Din Ögontjänare

Din Ögontjänare

Välkommen till Din Ögontjänare!

På Hotellgatan 2 i Vara hittar du Din Ögontjänare. Vi lägger stort fokus på noggrannhet vid undersökning av din syn. Vi erbjuder det senaste inom glasteknik och är ständigt uppdaterade på vad som händer inom optikervärlden.

Hos oss hittar du en rad kända varumärken såsom Pilgrim, Fleye, Prada, Mercedes, Rodenstock, Tom Ford, Vasuma och många fler.

Sitter du mycket framför datorn? Då kan du ligga i riskzonen för digitala ögon. Välkommen in till oss för att råd och tips om hur du kan förbättra din ögonhälsa.

Läs vad 537 kunder tycker om Din Ögontjänare 2

2021-07-23
    Ett mycket trevligt bemötande. Bra service. Synundersökning och beställning/köp av glasögon.
    2021-07-22
    Dom var väldigt bra. Jag hade hoppats att dom var bra å de var dom,,, de gick lätt å bra,,, var bara ett syn täst jag gjorde, för att förlänga körkortet
    2021-07-22
    Bra mottagande, trevlig proffsigt, hygglig snabb leverans
    2021-07-22
    Trevlig kunnig personal, när jag skulle köpa nya glasögon
    Jättebra
    Allt var bra och jag ska välja bågar och få progressiva glasögon
    2021-07-20
    Trevligt bemötande, service, god kunskap utan köptvång
    2021-07-20
    Jag blev väl bemött för dom förväntningar jag hadde.
    2021-07-19
    Alltid lika suverän hjälp! Riktigt trevliga ägare och personal! :)
    2021-07-15
    Ypperligt bemötande av alla på företaget. Jag hade tid för kontroll av synen och fick undersökning gjord på bokad tid . Inga stora förändringar, bokade ny tid. Köpte droppar som lindrar mot torra ögon. Aldrig några besvärligheter när jag kommer in o har problem med synen eller glasögonen. Tacksam pensionär.
    2021-07-15
    Helt fantastiskt bemötande som vanligt.Visar och förklarar på bild på ögonbotten.Man känner sig trygg. Undersökning av syn, ögonbotten mm
    Förstklassigt kundbemötande och kunnande
    2021-07-13
    Synundersökning, ej köp av nya bågar. Har stora problem med glaukom samt blodpropp på ett öga. Ögontrycket mättes. Bra. Tålmodigt och vänligt bemötande.
    2021-07-13
    Supertrevliga och hjälpsamma!
    2021-07-12
    Trevligt bemötande. Har bytt glasögon. Fick bra hjälp med att byta till nya bågar.Inga problem om något behöver justeras.
    2021-07-12
    Bra omhändertagande och hjälpsamma.
    2021-06-17
    Mycket kunniga och trevliga. Tog sig tid att verkligen svara på alla mina frågor och diskutera fram vad som var bäst för mig och mina ögon.
    2021-06-16
    Blev mottagen på ett mycket bra sätt. Hade egentligen behövt vara där ”år” tidigare, kände att det skulle bli pinsamt att komma dit för synkoll och allt sånt.. Detta behövde jag inte uppleva alls.
    Fick många funderingar besvarade under min synkoll och råd att tänka på med mina framtida glasögon..
    Progressiva glasögon köptes och har även beställt solglasögon med min styrka i enkelslipat..
    Lika proffsigt och trevligt i alla besök..
    Sms när beställning kan hämtas upp är mycket bra.👍
    2021-06-15
    Både bokade tid och genomgick undersökning för lämplighetsintyg körkort, snabbt och lätt! Supertrevlig personal, och tyvärr behövde jag inga glasögon, annars hade dom mängder med snygga i butiken!
    2021-06-04
    Köpte nya glasögon och är mycket nöjd med bemötande och service, kan verkligen rekommendera denna optiker
    2021-06-04
    Jag och min man var i Vara din ögontjänare och köpte våra glasögon. Vi är väldigt nöjda. Trevligt bemötande och god service samt lättillgängligt.
    2021-06-02
    Helt nöjd med upplevelsen. Men har problem med närseendet. Har inte hunnit titta in. Gör det nästa vecka. Tror mig veta var felet ligger. Hörs.
    2021-05-26
    Köpte nya glasögon då nuvarande var borttappade.
    2021-05-24
    Dem är kunniga, hjälpsamma, proffsiga, trevliga, har bar sortiment.
    Helt enkelt bäst !
    / Ewa
    2021-05-20
    Utmärkt bemötande. Trevlig och proffesionell personal. Men det visste jag redan då både min fru och ena barn är kunder sedan mycket länge.
    2021-05-20
    Bra service och proffsig och kunnig personal.
    2021-05-20
    Fantastiskt trevlig och kunnig personal.
    2021-05-19
    Köpte ett syntest för att kunna förnya mitt körkort. Snabb och professionell service! Mycket nöjd med besöket.
    2021-05-17
    Det är jättebra hos ögontjänare
    2021-05-17
    Jag gjorde en synundersökning och köpte nya glasögon, jag blev jättebra bemött och fick bra hjälp.
    2021-05-14
    Bättre optiker o butik kan man inte få!
    Allt är proffsigt...undersökningar o hjälp med val av bågar o slutresultatet perfekt!
    Dessutom är alla väldigt trevliga fast jag vet att mina synfel ställer stora krav på optikern...
    Jag är så tacksam...o glad!
    2021-05-08
    Perfekt service alla gånger! Har haft linser i flera år och även köpt glasögon hos dom.
    2021-05-07
    Fantastisk service och alltid vänligt bemötande. Bra utbud. Rekommenderas.
    2021-05-07
    Otroligt proffsig personal och trevligt bemötande. Över förväntan. Är väldigt nöjd med mitt köp hos er!
    2021-05-05
    Undersöknìng. God hjälp. Bra resultat.
    2021-05-04
    Bra bemötande! Kändes som noggran undersökning och bra hjälp att välja bågar.
    2021-05-03
    Köpte progisiva glasögon . Blev superbra bemött . Hade inte tänkt mig annat. Upplevelsen var perfekt
    2021-04-27
    Allt är mycket bra Trevlig personal
    2021-04-14
    Jag är återkommande kund hos din ögontjänare, och får alltid ett proffsigt bemötande. Det är aldrig problem att boka tider. De tar alltid hänsyn till mina önskemål och uppfyller alla mina förväntningar på en riktigt bra optiker! Tack!
    2021-04-14
    Jättegulliga, tålmodiga och professionella!
    Första gången jag fått en så grundlig synundersökning, och första gången någon har lyssnat och hittat vad som felat med mina ögon, och vilka glas jag behöver för att korrigera detta, så att jag kan se ordentligt och slippa huvudvärk och trötta ögon.
    Tack så jättemycket Lennarth på Din ögontjänare i Vara och personal!

Camilla
    2021-04-13
    Mycket bra bemötande o bra service både med undersökning o smakråd vid val av bågar. Alltid glad o trevlig personal.
    2021-04-12
    Jag har alltid blivit bra bemött och fått komma dit snabbt. Väldigt trevlig personal.
    2021-04-10
    Jag känner mig alltid väl bemött alltid bra service. När jag köpte nya glasögon fick jag den hjälp jag behövde M V H. Gunvor
    2021-04-09
    Jag var där för att jag såg dubbelt och fick hjälp att komma till ögon i Skövde snabbt👍
    2021-04-08
    Alltid lika bra och servicen är toppen!
    2021-04-07
    Har fått fantastiskt hjälp av personalen!
    2021-04-05
    Köpte läsglasögon och gjorde syntest. Bästa stället att gå till
    2021-04-02
    Glasögon. Bra. Jag förväntade mej att få ett par glasögon och det fick jag. Helt ok.
    2021-04-01
    Har köpt linser och glasögon och har alltid blivit lika nöjd. De har alltid ett trevligt och professionellt bemötande och anstränger sig så att du ska få perfekt resultat.
    2021-04-01
    Gjorde ett syntest för lämpat.
    Blev väldigt bra bemött.
    Företaget levde upp till mina förväntningar och gjorde ett professionellt jobb.
    Otroligt nöjd.
    2021-03-31
    Trevlig och kunnig personal
    Glasögon bågar fick man olika att ta med sig hem o prova så man kan bestämma sig i lugn o ro
    Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar