Leksand Optik AB

Snittbetyg
4.9
Boka tid Ring 0247-36 39 71 Dela

Om företaget

Välkommen till Leksand Optik AB! På Torget 6 i Leksand hittar du Leksand Optik AB. Här jobbar Helena, Idah och Pia de gör sitt yttersta för att matcha din stil med din ögonhälsa. Här finner du det mesta inom optik såsom glasögon, linser, speciallinser och bågar. Har du svårt att hitta rätt bågar. Lugn, våra experter hjälper...

1275 omdömen om Leksand Optik AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1275 omdömen med 4.9 i snittbetyg
August P
Skrev om Leksand Optik AB

De var trevliga, det gick snabbt och de verkade proffesionella

Monica K

Bra bemötande Synundersökning och nya glasögon Mycket proffsiga

Gun S
Skrev om Leksand Optik AB

Bästa servicen och hjälp man kan få som kund av proffsig personal. Kan varmt rekommendera Leksands Optik AB.

Linus L
Skrev om Leksand Optik AB

Jag löste ut ett par terminalglasögon via mitt jobb hos optikern. Jag är nöjd med mitt besök och den hjälp jag fick och glasögonen kom bara någon vecka senare. Jag fick mycket hjälp att prova ut ett par glasögon som jag var nöjd med

Britt A
Skrev om Leksand Optik AB

Nöjd med bemötande. Undersökte synen..Trevlig personal.

Bengt D
Skrev om Leksand Optik AB

Synundersökning allt var jättebra !

Hacina F

Fantastisk optiker och servic. Finns så många magiska bågar 🤓

Göte L

Mycket bra bemötande. Bra service. Fick svar på mina frågor. Väldigt bra

Britta J
Skrev om Leksand Optik AB

Ett mycket fint bemötande! Noggrann undersökning. Känner mig trygg och omhändertagen. Uppföljning sker. Tack!

Elisabet P
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt bemötande fick omgående hjälp. Mycket bra service. Fick nytt glas i glasögonen.

Torsten S

En ok utredning. Trevligt mottagande

Anna B
Skrev om Leksand Optik AB

Är helt nöjd med bemötandet. Har inget att klaga på. Fick komma in med kort varsel. Mycket nöjd med undersökningen.

Anders B
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket trevligt och serviceinriktat bemötande. Öppet , informativt och kunnig personal.

Anna W
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket positiv upplevelse! Proffsigt och vänligt bemötande!

Pär Anders S
Skrev om Leksand Optik AB

Vänligt bemötande. Gedigen synundersökning och bra rådgivning.

Lisbeth L
Skrev om Leksand Optik AB

Fick en grundlig synundersökning, mycket bättre än Specsavers. Bra trevlig personal

Marianne S
Skrev om Leksand Optik AB

Bra bemötande och bra hjälp med mina problem. Jag köpte nya progressiva glasögon.

Maria L
Skrev om Leksand Optik AB

Trevlig och tillmötesgående personal, rekommenderas varmt!

Peter F

Bra service Trevligt bemötande

Malou T
Skrev om Leksand Optik AB

Gjorde en synundersökning och fick en ny tid för koll om två år. Proffsigt och trevligt bemötande.

Marie A
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket gott bemötande, mycket god hjälp och proffsig optiker. Synundersökning och nya glasögon.

Lennart H
Skrev om Leksand Optik AB

Kände mej väl bemött och noga undersökt med mina ögon

Hans-Gunnar L

Bra hjälp…god service…snabb leverans

Gunnar L
Skrev om Leksand Optik AB

Jag blev mycket bra bemött på korrekt tid En vänlig dam (Idah).tog hand om mig utan stress. Jag köpte ett par glasögon utifrån den syntest hon gjorde

Siv R
Skrev om Leksand Optik AB

Bra service, trevlig personal. Allting var toppenbra.

Gustav G
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt och professionellt bemötande. Tydlig och bra information. Rekommenderas 👍

Johnny O
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket trevligt och kunnig personal med ett bra sortiment.

Sara R
Skrev om Leksand Optik AB

Jag blev bemött med vänlighet och blev hjälpt och lyssnad på vilka behov jag hade. Alla sa hej när jag kom in vilket är trevligt 😀 Information o meddelanden har kommit. Ni har levt upp till mina förväntningar och jag besöker gärna igen vid behov. Jag kommer att köpa linser, glasögon och Hylo comod 😀

Angelica E
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket professionell o kunnig personal

Ingrid L
Skrev om Leksand Optik AB

Bra bemötande. Bra råd. Snabb leverans.

Ragnar F
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket förtroendeingivande. Lugnt och fint bemötande. Yrkesskicklighet i topp. Teknisk utrustning imponerande. Sinne för humor. Glasögonen är mycket bra.

Sara W
Skrev om Leksand Optik AB

Vänligt och professionellt bemötande, grundlig synundersökning samt snabb och effektiv service. Köpte mina första par glasögon.

Carina S
Skrev om Leksand Optik AB

Väldigt bra bemötande och service!

Martin F

Mycket bra bemötande. Kan rekommenderas. Tack

Ingrid S
Skrev om Leksand Optik AB

Bra bemötande. Kändes proffesionellt.

Anders H
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommenderas. Hela familjen har handlat glasögon där nu.

Björn H
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Thomas L

Bra service 👍bra produkter👍och snabb leverans 👍

Christina J
Skrev om Leksand Optik AB

Bra och trevligt bemötande Snabb leverans

Hans-Jürgen B
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket bra bra kundservice.bra utbildat.

Jonas H
Skrev om Leksand Optik AB

Jag var in på en synundersökning. Bemötandet var mycket bra och jag fick bra och pedagogiska svar på mina frågor. Jag uppskattade att alla ytor på utrustningen torkades noggrant av inför mig innan proverna.

Sigrid A
Skrev om Leksand Optik AB

Blev mkt trevligt bemött! Hade stora förväntningar eftersom jag hört många säga att det är en bra butik. Levde delvis upp till det ryktet. Hade t ex gärna träffat samma person när jag hämtade glasögonen, som när jag gjorde undersökningen. Det gjordes ingen koll att de satt bra på. Upptäckte hemma att de sitter lite snett och trycker hårt på ena örat. Dyrare glasögon än på min förra butik men förhoppningsvis bättre. Mina glasögon var progressiva m 50% på bågarna.

Svar från Leksand Optik AB

Hej Sigrid! Det är lite logistiskt svårt att utan bokning få till det att just optikern kan lämna ut glasögonen, vi sitter ju oftast i undersökningsrummen, all personal kan justera bågarna. Men du är välkommen att boka en tid för att få träffa din optiker och få hjälp med justeringen om du vill det . Vi hoppas att du ska känna dej nöjd, och du är alltid välkommen att höra av dej.

Karin Kristina A
Skrev om Leksand Optik AB

Hej blev bra mottagrn på alla sätt, de skrev remiss till ögon ,så allt känns bra.

Ebba S
Skrev om Leksand Optik AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Första gången för min 9åring hos optiker och det blev verkligen en bra upplevelse!

Anna-Karin M
Skrev om Leksand Optik AB

Alltid bra hjälp med praktiska tips och utprovning av bågar!

Eva B
Skrev om Leksand Optik AB

Ett jättebra bemötande ärliga svar på mina frågor. Köpte två par glasögon. Min optiker är peppande och kunnig .

Marianne K
Skrev om Leksand Optik AB

Bra mottagen Gav sig tid att noggrant förklara mina förändringar i ögat! Jag blev lugn! Noggrann undersökning

Eva P
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt, proffsigt och bra på alla sätt. Mycket nöjd!

Britta H
Skrev om Leksand Optik AB

Synundersökning o nya glasögon. Kände mig väl omhändertagen av mycket kunnig personal. Tog sig verkligen tid med att hjälpa till med köp av nya bågar o förklara resultatet av undersökningen. Jättenöjd med hela besöket.

Göran W
Skrev om Leksand Optik AB

Professionella, trevliga och bra service.

Filtrera omdömen