Jag använder både glasögon och linser, men kom dit pga utslitna glas. Jag fick en mycket grundlig synundersökning för både linser och glas. Personalen hjälpte mig sedan att hitta flera passande glasögon. Så beslutet var enkelt😊
Blickfånget Optik
Om företaget
Välkommen till in till oss på Blickfånget Optik i Kungsängen! När du väl kliver in genom dörren möts du av någon av oss - Amina Örgun, Anette Chahdoura eller Marika Brinkman. Vårt fokus ligger på att ge sig som kund god service genom kunskap och engagemang. Vi som jobbar på Blickfånget Optik är två utbildade Leg.optiker och...
1398 omdömen om Blickfånget Optik
Sedan starten hos Reco 2019
Bra service och trevlig personal. Jag fick hjälp med mina glasögon och är nöjd med besöket. Tack för ett gott bemötande.
Trevligt bemötande både på telefon och på plats.
Bra service och snabb leverans
Det gick snabbt och och smidigt och personal var trevliga
Det gick snabbt och smidigt och de gav väldigt bra instruktioner för vad man ska göra.
Ena receptionisten var inte på det bästa humöret och det reflekterades tydligt i hur jag blev mottagen, äldre blond dam. 4 stjärnor för den mörkhåriga receptionisten och optikern var väldigt duktiga och trevliga!
Jag är nöjd med mina glasögon och tacksam för att ha fått god hjälp att undersöka mina gamla ögon av lyssnande personal. Kerstin Nyberg
Helt nöjd med kontakten med personal och glasögonen
Allt fungerade. Snabb leverans och perfekt produkt. Trevligt bemötande.... Proffsigt! Rekommenderas!
Bra service och kvalitativt bemötande.
Jag blev mycket väl bemött och min fråga togs på stort allvar
Mycket proffsigt mycket bra jag köpte nya glasögon jag kommer tillbaka
Personalen är trevlig, kunnig, tillmötesgående och hjälpsam.
Väldigt proffesionellt och bra bemötande!
Trevligt och snabbt omhändertagande😊. Gav intryck av noggrannhet och kunnande. Upptäckte en dysfunktionalitet som ingen tidigare gjort.
Trevlig proffesionell personal. Allt gick smidigt och snabb leverans
Ger toppbetyg till Blickfånget Optik. Trevligt bemötande, kunniga. Så nöjd med valet av bågar och glas, tack vare bra smakråd!
Det var jätte bra och hon var trevlig och noggrann. Jag är nöjd.
Nya glasögon, synundersökning. Bra bemötande och jag är mycket nöjd med nya glasögonen både funktion och look. Inget "översälj" som vissa kedjor har
Kunnig och serviceinriktad personal som genom råd och dåd förbättrar min syn
Jättetrevliga, tillgängliga och kompetenta
Bra👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Fick fantastisk hjälp, gick smidigt, bra info om vilka val jag kan göra ang glasen.
Jättebra optikbutik med trevlig personal och professionell service
Väldigt trevliga personal. Allt gick fort och perfekt.
Alla var trevliga och processen var helt enkelt och snabbt.
Good and quick help. I got checked in 10 minutes.
Mycket bra bemötande och noggrann kontroll av mina ögon och synen. Mycket nöjd med besöket.
Excellente atencion muy contentos por su atención al público
Upplevelsen var bra och jag rekommenderar varmt de här för almänheten
Bra service. Vänlig personal. Personligt och professionella.
Blev väldigt imponerad av tålamodet och hjälpsamheten jag upplevt under mina besök.
Kände mig väl omhändertagen
Superb. Extra plus är närheten.
Lyhörd, proffisionell optiker med genomtänkt och bra bågsortiment. Rekommenderas.
Personalen tog sig tid och hade bra bemötande.
Bra omhändertagen, proffesionellt bemötande.
Köpt både glasögon och linser hos Blickfånget. Varit där många gånger och blivit mycket bra bemött av samtliga ur personalen. Fått hjälp med allt jag bett om. Kommer att fortsätta gå dit och rekommenderar dem varmt.
Bra bemötande trevlig och kunnig personal
Trevligt bemötande med kunnig personal.
Jättetrevlig personal och proffsiga råd
Mycket kunnigt bemötande under trivsamma former!
Vänligt och lugnt bemötande av en kunnig optiker.
Fick bra bemötande personalen och jag fick mitt syn test klar på 5 min, gick från butiken med glädje
Så bra att du blev nöjd med ditt syntest för körkort. Lycka till!
Trevliga persionaler samt är de noga
Fick snabbt synkontroll, hjälp och goda råd med val av bågar. Kände mig väl omhändertagen.
Trevlig och proffsig personal som vanligt har varit kund hos er länge.
Supertrevliga och kunniga, riktigt bra bemötande.
Trevlig personal lugna och trygga i vad dom gör.