KlarSynt Kalmar

KlarSynt Kalmar

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till KlarSynt Kalmar! På Södra vägen 5 i Kalmar hittar du KlarSynt Kalmar, i korsningen Södra vägen och Stensövägen. I butiken möts du av Mikael som i en trygg och lugn miljö hjälper dig på vägen mot en bättre ögonhälsa. Vi har även ett stort utbud av de flesta kända märkena såsom Hugo BOSS, Skaga, Charles Stone,...

425 omdömen om KlarSynt Kalmar

Sedan starten hos Reco 2019

Kerstin E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Oerhört lugnt, tydligt och förtroendefullt bemötande parat med kunnighet i utförandet av synundersökning och utprovande av bågar. Snabb återkoppling på alla frågor och skickligt kundvänligt möte alla gånger. Mina superkrångliga ögon kommer aldrig att vända sig till någon annan optiker! Kerstin Espelund

Eva S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Fick jätte bra service och bra upplevelse 🌷

Boris G
Skrev om KlarSynt Kalmar

Allt var så bra, trevligt och noggrannt Är mycket nöjd

Anders N
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra bemötande, trevlig personal och service!!!

Mona-Lisa Å
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket nöjd. Fick en bra kontakt med personalen. Fick snabb hjälp på ögonmottagningen Kalmar lasarett. Noggranna ett stort plus.

Liz K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevlig och tillmötesgående personal. Försökte inte heller sälja på en massa saker. Bara positivt att säga om Klarsynt

Anita A
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag fick så bra hjälp med mitt problem

Anna L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Professionellt, inkännande, kunnigt och smidigt rakt igenom

Santari Stefanie W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag gick till Mikael igen för att få mina ögon undersökta och få en remiss till en ögonklinik. Som alltid undersökte han mig väldigt noggrant, förklarade allt för mig och fick mig att känna att jag inte var ett fall men en människa. Hans expertis är utöver det vanliga. Jag ger en oinskränkt rekommendation!

Svar från KlarSynt Kalmar

Tack så mycket Santari! Lycka till hos ögonläkaren med operationen! =) /Mikael, KlarSynt

Ann-Helene R
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra bemötande av trevlig och proffsig personal.

Svar från KlarSynt Kalmar

Tack så mycket för din fina recension Ann-Helen! =) /Nathalie & Mikael, KlarSynt Kalmar

Caroline J
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket nogrann och grundlig undersökning. Fick tid snabbt. Glada och trevliga.

Göran M

Trevligt bemötande helt kanon.Kunniga

Jeanette L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Hos Klarsynt i Kalmar får man en känsla av mycket gott kvalitetstänk och proffsigt bemötande. De bemödar sig verkligen om att kunden är helt nöjd och att allting funkar som det ska. Aldrig några problem att hjälpa eller rätta till. Jag gick över till nya glasögon efter lång tid med linser, fick en mycket grundlig undersökning av ögonen samt utprovning av styrkor. Fin stöttning vid val av båge. Efter ca 2 veckors användande en påringning för att kontrollera att allt fungerade. Superproffsigt! Jag är helnöjd.

Ingemar J

Proffsigt bemötande. Kunniga. Nys prog glasögon

Barbro B

Trevligt och professionellt . Kände mig väl omhändertagen

Janne J
Skrev om KlarSynt Kalmar

jag blev väldigt väl mottagen av mikael i kalmar han gjorde väldigt noggrann undersökning så jag är jättenöjd. kommer att ha fortlöpande kontakt med honom Med vänlig hälsning, jan johansson

Lena E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Väldigt bra bemötande och hjälpsamma! Jag har svårt att hitta glasögon men bestämde mig väldigt snabbt med så bra hjälp.

Eva S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra bemötande, rekommenderas Köp av läsglasögon

Ludwig J
Skrev om KlarSynt Kalmar

Den bästa optiker upplevelsen som jag har haft Väldigt förstående, vänliga och extremt hjälpsamma. De kan sina grejer

Toni K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra och professionell bemötande och servis av personal på plats. Mvh Toni Kujundzic

Tack för din fina recension Toni! =) /Mikael & Nathalie, KlarSynt Kalmar

Inger E

Professionellt och vänligt bemötande

William T
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra bemötande av trevliga optiker

Henriette F

jättetrevlig personal!! rekommenderar verkligen

Robin S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra service och trevlig personal

Anna S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Optiker med stor kunskap, noggrannhet och mycket trevligt bemötande

Rune W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Snabb leverans allt passar som det ska bra bemötande!

Per L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jättebra Mycket kunnig o trevlig personal. Ta synundersökning.

Conny W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket trevlig och professionell personal.

Jonas E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Professionellt bemött, toppmodern utrustning. Bra att höra att de jobbar även som specialister åt andra .

Ida L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Alltid bra bemötande Professionella och duktiga!

Sanna V
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket trevlig och kunnig personal. Bra synundersökning och bra hjälp med val av glasögon efter. Rekommenderar!

Elisabeth K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevligt bemötande. Bra undersökning och det fick jag. Upplevde besöket positivt och jag köpte glasögon..

Ann K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Företaget levde upp till mina förväntningar till 100 procent. Jag hade många frågor då jag har haft lite olika symptom och funderingar. Alla svar fick jag - tydligt, rakt och lugnt. Min upplevelse var trygghet. Från synundersökning till val av bågar - utmärkt!

Svar från KlarSynt Kalmar

Tack för de fina orden Ann! Roligt att höra att du var nöjd med allt från undersökningen till glasögonen som blev så bra på dig!! =) /Nathalie

Anna W
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag blev bemött med stor respekt och professionalism. Fick en mycket grundlig synundersökning och fick även prova linser för att hjälpa mig komma fram till om jag skulle ha progressiva glasögon eller inte 1,5 tim. Kan verkligen rekommenderas till andra.

Dante L
Skrev om KlarSynt Kalmar

Jag tyckte att det var en bra upplevelse. Jag blev bra omhandtagen och fick bra smakråd. Jag skulle absolut rekommendera KlarSynt!

Svar från KlarSynt Kalmar

Du blev väldigt snygg i de nya glajjorna Dante! Hoppas du trivs med dem =) /Mikael & Nathalie

Henrik O
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevligt, glatt och professionellt bemötande. Avslappnat och stressfritt vid både undersökning och utprovning av bågar.

Monica S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Blev väl omhändertagen av proffsig personal. Mina förväntningar levde de upp till med råge. Jag gjorde en synundersökning och beställde nya glasögon.

Olle S
Skrev om KlarSynt Kalmar

Proffesionella, duktiga och vänliga. Och dom försöker inte övertala sina kunder till att teckna abonnemang till varje pris.

Svar från KlarSynt Kalmar

Tack så mycket för de fina orden =)

Anders J
Skrev om KlarSynt Kalmar

Väl bemött och kunnig och noggrann vid undersökningen Var för en synkoll men fick remiss till ögonkliniken på lasarettet för att träffa en läkare Blir aktuellt att återkomma när det blir dags för nya glasögon Mvh Anders

Björn K
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket trevligt och professionellt bemötande med härlig energi och mycket kompetent

Rolf J

Toppen Toppenbra Kommer igen tipsar mina vänner

Monica O
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket tillmötesgående Tog sig tid fast han egentligen inte hade tid. Kollade min syn pga av att jag hade haft synbortfall

Mikael E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Trevligt bemötande och proffsigt handhavande.

Sylve G
Skrev om KlarSynt Kalmar

Bra bemötande. Priset lite onödigt högt!

Mathias H
Skrev om KlarSynt Kalmar

Proffsigt och trevligt bemötande..

Natalya B
Skrev om KlarSynt Kalmar

Väldigt professionell bemötanden, skulle gärna rekommendera att välja just den butiken.

Kerstin E
Skrev om KlarSynt Kalmar

Fantastiskt fint bemött! Mikael är väldigt vänlig, mycket kompetent och noggrann! Jag har fullt förtroende för honom! Köpte nya progressiva glasögon. Mina nuvarande glasögon är från 2016 och efter mycket noggrann ögonundersökning fick jag veta att min syn förändrats så att mina nuvarande glasögon är totalt felaktiga för mina lgon!

Karin A
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket kunnig och inlyssnande optiker!

Bilal G
Skrev om KlarSynt Kalmar

Mycket bra service och trevlig personal.

Thomas U
Skrev om KlarSynt Kalmar

Proffsigt och trevlig bemötande, fick den hjälp jag sökte.