Super service och trevlig personal
Optikern på Väla
Om företaget
Välkommen till Optikern på Väla! I Väla Köpcenter i Helsingborg hittar du Optikern på Väla. Vi är din personliga optiker som har öppet 7 dagar i veckan med möjlighet till drop in. Hos oss hittar du märken som Tom Ford, Prada, Hugo Boss, Rayban, GANT, Skaga, Ørgreen, Silhouette och mycket mer. Vi hjälper dig att hitta rätt...
1717 omdömen om Optikern på Väla
Sedan starten hos Reco 2019
Bra bemötande, bra glasögon.
Trevligt och snabbt mottagande.
Snabb service. Lätt att få tid.
Proffsigt var hela besöket.Jag kände fullt förtroende för optikern.
Jag var på Optikern på Väla många gånger, varje gång fått Jag jätte bra service, jag tackar de.
Ett vänligt bemötande i butiken. Är hituntills nöjd med glasögonen. Känns som att mina ögon har börjat vänja se vid de progressiva. Lite ovant i början men utgår ifrån att det Kommer att bli bra i längden. Mvh Ewah
Efter att köpt 2läs 0 2prog.hos Specsavers som trots klagomål o utbyte var helt värdelösa så visste jag att hos OpV skulle dom bli bättre eftersom jag köpt 2 ggr tidagare där och dom blev inte bara bättre utan helt perfekta meddetsamma så ångrar jag tyckte dom var för dyra,men kvalitet kostar.
Tittade in hos optikern och ville kolla mina ögon. Tyvärr hade de inte ögonbotten fotografering. Men jag kollade min syn och köpte vanliga glasögon och och solglasögon med styrka. Trevlig optiker och övrig personal. Fick ett ganska bra pris!
Extremt dåligt bemötande under undersökningen. Väldigt oprofessionell och passiv-agressiv arbetare som undersökte.
Snabb och bra service, väldigt trevliga och hjälpsamma.
Världens bästa personal och butik!!!
Kunnig, hjälpsam och trevlig personal. Fick bra förtroende
Jag har gått till Teresia i snart 20 år och det känns alltid som hon försöker hitta bästa lösningen för mig. Även om det skulle gå att hitta samma linser hos någon annan till ett lägre pris, känns det inte som ett alternativ för mig- tryggheten jag får hos Optikern på Väla går först:)
Trevlig och fin miljö, trevlig personal
Hjälpsam och trevlig personal.
Det var bra . Helt ok. Men jag förväntade mig mera när man ska ta bild till hela ögat
Yrkeskunnande personal. Brett utbud. Bra kvalitet.
Mycket bra service och kunnig personal
Extremt trevliga och engagerade i att hjälpa kunderna
Mycket trevligt bemötande ,samt hjälpsamt engasjemang. att justera in glasögonen,Tack
Besöket var proffsig och personalen var hjälpsamma och duktiga. Bra jobbat.
Snabb service och hjälpsamma
Trevligt bemötande och proffsiga på sitt jobb.
Fullt nöjd, från synundersökning till färdiga glasögon. Med mina nya glasögon är det en fröjd att se klart och tydligt.
Väldigt proffsigt bemötande och det kändes som att man hade koll på läget.
Jättebra service, och väldigt kompetent personal.
Service och bemötande har varit toppen!
Väldigt trevliga personer som jobbar där. Enkla att prata med. Hygieniskt.
Helt fantastiskt hur optikern hanterade en 15 årig kille som absolut inte ville ha glasögon. Lugnt, metodiskt och med väldigt bra energi. Skulle rekommendera till alla.
Professionellt Bemötande trevlig I tid exakt
Tack så mycket för hjälpen! Bästa hälsningar Sofia
Jättebra, proffsig och snabb service, fick mina glasögon väldigt snabbt också!
Nogrann och mycket gedigen undersökning. Bemötandet var respektfull och genuint. Så otroligt nöjd med mina nya glasögon.
De var snälla och vänliga. Mycket bra service
Enkelt att få tid, trevlig och kunnig personal
Bra bemötande trevlig personal
Fantastisk upplevelse hos optikern! Otroligt vänlig personal, snabb och noggrann synundersökning utan väntetid. Kände mig sedd, trygg och professionellt omhändertagen. Rekommenderar varmt denna underbara butik till alla.
Borde ingå en glasögonfodral med hårt skal som skyddar.
Jag har inte fått mina glasögon än.
Proffsigt och trevligt bemötande. Synundersökning och köp av nya glasögon.
Bra bemötande. Och bra hjälp. Snabbt
Proffsiga och hjälpsamma, engagerade.
Nöjd, men vill ni ha mer får ni betala mig.
Mycket bra bemötande. Hjälpte mej navigera bland alla bågar. Både trygga och lite itmanand alternativ. Mycket nöjd.
Fick fint bemötande och synundersökning var väldigt snabb och effektiv. Fick hjälp med att hitta rätt glasögon och de blev klara på bara 1 vecka
Det var Superbra! Trevlig personal och proffsiga
Mycket trevligt bemötande. Super!
Bra, snabbt och professionellt.
Optikern var trevlig och tillmötesgående. Hon förstod mina besvär och löste det på ett professionellt sätt.