De var hjälpsamma och snälla!!
Norvia Kliniken
Om företaget
Välkommen till Norvia Kliniken! Vi på Norvia Kliniken utför hälsokontroller, blodprovstester, läkarintyg, företagshälsovård och mycket mer. Du kan välja mellan att ta ett göra en hälsokontroll fysiskt hos en av våra doktorer eller så går det lika bra att beställa ett en hälsokontroll på vår hemsida för att sedan enkelt ta...
928 omdömen om Norvia Kliniken
Sedan starten hos Reco 2022
Jätte nöjd. Fick hjälp snabbt. Kände mig så trygg och väl omhändertagen
Mycket tider som passar mig. All personal är mycket trevliga.
Punktlig, korrekt och professionell
Trevligt och proffesionellt bemötande.
Jättetrevlig personal jättebra service. Jag rekommenderar.
Smidigt, flexibelt och trevligt bemötande! Rekommenderas
Bra bemötande och trevlig läkare. Snabb service
snabbt svar på telefon bra bemötande av läkaren inga konstigheter
Alt funkar bra. Mycket trevlig personal!
Все швидко, якісно і безболісно
Trevlig läkare som även svarade på andra frågor som inte rörde besöket. Rekommenderas.
Den var bra och effektiv. Läkaren var snabb och konkret vilket kag gillade
Bra bemötande. Ordning . Mycket lärorikt och
My experience at Norvia Kliniken for a health check was excellent. The booking process was straightforward, and the clinic environment was clean, modern, and welcoming. I was seen promptly at my scheduled time with no unnecessary waiting. The medical staff conducted the checkup thoroughly and professionally, explaining the process clearly and putting me at ease. Overall, the service was highly efficient, the staff was friendly, and everything went smoothly from start to finish. I would highly recommend their health check services.
Thank you for your kind review and for choosing Norvia Kliniken. We are pleased to hear that you had a positive experience and look forward to assisting you again in the future.
Bästa kliniken mycket bra bemötande trevliga personal/professionella. Alltid hjälpsamma
Snabbt, enkelt 👍🏻.
Mycket bra och snabb service, trevlig personal
Bra. Lungt och skönt. Vad mer kan man säga. Inget larmigt väntrum och ingen hiss då kliniken ligger i marknivå.
Snabb hjälp och vänligt bemötande. Rekommenderas.
Lätt att få tid och trevligt bemötande
Trevligt välkomnande smidigt och snabbt gick det 😊
Snabbt,flera lediga tider, smidigt med parkering utanför och otroligt trevligt bemötande
Väldigt bra bemötande, snabb och professionell service.
very good and excellent service thanks
Mycket trevlig och målinriktad personal. Skulle rekommendera Norvia Kliniken till alla av hela mitt hjärta.
Trevligt bemötande och snabb vaccinering
Bra pris och Trevliga personal
Smidigt och prisvärd bra bemötande.
Trevligt bemötande, smidigt att boka
bra bemötande tack.......................................................................
Trevligt bemötande och proffsigt utförd läkarundersökning. Rekommenderas
Det var en snabb och effektiv samt trevlig behandling, dessutom så har dom en fri parkering för sina kunder.
Fick jättebra hjälp på Norvia Kliniken, rekommenderas!
Hej Err Jag heter yohannes gebrelaul Norvia kliniken mycket bra .
TBE-vaccination drop-in, det gick fort och smidigt.
Som vanligt rakt på sak en jätte bra klinik !
Hejsan! Jag tycker att allt är mycket bra. Excellent service, god hjälp och snälla personal. Vill gärna åter komma igen till er. Tack så mycket för vänlighet. Mvh Kiritkumar Patel. .
Lätt att boka tid, trevlig personal och besöket gick snabbt och smidigt.
Jag hade en exceptionell upplevelse av Norvia Kliniken. Tjänstens service skedde snabbt, med aktiv kommunikation, (där jag även fick tydliga förklaringar på vad som hände), vilket förstärkte min tilltro. Jag är mycket nöjd med min upplevelse och rekommenderar starkt Norvia Kliniken! :)
En liten trevlig lokal i Järva området som utför vaccinationer samt olika tester för att få körkortsbehörighet rekommenderas om du bor i närheten
mycket bra upplevelse, jättesnäll läkare
Allt gick smidigt och professionellt!
Jag har bemött väldigt proffesionellt och kunnig personal. När jag beskrivit mina problem fick jag hjälp på en gång och råd som kunde hjälpa mig. Personer är trevliga och man får en varmt välkomnande.
Jag har varit återkommande kund hos Norvia kliniken i samband med förnyelse av körkort. Här blir man varmt välkomnad, omhändertagen, och uppskattad. Jag kommer fortsätta att komma hit så länga jag behöver och så länge dom finns kvar. Tack för att ni finns! På återseende!
Super bra! Och jätte trevliga.
Excellent , snabb och professionella
Man känner sig välkommen, är man osäker på något så förkarar de .
Väldigt bra bemötande toppen.bra personal.
Jag är väldigt nöjd med mitt besök. Bemötandet var professionellt, vänligt och respektfullt från början till slut. Personalen tog sig tid att lyssna och jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Servicen var smidig och effektiv, vilket gjorde hela upplevelsen ännu bättre. Tack för ett bra arbete!