Berglunds Optik

Berglunds Optik

berglundsoptik.se
  • BadgeTwoYears

Berglunds Optik i Borlänge är din pålitliga optiker för synvård och ögonhälsa. Vi erbjuder professionella ögonundersökningar och ett brett utbud av stilrena glasögon och kontaklinser för att passa din unika stil och behov. Vårt erfarna team av optiker strävar efter att tillhandahålla bästa möjliga synvård och personlig service....

460 omdömen om Berglunds Optik

Märit E
Skrev om Berglunds Optik

Vänligt och professionellt bemött. Behövde nya glasögon som går att läsa med på nära håll. Har varit kund där i 50 år och det har alltid varit en positiv upplevelse att besöka dem.

Marika P
Skrev om Berglunds Optik

Bra och hjälpsam optiker under synundersökningen samt trevliga medarbetare.

Mikael A
Skrev om Berglunds Optik

Trevligt och kunnigt folk som också tar emot kunderna på ett fint sätt !

Svar från Berglunds Optik

Tusen tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi är så glada att du är nöjd med oss.

Elias N
Skrev om Berglunds Optik

Berglunds är stans bästa optiker. Alltid trevlig och tillmötesgående personal, snabb service och dessutom bra priser! Gjorde synundersökning samt beställde nya glas, de kom inom ett par dagar och bytet tog knappt 20 minuter.

Karin A
Skrev om Berglunds Optik

Mycket trevlig hjälpsam och kompetent personal.

Torbjörn N
Skrev om Berglunds Optik

Duktiga och ärliga optiker Jag köpte glasögon här och har varit kund sen barn här nu är jag 50 år. De levererar med hög kunskap.

Roger L
Skrev om Berglunds Optik

Jag är jättenöjd med bemötande och serviçe från er Jag kan verkligen rekommendera för framtiden hälsningar Roger Lindgren

Gun A
Skrev om Berglunds Optik

Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande. Jag kollade synen och köpte nya linser.

Hans Ragnar K
Skrev om Berglunds Optik

Bara positivt!!Trevlig personal och snabb hantering.

Olle B
Skrev om Berglunds Optik

Jag blev mycket bra bemött! Mina förväntningar blev helt uppfyllda. Jag är jättenöjd med mina glasögon.

Gösta B
Skrev om Berglunds Optik

Har alltid blivit bra bemött, viste redan att dom är proffs på glasögon sedan tidigare inköp. Har bytt glas i mina bågar, synen är perfekt.

Tanja V
Skrev om Berglunds Optik

Trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Berglunds Optik

Tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi är så glada att du är nöjd med oss.

Eva E
Skrev om Berglunds Optik

Synkontroll samt nya bågar och glas inköptes. Mkt bra bemötande och rådgivning. Snabbt färdigställande av glasögonen. Jag är väldigt nöjd med denna optiker.

Elsa Anne-Britt S
Skrev om Berglunds Optik

Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Lyhörd optiker som förklarade tydligt så jag förstod olika undersökningar. Hjälpen jag fick sedan att välja bågar var mycket bra då de berättade vad de tyckte och varför. Fick låna hem några bågar och få synpunkter hemifrån vilket var bra. De var noggranna sedan när glasögonen skulle ställas in. Jag är supernöjd med allt.

Svar från Berglunds Optik

Tusen tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi är så glada att du är nöjd med oss och dina nya glasögon.

Hampus N
Skrev om Berglunds Optik

Man blir alltid väl mottagen hos Berglunds

Sven R

Trevlig personal bra bemötande

Ulla-Karin S

Proffsigt. Kunnig och förtroendefull personal

Lars A
Skrev om Berglunds Optik

Bra bemötande nöjd med priset och glasögonen

Åsa A
Skrev om Berglunds Optik

Bra bemötande. Noggranna i alla delar. Prisvärda.

Bengt H
Skrev om Berglunds Optik

Mycket bra! Gått hos dem i många år.

Elisabet W
Skrev om Berglunds Optik

Glasögon är dyrt. Så, stor eloge till optiker Marie som är ärlig, har ett fint och personligt bemötande och inte enkom ser till intäkter. Efter min senaste undersökning sa hon: Som seriös optiker kan jag bara säga att din syn har inte förändrats så mycket att det i nuläget är befogat med nya glas, så vi avvaktar.

Barbro T
Skrev om Berglunds Optik

Snabbt att få tid och remiss till ögonundersökning

Svar från Berglunds Optik

Tusen tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, du är alltid välkommen till oss.

Rut S
Skrev om Berglunds Optik

Blev bra bemött. Jag hade höga förväntningar och Berglunds levde upp till dom.

Cornelia L
Skrev om Berglunds Optik

Snabbt, smidigt och trevligt bemötande

Svar från Berglunds Optik

Tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, du är alltid välkommen till oss.

Joakim L
Skrev om Berglunds Optik

Trevligt bemötande och personal.

Lena Birgitta K
Skrev om Berglunds Optik

Jag köpte nya glasögon.Samma trevliga bemötande som vanligt

Christina S
Skrev om Berglunds Optik

Upplever det som oförskämt att bli tvingad att svara med ett visst innehåll och med ett visst antal bpkstäver!! Kommer inte att svara på någon utvärdering hädanefter som ställer sådana krav!

Svar från Berglunds Optik

Jag är verkligen ledsen att du känner så, utvärderingen kommer från företaget Reco och jag vidarebefordrar din åsikt till dem. Jag hoppas att du är nöjd med oss?!

Jan-Erik L
Skrev om Berglunds Optik

Bra bemötande och trevlig personal.

Jessika B
Skrev om Berglunds Optik

Snabbt och trevligt bemötande och hjälp.

Dick N
Skrev om Berglunds Optik

Smidigt lätt inga problem alls

Svar från Berglunds Optik

Tack för ditt fin betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi är så glada att du är nöjd med oss

Siv J
Skrev om Berglunds Optik

Bra bemötande och mycket professionell personal

Leif N

Bra...........................

Svar från Berglunds Optik

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Trevlig helg

Daniel L
Skrev om Berglunds Optik

Jättebra service och vänligt bemötande.

Margareta M
Skrev om Berglunds Optik

Köpte nya glasögon och fick superbra service

Marcus N
Skrev om Berglunds Optik

Professionella och trevliga. Rekommenderas!

Kjell H

Kunnig och engagerad personal

Helena A
Skrev om Berglunds Optik

Jag fick väldigt bra hjälp med att välja bågar till mina nya glasögon.

Sandra H

Väldigt trevligt bemötande. Stor kunskap Kände mig trygg

Åsa L
Skrev om Berglunds Optik

Proffsig och trevlig personal. Bra utbud.

Rolf Erik B
Skrev om Berglunds Optik

Bra service som alltid. Har gått till Beglunds Optik sista femton, har alltid blivit bra bemött.

Margitta H
Skrev om Berglunds Optik

Mycket bra bemötande. Fin service av all personal.

Lena L
Skrev om Berglunds Optik

Är nöjd med mitt besök samt mina nya glasögon

Svar från Berglunds Optik

Tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, härligt att du är nöjd.

Ingrid Margareta D
Skrev om Berglunds Optik

Alltid lika väl bemött och bra hjälp och bra råd. Min bästa optiker sedan nära 60 år.

Svar från Berglunds Optik

Tusen tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme, fantastiskt roligt att du har varit vår kund i så många år. Tack tack!

Ann L
Skrev om Berglunds Optik

Trevligt, proffsigt bemötande återkommer gärna Köpte enkla glasögon till TV och bilkörning i mörker

Anders P

Proffsig hantering och bemötande

Ingrid Gunilla S
Skrev om Berglunds Optik

Jätte fint bemötande, som resulterade i ett par glasögon

Eine I
Skrev om Berglunds Optik

Bara ±+±+++++ +++++×++Mycket bra.

Maria W
Skrev om Berglunds Optik

Bra bemötande och bra service.

Inger O
Skrev om Berglunds Optik

Blev så väl omhändertagen av proffsig personal

Berit K
Skrev om Berglunds Optik

Kunnig personal, vänligt mottagande. Kommer att rekommendera