KlarSynt Kalmar

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till KlarSynt Kalmar! På Södra vägen 5 i Kalmar hittar du KlarSynt Kalmar, i korsningen Södra vägen och Stensövägen. I butiken möts du av Mikael som i en trygg och lugn miljö hjälper dig på vägen mot en bättre ögonhälsa. Vi har även ett stort utbud av de flesta kända märkena såsom Hugo BOSS, Skaga, Charles Stone,...

411 omdömen om KlarSynt Kalmar

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 411 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Barbro B

Trevligt och professionellt . Kände mig väl omhändertagen

Janne J
Skrev om KlarSynt Kalmar

jag blev väldigt väl mottagen av mikael i kalmar han gjorde väldigt noggrann undersökning så jag är jättenöjd. kommer att ha fortlöpande kontakt med honom Med vänlig hälsning, jan johansson

Lena E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Väldigt bra bemötande och hjälpsamma! Jag har svårt att hitta glasögon men bestämde mig väldigt snabbt med så bra hjälp.

Eva S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra bemötande, rekommenderas Köp av läsglasögon

Ludwig J
Skrev om KlarSynt Kalmar

Den bästa optiker upplevelsen som jag har haft Väldigt förstående, vänliga och extremt hjälpsamma. De kan sina grejer

Toni K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra och professionell bemötande och servis av personal på plats. Mvh Toni Kujundzic

Inger E

Professionellt och vänligt bemötande

William T
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra bemötande av trevliga optiker

Henriette F

jättetrevlig personal!! rekommenderar verkligen

Robin S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra service och trevlig personal

Anna S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Optiker med stor kunskap, noggrannhet och mycket trevligt bemötande

Rune W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Snabb leverans allt passar som det ska bra bemötande!

Per L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jättebra Mycket kunnig o trevlig personal. Ta synundersökning.

Conny W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket trevlig och professionell personal.

Jonas E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Professionellt bemött, toppmodern utrustning. Bra att höra att de jobbar även som specialister åt andra .

Ida L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Alltid bra bemötande Professionella och duktiga!

Sanna V
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket trevlig och kunnig personal. Bra synundersökning och bra hjälp med val av glasögon efter. Rekommenderar!

Elisabeth K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevligt bemötande. Bra undersökning och det fick jag. Upplevde besöket positivt och jag köpte glasögon..

Ann K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Företaget levde upp till mina förväntningar till 100 procent. Jag hade många frågor då jag har haft lite olika symptom och funderingar. Alla svar fick jag - tydligt, rakt och lugnt. Min upplevelse var trygghet. Från synundersökning till val av bågar - utmärkt!

Svar från KlarSynt Kalmar

Tack för de fina orden Ann! Roligt att höra att du var nöjd med allt från undersökningen till glasögonen som blev så bra på dig!! =) /Nathalie

Anna W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag blev bemött med stor respekt och professionalism. Fick en mycket grundlig synundersökning och fick även prova linser för att hjälpa mig komma fram till om jag skulle ha progressiva glasögon eller inte 1,5 tim. Kan verkligen rekommenderas till andra.

Dante L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag tyckte att det var en bra upplevelse. Jag blev bra omhandtagen och fick bra smakråd. Jag skulle absolut rekommendera KlarSynt!

Svar från KlarSynt Kalmar

Du blev väldigt snygg i de nya glajjorna Dante! Hoppas du trivs med dem =) /Mikael & Nathalie

Henrik O
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevligt, glatt och professionellt bemötande. Avslappnat och stressfritt vid både undersökning och utprovning av bågar.

Monica S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Blev väl omhändertagen av proffsig personal. Mina förväntningar levde de upp till med råge. Jag gjorde en synundersökning och beställde nya glasögon.

Olle S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Proffesionella, duktiga och vänliga. Och dom försöker inte övertala sina kunder till att teckna abonnemang till varje pris.

Svar från KlarSynt Kalmar

Tack så mycket för de fina orden =)

Anders J
Skrev om KlarSynt Kalmar

Väl bemött och kunnig och noggrann vid undersökningen Var för en synkoll men fick remiss till ögonkliniken på lasarettet för att träffa en läkare Blir aktuellt att återkomma när det blir dags för nya glasögon Mvh Anders

Björn K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket trevligt och professionellt bemötande med härlig energi och mycket kompetent

Rolf J

Toppen Toppenbra Kommer igen tipsar mina vänner

Monica O
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket tillmötesgående Tog sig tid fast han egentligen inte hade tid. Kollade min syn pga av att jag hade haft synbortfall

Mikael E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevligt bemötande och proffsigt handhavande.

Sylve G
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra bemötande. Priset lite onödigt högt!

Mathias H
Skrev om KlarSynt Kalmar

Proffsigt och trevligt bemötande..

Natalya B
Skrev om KlarSynt Kalmar

Väldigt professionell bemötanden, skulle gärna rekommendera att välja just den butiken.

Kerstin E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Fantastiskt fint bemött! Mikael är väldigt vänlig, mycket kompetent och noggrann! Jag har fullt förtroende för honom! Köpte nya progressiva glasögon. Mina nuvarande glasögon är från 2016 och efter mycket noggrann ögonundersökning fick jag veta att min syn förändrats så att mina nuvarande glasögon är totalt felaktiga för mina lgon!

Karin A
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket kunnig och inlyssnande optiker!

Bilal G
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra service och trevlig personal.

Thomas U
Skrev om KlarSynt Kalmar

Proffsigt och trevlig bemötande, fick den hjälp jag sökte.

Mikael H
Skrev om KlarSynt Kalmar

Riktigt bra service och trevlig personal.

Ann H
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag upplever ett mycket proffsigt och trevligt bemötande. :)

Emma Lillie Marie A
Skrev om KlarSynt Kalmar

Professionellt bemötande och mycket noggrann för att ge mig som kund bästa upplevelsen!

Ulf S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Det kunde inte varit bättre! Ärlighet vara längst, fick tipset att vänta med nya glasögon tills den grå starren Blivit kollad

Bodil M
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra lyhörd duktig kille tillmötesgående

Anders S

Noggrann, systematisk, kommunikativ

Mari E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Snabbt smidigt lätt att boka på nätet

Therése S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mikael är en riktigt schysst, kunnig och proffsig snubbe som är både serviceminded och rolig!

Nina H
Skrev om KlarSynt Kalmar

Lätt att boka tid online. Trevlig, personlig och kunnig optiker som jag gärna tar hjälp av igen.

Johan O
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra service och noga att ge kunden bra glasögon , trevligt bemötande och kunnig

Ann-Christine J
Skrev om KlarSynt Kalmar

Har beställt glasögon och solglasögon. Blev väldigt trevligt bemött, fick en noggrann undersökning och ser fram mot resultatet.

Jessica A
Skrev om KlarSynt Kalmar

Tillmötesgående och rejäl undersökning. Trevlig bemötande och kunden i centrum.

Lucy M
Skrev om KlarSynt Kalmar

Vi fick mycket bra service och bra råd om bågen. Glasögonen kom tidigare en lovat. Det var synundersökning och glasögonen för min dotter det handlade om. Jag ska nu byta till Klarsynt när jag behöver glasögon nästa gång. Man kände att han försökte ta tid för frågor o funderingar. Mvh, John M

Polina B
Skrev om KlarSynt Kalmar

Vi var väldigt oroliga när vi gick till receptionen eftersom vi är från Ukraina och inte kan språket, men förgäves! Mikael hanterade våra problem mycket bra och gjorde den bästa undersökningen. Plockade fram en bra båge- min dotter var rädd för att ha glasögon, men Mikael var så duktig att barnet bär glasögon med nöje. Jag rekommenderar att gå till optikern KlarSynt🤓. Tack så mycket!!!

Svar från KlarSynt Kalmar

Kul att höra att Polina är nöjd med sina glasögon!! Tack själva och på återseende! =) /Mikael, KlarSynt

Filtrera omdömen