Topp 25 företag inom hälsa

Balance - Solna

Gårdsvägen 10, Solna
    Välkommen till Balance Solna! Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Vi har även medicinsk fotvård och tillverkning av medicinska skoinlägg. Våra experter har koll p...

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, Sundbyberg
    Hos oss på Moment Signalfabriken får du en hudvårdssalong, frisörsalong och butik i ett. Vår dröm är att ge dig en oförglömlig stund hos oss. Välkommen!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...

Balance - Täby

Eskadervägen 2-4, Täby
    Välkommen till Balance i Täby! Du finner oss i Näsby Park Centrum och vi har generösa öppettider.

Företagsmassagen

Norr Mälarstrand 18, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.

Hörbart Stockholm AB

Arbetargatan 31, Stockholm
    Vi på Hörbart Stockholm AB erbjuder hörselförbättrande åtgärder genom ny teknik! Här slipper du remisser och långa väntetider. Välkommen!

Optikboden

Ringvägen 63, Stockholm
    Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, bågar eller linser. Vi är även specialister på barnglasögon. Välkommen in till din Optiker på Södermalm!

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!

Gympro

Ostindiefararen 23, Göteborg
    Välkommen till Gympro! Vi erbjuder personlig träning, kostrådgivning, gym och mycket mer inom hälsa. Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.

Linsen

Norrlandsgatan 22, Stockholm
    Kom in i vår butik på Norrlandsgatan eller besök oss i vår webbshop!

MOMENT Äppelviken

Västerled 4, Bromma
    Välkommen till Moment Äppelviken! Vi driver en frisörsalong, skönhetssalong och butik i ett. Vårt mål är att du ska få en alldeles speciell stund hos oss.

Uppsala spa & skönhetsvård

Marknadsgatan 1, Uppsala
    Välkommen till Uppsala Spa & Hudvård för en lugn och harmonisk stund! Vi erbjuder det mesta inom hudvård, spa och massage. Slipp ifrån vardagens stress!

FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, Göteborg
    Välkommen in till oss på FysioCenter Avenyn. Vi hjälper dig som har ont eller om du bara vill komma igång med din träning. Prata med vår personliga tränare Rebecca eller Leg. Naprapat Anders.