Optique

Optique

En del av Klarsynt optique.nu
  • BadgeSixYears

Välkommen till Optique! På Köpmangatan 13 i Örebro hittar du Optique. Vi kan hjälpa dig att hitta rätt bågar, glasögon, solglasögon och linser. Behöver du en synundersökning så har vi legitimerade optiker på plats som hjälper dig att få full koll på din ögonhälsa. Hos oss hittar du märken som Alcon, Avizor, Boomerang, Carrera,...

905 omdömen om Optique

Sedan starten hos Reco 2019

Celine L
Skrev om Optique

Blev så bra bemött på optiqe, riktiga stjärnor som jobbar där! Kan varmt rekommendera ☺️

Andreas G
Skrev om Optique

Grymt bra! Mattias måste vara VÄRLDENS vassaste optiker.

Siv L
Skrev om Optique

Trevlig personal och väldigt hjälpsamma. Snabb service.

Berit N
Skrev om Optique

Trevlig och proffsig personal. Toppenbemötande! Mycket kunnig.

Emanuel K
Skrev om Optique

Superbra bemötanden och känslan av att ha med proffs att göra infinner sig fort!

Marcus P
Skrev om Optique

Altid trevliga bra reception man får hjälp direkt

Jonny S

Proffsigt, personligt och vänligt

Carl-Johan B

Kanonbra. Trevlig och proffsig persolal

Marie-Louise J

Jag blev väl bemött när jag kom in i affären. Atmosfären känns lugn och fin. Det gjordes en synundersökning och nya glasögon blev resultatet. Jag blev rekomnenderad bra ögondroppar till mina torra och röda ögon. Personalen är mycket trevlig.

Mikael H
Skrev om Optique

Väldigt bra mottagande, förklarande och vänliga och inga frågor va konstiga, en skön lugna atmosfär i butiken så man kan inte ge ett enda minus och återvänder till dom för att köpa mina läsglasögon som man annars kan köpa lite varstans men gynnar hellre dom!

Regina C
Skrev om Optique

Jag blev bra bemött vid kassan men jag kan tyvärr inte ha mina glasögon ute för jag ser inte så långt det måste ha blivit nåt fel. Jag har alltid kunnat ha glasögonen på mig ute vet Inte vad som hänt. Jag har inte heller fått mina gladögonstyrkor på papper som jag har fått förr när jag har fått min glasögon.

Olle O
Skrev om Optique

Jag blev bra bemöt och hela synundersökning gick fort. med bra personal

Ronald E
Skrev om Optique

Helt okej, bra service ! Trevlig personal.

Lise-Lott C

Gjorde synundersökning och köpte läsglasögon.. Vänlig personal som var hjälpsamma och gav mig uppmärksamhet. Mycket professionella. Dessutom en trevlig och charmig lokal. En mycket trevlig upplevelse som jag aldrig upplevt tidigare

Thomas P
Skrev om Optique

Mycket bra bemötande. Höga förväntningar och tycker nog att Optique levde upp till det. Smidigt enkelt trevlig personal. Skyddsglasögon och eventuellt linser.

Bo J
Skrev om Optique

Bra och professionellt bemötande.

Carina R
Skrev om Optique

Trevligt bemötande. Kunnig och lyhörd personal.

Johanna B
Skrev om Optique

Väldigt bra bemötande och hjälpsamma

Per Ove S
Skrev om Optique

Trevlig och kunnig personal! Bästa betyg!

Ingela M
Skrev om Optique

Väldigt proffsigt bemötande. Väldigt kunniga och mycket noggranna. Förklarar på ett bra sätt om hur de olika glasen fungerar och upplevs. Känns som den mest seriösa optikern jag varit hos under alla år. Både dottern och jag har varit hos dem och äntligen fungerar glasögonen precis som de ska till skillnad mot de glasögon vi köpt på andra ställen och där glasögonen blivit liggande i en låda för att ögonen aldrig vant sig med dem. Så jag kan varmt rekommendera denna optiker.

Viktor A

Trevlig personal och upplevelse

Charlotte B

Alltid nöjd med ert bemötande och service.

Freija C
Skrev om Optique

Väldigt trevlig personal kännde mig väldig bra bemött

Sofia B
Skrev om Optique

Jag har gått till optique ända sen jag var 10 och fick mina första glasögon. De som tar emot mig är alltid trevliga och svarar på alla mina frågor gällande mina linser, glasögon osv.

Gunilla L
Skrev om Optique

Mycket bra, grundlig synundersökning och snabb korrekt hjälp med vidare åtgärd. Trevligt bemötande som gav stort förtroende. Tack, Gunilla ☀️

Marie G
Skrev om Optique

Jättebra bemötande av kunnig personal!

Peter H
Skrev om Optique

Trevligt bemötande! Professionell genomgång av mig, med bedömning och möjliga alternativ!

Erika B
Skrev om Optique

Alltid lika trevligt bemötande av kompetent personal. Rekommenderar alla som är i behov av glasögon eller linser att gå till Optique!

Göran H
Skrev om Optique

Proffsigt och jag är mycket nöjd!

Erik L
Skrev om Optique

Bra och lugnt bemött. Dom levde upp till mina förväntningar. Köpte ta glasögon, bågar och solglasögon, fungerade snabbt och bra.

Tomas E
Skrev om Optique

Jag blev vänligt bemött, ordentligt undersökt och upplevde mig väl omhändertagen på alla sätt.

Jerry T
Skrev om Optique

Bästa optikern jag varit hos. Bra produkt med utmärkt glas. Jag kommer definitivt köpa mina nästa glasögon där!

Märta B
Skrev om Optique

Jag tyckte det var trevligt bemötande av personal

Klara S
Skrev om Optique

Mycket bra bemötande. Snabb och smidig sercive.

Anneth Linnéa G

Har gått till Optique i många, många år och trots att jag nu bor i Nyköping så har jag inte en tanke på att byta optiker. Alltid, alltid, alltid bra och snabb service. Glad och trevlig personal. De är lättsamma att prata med och man känner sig alltid sedd och välkommen.

Henric S
Skrev om Optique

Riktigt nöjd! Bra service och kompetent personal!

Pether N
Skrev om Optique

Bra service och bemötande från alla jag mött i butiken.

Nathalie W
Skrev om Optique

Snabba och proffesionella. Dom tog både mig och min mamma samtidigt vilket var ett stort plus så att vi slapp vänta. Ingen av oss behövde glasögon. Ett ärligt företag som ger glasögon till dom som behöver och inte säljer på folk glasögon som egentligen inte behöver.

Stefan H
Skrev om Optique

Bra bemötande i Butiken alla är sååå trevliga. Teknologin är av hög standard samt kunskapen är hög och servicen är på top. Varför byta butik när man vet vad man får här. Mvh/stefan örebro

Linnéa B
Skrev om Optique

Väldigt trevligt bemötande och bra hjälp!

Karin B
Skrev om Optique

Bra service och mycket vänligt bemötande

Inga-Lill K

Mycket kunnig personal och trevligt bemötande. Kort leveranstid

Alexandra C

Proffsigt bemötande och grundlig undersökning. Kände mig väl omhändertagen. Köpte nya glas till mina glasögon.

Sven-Erik E

Mycket bra mottagande,trevlig personal

Karin C
Skrev om Optique

Väldigt bra bemötande och god service. Jag köpte både kompletta glasögon och nya glas till befintlig båge. De slipar själva så det var väldigt smidigt. Ett toppenställe! Det enda som man kan önska är lördagsöppet någon gång per månad.

Tommy K
Skrev om Optique

Väldigt bra bemötande , förväntningar var väl min synundersökning o de blev bra träffade 3st av personalen alla lika charmerande o kunniga 🤓🤓👍

Tony W
Skrev om Optique

Professionellt bemötande, samt mycket smidigt.

Staffan S
Skrev om Optique

Mycket bra service, trevligt bemötande och kunnig personal.

Peter M
Skrev om Optique

Bra service och trevlig personal. Väldigt nöjd med nya glasögonen.

Josefine K
Skrev om Optique

Trevligt bemötande av proffsig oersonsl