Topp 25 företag inom hälsa

Performance Center Lindhagen

Lindhagensgatan 135A, Stockholm
    Välkommen till Performance Center Lindhagen! Här tar vi träning och hälsa på allvar och du får träna precis på det sätt som passar dig. Naprapater, personliga tränare och dietist finns tillgängliga fö...
    Liselott L
    Liselott L: jättetrevlig och snäll naprapat. kunnig

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Niklas H
    Niklas H: Proffs, snygga massörer, billigt, fresh

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Maria G
    Maria G: Bra. Intresserad personal. Fräscha lokaler med bra läge.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Balance - Solna

Gårdsvägen 10, Solna
    Välkommen till Balance Solna! Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år.
    Lotten T
    Lotten T: Alltid bra och trevligt bemötande samt god service!

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Michael T
    Michael T: Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyssnar och förklarar på ett enkelt sätt.

Stockholm Kickboxning

Gästrikegatan 5, Stockholm
    Askar N
    Askar N: Riktigt bra ställe för alla som vill motionera eller ta kickboxning på allvar. Jag hade aldrig testat kickboxning i mitt...

Företagsmassagen

Drottningholmsvägen 17, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Signe G
    Signe G: The place looks a bit weird but Sofia is really great. She gave me the best massage ever. My back felt so much better af...

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Maria N
    Maria N: Bra bemötande Sökte pga smärtor i axelarm efter ett fall i en trappa

Skandinavisk Yoga och Meditationsskola

Västmannagatan 62, Stockholm
    Välkommen in till oss på Skandinavisk Yoga och Meditationsskola på Västmannagatan.
    Elisabet O
    Elisabet O: Bästa yogan i stan helt enkelt. 👏

Optikboden

Ringvägen 63, Stockholm
    Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, bågar eller linser. Vi är även specialister på barnglasögon. Välkommen in till din Optiker på Södermalm!
    Katarina D
    Katarina D: Tack för utmärkt service och trevligt bemötande!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Ulf K
    Ulf K: Mycket bra behandling och en omtanke om mig som prrson som jag aldrig upplevt.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Studio Yogansa

Pipersgatan 26, Stockholm
    Välkommen att lära dig yoga och dans på Yogansa!
    Anna L
    Anna L: Vi är jättenöjda! Vår son längtar efter dansdagarna och verkar väldigt glad efter varje tillfälle.

KlarSynt Östermalm

Linnégatan 21, Stockholm
    Varmt välkomna till Klarsynt Östermalm! Vi hjälper dig hitta rätt glasögon och linser för dig.
    Tiina R
    Tiina R: Trevligt bemötande och kompetent personal. Rekommenderar varmt till alla!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Caroline B
    Caroline B: Jag vill varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och framförallt Mahr Yousefy. Jag har haft rygg och nackproblem län...

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Yvonne P
    Yvonne P: Professionellt, ödmjukt och trevligt bemötande.

Balance Of Nea

Lindvägen 6, Upplands väsby
    Unna dig själv en stunds lugn och avslappnande massage hos oss på Balance Of Nea!
    Maria J
    Maria J: Mycket fin behandling och bra tips och råd till självbehandling!

Hörbart Stockholm AB

Arbetargatan 31, Stockholm
    Vi på Hörbart Stockholm AB erbjuder hörselförbättrande åtgärder genom ny teknik! Här slipper du remisser och långa väntetider. Välkommen!
    Torbjörn D
    Torbjörn D: Utmärkt, Johan är både kunnig, professionell, engagerad

Gympro

Ostindiefararen 23, Göteborg
    Välkommen till Gympro! Vi erbjuder personlig träning, kostrådgivning, gym och mycket mer inom hälsa. Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning.
    Alexander H
    Alexander H: Personlig träning styrka och funktion

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna!
    Sandra S
    Sandra S: Jättebra upplevelse. Kändes tryggt.

Konditionsidrott

SANKT ERIKSGATAN 115, Stockholm
    Brinner du för konditionsidrott? Det gör vi! Våra PT-utbildningar håller högsta klass och vi kan även hjälpa dig som motionär eller elitidrottare att ta dig till nästa nivå.
    Johnny B
    Johnny B: En mycket gedigen och seriös utbildare inom kondtionsidrott.

Runviks Osteopati

Stationsgatan 46, Uppsala
    Runviks osteopati - Investera i din hälsa!
    stina w
    stina w: Jag hade inte ens kunnat drömma om att få hjälp på så komplex nivå och med så djupt liggande problem. Jag kommer vara Po...