodde.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Balance - Solna

Gårdsvägen 10, Solna
    Välkommen till Balance Solna! Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år.
    Jill L
    Jill L: Pt duo med min dotter Jättebra Kan rekommendera dem.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Elisabeth F
    Elisabeth F: En härlig kvinna med hjärtat på rätt ställe.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Företagsmassagen

Norr Mälarstrand 18, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Linda N
    Linda N: Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Elisabet O
    Elisabet O: Bästa yogan i stan helt enkelt. 👏

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Sofie K
    Sofie K: Jag är supernöjd med Stockholm Kickboxning. Alltid bra bemötande, trevlig personal och svettiga och hårda pass. Lyxigt a...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    nasser r
    nasser r: Jag får sjukgymnastik hos er regelbundet. Jag är mycket nöjd med min sjukgymnast Mahnaz Razavi. Hon ger mig bra hjälp me...

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Nina B
    Nina B: Professionellt bemötande efter varje individ och med service utöver det vanliga.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Susanne L
    Susanne L: Otroligt proffsigt och vänligt bemötande

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Britta K
    Britta K: Vänligt bemötande Kunnig personal

Optikboden

Ringvägen 63, Stockholm
    Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, bågar eller linser. Vi är även specialister på barnglasögon. Välkommen in till din Optiker på Södermalm!
    Anders S
    Anders S: Trevliga o kunniga Fick mina nya glasögon snabbt kan verkligen rekommendera dom

KlarSynt Östermalm

Linnégatan 21, Stockholm
    Varmt välkomna till Klarsynt Östermalm! Vi hjälper dig hitta rätt glasögon och linser för dig.
    Tiina R
    Tiina R: Trevligt bemötande och kompetent personal. Rekommenderar varmt till alla!

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.
    Mats L
    Mats L: trevlig personal och familjärt gym.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Monica P
    Monica P: Professionellt och trevligt bemötande i en trevlig miljö.

Hörbart Stockholm AB

Arbetargatan 31, Stockholm
    Vi på Hörbart Stockholm AB erbjuder hörselförbättrande åtgärder genom ny teknik! Här slipper du remisser och långa väntetider. Välkommen!
    Per L
    Per L: Johan Nordqvist bemödade verkligen för att uppnå bästa möjliga resultat. Tack Johan.

Gympro

Ostindiefararen 23, Göteborg
    Välkommen till Gympro! Vi erbjuder personlig träning, kostrådgivning, gym och mycket mer inom hälsa. Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning.
    Martin B
    Martin B: ★★★★★ Vill du bli en " Biggest Winner" eller bara en vältränad & fräsch 50-plusare som jag, Max och bor eller vistas p...

Balance - Täby

Eskadervägen 2-4, Täby
    Välkommen till Balance i Täby! Du finner oss i Näsby Park Centrum och vi har generösa öppettider.
    Christine V
    Christine V: Mycket proffsigt bemötande av Sofia först och nu Jenny ( PT ) Jag har i 2 månader bara cyklat på träningscykel och gjort...

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Eva H
    Eva H: Kallt i rummet gav ingen skön känsla. Annars bra, duktig och trevlig personal.

Balance Of Nea

Lindvägen 6, Upplands väsby
    Unna dig själv en stunds lugn och avslappnande massage hos oss på Balance Of Nea!
    Emma H
    Emma H: Massage från himmelriket! Fantastisk miljö med en fantastisk massör som gjorde underverk på en stressad kropp.