Synvård Olskroken KlarSynt

Synvård Olskroken KlarSynt

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 031-361 88 55 Dela

Välkommen till Synvård Olskroken KlarSynt i Göteborg! På Redbergsvägen 8 i Göteborg hittar du Synvård Olskroken Klarsynt med Jonas & Leif i spetsen. Hos oss hittar du marknadens bästa sortiment av bågar, linser och glas. Oavsett om det handlar om ett par eleganta bågar till vardags eller ett par av varianten lyxigare. Hos...

843 omdömen om Synvård Olskroken KlarSynt

Sedan starten hos Reco 2019

Carolina T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket trevliga och kunniga optiker. Kunde svara på många frågor och undersökte noggrant. Mycket nöjd. Rekommenderas.

Stefany R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Gott bemötande, inlyssnande och man känner sig trygg.

Petra T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jättenöjd med hjälpen! Tack för proffsig service!

Pertti R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bra bemötande och råd efter undersökningen.

Thomas C
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag hade stora förväntningar och de uppfylldes verkligen genom ett mycket gott bemötande och en mycket kunnig och kompetent personal.

Nicholas J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Väldigt trevligt bemötande. Optikern förklarade varje steg i processen och svarade vänligt på de frågor jag hade.

Anders G
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Grym personal! Väldigt trevligt bemötande!

Ann E
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Proffsigt och vänligt bemött. Lugnt och metodiskt genomfört. Rekommenderar gärna.

Birgitta N
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunnig och omtänksam optiker med bra förklaringar

Patrik Ö
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Allt var perfekt och proffsigt Och väldig trevligt

Maria D
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket grundlig undersökning då jag fick läsglasögon utprovade. Mycket trevligt bemötande. Är nöjd med mina nya glasögon.

Tomas S
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mkt fint bemötande Förväntningarna uppfylldes till 100 procent 2 par glasögon, mkt bra bemötande när jag hämtade dom,och hjälp med inpassningen

Siw H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Serviceinriktade, trevliga o professionella,noggranna samt snabba.

Valbone H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

De är extremt kunniga och hjälpsamma. Jag fick hjälp med att skaffa mina första linser och har börjat rekommendera Olskroken Klarsynt till andra i min närhet då de är extremt professionella och är verkligen duktiga på det de gör.

Tim T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Jag ville få hjälp med ett par snygga och bra glasögon. Det fick jag.

Tack för omdömet Tim. Kul att du är nöjd❤️🤘

Henrik M
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Varmt välkommen kände man sig direkt när man klev in. Sen deras engagemang för ge kunden olika alternativ såsom prisförslag och utbud. Nogrann synundersökning där slutsvaret leverades av ögonläkare av ögonbottenfoto. Valde bara glas, mina bågar kunde jag ha kvar. Fantastisk nöjd! Kan rekommenderas varmt!

Ann-Christine V

Förtroendeingivande. Trevlig personal.

Karin T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag blev mycket väl bemött. Undersökningen var noggrann.

Henrik B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Personligt och proffesionellt bemötande.

Greta I
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket noggranna och informativa undersökningar samt mycket trevligt bemötande

Elisabet K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevlig, engagerad och professionell personal. Har köpt ett par progressiva glasögon.

Sanna H
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Snabbt och bra! Gällde körkort så ingen stor undersökning.

Rebecca B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Otroligt fin helheltsservice! Optikern kunde hjälpa mig med allt, han var otroligt kunnig och brydde sig på riktigt om mina ögonproblem och mina synrubbningar.

Linda T
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Så trevlig personal och bemötande

Anna S
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag är otroligt nöjd och rekommenderar varmt Synvård Olskroken till alla som behöver hjälp med synen. Noggrann synundersökning där optikern Jonas verkligen tog sig tid att förklara. Patrik i butiken hade sedan stort tålamod med mina svårigheter att välja båge. Efter att tidigare ha provat glas med olika styrkor hos annan optiker var jag tveksam att prova detta igen, men min oro bemöttes väldigt fint och glasen anpassades efter mig på ett sätt som fått mig att nu efter en månad trivas ypperligt med dem. Bågen behövde...

Sohejla M
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunnigt, serioust, noggrant, hjälpsamt på ett vänligt sätt.. 👌🙏⭐⭐⭐⭐⭐

Håkan E
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Fantastisk optiker. Har varit supernöjd och varit det i flera år. Rekommenderas starkt.

Lennart B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket trevligt bemötande och engagerad synundersökning. De angelägna om att kunden får den hjälp han/hon behöver.

Nebojsa K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevligt bemötande, kunig personal, Hjälpsama I alla avseende i en trevlig miljö då man kunde slappna av och diskutera om sina ögon problem . Mycket kunig personal. Stort tack och lycka till ! MVH N.KATANIC

Peter A
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Tydligt professionellt, noggrant och vänligt bemötande alltifrån undersökning och efterföljande utprovning av glasögon.

Hanna L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jättebra undersökning. Toppenbra optiker som alltid tar sig tid att svara på frågor och förklara. Supernöjd!

Karin L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Personalen känns kunnig och omhändertagande, trevligt besök

Eva W
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag blev mycket vänligt bemött och kände direkt att personalen var både kunnig och tog mina svåra synfel på allvar. Jag köpte en synundersökning, glas och bågar.

Per L
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Dom kan det här med glasögon. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande på alla sätt. Super. Helnöjd kund!!

Linda B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Valde optikern delvis efter de positiva recensionerna som jag läst på nätet. Och min egen upplevelse stämde väl överens med dessa. Fick ett professionellt och personligt möte under min bokade synundersökning. Lugnt, sakligt och informativt. Även en bra diskussion kring möjligheter för synkorrigering.

Erik B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bästa! Bra bemötande och professionell hjälp.

Linda B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag blir alltid så bra bemött!!! Ni e den bästa optikern som jag gått till!!! Tycker ni e den bästa. Inget ont å säga alls om er

Hadi K
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Ett väldigt trevligt bemötande, särskilt av den som hjälpte till med synundersökningen och remissen till Mölndals sjukhus.

Filip A

Bra kundbemötande! …………………………………….

Johanna S
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Superbra, väldigt nöjd. Kan rekommendera till alla!

Ilon D
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Lugn och kompetent synvård. Jag har fått mycket god service och tydlig hjälpsam information. Rekommenderas starkt!

Ulf R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevligt bemötande och en proffsighet rakt igenom vad gäller all personal, undersökning, bedömning och färdigt resultat. Bytt glas på befintliga bågar. Femstjärnigt! Mycket nöjd!

Mohammed R
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Bra service, trevlig personal rekommenderas

Jelina J
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket bra! Trevlig och hjälpsam personal.

Agneta V
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Väldigt bra bemötande är supernöjd med allt

Anna-Lena B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Mycket bra bemötande! Kan rekommendera ett besök där.

Carlo D
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Har använt glasögon och linser större delen av mitt liv. Besökt mängder med optiker genom åren. Utantvekan det varmaste bemötandet jag upplevt, väldigt avslappnat och vänskapligt. Inte nog med det lärde jag mig väldigt mycket nytt då de är så kunning och delar med sig av sin kunskap. Massa bra info och tips! Första optikern jag ger ett betyg, första optikern jag pratat om, första optikern jag rekommenderar för andra. Gå hit.

Christer B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Jag gjorde en synundersökning och är mycket nöjd med bemötandet. Undersökningen anpassades till mitt behov (bekräftande av undersökning på annat håll). Jag upplevde Jonas som kompetent och ärlig. Det fanns tid för mina undringar.

Amir sardar S
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Kunniga personal som hjälper dig att hitta rätt glasögon. Trevliga och omtänksamma till sina kunder. Lägger sin tid och förklarar allt för sina kunder. Jag är en nöjd kund och kommer alltid beställa mina glasögon där!. Äntligen kan ja se bra 😅

Wow! Tack för detta Amir. Nu blev jag extra glad🤓

Ann-Katrin B
Skrev om Synvård Olskroken KlarSynt

Trevlig, kompetent och noggrann.

Tack för omdömet🤓 Med vänlig hälsning Jonas