Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
1 437
Boka tid Ring 0223-50 09 48 Dela

Välkommen till Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors! På Järnvägstorget 2 i Fagersta (Västanfors) hittar du Glasögoncentralen AB KlarSynt, precis bredvid Fagersta/Västanfors Centralstation. Vi som jobbar i butiken heter Patrick, Ulrika, Ludwig och Annika. Vårt mål är att hitta de bästa skräddarsydda lösningarna för...

1437 omdömen om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Sedan starten hos Reco 2019

Linda F
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Jätte trevliga och hjälpsamma vid synundersökning och köp utav nya glasögon.

Kristina H
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Gott bemötande och hög kompetens

Margareta B
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Det bästa kundbemötande man kan tänka sig. Perfekt utprovning av glasögon, både bågar och glas.

Alizia H
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Professionell personal som ger tydliga och simpel vägledning! Dock något påkostat gällande priset för glas. Däremot bra bemötande, och ett leende på läpparna! Tack!

Marie N
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Proffsigt, positiv personal, lyhörd och serviceminded

Gabriella H
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Trevligt, snabbt och bra kompetens.

Rula A

Bra bemötande Snabbt o fixat

Amanda G
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Trevlig personal som var välkomnande

Thomas S
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Bra service o trevlig personal

Lena K
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Det gick snabbt att få en tid för synundersökning. Det blev bara en synundersökning eftersom synen inte hade förändrats.

Cathrine T
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Jättefin service och trevligt bemötande

Mona S
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Blev mycket vänligt och bra bemött. Blev trevligt och vänligt bemött, Mina förväntningar var att göra synundersökning och prova ut nya glasögon .Och det uppfylldes mycket bra.. Alltid varit nöjd med köp av glasögon och med synundersökning hos dem och blir så bra bemött av trevlig och kunnig personal

Tram S
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

De är mycket professionella, bra bemötande,lyssna in vad kunden ha att säga och uppfyller önskemålen . Rekommendera alla att gå till Klarsynt i Västanfors

John L
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Professionell undersökning. Förstående och noga. Bra prisalternativ.

Marina N
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Jag upplevde ett trevligt bemötande och bra hjälp.

Aila P
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Vänligt bemötande och kunnig personal

Marjatta K
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Allt var mycket bra, förväntningar och allt perfekt

Thomas J
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Vart väl bemött när jag gjorde min synundersökning för körkort med högre behörigheter.

Barbro G
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Personalen är vänlig och proffesionell. Mycket bra service. Jag är helt nöjd. ❤️ Jag gjorde en synundersökning och köpte nya glasögon. Jag har anlitat glasögon centralen i Ica 30 år. Har alltid varit mycket nöjd. Barbro Gardell 🥰

Marianne A
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Bra synundersökning. Vänligt bemötande. Bra rådgivning.

Théresia S
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Smidigt och trevligt bra service

Tompa V
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Kom in för en synundersökning, visade sig att jag hade synfel. Dem var otroligt bra med att förklara allting på ett tydligt sätt. Provade och beställde bågar. Har bara positiva saker att säga! Ska ni göra synundersökning/köpa bågar och solglasögon så rekommenderar jag Glasögoncentralen alla dagar i veckan!

Christin H
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

All personal är super, både optiker och allihopa där, alltid glada och proffsiga. Sådan bra service

Ester F
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Ett mycket trevligt och bra besök hos Glasögoncentralen i Västanfors. Grym service och kunnig personal. Tack för all hjälp från start till mål, min dotter är så nöjd med sina nya glasögon.

Nina K
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Har aldrig blivit så bra bemött. Så proffsiga, genuina och vänliga.Fick förklarat för mig så grundligt och enkelt så att jag för första gången känner att jag var delaktig i valet av glasögon. Har tidigare känt mig överkörd, även känt mig missnöjd med valet av bågar. Denna gång är jag så otroligt tacksam och nöjd. Nu är det bara upp till mig att lära mig/mina ögon bli ett med mina progressiva glasögon. TACK SNÄLLA för bra service🙏🤩❤️

Mika L
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Så bra personal absolut bästa klarsynt

Kenneth Ö
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Riktigt bra service!! Trevlig och proffesionell personal.

Maya L
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Jätte bra bemötande och väldigt proffesionellt! Jag var på synundersökning och köpte ett par nya glasögon och ett par solglasögon med styrka.

Daniel S
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Kunnigoch trevlig personal . Som gjorde allt för att jag skulle bli nöjd

Rafael G
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Kristoffer B
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Toppen bemötande och service. Kunnig och trevlig personal.

Harold N
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Trevligt och proffsigt bemötande. Det gick också snabbt och jag fick hela tiden förklaringar under synundersökningen. Jag köpte mina första glasögon vid 72 års ålder, både vanliga glasögon med styrka som också är progressiva och motsvarande solglasögon. Jag är jättenöjd.

Jeanette L
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Vänligt bemötande vid min undersökning, tänker köpa mina nästa glasögon hos dom!

Fredrik P
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Mycket bra och pålitliga så här långt. Har nyss påbörjat att testa linser.

Mathias R
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Proffsigt, trevlig personal, bra bemötande

Andreas E
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Gjorde en synundersökning inför körkort och fick tid snabbt. Billigaste stället jag hittade och kanonbra bemötande av personal. Blev till och med klar med undersökningen innan avtalad tid

Christina M
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Är super nöjd.Bra bemötande och kunnig personal 👍

Carina S
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Mycket bra bemötande! Personalen samspelt och arbetade flexibelt och smidigt. Flera kunder i butiken och alla fick hjälp. Snyggt! Undersökningen genomfördes helt utan stress och efteråt fick jag en mycket pedagogisk och inlyssnande genomgång av resultatet. Bågarna valdes ut med god känsla för mina önskemål och ändå info om lämplig form/storlek för ansiktsform och slipningen av glasen. Fick låna hem några bågar och tänka. Butiken levde sannerligen upp till mina faktiskt högt ställda förväntningar. Sammanfattningsvis är...

Kadija Tamara K
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

1- klarSynt AB är en bäst plats om du har ögon problem. 2- Tjänst är väldig bra , de välkommena alla människor. 3- De är billiga i priset. 4- De är rena i allt i in rummet..

Maj B

Bra bemötande proffsig personal 👍

Marie K
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Mycket trevligt bemötande , hjälpsamma fick hur mycket tid som helst för att välja rätta bågar. Lika kul att hämta dem när dom var klara!

Peter L
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Bara positivt. Synundersökning och nya glas som sattes in i befintlig båge. Allt toppen och mycket nöjd.

Ann-Christin A
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Kanonbra Jag kommer alltid att köpa mina glasögon där. Personalen är kunniga och har ett fantastiskt bemötande. Tusen tack för hjälpen jag alltid har fått 👍🤗🤗

Katarina M
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Jag blev bra bemött, tyvärr så hade jag gråstarr så det blev inte några nya glasögon 😥

Holger W
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Allting var proffesionellt skött och det blir nog nya glasögon framöver

Zander E
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Väldigt trevlig och tillmötesgående personal som tog väl hand om min son.

Albin F
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Bra bemötande och information.

Ralf H
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Bra bemötande bra service bra information väldigt trevlig personal och hjälpsamma.

Bengt B
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Mycket bra bemötande och kunnig personal

Aino L
Skrev om Glasögoncentralen AB KlarSynt i Västanfors/Fagersta

Alltid lika bra och trevlig bemötande. Jag köpt ögon droppar och tog synundersökning.