Optique

En del av Klarsyntoptique.nu

Köpmangatan 13, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Optique!

På Köpmangatan 13 i Örebro hittar du Optique. Vi kan hjälpa dig att hitta rätt bågar, glasögon, solglasögon och linser. Behöver du en synundersökning så har vi legitimerade optiker på plats som hjälper dig att få full koll på din ögonhälsa.

Hos oss hittar du märken som Alcon, Avizor, Boomerang, Carrera, Consol, EyeBag, Gant, Efva Attling, Calvin Klein och många fler.

Ta gärna en titt in på vår hemsida och för att läsa om våra smarta koncept Linsboxen och BrilliantKund. Varmt välkommen in till oss.

Läs vad 344 kunder tycker om Optique

• Per-Åke F

2020-11-23

Per-Åke F skrev om Optique
    Jag behövde nya glasögon och personalen på Optique som var fantastisk såg till att jag blev riktigt nöjd - både med synskärpan och med bågarna! Kan rekommenderas!🙂👍🏻 Läs mer
  • Mia N

2020-11-21

Mia N skrev om Optique
    Jag skaffade linser och nya glasögon, väldigt trevlig personal som hjälpte till när man frågade om hjälp och förklarade saker noga under undersökningen!
    Jag tycker besöken levde upp till mina förväntningar eftersom de var mycket duktiga på det dem gör. Läs mer
  • 2020-11-21

Elisabeth G skrev om Optique
    Att jag får god tid mig att prova ut mina linser så att jag hittar dom rätta förutsättningarna för att just jag ska bli nöjd och känna mig bekväm med att våga välja att börja använda linser, att jag får vänta med att bestämma glasen till mina nya glasögon så att jag efter att ha provat ut linserna kan bestämma hur mycket pengar jag är villig på att lägga på mina nya glasögon om linser passar mig bra. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-20

Monika K skrev om Optique
    Proffsigt bemötande,trevliga. Köpte progressiva glasögon fick bra hjälp. Läs mer
  • 2020-11-18

Catrine E skrev om Optique
    Kollade upp mina linser för jag behöver fler Oman blir alltid bra bemöt av personalen Läs mer

Åsa L skrev om Optique
    Jag återkom som kund efter att ha varit borta under ett år. Jag ”längtade tillbaka” till min familjära optiker. Personlig service är viktigt för mig och det får jag på opticue!
    Jag är linsbärare och känner mig helt trygg hos min familjära optiker! Läs mer

Carina Å skrev om Optique
    Glasögon och månadslinser och de är så tillmötesgående och mycket trevliga. Jag är mycket nöjd som kund. De kan inte vara bättre. Läs mer

Karina K skrev om Optique
    Behövde terminalglasögon till mitt arbete.
    Bra bemötande med ett kunnigt bemötande.
    Det kändes som dom var kunniga och beskrev utförligt om allt.
    Mycket bra kommer absolut gå dit nästa gång. Läs mer

Birgitta P skrev om Optique
    Jag har fått mycket bra hjälp med nya glasögon. Väldigt tillmötesgående och bra personal. Rekommenderar flera. Läs mer
  • 2020-11-07

Omar F skrev om Optique
    Syndersökning.
    Trevligt bemötande och professionell personal.
    Väldigt bra maskiner och besöket levde upp till mina förväntningar.
    I helhet var upplevelsen väldigt bra och jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-11-05

Peter D skrev om Optique
    Trevligt mottagande. Proffsiga! Läs mer
  • 2020-11-05

Fia B skrev om Optique
    Köpte nya glasögon
    Förstående och trevlig personal Läs mer
  • 2020-11-02

Hanna A skrev om Optique
    Helt fantastisk service och bågarna, älskar sortimentet de har! Läs mer
  • 2020-10-30

Göran A skrev om Optique
    Jag köpte glasögon. Förstklassigt bemötande av mycket kompetent personal.
    Mycket bra bemötande, jag är mycket nöjd med mina nya glasögon. Läs mer
  • 2020-10-30

Lotta L skrev om Optique
    Utmärkt bemötande när jag gjorde synundersökning och köpte glasögon. Proffsig personal! Läs mer

Clara L skrev om Optique
    • jag köpte linser och nya glas till mina bågar
    • jag blev bemött på ett bra sätt, personalen är kunnig, trevlig och har snabb service
    • hade inga speciella förväntningar, men de utförde allting på ett proffsigt sätt
    • jag är jätte nöjd med min upplevelse, så jag rekommenderar Optique Klarsynt! Det känns som de fokuserar mycket på den enskilda kunden och inte den stora skalan, vilket känns bra. Läs mer

Eva W skrev om Optique
    Nya linser och en undersökning.
    Mycket bra bemött som alltid.
    Är kund sedan många år och har alltid blivit proffsigt bemött. Läs mer

Ingrid D skrev om Optique
    Har varit kund länge. Är alltid nöjd med bemötande kunskap och service! Läs mer

Marie K skrev om Optique
    Seriös och förklarande synundersökning. Läs mer
  • 2020-10-28

Karolina K skrev om Optique
    Optikerbesök och glasögonköp. Full service av kunnig och trevlig personal! Läs mer
  • 2020-10-28

Åsa I skrev om Optique
    Nya glasögon, som alltid glatt o proffsigt
    Lever alltid upp till mina förväntningar
    Som vanligt mycket positivt Läs mer

Hans O skrev om Optique
    Köp av glasögon. Utprovning och val av bågar. Väldigt bra bemötande och proffsigt jobb. Har höga förväntningar som dom väl uppfyller. Supernöjd. Läs mer

David W skrev om Optique
    Finns det ngn bättre optiker. Glada, tillmötesgående, proffsiga, hjälpsamma, kunniga, serviceminded plus massa andra saker som gör att jag aldrig kommer att välja annan optiker. Är det så att barnen någon gång skall ha glasögon väljer jag dem. Läs mer

Mennan R skrev om Optique
    Jag köpte glasögon och ett ögon test, jätte bra bemötande, jag hade inga förväntningar, rekommenderar 100% Läs mer
  • 2020-10-20

Camilla H skrev om Optique
    Köpte glasögon. Bra och proffsigt bemötande, personal som var noggrann och tid tid på sig att hjälpa mig. Läs mer
  • 2020-10-16

Louise H skrev om Optique
    Otroligt bra service, både under synundersökningen och vid val av glasögon. Väldigt professionella, hjälpsamma och trevliga. Överträffade alla förväntningar och jag är riktigt nöjd med mina nya glasögon! Läs mer
  • 2020-10-15

Maud Ö skrev om Optique
    Fick efter synundersökning, bra hjälp att hitta fina bågar till återanvända glas . Läs mer
  • 2020-10-11

Markette V skrev om Optique
    Proffsiga och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-10-09

Eva S skrev om Optique
    Köpt glasögon samt fått en synundersökning. En mycket kunnig personal som har hjälpt mig på ett vänligt och tryggt sätt många gånger! Det är en optiker och affär man trivs och återkommer till! Tack för er proffsiga service!!! Med vänlig hälsning, Eva Sahlén Läs mer
  • 2020-10-08

Stefan L skrev om Optique
    Allt perfekt med hela koncept med undersökning till utprovning av nya bågar. Läs mer
  • 2020-10-07

Mathilda P skrev om Optique
    Beställde linser och gjorde synundersökning. Var otroligt nöjd med hur jag blev bemött och allt kändes väldigt professionellt. Dom var inte nöjda förrens jag var nöjd. Kommer aldrig gå någon annanstans för att köpa linser eller glasögon. Läs mer
  • 2020-10-07

Lars P skrev om Optique
    Bra upplevelse och perfekta glasögon !! Läs mer
  • 2020-10-04

Anton N skrev om Optique
    Jag köpte linser som jag är jättenöjd med😀

Jag blev bemött på ett positivt sätt direkt när jag kom in i butiken. Jag fick hjälp med att anpassa linserna till min synförmåga😀

Optique har alltid levt upp till mina förväntningar när jag har handlat hos dom. Jag får alltid hjälp med det jag behöver hos dom 👍🏻 Dom kommer ofta med bra och viktiga råd när man ska ha linser/glasögon Läs mer
  • 2020-10-03

Karin G skrev om Optique
    Synundersökning! Bra bemötande och proffsig undersökning! Jättenöjd med allt! Läs mer
  • 2020-10-02

Mahdi W skrev om Optique
    Progressiv ögon glass för mig och några syn och läs ögon glasser för mina barn samt frun! Läs mer
  • 2020-10-02

Arvid W skrev om Optique
    Vi är supernöjda med två par barnglasögon till sonen. Utmärkt service i alla led! Läs mer

Inger T skrev om Optique
    Försämrad syn.
    Fick tid snabbt, trevligt bemötande.
    Har haft företaget under många år och de har alltid levt upp till förväntningarna på ett professionellt och trevlig sätt.
    En positiv upplevelse. Läs mer

Björn T skrev om Optique
    Köpte nya glasögon, trevligt bemött, kunnig och trevlig personal, mycket nöjd med produkt och mitt köp. Läs mer

Ann-helen T skrev om Optique
    Nya glasögon. Bästa servicen . Rekommenderar alla jag känner till Optique Läs mer
  • 2020-09-29

Per Anders A skrev om Optique
    Glasögon köpte jag
    Blev mycket bra bemött
    Företaget levde upp till mina förväntningar
    Bra ställe,kan rekommenderas Läs mer
  • 2020-09-23

Karin S skrev om Optique
    Supertrevlig personal med hög servicenivå Läs mer
  • 2020-09-23

Carina R skrev om Optique
    Fin butik. En underbar personal. Hitta jätte fina glasögon. Kommer alltid att komma tillbaka. Mvh Carina Läs mer
  • 2020-09-19

Ingegerd Z skrev om Optique
    Synundersökning och köp av nya glasögon. Alltid trevligt bemötande och professionell undersökning. Smidigt att boka tid online. Läs mer
  • 2020-09-18

Katarina P skrev om Optique
    Nogranna vid utprovning av glas och bågar. Inger stort förtroende och stressade inte på mig. Läs mer
  • 2020-09-18

Margit B skrev om Optique
    Vänligt bemötande, snabbt och professionellt jobb. Superbra! Läs mer
  • 2020-09-12

Pernilla L skrev om Optique
    Gjorde synundersökning efter olycka. Fint bemötande och proffsig hjälp! Läs mer

Sunny P skrev om Optique
    Köpte glasögon som jag är väldigt nöjd med och även servicen var utmärkt.
    Väldigt trevlig personal med hög kompetens och de motsvarade alla mina förväntningar.
    Varmt rekommenderas. Läs mer

Maria D skrev om Optique
    Glasögon o linser
    Hade blivit rekommenderad denna optiker så höga förväntningar.
    Mkt bra bemötande so far. Vi är inte klara än så jag hoppas det känns lika positivt senare Läs mer

Niklas M skrev om Optique
    Om ni fortsätter att skicka såna här irriterande meddelanden om fåniga enkäter så kommer jag aldrig mer att köpa glasögon av er. Läs mer
  • 2020-09-04

Jeanette M skrev om Optique
    Tjänsten som jag har fått från dem det har blivit det best, jag är jätte glad om det. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte